Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:17:
K*t bol.com :( De hele dag naar uitgekeken maar helaas niets op de mat toen ik thuis kwam net :(

Wel een verstuurbevestiging gehad:
Verzonden op: 16-09-2013
Weet niet of je dan boos moet zijn op bol of op postnl. Ik denk de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 08:08
MrBlueEyes schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:02:
amazon.co.uk, heeft zaterdag mijn game al verzonden. Die zou vandaag geleverd moeten worden.(zou wel cool zijn was namelijk gratis verzending wat normaal 3-5 dagen voor staat) Helaas werk ik tot 11-12 uur vanavond dus ik zal morgenavond pas kunnen beginnen met gamen.
Nou ik kom net thuis... en het postvak is leeg :|

Ik weet niet tot hoe laat de post doorwerkt maar ik verwacht geen pakketje meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Helaas minder geluk hier met 12game.com
Heb GTA V op 16 september besteld, inmiddels 17 september en nog steeds niet verstuurd (Dus dat wordt minimaal 18 september, als ze niet al door hun voorraad zijn).
Ondanks dat ze wel adverteren dat ze nog voldoende voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu 6 uur bezig, 7 missies gedaan en ongeveer 60% van de wereld ontdekt! Geweldig spel. Het rijden vind ik persoonlijk wel beter als in gta4. Maar belangrijker! Er is licht, heel veel licht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:39:
Ben nu 6 uur bezig, 7 missies gedaan en ongeveer 60% van de wereld ontdekt! Geweldig spel. Het rijden vind ik persoonlijk wel beter als in gta4. Maar belangrijker! Er is licht, heel veel licht!
En geen 100 tinten grijs meer zover ik tot nu toe heb gezien(tot aant logo na missie 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eind augustus besteld bij All4Games (ruim op tijd dus).
Gisteren rond 19u verzendbevestiging gekregen. Nu zeer ongeduldig aan het wachten...

Ben in België wonende, vandaar mijn vragen:
* Iemand ervaring met de snelheid van All4Games verzendingen?
* Iemand kennis van All4Games en België?

Alvast bedankt!! :)

P.S. Ik ben me ervan bewust dat hun website zegt 3 à 5 werkdagen, maar uit ervaring van andere webshops lijkt me dat lang. :) Meningen hierover worden gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:04
Shiverzz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:18:
The hell ! had bij Dixons nog een preorder uitstaan voor de SE, waar ik icm een €10 kortingsvoucher €60 voor heb betaald....krijg ik zojuist een enorme doos geleverd. Collector's edition ! Damn !

[afbeelding]
Potverdorie, ik heb precies hetzelfde! Had ook een Special Edition besteld, en krijg ook een Collector's Edition...
Ik had niet persé een sleutelhanger, petje en afsluitbare zak hoeven te hebben. De steelbook artwork is wel weer leuk daarentegen!
Naja hij is nu al geopend, ik wil straks spelen.

Morgen de Dixons maar eens bellen hoe ik dit eerlijk ga oplossen.
Wat een sufferds!

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 17-09-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackoSonic
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07 16:17
Blijkbaar heb ik een te kleine brievenbus... Dus dan maar wachten tot morgen als men vriendin thuis is -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Rant op TNT :(
Normaal boeit het de gemiddelde bezorger geen *piep* of er staat dat handtekening vereist is... Prop dat ding gewoon in de brievenbus!
Dus ik heb nu een niet werkende "Niet Thuis" code, waar hij eerst afgeleverd zou zijn bij 1 van de buren, maar toch weer doorgekrast, En de buren hebben hem ook niet.

En volgens trek&trees afgeleverd:
17-9-2013: 1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
17-9-2013: Zending afgeleverd
Met handtekening en al, maar toch heeft hij de status: Zending in distributieproces.

</offtopic>

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 14:35
Wat een hell moet dat toch zijn. GTA V te laat binnen krijgen.

Ik krijg hem niet te laat binnen, maar gewoon niet. Heb geen ps3 en xbox en nou voor 1 specifieke game te kopen. Dat vind ik te overdreven.

Ik wacht op de release voor de PC, moge die 10000x beter zijn!

[ Voor 62% gewijzigd door Daiov97 op 17-09-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 18:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

Mediamarkt Amsterdam Arena heeft nog stapels liggen. Zowel PS3 als Xbox. Bij Saturn was alles al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier ook geen succes vandaag :S postvak was leeg.. had besteld bij game mania, was meteen de laatste keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackoSonic
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07 16:17
@Daimen
Maar ik vind het gewoon vervelend dat mensen niet gewoon even een pakketje bij de buren kunnen achter laten of zo. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, voor het zelfde geld is het iets belangrijks dat ik nodig heb. Een game valt daar natuurlijk buiten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door WackoSonic op 17-09-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik denk toch maar een andere PS3 halen voor GTA5 (de mijne had tijd terug een YLOD) ik wist een "ik werk vanuit huis webshop" hier in de buurt met goedkope gebruikte en nieuwe PS3's, ik via die website een gebruikte 320Gb voor 160,- bestellen + GTA5, krijg ik een mailtje terug de gebruikte 320Gb's zijn uitverkocht en GTA5 ook.... grrr pas je site dan aan! :P

Hij had ook nieuwe 500GB's voor 199,- op de site staan dus gevraagd of ze die ook op voorraad hebben "nee ook uitverkocht door GTA5" grrrrr pas je site dan aan :P. Ze zijn goedkoop maar een nadeel van een amateuristische webshop is blijkbaar dat ze de site niet echt bijwerken. Hij had nog wel gebruikte 160GB voor 150,- maar dat vindt ik qua opslag wat te klein.

Maar blijkbaar worden er flink meer PS3's verkocht door GTA5!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:47
iemand een id of ze bij MM cruqius nog op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 09:11
bartkoper schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:26:
iemand een id of ze bij MM cruqius nog op voorraad zijn?
Volgens de webshop zowel X360 als PS3 uitverkocht

Had je zo zelf kunnen checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
en als je dan goed leest staat er dat het alleen geldt voor de online verkoop... kom hem halen in de winkel staat erbij :)
dan hebben ze het ook niet over een specifieke winkel op locatie maar centrale webshop :)

[ Voor 27% gewijzigd door bakkie1985 op 17-09-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 14:23
Vervloekte all4games, wel een verzendbevestiging sturen maar zit gewoon nog steeds te wachten...
All4Games? All4Profit bedoelen ze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip hoe ik airborne ga? @vliegveld krijgt ik gelijk 3 sterren cops achter me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:36:
Iemand een tip hoe ik airborne ga? @vliegveld krijgt ik gelijk 3 sterren cops achter me aan.
Snel naar het vliegtuig met je auto rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:36:
Rennen als een malle ;)
In mijn poging werd ik neergeschoten vlak voordat ik in het vleigtuig stapte; de deur was al open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
MM Arena, vijf minuten terug (en geen hond te bekennen in winkel):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WCorL0Gl.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Polen op 17-09-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
breng er ff 1 hierheen :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vandaag exemplaar van YourGameZone én Bol.com binnen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:08:
[...]
dat zegt hij bij groningen ook, maar daar was hij toch echt op voor de xbox. Nog wel veel ps3 versies
Kom ik net vandaan maar de 360 versie is uitverkocht.
En idd genoeg ps3 versies al gingen die ook als warme broodjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:45
Hmm, mijn USB stick past maar in 1 poort ;(
die 3 achter hebben te weinig ruimte om de poort heen, net als de bovenste voorop (of linkse)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
GAIAjohan schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:54:
Hmm, mijn USB stick past maar in 1 poort ;(
die 3 achter hebben te weinig ruimte om de poort heen, net als de bovenste voorop (of linkse)
USB verlengkabeltje gebruiken, heb ik ook gedaan. Zodadelijk eindelijk beginnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 21:48
Wat zijn die boeken ernaast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Guides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Laatst online: 17-09 21:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:07
Jorn1986 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:46:
[...]

Potverdorie, ik heb precies hetzelfde! Had ook een Special Edition besteld, en krijg ook een Collector's Edition...
Ik had niet persé een sleutelhanger, petje en afsluitbare zak hoeven te hebben. De steelbook artwork is wel weer leuk daarentegen!
Naja hij is nu al geopend, ik wil straks spelen.

Morgen de Dixons maar eens bellen hoe ik dit eerlijk ga oplossen.
Wat een sufferds!
Ik had een CE besteld en kreeg een SE.... Hopeloos bedrijf... Ik heb t naar de winkel gebracht, geld terug gekregen en naar de MM gerold... Ik kom NOOIT meer bij de dixons... Dit is serieus voor mij al de 3e fuck-up bij deze keten vanuit hun kant.. 3x is meer dan genoeg om te bepalen dat daar echt ezels werken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 09:11
bartkoper schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:28:
en als je dan goed leest staat er dat het alleen geldt voor de online verkoop... kom hem halen in de winkel staat erbij :)
dan hebben ze het ook niet over een specifieke winkel op locatie maar centrale webshop :)
Eronder staat altijd een mooi knopje waarmee je de voorraad in "mijn mediamarkt" kan checken

Als je even goed leest had je dat begrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-08 20:02
De aandacht voor details is echt vet, bijvoorbeeld dat als je botst terwijl iemand in de auto praat, dat diegene dan gewoon z'n zin hervat. Lijkt simpel, maar maakt het nog een stuk realistischer :P

[ Voor 16% gewijzigd door Overv op 17-09-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 20:10
Meh mijn preorder nog niet binnen van Gamesync. Dacht altijd dat hij in de Mediamarkt wat duurder was dan online, maar als dat ook al niet meer het geval is, pre order ik nooit meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:12
Nog iemand problemen met de iFruit-app? Krijg dat ding maar niet gelanceerd, voortdurend verbindingsfouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:23

MaDLiVe

.-Observer-.

Fist schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:34:
Meh mijn preorder nog niet binnen van Gamesync. Dacht altijd dat hij in de Mediamarkt wat duurder was dan online, maar als dat ook al niet meer het geval is, pre order ik nooit meer
Dat is echt niet meer zo. Vanochtend zag ik mensen bij de gamemania en nedgame allemaal 60+ euro betalen terwijl de game bij de intertoys gewoon voor 50 euro te halen was (en volop in voorraad).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Laatst online: 22-05 07:33
superjona schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:35:
Nog iemand problemen met de iFruit-app? Krijg dat ding maar niet gelanceerd, voortdurend verbindingsfouten.
Hier ook.. Het lukt niet om in te loggen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:05
Zeeeeeer blij met GTA V :D

Uurtje of 3 zitten spelen, rijden bevalt me onwijs goed, wel even wennen in het begin maar prima te doen!
Nu lekker de begin missies doen en dan lekker aankloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
DutchGamer schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:35:
[...]

Hier ook.. Het lukt niet om in te loggen.
Same here (iPad 2), server zal wel overspannen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu al zo'n uurtje of 8 aan het spelen maar ben nog altijd geen motor tegengekomen.
spoiler:
Op een missie na dan
. Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:29

Niek_1981

Think Different.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:38:
Ben nu al zo'n uurtje of 8 aan het spelen maar ben nog altijd geen motor tegengekomen.
spoiler:
Op een missie na dan
Nee, ben ze al wel tegen gekomen, zelfs één van zijn motor afgereden. :*)

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Laatst online: 22-05 07:33
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:38:
spoiler:
Op een missie na dan
Ik kom heel vaak motors tegen.. Dus lijkt me een beetje vaag.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel puur toeval zijn dan. Overigens wel mijn complimenten aan Rockstar, wat een game _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 20:10
MaDLiVe schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:35:
[...]

Dat is echt niet meer zo. Vanochtend zag ik mensen bij de gamemania en nedgame allemaal 60+ euro betalen terwijl de game bij de intertoys gewoon voor 50 euro te halen was (en volop in voorraad).
Ja dat heb ik me nog niet echt beseft. Goede les voor mijn volgende game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:13
Saturn Tilburg heeft nog genoeg xbox360 exemplaren liggen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

spoiler:
Wat is trevor toch een gek XD

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Volgens mij heb Ik Net de verrotste SPOILER gelezen op de psx-sense website bij gta 5 ps3-xbox vergelijking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Laatst online: 08:59
ph4nt0m schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:19:
[...]

Ik had een CE besteld en kreeg een SE.... Hopeloos bedrijf... Ik heb t naar de winkel gebracht, geld terug gekregen en naar de MM gerold... Ik kom NOOIT meer bij de dixons... Dit is serieus voor mij al de 3e fuck-up bij deze keten vanuit hun kant.. 3x is meer dan genoeg om te bepalen dat daar echt ezels werken |:(
Vriend van mij kwam daar met allerlei kortingsbonnen aanzetten (die nieuwsbrief actie, verjaardagskorting en review ofzoiets in totaal 20 euro) en uiteindelijk mocht hij GTA V voor de PS3 voor 30 euro meenemen :O JALOERS!!! Zelf ook proberen morgenmiddag als ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Had hem via WOWHD besteld voor €60,99 (gisteren). Kreeg vannacht een mail dat de pre-orders al weg waren en ze niks meer op voorraad hadden. Logisch eigenlijk. Dus maar order canceled en even langs Saturn Tilburg gefietst, waar er nog zat op voorraad waren, en maar €47. PS3 versie was wel op, maar wie wil nou zo'n spel op een inferieur apparaat als de PS3 spelen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
hyptonize schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:06:
Had hem via WOWHD besteld voor €60,99 (gisteren). Kreeg vannacht een mail dat de pre-orders al weg waren en ze niks meer op voorraad hadden. Logisch eigenlijk. Dus maar order canceled en even langs Saturn Tilburg gefietst, waar er nog zat op voorraad waren, en maar €47. PS3 versie was wel op, maar wie wil nou zo'n spel op een inferieur apparaat als de PS3 spelen? :9
You're so funny :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:23

MaDLiVe

.-Observer-.

/Lame.....

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;w Alsof de xdoos zoveel beter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Welke versie was ook alweer uitverkocht daar in Tilburg? :+

Overigens is GTA V echt een Top-game!
Grafisch is het even wennen. Maar velen malen beter dan deeltje IV. Veel zon dus licht, en je hebt geen achterlijk brightness niveau nodig om 's nachts ook wat te zien.
Ik heb 2 missies gespeeld, en voor de rest alleen rondgereden. Cruisend de stad door. Genoeg te beleven.
Uiteindelijk in een vliegtuig beland, maar voordat ik Los Santos al vliegend verlaten had drukte ik op het verkeerde knopje tijdens mijn zoektocht naar de wielen-naar-binnen-knop sprong ik eruit. Zonder parachute. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Volgens de MM-medewerker is de PS3 versie in heel zuidholland uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02-2023
Thomasx4 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:45:
Zo. Raad van de Tweakers review opgevolgd en eerst ook Trevor vrijgespeeld, geen spijt van, er is nu een stuk meer mogelijk.

spoiler:
net met Trevor (die gek genoeg het meeste geld heeft) een vliegvelgd/smokkelbedrijf gekocht, lekker vluchten maken, wapens afleveren, geld verdienen :D
Hoe speel je Trevor het snelst vrij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:01
DopdeDouwer schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:59:
Volgens de MM-medewerker is de PS3 versie in heel zuidholland uitverkocht.
Bij de Makro kan je hem vast nog wel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:06

CyberDonky

DealBytes

AMARONE schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:04:
[...]

Bij de Makro kan je hem vast nog wel halen :)
Moet je alleen wel een Makro pas hebben.. of van iemand kunnen lenen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Laatst online: 13-09 19:00
rhepius schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:03:
[...]

Hoe speel je Trevor het snelst vrij? :)
Door aantal missies te doen met Franklin en Michael.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02-2023
lochpatje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:06:
[...]

Door aantal missies te doen met Franklin en Michael.
Heb er met beiden al aardig wat opzitten maar dan gaan we rustig door :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik heb er nog 1 liggen in seal (ps3) verpakking in Waalwijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Laatst online: 13-09 19:00
rhepius schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:07:
[...]

Heb er met beiden al aardig wat opzitten maar dan gaan we rustig door :9
spoiler:
Vlak na de eerste heist.

Zo nu na 8 uur continue gegamed te hebben even pauze :P.

[ Voor 10% gewijzigd door lochpatje op 17-09-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier ook nog een ps3 versie liggen .

degene kan mij een dm sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Coolblue/consoleshop.nl (via TNT, red) leverde vandaag om 17.25 af. Nog steeds is me niet duidelijk waarom tijdens het proces van orderen op de track & trace site het gewicht van 140 gram naar 680 gram ging. De SE is 380 gram en de CE 2 kg, dus zeker geen CE zijn en ook geen SE lijkt me, of de verpakking moet al 300 graden wegen ofzo...
Ik zie het helaas pas donderdagavond... ;(

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 19:54
Is er iemand in zuid holland die een ps3 versie heeft liggen? En die wil ruilen tegen een xbox versie?

Me schoonzusje heeft namelijk de verkeerde versie gekocht voor me verjaardag donderdag.
Ik heb liever een ps3 versie dan een xbox versie. Ivm geen live abonnement.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 22:09
Zo ik heb hem ook binnen. Bij de Mediamarkt in Alphen was hij uitverkocht, om de hoek bij de Intertoys was hij nog wel. Later hoorde ik iemand zeggen dat het spel verder overal in Alphen uitverkocht was.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Op de site van Gamedumper:
GTA V Status: Gamedumper.nl heeft nog van alle versies voorraad en de laagste webshopprijs in NL. Bestellingen gedaan voor 16:00 worden dezelfde dag verzonden.

Dus daar is ie nog prima te verkijgen in tegenstelling tot enkele lokale winkels in belaalde regio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:24
MM Arena heeft er nog zat.

Zelf speel ik al vanaf 14:00 en heb hem net uitgedaan. Zit nu al op 15% :p. Wat een ziekelijk gruwelijk spel. Best GTA ever in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik heb heel erg een soort van GTA San Andreas feeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troqdog
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Shiverzz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:18:
The hell ! had bij Dixons nog een preorder uitstaan voor de SE, waar ik icm een €10 kortingsvoucher €60 voor heb betaald....krijg ik zojuist een enorme doos geleverd. Collector's edition ! Damn !

[afbeelding]
Aha daarom was mijn CE niet binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanacht GTA V gehaald bij Saturn Tilburg.

kon mij rot ergeren aan dat rotvolk dat er was. metalen hekwerk van saturn was krom, detectiepaaltjes waren finaal aan gort, en snertjochies die de kassa medewerkers kapot scholden omdat ze nog te jong waren om dat spel te mogen kopen. en als kroning op dit alles kreeg een beveiliger ook nog eens paar klappen van een snotjoche die als ik goed geschat heb maar een jaar of 13 a 14 was.

ook leuk van (import) Nederlanders die stoer deden om maar even binnen te roken....notabene onder de rookmelders en blussysteem.
moet je nagaan, ik ben zelf roker maar heb wel het fatsoen om dat buiten te doen.

maargoed, heb het spel en vermaak mij kostelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Laatst online: 20-01-2023
Tilburg is de hoood =Z

Ach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laminaatplaat
  • Laatst online: 05-06 08:08
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:58:
vanacht GTA V gehaald bij Saturn Tilburg.

kon mij rot ergeren aan dat rotvolk dat er was. metalen hekwerk van saturn was krom, detectiepaaltjes waren finaal aan gort, en snertjochies die de kassa medewerkers kapot scholden omdat ze nog te jong waren om dat spel te mogen kopen. en als kroning op dit alles kreeg een beveiliger ook nog eens paar klappen van een snotjoche die als ik goed geschat heb maar een jaar of 13 a 14 was.

ook leuk van (import) Nederlanders die stoer deden om maar even binnen te roken....notabene onder de rookmelders en blussysteem.
moet je nagaan, ik ben zelf roker maar heb wel het fatsoen om dat buiten te doen.

maargoed, heb het spel en vermaak mij kostelijk
Dan ben ik blij dat ik niet gegaan ben en hoop ik dat ze de schuldige met camera beelden achter de hand aansprakelijk stellen :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik dacht vanavond "even" GTA de bestellen in de webshop van Mediamarkt. Staat er bij de bestelstatus dat het minimaal 4 weken gaat duren. Ik ben toch niet gek?? Dit moet een grap zijn? Ik heb gehoord en gelezen dat meerdere Mediamarkt winkels GTA 5 nog op voorraad hebben. Dan mag ik toch verwachten dat ik deze week mijn exemplaar nog binnen heb?

Voor de mensen die GTA al hebben; geniet ervan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten 15 jarige de game kopen bij de MM? Bart Smit hier en Dixons weigerde iedereen onder de 18 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackL89 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:04:
Ik dacht vanavond "even" GTA de bestellen in de webshop van Mediamarkt. Staat er bij de bestelstatus dat het minimaal 4 weken gaat duren. Ik ben toch niet gek?? Dit moet een grap zijn? Ik heb gehoord en gelezen dat meerdere Mediamarkt winkels GTA 5 nog op voorraad hebben. Dan mag ik toch verwachten dat ik deze week mijn exemplaar nog binnen heb?

Webshop heeft niks met de winkels te maken. Winkels zijn franchisers ;) Webshop heeft eigen voorraad etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:04:
[...]

Webshop heeft niks met de winkels te maken. Winkels zijn franchisers ;) Webshop heeft eigen voorraad etc.
Een kwestie van "gegokt en verloren"? Hopelijk kan ik mijn bestelling nog annuleren dan, mocht het echt langer dan 4 weken duren, absurd lang.

Volgende keer toch maar de moeite nemen om naar een winkel te gaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:04:
Mochten 15 jarige de game kopen bij de MM? Bart Smit hier en Dixons weigerde iedereen onder de 18 :P
Zowel bij MM als SA werd er bij twijfel om een legitimatiebewijs gevraagd.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:24
Je mag hem als 16 jarige al kopen. Bij de MM stond er op een A4 het Pegi18 logo en eronder stond er, 16 jaar en ouder al je dit spel wilt aanschaffen. typfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
JackL89 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:04:

Ik hoop en gok dat ze dat doen omdat ze niet weten wanneer ze nieuwe voorraad krijgen. Als ze een week zeggen en dat halen ze niet, krijg je gezeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Appleman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:14:
Je mag hem als 16 jarige al kopen. Bij de MM stond er op een A4 het Pegi18 logo en eronder stond er, 16 jaar en ouder al je dit spel wilt aanschaffen. typfout?
Nee.
In nederland geldt volgens mij dat je een pegi16 rating of hoger je 16 jaar moet zijn om het te kopen.
Dus voor pegi18 moet je ook minstens 16 zijn.
Maar veel succes het uitleggen daarvan aan de doorsnee winkelverkoper... 8)7

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=209

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 17-09-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Hem 'm nu ongeveern 5 uur gespeeld. Eerst impressie: verschrikkelijke resolutie, tergende framerate op drukke stukken (Ps3 fat), aimen werkt daardoor niet lekker, vehicle physics zijn imo achteruit gegaan. Hoewel de nieuwe kras effecten wel beter zijn, maar ik mis het nog steeds om een super deuk in de zijkant van mijn wagen te maken door met 100kmh de handrem in de drukken en zijwaarts in een paal te rammen. De map vind ik niet super groot. De stap van VC naar SA had voor mij meer een OMG factor.

Pluspunten: graphics worden prachtig als dit spel eenmaal op de PC uitkomt, het verhaal is super gedaan, de characters vind ik tof, auto's tunen is cool.

Het ergste vond ik nog dat wanneer ik mijn auto op zijn dak wilde laten landen hij door de game zelf recht werd getild....... Rly rockstar rlyr? Why o Why :(

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Laatst online: 22-07 08:08
rickyy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:33:
Hem 'm nu ongeveern 5 uur gespeeld. Eerst impressie: verschrikkelijke resolutie, tergende framerate op drukke stukken (Ps3 fat), aimen werkt daardoor niet lekker, vehicle physics zijn imo achteruit gegaan.
Ik heb ook een FAT 60GB, uit 2008. En heb nog geen hapering herkent.. Misschien een idee om die van jou eens schoon te blazen ;)

De Vehicle Physics leken mij in het begin ook een beetje nep.. maar nu ik heel de map flink heb rond gereden valt dat eigenlijk behoorlijk mee! Het rijd juist lekkerder dan GTA4!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Noctonix schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:53:
[...]

Ik heb ook een FAT 60GB, uit 2008. En heb nog geen hapering herkent.. Misschien een idee om die van jou eens schoon te blazen ;)

De Vehicle Physics leken mij in het begin ook een beetje nep.. maar nu ik heel de map flink heb rond gereden valt dat eigenlijk behoorlijk mee! Het rijd juist lekkerder dan GTA4!
Het rijden kan ik nog inkomen, maar als ik met 150kmh een head-on collision maak met een andere auto verwacht ik net als ik GTA IV een platte opgerolde neus, in V ging mijn bumper los en een lampje stuk. Enorme anti-climax. Vooral als het enige wat je in IV deed was rondrijden en auto's vernielen.

Mijn PS3 40gb (2008 ook) is helemaal schoon, ding is amper gebruikt geweest, alleen voor IV en GT5. Desalniettemin heeft ie internet problemen, blaast hij enorm (letterlijk zo luid als een stofzuiger) Denk dat ie niet helemaal 100% meer is.

GTA IV draait ook voor geen meter. Als ik flink wat mensen omrij daalt de framerate voelbaar onder de 20.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Noctonix
  • Laatst online: 22-07 08:08
rickyy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:58:
[...]

Het rijden kan ik nog inkomen, maar als ik met 150kmh een head-on collision maak met een andere auto verwacht ik net als ik GTA IV een platte opgerolde neus, in V ging mijn bumper los en een lampje stuk. Enorme anti-climax. Vooral als het enige wat je in IV deed was rondrijden en auto's vernielen.

Mijn PS3 40gb (2008 ook) is helemaal schoon, ding is amper gebruikt geweest, alleen voor IV en GT5. Desalniettemin heeft ie internet problemen, blaast hij enorm (letterlijk zo luid als een stofzuiger) Denk dat ie niet helemaal 100% meer is.

GTA IV draait ook voor geen meter. Als ik flink wat mensen omrij daalt de framerate voelbaar onder de 20.
De crashes die ik tot nu toe mee heb gemaakt klopten naar mijn ding ook niet helemaal.. Blijkbaar hebben ze betere gordels in die wagens gezet :9 (ik heb btw ook de 40gb versie en niet de 60gb 8)7 ).

Misschien een idee hem open te maken, ik heb de mijne helemaal uit elkaar gehaald met wat hulp van tutorials en een hoop gele stinkende stofdekens eruit weten te blazen.

Nu draaitie weer als een zonnetje :)

Freedom for everyone..

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:08

SaN

Schimanski81 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:38:
Zoals gewoonlijk haal ik een game op bij de MM bij Rdam Alexandrium (zonder reservering oid). Er lagen vanochtend stapels GTA V games, echt geen enkel probleem. Moet wel zeggen dat ze als warme broodjes gingen. Nette prijs ook wel voor 47 euro.
Was van plan om na mijn werk even bij het Alexandrium langs te gaan. Om vier uur toch maar even gebeld voor de zekerheid. Was de xbox versie al uitverkocht... Morgenochtend maar even langs de intertoys, die hadden hem nog wel.

Verwijderd

Geachte medegamers,

Vele van jullie zullen op het moment al lekker aan het genieten zijn van GTA V. Ik niet dus, ik zit namelijk met een probleem. Vandaag rond een uur of 4 kreeg ik naar lang wachten het duurste spel ooit binnen. Ik meteen proberen het te installeren, kom ik bij het volgende probleem.

Wanener ik het spel instaleer op mijn Xbox 360 vergt dat aardig wat tijd, ik wacht met geduld af. Wanneer de 7876 MB helemaal geinstalleerd zijn verwacht ik dat er iets gaat gebeuren. Maar helaas, er gewoon weinig tot niks, het dingetje wat naast 7876/7876 rond draait blijft rond draaien en dat is het enige wat ik op mijn scherm zie gebeuren.

Nu is het als volgt, ik heb een Xbox Slim 4GB, dat betekent dus dat er te weinig geheugen is om daadwerkelijk het gehele spel op op te kunnen slaan. Dus wat heb ik gedaan, ik heb een USB stick gepakt ter grootte van 16 GB. Geformateerd en mijn Xbox gaf aan dat het voldeed aan alle eisen van het systeem. Nu is mijn grote vraag, wat kan ik het beste doen?

Ik heb nu al drie pogingen gedaan maar die zijn allen mislukt. Nu kwam ik met het volgende idee, hiervoor heb ik een Xbox Arcade gehad en daar heb ik een externe HD bijgekocht ter grootte van 20 GB. Ik ben van plan om die uit elkaar te halen en de harde schijf in mijn Xbox te plaatsen. Lijkt jullie dit verstandig, want ik ben van mening dat dit nog wel eens een realistische optie zou kunnen zijn. Een andere optie is om een Sandisk USB stick van Xbox te kopen, maar dan ben ik weer bang dat ik op hetzelfde probleem uitloop en zwaar opgelicht wordt door die geldgraaiers van Microsoft.

Graag hoor ik van jullie.

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Vriend van me heeft hem al dik twee uur uitgespeeld..

Afbeeldingslocatie: http://img580.imageshack.us/img580/9945/txca.jpg

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• BenjaminvSoest
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:54
trollen doe je maar ergens anders.

[ Voor 88% gewijzigd door Sn0wblind op 18-09-2013 00:26 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

Famous schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:21:

[afbeelding]
Had ie haast? Of had ie hem al eerder dan vanochtend/vannacht?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Famous schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:21:

[afbeelding]
Hij heeft hem niet uitgespeeld, hij heeft de main story line door gelopen..

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Chaoss schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:31:
[...]

Hij heeft hem niet uitgespeeld, hij heeft de main story line door gelopen..
Nou dat dus :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Kijk wel uit als je met je aankoop naar buiten loopt...
http://www.ad.nl/ad/nl/55...ergestoken-om-GTA-V.dhtml

• SacreBleu
  • Laatst online: 11:11
Eééén ja hoor. Vandaag is mijn PS3 overleden. Hij leest geen schijven meer, draait zelfs niet meer rond.
Gaat verlopig nog een tijd duren voordat we een nieuwe in huis gaan halen. Damn.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
SacreBleu schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:53:
Eééén ja hoor. Vandaag is mijn PS3 overleden. Hij leest geen schijven meer, draait zelfs niet meer rond.
Gaat verlopig nog een tijd duren voordat we een nieuwe in huis gaan halen. Damn.
Dit gun je je aartsvijand nog niet, sterkte.

• Bolletje
  • Laatst online: 18-09 20:24

Bolletje

Moderator Harde Waren
Vanmiddag was ik bij de MediaMarkt Groningen (Westerhaven) en daar lagen van zowel de PS3 als Xbox 360 nog heel veel spellen. 100+ zeker.

• SacreBleu
  • Laatst online: 11:11
RaiseCain schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:55:
[...]

Dit gun je je aartsvijand nog niet, sterkte.
Thanks, heel bizar, heel de dag al zitten gamen, tijdens het eten even een Star Trek DVD erin gestopt en twee afleveringen met vriendinlief bekeken, daarna snel GTA V erin en alles leek goed te werken, totdat ik een missie wilde spelen - spel wilde niets meer laden, nadat ik opnieuw de console startte wilde hij geen optische media meer lezen. :(

Gelukkig staat het ding nu wel vol met allerlei PS+ games, maar ik kan me wel voor m'n kop slaan dat ik GTA nu niet via PSN heb aangeschaft. Grrr.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

SacreBleu schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:58:
[...]

Thanks, heel bizar, heel de dag al zitten gamen, tijdens het eten even een Star Trek DVD erin gestopt en twee afleveringen met vriendinlief bekeken, daarna snel GTA V erin en alles leek goed te werken, totdat ik een missie wilde spelen - spel wilde niets meer laden, nadat ik opnieuw de console startte wilde hij geen optische media meer lezen. :(

Gelukkig staat het ding nu wel vol met allerlei PS+ games, maar ik kan me wel voor m'n kop slaan dat ik GTA nu niet via PSN heb aangeschaft. Grrr.
Ze hebben ook GTA V bundels met PS 3. Probleem opgelost !

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik moet zeggen, veel van de negatieve verhalen herken ik zelf niet. Ik vindt het nu al echt een supergame! Natuurlijk is het schademodel wat anders, maar ik zie er ook pluspunten aan. De fysiek-zichtbare schade aan je auto is een stuk minder. Maar de mechanische schade is een stuk beter! Ik reed in een snelle auto die verlaagt en aangepast was. Ik maak één stuurfoutje en klap met de zijkant van mijn auto de vangrail in. Resultaat: voorwiel blokkeert en kan moeilijk naar links sturen. In GTA IV had je een gigantische deuk in de zijkant van je auto maar voor de rest niets.

De missies die ik tot nu toe heb gedaan hebben mij nog geen beeld gegeven bij de uiteindelijke heists. Het is nog heel erg introduceren. Heb nog niet erg veel missies gedaan maar vooral een beetje rondgekeken en simpele dingetjes gedaan.

Het autorijden is anders, maar ik stoor mij er niet zozeer aan. Vindt het fijner rijden, zeker door de grotere map heen. Je wilt niet 10 seconden lang wheelspin hebben als je nog een heel eind moet rijden. En laten we eerlijk zijn, zo flexibel als dat de auto's in GTA IV waren is ook alles behalve realistisch.

Het mooie nu al aan GTA V vind ik de afwisseling. Ik heb zelf zitten spelen en mijn huisgenoot tegelijkertijd. We hadden het allebij naar ons zin en deden totaal andere dingen in de game. Nog steeds heb ik dingen in de wachtrij staan die ik wil gaan doen, maar dat moet met de tijd maar komen. Eerst naar de eerste heist toe werken :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

Verwijderd

@ w4rgy: Ook ik herken vrij weinig van de 'negatieve' verhalen. Het autorijden gaat juist heerlijk imo, en elke auto rijdt ook daadwerkelijk anders. Zichtbare schade valt inderdaad erg tegen, mechanische schade is er wel maar ook niet erg veel, maar ik stoor mij daar niet zo aan.

Heb ook een aantal missies gedaan en flink wat rondgetoerd en gewoon rondgekeken, en de wereld hebben ze echt prachtig gemaakt!

Ik snap ook niet dat mensen de game overhyped noemen, dat ligt volgens mij toch echt aan jezelf dan.

Ga hier verder maar niet te veel over de game typen verder ivm spoilers/mensen die de game nog moeten spelen, maar ik heb in elk geval geen spijt van deze aankoop.

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 22:54
Ach, wordt gewoon een damage_multiplier=0.5 naar 1.0 veranderen in global_handling.cfg 8) O-)

[ Voor 8% gewijzigd door DoubleYouPee op 18-09-2013 01:49 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch