zelfde hier ondanks dat ik wel betaald hebTom Paris schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:18:
Op 16 mei besteld bij Wehkamp (de €38.45 actie), maar als ik nu inlog is heel de bestelling verdwenen uit m'n accountOok geen mail over levering gehad.
Ben er vanmiddag nog geweest. Alles stond toen al klaar, alleen zaten er geen games in dat karton van GTA..AFT0570 schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:35:
Mensen die toevallig iets weten over de Bart Smit op de vismarkt qua rijen/drukte?
Links achteraan in het midden staat die bak..
Verder alles afgegaan vcanmiddag, en BS Herestraat had ze aan het eind vd middag liggen, maar niet voor verkoop..
[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 16-09-2013 21:43 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Heb ook precies hetzelfde alleen dan met mijn Mediamarkt pre-order
Verwijderd
De Gamemania heeft trouwens een actie, als je drie games inlevert bij de nachtopening, dan betaal je maar €29,-. Voorwaarde is dat de drie games samen een totale waarde hebben van €30.- maar dit moet te doen zijn.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=743
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 21:50 ]
Ik heb ook een pre-order die morgen binnen komt met de post, maar ik ga hem zometeen ook ophalen bij de Mediamarkt Arena. Kan gewoon niet meer wachten. Heerlijk, ben 25, maar voel me zo blij als een kind. De pre-order gaat wel naar een maat van me morgen.
Die actie was tot 16 Sept dus was Zaterdag laatste kans voor Revision. Nu te laat.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:50:
De Gamemania heeft trouwens een actie, als je drie games inlevert bij de nachtopening, dan betaal je maar €29,-. Voorwaarde is dat de drie games samen een totale waarde hebben van €30.- maar dit moet te doen zijn.
Van die actie heb ik gebruik gemaakt iddVerwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:50:
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Het is vandaag 16 september, en geld tevens bij de nachtverkoop om 00:00uurSimRam schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:51:
Die actie was tot 16 Sept dus was Zaterdag laatste kans voor Revision. Nu te laat.
Er gaan deze week een hoop relaties sneuvelen 

:)
Iemand al bij gamemania maastricht gekeken?Bolk schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:53:
[...]
Van die actie heb ik gebruik gemaakt iddIn Weert telde ik net 5 man..
Haha, heb de mijne goed voorbereid op deze weekDutchGamer schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:54:
Er gaan deze week een hoop relaties sneuvelen
[afbeelding]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Weet iemand hoe het zit als je een preorder hebt geplaatst bij GameMania maar je kan hem niet om 0:00 ophalen. Houden ze hem dan vast zodat je hem ook morgenochtend kan ophalen?
Ow ja.... Gta 5 was ergens deze week uit toch? Meen ik ergens gelezen te hebben. Donderdag was het niet?
Dan zat de GameMania medewerker in Eindhoven er naast. maar op site staat ook tot en niet t/m. Oh well mijn kopietje is veilig elk geval.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:54:
[...]
Het is vandaag 16 september, en geld tevens bij de nachtverkoop om 00:00uur
Nee FIFA14.. volgende week.Qpido80 schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:56:
Ow ja.... Gta 5 was ergens deze week uit toch? Meen ik ergens gelezen te hebben. Donderdag was het niet?
Hoelaat gaan jullie richting de nachtrelease? ik ben nog nooit naar een nachtrelease geweest. Moet je daar echt al om 11uur voor de winkel liggen?
Gast, hij is een maand uitgesteld!Qpido80 schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:56:
Nee, het spel is uitgesteld tot ergens in Q1 2014.Qpido80 schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:56:
Je bentval te laat.mufana schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:57:
Hoelaat gaan jullie richting de nachtrelease? ik ben nog nooit naar een nachtrelease geweest. Moet je daar echt al om 11uur voor de winkel liggen?
Benieuwd of game mania de game morgen nog heeft. 2wkn geleden ge pre ordered icm inruil actie.
Anders annuleren en naar Mediamarkt
Cons:::BB4E
Geintje jongens. Veel plezier strakjes! Heb nog een backlog tot aan de maan dus speel hem waarschijnlijk pas over een paar jaar op de ps4. Dus niet spoileren voor die tijd graag
Verwijderd
Ik zie anders op de site t/m 16 september staan.SimRam schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:57:
Dan zat de GameMania medewerker in Eindhoven er naast. maar op site staat ook tot en niet t/m. Oh well mijn kopietje is veilig elk geval.

Iemand straks naar Game Mania Zaandam?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
Toen ik het van de week vroeg werd me gemeld dat ze 'm een week vasthouden. Geen haast dusNewjersey schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:55:
Weet iemand hoe het zit als je een preorder hebt geplaatst bij GameMania maar je kan hem niet om 0:00 ophalen. Houden ze hem dan vast zodat je hem ook morgenochtend kan ophalen?
Guys, have fun allemaal, ik kan je zeggen dattie echt top is!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
staat ergens op de site dat ze de preorder een week vasthouden.. Hoop daar maar opshameblaster schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:00:
Benieuwd of game mania de game morgen nog heeft. 2wkn geleden ge pre ordered icm inruil actie.
BOY & GIRLS?
HET IS BIJNA ZOVER HIER HEB JE SINDS GTA SA OPGEWACHT.
CANCEL JE Ps4 pre order (not srs<), sla genoeg eten en drinken in voor dik 1 jaar en zorg voor een goeie nood generator voor het geval dat.
GTA 5 is officieel COMING
HET IS BIJNA ZOVER HIER HEB JE SINDS GTA SA OPGEWACHT.
CANCEL JE Ps4 pre order (not srs<), sla genoeg eten en drinken in voor dik 1 jaar en zorg voor een goeie nood generator voor het geval dat.
GTA 5 is officieel COMING
Zit bijna te denken om naar de MM hier in Utrecht te gaan, gewoon ff kijken voor de lol
Is toch maar een kwartier fietsen.
Red Bull en snacks ingeslagen, straks naar de stad en dan een lange nacht vol criminaliteit tegemoet
Met het vorige deel ook gedaan.
Altijd leuk zo'n release!!
Met het vorige deel ook gedaan.
Altijd leuk zo'n release!!
Voor niks dan! want doet niet mee met de nachtopening!ShitHappens schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:06:
Zit bijna te denken om naar de MM hier in Utrecht te gaan, gewoon ff kijken voor de lolIs toch maar een kwartier fietsen.
Hahahaha had nou niks gezegtmufana schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:07:
[...]
Voor niks dan! want doet niet mee met de nachtopening!
Verwijderd
Even de GTA 5 spelers in de omgeving in kaart brengen. Er komen weer veel vrouwen op de markt!
Hier gaat de Intertoys (alleen vanavond voor 47 euro, morgen andere prijs) Bart Smit (52,99 inl 5 euro kadobon), gameshop(59) en mediamarkt (47) open!
(wel triest, de kleine winkels tegen de grote ketens, de gameshop verkoopt hem voor 59...die kunnen eigenlijk geen lagere marges pakken)
(wel triest, de kleine winkels tegen de grote ketens, de gameshop verkoopt hem voor 59...die kunnen eigenlijk geen lagere marges pakken)
[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 16-09-2013 22:10 ]
Ik heb zelfs de harde schijf geüpgrade van 80 naar 250 gig. Werd een keer tijdRedHat schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:06:
Vergeet trouwens niet allemaal jullie ps3 te updaten. Ben ik nu aan het doen. Zou lullig zijn als je hem aanzet met GTA v in je handen en je kan een uur updaten.
Iemand al die weet of het druk is bij Saturn Amersfoort
Grafisch Ontwerper, 999 Games
ik heb vandaag bij de freerecordshop een kopietje aan de kant laten leggen, maar deze was bedoeld voor de retail, en niet voor de preorder actie, dus ik heb nu geen recht op de extra content..
kan die extra content ook apart gekocht worden? zoja wat kost dat? anders wacht ik tot zaterdag totdat mijn preorder van de GameMania binnen is..
ik heb dus 2 keer gepreordered..
kan die extra content ook apart gekocht worden? zoja wat kost dat? anders wacht ik tot zaterdag totdat mijn preorder van de GameMania binnen is..
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
extra content zit gewoon in de gesealde game
Bij de hele eerste batch zit die pre order DLC. Maakt niet of uit je preordertMikeVM schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:09:
ik heb vandaag bij de freerecordshop een kopietje aan de kant laten leggen, maar deze was bedoeld voor de retail, en niet voor de preorder actie, dus ik heb nu geen recht op de extra content..
Ik rechts.mufana schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:12:
[...]
Uggs!![]()
Zo'n chick zou ik ook links laten liggen!
Krijg allemaal vage verhalen binnen dat die via ps3 op dit moment gratis te downloaden is.. Kan dit niet bevestig want ben niet thuis iemand die even kan kijken ?
Ja, alleen je kan het niet spelen zonder het te betalen. Dus je hebt er niets aan.steppy schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:13:
Krijg allemaal vage verhalen binnen dat die via ps3 op dit moment gratis te downloaden is.. Kan dit niet bevestig want ben niet thuis iemand die even kan kijken ?
dit is al vaker langsgekomen.... ja je kan het spel downloaden, maar niet spelen voordat je daadwerkelijk hebt afgerekend...steppy schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:13:
39
Alleen voor Ajax supporters!steppy schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:13:
Verwijderd
Hanteren de intertoys filialen verschillende prijzen dan? Hier is hij namelijk 52,99 bij de nachtverkoop.Mutatie schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:09:
Hier gaat de Intertoys (alleen vanavond voor 47 euro, morgen andere prijs) Bart Smit (52,99 inl 5 euro kadobon), gameshop(59) en mediamarkt (47) open!
Geen idee, ik ging vanmiddag overal even langs (in de hoop dat..) en dat werd me daar verteld (Enschede trouwens)Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:14:
[...]
Hanteren de intertoys filialen verschillende prijzen dan? Hier is hij namelijk 52,99 bij de nachtverkoop.
Bedankt voor deze toevoegende reactie!

De rest bedankt!
Lekker niveau weer, blijf gewoon ontopic en ga niet zo lopen trollen

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik heb GTA 5 30 augustus bij bol,com gepreorderd maar nog niks erover gehoord of iets bij bestel overzicht.. Staat nog steeds Verzending : Op verschijningsdatum.. en bij bestelstatus wordt verwerkt.... Moet ik me nu zorgen maken?
Hebben jullie enig idee of je voor een nachtverkoop bij bijvoorbeeld de MediaMarkt een beetje op tijd moet zijn. of kan je gewoon om 12 uur aan komende lopen en hebben ze er nog genoeg liggen?
Nee, deze komt gewoon morgen.Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:17:
Ik heb GTA 5 30 augustus bij bol,com gepreorderd maar nog niks erover gehoord of iets bij bestel overzicht.. Staat nog steeds Verzending : Op verschijningsdatum.. en bij bestelstatus wordt verwerkt.... Moet ik me nu zorgen maken?
Denk het niet, ik heb hetzelfde.Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:17:
Je kunt bij bol.com tot 22.00 uur bestellen voordat alles daar de deur uit gaat.
Verwijderd
Ik heb 16 mei een pre order geplaatst op wehkamp. Nu is mijn hele bestelling verdwenen in mijn wehkamp. Betekend dit dat hij verzonden is? Of am i fucked?
ik verwacht het wel gezien de omvang van de mediamarktfirefly112 schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:17:
Hebben jullie enig idee of je voor een nachtverkoop bij bijvoorbeeld de MediaMarkt een beetje op tijd moet zijn. of kan je gewoon om 12 uur aan komende lopen en hebben ze er nog genoeg liggen?
39
dat zal wel loslopenfirefly112 schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:17:
Je moet er zo snel als een vuurvliegje bij zijnfirefly112 schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:17:
Hier beweren ze meer dan genoeg te hebben, ik heb ook geen reservering (was niet nodig zeiden ze). Zou vd zotte zijn als morgen op de normale release dag hij niet meer beschikbaar isfirefly112 schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:17:
Ik rij hier om 23.00 weg, ff geld pinnen, ff broodje bij de mac scoren, en dan rond 23.30 aan te komen in Amersfoort
Verwijderd
Ik ga zometeen gewoon langs bij de Intertoys, mochten ze hem niet meer hebben dan komt als nog mijn Pre-order morgen binnen
Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deeltje 118 zal straks en deze week vol staan met GTA 5
39
Ik kan er toch niks van zienFietsbel schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:21:
Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deeltje 118 zal straks en deze week vol staan met GTA 5
Me ²Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:20:
Ik ga zometeen gewoon langs bij de Intertoys, mochten ze hem niet meer hebben dan komt als nog mijn Pre-order morgen binnen
Mocht ik 'm straks hebben dan gaat de pre-order morgen retour.
Ik ben best jaloers op degenen hier die de game vanavond gaan halen en een nachtje doortrekken. Heb zoiets nooit gedaan en lijkt me best een keer tof, en ZEKER met deze game.
Helaas morgen gewoon werken (vorige week al een week vakantie gehad, maar mij hoor je niet klagen met een week Portugal
) en de rest van de week ook vrij druk. Wellicht dat ik 'm vrijdag haal zodat ik dit weekend nog een beetje aan de slag kan mits vriendinlief het toelaat
Helaas morgen gewoon werken (vorige week al een week vakantie gehad, maar mij hoor je niet klagen met een week Portugal
23:30 is ook mijn streeftijd voor Saturn Afoort!RedHat schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:19:
Ik rij hier om 23.00 weg, ff geld pinnen, ff broodje bij de mac scoren, en dan rond 23.30 aan te komen in Amersfoort
Haha, trek je t.net trui aanGamezMaster schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:23:
[...]
23:30 is ook mijn streeftijd voor Saturn Afoort!
SE's zijn er weinig bij Saturn, zijn bijna allemaal pre-ordered. Hoop wel dat je daar een beetje normaal kan parkeren.
Morgen weer werken. Doortrekken tot 7, ff half uurtje lang douchen, dan nog uurtje GTA en dan in de auto naar het werk
zijn er ook nog mensen die in Vlissingen naar de nachtrelease gaan? dan weet ik hoe vroeg ik er moet zijn
Denk dat het hier (Utrecht) niet erg druk zal zijn met de nachtverkoop. Het regent pijpestelen!GamezMaster schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:23:
[...]
23:30 is ook mijn streeftijd voor Saturn Afoort!
SE Heb ik zondag nog ge pre-ordered, waren er toen nog zat zei de verkoopster =)RedHat schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:25:
[...]
Haha, trek je t.net trui aan![]()
SE's zijn er weinig bij Saturn, zijn bijna allemaal pre-ordered. Hoop wel dat je daar een beetje normaal kan parkeren.
Morgen weer werken. Doortrekken tot 7, ff half uurtje lang douchen, dan nog uurtje GTA en dan in de auto naar het werk
Zal wel goedkomen dus!
Buien trekken ook richting Amersfoort. Helaasmufana schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:25:
[...]
Denk dat het hier (Utrecht) niet erg druk zal zijn met de nachtverkoop. Het regent pijpestelen!
Ah beter.SE Heb ik zondag nog ge pre-ordered, waren er toen nog zat zei de verkoopster =)
Zal wel goedkomen dus!
[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 16-09-2013 22:27 ]
Verwijderd
Vond het ook grappig vandaag. Gamemania had al heel veel reserveringen die niet geleverd kon worden en een winkel verder (100m) had er nog genoeg.
Wel grappig, tot aan gisteren wou ik deze game eigenlijk aan me voorbij laten gaan, vandaag zwaar gegrepen door de hype!
[ Voor 25% gewijzigd door Mutatie op 16-09-2013 22:30 ]
Verwijderd
Vraagje, wie heeft m bij Media Markt pre-ordered en heb nog steeds geen mail dat ie verzonden is? :c
Ben ik niet de enigste namelijk. Heb m 11 september voor 22:00 besteld dus ik zit nog bij de eerste levering. Zou een mailtje krijgen wanneer hij verzonden is en dat is most of the time 22:00.
(Of moet ik gewoon rustig aan doen
Ben echt zooo psyched (oid)
Ben ik niet de enigste namelijk. Heb m 11 september voor 22:00 besteld dus ik zit nog bij de eerste levering. Zou een mailtje krijgen wanneer hij verzonden is en dat is most of the time 22:00.
(Of moet ik gewoon rustig aan doen
Zometeen is er op MTV een uitzending van de launch. Iemand die een streampje heeft ofzo?
All-Round nerd | iRacing Profiel
In Apeldoorn gaat het er omspannen met de regen. Voor de rest is het overal uitverkocht allen pre order Intertoys - Bart Smit - game mania &nedgame
Net even een rondje gereden rond het winkelcentrum met straks nachtrelease bij de MM en BS.
Al aardig wat activiteit rondom het winkelcentrum.
Zelfs de Intertoys hier in Delfzijl heeft een nachtopening.... Stadje met hooguit 5000 inwoners..
Stad?DutchGamer schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:30:
Net even een rondje gereden rond het winkelcentrum met straks nachtrelease bij de MM en BS.
Heel lastig inderdaad @hieronder

[ Voor 6% gewijzigd door SCARfaceE op 16-09-2013 22:32 ]
PSN ID: Beest41
Rijswijk.
Schijnt erg moelijk te zijn om even op het profiel te drukken
[ Voor 79% gewijzigd door dutchgio op 16-09-2013 22:32 ]
Nu mtv aan kijken is wel lachen okal had ik mijn gta V als zaterdag dus heb al flink wat uurtjes gespeeld
Verwijderd
Als ik op je profiel kijk zie ik geen plaatsnaam hoordutchgio schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:31:
Rijswijk.![]()
"Coolblue: Je bestelling IS ingepakt"
Stil going strong
+mail
+sms
Nu nog de 3s code...
Stil going strong

+sms
Nu nog de 3s code...
[ Voor 27% gewijzigd door DerOllie op 16-09-2013 22:39 ]
www.youtube.com/DerOllie
geen stream zeker?Inhumanous schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:33:
Nu mtv aan kijken is wel lachen okal had ik mijn gta V als zaterdag dus heb al flink wat uurtjes gespeeld
All-Round nerd | iRacing Profiel
Het is ook niet de bedoeling dat jij dat weetVerwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:34:
[...]
Als ik op je profiel kijk zie ik geen plaatsnaam hoor
Zou leuk zijn als bol.com even een geruststellend mailtje de deur uitdoet
. Dan hoef ik de deur hopelijk niet meer uit
.
wat een scheve bek had die blondine @ mtv... ><
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
+1 mijn gedachte hahaGSlayer schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:36:
wat een scheve bek had die blondine @ mtv... ><
Flippen jullie maar met jullie GTA5
Old school GTA1 tot morge
Old school GTA1 tot morge
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik heb het zelfde wehkamp probleem. Als ze hem morgen niet leveren gaat wehkamp echt for life in de ban bij mij hoor... man man man.
Vanmiddag stond ie er nog wel
Heb hem ook met die actie besteld....
Vanmiddag stond ie er nog wel
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Weet iemand wat de laagste prijs is momenteel? Anders pak ik mijn paraplu en wandel ik over anderhalf uur naar MM
Pfff, daar heb ik dus in Eindhoven geen zin in he
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Misschien heb je hier wel zin in:Niek_1981 schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:37:
[...]
Pfff, daar heb ik dus in Eindhoven geen zin in he
http://www.nufoto.nl/fotos/398650/gta-v-launch.html
Dezelfde locatie vermoed ik.
Edit: die 2e van links mag het helemaal niet spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 16-09-2013 22:39 ]
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch