Dus wanneer we dergelijk gedrag voorbij zien komen dan weten dat jij het bent?Jeroenimoes schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:36:
[...]
Lekker in acteermodus schieten. Staan te shaken van anticipatie en twitchen naar de camera... niets zeggen... haren door elkaarHaha, lekker trollen!
Je kan toch gewoon pinnen bij de Saturn nachtopening, geen preorder?
Naam, Adres, Telefoonnummer via een telefonische bestelling. Ze schijnen er wel zat te hebben, maar ik wil toch reserveren. Hopelijk zit de blimp er wel bijiDaniel schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:36:
[...]
Moest je daarvoor maan+adres ofzo achterlaten, online bestellen, of hebben ze voor iedereen die komt genoeg?
'Ziek'Mu.siQ schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:36:
Ik ga lekker met m'n zieke hoofd in bed liggen straks en ik zie m dan morgen tussen 14 en 16 verschijnen. Prima :-)
Hehehe
Niemand een update van bol.com ?
wijze woorden
Verwijderd
Bij gamemania kon je m reserverenCybpraetorian schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:52:
[...]
Wait wut? Toen kwam de eerste trailer net uit, was toen uberhaupt al een prijs bekend? Verkocht toen een winkel hem uberhaupt al?
Bol.com gaat over 3 maanden leveren...Valandil schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:39:
Komt altijd tussen 22.00 en 02.00. (voor 23 uur besteld, morgen in huis).Valandil schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:39:
Ze versturen vandaag, dus ze zullen alle pakketjes later naar PostNL brengen...
Daarvan krijg je pas de bevestigen in de loop van de nacht, is altijd zo bij bol.comValandil schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:39:
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Lol, dan doe je geen double-post en wordt je getriplequote

Headertje gemaakt voor onze [GoT] No-Lifers Battlefield3 crew
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dan ben ik gewoon ongeduldig....
wijze woorden
Jeroenimoes schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:42:
[afbeelding]
Headertje gemaakt voor onze [GoT] No-Lifers Battlefield3 crew
Ik ben toch aan het twijfelen of ik vanavond toch niet even langs de bart smit ga.
Heeft de bart smit deze nog op voorraad? of kan je die alleen halen met pre-order.
Heeft de bart smit deze nog op voorraad? of kan je die alleen halen met pre-order.
[ Voor 14% gewijzigd door Gertjuhjan op 16-09-2013 20:50 ]
Xbox: Gulpener88
Kunnen wij toch niet ruikenGertjuhjan schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:50:
Ik ben toch aan het twijfelen of ik vanavond toch niet even langs de bart smit ga.

Niet
Enig advies voor de mensen die wel naar de nachtverkopen gaan... kleed je heel erg warm aan, en neem een paraplu mee!
PSN/XBL: DarkTaufu
Wel toeval, geen opzet..
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Mijn CE die ik bij bol.com had besteld ligt nu iig bij PostNL.
Heb alleen nog geen mail gehad van Bol.com maar kan de T&T al wel zien als ik inlog bij PostNL.
Heb alleen nog geen mail gehad van Bol.com maar kan de T&T al wel zien als ik inlog bij PostNL.
Lijkt mij wel, wat willen ze anders doen om anderhalf uur vol te lullen?Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:59:
[...]
Zouden er veel spoilers bijzitten? Geen zin om alles gezien te hebben...
Hoe check je dat?lochpatje schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:56:
Als ik inlog bij T&T staat er niks van Bol..
Ook leuk trouwens: volgens mij hebben de karakters ook allen een verschillende soort telefoon. Michael heeft een iPhone-lookalike (die iFruit), Franklin heeft een Android-lookalike (http://images2.wikia.noco...ages/f/f0/The_phone_5.jpg) en Trevor heeft een Windows Phone-lookalike. Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar dit menu lijkt erg op dat van een Windows Phone: http://cdn.wpcentral.com/...TA_5_WP.PNG?itok=2FvnEWb9
Dat soort details zijn gewoon briljant
Is niet voor de normale versie, die past gewoon in de brievenbusMarkoAlmelo schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:01:
[...]
Hoe check je dat?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Klopt, ik merkte dat pas toen ik met Trevor speelde, zag opeens hele herkenbare Windows Phone icoontjes, terwijl ik geen eens een Windows Phone bezit.
Ik had al een actieve account bij PostNLMarkoAlmelo schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:01:
[...]
Hoe check je dat?
https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox
Dan rechtsonder "MijnPakket"
Leuk die spoilerslayzzzz schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:03:
Klopt, ik merkte dat pas toen ik met speelde
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Twijfel of het daar net erg druk is denk dat ik naar de alexandrium ga hopelijk zijn daar wat minder mensen.Xoxol schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:51:
Iemand die in Rotterdam naar MM in het centrum gaat en hoe laat?
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Lokale Bart Smit staat al aardig vol

Gegroet!
Verwijderd
Nu al? Stelletje idioten...
Hmm, wellicht zo ook even gaan kijken, is maar 5 minuten lopen.
Hmm, wellicht zo ook even gaan kijken, is maar 5 minuten lopen.
Vergeet trouwens niet allemaal jullie ps3 te updaten. Ben ik nu aan het doen. Zou lullig zijn als je hem aanzet met GTA v in je handen en je kan een uur updaten.
Iemand al die weet of het druk is bij Saturn Amersfoort
Iemand al die weet of het druk is bij Saturn Amersfoort
[ Voor 15% gewijzigd door RedHat op 16-09-2013 21:06 ]
Verwijderd
Krijg eerder een BB gevoel bij die van Franklin, die W Phone viel mij inderdaad ook al op.Martinspire schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:02:
Ook leuk trouwens: volgens mij hebben de karakters ook allen een verschillende soort telefoon. Michael heeft een iPhone-lookalike (die iFruit), Franklin heeft een Android-lookalike (http://images2.wikia.noco...ages/f/f0/The_phone_5.jpg) en Trevor heeft een Windows Phone-lookalike. Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar dit menu lijkt erg op dat van een Windows Phone: http://cdn.wpcentral.com/...TA_5_WP.PNG?itok=2FvnEWb9
Mijne ook, tijdvak staat er ook al bij!lochpatje schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:56:
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Don't ask me hahaha... Zo even langslopen. Kijken hoe druk t echt is.
[ Voor 6% gewijzigd door Decennia op 16-09-2013 21:07 ]
Gegroet!
Bij mij werkt tijdvak ook al alleen zit er flink wat uur tussenNiek_1981 schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:06:
[...]
Mijne ook, tijdvak staat er ook al bij!

Goede tip. Kreeg zelf ook nog een update binnen.RedHat schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:06:
Vergeet trouwens niet allemaal jullie ps3 te updaten. Ben ik nu aan het doen. Zou lullig zijn als je hem aanzet met GTA v in je handen en je kan een uur update
Dat zijn nou juist de leuke extra details die GTA kenmerken.Martinspire schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:02:
Tot in de kleinste details uitgewerkt. Dat blijkt hier maar weer uit!
lochpatje schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:07:
[...]
Bij mij werkt tijdvak ook al alleen zit er 12,5 uur tussen
[afbeelding]

Ben benieuwd hoe de MM dat doet.
Die zijn tot 10 uur open.. en ik denk dat daar nu ook al mensen aan het wachten zijn.
:)
Die van mij zegt onbekend haha! Wordt afwachtelochpatje schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:07:
[...]
Bij mij werkt tijdvak ook al alleen zit er flink wat uur tussen
[afbeelding]
Jullie hebben tenminste een werkende tracking; die selectvracht trackingcode doet het nog steeds niet.Niek_1981 schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:08:
[...]
Bij mij toch iets makkelijker dan, tussen half 12 en half 4!
Ik heb ook de CEbAdmuTs schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:02:
[...]
Is niet voor de normale versie, die past gewoon in de brievenbus.
Verwijderd
Hmm, gaat mijn plan van snel op en neer rijden hem niet worden zeker? Als er mensen zin hebben langs de Game Mania in Tilburg te gaan?DutchGamer schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:09:
[...]
Ben benieuwd hoe de MM dat doet.
Die zijn tot 10 uur open.. en ik denk dat daar nu ook al mensen aan het wachten zijn.
Bij MM breda kan je m komen spelen buiten op game boots
[ Voor 7% gewijzigd door RSD1982 op 16-09-2013 21:12 ]
Tot hoe laat is de nachtopening van de mediamarkt? is het een uurtje?
39
Misschien dat het tussen 01:00 en 02:00 Lukt.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:11:
[...]
Hmm, gaat mijn plan van snel op en neer rijden hem niet worden zeker? Als er mensen zin hebben langs de Game Mania in Tilburg te gaan?
In Breda begint het feestje blijkbaar al om 22.00
maar no way dat ik zo lang ga wachten. Ben er denk rond 12, als er genoeg kassa's open gaan gaat het vast snel genoeg.. zolang ze niet uitverkocht zijn ofcourse.
I served in a company of heroes.
Die doet het morgenochtend pasdutchgio schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:10:
[...]
Jullie hebben tenminste een werkende tracking; die selectvracht trackingcode doet het nog steeds niet.
Hmmm...zal 12game een pakketje versturen of zal het door de brievenbus passen, word verstuurd via selectvracht.
Hopelijk het tweede sinds niemand morgen thuis is :c
Verwijderd
Najah, op naar de GameMania zo dan maar. Lekker droog, lekker warm. Eens kijken of ik nog een korte broek kan vinden. Is zo lekker weer namelijk.:)
Straks maar naar Saturn Groningen.> Zal wel druk worden.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Tot 01.00 uur. Alleen hier in Breda kan je op zon 10 consoles tegelijk spelen en wachten tot 12 uur. Pimpen auto's GTA Style, danseresjes en meer .
de app ifruit komt ook uit voor Windows Phone. nice
Oke dan weet ik het niet, zal er straks wel tussen komen te staan.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Foto van de rijen voor de Bart Smith , bitte :-)
Joa daarombAdmuTs schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:16:
[...]
Oke dan weet ik het niet, zal er straks wel tussen komen te staan.
3s code komt vanzelf wel binnen
Bron?MarkoAlmelo schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:16:
de app ifruit komt ook uit voor Windows Phone. nice
Gamemania in Almere gaat iets heel leuks doen!
Ik heb ook bij 12game besteld (special edition) en die is ook via selektvracht, ik denk dat in ieder geval de special edition via selektvragt moet.DeadKnight schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:14:
Hmmm...zal 12game een pakketje versturen of zal het door de brievenbus passen, word verstuurd via selectvracht.
Maar 12game stuurt volgens mij alles volgens selektvracht.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Bikinibabes en de insidegamer crew zijn aanwezig iddPs3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:17:
Bij gamemania in Apeldoorn staan al mensen te wachten... Heb hem daar ook gepreorderd maar denk dat ik hem morgen maar ophaal.. Geen zin om nog 2 uur in de rij te staan ffs
Verwijderd
Ja man. Lekker filmen in de kou. AwesomePs3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:17:
Op 16 mei besteld bij Wehkamp (de €38.45 actie), maar als ik nu inlog is heel de bestelling verdwenen uit m'n account
Ook geen mail over levering gehad.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Toch best ziek als je 3 uur in de kou gaat wachten. Ik ven d'r niet eerder dan half 12.
Kou???RedHat schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:19:
Toch best ziek als je 3 uur in de kou gaat wachten. Ik ven d'r niet eerder dan half 12.
Het is fokking 12 graden man, dat is toch niet koud, je bent toch geen mietje?
Suck, bij mij staat 'ie nog op Wordt Verwerkt, ookal heb ik 'm (ver) voor de 13e besteld.lochpatje schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:07:
[...]
Bij mij werkt tijdvak ook al alleen zit er flink wat uur tussen
[afbeelding]
Verwijderd
Ik kom er net achter dat de Intertoys hier ook een nachtverkoop heeft. Heb hem al besteld bij Gamediscounter maar die kan ik altijd retourneren of op marktplaats verkopen.
Twijfel !
Twijfel !
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 21:23 ]
Inderdaad.
Goed nieuws dat een app voor WP ook snel komt
Nou heb zenuwveschadigingen nav een ongeluk. Kou is voor mij pijn lijden 😉Kapot schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:19:
[...]
Kou???
Het regent hier pijpestelen trouwens.. echt niet normaal. Ook harde wind..Kapot schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:19:
[...]
Kou???
Maar je kan niet tot morgen wachten ?RedHat schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:21:
[...]
Nou heb zenuwveschadigingen nav een ongeluk. Kou is voor mij pijn lijden 😉
Zelf ga ik naar de mediamarkt in rotterdam centrum, ben benieuwd hoe achterlijk druk het zal zijn
39
Heb ik bij GTA IV gedaan. Duurde een beste tijd voordat hij beschikbaar was ivm schaarsteVerwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:22:
[...]
Maar je kan niet tot morgen wachten ?
Voor wie niet in de rij wil staan en evt. toch vannacht al wil spelen kijk eens bij MM Utrecht.
Zat net op de site te kijken en zag dat je GTA V voor PS3/Xbox kon pre orderen en dat je bestelling dan vanaf 0.00 op te halen is bij een of andere kluisjescentrale wat De Buren heet.
Heb er net 1 besteld en ga morgenochtend lekker die kant op, maar mocht je er nu 1 willen zonder wachten is dit denk ik het snelst...
Zat net op de site te kijken en zag dat je GTA V voor PS3/Xbox kon pre orderen en dat je bestelling dan vanaf 0.00 op te halen is bij een of andere kluisjescentrale wat De Buren heet.
Heb er net 1 besteld en ga morgenochtend lekker die kant op, maar mocht je er nu 1 willen zonder wachten is dit denk ik het snelst...
Ik heb precies hetzelfde voor de bestelling van mn broertje (kga zelf naar mm eindhoven)! Ik hoop maar dat het goed komt!Tom Paris schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:18:
Op 16 mei besteld bij Wehkamp (de €38.45 actie), maar als ik nu inlog is heel de bestelling verdwenen uit m'n accountOok geen mail over levering gehad.
Als je de game bij BS wilt gaan halen straks moet je hem dan perse pre orderen ?
Is er geen vrije verkoop ?
Is er geen vrije verkoop ?
Ik weet niet of je morgen wat kunt verwachten, Jordi zei tegen mij dat om half 7 alles opgehaald door postnl zou worden. Of ze hebben je status niet gewijzigd of je krijgt morgen niksSL65 schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:25:
Nog meer mensen geen status wijziging bij all4games?
MM Eindhoven heeft er genoeg voor de PS3 wat ik zag op twitter en kon toen straks met gemak pre-order doen in de winkel en straks ophalen.mzx schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:25:
[...]
Ik heb precies hetzelfde voor de bestelling van mn broertje (kga zelf naar mm eindhoven)! Ik hoop maar dat het goed komt!
Hier komt het nu ook met bakken uit de lucht
Ja dat vraag ik me ook af. Ik ga morgen anders naar de BS.Maaark schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:28:
[...]
Ik weet niet of je morgen wat kunt verwachten, Jordi zei tegen mij dat om half 7 alles opgehaald door postnl zou worden. Of ze hebben je status niet gewijzigd of je krijgt morgen niks
[ Voor 16% gewijzigd door SL65 op 16-09-2013 21:31 ]
MM Zwolle is een overdekte (binnen) ingang. Ben alleen bang dat ik de bevestigin van Dixons in de mail heb als ik daar binnen stap
Meh ik hoop echt wel dat het zo droog wordt als ik wegga.. geen zin om doorweekt te worden bij zoiets. moet nog de hele nacht door
Verwijderd
V&A promoten op het forum is niet toegestaan
[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 16-09-2013 21:44 ]
Mensen die toevallig iets weten over de Bart Smit op de vismarkt qua rijen/drukte?
Lekker portie kibbeling erbij, niks mis meeAFT0570 schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:35:
Mensen die toevallig iets weten over de Bart Smit op de vismarkt qua rijen/drukte?
Ik zat een beetje op Twitter te zoeken. Weinig activiteit voor Saturn Amersfoort.
Tja ik heb hetzelfde dus maar hopen dat vannacht de status veranderd. Als het nu weer niet goed gaat kom ik er iig nooit meer. Forza Horizon LTD hadden ze toen naar mijn lokale Dixons gestuurd (tenminste dat was hun verhaal) , maar die was dicht voor een verbouwing wat me natuurlijk niet gemeld was. Gevraagd of ze het op konden sturen , maar er was niks mogelijk.Gunner schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:55:
Vorige maand online besteld bij dixons, en laten afleveren bij mijn lokale vestiging.
Order staat nog steeds op 'in behandeling'
als dat maar goed gaat.....
Waarom ik er weer heb besteld ? Al sla je me dood
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch