Weet iemand of ik morgen ook nog de SE kan pre-orderen bij de saturn of media markt voor 57 euro.
Verwijderd
Heb nog 2 schone boxershorts... 
Ben trouwens nieuwsgierig, vonden jullie Scarface, the world is yours! Ook zo een overgewaardeerd spel?
Ben trouwens nieuwsgierig, vonden jullie Scarface, the world is yours! Ook zo een overgewaardeerd spel?
Nee, ik vond Scarface helemaal geweldig.Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:45:
De SE is 64 euroM3lvinG schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:44:
Weet iemand of ik morgen ook nog de SE kan pre-orderen bij de saturn of media markt voor 57 euro.
Nu is het verschil in oppervlakte qua gamemania vs een media markt/saturn ook wel enorm natuurlijkyzx schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:38:
Bij Gamemania kun je vrij winkelen hier toen met die CoD blops
Alle voor controllers en extras. je moest niet afkomen met WoW of wat dan ook
Heb 'm bij gamemania voor 30 eu gekocht, leverde daarvoor een nooit gespeeld DBZ spel in, GT prologue en Resistance 2.
Vond het wel een goede deal. Games die toch nooit meer zou spelen
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ja, er had meer ingezeten dan eruit gehaald was maar dat is met veel spellen zo.Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:45:
Bijvoorbeeld te kleine wereld of er is gewoon geen zak te doen of er is extreem veel herhaling.
Dat is wat ik zelf zo goed vind aan de GTA spellen. Bv deeltje 4 vond ik een van de zwakkere van de serie maar heb me er nog steeds meer mee vermaakt dan sommige andere spellen zoals Scarface.
Wat een fantastisch broertje moet jij hebben.PsychoMantis_NL schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:17:
Wat ik van m'n broertje begreep is het alleen maar "lopende band werk", dus zou dat prima moeten lukken in 2,5 - 3 uur.
Alle kassa's open en alleen maar afrekenen. Geen uitleg over games, zoeken naar accessoires etc.
Officieel gezien is het niet eens toegestaan om andere producten te verkopen dan daar waar de nachtopening zich voor dient. In dit geval dus alleen GTA. GM verkocht met CoD idd ook controllers en dergelijke, maar op het moment dat er een controle is zijn ze de lul.
Op het moment dat ze een vergunning aanvragen moeten ze aangeven dat het voor 1 specifiek product is, Ook is het vaak zo dat je moet kunnen aantonen dat het om iets groots gaat, en niet om een simpele game. Het komt er dus gewoon op neer dat tijdens de nachtopening van GTA alleen GTA verkocht mag worden, bij WoW alleen WoW en bij CoD alleen CoD. Dat een bedrijf zich daar niet aan houd betekend niet dat het standaard is
Maken ze onderscheid tussen games?rickyy schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:09:
Heb 'm bij gamemania voor 30 eu gekocht, leverde daarvoor een nooit gespeeld DBZ spel in, GT prologue en Resistance 2.
Ik heb nog een hele rits van die Ps3 launch games liggen waar ik nooit wat mee doen.
Dat zijn alleen wel enorme klote titels waar ik zelf echt geen cent voor zou geven.
Resistance 1. Dat launch autocross spel, COD4, RockBand, Enz.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bij de Nachtopening bij Mediamarkt voor GTA 4 was het ook alleen spel pakken of console met spel en afrekenen, rest van winkel is gewoon dicht
Gamemania kennende moeten ze een minimale waarde van 10 of 15euro hebbenDonstil schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:14:
[...]
Maken ze onderscheid tussen games?
Ik heb nog een hele rits van die Ps3 launch games liggen waar ik nooit wat mee doen.
Dat zijn alleen wel enorme klote titels waar ik zelf echt geen cent voor zou geven.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
http://www.gamemania.nl/D...l%20of%20duty%204&opt=allDonstil schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:14:
[...]
Je moet kijken bij used price. Als dit erbij staat dan kan je m inleveren, samen moet je 3 games inleveren die een 2e hands waarde van 30 eu hebben.
Zoals je ziet is CoD4 10 euro waard.
Boekje moet erbij zijn, hier letten ze op, verder redelijk krasvrij.
En ik geloof dat je m moet pre-orderen als je wil deelenemen aan de actie, dus morgen kan nog.
Edit:
@ hierboven, nee maakt niet uit. GT prologue was 5 euro waard, geen probleem. GTA IV was nog 20 waard dacht ik.
[ Voor 12% gewijzigd door rickyy op 15-09-2013 19:17 ]
ghehe viezerikRaxious schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:13:
[...]
Wat een fantastisch broertje moet jij hebben.
Zie je morgen
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Zelf ook gedaan - enige voorwaarde is dat het minimaal 3 verschillende games zijn( niet 3x cod4) en dat deze games dan ook minimaal gezamelijk 30 euro waard zijn - je kan op hun website de waarde van je usedgames nakijken en dan zullen ze ze gewoon innemenDonstil schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:14:
[...]
Moet je wel morgen eerst naar de gamemania toe want het gaat er dus om dat je de games inlevert voordat de launch van de game is tis namelijk een pre-order actie.
Thnx all.
Ging niet om gta5 maar meer voor de volgende pre-order.
Ik ga ff op hun site checken.
Dank.
Ging niet om gta5 maar meer voor de volgende pre-order.
Ik ga ff op hun site checken.
Dank.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dus als ik bij de nacht launch bij Game mania of Saturn het spel koop krijg je de atomic Blimp DLC niet?
Iphone 5 -- eerste Iphone
Okay ........ lees net dat er al een heleboel cheats zijn .......... niet voor mij uiteraard ....... maar voor de liefhebber:Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:32:
die zit gewoon in alles hoesjes. Ook als je het woensdag koopt
http://www.reddit.com/r/G...ents/1mfit2/gta_v_cheats/
Ik hoop dat dit mocht?
Ik vandaag nog wel, en in de Saturn Amersfoort is ie idd maar 57!M3lvinG schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:44:
57??GamezMaster schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:34:
[...]
Ik vandaag nog wel, en in de Saturn Amersfoort is ie idd maar 57!
Dat is goed nieuws
Het laatste wat ik hoorde was via hun Twitter;
https://twitter.com/SaturnAmersfrt/status/377751399297466368
Scheelt toch weer
Dus het zieke snelle vinger beweging moment als je low on life bent is terugMouse_NL schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:34:
[...]
Okay ........ lees net dat er al een heleboel cheats zijn .......... niet voor mij uiteraard ....... maar voor de liefhebber:
Ik hoop dat dit mocht?
WOIOOOOO
Persoonlijk ga ik eerst maar zonder cheats de game proberen uit te spelen
Bensimpel
Positieve meneer
lol, magic mike loopt net een striptent binnen :x
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:49:
lol, magic mike loopt net een striptent binnen :x
spoiler:
TIETEN!!
also, voor de mensen die de traffic weinig vonden:
http://i.minus.com/ibq15rLwmgFDCC.gif
8mb gifjes zien we liever niet embedded ivm mobile users etc.
http://i.minus.com/ibq15rLwmgFDCC.gif
8mb gifjes zien we liever niet embedded ivm mobile users etc.
[ Voor 31% gewijzigd door Gropah op 15-09-2013 20:31 ]
Kan preloaden alleen als je hem via psn gepreordered hebt?
Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!
jameer genoeg welzwolluf schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:01:
Kan preloaden alleen als je hem via psn gepreordered hebt?
In het krantje van de Makro kwam ik GTA 5 zojuist tegen, vanaf dinsdag voor 39,99 excl. (48,39 incl)
Lijkt me een redelijke deal, kan ik gewoon slapen en haal ik hem dinsdag overdag
Lijkt me een redelijke deal, kan ik gewoon slapen en haal ik hem dinsdag overdag
Vind het belachelijk dat games in de PSN store zo duur zijn ~70 euro voor een digitaal exemplaar. Koop ik hem toch liever in de winkel voor ~48 euro op bluray incl boekje enz...
Ik heb hem liever digitaal. Geen gebruik van de br laser en geen ellebogenwerk bij de midnight release
[ Voor 5% gewijzigd door Rizn op 15-09-2013 20:09 ]
PSN: riznind
Oftewel je geeft liever 20 euro meer uit zodat je niet teveel hoeft te bewegenRizn schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:08:
Ik heb hem liever digitaal. Geen gebruik van de laser meer en geen ellebogenwerk bij de midnight release:D

[ Voor 12% gewijzigd door DM89 op 15-09-2013 20:10 ]
Weet iemand de grote eigenlijk van welke deze zal innemen als je de game op de HDD instaleert?
Heb deze week speciaal een PS3 phat 40gb edition geshooiert speciaal voor GTA5
18 GB
[ Voor 20% gewijzigd door Rizn op 15-09-2013 20:12 ]
Aha goed, anders moest ik nog een SSD gaan inbouwen
8.3GB, incl blimp download 8.4yzx schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:10:
Weet iemand de grote eigenlijk van welke deze zal innemen als je de game op de HDD instaleert?
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Mss toch maar die SSD inbouwen... alleen is het mijn PS3 niet
Er staat 18 gb op het schijfje en 8gb moet je installeren op de PS3 (op de xbox kan je volgens mij alle games gewoon op je hdd installeren, dus dan kost het je 18gb).
[ Voor 7% gewijzigd door SL65 op 15-09-2013 20:14 ]
Merci SL
duidelijk antwoord.
Moest dus de grote van de PS3 hebben niet de Xbox
Moest dus de grote van de PS3 hebben niet de Xbox
Zojuist toch maar besteld bij de MediaMarkt, incl. grats verzenden 47 Euro!
Ben benieuwd of hij er dinsdag is!
Ben benieuwd of hij er dinsdag is!
Ik heb 'm online besteld bij de Media Markt, maar aangegeven dat ik 'm wil ophalen. Zal deze dan ook dinsdag beschikbaar zijn?
Iemand ervaring bij bart smit met pre orders online icm afhalen tijdens de nachtopening? Heb hem online besteld bij de BS en als aflevermethode voor dichtstbijzijnde filiaal gekozen. De track en trace die ik donderdag heb gekregen is al 3x verplaatst en staat nu op dinsdag 17 sep. om 13:00, bij het filiaal. Ik wil hem dus morgen gewoon tijdens de nachtopening ophalen, iemand ervaring? Anders word het morgen even bellen.
BS doet niet aan een nacht release.yzx schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:22:
HOE doet BS nachtopening in Nederland?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Verwijderd
Hier anders wel!
Edit:
ah, alweer genoeg mensen die me voor waren.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 20:29 ]
Man man, gelukzakken
ga ik hier wel thuis zitten met mijn bak Jupiler ipv GTA5 te spelen morgen
ga ik hier wel thuis zitten met mijn bak Jupiler ipv GTA5 te spelen morgen
Volgens mij moet dat mogelijk zijn en anders even bellen naar het filiaal .... !xeple schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:21:
Iemand ervaring bij bart smit met pre orders online icm afhalen tijdens de nachtopening? Heb hem online besteld bij de BS en als aflevermethode voor dichtstbijzijnde filiaal gekozen. De track en trace die ik donderdag heb gekregen is al 3x verplaatst en staat nu op dinsdag 17 sep. om 13:00, bij het filiaal. Ik wil hem dus morgen gewoon tijdens de nachtopening ophalen, iemand ervaring? Anders word het morgen even bellen.
Ik heb veel free roam gezien en ik heb echt niet alles onthouden ............. wat valt er echt veel te doen!
Zoveel interactie ....... wat ik nog steeds niet heb gezien is dat je een staart hoertje kan oppikken!
[ Voor 14% gewijzigd door Mouse_NL op 15-09-2013 20:28 ]
Makro bij mij om de hoek.. Echt zo'n winkel waar hij tegen sluitingstijd al in de vakken ligt
Pre-order gedaan bij Mediamarkt Arena (10% korting), dus 42 euro.
Had nog een MM cadeaukaart liggen van 20 euro en heb GTA IV voor 18 euro op Marktplaats verkocht dus heb straks voor 4 eurootjes een GTA upgrade
Had nog een MM cadeaukaart liggen van 20 euro en heb GTA IV voor 18 euro op Marktplaats verkocht dus heb straks voor 4 eurootjes een GTA upgrade
Dit stond in een email van Bart Smit:xeple schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:21:
Dus ik denk dat je pech hebt.Let op: de game verschijnt op 17 september en zal niet eerder dan die dag bij je bezorgd worden. Je ontvangt wellicht eerder een bericht dat de order is ingepakt, maar je pakket zal via de geleverde Track & Trace code pas vanaf de ochtend van 17 september te volgen zijn. Internetorders zijn NIET af te halen bij de nachtopeningen, ook al laat je deze afleveren in een filiaal dat een nachtopening heeft.
Mouse_NL schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:34:
[...]
Okay ........ lees net dat er al een heleboel cheats zijn .......... niet voor mij uiteraard ....... maar voor de liefhebber:
Ik hoop dat dit mocht?
Kan iemand die uitproberen? Misschien toch niet met 350kmh door de bocht?Slidey Cars Y RB RB Left RB LB RT LB
Zit er nu al een speedo in GTA5?
Want in GTA4 wist je dat je snel aan gaan was als je "wind" effecten had
Want in GTA4 wist je dat je snel aan gaan was als je "wind" effecten had
Je moet 18GB vrije ruimte hebben op de PS3. Het zit hem erin dat hij eerst de client download ( 8 GB ) en vervolgens ook uit gaat pakken. HIervoor is dus ook nog zo'n 10GB voor nodig.
Lijkt mij ook. Het zou me opzich niet veel uitmaken als ik om 00:00 gewoon een kopie kan kopen. Het is alleen zo vervelend dat ik dan de volgende dag weer terug moet om hem te annuleren en mijn online betaling weer terug te krijgen. Daar heb ik dan helemaal geen tijd voorMouse_NL schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:26:
[...]
Volgens mij moet dat mogelijk zijn en anders even bellen naar het filiaal .... !
Je wil in je ballenknijper door Los Santos rond gaan rennen?yzx schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:33:
Zit er nu al een speedo in GTA5?
Awh shit, helemaal overheen gelezen. Dan maar morgen avond kopen en de volgende dag terug om hem te annuleren.Satch schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:30:
[...]
Dit stond in een email van Bart Smit:
[...]
Dus ik denk dat je pech hebt.
lolReiben schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:34:
[...]
Je wil in je ballenknijper door Los Santos rond gaan rennen?
ora et labora
JahReiben schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:34:
[...]
Je wil in je ballenknijper door Los Santos rond gaan rennen?
Borat style
Maar wil weten hoe snel ik met mijn ballenknijper dan loop
Dan baal je als je een 12gb ps3 hebt.Raxious schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:33:
Je moet 18GB vrije ruimte hebben op de PS3. Het zit hem erin dat hij eerst de client download ( 8 GB ) en vervolgens ook uit gaat pakken. HIervoor is dus ook nog zo'n 10GB voor nodig.

Ik heb nog wel genoeg GB's vrij van de 160, maar het valt me wel op dat die gedownloade demo's ook wel wat ruimte innemen.
Er zit zover ik weet geen speedo(meter) in, al kun je dat misschien aanzetten in de settings?!
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 15-09-2013 20:40 ]
Dat geldt voor de psn versie hé.dutchgio schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:39:
[...]
Dan baal je als je een 12gb ps3 hebt.![]()
Ik heb nog wel genoeg GB's vrij van de 160, maar het valt me wel op dat die gedownloade demo's ook wel wat ruimte innemen.
Een nieuwe HDD erin gooien is geen probleem bij een PS3.dutchgio schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:39:
[...]
Dan baal je als je een 12gb ps3 hebt.![]()
Bij die van mij zat er origineel een 40GB HDD in en heb deze voor een paar tientjes vervangen met een 250GB HDD.
Niet veel werk en de savegames kun je vrij eenvoudig exporteren naar een USB stick.
Weet er iemand wat de wet is om 18+ games te mogen kopen terwijl je 16 bent, ik wil dinsdag gta gewoon in de stad gaan halen. Als je 16 bent mag niks je meer geweigerd worden in de winkel( op drank enzo na natuurlijk), maar ik kan alleen de wet niet meer vinden.
Hoe wordt er hier gereageerd op het posten van gifs? Heb een paar mooie maar weet niet hoe erg die hier gewardeerd zullen worden.
zal je mee wegkomen! drank weegt zwaarder!Tumbler schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:43:
Weet er iemand wat de wet is om 18+ games te mogen kopen terwijl je 16 bent, ik wil dinsdag gta gewoon in de stad gaan halen. Als je 16 bent mag niks je meer geweigerd worden in de winkel( op drank enzo na natuurlijk), maar ik kan alleen de wet niet meer vinden.
Als je niet te veel spoilt is er niks aan de hand.Raxious schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:43:
Hoe wordt er hier gereageerd op het posten van gifs? Heb een paar mooie maar weet niet hoe erg die hier gewardeerd zullen worden.
Hoe bedoel jeMouse_NL schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:44:
[...]
zal je mee wegkomen! drank weegt zwaarder!

@ Tumbler:
Problemen, problemen! Zou wel hilarisch zijn idd. Neem voor de zekerheid een ouder iemand mee!
Problemen, problemen! Zou wel hilarisch zijn idd. Neem voor de zekerheid een ouder iemand mee!
Ja dat gaat je wel lukken. En natuurlijk mogen ze je wel weigeren. 18+ is 18+ geen 16+.Tumbler schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:43:
Bensimpel
Positieve meneer
Laat je baard staan en je komt er mee weg 
Kun je niet iemand mee nemen die ouder is?
Kun je niet iemand mee nemen die ouder is?
😆 - Denk ook eens om ;)
Wetboek van strafrecht, artikel 240aTumbler schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:43:
also,

edit:
Damn you Reiben
[ Voor 5% gewijzigd door Raxious op 15-09-2013 20:48 ]
Ligt aan de winkel, dus je zult mogelijk meer pogingen nodig hebben.Tumbler schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:43:
Volgens mij staan er boetes op het verkopen van 18+ games aan 17- voor de winkels, alleen houdt lang niet elke winkel zoch daaraan.
Pegi is er alleen voor hulp, en vanaf 16 mag je 18+ games kopen.Arwintju schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:45:
[...]
Ja dat gaat je wel lukken. En natuurlijk mogen ze je wel weigeren. 18+ is 18+ geen 16+.
'Heeft een game een PEGI-rating van 16+ of hoger, houd er dan rekening mee dat de persoon die de game afhaalt minimum 16 jaar moet zijn op de dag van de afhaling. Meer informatie betreffende de PEGI leeftijdsclassificaties vind je hieronder.'
Van de gamemania site.
Ik wacht lekker op de ps4 versie (nee rockstar investeert geen 250miljoen in een spel puur voor consoles die hun laatste stuipjes aan het maken zijn). Het is natuurlijk slim om nog geen PS4 en Xbox One versies aan te kondigen want dan verkoopt deze soon to be retro versie niet zo goed.
PSN: Oldzkoel
Wie weet wat er morgen in de nieuws staatdutchgio schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:46:
[...]
Ligt aan de winkel, dus je zult mogelijk meer pogingen nodig hebben.
Volgens mij staan er boetes op het verkopen van 18+ games aan 17- voor de winkels, alleen houdt lang niet elke winkel zoch daaraan.
het is after al de meest geweldadige game ooit de GTA reeks volgens sommige bronnen
Stop maar met je .gifs; framerates zijn veel te laag.
Zet ze dan op youtube/vine ofzo
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 15-09-2013 20:49 ]
Iemand livestream? waar niet teveel in gespoiled wordt?
Is je internet traag dan? Bij mij zijn ze redelijk smoothdutchgio schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:48:
[...]
Stop maar met je .gifs; framerates zijn veel te laag.
Zet ze dan op youtube/vine ofzo
Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |
Bij mij ook. Het zijn wel vette gifs!Jevon schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:49:
[...]
Is je internet traag dan? Bij mij zijn ze redelijk smooth
inderdaadJevon schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:49:
[...]
39
http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1me5av/live_stream_thread_updated_regularly/steppy schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:49:
Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |
Magic Mike is nog steeds aan 't free roamensteppy schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:49:
Klikkerdeklik
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ik heb wat van de streams gezien, op 720P, maar de werkelijke resolutie en compressie maken het beeld niet erg mooi. Ik heb verder nog geen goede kwaliteit opnames gezien. Heeft iemand hier misschien een mooie screenshot of een link?
Nice, personeelskorting erover en een paar bonnen en ik heb hem voor €0,-Sierraalpha88 schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:05:
In het krantje van de Makro kwam ik GTA 5 zojuist tegen, vanaf dinsdag voor 39,99 excl. (48,39 incl)
[ Voor 5% gewijzigd door AMARONE op 15-09-2013 20:54 ]
Safari heeft het moeilijk.Jevon schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:49:
[...]
Draai ios 6 en zit vlak bij de modem
Wifi snelheid is geen probleem.
Ik denk dat jij in November Watch dogs speeltpower_user schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:47:
Ik wacht lekker op de ps4 versie (nee rockstar investeert geen 250miljoen in een spel puur voor consoles die hun laatste stuipjes aan het maken zijn). Het is natuurlijk slim om nog geen PS4 en Xbox One versies aan te kondigen want dan verkoopt deze soon to be retro versie niet zo goed.
Zijn er eigenlijk nog een beetje gebouwen waar je naar binnen kan buiten de missies om?
met ios7 geen problemen..dutchgio schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:53:
[...]
Safari heeft het moeilijk.
Draai ios 6 en zit vlak bij de modem
Wifi snelheid is geen probleem.
En de burgershot, banken, cluckin bell en dergelijke
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch