This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Momenteel bezig gaat erg snel
[ Voor 6% gewijzigd door G4mert op 15-09-2013 16:54 ]
Ja ik kan nog niet oordelen, heb zelf nog niet gespeeld maarja, zo erg zal t verschil niet zijn denk ik dan.Zombymario schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:52:
[...]
Maar rijden is wel natuurlijk het grootste deel van GTA, en om eerlijk te zijn, de schade van auto's is ook een stuk minder dan je in GTA 4 gewent bent.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Dat kan alleen wanneer je de game koopt toch? Want ik zou hem wel willen pre-loaden maar ga een fysieke editie kopen, wanneer ik deze zou kunnen pre-loaden dan scheelt installeren.G4mert schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:52:
YEAH GTA is nu te downloaden in de PSN Store (18gb)
Momenteel bezig gaat erg snelverwacht hem binnen enkele uurtjes binnen te hebben.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Schade`s zijn idd een stuk minder.Ps3gamer91 schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:53:
[...]
Ja ik kan nog niet oordelen, heb zelf nog niet gespeeld maarja, zo erg zal t verschil niet zijn denk ik dan.
Kwa handling heb ik niks te klagen, Rijden gaat super! Je schiet overal tussendoor.. natuurlijk heb je afentoe nog mafkezen in het spel die ineens afslaan of van baan verwisselen.. maarja dat is GTA.
:)
kan alleen als je de digitale versie op PSN koopt. (het is idd iets duurder dan in de winkel en je hebt geen hoesje maar daar geef ik niet zoveel om).Kecin schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:54:
[...]
Dat kan alleen wanneer je de game koopt toch? Want ik zou hem wel willen pre-loaden maar ga een fysieke editie kopen, wanneer ik deze zou kunnen pre-loaden dan scheelt installeren.
Hoeveel kost die op PSN? En dan download je het spel nu al en kan je morgenavond spelen?G4mert schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:52:
YEAH GTA is nu te downloaden in de PSN Store (18gb)
Momenteel bezig gaat erg snelverwacht hem in 2 a 3 uurtjes wel binnen te hebben.
€70AMARONE schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:56:
[...]
Hoeveel kost die op PSN? En dan download je het spel nu al en kan je morgenavond spelen?
Duur, 69 euroAMARONE schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:56:
[...]
Hoeveel kost die op PSN? En dan download je het spel nu al en kan je morgenavond spelen?
Zou leuk zijn als je de verkoper en eventueel een bon erbij zet.
kan tegenwoordig ook met iDealVerwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:59:
Zit nu ook te twijfelen, maar zie dat mijn credit card net verlopen is.
Ik heb hem in mei bij Wehkamp besteld voor €44 (was dagaanbieding). Daarnaast heb ik nog een waardebon van €10 op mijn Wehkamp account staan.bram1984 schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:59:
Holy shit, € 69,-! Ik ben met die Bol bon bijna € 30,- goedkoper uit.
Betaal dus €34 excl. (€36 incl.).
Ga geen €35 extra betalen om de game een halve dag eerder te kunnen spelen. Daarnaast kan ik het spel ook niet doorverkopen (mocht ik dat willen)
Als hij op PSN €50 was (wat me een nette prijs lijkt voor een digitale versie) zou ik hem misschen wel kopen. Maar €70 gaat een beetje te ver.
Je zou zeggen dat een digitale editie de zelfde prijs ( of minder ) zou dragen als een fysieke copy ( meer kosten ) , maar ze vragen er nog steeds schaamteloos de 'adviesprijs' of meer voor. Uitbuiters.

:)
Idd ik snap het ook niet helemaal. Ik hoop dat ze dit met de PS4 gaan verbeteren! (Zit niet voor niets een 500 gb harde schijf in). Het liefst rond de 50/59 euro. Als ze lager gaan zitten dan zullen de winkels niet blij zijn, lijkt me niet handig voor Sony.Exclusive. schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:02:
[...]
Je zou zeggen dat een digitale editie de zelfde prijs ( of minder ) zou dragen als een fysieke copy ( meer kosten ) , maar ze vragen er nog steeds schaamteloos de 'adviesprijs' of meer voor. Uitbuiters.
[ Voor 4% gewijzigd door G4mert op 15-09-2013 17:06 ]
Bij de Mediamarkt en Saturn voor 47 euroAMARONE schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:28:
Waar is er nog ergens een mooie aanbieding?
Niet
Verwijderd

Een of ander magazijn, foto via twitter gevonden
[ Voor 25% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 15-09-2013 17:09 ]
Hé, hoe kom jij in mijn garage/schuurtje?Mortalboy[NL] schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:08:
[afbeelding]
Verwijderd
En dat is enkel PS3Mortalboy[NL] schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:08:
[afbeelding]
Verwijderd
Magic Mike is weer terug:servival7 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:10:
nog goede livestreams?
http://www.dailymotion.co...play=1&hidePopoutButton=1
http://video.gamecreds.co.../channel/MAGIC-MIKE-FOOLSservival7 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:10:
nog goede livestreams?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Heeft met het distributie kanaal te maken.Exclusive. schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:02:
[...]
Online goedkoop is minder verkopen in de winkel. Minder in de winkel is minder consoles en accessoires.
Gaat dus ook op de Ps4 niet veranderen.
[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 15-09-2013 17:16 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
In de US PSN store is hij 60 dollar +- 45 euro. Dit is exact dezelfde prijs als bijv Amazon. Dus een prijs tussen de 50/59 euro in NL verwachten is niet heel vreemd.Donstil schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:15:
[...]
Heeft met het distributie kanaal te maken.
Online goedkoop is minder verkopen in de winkel. Minder in de winkel is minder consoles en accessoires.
Gaat dus ook op de Ps4 niet veranderen.
[ Voor 5% gewijzigd door G4mert op 15-09-2013 17:18 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
En hij rijdt nu in een lijkenwagen hahaUtoka schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:17:
Haha Magic Mike was op het strand en er stond iemand op een parasol. Klein foutje
Overigens zijn health wordt telkens weer vanzelf beter? of zie ik dat verkeerd?
[ Voor 14% gewijzigd door Hupske op 15-09-2013 17:21 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zie het ja online maar ze zetten erbij dat de 'kans' dat je hem op dinsdag hebt klein is
[ Voor 23% gewijzigd door AMARONE op 15-09-2013 17:22 ]
R* is volgens mij wel zo dat als er genoeg kritiek komt, dat ze dan er wel naar kijken, of ze echt iets daarna gaan aanpassen dat is het 2de deel.Ps3gamer91 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:21:
Is Rockstar een bedrijf wat goed naar de community luistert denken jullie? (ivm patches enzo, mening van de user in acht nemen )
lol duurde echt ff voordat ik het doorhad
Voor mij geen GTA5
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Hmm, die bug waardoor je insta-dood gaat is inderdaad niet zo best.Zombymario schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:22:
[...]
R* is volgens mij wel zo dat als er genoeg kritiek komt, dat ze dan er wel naar kijken, of ze echt iets daarna gaan aanpassen dat is het 2de deel.
* negeer *
Stiekem hoop ik dat op 17september ineens de PC release er isZombymario schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:20:
Stiekem hoop ik dat Rockstar op 17 september een update uitbrengt om het rijden en schade aan auto's weer te laten lijken zoals in GTA 4......
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Prijzen in de us liggen nou een maal lager en zijn ex sales tax.G4mert schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:17:
[...]
In de US PSN store is hij 60 dollar +- 45 euro. Dit is exact dezelfde prijs als bijv Amazon. Dus een prijs tussen de 50/59 euro in NL verwachten is niet heel vreemd.
Mensen verdienen daar minder en het sociale stelsel is totaal anders.
De prijs 1:1 omrekenen gaat daardoor niet.
Een blikje cola kost ook niet over de hele wereld hetzelfde.
De wereld handel zou helemaal in donderen als dat nu ineens zou gebeuren.
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 15-09-2013 17:33 ]
Dan kan ik hem beter daar kopen misschienG4mert schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:17:
[...]
In de US PSN store is hij 60 dollar +- 45 euro. Dit is exact dezelfde prijs als bijv Amazon. Dus een prijs tussen de 50/59 euro in NL verwachten is niet heel vreemd.
Beetje apart dat die marge zo groot is vind ik
Lees eens wat berichtjes hierboven zou ik zeggen.Ps3gamer91 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:35:
Waarom is een digitale versie zo duur? Ik bedoel je zit dan niet met echt grote productie en vervoerskosten als bedrijf zijnde ( plastic hoesje, boekje, transport enzovoort ).
Mijn Tip:
BS heeft geen nacht launch ga gewoon daar langs en koop hem. Op dit monet zou ik geen Pre - order via het net bestellen!
Wellcht ga ik naar die van Saturn (alleen is echt nachtwerk) denk dat ik dinsdag vrij neem!
En dat van PSN is gewoon een naai streek ...... digitaal en zoveel vragen niet normaal!
[ Voor 13% gewijzigd door Mouse_NL op 15-09-2013 17:38 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
39
Ja maar als je al minder productiekosten maakt, dan wordt het goedkoper en dan is de marge kleiner. De marge vind ik namelijk erg groot nu. Ik bedoel 1:1 is idd niet mogelijkDonstil schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:36:
[...]
Lees eens wat berichtjes hierboven zou ik zeggen.
Verwijderd
Als je deze gebruikt geen ads:Fietsbel schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:38:
Magic mike heeft de reclame button ontdekt
kwaliteit is wel minder als gisterVerwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:39:
[...]
Als je deze gebruikt geen ads:
Verwijderd
Is het ook, je wordt als consument nu niet echt aangemoedigd om voor een digitale versie te gaan...Ps3gamer91 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:35:
Waarom is een digitale versie zo duur? Ik bedoel je zit dan niet met echt grote productie en vervoerskosten als bedrijf zijnde ( plastic hoesje, boekje, transport enzovoort ).
Geef mij ook maar mooi het doosje incl. boekje, dat is eventueel nog door te verkopen/uit te lenen/of gewoon voor de heb.
Nee verder daarboven. Geen winkel verkoop is geen consoles in de winkel. Geen consoles in de winkels is geen accessoires verkopen.Ps3gamer91 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:38:
[...]
Ja maar als je al minder productiekosten maakt, dan wordt het goedkoper en dan is de marge kleiner. De marge vind ik namelijk erg groot nu. Ik bedoel 1:1 is idd niet mogelijk
De marge op consoles is dusdanig klein dat winkels ze niet verkopen zonder de rest te kunnen verkopen.
Enz
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 15-09-2013 17:43 ]
Dank je wel, gaan we die eens proberenVerwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:39:
[...]
Als je deze gebruikt geen ads:
39
Geen missie spoiler of whatever, maar leek me misschien wel fijn om dit even in een spoiler tag te zetten. Als je livestreams hebt bekeken heb je geen spoiler.
Juist niet. Dan maak je de fysieke retail kapot.Exclusive. schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:02:
[...]
Het is erg rustig op straat idd. Ook regelmatig erg weinig voertuigenThomasx4 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:43:
Ben ik de enige die het idee heeft dat
spoiler:de stad minder leeft als de die livestreams zo bekijkt?
Geen missie spoiler of whatever, maar leek me misschien wel fijn om dit even in een spoiler tag te zetten. Als je livestreams hebt bekeken heb je geen spoiler.
Thomasx4 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:43:
Ben ik de enige die het idee heeft dat
spoiler:de stad minder leeft als de die livestreams zo bekijkt?
Daar heb ik niks van meegemaakt. Werd gewoon in de weg gezeten door andere auto'sRaxious schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:48:
[...]
spoiler:Let op, hoe meer politie achter je aan, des te minder verkeer.
Ook weer een beetje een nutteloze spoiler alert, maar goed, dit is voor de mensen die echt nog niks willen weten.
Ik wil zo graag morgennacht al gta 5 halen maar twijfel echt sterk of het het wel waard is op de ps3, speelde altijd op de pc voorheen maar geen zin om te wachten..
Aan de andere kant heb ik wel het gevoel dat ik er spijt van ga krijgen..
Verwijderd
Ik wil het liefst ook naar een midnight launch een goede maat gaat ook maar ik weet hoe ik ben.Scrtz schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:55:
Denk dat dat gewoon komt omdat de x360/ps3 gewoon verouderd zijn. Deze kunnen zoveel drukte en dus data gewoonweg niet meer verwerken.
Ik wil zo graag morgennacht al gta 5 halen maar twijfel echt sterk of het het wel waard is op de ps3, speelde altijd op de pc voorheen maar geen zin om te wachten..
Aan de andere kant heb ik wel het gevoel dat ik er spijt van ga krijgen..
Als ik hem om middernacht haal dan ga ik ook direct spelen en ik heb al een vrij groot slaap tekort.
Ik ben op het punt aangekomen waar een paar uur slechte slaap me meer waard is dan geen slaap.
Dus ik pak het slim aan en ga morgen de stad in en hoop op het beste en anders dinsdag middag.
Verwijderd
Verwijderd
Dan zou ik hem gewoon overdag halen ......... nacht ophalen gaat bij mij betekenen nacht spelen!Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:01:
Als ik al naar de midnight launch ga dan is het alleen om te halen, niet om te spelen. 6:30 gaat de wekker weer...
E: Ik haal hem ook lekker 's nachts. Speel ik tot een paar uur, ga ik dinsdag wel verder.
[ Voor 18% gewijzigd door Thomas op 15-09-2013 18:04 ]
Verwijderd
I know... Maar zou nog meer balen als ik dinsdag avond niet kan spelen! En heb mijn slaap nodig, ben niet de jongste meer!
Verwijderd
Daar gaan echt geen 1100 mensen nachtwerk van maken....Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:02:
Hier in Nijmegen hebben ze 1100 pre-orders en een vergunning tot 2.15 dus dat gaat nooit lukken qua alles verkopen. Ik ga dinsdag dus lekker rustig langs.
Bij het vragen naar een pre-order werd me verteld, dat ik de game ook gewoon in de middag kon komen ophalen, zonder dat ik erom vroeg.
Ik sta er in ieder geval welVerwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:06:
[...]
Daar gaan echt geen 1100 mensen nachtwerk van maken....![]()
Bij het vragen naar een pre-order werd me verteld, dat ik de game ook gewoon in de middag kon komen ophalen, zonder dat ik erom vroeg.
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Verwijderd
Nee natuurlijk niet, maar stel dat het 50% is dan zijn dat alsnog 550 man...Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:06:
[...]
Daar gaan echt geen 1100 mensen nachtwerk van maken....![]()
Maandag of dinsdag middag?
Verwijderd
Ze hebben daar genoeg verkopers beschikbaar om die flinke rijen af te werken, desnoods gaan ze tevens buiten de rijen afwerken....Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:08:
[...]
Nee natuurlijk niet, maar stel dat het 50% is dan zijn dat alsnog 550 man...
Maandag of dinsdag middag?
Ze hoeven waarschijnlijk niet uit te leggen dat het een haastklus is, dus snelle pinafhandeling is gewenst.
Dinsdagmiddag.
Alle kassa's open en alleen maar afrekenen. Geen uitleg over games, zoeken naar accessoires etc.
Verwijderd
http://gtaforums.com/topi...-days-ask-anything/page-7
Verwijderd
Ze zullen het wel afzetten met lint oid...Twinbuster schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:20:
Zal ongetwijfeld niet zoveel personeel op de vloeren aanwezig zijn zoals je dat normaal mag verwachten - misschien bij de consoles voor eventuele verkoop consoles + extra's verwacht niet echt dat er een verkoper bij de wasmachines rond zal lopen.
Daarnaast zijn het niet alleen de MM en de Saturns die open zijn, Bart Smit gaat bv ook open en wellicht nog een aantal winkels.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 18:26 ]
Zoek dan een BS in de buurt ....... je kan ook telefonisch pre - orderen 52 euro krijg je een 5 euro kado kaart. En kan je het in de middag ophalen!Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:06:
@Mouse_NL
I know... Maar zou nog meer balen als ik dinsdag avond niet kan spelen! En heb mijn slaap nodig, ben niet de jongste meer!
Ik ga er haast wel van uit maar denk toch dat een belletje naar de locale media markt niet geheel overbodig zal zijn met het beantwoorden van deze vraagKecin schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:25:
Zou je wel accessoires voor consoles kunnen halen bij de MM? Wil graag een headset voor online...
Verwijderd
Zal me niets verbazen als het GTA only is. Wat iemand eerder al zei, lintje naar de balie, afrekenen en oprotten!Kecin schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:25:
Zou je wel accessoires voor consoles kunnen halen bij de MM? Wil graag een headset voor online...
Moet overigens ook een wasmachine hebben! Die kan ik ook morgen avond gaan kopen!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 18:29 ]
Aan de andere kant als je toch klanten in je winkel hebt die gezamelijk met gta V een console + een aantal extras wil aanschaffen ga je die toch echt niet de winkel uitschoppen zo van ja dat gaan we dus nie doen he alleen gta V maar.Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:28:
[...]
Zal me niets verbazen als het GTA only is. Wat iemand eerder al zei, lintje naar de balie, afrekenen en oprotten!
Accessoires kun je ook tijdens reguliere openingstijden komen halen.
Overigens, alleen de normale editie aanwezig? Of ook de special / collector? (Wellicht dat er een MM medewerker hier online is
Verwijderd
Eerlijk, geen idee. Baal alleen dat ik de hele week moet werken... Maandag of dinsdag maakt niet uit, kan sowieso pas dinsdag spelen.
Alle voor controllers en extras. je moest niet afkomen met WoW of wat dan ook
Verwijderd
Maar die is niet voor 20:00 uur bestelt dus die staat niet de volgende dag bij je thuisVerwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:41:
Toch wel een leuke vraag, wat als je net je inboedel wilt vernieuwen... Je bent er toch! Ik haat winkels uit principe, dus... (Wil toch mn wasmachine halen)
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch