Ja ik heb ook bij elk karakter de main auto getuned (wel handig want dat blijft). Maar het gaat mij juist om meerdere verschillende auto's kunnen blijven gebruiken.DoubleYouPee schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:19:
[...]
Mwoa, ben pas op 20% maar heb op alle characters al een eigen auto of motor gecustomized. Ja, het is niet meteen een veyron of wat, maar hoeft ook niet bij 20%.
Goede vraag waar ik ook het antwoord wel op zou willen. Het is mij echt totaal onduidelijk hoe dit nu werkt. De ene keer doe je een missie en staat je auto er nog, de andere keer is hij verplaatst maar kan je hem nog gebruiken en de volgende keer is hij foetsie.turkeyhakan schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:26:
spoiler:Alleen zou ik graag willen dat dit mijn standaardauto wordt ipv de rode auto die ik elke keer krijg. Bovendien kan ik mijn nieuwe auto ook niet "tracken". Een tracker kopen kan in de Story Mode niet volgens mij en ook kan ik geen car insurance kopen. Bovendien kan ik de auto ook niet parkeren bij Michael thuis, maar alleen bij een garage die ik heb gekocht. Stel ik laat deze auto op straat staan, ben ik dan mijn auto kwijt en mijn 725.000 dollar? Ik kan hem niet op de kaart zien namelijk. Verder wil ik mijn auto kunnen oproepen op het moment dat ik dit nodig heb. Hoe kan dit? Iemand die mij kan helpen? Ik heb ongeveer 40% progress gemaakt in de Story Mode.
Wat ik ervan heb begrepen heeft elke character 1 eigen auto die ze altijd weer terug kunnen vinden bij hun huis (of meestal in ieder geval). Dan heb je een garage waar je 1 auto in kwijt kan en die je dan kan oppikken. Laat je die echter ergens anders achter anders dan je garage dan ben je hem kwijt. Dus als je een nieuwe auto koopt moet je die achterlaten in een garage anders bestaat de kans dat hij foetsie is. Maar ik kan het ook mis hebben. Ga in ieder geval niet veel geld uitgeven aan nieuwe auto's op upgrades voordat ik door heb hoe dit werkt
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Auto die verdwenen is kan je ophalen bij Car impound (politie bureau)thewizard2006 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:30:
[...]
Goede vraag waar ik ook het antwoord wel op zou willen. Het is mij echt totaal onduidelijk hoe dit nu werkt. De ene keer doe je een missie en staat je auto er nog, de andere keer is hij verplaatst maar kan je hem nog gebruiken en de volgende keer is hij foetsie.
Wat ik ervan heb begrepen heeft elke character 1 eigen auto die ze altijd weer terug kunnen vinden bij hun huis (of meestal in ieder geval). Dan heb je een garage waar je 1 auto in kwijt kan en die je dan kan oppikken. Laat je die echter ergens anders achter anders dan je garage dan ben je hem kwijt. Dus als je een nieuwe auto koopt moet je die achterlaten in een garage anders bestaat de kans dat hij foetsie is. Maar ik kan het ook mis hebben. Ga in ieder geval niet veel geld uitgeven aan nieuwe auto's op upgrades voordat ik door heb hoe dit werkt
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Maar ik zit er natuurlijk niet op te wachten om dat elke keer te doen. Wil gewoon mijn eigen fully upgraded supercarevilpin0 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:33:
[...]
Auto die verdwenen is kan je ophalen bij Car impound (politie bureau)
Ik mis wel het een en ander bij de auto's hoor. Wellicht dat ik zelf niet goed kijk of het een instelling is hoor maar waar ik mij aan stoor:
- geen snelheidsmeter
- je ziet heel slecht hoe goed een auto nu is. Hij kan er snel uitzien maar een bagger wegligging hebben
- veel auto's lijken behoorlijk op elkaar maar schelen erg qua rijden (ook stukje ervaring natuurlijk)
- ik krijg altijd een radio zender te horen. Ik wil geen radio luisteren
Dat kan ik heb bij michael 2 eigen en bij franklin ook al 2Ircghost schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:24:
[...]
Ja ik heb ook bij elk karakter de main auto getuned (wel handig want dat blijft). Maar het gaat mij juist om meerdere verschillende auto's kunnen blijven gebruiken.
First person mode
[ Voor 19% gewijzigd door DoubleYouPee op 23-04-2015 12:42 ]
- snelheidsmeter zou in elke auto moeten werken.thewizard2006 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:37:
[...]
Maar ik zit er natuurlijk niet op te wachten om dat elke keer te doen. Wil gewoon mijn eigen fully upgraded supercar
Ik mis wel het een en ander bij de auto's hoor. Wellicht dat ik zelf niet goed kijk of het een instelling is hoor maar waar ik mij aan stoor:
- geen snelheidsmeter
- je ziet heel slecht hoe goed een auto nu is. Hij kan er snel uitzien maar een bagger wegligging hebben
- veel auto's lijken behoorlijk op elkaar maar schelen erg qua rijden (ook stukje ervaring natuurlijk)
- vergelijken van auto's kan hier: http://www.donki-le-gris....&page=comp&vehicle=-1#car (meer handige links: http://www.puckstar.com/gta5-pc/)
- radio permanent uit kan helaas niet. ik heb hem zelf maar gewoon heel zacht gezet.
Iemand nog steeds last van de CTD's na de laatste patches ? Bij mij is het alleen maar meer geworden.
Had gelezen dat schakelen naar DX10.1 een oplossing zou kunnen zijn. Maar dat was het niet. Ik word nog eens een Bad Sport door die crashes.
Systeemspecs :
i7 4790k
16gb Kingston Beast XMP DDR3
MSI Geforce 970
game draaid op Samsung 840 500gb SSD
Temperaturen gechecked... allemaal onder de 60 graadjes.
Had gelezen dat schakelen naar DX10.1 een oplossing zou kunnen zijn. Maar dat was het niet. Ik word nog eens een Bad Sport door die crashes.
Systeemspecs :
i7 4790k
16gb Kingston Beast XMP DDR3
MSI Geforce 970
game draaid op Samsung 840 500gb SSD
Temperaturen gechecked... allemaal onder de 60 graadjes.
Ook maar is proberen. Goeie vondst.
Why, die mogen ze juist wel jatten tochhimlims_ schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:52:
[...]
ben maar blij dat er geen renault-blok in ligt![]()
Op het dashboard bedoel je? Ik zit nooit in de auto maar altijd van bovenaf. Zou ergens een soort van digitale snelheidsmeter/versnelling verwachten.PuckStar schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:43:
[...]
- snelheidsmeter zou in elke auto moeten werken.
Bedankt ga ik eens naar kijken. Het vervelende is dus wel, wat ik bedoel, dat dit ingame erg lastig is.- vergelijken van auto's kan hier: http://www.donki-le-gris....&page=comp&vehicle=-1#car (meer handige links: http://www.puckstar.com/gta5-pc/)
Welke optie is ervoor om de radio zachter te zetten? En als hij zacht kan, kan hij toch ook uit lijkt mij?- radio permanent uit kan helaas niet. ik heb hem zelf maar gewoon heel zacht gezet.
Gebruik hier 2x MSAA, txaa en very high settings advanced graphics off.Buzz_Fuzz schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:56:
[...]
Staan uw advanced options allemaal af?
En ik zou MSAAx4 vervangen door FXAA. FXAA kost niets, MSAA daarentegen redelijk wat.
Grass en/of Shader naar Normal verlagen, kan ook veel helpen.
Zelf speel ik op een i7-4790K met GTX970 en zelfs ik speel nog met FXAA omdat ik eigenlijk nauwelijks verschil zie met 2x MSAA. En 4x kost dan weer nét te veel om overal silky smooth fps te garanderen
Al de rest staat op very high/ultra, met de advanced options af. FPS >70.
Loopt supersmooth op 50-100 FPS.
Kan alleen als je first person in de auto zit.thewizard2006 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:31:
[...]
Op het dashboard bedoel je? Ik zit nooit in de auto maar altijd van bovenaf. Zou ergens een soort van digitale snelheidsmeter/versnelling verwachten.
[...]
Bedankt ga ik eens naar kijken. Het vervelende is dus wel, wat ik bedoel, dat dit ingame erg lastig is.
[...]
Bij je audio opties "Music volume"thewizard2006 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:31:
Welke optie is ervoor om de radio zachter te zetten? En als hij zacht kan, kan hij toch ook uit lijkt mij?
Precies, dus dat mis ikPuckStar schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:14:
Kan alleen als je first person in de auto zit.
Maar is dit alleen je radio in je auto? Kan mij voorstellen dat er nl nog wel meer geluiden in het spel zitten die wellicht hier effect op kunnen hebben?Bij je audio opties "Music volume"
1 way to find outthewizard2006 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:16:
Maar is dit alleen je radio in je auto? Kan mij voorstellen dat er nl nog wel meer geluiden in het spel zitten die wellicht hier effect op kunnen hebben?
(Misschien mis is ik nu wel iets maar weet ik er niet van omdat ik het amper hoor haha)
Ga ik doen als ik vanavond thuis ben. tnxPuckStar schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:18:
[...]
1 way to find out. Ik weet het niet goed meer waar het allemaal invloed op heeft maar ik mis niets en de radio staat lekker zacht dus prima voor mij
. Heb em niet op zachtst gezet overigens.
(Misschien mis is ik nu wel iets maar weet ik er niet van omdat ik het amper hoor haha)
Je kunt je radio toch gewoon op no channel zetten en dan is ie toch uit? Werkte iig wel zo op de ps3.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
En dan pak je weer een andere auto en dan staat hij weer op een andere zenderTr!gger schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:26:
Je kunt je radio toch gewoon op no channel zetten en dan is ie toch uit? Werkte iig wel zo op de ps3.
Heb mijn eigen playlist ingeladen, zeer leuk om liedjes te horen die je zelf tof vind op de radio. Weet iemand of ik die plek ook kan aanpassen waar je de muziek plaatst? Nu staat hij op mijn C:\ schijf in documents maar mijn SSD is niet zo groot dus bewaar dat liever op mijn HDD.
Via de radio krijg je wel vaak leuke commentaren te horen, maar wat je mogelijk dan mist zijn vaak stock market tips, want als je die hoort moet je meteen al je geld investeren, want dat is altijd een klapper..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Als het goed is kan je een snelkoppeling naar de muziek plaatsen en pakt de game het dan ook, dan kunnen de echte files op je HDD staan.Zenety schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:32:
[...]
En dan pak je weer een andere auto en dan staat hij weer op een andere zenderJe blijft dan bezig.
Heb mijn eigen playlist ingeladen, zeer leuk om liedjes te horen die je zelf tof vind op de radio. Weet iemand of ik die plek ook kan aanpassen waar je de muziek plaatst? Nu staat hij op mijn C:\ schijf in documents maar mijn SSD is niet zo groot dus bewaar dat liever op mijn HDD.
Ga ik proberen, thanks!bigbass schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:40:
[...]
Als het goed is kan je een snelkoppeling naar de muziek plaatsen en pakt de game het dan ook, dan kunnen de echte files op je HDD staan.
Vast een vraag die vaak is voorbij gekomen, maar als ik het spel fysiek in de winkel koop (dus met 7 schijfjes), kan ik dan met het serienummer via de rockstar website de game ook nog downloaden en het serienummer invoeren? Aangezien ik geen dvd-speler in m'n pc heb zitten en de download bij de goedkoopste webshop ook nog eens duurder is, terwijl je de extra's die bij de dvd zitten ook nog eens mist.
Ja, dat kan gewoon. Heb ik ook gedaan.
Het is je blijkbaar niet gelukt om het in dit topic te vinden hoewel het er vaak heeft gestaan......Remco2001 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:46:
Vast een vraag die vaak is voorbij gekomen, maar als ik het spel fysiek in de winkel koop (dus met 7 schijfjes), kan ik dan met het serienummer via de rockstar website de game ook nog downloaden en het serienummer invoeren? Aangezien ik geen dvd-speler in m'n pc heb zitten en de download bij de goedkoopste webshop ook nog eens duurder is, terwijl je de extra's die bij de dvd zitten ook nog eens mist.
Het antwoord is in ieder geval: ja dat kan.
Dat met je eigen standaardauto die je blijft achtervolgen baalde ik van op de ps3 en had gehoopt/verwacht dat ze bij de nieuwe versies het gta online systeem zouden overnemen. helaas. In SP is het nu niet echt aantrekkelijk om een dikke auto te kopen want voor de missies hou je die standaardauto's. Voor de 4 zitplaatsen waarschijnlijk.. Maar je kan in tegenstelling tot gta:online wel elke auto stelen (in online max waarde van 100k) en in je garage zetten.thewizard2006 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:37:
[...]
Maar ik zit er natuurlijk niet op te wachten om dat elke keer te doen. Wil gewoon mijn eigen fully upgraded supercar
- geen snelheidsmeter
Als je je radio uitzet het enige dat je mist zijn de eventuele nieuwsberichten waarin ze verslag doen van de chaos die je zelf in de vorige missie hebt aangericht. Het gepraat en reclames op de radio is wel vermakelijk. "Toe Shoes! They're shoes for toes and twats."
I served in a company of heroes.
Het is al opgelost, maar toch bedankt.Buzz_Fuzz schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:56:
[...]
Staan uw advanced options allemaal af?
En ik zou MSAAx4 vervangen door FXAA. FXAA kost niets, MSAA daarentegen redelijk wat.
Grass en/of Shader naar Normal verlagen, kan ook veel helpen.
Zelf speel ik op een i7-4790K met GTX970 en zelfs ik speel nog met FXAA omdat ik eigenlijk nauwelijks verschil zie met 2x MSAA. En 4x kost dan weer nét te veel om overal silky smooth fps te garanderen
Al de rest staat op very high/ultra, met de advanced options af. FPS >70.
Cheezus schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:52:
Ja, dat kan gewoon. Heb ik ook gedaan.
Ok, top! Thanks!PuckStar schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:52:
[...]
Het is je blijkbaar niet gelukt om het in dit topic te vinden hoewel het er vaak heeft gestaan......
Het antwoord is in ieder geval: ja dat kan.
Onze tweede pc (van mijn vrouw) heeft een E8500 @3,16 met een 660 2GB en 4GB memory en draait op high. Wel schokkerig af en toe.badluckboy schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:00:
zou het spel werken met een Core 2 Duo E8400 3.0 ghz?
welke radiozonder is daar het beste voor dan?SAiN ONeZ schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:35:
Via de radio krijg je wel vaak leuke commentaren te horen, maar wat je mogelijk dan mist zijn vaak stock market tips, want als je die hoort moet je meteen al je geld investeren, want dat is altijd een klapper..
Heb ik me nog niet in verdiept, verwacht dat die op ieder station getriggerd worden..?!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Nog geen stock market tips op gehoord, enkel nieuwsberichten na je bepaalde missies hebt gedaan.
(of bedoel je die tips die ze zeggen omdat je zo'n Lester Assassination missie gedaan hebt? Dat kan je al weten door naar Lester zelf te luisteren)
Nu ja, heb toch 2 miljard dollar
(of bedoel je die tips die ze zeggen omdat je zo'n Lester Assassination missie gedaan hebt? Dat kan je al weten door naar Lester zelf te luisteren)
Nu ja, heb toch 2 miljard dollar
[ Voor 51% gewijzigd door SmokingCrop op 23-04-2015 16:38 ]
Wat zou ik moeten upgrade van mijn pc voor GTA V goed op Full/max te spelen
Ik zit er aan te denken van een MSI GeForce GTX 660 Twin Frozr 2 GB Naar een GTX 750-2GD/OCV1 2GB DDR5 te gaan of zal dat niet veel uit maken ?
en dan gaat het om deze kaart
https://www.yorcom.nl/har...ddr5-pci-e-d-sub-dvi-hdmi
Ik zit er aan te denken van een MSI GeForce GTX 660 Twin Frozr 2 GB Naar een GTX 750-2GD/OCV1 2GB DDR5 te gaan of zal dat niet veel uit maken ?
[ Voor 76% gewijzigd door ravw op 24-04-2015 06:40 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Die kaart is slechter dan die dat je al hebt. De 750 Ti versie is zelf nog slechterravw schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:43:
Ik zit er aan te denken van een GTX 660 Naar een GTX 750-2GD/OCV1 2GB DDR5 te gaan of zal dat niet veel uit maken ?
http://tpucdn.com/reviews...C/images/perfrel_1920.gif
Om hem op zo goed als full/max te spelen, moet je eerder aan een GTX 970 denken. De echte max? SLI van GTX 980 / Titan X.
maar je vraagt dit beter @ Componenten Aankoopadvies
[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 23-04-2015 18:06 ]
GTX 970 minimaal en dan speel je nog niet op maximale instellingen,ravw schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:43:
Ik zit er aan te denken van een GTX 660 Naar een GTX 750-2GD/OCV1 2GB DDR5 te gaan of zal dat niet veel uit maken ?
dan wordt het hier toch even wachtenMeulendijks89 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:04:
[...]
GTX 970 minimaal en dan speel je nog niet op maximale instellingen,
Die GTX 9XX zit een beetje te hoog in prijs .... om over die titan maar nog geen woord te spreken ..
Ik dacht rodn de 140 euro is wel een leuk prijs voor dit moment ,
Alle spellen lopen goed alleen GTA V niet dus vandaar dat ik het hier even vraag
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
V&A aangeboden: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boostravw schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:44:
[...]
dan wordt het hier toch even wachten![]()
Die GTX 9XX zit een beetje te hoog in prijs .... om over die titan maar nog geen woord te spreken ..
Alle spellen lopen goed alleen GTA V niet dus vandaar dat ik het hier even vraag
Deze is wel leuk voor jouw budget.
Sultana?
Idd, met 140 ga je het zeker niet redden, ik zit te twijfelen voor een 2e 970 haharavw schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:44:
[...]
dan wordt het hier toch even wachten![]()
Nuuvem deal is er weer maar mij lukt het helaas niet om een een key aan te kopen. Ik krijg telkens een 404 error als ik de methode doe van Frozen. Misschien dat iemand anders meer gelukt heeft?
Is maar een 6% sterker dan z'n GTX 660. Met m'n GTX 670 kom ik nog niet in de problemen met die 2GB VRAM dus dat zal ook geen probleem zijn met die gtx 660. (Hij geeft in de settings aan 2,45GB te gaan gebruiken, maar dat gaat prima zonder micro-stutters en dergelijke, very high textures for the win)Mr. Jummy schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:48:
[...]
V&A aangeboden: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost
Deze is wel leuk voor jouw budget.
Lijkt me dat hij nog wat moet gaan doorsparen. Een 2e hands R9 290 ofzo. (wel opletten met de standaard versie daarvan, die zijn zeer warm en zeer luid)
[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 23-04-2015 19:28 ]
TroubleshootingRaven__NL schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:26:
Nuuvem deal is er weer maar mij lukt het helaas niet om een een key aan te kopen. Ik krijg telkens een 404 error als ik de methode doe van Frozen. Misschien dat iemand anders meer gelukt heeft?
Q1: Ik krijg een 404 code.
A1: Kies een ander Zuid-Amerikaans land (niet gelijk opgeven na 1 land geprobeerd te hebben).
Sultana?
Met alle respect maar dat heb ik al allemaal uitgeprobeerd en nog meer. Pleur niet zomaar iets op het forum dus voordat je reactie geeft misschien wel handig om het eerst zelf uit te proberen!Mr. Jummy schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:40:
[...]
Troubleshooting
Q1: Ik krijg een 404 code.
A1: Kies een ander Zuid-Amerikaans land (niet gelijk opgeven na 1 land geprobeerd te hebben).
fyi: andere landen uitproberen stond ook in de uitleg van frozen!
[ Voor 6% gewijzigd door Raven__NL op 23-04-2015 19:43 ]
Rustig, heb hem zelf ook gekocht bij Nuuvem en bij merkte hij niet met de VPN van Brazilië. Uiteindelijk die van Suriname gepakt, probeer alleen maar te helpenRaven__NL schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:42:
[...]
Met alle respect maar dat heb ik al allemaal uitgeprobeerd en nog meer. Pleur niet zomaar iets op het forum dus voordat je reactie geeft misschien wel handig om het eerst zelf uit te proberen!
Sultana?
Je zei er ook niet bij wat je allemaal had geprobeerd.. Dit is nog altijd het internet waar velen er zich snel van afmaken als het de eerste keer al niet lukt..Raven__NL schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:42:
[...]
Met alle respect maar dat heb ik al allemaal uitgeprobeerd en nog meer. Pleur niet zomaar iets op het forum dus voordat je reactie geeft misschien wel handig om het eerst zelf uit te proberen!
Zowat iedereen hier heeft GTA V al dus waarom zouden we dat nog gaan proberen
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 23-04-2015 19:45 ]
Welke vpn heb je dan gebruikt? Ik heb namelijk Hola gepakt en heb zowat alle buurlanden van brazilie geprobeerd inclusief suriname wat ook al in de guide stond. Via google translate pagina kom ik wel verder maar loopt het vast zodra paypal inlog venster moet komen (ik vermoed dat het door google translate komt).Mr. Jummy schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:44:
[...]
Rustig, heb hem zelf ook gekocht bij Nuuvem en bij merkte hij niet met de VPN van Brazilië. Uiteindelijk die van Suriname gepakt, probeer alleen maar te helpen
En dan de vraag: Heb je hem wel zojuist gekocht of vorige week? Want dat is waarschijnlijk een heel groot verschil. Zelfs op Reddit kom kom ik nu tegen dat het niet lukt.
Kan kloppen. Maar er zijn ook velen die maar wat roepen ipv te helpen. Als je niet zeker weet of het nu nog wel werkt dan heb ik liever geen reactie ipv dat iemand maar wat roept wat in feite ook in de guide staat.SmokingCrop schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:44:
[...]
Je zei er ook niet bij wat je allemaal had geprobeerd.. Dit is nog altijd het internet waar velen er zich snel van afmaken als het de eerste keer al niet lukt..
Zowat iedereen hier heeft GTA V al dus waarom zouden we dat nog gaan proberen
[ Voor 40% gewijzigd door Raven__NL op 23-04-2015 19:51 ]
Selfie met een zombie in de SP:

En Mount Chilliad beklommen met een 4x4:

En Mount Chilliad beklommen met een 4x4:
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Wie kan me vertellen hoe je ervoor zorgt dat een bepaalde auto niet meer terugkomt in de Car Impound?
Ik wil van die hokken af die telkens maar blijven terugkomen daar. Weg ermee.
Sinds paar dagen heb ik af en toe crashes to desktop. Ik ben blijkbaar niet de enige.
Leuk toch he, zo een afgewerkt game.
Leuk toch he, zo een afgewerkt game.
Opblazen die handelAzzKickah schreef op donderdag 23 april 2015 @ 20:38:
Wie kan me vertellen hoe je ervoor zorgt dat een bepaalde auto niet meer terugkomt in de Car Impound?
-
[ Voor 100% gewijzigd door dehardstyler op 23-04-2015 21:04 ]
Werkt niet. Staat ie daarna net zo hard weer in de impound.
[ Voor 13% gewijzigd door AzzKickah op 23-04-2015 21:08 ]
Ik heb nu trouwens met Franklin de Grove Street Garage gekocht.
- Auto gejat op straat
- In garage gezet
- Uit garage gelopen
- Terug de garage in
- Auto weg
Dat nog 2 of 3 keer herhaald, afgewisseld met de garage verlaten door E te drukken en de 'special car' te selecteren. Dan rij ik met die special car de garage uit. Ga ik daarna weer naar binnen: garage leeg maar kan wel diezelfde special car weer nemen.
Als ik nu met een gejatte auto naar die garage rij, zegt ie "Garage full. Enter on foot to remove a vehicle."
Ga ik er lopend in --> lege garage. Kan wederom alleen die special car nemen door E te drukken.
Schiet mij maar lek. Ik kom er echt niet uit.
Bah.
Kijk zoals hier op een voorbeeld van een site:

Daar staan auto's in de garage.
Bij mij staat er niks. Maar als ik dus met een auto kom aanzetten krijg ik de melding dat de garage vol is
- Auto gejat op straat
- In garage gezet
- Uit garage gelopen
- Terug de garage in
- Auto weg
Dat nog 2 of 3 keer herhaald, afgewisseld met de garage verlaten door E te drukken en de 'special car' te selecteren. Dan rij ik met die special car de garage uit. Ga ik daarna weer naar binnen: garage leeg maar kan wel diezelfde special car weer nemen.
Als ik nu met een gejatte auto naar die garage rij, zegt ie "Garage full. Enter on foot to remove a vehicle."
Ga ik er lopend in --> lege garage. Kan wederom alleen die special car nemen door E te drukken.
Schiet mij maar lek. Ik kom er echt niet uit.
Bah.
Kijk zoals hier op een voorbeeld van een site:
Daar staan auto's in de garage.
Bij mij staat er niks. Maar als ik dus met een auto kom aanzetten krijg ik de melding dat de garage vol is
[ Voor 19% gewijzigd door AzzKickah op 23-04-2015 23:08 ]
Ik heb de laatste tijd continu het probleem dat wanneer ik in een voertuig op rechtermuisknop druk om te mikken het spel direct naar desktop crasht. Dit is niet slechts soms zo, maar echt elke keer. Iemand anders dit ook?
Even de mod scene niet gevolgd en ...
[YouTube: https://youtu.be/hoiR_Nv1zOw]
Eerste script hook is er, samen de ontcijfering van de native commands is er ook al een native trainer momenteel en dat zal nog maar het begin zijn. Maker heeft zijn script hook zo gemaakt dat het niet online bruikbaar is, wat ik wel heel mooi vindt. Tot er een manier komt om in gesloten sessies het misschien te gaan gebruiken houden ze het maar beter allemaal dicht en voor singelplayer momenteel.
http://i3.minus.com/i8b4xbV62ZZzg.jpg
[YouTube: https://youtu.be/hoiR_Nv1zOw]
Eerste script hook is er, samen de ontcijfering van de native commands is er ook al een native trainer momenteel en dat zal nog maar het begin zijn. Maker heeft zijn script hook zo gemaakt dat het niet online bruikbaar is, wat ik wel heel mooi vindt. Tot er een manier komt om in gesloten sessies het misschien te gaan gebruiken houden ze het maar beter allemaal dicht en voor singelplayer momenteel.
[ Voor 11% gewijzigd door Marsmillo op 23-04-2015 22:50 ]
Verwijderd
Probleem met die trainer is dat je een numpad nodig hebt en als Ducky Shine 3 TKL user ben ik daar niet al te blij mee
Offtopic:Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:50:
Probleem met die trainer is dat je een numpad nodig hebt en als Ducky Shine 3 TKL user ben ik daar niet al te blij mee
Wel mooi toetsenbordje. Alhoewel ikzelf echt niet zonder numpad zou kunnen.
Inmiddels is er een hook uit om het ook Online te gebruiken.Marsmillo schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:48:
Even de mod scene niet gevolgd en ...
[video]
Nog meer cheaters
Scheelt dat je dmv van username profile kunt bekijken, land, IP's checken (P2P toch nog ergens goed voor) en ze heerlijk kunt DDoS'sen
CrepRemyWD schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 00:08:
[...]
Inmiddels is er een hook uit om het ook Online te gebruiken.
Nog meer cheaters![]()
Scheelt dat je dmv van username profile kunt bekijken, land, IP's checken (P2P toch nog ergens goed voor) en ze heerlijk kunt DDoS'sen
Was natuurlijk te verwachten... Heb niets tegen mods, ik klooi ook graag wat. Maar heb er geen plezier in om anderen hun ervaring te vergallen. Jammer genoeg is het een ware ziekte op PC met spelers die daar wel plezier in scheppen.
We zien wel
Rockstar zal inmiddels wel data aan het verzamelen zijn en ze (hopelijk?) binnenkort naar een cheaters pool gooien, of bannen.Marsmillo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 00:47:
[...]
Crep
Was natuurlijk te verwachten... Heb niets tegen mods, ik klooi ook graag wat. Maar heb er geen plezier in om anderen hun ervaring te vergallen. Jammer genoeg is het een ware ziekte op PC met spelers die daar wel plezier in scheppen.
We zien wel
Jaaa, een cheaters pool. Beste oplossing imo. Je mag best cheaten, ook online, enige gevolg is dat je wel alleen tegen andere cheaters speeld. Dan is het tenminste weer een wedstrijd, niet wie het best in het spel is maar wie de beste cheat heeft.
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti
Volgens mij kan je de huidige pools (van 'bad sports' e.d.) gewoon ontvluchten door vrienden te joinen. Met een cheater pool kan dat vermoedelijk dan ook.The Reeferman schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 00:58:
Jaaa, een cheaters pool. Beste oplossing imo. Je mag best cheaten, ook online, enige gevolg is dat je wel alleen tegen andere cheaters speeld. Dan is het tenminste weer een wedstrijd, niet wie het best in het spel is maar wie de beste cheat heeft.
Een online systeem zoals in GTA Online werkt eigenlijk niet op de pc. Je moet meer controle hebben. Hoe moet dit straks met ingrijpende online mods? Niet? Het is alsof Rockstar bang was dat een serverlijst (zelfs als deze optioneel was) mensen zou verwarren. En het liefst wil je gewoon kunnen hosten. Nu loop je tegen deze onzin aan. Het hele systeem is alleen goed voor het typische consolevolk.
Nu komt het wel eens voor dat ik in een server met alleen Amerikanen gegooid wordt. Reken maar dat dit niet fijn speelt vanwege lag: auto's die teleporteren, andere spelers die teleporteren, doodgaan door iemand die op jouw scherm toch echt niet in een positie zit waarin hij jou kan vermoorden. En uiteraard schreeuwen mensen uit dergelijke gebieden ook nog iets vaker door de microfoon.
De console-aard van het spel merk je ook als je samen met vrienden/jouw crew wil spelen. Om in een online wereld te komen met alleen jouw vrienden moet je eerst in de offline modus gaan. Dan pas kan je de optie selecteren. Als je samen een job wil doen, dan kan dit niet tenzij je in zo'n gesloten crew-wereld zit. Anders join je automatisch (bijna) volle servers. Voordat je vrienden dan kan inviten, is het spel vaak al gestart. Complete onzin natuurlijk.
Leuk spel, maar online heeft genoeg onhandigheden.
Overigens moet je wel beseffen dat op het moment dat je iemand lastigvalt met DDoS, je wel verantwoordelijk gehouden kan worden hiervoor.
[ Voor 5% gewijzigd door Pastafarian op 24-04-2015 02:13 ]
Ddossen is een misdrijf (computer vredebreuk al dan niet door geautomatiseerde processen), lijkt mij dus verstandig als je hier niet meer over begint.
Dat terzijde,.. bij veel van de races in SP zie ik ook dat er mensen zijn die onmogelijke tijden hebben op de 1e plek. Soms gewoon vreemd snel. Mijn snelle race ging in 1.30.. maar de snelste staat op 30 sec. Dat zou misschien nog kunnen maar is al wat vreemd. Gisteren kwam ik echter iemand tegen die ene race in 0.5 seconden had gefinished.. overduidelijke onzin. Het is jammer dat er geen ingame report knop voor is (in SP in ieder geval).
Dat terzijde,.. bij veel van de races in SP zie ik ook dat er mensen zijn die onmogelijke tijden hebben op de 1e plek. Soms gewoon vreemd snel. Mijn snelle race ging in 1.30.. maar de snelste staat op 30 sec. Dat zou misschien nog kunnen maar is al wat vreemd. Gisteren kwam ik echter iemand tegen die ene race in 0.5 seconden had gefinished.. overduidelijke onzin. Het is jammer dat er geen ingame report knop voor is (in SP in ieder geval).
Zeg ook niet dat iedereen ze maar moet gaan DDoS'sen 
As for de verantwoording met DDoS'sen, VM + VPN + simpel Python scriptje en de DDoS via Tor laten lopen.
Ja het is illegaal maar sigh, een kind met unlimited health/ammo/money/rp en aimbot is zwaar irritant als je gewoon je ding wilt doen.
Om ze te reporten; ESC > Online > Player en hopen dat Rockstar binnenkort toch echt wat gaat doen.
Op de console was het zo dat als je eenmaal in de cheaters pool zat (voor x aantal maanden) dat je ook geen private/friends/crew sessions kon starten. Alleen de cheaters pool in
As for de verantwoording met DDoS'sen, VM + VPN + simpel Python scriptje en de DDoS via Tor laten lopen.
Ja het is illegaal maar sigh, een kind met unlimited health/ammo/money/rp en aimbot is zwaar irritant als je gewoon je ding wilt doen.
Om ze te reporten; ESC > Online > Player en hopen dat Rockstar binnenkort toch echt wat gaat doen.
Op de console was het zo dat als je eenmaal in de cheaters pool zat (voor x aantal maanden) dat je ook geen private/friends/crew sessions kon starten. Alleen de cheaters pool in
Nee, bij mij werkt het ook niet. Ik ga het nog een keer proberen met andere landen.Raven__NL schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:26:
Ik heb de xbox360 versie uitgespeeld. Heb zelf een goede game PC. Is het ZWAAR de moeite waard om hem ook voor de PC te halen? om te crusen door de stad en sidequests te doen etc? en MP.
ravw schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:43:
offtopic:
indien je 660 eruit gaat .... drop me a DM
Het is in essentie nog steeds dezelfde game dus verwacht daar niet te veel veranderingen.tombom123 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:46:
Ik heb de xbox360 versie uitgespeeld. Heb zelf een goede game PC. Is het ZWAAR de moeite waard om hem ook voor de PC te halen? om te crusen door de stad en sidequests te doen etc? en MP.
Op PC is het natuurlijk wel extreem mooi (zeker als je van xbox360 komt) en die vrije framerate speelt wel echt lekker.
Cruisen is heerlijk en de sidequests zijn onveranderd (voor zover ik weet)
Heb nog geen online gedaan maar hoor heel positieve dingen (op cheaters na)
I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd
Nou, ik geef het op om GTA V via Nuuvem of Greenmangaming te kopen. Tenzij een Tweaker hier nog een goede ingeving heeft? 
Hola werkt bij beide sites sowieos niet, geeft direct aan dat ik in een verkeerde regio zit.
Verschillende VPN's gebruikt (FlyVPN, SaferVPN, IPVasnish) FlyVPN trappen ze niet meer in, die andere wel..tot ik ga afrekenen. Dan zegt Nuuvem: operation aborted. One or more items in your basket are not available in your region. Greenmangaming zegt alleen: 'cannot compute'
Mijn jacht op een cheapass GTA gaat niet over rozen
Hola werkt bij beide sites sowieos niet, geeft direct aan dat ik in een verkeerde regio zit.
Verschillende VPN's gebruikt (FlyVPN, SaferVPN, IPVasnish) FlyVPN trappen ze niet meer in, die andere wel..tot ik ga afrekenen. Dan zegt Nuuvem: operation aborted. One or more items in your basket are not available in your region. Greenmangaming zegt alleen: 'cannot compute'
Op allkeyshop.com kun je prijzen vergelijken, de minder bekende shops heffen geen BTW terwijl G2A, Kinguin en Greenmangaming dat wel doen. Voor zover ik zie is de goedkoopste prijs €42.89 op instant-gaming. VPN gebruiken en BTW omzeilen lijkt me geen goed idee in ieder geval.Call of Duty schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:44:
Nou, ik geef het op om GTA V via Nuuvem of Greenmangaming te kopen. Tenzij een Tweaker hier nog een goede ingeving heeft?
[ Voor 4% gewijzigd door Moonborne op 24-04-2015 11:24 ]
Multiplayer via dit p2p systeem doet mij ook meer console aan dan pc. Ikzelf vind het ook niet zo leuk eindelijk. Ik las wel dat er al paar mensen bezig zijn met een alternatieve multiplayer te maken met server lijst en dedicated servers. Weet de naam nu even niet meer, maar zou wel project kunnen zijn om in het oog te houden.Pastafarian schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 02:03:
[...]
Volgens mij kan je de huidige pools (van 'bad sports' e.d.) gewoon ontvluchten door vrienden te joinen. Met een cheater pool kan dat vermoedelijk dan ook.
Een online systeem zoals in GTA Online werkt eigenlijk niet op de pc. Je moet meer controle hebben. Hoe moet dit straks met ingrijpende online mods? Niet? Het is alsof Rockstar bang was dat een serverlijst (zelfs als deze optioneel was) mensen zou verwarren. En het liefst wil je gewoon kunnen hosten. Nu loop je tegen deze onzin aan. Het hele systeem is alleen goed voor het typische consolevolk.
Nu komt het wel eens voor dat ik in een server met alleen Amerikanen gegooid wordt. Reken maar dat dit niet fijn speelt vanwege lag: auto's die teleporteren, andere spelers die teleporteren, doodgaan door iemand die op jouw scherm toch echt niet in een positie zit waarin hij jou kan vermoorden. En uiteraard schreeuwen mensen uit dergelijke gebieden ook nog iets vaker door de microfoon.
De console-aard van het spel merk je ook als je samen met vrienden/jouw crew wil spelen. Om in een online wereld te komen met alleen jouw vrienden moet je eerst in de offline modus gaan. Dan pas kan je de optie selecteren. Als je samen een job wil doen, dan kan dit niet tenzij je in zo'n gesloten crew-wereld zit. Anders join je automatisch (bijna) volle servers. Voordat je vrienden dan kan inviten, is het spel vaak al gestart. Complete onzin natuurlijk.
Leuk spel, maar online heeft genoeg onhandigheden.
Overigens moet je wel beseffen dat op het moment dat je iemand lastigvalt met DDoS, je wel verantwoordelijk gehouden kan worden hiervoor.
Edit: naam opgezocht, het is http://fivem.net/
NTAuthority werkt er aan, hij heeft ook aan http://citizen.re/ gewekt en andere mods / tools
[ Voor 3% gewijzigd door Marsmillo op 24-04-2015 12:33 . Reden: info bijgewerkt ]
Goed, blijkbaar "moet" ik deze game halen om er bij te horen. Maja, meningen van mensen gelden best zwaar. Maar nu. Ik wil de game graag in steam, want fuck zoeken waar me installatie cd ook alweer was. Als ik de game in de winkel haal kan ik de key dan gewoon invullen en me geen zorgen meer maken? Of moet ik het echt bij steam halen of ergens online een key kopen om het in steam te planten?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Als je de game wilt downloaden via steam moet je hem daar kopen. De key van de dvd werkt alleen op social club. Je kan het spel wel downloaden via social club. Gaat alleen wat langzamer.ye-roon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:54:
Goed, blijkbaar "moet" ik deze game halen om er bij te horen. Maja, meningen van mensen gelden best zwaar. Maar nu. Ik wil de game graag in steam, want fuck zoeken waar me installatie cd ook alweer was. Als ik de game in de winkel haal kan ik de key dan gewoon invullen en me geen zorgen meer maken? Of moet ik het echt bij steam halen of ergens online een key kopen om het in steam te planten?
41 dollar bij G2AManabrew schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:23:
[...]
Op allkeyshop.com kun je prijzen vergelijken, de minder bekende shops heffen geen BTW terwijl G2A, Kinguin en Greenmangaming dat wel doen. Voor zover ik zie is de goedkoopste prijs €42.89 op instant-gaming. VPN gebruiken en BTW omzeilen lijkt me geen goed idee in ieder geval.
Kortingscode: ALLKEYSHOP (-1.30
G2A Shield uitzetten: de codes zijn toch wel echt en indien niet: PayPal inzetten
Net geactiveerd op RockStar: all good
Jammer van de 3 dagen VPN's installeren en proberen maar ach, Tweakers he
gelezenhimlims_ schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:58:
[...]
offtopic:
Paypal buyer protection geldt niet voor digitale key, dus de g2a shield is wel degelijk aan te raden ;-)Call of Duty schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:22:
[...]
G2A Shield uitzetten: de codes zijn toch wel echt en indien niet: PayPal inzetten
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Ow meen je. Nou ja, die van mij werkte gewoon dus geluk gehad danMick1990 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:15:
[...]
Paypal buyer protection geldt niet voor digitale key, dus de g2a shield is wel degelijk aan te raden ;-)
G2A Shield is ook maar 1,90 maar ik wilde ff cheapass doen vandaag
Goed om te zien. Bedankt voor de links. Het is te hopen dat Rockstar niet dergelijke projecten gaat verzieken met copyrightgedoe.Marsmillo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:52:
[...]
Multiplayer via dit p2p systeem doet mij ook meer console aan dan pc. Ikzelf vind het ook niet zo leuk eindelijk. Ik las wel dat er al paar mensen bezig zijn met een alternatieve multiplayer te maken met server lijst en dedicated servers. Weet de naam nu even niet meer, maar zou wel project kunnen zijn om in het oog te houden.
Edit: naam opgezocht, het is http://fivem.net/
NTAuthority werkt er aan, hij heeft ook aan http://citizen.re/ gewekt en andere mods / tools
Ik heb de xbox360 versie uitgespeeld. Heb zelf een goede game PC. Is het ZWAAR de moeite waard om hem ook voor de PC te halen? om te crusen door de stad en sidequests te doen etc? en MP?
Alleen de muis controls zijn het voor mij meer dan de moeite waard.tombom123 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:10:
Ik heb de xbox360 versie uitgespeeld. Heb zelf een goede game PC. Is het ZWAAR de moeite waard om hem ook voor de PC te halen? om te crusen door de stad en sidequests te doen etc? en MP?
Waar je op de console lang moet klooien in sommige missies, ben je in de PC versie met een welgemikt schot gewoon klaar. Zoveel voldoening te halen uit continu die headshots maken met Michael of Trevor.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
nice. tnx voor de info
[ Voor 94% gewijzigd door tombom123 op 24-04-2015 15:37 ]
Plaatselijke Intertoys heeft 'm eindelijk binnen, een week later dan eigenlijk verwacht werd. Ben vanmorgen gebeld en ze houden er eentje voor me achter, zometeen onderweg naar huis even langs gaan dus
Had ook een bestelling bij Alternate gedaan just in case, maar die heb ik inmiddels weer geannuleerd, levertijd was sinds bestelling al opgelopen naar 10 werkdagen
Had ook een bestelling bij Alternate gedaan just in case, maar die heb ik inmiddels weer geannuleerd, levertijd was sinds bestelling al opgelopen naar 10 werkdagen
[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 24-04-2015 16:05 ]
Ik zie dat Nuuvem hem ook weer heeft, maar wel met een duidelijke region lock erbij voor Brazilië.. Heeft iemand nog de gok genomen, of wie gaat dat nog doen?
REGION LOCKED: This game is restricted to Brazil . Any attempt to activation by RSC accounts other than Brazil are subject to cancellation of the key and RSC account ban.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Zou het niet wagen voor die paars euro's, kijk bijvoorbeeld naar wat Ubisoft heeft gedaan met Assassin's Creed & Far Cry keys, een half jaar later de key bannen waardoor je niet meer kunt spelen.Racing_Reporter schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:14:
Ik zie dat Nuuvem hem ook weer heeft, maar wel met een duidelijke region lock erbij voor Brazilië.. Heeft iemand nog de gok genomen, of wie gaat dat nog doen?
[...]
Dat waren keys die met een gestolen creditcard waren gekocht.Manabrew schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:29:
[...]
Zou het niet wagen voor die paars euro's, kijk bijvoorbeeld naar wat Ubisoft heeft gedaan met Assassin's Creed & Far Cry keys, een half jaar later de key bannen waardoor je niet meer kunt spelen.
Ik vind het echt zwaar irritant dat Rockstar geen korting geeft als je al de Xbox360 versie hebt.
Eenmalig 60 euro voor iets waar je makkelijk de 60 uur uit haalt. Das een euro per uurtje... veel goedkoper entertainment vindt je niet hoor.layzzzz schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:52:
[...]
Dat waren keys die met een gestolen creditcard waren gekocht.
Ik vind het echt zwaar irritant dat Rockstar geen korting geeft als je al de Xbox360 versie hebt.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Nee dat is waar maar dat was mijn punt niet.Jeroenneman schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:57:
[...]
Eenmalig 60 euro voor iets waar je makkelijk de 60 uur uit haalt. Das een euro per uurtje... veel goedkoper entertainment vindt je niet hoor.
Klaar met installeren, klein probleempje bij disc 6 waarbij hij de disc niet herkend werd en het .cab bestand niet gevonden kon worden, handmatig het DVD station geselecteerd en kon weer verder. Heb nu het idee dat ik al een keer of 20 die 353.75MB update gedownload hebFastFred schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:03:
Plaatselijke Intertoys heeft 'm eindelijk binnen, een week later dan eigenlijk verwacht werd. Ben vanmorgen gebeld en ze houden er eentje voor me achter, zometeen onderweg naar huis even langs gaan dus![]()
EDIT: gefixed, de download bleef hangen, Social Club opnieuw gestart en hij loopt nu gewoon door.
[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 24-04-2015 20:04 ]
Even een vraagje. Hoe pak je iets op? Ik zag een parachute maar kan niet de toets vinden waarmee ik hem oppak... 😖
[ Voor 1% gewijzigd door T-h-i-j-m-e-n op 25-04-2015 10:31 . Reden: typo ]
Thijmen
Waarschijnlijk met 'E'.T-h-i-j-m-e-n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:01:
Even een vraagje. Hoe pak je iets op? Ik zag een parachute mag kan niet de toets vinden waarmee ik hem oppak... 😖
Is het normaal dat gta online's verbinding verbreekt als je de radio probeert te veranderen?
En dat het meer dan een minuut duurt om op te starten?
En dat het meer dan een minuut duurt om op te starten?
Mixed Reality dev
Gewoon tegenaan lopen pakt hem automatischT-h-i-j-m-e-n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:01:
Even een vraagje. Hoe pak je iets op? Ik zag een parachute mag kan niet de toets vinden waarmee ik hem oppak... 😖
Ow... Even proberen zo! Txs.
Thijmen
Als je inventory vol zit pakt hij em niet.T-h-i-j-m-e-n schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:01:
Bij de Media markt in Zwolle is GTA V (PC) uitverkocht.RobinNL schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:04:
[...]
Wanneer je downloadsnelheid laag ligt kan je beter voor de 7 discs gaan, anders ben je mogelijk dagen bezig met downloaden. Bij de Media Markt kost de game 42 euro (zie folder).
Iemand nog info over een media markt in de buurt van Zwolle?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
In Enschede lagen er deze week nog zat.Hu9o schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:48:
[...]
Bij de Media markt in Zwolle is GTA V (PC) uitverkocht.
Iemand nog info over een media markt in de buurt van Zwolle?
Je kan ook Hengelo proberen.
tnxAdlermann schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:31:
[...]
In Enschede lagen er deze week nog zat.
Je kan ook Hengelo proberen.
vanmiddag maar eens die kant op kneuren
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Heb je een link? Het goedkoopste GTA V voor PC wat ik op G2A zie is 48,26, dan min shield en kortingscode = 46,81 dollar.Call of Duty schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:22:
[...]
41 dollar bij G2A
Kortingscode: ALLKEYSHOP (-1.30)
Net geactiveerd op RockStar: all good
Jammer van de 3 dagen VPN's installeren en proberen maar ach, Tweakers he
(https://www.g2a.com/grand-theft-auto-v-cd-key-global.html)
ik wil gta cheap kopen op een site. Moet ik oppassen voor regio of andere narigheid? of kan ik gewoon overal kopen>?
https://www.gamekeys4all....l&utm_campaign=allkeyshop
deze lijkt wel betrouwbaar. doen?
slechte recensie gelezen over passport en id show. ik heb hem bij g2play gekocht.
https://www.gamekeys4all....l&utm_campaign=allkeyshop
deze lijkt wel betrouwbaar. doen?
slechte recensie gelezen over passport en id show. ik heb hem bij g2play gekocht.
[ Voor 58% gewijzigd door Tennisbal op 25-04-2015 13:22 ]
Iemand al gelukt, om je in de iFruit app (android), gepimpte autos ingame te krijgen?
Je schijnt een smsje ingame moeten krijgen dat je order klaar is. Maar deze krijg ik niet.
Je schijnt een smsje ingame moeten krijgen dat je order klaar is. Maar deze krijg ik niet.
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch