Mijn RhinoShield (front en back) is vandaag aangekomen en aangezien ik mijn Krusell frostcover beu ben (hou niet zo van cases en zoals hiervoor al vermeld is hij eveneens gedeeltelijk kapot), heb ik hem maar direct aangebracht.
Aanbrengen ging vlot (hoewel dit de eerste screen protector is die ik ooit heb aangebracht). In het pakketje zat een microvezel doekje, 2 plakkertjes voor de kleine stofjes en een kaartje om de protector met aan te brengen. Ik heb spijtig genoeg wel een klein stofje rechtsonder zitten, maar dit zal eerder aan mijn onkunde liggen. Door mijn Xperia al een maand in gebruik te hebben, waren er natuurlijk al meerdere miniscule krasjes op de achterkant. Deze zijn niet meer zichtbaar nu de protector er over zit.
Screen protector voelt geweldig aan. Eigenlijk voel je hem net niet, wat natuurlijk de bedoeling is

. Vingers glijden zeer vlot over het scherm en heb tot nu toe geen verminderde touch sensitivity gemerkt.
Enige nadeel zijn de randen aan de achterkant, die voelen nu iets 'scherper' aan. Dit kan wel het gevolg zijn van een niet al te goede plaatsing. Aangezien ik er van uit ging dat de screen protector even groot ging zijn als het scherm, zit hij volledig in de ene hoek, maar is er aan de andere kant wel wat speling. Aan de voorkant heb ik dit probleem namelijk niet en hier zit hij zeer goed gecentreerd (na ervaring van de back cover

).
Als laatste puntje: zoals je ook kan zien op de foto's hieronder zijn er uitsparingen voor alle zaken (front camera, proximity sensor, back camera en flash). Dus ik ga er van uit dat er hier geen problemen gaan zijn.
[
Voor 9% gewijzigd door
Eppux op 18-03-2014 01:14
. Reden: Uurtje meer ervaring ]