Voor zo ver ik weet nog niet.
Ik heb zelf afgelopen donderdagavond, omdat ik bij een eerdere flash poging van een pre-rooted versie van 5.1.1 Cust NL alsnog m'n root kwijt ben geraakt, een ingewikkelder proces uitgevoerd:
* Ik heb de Cust NL versie van 5.0.1 (14.5.A.0.270) ge-flashed met Flashtool. Ik heb overigens niets ge-wiped, dus gewoon een soort 'downgrade' gedaan.
* Die versie is met behulp van "Kingroot" (
www.kingroot.net) te rooten. Er zijn ook topics over hoe je na Kingroot weer de SuperSU van Chainfire moet installeren maar dat is hier niet nodig, aangezien je dat bij het flashen in Recovery later doet

.
* Na het rooten heb ik de adb-install versie van Nut's XZDualRecovery (
http://nut.xperia-files.com/) gedraaid. Let op dat je de installer voor jouw Xperia downloadt. De standaard "superuser" methode van KingRoot was blijkbaar compatible met "superuser" in XZDualRecovery, dus die gebruikt.
* Hierna heb ik "kingroot" weer verwijderd
* Nu ik weer recovery had, heb ik een reboot naar recovery gedaan. Daarna nieuwe poging tot een pre-rooted versie van "14.6.A.0.368 Customized NL" ge-flashed.
* Helaas faalde de installer wéér bij het installeren van SuperSU en XZDualRecovery. Dit keer had ik daar echter rekening mee gehouden en ze ook los op m'n SD-kaart gezet. Dus deze twee los ge-flashed.
En nu heb ik dus weer een rooted versie van de nieuwste Customized NL

. En ik was alleen m'n Xperia Home instellingen kwijt (dus homescreens, widgets, etc.). De rest, inclusief alle appsen hun instellingen, doet het gewoon nog als een zonnetje
[
Voor 9% gewijzigd door
eymey op 01-11-2015 14:18
]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.