Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jari401
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-10 22:34
Heeft iemand hier ervaring met een dk32 dock?
Wil er eigenlijk een kopen maar is het het waard?
en zo ja waar kan ik het goedkoopst een halen ( ebay, amazon etc. vind ik oke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:56
Jari401 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:55:
Dat ligt er natuurlijk aan wat je er mee wil doen. Ik ben van plan om een nep dock bij m'n bed te zetten om 's nachts makkelijk op te laden, dat is een hele verbetering dan steeds je usb-klepje openen en de kabel aansluiten. Maar wil je je telefoon gebruiken tijdens het laden dan is een kabel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rrie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik raad je aan de zoekfunctie binnen dit topic te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:15

WCA

4.4.4 lost mijn oververhittingsprobleem gedeeltelijk op. Hij wordt nog steeds warmer dan op 4.3, maar niets bijzonders.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:00
Geen idee waar deze het goedkoopst te halen is, maar ik heb er hier één staan waar ik in ieder geval erg tevreden mee ben. Zoals eerder genoemd inderdaad veel handiger dan de hele tijd het klepje open en dicht doen, en het opladen gaat nog best snel ook - ongeveer 3 uur om van 0% naar 100% te gaan. Je kan hem ook als stand gebruiken als je een film of iets dergelijks wilt kijken, toch wel erg handig zo af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:27
Wat CorneeC ook zegt: Ik heb zelf eerder in dit topic (ff zoeken op mijn naam) als het goed is ook gelinkt naar een nep versie van de dk32. Die werkt hier perfect en met het adapter stukje er helemaal uit past m'n Z1c er ook incl. z'n TPU-hoesje in met goed contact.

Of het het waard is moet je voor jezelf beoordelen. Ik vind het heerlijk dat ik m'n USB klepje niet meer steeds hoef te openen (ook beter voor de stevigheid) en alles wat in landscape bediend kan worden (bv. de Sony UI en de wekkers) gaat ook nog prima terwijl ie in het dock staat.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:51:
Wat betreft signaalprobleem.
Dit is bij mij ook een ramp. Ik ken alleen versie 4.4.4. dus ik kan niet zeggen hoe het eerst was. Ik heb gewoon vol bereik (KPN) en pats boem in één keer valt het weg. Dan kan ik proberen wat ik wil maar vind geen enkel signaal. Zelfs buitenshuis kan er geen enkele provider gevonden worden. Een 15 min. later is er opeens weer signaal. Dit gebeurt meerdere keren op een dag en is een serieus probleem.
Het rare is dus dat ik hier verder nog geen enkele keer bewust last van heb gehad op het moment dat ik iets wilde doen op het toestel. Ik zie het alleen terug in de statistieken.

Het plotseling 's nachts leeg lopen komt hier trouwens niet bekend voor. Slechts ong. 3 tot 4% verloren afgelopen nacht in flight mode.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-10 11:50
Afbeeldingslocatie: http://www.alexmulder.nl/got/campanion.jpg
Iemand hier nog meer last van?
Bij vorige updates had ik hier geen last van.

Als ik de update probeer te installeren krijg ik de melding dat de update niet voor mijn computer geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-10 13:47
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:51:
Wat betreft signaalprobleem.
Dit is bij mij ook een ramp. Ik ken alleen versie 4.4.4. dus ik kan niet zeggen hoe het eerst was. Ik heb gewoon vol bereik (KPN) en pats boem in één keer valt het weg. Dan kan ik proberen wat ik wil maar vind geen enkel signaal. Zelfs buitenshuis kan er geen enkele provider gevonden worden. Een 15 min. later is er opeens weer signaal. Dit gebeurt meerdere keren op een dag en is een serieus probleem.
Dit heb ik dus ook! Dacht al dat het aan telfort lag, wel vaker slecht bereik gehad in de binnenstad. Maar sinds iemand erover klaagde dat ik niet bereikbaar was, let ik erop. Komt dus best vaak voor, als ik de grafiek bekijk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PBsZo4fl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-10 13:34
Alieunited schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:42:
[afbeelding]
Iemand hier nog meer last van?
Bij vorige updates had ik hier geen last van.

Als ik de update probeer te installeren krijg ik de melding dat de update niet voor mijn computer geldt.
Probeer eens hiermee: www.sonymobile.com/nl/tools/update-service/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44
Je zou haast denken dat NL Alert weer buggy is.
Welke provider hebben jullie?
Is dit probleem ook aanwezig als je alleen maar op 3g zit of ook op 2g?

Ik heb vorig jaar een topic geopend over NL Alert die ervoor zorgde dat veel klanten van T-mobile problemen kregen met hun accu. Het waren erg veel dezelfde telefoons en bij het uitschakelen van NL Alert in de instellingen. In dit geval gaat NL Alert via een app, maar hoe de app onderhuids heet weet ik niet, hierdoor is het lastig om de app "even" te de-activeren.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Sheesh, De nieuwe update lost het battery drain gebeuren zo goed als op, begon de dag met 50%, nu nog 40%, waar op 4.4.2 ik al op 10 had gezeten.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ifeman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05-2022
woutervanesch schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 19:21:
Sheesh, De nieuwe update lost het battery drain gebeuren zo goed als op, begon de dag met 50%, nu nog 40%, waar op 4.4.2 ik al op 10 had gezeten.
Yep, hier dezelfde ervaring. Met 4.4.2 had ik een drain van soms wel 50% in 1 nacht. Sinds de update naar 4.4.4 is het echt sterk verbeterd. Vanaf zondag 16:00 tot op heden slechts 42% verbruikt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderwerp: signaalprobleem.
Waar vind ik die mooie grafiek met 'geschiedenis details'? Ik kan deze nergens vinden.
Overigens zie ik in de 'gebruiksdetails' dat ik van de laatste 10 uur maar liefst 48% van de tijd geen signaal heb gehad. Waanzin, met Xperia S en de T geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
Door op de grafiek te tikken krijg je een uitgebreide grafiek met al die balkjes.
Bij mij nu 9% zonder signaal in 36 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA_B
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-11-2022
Tot gistermiddag heb ik nooit problemen gehad met m'n Z1c, heerlijke telefoon. Ik vind het echt een verademing ten opzichte van de HTC One X, die ik helaas nu weer in gebruik heb:

Gistermiddag ging m'n telefoon opeens niet meer aan, terwijl de batterij iets daarvoor nog 50% vol was. Hij reageert niet meer op de powerknop (ook niet icm de volumeknoppen) en doet niks als ik op het resetknopje bij de simkaart druk. Toen ik weer thuiskwam heb ik hem aan de lader gehangen, maar hij geeft niet aan op te laden, en na een nacht aan de lader herkent m'n computer hem niet als telefoon, waardoor ik hem niet kan herstellen via PC companion. Hij lijkt wel serieus stuk te zijn... komt dit iemand bekend voor?

Ik heb gisteren nog twee updates geinstalleerd (Album en nog iets kleins) en sinds een paar dagen draait ie volgens mij op 4.4.4. Ik vrees dat hij vandaag terug moet, want ik zou niet meer weten wat ik er nog zelf aan kan doen...

mijn flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Het enige wat ik herken is het niet meer aan gaan. Dat ging bij mij over toen ik hem even aan de lader lag, toen startte hij vanzelf weer op. Als opladen niet werkt en de PC hem niet herkent denk ik dat hij inderdaad niet meer zelfstandig te redden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvasirdor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 08:12
Na een maand eindelijk de smartband binnen die je er bij zou krijgen. Het is grappig maar ook niet meer dan dat. Ik zelf heb er weinig aan, Geen idee wat ik er mee ga doen verder. Neemt niet weg dat het opzich een aardig cadeau is van Sony. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Iemand al gemerkt dat de Z1 compacts voor belachelijk lage prijzen de deur uitgaan om voorraad af te bouwen? Ik heb ze gezien voor €449 waar je nog eens €100 van mag aftrekken door de cashback-actie van Sony. Dit in België, natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door RuddyMysterious op 17-07-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 08:02
Kvasirdor schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:59:
Na een maand eindelijk de smartband binnen die je er bij zou krijgen. Het is grappig maar ook niet meer dan dat. Ik zelf heb er weinig aan, Geen idee wat ik er mee ga doen verder. Neemt niet weg dat het opzich een aardig cadeau is van Sony. :)
Ik.kreeg hem gisteren ook binnen. Heb er 2 weken op moeten wachten. Ik heb een zwarte gekregen omdat die wk edities niet meer geleverd kunnen worden. Ben er nu een beetje mee aan het testen en kijken wat ik er allemaal mee kan.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hier heb ik, met 4.4.4 erop, inmiddels toch wel het meest lage batterijverbruik wat ik ooit met een smartphone heb gehaald :P

Na 1 dag en 11 uur op batterij nog 50% over. Wel met slechts 1 uur schermtijd en 's nachts 5 uur in flight mode.

Overigens heb ik op dit moment 0% signaalverlies gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeuwsmeisjeman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 19:41
DevilsProphet schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 17:22:
Iemand al gemerkt dat de Z1 compacts voor belachelijk lage prijzen de deur uitgaan om voorraad af te bouwen? Ik heb ze gezien voor €449 waar je nog eens €100 van mag aftrekken door de cashback-actie van Sony. Dit in België, natuurlijk.
Mag ik vragen waar je hem in België voor €449 kan vinden? De laagste prijs die ik in de lijst van deelnemende winkels kon vinden was €479, maar dit was vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgerbil
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-08 13:20
eymey schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:13:
Hier heb ik, met 4.4.4 erop, inmiddels toch wel het meest lage batterijverbruik wat ik ooit met een smartphone heb gehaald :P

Na 1 dag en 11 uur op batterij nog 50% over. Wel met slechts 1 uur schermtijd en 's nachts 5 uur in flight mode.

Overigens heb ik op dit moment 0% signaalverlies gehad.
4D 1h en 20m hier momenteel ;) met 2 nachten flight modus en screen on time van 3h39m
Me like! Men vorige toestel (Galaxy SII) was elke avond aan de lader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
Dan vraag ik me stiekem toch af wat ik verkeerd doe :P

Ik haal met moeite net 1 dag 8,5 uur (accu heeft dan nog 2%)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rrie
zeeuwsmeisjeman schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:42:
[...]

Mag ik vragen waar je hem in België voor €449 kan vinden? De laagste prijs die ik in de lijst van deelnemende winkels kon vinden was €479, maar dit was vorige week.
Ik heb mijn toestel voor €430,00 gekocht. Hij wordt nu zelfs aangeboden voor €373,00! Is trouwens wel een Nederlandse webshop. Wellicht versturen ze ook naar België, mocht je daar wonen.

http://www.phoneshop.nl/sony-xperia-z1-compact/

[ Voor 10% gewijzigd door C0rrie op 18-07-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Het is wel erg opvallend hoe hard de prijzen dalen.

Als ik dit had geweten, dan had ik niet in mei 280 euro uitgegeven voor een Xperia SP voor m'n vriendin maar dan had ik nog dat relatief beetje meer neer gelegd voor een witte Z1c voor haar! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:19
zeeuwsmeisjeman schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:42:
[...]

Die heeft vorige week heel even aan 449 gestaan in dreamland. Ik weet wel niet aan welke winkel ze hun prijs aangepast hebben. Nu terug aan 479 euro.

Conrad verkoopt de z1 compact nu aan 419 euro, maar de EAN code is niet Belgisch maar Duits, vermoed ik. Zal dus jammer genoeg niet in aanmerking komen voor de cashback.

[ Voor 0% gewijzigd door lukadad op 18-07-2014 15:58 . Reden: typo ]

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychosystema
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-02 15:52
DaveD1109 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:25:
[...]

Ik.kreeg hem gisteren ook binnen. Heb er 2 weken op moeten wachten. Ik heb een zwarte gekregen omdat die wk edities niet meer geleverd kunnen worden. Ben er nu een beetje mee aan het testen en kijken wat ik er allemaal mee kan.
Ik heb ook een zwarte gekregen. Dus een witte koptelefoon en een smartband, aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Psychosystema schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:40:
[...]

Ik heb ook een zwarte gekregen. Dus een witte koptelefoon en een smartband, aardig!
Mijn vriendin heeft gisteren gewoon nog de WK-editie gekregen, best hip kleurtje maar een zwarte is wel wat praktischer soms ;).

Ik wilde net haar firmware update via PC Companion, krijg ik vroijk de melding dat wel alle data op de Z1 Compact verloren gaan. Dat is normaal toch niet zo? Gisteren nog mijn ZR via PC Companion geupdate (naar 4.3, 4.4 is er nog steeds niet :(), en daarbij kreeg ik die melding niet en inderdaad, alles bleef intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychosystema
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-02 15:52
draakhoofd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:59:
[...]
Mijn vriendin heeft gisteren gewoon nog de WK-editie gekregen, best hip kleurtje maar een zwarte is wel wat praktischer soms ;).

Ik wilde net haar firmware update via PC Companion, krijg ik vroijk de melding dat wel alle data op de Z1 Compact verloren gaan. Dat is normaal toch niet zo? Gisteren nog mijn ZR via PC Companion geupdate (naar 4.3, 4.4 is er nog steeds niet :(), en daarbij kreeg ik die melding niet en inderdaad, alles bleef intact.
Hmm ik heb die van mij met de flashtool van xda 4.4.4 erop gezet, en daar kon je aanvinken om niet alles te wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Smartband net besteld, lijkt me een leuk ding :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
draakhoofd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:59:
[...]

Vaag ik kreeg vandaag mijn 2e zwarte binnen.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Psychosystema schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:08:
[...]

Hmm ik heb die van mij met de flashtool van xda 4.4.4 erop gezet, en daar kon je aanvinken om niet alles te wissen.
Nadat ik een andere pc nam, waar ook pc companion op stond, lukte het nu ook met databehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:02

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

DaveD1109, nog bedankt voor het plaatsen van een bericht over de smartband actie (te vinden op http://www.sonysmartbandactie.nl/) Ik heb mijn z1c al vanaf februari, en kom volgens de voorwaarden ook niet in aanmerking.

Toch maar ingevuld, en vandaag stond de postbode aan de deur :) Een leuk extraatje dus.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
thealterego1 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:05:
DaveD1109, nog bedankt voor het plaatsen van een bericht over de smartband actie (te vinden op http://www.sonysmartbandactie.nl/) Ik heb mijn z1c al vanaf februari, en kom volgens de voorwaarden ook niet in aanmerking.

Toch maar ingevuld, en vandaag stond de postbode aan de deur :) Een leuk extraatje dus.
Oké top!! Komt je z1c wel bij t-mobile vandaan? Ik dacht dat het bij mij fout was gegaan en had mij op advies van Sony nogmaals geregistreerd. Kreeg er dus 2 achterelkaar opgestuurd!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15

Net ook maar ff ingevuld. Heb de telefoon dan wel los gekocht maar proberen kan geen kwaad toch :-) Het ergste wat kan gebeuren is dat ik wordt uitgesloten van de actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:02

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

DaveD1109 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:47:
[...]

Oké top!! Komt je z1c wel bij t-mobile vandaan? Ik dacht dat het bij mij fout was gegaan en had mij op advies van Sony nogmaals geregistreerd. Kreeg er dus 2 achterelkaar opgestuurd!
Ik heb hem bij Coolblue gekocht, met een verlenging met T-Mobile. Gelukkig geen T-Mobile versie van de telefoon gekregen. Wel de gratis headset en nu dus ook de smartband. De smartband is wel leuk, maar de app verbruikt helaas wel gigantisch veel batterij. Maar ik las wel dat dat sinds de laatste update is, dus wellicht gaan ze dat nog verbeteren.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
__REMCO__ schreef op zondag 20 juli 2014 @ 00:15:
[...]

Net ook maar ff ingevuld. Heb de telefoon dan wel los gekocht maar proberen kan geen kwaad toch :-) Het ergste wat kan gebeuren is dat ik wordt uitgesloten van de actie...
Ik heb het ook maar even geprobeerd. Al betwijfel ik of het gaat lukken ivm een imei check. Ze kunnen toch zien of dat toestel in hun netwerk voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-10 13:34
In de MediaMarkt in België heeft de Z1C één dag aan €399 gestaan. Met cashback kwam 'm dan op €299. Een vriendin van me heeft er eentje gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Jammer dat je voor die cashback actie wel in België of Luxemburg moet wonen (geldig adres). Zal die cashback actie ook naar Nederland komen? Of zal er binnenkort een prijsdrop zijn. Van plan om er 2 aan te schaffen (wit en zwart).

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jories
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-08 12:15
AmbroosV schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:35:
In de MediaMarkt in België heeft de Z1C één dag aan €399 gestaan. Met cashback kwam 'm dan op €299. Een vriendin van me heeft er eentje gekocht.
Hetzelfde bij Vandenborre en ben toen direct eentje gaan halen. Prijs is afgelopen weken al een paar keer gewijzigd

[ Voor 3% gewijzigd door jories op 20-07-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12
Nieuwe trotse eigenaar van een Xperia Z1 Compact, ik kom van de Z en ik vond dat ding te plastic en te log. Wat een heerlijk formaatje en fantastisch snel apparaat. Ik zit nu nog op 4.3, grote vraag is: Is het de moeite waard te upgraden naar 4.4.4 of loop ik dan ook kans op Bereik/Connectivity issues? Ik baalde achteraf dat ik met mijn Z van 4.3 naar 4.4.2 was gegaan door opeens tegen problemen aan te lopen (4.4.4 was daarop overigens niet)

Wil vooral dat een telefoon degelijk is en niet dat ik opeens at random onbereikbaar ben...

[ Voor 16% gewijzigd door PROximity op 22-07-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Is er een manier om toch van deze cashback actie gebruik te kunnen maken ondanks dat ik woonachtig ben in Nederland? Ik weet dat in Amerika (usa4you) ofzo bestaat. Dat hij eerst naar een tussenpersoon wordt gestuurd, en vervolgens naar jou. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-10 13:34
Wat betreft die cashback actie, behalve die paar winkels waar de prijzen even €399 (Mediamarkt) en €449 (Dreamland) waren, kost de Z1 Compact in België nog steeds meestal €499. Mediamarkt was dit weekend ook €479, vandaar dat ik maar een tweedehands Z1 Compact heb gekocht dit weekend (voor €300 en in prima staat). Maar dus, €479 min cashback is nog steeds €379 en volgens mij kun je voor dat geld in Nederland ook een Z1 Compact kopen (verzendingskosten nog bij rekenen). Die cashback actie is er volgens mij vooral omdat in België smartphones belachelijk lang hetzelfde blijven kosten, winkeliers wijzigen hun prijzen niet dus doet Sony het maar. Als Nederlander heb je er weinig aan.

@MurtnR als je een aanbieding vindt voor €399 of minder in België, denk ik dat er vast wel Belgische Tweakers zijn die als tussenadres willen dienen voor jou (als je ons vertrouwt toch ;)).

@PROximity: Ik kocht net ook een Z1 Compact, dat was wel een tweedehands exemplaar en al geüpdated naar 4.4.x (hoogstwaarschijnlijk 2, maar heb er eigenlijk niet op gelet) waarna ik zelf nog een update gedaan heb naar 4.4.4. Heb er zelf geen bereik problemen mee, al weet ik wel niet hoe LTE bereik hoort te zijn in mijn regio (is mijn eerste 4G telefoon). Met mijn Xperia S had ik vroeger ook wel eens problemen met een update naar Android 4.1 die 1080p video opnemen stuk maakte en een blauwe waas op foto's getrokken met de flash zette. Sony updates durven inderdaad al wel eens bugs toevoegen in plaats van ze op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Eindelijk ook de update erop staan. Werkt goed, en ben heel blij dat het geluid probleem opgelost is!
Ik had dat als je bijvoorbeeld een wa bericht binnen kreeg dat het begin van het geluidje "stotterde".
Goede update wat mij betreft!

brabrabrabra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
Na nog geen maand in gebruik ziet mijn Ultimate Shield protector er zo uit... (De witte spikkels zijn gewoon stof)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eeGVHJdl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b7ylDpVl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DEJpha7l.jpg

En ik heb het toestel niet laten vallen of er op geslagen. Beetje vreemde schade dus. Niet echt een aanrader dus. Maar de klantenservice is dan wel weer erg goed. Kreeg meteen een antwoord op mijn klacht en ze sturen direct een nieuwe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__

Krijg je hier trouwens nog een email van ter bevestiging ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik ga het toch maar niet proberen denk ik. Zou zo'n smartband echt wel eens uit willen proberen maar ik voldoe -zeker- niet aan de actie, geen T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
Marktplaats is al overladen met die dingen. Daar kun je er vast een voor een prikkie scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Mja, met dit soort objecten ben ik dan toch wel een beetje huiverig voor Marktplaats. Het zijn wel dingen die mensen waarschijnlijk dag en nacht gedragen hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jories
Voor de Belgen: iemand al 4.4.4 via OTA ontvangen? (Heb Base als provider als dat al iets uitmaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
eymey schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:04:
Mja, met dit soort objecten ben ik dan toch wel een beetje huiverig voor Marktplaats. Het zijn wel dingen die mensen waarschijnlijk dag en nacht gedragen hebben :).
Nou, volgens mij zijn het juist ongedragen dingen die de mensen kwijt willen omdat ze 'm toch maar gratis gekregen hebben bij tmobile. Je ziet ook dat haast uitsluitend de brasilkleuren worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
eymey schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:04:
Pm mij anders even. Ik heb een hagelnieuwe want kreeg 2 zwarte! ;)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:47:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik heb hem sinds maart, maar toch nog snel formulier ingevuld.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik.
http://www.ebay.com/itm/D...OMPACT-M51W-/181350316511

werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Ik heb diverse nep-docks en de ene is beter dan de andere.
De witte die ik thuis heb doet het gewoon goed, m'n telefoon laadt redelijk snel op (met de 1500 mAh lader van Sony) terwijl de zwarte die ik op m'n werk heb het behoorlijk minder deed: toevallig vandaag m'n telefoon er mee geprobeerd op te laden (met een 'normale' lader, niet 1500 mAh) en dat ging niet: ik kreeg een melding op m'n scherm dat de lader te weinig stroom gaf om goed op te laden, m'n telefoon werd warm en hij liep langzaam leeg. Toen hij van 15% naar 6% was terug gelopen heb ik het USB-kabeltje ipv in het dock, direct in de USB-ingang van de telefoon gestoken en binnen no-time was hij weer boven de 50% zonder warm te worden. Voor het einde van de dag was m'n telefoon weer compleet opgeladen.

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik heb alleen ervaring met deze:

http://dx-box.com/magneti...ny-xperia-z1-compact.html

Deze staat op het nachtkastje aan de originele Sony stroomvoorziening en wordt iedere 2-3 nachten gebruikt om m'n Z1c op te laden. Ik heb nooit exact bekeken hoe snel het gaat, maar hij is altijd 's ochtends weer helemaal vol zonder hoge temperaturen ofzo. Dit, zonder inzetstuk en met een TPU-case met uitsparingen voor de dock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:04
Ik heb deze ook gekocht, en helaas doet hij het helemaal niet bij mij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
@DaveD1109: bedankt voor de tip van de SmartBand. Ik heb m een aantal dagen geleden besteld en heb m nu al binnen :D

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
avec_style schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:13:
[...]

Ik heb deze ook gekocht, en helaas doet hij het helemaal niet bij mij. :(
vreemd zeg. Ook erg wisselend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jari401
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-10 22:34
Sinds laatste updates skipt mijn mobiel automatisch nummers. Ben je op de helft van het ene nummer en gaat die automatisch uit het niets naar het volgende nummer. Iemand enig idee wat er mis kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Ja hoor, ook zonder abonnement bij T-Mobile zo'n Smartband gehad. "Helaas" geen geel-groene limited edition maar een gewone zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Ronald8 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:50:
Ja hoor, ook zonder abonnement bij T-Mobile zo'n Smartband gehad. "Helaas" geen geel-groene limited edition maar een gewone zwarte.
ik heb hem toch maar ook ingevuld aangezien sommigen zonder t-mobile toch een smartband hebben gekregen. Hopelijk krijg ik er ook een. (vind de zwarte trouwens mooier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Jari401 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:32:
Sinds laatste updates skipt mijn mobiel automatisch nummers. Ben je op de helft van het ene nummer en gaat die automatisch uit het niets naar het volgende nummer. Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
Misschien is er iets mis met je sd kaart (indien je de nummers op de sd kaart hebt staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
avec_style schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:59:
[...]

ik heb hem toch maar ook ingevuld aangezien sommigen zonder t-mobile toch een smartband hebben gekregen. Hopelijk krijg ik er ook een. (vind de zwarte trouwens mooier)
Dat zal vast wel. Ik denk dat ze het niet echt controleren. De zwarte is ook mooier :) vandaar "helaas" tussen aanhalingstekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Vandaag 2 (??) smartbands ontvangen, ga niet klagen, maar wel apart :p

Leuk dingetje, alleen de Lifelog App zuipt energie, dus ik ga m gebruiken als notificatieband en als muziek afstandsbediening

Twee zwarte gekregen overigens

[ Voor 7% gewijzigd door WCA op 25-07-2014 16:10 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:21
leuk, nadat mijn scherm gebarsten was zonder enkele reden was deze gerepareerd. fijn zou je zeggen, alleen nu is er dus water langs het slecht ingezette scherm naar binnengelopen. telefoon dood. eens kijken wat ze hiermee gaan doen. was het niet dat als er water in de klepjes was gekomen dat de rubbertjes(wit) zouden moeten verkleuren? kon het water ook letterlijk uit de rechte onderhoek zien druppelen als ik iets druk uitoefende op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Heb hem vandaag ook mogen ontvangen... Een zwarte maar, jonge jonge wat een kansloze app zeg. Het hele functioneren van die band is me een raadsel eerlijk gezegd.
Kort om... Leuk idee maar regelrecht de prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 19:28:
Heb hem vandaag ook mogen ontvangen... Een zwarte maar, jonge jonge wat een kansloze app zeg. Het hele functioneren van die band is me een raadsel eerlijk gezegd.
Kort om... Leuk idee maar regelrecht de prullenbak in.
Je mag hem ook aan mij geven hoor :p

Ik vind die band wel een leuk ding. Gaat trillen bij meldingen, kan gebruikt worden als afstandsbediening voor muziek en het houdt ook bij wat je doet. Het is niet iets waar ik 50 euro voor zou neertellen maar gratis is altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Ronald8 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:50:
Hier ook zonder T-mobile eentje gekregen. Morgen toch maar eens proberen of het een beetje werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rrie
Vandaag ook eentje zonder t-mobile abonnement gekregen! Leuk dingetje. Hij houdt vrij nauwkeurig bij wat je doet qua beweging. Hoe de sensor precies werkt, weet ik niet maar hij houdt keurig bij wanneer ik stappen zet of op de fiets zit. Verder heb ik de 'smart camera extensie' gedownload waardoor je (mocht je dat willen) foto's op afstand kan maken door middel van een tik te geven op de armband. Grappige toevoeging!

Tevens ook het zwarte model gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ronald8 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 19:39:
[...]

Je mag hem ook aan mij geven hoor :p

Ik vind die band wel een leuk ding. Gaat trillen bij meldingen, kan gebruikt worden als afstandsbediening voor muziek en het houdt ook bij wat je doet. Het is niet iets waar ik 50 euro voor zou neertellen maar gratis is altijd leuk.
De vrouw heeft hem nu even in gebruik met haar xperia S.
Helaas is er geen app te downloaden voor Jelly Bean waardoor die band eigenlijk maar weinig kan. Als ze hem zat is dan mag je hem van mij hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hallo

Ik heb even een vraagje, ik heb momenteel een HTC one m7 in bezit ( al een jaartje) en wil dit toestel aan mijn zus geven , dus ben ik van plan om een nieuw toestel te kopen , dit zal dan de Sony Xperia Z1 / Z1 compact zijn.

Ik ben wel erg tevreden met mijn one m7 maar de camera vindt ik iets minder.

Nu is mijn vraag , zou het een goeie idee zijn om van een HTC One M7 over te stappen naar een Sony Xperia Z1 / Z1 compact.
Hoe vinden jullie de camera van de Z1 compact?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Iemand die hier een goede complete werkende tutorial kent om vanaf een clean install 4.4.4 er vervolgens de 4k/120fps functionaliteit erop te krijgen. Dus inclusief alle root / superuser / backup tussenstappen? Heb nog geen kaas gegeten van android roots e.d. en zoek een betrouwbare step by step. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=53448680

Onder: What can you do next

staan alle dingen die je kunt / moet / wil doen.

(vergeet backup TA niet voor de zekerheid)

[ Voor 53% gewijzigd door Proxx op 27-07-2014 16:00 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
Kaya10,

Voor een smartphone vind ik de camera juist een van de betere die je momenteel kan krijgen.
Heb zelfs van enkele Iphone 4S bezitters gehoord dat ik op de festivals maar de foto's moest maken, omdat die mooier/beter waren.

Ook de frontcamera maakt best nette plaatjes. Zelfs met weinig licht is de kwaliteit nog redelijk, maar je ziet wel dat ie moeite heeft. (grove ruis).

Vraag de verkoper alleen wel om een toetsel dat NA W12 - W14 gemaakt is. Modellen die daarvoor zijn gemaakt, zitten met de "Flashbleed bug", omdat de cameraring niet hoog genoeg is, waardoor de LED flitser door de behuizing heen belicht. Diverse voorbeelden kan je rond page 60 - 65 vinden.

2e: Sense werkt erg zwaar en HTC doet veel aanpassingen. Sony is hier terughoudend in, dus je zal wel even moeten zoeken naar "waar wat zit".

Voor de rest ben ik, na 2 maanden, nog steeds tevreden ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Voor die 4k/120fps mod moet je:

-Back-up (voor het geval dat...)
-Root
-Custom recovery
-Superuser en xposed module installeren.
-DRM back-up.
-Bootloader openmaken
-Rom deodexen
-Mod installeren.

Voor root, recovery en backups heb je makkelijke programmaatjes, de rest vereist wat meer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlazurro
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 20:38
Ronald8 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:12:
Voor die 4k/120fps mod moet je:

-Back-up (voor het geval dat...)
-Root
-Custom recovery
-Superuser en xposed module installeren.
-DRM back-up.
-Bootloader openmaken
-Rom deodexen
-Mod installeren.

Voor root, recovery en backups heb je makkelijke programmaatjes, de rest vereist wat meer moeite.
Correctie, deodex is helemaal niet nodig.

En uiteraard bootloader unlocken is een van de eerste stappen, aangezien dit je smartphone wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
-Geroot
-TA backuped
-Dual recovery
-SuperSU installed
-Vervolgens de rom gedeodexed in een zip file met Kamometool, die in recovery geflasht. Nu blijft ie hangen op reboot. Snap niet wat ik verkeerd heb gedaan...

M'n backup maar gerestored en hij doet het weer. Phew :P Snap niet goed wat er mis gaat. Hoe hebben jullie dit gedaan?

*Niet dus als ik de post hierboven begrijp :P

[ Voor 7% gewijzigd door PROximity op 27-07-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlazurro
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 20:38
Deodexing is helemaal onnodig.

Heb je dit gebruikt en toegepast?
http://repo.xposed.info/module/com.serajr.xperia.xposed.kk

Meeste info is uiteraard hier te vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2779394

Doorspit zeker eerst alle posts, zodat je ziet waar anderen (ook) fouten maken of problemen tegenkomen.

Ik ben nu al dikke maand tevreden met de mod. Again, geen deodexing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Ik zat in een bootloop doordat m'n deodex zip corrupted was door de functie zipalign van kamometool.

Ik ben zonder deodexen verder gegaan en beschik nu ook over timeshift en 4k. Thanks, leuke features! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rrie
PROximity schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:31:
-Geroot
-TA backuped
-Dual recovery
-SuperSU installed
-Vervolgens de rom gedeodexed in een zip file met Kamometool, die in recovery geflasht. Nu blijft ie hangen op reboot. Snap niet wat ik verkeerd heb gedaan...

M'n backup maar gerestored en hij doet het weer. Phew :P Snap niet goed wat er mis gaat. Hoe hebben jullie dit gedaan?

*Niet dus als ik de post hierboven begrijp :P
Wat is de laatste melding die jij kreeg tijdens het rooten? Ik krijg deze melding hieronder, maar hij blijft hier al een paar minuten op hangen. Moet ik gewoon wachten of is hij al klaar?

Ik heb het nog een keer geprobeerd en nu lukte het wel. De telefoon is geroot, dan gaan we verder met de andere stappen :)

[ Voor 14% gewijzigd door C0rrie op 27-07-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rrie
De bootloader probeer ik nu te unlocken. Als dit gelukt is, wie kan mij dan vertellen hoe ik de mod op mijn telefoon geinstalleerd krijg? Graag stap voor stap, omdat ik nog niet alles begrijp.

Verder zie ik dat ik nu nog maar 1 gb intern geheugen over heb. Dit komt door de back-up lijkt mij? Waar kan ik dit MD5 bestand vinden en kan ik dit verplaatsen naar mijn computer?

Wat is de NDR Utils app? Deze stond er ineens nadat ik de dual recovery stap heb uitgevoerd.

Sorry voor al mijn vragen, dit is mijn eerste keer dat ik een android toestel zo aanpas :)

[ Voor 63% gewijzigd door C0rrie op 27-07-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rrie
Oké ik ben op het moment even radeloos. Wat heb ik gedaan?

1. Toestel geroot
2. TA Back-up gemaakt
3. Dual Recovery (zoals aangegeven heb ik alleen op de knop back-up geklikt. Daarna startte de telefoon weer normaal op).
4. SuperSU gedownload via de app-store.
5. Geprobeerd de bootloader te unlocken via de officiele manier (Sony's website).

En bij stap 5 snapte ik er niets meer van. Ik moest allerlei drivers en dergelijke installeren en dat heb ik gedaan. Op een gegeven moment moest ik in cmd naar een bepaalde map toe en dat lukte mij niet.

Mijn vragen tot zover:

1. Die back-up die ik maakte met 'Recovery Project blabla', kan ik die verplaatsen van het interne geheugen naar mijn computer want ik heb nog maar 1 gb geheugen over.
2. Heb ik fouten gemaakt in de stappen die ik heb gevolgd?
3. Is dit een juiste/makkelijke manier om de bootloader te unlocken: http://www.theandroidsoul...n-sony-xperia-z1-compact/ ?

Het is me gelukt! Voor een beginner is het wel een vrij lastige klus moet ik zeggen. Succes voor alle anderen die het gaan proberen! :)

[ Voor 6% gewijzigd door C0rrie op 28-07-2014 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Mijn brando tempered glass screenprotector heeft zijn eerste officiële test met verve doorstaan! De telefoon gleed uit mijn handen zo de straat op en gleed vervolgens netjes door op het glaswerk.
Het resultaat: Eén kapotte screenprotector en een paar krasjes op de linker onder hoek van de z1.
Was toch wel even spannend de screenprotector eraf halen om te kijken of het toestel nog heel was.

Gelijk maar een nieuwe besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:56

JayPe

Ondertitel

Kan iemand voor mij een foto sturen van de originele oplader die jij bij jouw Xperia Z1 compact kreeg?

Ik heb zojuist via Trendy Computers mijn Xperia Z1 Compact binnen (zwart), maar de oplader ziet er niet origineel uit. Ook de doos was niet 'plastic sealed'.. toestel is een zwarte, 14W08 .. een oudere batch. en ik vermoed uit the UK. (en dat er daarom een andere oplader bij is gedaan).

Ziet eruit als een cheap-ass Ebay lader, no-name, met een vermogen van 1A... not amused..
*zit er sterk aan te denken om m terug te sturen, maar dan moet ik wel zeker zijn vna mijn zaak*

op de doos staat SI 1279-5054.3 EN

In de doos zit naast de lader, een USB-TO-GO een USB-laadkabeltje ook een headset en een screenprotector: Screenprotector en headset zitten er in Nederland toch normaal niet bij? (buitenlands modelletje is niet erg hoor, maar de oplader is gewoon 'verdacht'..

[ Voor 20% gewijzigd door JayPe op 29-07-2014 14:31 ]

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Mijn originele oplader ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zzX3gjR.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nl8TjO1.jpg

Hij heeft dus een output van 1.5A en geen 1A.

En in de doos zat geen headset en ook geen screenprotector.
Mijn serienummer is 1280-9815.3 NL. Volgens mij levert Trendy Computers vooral buitenlandse telefoons, een Samsung die ik daar gekocht heb kwam uit Portugal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jories
Indien je nog wat bewijsmateriaal nodig hebt, dit is een foto van mijn lader. Is van de Belgische versie, batch is 14W24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Heb je anders een foto van jouw lader? Kunnen wij ook even kijken.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
D_Jeff schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:03:
Kaya10,

Voor een smartphone vind ik de camera juist een van de betere die je momenteel kan krijgen.
Heb zelfs van enkele Iphone 4S bezitters gehoord dat ik op de festivals maar de foto's moest maken, omdat die mooier/beter waren.

Ook de frontcamera maakt best nette plaatjes. Zelfs met weinig licht is de kwaliteit nog redelijk, maar je ziet wel dat ie moeite heeft. (grove ruis).

Vraag de verkoper alleen wel om een toetsel dat NA W12 - W14 gemaakt is. Modellen die daarvoor zijn gemaakt, zitten met de "Flashbleed bug", omdat de cameraring niet hoog genoeg is, waardoor de LED flitser door de behuizing heen belicht. Diverse voorbeelden kan je rond page 60 - 65 vinden.

2e: Sense werkt erg zwaar en HTC doet veel aanpassingen. Sony is hier terughoudend in, dus je zal wel even moeten zoeken naar "waar wat zit".

Voor de rest ben ik, na 2 maanden, nog steeds tevreden ;)
Ik was van plan om deze via amazon.de te bestellen dus kan ik dit ook niet vragen...

Maar hoe goed is de camera van de z1? Is deze beter dan die van de Samsung galaxy s4? Deze had de beste camera van 2013..

Sony zegt dat de sensor van de z1 precies hetzelfde is als die van de Xperia z , alleen meer megapixels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 17-10 12:17
JayPe schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:28:
Kan iemand voor mij een foto sturen van de originele oplader die jij bij jouw Xperia Z1 compact kreeg?

Ik heb zojuist via Trendy Computers mijn Xperia Z1 Compact binnen (zwart), maar de oplader ziet er niet origineel uit. Ook de doos was niet 'plastic sealed'.. toestel is een zwarte, 14W08 .. een oudere batch. en ik vermoed uit the UK. (en dat er daarom een andere oplader bij is gedaan).
Gisteren net mijn bestelling geannuleerd daarzo. 24hrs levering op de site zetten, maar de realiteit is helaas anders. Ik zou ik ieder geval een shop review plaatsen.

Wat is aan te raden voor broekzakgebruik: screensaver van kunststof of 1tje van glas?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Shop review lijkt me dan inderdaad op z'n plaats, ook ter waarschuwing aan anderen. Niet leveren binnen beloofde tijd en ook grijze import met elektrisch gezien twijfelachtig spul....

Zelf heb ik een "Brando ultra clear" screen protector aan de voorkant en een goedkoper folie aan de achterkant (tegen krassen/schuren) en dat zit in een TPU-case. Voor mij geeft dat de bescherming waar ik me het meest gerust bij voel. Ik heb meestal, ook tijdens fietsen, m'n z1c in de broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tGNeV5i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NG0DHWl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fHxUmB1.jpg

Dat het een buitenlands model betreft vind ik nog niet eens zo boeiend,. immers 'één Europa', maar de oplader die er nu bij zit voldoet niet echt aan de specificaties.

Overigens is de rest van de koop wel goed verlopen: Levering binnen 24 uur, netjes via TNT post pakketje, te volgen via de Mijn Pakket app, en communicatie tot nu toe (ik heb nog niet gereclameerd) is goed verlopen (want: minimaal)

Wat mij stoort:

- Plastic seal is geopend: Lever dan gewoon los een passende lader erbij, maar laat de doos ongeopend
- lader voldoet niet aan de specificaties ( 1A ipv 1,5A ) en is een 'no-name'
- Er wordt nergens niets geen melding gemaakt bij de pakbon, bon, tijdens verkoopproces dat er 'een geopende doos' wordt verstuurd

en jammer, maar helaas: 14W8 = een vrij 'oud' toestel van een vrij vroege batch. Doet 't prima, maar waarschijnlijk dus wel met flashbleed (als gaat 't om een zwarte,dus minimaal te verwachten)

[ Voor 54% gewijzigd door JayPe op 30-07-2014 10:51 ]

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

JayPe schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:47:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat het een buitenlands model betreft vind ik nog niet eens zo boeiend,. immers 'één Europa', maar de oplader die er nu bij zit voldoet niet echt aan de specificaties.

Overigens is de rest van de koop wel goed verlopen: Levering binnen 24 uur, netjes via TNT post pakketje, te volgen via de Mijn Pakket app, en communicatie tot nu toe (ik heb nog niet gereclameerd) is goed verlopen (want: minimaal)

Wat mij stoort:

- Plastic seal is geopend: Lever dan gewoon los een passende lader erbij, maar laat de doos ongeopend
- lader voldoet niet aan de specificaties ( 1A ipv 1,5A ) en is een 'no-name'
- Er wordt nergens niets geen melding gemaakt bij de pakbon, bon, tijdens verkoopproces dat er 'een geopende doos' wordt verstuurd

en jammer, maar helaas: 14W8 = een vrij 'oud' toestel van een vrij vroege batch. Doet 't prima, maar waarschijnlijk dus wel met flashbleed (als gaat 't om een zwarte,dus minimaal te verwachten)
Dat is zeker geen originele lader, dat is een kloon van de Apple oplader, zie: Afbeeldingslocatie: http://img.alibaba.com/wsphoto/v0/378142621/USB-Wall-Charger-AC-Adapter-for-Apple-iPhone-4-4G-EU-christmas-discount-gift.jpg. Die kloon opladers zijn over het algemeen van dramatisch slechte kwaliteit, en ik zou een klacht indienen als ik jou was.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
Die oplader is inderdaad niet netjes. Maar volgens mij verpakt sony zijn doosjes niet in plastic. Heb mijne bij mediamarkt gehaald, en daar had geen van alle een plastic seal. Zelfs geen plakbandje/sticker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 17-10 12:17
Heb de mijne net binnen en er zat wel een plastic seal om de verpakking hoor. Alleen zo dun dat het aan één kant al opengescheurd was.

edit: blijf bezig met die system updates... :P 4.4.4. is de laatste hoop ik..

[ Voor 23% gewijzigd door Atomsk op 30-07-2014 14:01 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Slechte kloon opladers kunnen trouwens zelfs ronduit gevaarlijk zijn. Bij sommige opladers is er zelfs maar een scheiding van 2 milimeter tussen het 230v gedeelte en het laagspanningsgedeelte. Kan je wel bedenken wat er met je smartphone of met jou gebeurt als daar iets mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

Inmiddels een kort (en haastig?) e-mailtje gehad gisteravond: excuses en we sturen asap een goede lader.

Ben benieuwd.

Pagina: 1 ... 19 ... 34 Laatste

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Sony Xperia Z1 Compact] Levertijden en Prijzen