Ik heb de adblocker maar weer aangezwengeld. Er staat een reclame op de FP die mijn core-I5 2+GHz/4GB Laptop in straaljagerventilatiestand stuurt en tegelijkertijd bijzonder traag maakt. Graag hier wat aan doen anders blijft de adblocker er gewoon permanent op.
Ik wist niet zeker of het hier thuis hoorde, maar heb hetzelfde als de bovenstaande Tweaker:xboxlivejunk schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:03:
Weet niet of het hier thuishoort, maar wist zo even niet een andere plek:
Browser: Chrome (33.0.1750.154 m)
Resolutie: 1920x1080
Adblock: Uitgeschakeld voor T.net

- Google Chrome
- 1920x1080
- Geen Adblocker
- en je raad het vast wel, ook 64bits Win7.
En welke was dat dan precies? Dat is voor ons wel handig om te weten natuurlijkjbhc schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:34:
Ik heb de adblocker maar weer aangezwengeld. Er staat een reclame op de FP die mijn core-I5 2+GHz/4GB Laptop in straaljagerventilatiestand stuurt en tegelijkertijd bijzonder traag maakt. Graag hier wat aan doen anders blijft de adblocker er gewoon permanent op.
Intentionally left blank
Deze krijg ik nu ook steeds.ChillPascal schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:25:
[...]
Ik wist niet zeker of het hier thuis hoorde, maar heb hetzelfde als de bovenstaande Tweaker:
[afbeelding]
- Google Chrome
- 1920x1080
- Geen Adblocker
Veel te breed en valt links over de tekst uit het artikel heen.
Mijn resolutie is iets kleiner dus krijg ik een scrollbalk om het rechterdeel van de ad te kunnen zien.
[ Voor 9% gewijzigd door SWINX op 20-03-2014 22:28 ]
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Ik heb het allemaal maar weer doorgegeven. Niet alleen inhoudelijk maar ook code-technisch lijken die banners kwalitatief steeds slechter te worden
Intentionally left blank
Ik krijg spontaan allemaal meldingen van FF dat het popups van tweakers.net heeft tegengehouden, is dit een malafiede advertentie of gaan we zo laag zakken?
Hij verwijst trouwens naar: http://bs.serving-sys.com...0470810313&OptOut=1&sct=1
Hij verwijst trouwens naar: http://bs.serving-sys.com...0470810313&OptOut=1&sct=1
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Dat is zeker niet de bedoeling... Hebben meer mensen hier last van?Electrowolf schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 00:04:
Ik krijg spontaan allemaal meldingen van FF dat het popups van tweakers.net heeft tegengehouden, is dit een malafiede advertentie of gaan we zo laag zakken?
Intentionally left blank
Ik krijg hem ook, en ook gewoon op de frontpage... Maakt de site voor mij niet echt lekker te gebruiken. Kan me zomaar voorstellen dat dit morgen bezoekers gaat kosten.ChillPascal schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:25:
[...]
Ik wist niet zeker of het hier thuis hoorde, maar heb hetzelfde als de bovenstaande Tweaker:
[afbeelding]
- Google Chrome
- 1920x1080
- Geen Adblocker
Ik heb werkelijkwaar geen idee.crisp schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:38:
[...]
En welke was dat dan precies? Dat is voor ons wel handig om te weten natuurlijk
De FP was gisteren voor mij gewoon niet bruikbaar. FF wilde niet eens fatsoenlijk scrollen. Ik zal eens kijken of het nu beter is.
/edit:
De reclame lijkt nu verdwenen. Ik kon er gisteren niet de vinger opleggen welke het was want er waren volgens mij 2 reclames die het halve scherm overnamen en is ook niet zo dat ik met mijn muis een reclame kan latten stoppen met functioneren. Wel zag ik in taakbeheer dat flashplayer behoorlijk recources aan het opeten was.
Ik snap best dat Tweakers reclame nodig heeft om te bestaan en dat is ook de reden dat hier adblock standaard uit staat. Maar op het moment dat reclame op de FP mijn hele browser vertraagd dan ben ik er wel snel klaar mee.
[ Voor 43% gewijzigd door jbhc op 21-03-2014 07:33 ]
Yep: check Advertentie overlay overlapt contentcrisp schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 00:33:
[...]
Dat is zeker niet de bedoeling... Hebben meer mensen hier last van?
/edit: Damn, jij refereert naar een ander probleem.
[ Voor 9% gewijzigd door Equator op 21-03-2014 08:09 ]
crisp in "Advertentie overlay overlapt content" - banners staan voor nu even helemaal uit
Intentionally left blank
Heb deze vandaag weer enkele keren mogen begroeten op dezelfde plek in mijn scherm. (de BMW ad)WoutF schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:58:
Banner is wat te breed
[afbeelding]
En van deze wordt ik ook niet erg blij
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Pathogen op 21-03-2014 14:39 ]
Hij staat weer aan zie ik, "Wow, much better.. "crisp schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:50:
crisp in "Advertentie overlay overlapt content" - banners staan voor nu even helemaal uit
Nog steeds de iphone voor 19 euro te koop:
http://r.ligatus.com/?t=j...vJSxwrd_7dx65f1hgFbqvcpqe
Na een week mag hij er wel uit hoor...
http://r.ligatus.com/?t=j...vJSxwrd_7dx65f1hgFbqvcpqe
Na een week mag hij er wel uit hoor...
Deze advertentie, net als nico-1 ook vaststelt, is nog steeds op Tweakers te zien:

Moet ik hieruit afleiden dat Tweakers het bedrijf van de advertentie als een normale adverteerder beschouwd, of heeft Tweakers in de keuze van advertenties geen actieve rol?

Moet ik hieruit afleiden dat Tweakers het bedrijf van de advertentie als een normale adverteerder beschouwd, of heeft Tweakers in de keuze van advertenties geen actieve rol?
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Deze geautomatiseerde ads worden verzorgt door Ligatus en is vooralsnog een proef op Tweakers. Volgens de aanbieder is het een 'zelflerend' systeem en zouden de ads na verloop van tijd steeds beter moeten aansluiten op de doelgroep. Hier intern is besloten om dat voorlopig even aan te kijken...teacup schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:56:
Deze advertentie, net als nico-1 ook vaststelt, is nog steeds op Tweakers te zien:
[afbeelding]
Intentionally left blank
Ik moet zeggen dat de site van Ligatus er heel valide uitziet, al heeft de besproken adverteerder een andere uitstraling heeft dan de bedrijven die Ligatus op zijn site als klant noemt. Ik ben blij om te horen dat dit een proef betreft. Hieruit leid ik af dat ook nog een evaluatie zal volgen. Hopelijk wordt hierin de feedback van (o.a.) dit topic betrokken.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Verwijderd
Ik wil me graag aansluiten bij de klachten over de goedkope iPhone reclame. De doelpagina bevat duidelijk valse reacties van tevreden klanten, en nog overduidelijker valse facebook likes. Daadwerkelijke "klant"ervaringen zijn te lezen op bijvoorbeeld het forum van TROS Radar. Noem het misleiding, noem het oplichting, in ieder geval vind ik het niet bij tweakers.net passen!
Aanvulling: De dame die de iPhone "verkoopt" (Claire) heet nu ineens Anne van Oosterhout. Men heeft weer een nep website opgezet, inclusief de vertrouwde nep facebook plugin maar uitgebreid met o.a. fake twitter etc.
Aanvulling: De dame die de iPhone "verkoopt" (Claire) heet nu ineens Anne van Oosterhout. Men heeft weer een nep website opgezet, inclusief de vertrouwde nep facebook plugin maar uitgebreid met o.a. fake twitter etc.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2014 03:08 . Reden: aanvulling ]
Ik kwam hier ook heen vanwege de iphone reclame en wil uitten dat een adverteerder die geen terugkoppeling mechanisme voor malafide advertenties zoals deze inbouwt mogelijk toch liever niet op tweakers.net thuishoord.
Verwijderd
jep het zelfde hier, had er een topic over gemaakt.David Mulder schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:56:
Ik kwam hier ook heen vanwege de iphone reclame en wil uitten dat een adverteerder die geen terugkoppeling mechanisme voor malafide advertenties zoals deze inbouwt mogelijk toch liever niet op tweakers.net thuishoord.
Verwijderd
Ook (bijna) grappig is de datum die elke dag verspringt:
Dit aanbod komt te vervallen op: Zondag, 23 maart 2014
Dit aanbod komt te vervallen op: Maandag, 24 maart 2014
Etc.
Dit aanbod komt te vervallen op: Zondag, 23 maart 2014
Dit aanbod komt te vervallen op: Maandag, 24 maart 2014
Etc.
Graag gedaan!Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:10:
Bedankt T.net ik heb net simpel en gemakkelijk 7500 euro verdiend. Het ziet er allemaal legit uit en het werkt echt. Ik ga gelijk een nieuwe laptop en desktop aanschaffen!
[...]
Er zijn wat aanpassingen doorgevoert waardoor je ze niet meer krijgt te zien; indien wel, graag melden hier
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Dit is ook niks. Shirt voor 5 euro. Bedrijf zou een adres hebben in het buitenland en het bedrijf is eerder al aangepakt: http://www.consumentenbon...oezending-provea-miriale/ http://ms.ligatus.com/nl/...GxoFpWffQbA8YwL2TK13wOiuL
Als het goed is, is er nu een hele boel bende niet langer zichtbaar en zijn het wat betere advertenties. Ik zie o.a. wel wat handige dingen voor zonnepanelen en Beleggen bij Alex voorbij komen, wat een stuk beter is dan Botox-meuk 
Mocht je nog wat zien, laat het dan weten!
Mocht je nog wat zien, laat het dan weten!
Is reclame voor dakkapellen iets wat ik op tweakers zou verwachten? Ik niet, maar misschien dat het wel gewoon klopt dus dat mogen jullie zeggen.

Link ernaar:

Link ernaar:
code:
1
| http://r.ligatus.com/?t=js&z=k-oMb5gSIYpmwjbP5rjCN35fsarUHaPWwHm0FHILNGP7d1JdU8OShehUl_44fawKgazSAELMGJ_U52Fbxa6vsVb2Ypi9Fjo4bMKjviM1Hnvh1o1P3ZY3z9Wjl4rnQNrxwhZICk9ua4XQl_rW0IDX0s0-4H63egBr1d4bAB1IFPteiia2e_wo7AURJINQwks.&d=1395758645466 |
Het is niet superrelevant voor ons publiek, maar zo op het eerste oog in ieder geval geen scam of spam.DarkShadow16 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:47:
Is reclame voor dakkapellen iets wat ik op tweakers zou verwachten? Ik niet, maar misschien dat het wel gewoon klopt dus dat mogen jullie zeggen.
[afbeelding]
Link ernaar:
code:
1 http://r.ligatus.com/?t=js&z=k-oMb5gSIYpmwjbP5rjCN35fsarUHaPWwHm0FHILNGP7d1JdU8OShehUl_44fawKgazSAELMGJ_U52Fbxa6vsVb2Ypi9Fjo4bMKjviM1Hnvh1o1P3ZY3z9Wjl4rnQNrxwhZICk9ua4XQl_rW0IDX0s0-4H63egBr1d4bAB1IFPteiia2e_wo7AURJINQwks.&d=1395758645466
Intentionally left blank
Klopt het ziet er verder wel gewoon eerlijk uit, maar het ging mij inderdaad meer om de relevatie. Ik denk ik geef het gewoon door en dan mogen jullie verder zien wat je ermee doet
Kan dat zelflerende (of hardlerendecrisp schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:05:
[...]
Het is niet superrelevant voor ons publiek, maar zo op het eerste oog in ieder geval geen scam of spam.
De lat valt wel een beetje in het diepe als je al min of meer bent opgelucht dat je bannerboer niet spam/scam-reclames serveert.
[ Voor 13% gewijzigd door Cyphax op 25-03-2014 20:29 ]
Saved by the buoyancy of citrus
"Volledige kunststof 3D-geprinte schedel geïmplanteerd"
Niet een reclame die hier op tweakers niet zou kunnen, maar wel bedenkingen waar je iets plaats.
Voor de video een reclame van een game over 'death' en gezellig een luguber gillende schedel.
Beetje misplaatst vind ik.
Niet een reclame die hier op tweakers niet zou kunnen, maar wel bedenkingen waar je iets plaats.
Voor de video een reclame van een game over 'death' en gezellig een luguber gillende schedel.
Elke banner wordt automatisch geserveerd. Dat heeft dus niets te maken met kunnen bedenken waar we iets plaatsen.ManiacsHouse schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:51:
"Volledige kunststof 3D-geprinte schedel geïmplanteerd"
Het zijn mijn bedenkingen.Wilbert de Vries schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:24:
[...]
Elke banner wordt automatisch geserveerd. Dat heeft dus niets te maken met kunnen bedenken waar we iets plaatsen.
Alle banners bij alle sites die je bezoekt worden automatisch geplaatst. Het is niet te doen daar een handmatige controleslag aan toe te voegen.ManiacsHouse schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:12:
[...]
Het zijn mijn bedenkingen.Blijkbaar moet men er toch wel over na gaan denken of het wel zo handig is dat een banner automatisch geplaatst wordt. Het kan dus vreemde of ongewenste combinatie geven.
Ik heb het over tweakers.net. Dat zijn niet 'alke' sites. Ads worden richting een bepaalde doelgroep geserveerd. Dan lijkt het mij ook mogelijk om dat restricties aan te hangen. Net als dat er geen durex-reclame op nickelodeon.nl te zien is.Wilbert de Vries schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:32:
[...]
Alle banners bij alle sites die je bezoekt worden automatisch geplaatst. Het is niet te doen daar een handmatige controleslag aan toe te voegen.
Op de frontpage staat een advertentie van secondlove.nl(http://i.imgur.com/51bFPpa.png) het is niet illegaal, maar ik vind het niet echt thuishoren op tweakers. Ik denk ook niet dat jullie met het twijfelachtige doel van deze website te maken willen hebben.
Hallo
Wat is dan het "twijfelachtige doel van deze website"? Volwassen mensen die zelf de keuze maken om - naast hun vaste realatie - een beetje te spelen, die zouden dat toch zelf moeten mogen bepalen, of ze dat doen of niet? Niet mijn kopje thee, maar om dit nu als "twijfelachtig doel" te kwalificeren, dat gaat mij wel erg ver. Ik heb iig geen enkele behoefte aan het kunstmatig beperken van reclameuitingen omdat ze voor een beperkte groep mogelijk niet in hun levensopvatting zouden kunnen passen.WoutervOorschot schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:40:
Op de frontpage staat een advertentie van secondlove.nl(http://i.imgur.com/51bFPpa.png) het is niet illegaal, maar ik vind het niet echt thuishoren op tweakers. Ik denk ook niet dat jullie met het twijfelachtige doel van deze website te maken willen hebben.
Verwijderd
Ik heb (weer) een opvallende gevonden

http://r.ligatus.com/?t=j...A06BnxyS8&d=1396658262641
Als dit nog lang duurt ga ik banden lek steken van die auto's.

deze hoorde ik begin van de week ook op de radioVerwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 02:45:
Ik heb (weer) een opvallende gevonden![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Het stadium frauduleuze websites zijn we inderdaad voorbij zo lijkt het, in dit geval gaat het me er om dat het geen 22 oktober is.
Ah ik was ook van plan om die reclame te rapporteren
m'n ogen bloeden bijna van de hoofdletters.
Ik weet niet of eDarling reclames wel thuis horen op Tweakers aangezien de meeste Tweakers al getrouwd zijn met hun pc 

Link:
http://r.ligatus.com/?t=j...MFA8Mhy0.&d=1397595458650

Link:
http://r.ligatus.com/?t=j...MFA8Mhy0.&d=1397595458650

Mijn vader komt al een tijdje dit soort dingen tegen op Tweakers.. Lijkt mij niet de bedoeling
[ Voor 18% gewijzigd door F.West98 op 19-04-2014 16:54 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Even een wilde gok: je vader heeft malware op z'n PC die bij willekeurige sites twijfelachtige reclames erbij plaatst.F.West98 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:52:
Mijn vader komt al een tijdje dit soort dingen tegen op Tweakers.. Lijkt mij niet de bedoeling
Als ik niet ben ingelogd en naar tweakers.net ga, dan staat er bij elke advertentie "advertisement" of "advertentie". Dat zie ik in jouw afbeeldingen ook, maar bij de verdachte/twijfelachtige advertenties zie ik "about this ad" er naast staan. Daarom heb ik het vermoeden dat die advertenties niet vanuit Tweakers maar van malware komen.
Dacht ik ook al aan, maar hij krijgt ze alleen maar op Tweakers. Daarom dacht ik, laat ik ze toch maar hier plaatsen voor de zekerheid.
Bij nader inzien klopt dat. De advertenties werden niet door Tweakers verstuurd (in de bron kon ik het niet vinden) en er waren verdachte programma's op zijn computer geïnstalleerd. Die verwijderd en het werkt (voor nu) weer.
Ik vind het een normale reclame? Qua relevancy wellicht niet (of in ieder geval niet voor iedereen), maar het lijkt me gewoon een legitieme ad.Jochemd13 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:20:
[afbeelding]
Uhm ja dit vind ik in ieder geval raar.
Intentionally left blank
Samenwerking met politie en justitie na Snowden onthullingen zeer bedenkelijk initiatief van Tweakers en overheid. Ik doel op het volgende
plan: Politie en Tweakers ontwikkelen nieuwe Cybercrime Challenge
Staatssecretaris Teeven die er geen been in ziet om Nederlanders zonder vorm van proces of zelfs een aanklacht op te sluiten voor onbepaalde tijd
Een overheid dat geen punt maakt van het inbreken op elke computer (desktop, server, smartphone e.d.) van elke burger naar willekeur en dus zonder een formele aanklacht.
De stukken zijn o.a. in de mainstream media VK, NRC te zien en soms worden die ook gepost hier op Tweakers.
Minister Plasterk dat spionage op elke burger geen punt vindt zolang hij zelf maar buitenschot blijft.
Moet Tweakers hier nu perse aan dit soort praktijken ondersteuning geven ? Ik dacht van niet, tenzij Tweakers gewoon in bed met de schenders van onze privacy ligt.
Staatssecretaris Teeven die er geen been in ziet om Nederlanders zonder vorm van proces of zelfs een aanklacht op te sluiten voor onbepaalde tijd
Een overheid dat geen punt maakt van het inbreken op elke computer (desktop, server, smartphone e.d.) van elke burger naar willekeur en dus zonder een formele aanklacht.
De stukken zijn o.a. in de mainstream media VK, NRC te zien en soms worden die ook gepost hier op Tweakers.
Minister Plasterk dat spionage op elke burger geen punt vindt zolang hij zelf maar buitenschot blijft.
Moet Tweakers hier nu perse aan dit soort praktijken ondersteuning geven ? Ik dacht van niet, tenzij Tweakers gewoon in bed met de schenders van onze privacy ligt.
Ik moet zeggen dat ik het een stuk storender vind om met dit soort onsamenhangende aluhoedjestheorieën geconfronteerd te worden dan het opzetten van een wedstrijd ter promotie van de afdeling Cybercrime van de politie...DocSnuggels schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:47:
Samenwerking met politie en justitie na Snowden onthullingen zeer bedenkelijk initiatief van Tweakers en overheid. Ik doel op het volgende
Wat is er alu-hoedje aan zijn stelling? Tweakers.net lijkt zich mijn inziens toch een beetje te willen profileren als het netste jongetje van de klas. En neemt als grootste (?) IT-communitie eigenlijk totaal geen stelling tegen bijvoorbeeld een overheid die behoorlijk over de schreef gaat op gebieden waar zijn members toch flink vertegenwoordigd zijn.Thrackan schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:42:
[...]
Ik moet zeggen dat ik het een stuk storender vind om met dit soort onsamenhangende aluhoedjestheorieën geconfronteerd te worden dan het opzetten van een wedstrijd ter promotie van de afdeling Cybercrime van de politie...
[ Voor 4% gewijzigd door ManiacsHouse op 24-04-2014 09:54 ]
Waarom zouden wij als bedrijf daar stelling in moeten nemen? Dat de redactie aan objectieve berichtgeving doet is ook alleen maar prijzenswaardig. De mening van de community zelf wordt al vertegenwoordigd in de reacties
Intentionally left blank
Je bent het niet eens met een initiatief van Tweakers, wat je goed recht is, maar dit topic richt zich op "Rare of twijfelachtige reclames". Die zie ik eigenijk niet in jouw reactie, dus in dit draadje is jouw reactie niet op zijn plaats, lijkt mij.DocSnuggels schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:47:
plan: Politie en Tweakers ontwikkelen nieuwe Cybercrime Challenge <KNIP>
Waarom niet? Het is reclame, waarvan DocSnuggles meent dat 't raar of twijfelachtig is.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
In vrijwel alle advertentieplatformen (voor zover ik weet met OpenX, AppNexus en Adwords) kun je als uitgever een voorkeur aangeven wat voor categorie banners er op de website geplaatst worden (IT, Drank/Drugs, Voedsel, Financieel, etc.). Verder kunnen adverteerders met ongewenste advertenties handmatig geblokkeerd worden. Eenmalig geblokkeerd, komen ze niet meer terug.Wilbert de Vries schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:32:
[...]
Alle banners bij alle sites die je bezoekt worden automatisch geplaatst. Het is niet te doen daar een handmatige controleslag aan toe te voegen.
Een idee om hier scherper op te zijn?
Daar zijn we ook scherp opvolkano schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:29:
[...]
In vrijwel alle advertentieplatformen (voor zover ik weet met OpenX, AppNexus en Adwords) kun je als uitgever een voorkeur aangeven wat voor categorie banners er op de website geplaatst worden (IT, Drank/Drugs, Voedsel, Financieel, etc.). Verder kunnen adverteerders met ongewenste advertenties handmatig geblokkeerd worden. Eenmalig geblokkeerd, komen ze niet meer terug.
Een idee om hier scherper op te zijn?
Advertenties zijn niet volledig context-aware wat heel soms situaties oplevert waarbij de uiting in kwestie niet echt passend is. Dat kunnen we niet altijd voorkomen.
Intentionally left blank

Ik weet niet zeker maar volgens mij klopt deze niet helemaal.
[ Voor 11% gewijzigd door Kooistra9 op 20-05-2014 17:44 . Reden: Afbeelding verkeerd geupload, dus link even aangepast. ]
have you tried turning it off and on again.
Dat komt omdat je adblocker aanstaat en hij de achtergrond niet blocked.Kooistra9 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:43:
[afbeelding]
Ik weet niet zeker maar volgens mij klopt deze niet helemaal.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
video: Microsoft komt met Surface Pro 3-tablet
Er komt ook duurdere versies met Core i5- en i7-cpu's.
Er komt ook duurdere versies met Core i5- en i7-cpu's.
Dat is geen reclame maar gewoon een nieuwsartikel 
Ik denk dat je daar beter een apart topic voor kan openen
Ik denk dat je daar beter een apart topic voor kan openen
Ikzelf ben geen voorstander van deze advertenties:

De advertentie linkt naar een of andere vage PCHealthBoost-tool die denk ik niet heel veel goede dingen toevoegt aan mijn Windows installatie.
Alvast bedankt!

De advertentie linkt naar een of andere vage PCHealthBoost-tool die denk ik niet heel veel goede dingen toevoegt aan mijn Windows installatie.
Alvast bedankt!
Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG
De advertentie van de politie die net op mijn frontpage stond geeft een faux sluitknop weer. De 'knop' zit ingebakken in de afbeelding en wanneer ik erop klik wordt ik gewoon naar de pagina van de politie geleid. Het gaat specifiek om deze afbeelding: http://ds.serving-sys.com...c33-b756-0ed4b7dca3ab.gif
Screenshot waaruit blijkt dat er alleen een afbeelding en link is, geen sluitknop te bekennen:

edit: Geen adblock oid aan staan, ook geen flash of silverlight. misschien ligt het daar aan? nog steeds een beetje misleidend dan.
Screenshot waaruit blijkt dat er alleen een afbeelding en link is, geen sluitknop te bekennen:

edit: Geen adblock oid aan staan, ook geen flash of silverlight. misschien ligt het daar aan? nog steeds een beetje misleidend dan.
[ Voor 11% gewijzigd door kaesve op 17-06-2014 20:37 ]
Het kan zijn dat het origineel flash was en de gif als fallback is ingeboekt. Vandaar dat je die hebt gekregen.
Desalniettemin niet zo elegant
Desalniettemin niet zo elegant

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Bekend en wordt al naar gekeken
Intentionally left blank
Steekt ook zijn hand omhoog omtent de zelfde klacht!balk schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:59:
Op den ipad: reclame over site content en ik kon het niet wegklikken....
[afbeelding]

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Ja, hier ook. De ad maakt me niet zoveel uit, alleen dat je hem niet kan wegklikken maakt het onmogelijk om het nieuwsartikel te lezen.balk schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:59:
[afbeelding]
Ipad Mini met iOS 7
Edit: met die article read mode van Safari kun je het wel lezen, in Safari het linkse icoontje in de adresbalk.
[ Voor 11% gewijzigd door klepje op 30-06-2014 10:51 ]
Hier heb ik ook last van, op mijn iPad met iOS 7.1.1balk schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:59:
[afbeelding]
Verwijderd
Zelfde hier...kan geen artikelen lezen vanwege de grote reclamebanners. iPad2 met iOS 7.1
Ik heb ook een probleem met de reclame op de ipad.

Het probleem met banners over de content op iPads is als het goed is bij deze opgelost
Intentionally left blank
Verwijderd
Niet perse fout maar wel verdacht.
Staat nergens bij wat het is.
foto:

code:<h4><a href="http://googleads.g.doubleclick.net/aclk?sa=l&ai=CcPgtdQq8U7WTOqOo7Qa5wYD4D_H108QD0YvI8DvAjbcBEAEglIjuBFDl8-mtBmCRjKCFjBigAae7gOIDyAEBqAMBqgS5AU_Q7MCKKSaSeTeWxWbNpLQ6-irjNEcjgXuXjIzVAR1FbCvnsaNmsIMwUedGRDFjNaF6JDd1WNfXPWE1K8zDcKSGkbB9u5HtwM6meqEYeefnDLcGOUhkr94CmhvfHuhVv-MwM-skDhOMnpckdi-nUM3vq9jRqzXs7nyQL66IG8iazQWtShLTuXDPTWnmRyWAsVAm8SORmsleRpzyG1-_RanOFh7oJwkHgFW7ftnkfOWJaJxTtFDfDv-CgAfBxP8d&num=1&sig=AOD64_2VOuVs2gatNO38D3InfQAMas0CQQ&client=ca-pub-6863650218525502&adurl=http://flvrunner.com/d/fileconverter.php">Download starten</a></h4>
Download gratis software: omzetter Hier downloaden!
Staat nergens bij wat het is.
foto:

code:<h4><a href="http://googleads.g.doubleclick.net/aclk?sa=l&ai=CcPgtdQq8U7WTOqOo7Qa5wYD4D_H108QD0YvI8DvAjbcBEAEglIjuBFDl8-mtBmCRjKCFjBigAae7gOIDyAEBqAMBqgS5AU_Q7MCKKSaSeTeWxWbNpLQ6-irjNEcjgXuXjIzVAR1FbCvnsaNmsIMwUedGRDFjNaF6JDd1WNfXPWE1K8zDcKSGkbB9u5HtwM6meqEYeefnDLcGOUhkr94CmhvfHuhVv-MwM-skDhOMnpckdi-nUM3vq9jRqzXs7nyQL66IG8iazQWtShLTuXDPTWnmRyWAsVAm8SORmsleRpzyG1-_RanOFh7oJwkHgFW7ftnkfOWJaJxTtFDfDv-CgAfBxP8d&num=1&sig=AOD64_2VOuVs2gatNO38D3InfQAMas0CQQ&client=ca-pub-6863650218525502&adurl=http://flvrunner.com/d/fileconverter.php">Download starten</a></h4>
Download gratis software: omzetter Hier downloaden!
Dat soort verdachte 'advertenties' van 'Ads door Google' kom ik toch echt nét te vaak tegen, ook in dit draadje. Ik vraag me dan toch echt af wat de grens is voor Tweakers.net om te stoppen met 'Ads door Google'. Ik zie hier in ieder geen (adequate) respons op in mijn ogen ernstig dubieuze 'download nu' advertenties. Juist op Tweakers.net krijgen deze een automatisch een soort 'stamp of approval' van een site die zich actief profileert als 'kenner' op dit gebied. Juist Tweakers.net zou zich dan ook actief moet verzetten tegen dit soort 'advertenties'. Ik vrees echter dat deze grens helemaal niet bestaat aangezien de inkomsten te hoog liggen voor dit advertentieproduct van Google.
Wellicht dan beter om eerlijk te zijn en een permanente opmerking te plaatsen bij de reageermogelijkheid onderaan dit draadje dat het niet zinvol is om iets op te merken over 'Ads door Google'?
Wellicht dan beter om eerlijk te zijn en een permanente opmerking te plaatsen bij de reageermogelijkheid onderaan dit draadje dat het niet zinvol is om iets op te merken over 'Ads door Google'?
[ Voor 5% gewijzigd door Radiodurans op 12-07-2014 14:36 ]
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Denk niet dat het artikel relevant was, maar op: nieuws: Kim Dotcom wil streaming-muziekdienst Baboom naar beurs brengen
Kreeg ik een nogal rare combinatie van AliExpress producten. Überhaupt lijkt de opmaak wat vreemd, maar misschien is dat wat custom css hier.
Een beetje een NSFW advertentie.
Heb hem ook in de advertentie zelf reported als ongewenst, misschien dat er wat mee gaat gebeuren...
Kreeg ik een nogal rare combinatie van AliExpress producten. Überhaupt lijkt de opmaak wat vreemd, maar misschien is dat wat custom css hier.
Een beetje een NSFW advertentie.
Heb hem ook in de advertentie zelf reported als ongewenst, misschien dat er wat mee gaat gebeuren...
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Weg.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit lijkt ook niet erg zuivere soep?

Chatten Single Moeders?
Duizenden alleenstaande Mama's chatten en daten. Schrijf je in!
www.alleenstaande-mamas.nl/Chat
Duizenden alleenstaande Mama's chatten en daten. Schrijf je in!
www.alleenstaande-mamas.nl/Chat
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Verwijderd
Iemand zin in een flirtcursus?

<a class="url ellipsis" href="http://googleads.g.doubleclick.net/aclk?sa=l&ai=CT48-DijZU_LKDajBiQbtsIGoD7vT1rsBm-3d7B3AjbcBEAEglIjuBFCjgYebAWCRjKCFjBigAb2j5-MDyAEBqQLlIdnA8nC2PqgDAaoEpQFP0MnGxPg63RbqIIDbDgjVrdxmUKytamHNBSwIocUoegR4bbTLzcjqefXYBkz6QxLghKTEZ6Ui3kvjBzwD8Z2A8kW01r7rX22tdc9L4eBZ7nqrON5CxbCze-YTeD8W1RPJVm7ULCYXkIIlyoZ529DuTw1KwbVPkHKDTi5U_F6IQvWq5SZzhu1VhVX6gQhY8J18zerM4tGw2BgqPmIL44rX6pJ9UROAB6vcmBw&num=1&sig=AOD64_1smbQ3xitCopHIHYav-fjLXnm3tA&client=ca-pub-6863650218525502&adurl=http://www.versiercursus.com/tips.php">www.versiercursus.com</a>

<a class="url ellipsis" href="http://googleads.g.doubleclick.net/aclk?sa=l&ai=CT48-DijZU_LKDajBiQbtsIGoD7vT1rsBm-3d7B3AjbcBEAEglIjuBFCjgYebAWCRjKCFjBigAb2j5-MDyAEBqQLlIdnA8nC2PqgDAaoEpQFP0MnGxPg63RbqIIDbDgjVrdxmUKytamHNBSwIocUoegR4bbTLzcjqefXYBkz6QxLghKTEZ6Ui3kvjBzwD8Z2A8kW01r7rX22tdc9L4eBZ7nqrON5CxbCze-YTeD8W1RPJVm7ULCYXkIIlyoZ529DuTw1KwbVPkHKDTi5U_F6IQvWq5SZzhu1VhVX6gQhY8J18zerM4tGw2BgqPmIL44rX6pJ9UROAB6vcmBw&num=1&sig=AOD64_1smbQ3xitCopHIHYav-fjLXnm3tA&client=ca-pub-6863650218525502&adurl=http://www.versiercursus.com/tips.php">www.versiercursus.com</a>
Valt irc.tweakers.net eigenlijk onder dit onderdeel? zo ja, ik kreeg net deze reclame voorgeschotelt op de IRC;

Ik kijk niet naar 'dit' soort dingen, dus lijkt mij sterk dat het gepersonaliseerde reclame is.

Ik kijk niet naar 'dit' soort dingen, dus lijkt mij sterk dat het gepersonaliseerde reclame is.
Volgensmij is dat reclame van de mibbit irc client, niet van tweakers zelf
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Daarom vraag ik het ook even na, weet het niet zeker
plan: Tweakers start proef met geautomatiseerde bannerverkoop
Waarin staat: Sterker nog, we hebben voorafgaand aan deze proef al besloten dat we bekende retargeting-adverteerders als Zalando actief zullen weren.
Aangezien ik iets heb gekocht bij zalando staat heel tweakers nu vol met zalando banners.
Niet dat het mij iets uit maakt, maar misschien is dit een foutje of is er iets veranderd en is het nu juist wel aangezet.
Waarin staat: Sterker nog, we hebben voorafgaand aan deze proef al besloten dat we bekende retargeting-adverteerders als Zalando actief zullen weren.
Aangezien ik iets heb gekocht bij zalando staat heel tweakers nu vol met zalando banners.
Niet dat het mij iets uit maakt, maar misschien is dit een foutje of is er iets veranderd en is het nu juist wel aangezet.
Ik weet niet of het de bedoeling is dat vrijwel alles wat geen Tweakers is, op gaat in reclame voor de Samsung Evo?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Dat noemen wij een takeoverLankHoar schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:39:
Ik weet niet of het de bedoeling is dat vrijwel alles wat geen Tweakers is, op gaat in reclame voor de Samsung Evo?
[afbeelding]
Intentionally left blank
Klinkt logisch
Maar is het wel de bedoeling dan? Vind het nogal... overheesend?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Dat is inderdaad de bedoeling...LankHoar schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:19:
Klinkt logisch![]()
Intentionally left blank
bedoeling is mensen irriteren zodat ze add blocker weer aanzetten?LankHoar schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:19:
Klinkt logisch![]()
(voor tweakers heb ik add blocker altijd uit maar hopelijk is die reclame zo weg anders krijg ik de neiging om hem weer aan te zetten
Dergelijke takeovers staan doorgaans 1 dag online
Intentionally left blank
Ik heb normaal de adblocker niet aan staan maar met zo`n groot ding zet ik hem gewoon weer aan... Dit is natuurlijk een beetje "te". Heb nog liever de melding in beeld over de adblocker dan zo`n grote super irritante reclame.
Is het ook de bedoeling dat op lagere resoluties (hier: 1280x1024) slechts de helft van de zijkanten van de takeover zichtbaar is? Het enige wat ik nu normaal kan lezen, is dat je bij Alternate een Opel Adam kan winnen (de bovenkant dus van de takeover). Dit staat niet erg professioneel. Misschien eens terugkoppelen met Alternate?
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Zo ff gefixt met met Paint ad tweaker 0.1LankHoar schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:39:
[afbeelding]

Wat is 62,5 K en 11,5 K ? Ik ken wel K3.

Verwijderd
Ik ben door het ZFS topic aan het bladeren wanneer:
Danger: Malware Ahead!
Google Chrome has blocked access to this page on gathering.tweakers.net.
Content from imagebin.org, a known malware distributor, has been inserted into this web page. Visiting this page now is very likely to infect your computer with malware.
Te weten pagina:
Het grote ZFS topic
Danger: Malware Ahead!
Google Chrome has blocked access to this page on gathering.tweakers.net.
Content from imagebin.org, a known malware distributor, has been inserted into this web page. Visiting this page now is very likely to infect your computer with malware.
Te weten pagina:
Het grote ZFS topic
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 10:02 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is niet het topic om te discussiëren over reclame. Alleen meldingen over fouten of verdachte reclame. Overige posts worden verplaatst naar [Discussie] Reclame algemeen.
Spammers in reacties op artikelen kan je hier melden.
Wat hebben we nodig om je klacht te kunnen checken?
Dit is niet het topic om te discussiëren over reclame. Alleen meldingen over fouten of verdachte reclame. Overige posts worden verplaatst naar [Discussie] Reclame algemeen.
Spammers in reacties op artikelen kan je hier melden.
Wat hebben we nodig om je klacht te kunnen checken?
- Tijd
- Plaats op de site waar je de reclame zag
- URL waar de banner je naartoe stuurt.*
- Screenshot