vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Fout!EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:51:
Ik geloof niet dat ze nu nog een box gaan doen. Om 00:00 moet de "normale" aanbieding toch weer klaar staan?
Beakzz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:00:
Lol , mijn vriendin zit hier keihard mee te blerren met Carlo en Irene
WAT NU?
iBood van vandaagiDutch schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:01:
ben ik de enige die constant een lenovo tussen die box doorzie?
"Be brave, don't shave"
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
wat een bagger KUT site
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
wat nu?
Kijken of je een bevestiging hebt ontvangen
toettoett
das de nieuwe aanbiedingiDutch schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:01:
ben ik de enige die constant een lenovo tussen die box doorzie?
ik voel me lekkaah !!!
Me F5 begeeft het al bijna...rhepius schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:02:
[...]
Kijken of je een bevestiging hebt ontvangen
En dan vragen mensen zich af waarom ik geen behoefte heb aan een vriendinBeakzz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:00:
Lol , mijn vriendin zit hier keihard mee te blerren met Carlo en Irene
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Grats, u heeft een box gescoord.Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:01:
kutzooi.. wel betaald met ideal en als ik terug naar de pagina wil dan krijg ik dit
Sorry, you can't order at this moment
wat nu?

Verwijderd
CRAP..
Haha, ik heb er ook nog steeds een open staan..AdmiralSnipe schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:01:
Maaarrrrrrrrrrrrr..... niet getreurd m'n bestelling van meer dan een uur geleden wordt nog steeds verwerkt.
Ik duim nog steeds voor je!AdmiralSnipe schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:01:
Maaarrrrrrrrrrrrr..... niet getreurd m'n bestelling van meer dan een uur geleden wordt nog steeds verwerkt.
De beruchte iBOOD BOX!
Bestelnummer: XXXXX
Status: Betaald
3 september 201
lijkt me goed zo toch
Bevestiging is binnen!
[ Voor 10% gewijzigd door EricNL op 30-08-2013 00:03 ]
Is spannender als we er een naar elkaar sturen.frapcase schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:02:
Bah... ik stop zelf wel wat nutteloze elektronica in een doos en stuur die naar mezelf..
Zoals Secret Santa
Congrats!EricNL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:03:
Hahaha vet! Ik stond op het punt naar bed te gaan en toch scoor ik nog een 150 box. Wat een mazzel!
Bevestiging is binnen!
It's just a donkey
- weegschaal
- 2 x canvas
- batterijen
Volgende keer maar gewoon ergens bestellen
MAAAR.. Was weer een gezellige boel hier dus thanks all !!!!
Scheit ibood
d:)b
Nu lekker een maand schelden, en bij de volgende hunt zitten we er gewoon weer met zijn allen
ik voel me lekkaah !!!
Niet zo lastig, ik heb nog wel ergens 40gbit overRobbie T schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:04:
Wie kan me uitleggen hoe ik een DDOS aanval uitvoer?
Scheit ibood
Verwijderd
Had op m'n aanbieding ingegaan en je had nu een heel leuke DM kunnen hebben
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
LOICRobbie T schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:04:
Scheit ibood
Dankje. Moet zeggen dat ik de moed eigenlijk al had opgegeven. Bleef wederom hangen op "Verwerken van bestelling" en ineens zag ik daar de heilige oranje strepen van ING.Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:04:
Dus EricNL 3 Patrick91 0
Zoals ik zei.. de verdeling klopt toch niet!
Van harte

hoezo, nu niet dan?Siempie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:05:
[...]
Had op m'n aanbieding ingegaan en je had nu een heel leuke DM kunnen hebben
It's just a donkey
Fijn, dat geeft wat extra vertrouwen dat het gaat lukken.
Ibood boxen gaan verkopenRobbie T schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:04:
Scheit ibood
same here. Ik win ook nooit de Staatsloterij of de Postcodeloterij. Mijn leven loopt niet zoals geplannedCyclonic schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:05:
Ik wil toch even weten wat een verbinding de mensen hebben die een box hebben, ik zit hier met 150mb/15mb lijn met echt bijna de perfect waarden, en voordat ik de advertentie zag omspringen gewoon op ik neem er een gedrukt, en dan nog krijg ik een error, ik snap het niet.
Denk niet dat de snelheid van je abbo bepalend is voor het krijgen van de box, eerder het woord geluk.Cyclonic schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:05:
Ik wil toch even weten wat een verbinding de mensen hebben die een box hebben, ik zit hier met 150mb/15mb lijn met echt bijna de perfect waarden, en voordat ik de advertentie zag omspringen gewoon op ik neem er een gedrukt, en dan nog krijg ik een error, ik snap het niet.
Met nog geen eens minimumjeugdloon ga ik niet voor de lol 150 euro neerleggen; dan ga ik lekker genieten van de comments hier
Verwijderd
Zal het aan mijn browser liggen (firefox) of aan de draadloze verbinding van mijn laptop.
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Verwijderd
Wat is daar leuk aan op 1dk?
Uberhaupt, dat je die errors toont op je productieomgeving...
en gelijk heb je, ik ga de v&a wel in de gaten houden voor een lieke 2-bay+nas en nog wat andere zooi:) Mocht er nog iemand spijt hebben van de box aanschap zie ik het morgen wel in de DMSiempie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:07:
[...]
Met nog geen eens minimumjeugdloon ga ik niet voor de lol 150 euro neerleggen; dan ga ik lekker genieten van de comments hier
It's just a donkey
[ Voor 95% gewijzigd door WhatTheFuck op 30-08-2013 00:33 ]
Dan faalt de webserver toch? Als die niet genoeg connections heeft om netjes een melding te geven: Je staat in de wachtrij?VincentVega schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:07:
Waarom snappen mensen nou niet dat de webservers HELEMAAL NIET FALEN! je behoord gewoon niet bij de eerste zeg maar 80 users die er doorheen zijn gekomen en dat wordt de rest "on hold" gezet, maar door de enorme load aan requests en data pakketjes krijg je allerlei verschillende foutmeldingen omdat er simpelweg niet genoeg "connections" naar de server zijn, om het maar even heel simpel uit te leggen
Hoe denk je dat een site van Tomorrowland dit doet? Daar gaan miljoenen mensen tegelijk kaarten bestellen. Werkt netjes met een wachtrij.
Verwijderd
Fuck we zijn ontdektWhatTheFuck schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:09:
Mijn mening: Is allemaal nep die boxen. Er zitten hier een paar medewerkers van iBood die zeggen dat ze een box hebben. Ook die youtube videos zijn in scene gezet.
Heb er al 3 gescoord (vandaag 1x en afgelopen keren 2x).WhatTheFuck schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:09:
Mijn mening: Is allemaal nep die boxen. Er zitten hier een paar medewerkers van iBood die zeggen dat ze een box hebben. Ook die youtube videos zijn in scene gezet.
Illuminati!!!WhatTheFuck schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:09:
ik post wel plaatjes op de unboxing topic van deze hunt. iedereen die een box heeft gefeliciteerd en welterusten allemaal
Als het om 2 bay NAS'en gaat zet ik je naam wel even in Kladblok, die kom ik namelijk nog weleens tegen voor een leuke prijs. Helaas alleen al ongeveer 2 maanden niks gezien, omdat bijna elke grote fabrikant een nieuwe serie gaat uitbrengen. Maar als ik binnen afzienbare tijd wat tegenkom ben je de eerste die het hoortuniquorn schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:09:
[...]
en gelijk heb je, ik ga de v&a wel in de gaten houden voor een lieke 2-bay+nas en nog wat andere zooi:) Mocht er nog iemand spijt hebben van de box aanschap zie ik het morgen wel in de DM
Reken maar dat er zoveel mensen staan te springen op het moment dat de kaartverkoop begintVerwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:10:
Miljoenen en tomorrowland gaan niet samen.. zo van gisteren die shit
Zou je het erg vinden om mijn naam erbij te noteren?Siempie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:10:
[...]
Als het om 2 bay NAS'en gaat zet ik je naam wel even in Kladblok, die kom ik namelijk nog weleens tegen voor een leuke prijs. Helaas alleen al ongeveer 2 maanden niks gezien, omdat bijna elke grote fabrikant een nieuwe serie gaat uitbrengen. Maar als ik binnen afzienbare tijd wat tegenkom ben je de eerste die het hoort
nee die Bad Gateways en Database Errors en Not Allowed etc.komt allemaal na die eerste seconde als de rest van de 100.000 mensen als een gek beginnen te klikken en te refreshen en alle scripts als een razende verzoeken beginnen te maken. Ik bedoel eerder als er zeg maar 80 dozen zijn, kunnen er ook maar 80 mensen tegelijk een bestelling (proberen) te plaatsen, en als er eentje annuleerd komt er weer een plekje vrij voor de volgende in de queue (want er staan er een aantal on hold) en hoe en wat dan bepaald wie er dan door komt mag joost weten.frickY schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:08:
On hold zetten doe je doorgaans niet met Bad Gateways of Database Errors hoor.
Uberhaupt, dat je die errors toont op je productieomgeving...
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
dat is wel fijnSiempie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:10:
[...]
Als het om 2 bay NAS'en gaat zet ik je naam wel even in Kladblok, die kom ik namelijk nog weleens tegen voor een leuke prijs. Helaas alleen al ongeveer 2 maanden niks gezien, omdat bijna elke grote fabrikant een nieuwe serie gaat uitbrengen. Maar als ik binnen afzienbare tijd wat tegenkom ben je de eerste die het hoort
It's just a donkey