Raar, voor een bekende?Famous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:44:
[...]
Beetje raar om voor een onbekende maar wat te kopen
Lees een?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Langzaam! wanneer komt die biermeneer weer langs?
[ Voor 86% gewijzigd door hejkompas op 29-08-2013 18:51 ]
*lolly
I bad beat my meat by busting my nuts!
Wouw ik las het toch echt 10x na en "on" kon ik echt niet zien. Misschien toch dyslectisch?
Misschien was het een snelle editTherapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:52:
[...]
Wouw ik las het toch echt 10x na en "on" kon ik echt niet zien. Misschien toch dyslectisch?

Weer een Lungo Intenso Tab
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Iemand moest toch een supercheap tablet hebben?
Heb ik gecheckt, zag geen edit. Misschien daar weer overheen gelezen

Ja inderdaad, volgens mij moest Therapy777 dr een van hebben
[ Voor 4% gewijzigd door hejkompas op 29-08-2013 18:59 ]
Wel een Frisbee voor op vakantie, maar ik denk niet dat hij goed genoeg isTherapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:54:
Iemand moest toch een supercheap tablet hebben?
Je kan ook editen zonder die edit note achter te laten
als je snel een edit doet komt er geen edit te staanTherapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:55:
[...]
Heb ik gecheckt, zag geen edit. Misschien daar weer overheen gelezen
Draait dat ding serieus op Android 2.3, net zoiets als een pc met win98 verkopen

dit vind ik een rare vergelijking..RonaldDesigns schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:58:
Draait dat ding serieus op Android 2.3, net zoiets als een pc met win98 verkopen
2.3 is duidelijk win xp.RonaldDesigns schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:58:
jij snapt hem
batterijen

ora et labora
Tegen beter weten in heb ik die snoepgrijper gekocht. Ideaal voor mijn snoepverslaving onder controle te houden, alhoewel ik het ding ook gewoon ondersteboven kan smijten en al het snoep eruit kan stelen.
Als je nog iets minder dan 5 uur wacht zie je misschien de 100 euro nog en een 40
Of je legt het snoep er uberhaupt niet inAppliArt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:06:
Tegen beter weten in heb ik die snoepgrijper gekocht. Ideaal voor mijn snoepverslaving onder controle te houden, alhoewel ik het ding ook gewoon ondersteboven kan smijten en al het snoep eruit kan stelen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
En win. xp werkt nog steeds prima.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dan verstop ik het in de woonkamer en laat ik die creepy kermismuziek spelen >:DEricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:11:
[...]
Of je legt het snoep er uberhaupt niet in
Of je maakt er een casemod vanAppliArt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:13:
[...]
Dan verstop ik het in de woonkamer en laat ik die creepy kermismuziek spelen >:D
Of koop alle SSD's hierop en maak er een SSD graaier van
meh taaie chips zijn dat, niet lekkerRonaldDesigns schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:14:
Of koop alle SSD's hierop en maak er een SSD graaier van
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 29-08-2013 19:15 ]
ora et labora
M'n eerste aankoop (omdat die verdomde Box me een bet geetwee gaf): Batterijtjes. Niet per se nodig, wel leuk om te hebben.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Volgens mij zijn de batterijen van ibood leeg..
Buikspierstimulatieriem leuk woord voor galgje
ora et labora
Ik gebruik wel 'vrachtwagenachteruitkijkspiegelschoonmaakdoekje'..mrc4nl schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:18:
Buikspierstimulatieriem leuk woord voor galgje
Iemand ervaring met die buikvibrator?
Niet met die van de buik,,EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:21:
Iemand ervaring met die buikvibrator?
Niemand interesse in een ZyXEL Powerline Setje??
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Die troep werkt voor geen meter..
Dan komt er alsnog 6 euro aan verzendkosten overheen...Edd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:23:
Voor 0 euro wel..

Dat hoor ik ook steeds van mensen; waar werkt het wel?Tarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:24:
Die troep werkt voor geen meter..
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ja.. totaal 0 euro.. of dan -6 euro, wat jij wil..AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:24:
[...]
Dan komt er alsnog 6 euro aan verzendkosten overheen...
-
Bij mij werkt het wel .....NiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:24:
[...]
Dat hoor ik ook steeds van mensen; waar werkt het wel?
Heb allerlei merken/soorten uitgeprobeerd.
[ Voor 9% gewijzigd door hansR op 29-08-2013 19:26 ]
Bij mij werken ze het best in een doos op zolder, wachtend tot ze weer terug mogen als ik weer eens verwissel van provider..NiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:24:
[...]
Dat hoor ik ook steeds van mensen; waar werkt het wel?
Vertel!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Sorry voor de late reactie, haha snap ikFamous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:16:
[...]
Moet nog eens de radio, kabels en boxen/woofer uit me auto halen, maar iets met zin en tijd..
Snelheid is net zoals met wireless: hangt ervan af.NiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:26:
[...]
Vertel!ook een beetje snel en betrouwbaar?
Bijvoorbeeld hoeveel lasdoppen ertussen zitten.
Apparatuur wat stoort.
Andere groep.
Trial en error dus.
Maar het werkt wel.
Wat voor een auto zoek je?petjekel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:27:
[...]
Sorry voor de late reactie, haha snap ikBen zelf druk opzoek naar een auto.
Me oude auto zit alles op
Hier staan er heul veul...petjekel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:27:
[...]
Sorry voor de late reactie, haha snap ikBen zelf druk opzoek naar een auto.
http://www.marktplaats.nl...e=0&startDateFrom=ALWAYS#
-
Ik wil perse een Ford FocusFamous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:28:
[...]
Wat voor een auto zoek je?
Me oude auto zit alles opWel eentje uit '95
Op autoscout24 ookEdd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:28:
[...]
Hier staan er heul veul...
http://www.marktplaats.nl...e=0&startDateFrom=ALWAYS#
Dan trek je er geen gekke dingen doorheen. Streamen van films is bijvoorbeeld uit den boze. Ik heb de devolo's. die sloegen elke keer op tilt. Zelfde groep, andere groep, maakte niets uit. En juist streamen van films naar de tv boven is wat ik wilde. Niet te doen..hansR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:25:
[...]
Bij mij werkt het wel .....
Heb allerlei merken/soorten uitgeprobeerd.
Zoek ook een nieuwe maar dan een golfje 6.petjekel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:29:
[...]
Ik wil perse een Ford FocusAardig oud ja
-
Ik hoorde van een man in een lange bruine regenjas dat die deze keer in de box zitFamous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:30:
[...]
Zoek ook een nieuwe maar dan een golfje 6.
115k stand pff
Die ken ik wel ja, zien er leuk uit. Voor mij alleen nog onbetaalbaarFamous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:30:
[...]
Zoek ook een nieuwe maar dan een golfje 6.
lampjes
O een tactische lamp, als-ik-mensen-wil-irriteren-lamp eerder
Mooie foto'sEdd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:31:
[...]
Doe deze dan maar
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=233734190
Ze is denk ik wel blij, met de waardering van een man als jij.
De nieuwe lidl folder is ook uit, iemand die weet of of de gehakt in de reclame is? Ik kijk hem ook tijdens iets nutteloos waar ik anderen mee verveel.
De nieuwe lidl folder is ook uit, iemand die weet of of de gehakt in de reclame is? Ik kijk hem ook tijdens iets nutteloos waar ik anderen mee verveel.
Zeker leuk, zoek een mooie highline alleen de mooiere staan 140+ km hiervan dan.petjekel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:32:
[...]
Die ken ik wel ja, zien er leuk uit. Voor mij alleen nog onbetaalbaar
Je kan altijd nog in Duitsland kijken (voor mij handig woon dicht bij de grens). Invoeren kost niet zo heel veel.
ik heb geen problemen met mijn zyxels hoor - 4gb brrip geen probleemTarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:30:
[...]
Dan trek je er geen gekke dingen doorheen. Streamen van films is bijvoorbeeld uit den boze. Ik heb de devolo's. die sloegen elke keer op tilt. Zelfde groep, andere groep, maakte niets uit. En juist streamen van films naar de tv boven is wat ik wilde. Niet te doen..
Verwijderd
Mooie zaklamp wel, helaas op amazon ook te koop voor 50 dollar dus dat ontloopt elkaar niet zo veel.
Tja, zo gaat het elke keer in zulke discussies. Bij de één werkt het goed, bij de ander is er amper mee te internetten. Bij mij werkt het niet, terwijl ik in een nieuwbouwwoning zit. Aan de bekabeling ligt het dus niet..paulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:34:
[...]
ik heb geen problemen met mijn zyxels hoor - 4gb brrip geen probleem
Mijn eerste waren ook devolo's. Nu is het voornamelijk Zyxel en Netgear.paulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:34:
[...]
ik heb geen problemen met mijn zyxels hoor - 4gb brrip geen probleem
Ja, 750g extra mager voor 3.69murphylee schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:33:
Ze is denk ik wel blij, met de waardering van een man als jij.
-
Nieuwbouw is geen garantie: lasdoppen, afsplitsingen, storende apparatuur.Tarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:36:
[...]
Tja, zo gaat het elke keer in zulke discussies. Bij de één werkt het goed, bij de ander is er amper mee te internetten. Bij mij werkt het niet, terwijl ik in een nieuwbouwwoning zit. Aan de bekabeling ligt het dus niet..
Dus: trial en error ...
Als jij hem voor me betaald hahaEdd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:31:
[...]
Doe deze dan maar
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=233734190
Welk jaar zoek je dan?
Welke opties wil je sowieso?
Waarom de focus?
Dan zou voor mij België handiger zijnFamous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:34:
[...]
Zeker leuk, zoek een mooie highline alleen de mooiere staan 140+ km hiervan dan.
Je kan altijd nog in Duitsland kijken (voor mij handig woon dicht bij de grens). Invoeren kost niet zo heel veel.
airhockey, best vet, maar net te duur, 100 te duur
Of 2 ???Edd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:39:
[...]
Kan niet, ben aan het sparen voor een iBood Box
1000 euro? Zal wat leuks in zitten dan
2000/2001Famous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:39:
[...]
Welk jaar zoek je dan?
Welke opties wil je sowieso?
Waarom de focus?
Sowieso: werkende airco, elektrische ramen voor, stuurbekrachtiging en ja verder uhhh is stuurwielbediening wel leuk.
Zijn leuke auto'tjes, vooral de ST en RS versies haha
Misschien wel een golf 6??
logisch dat het hier zo rustig is, wat een aanbiedingen...
I'm an Ironman!
'T is wel 1,2 liter mensen..
TSI dus 9,5 sec aan de 100 fluiten?Tarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:43:
'T is wel 1,2 liter mensen..
AH, de iBood Verzamelaar
Oh wat een schattig theepotje *ziet prijs* WHAHAHHA
Meteen een grote prullenbak om die pot in te dumpen
Helaas wel een éénklepper..
Blaast wel lekker af