FCG
Zelfs nog 1 keer misgeklikt in het 2de ibood scherm waar je je bank moet kiezen.
How do you save a random generator ?
dikker dan meeste 100,- vorige keer.jeka schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:59:
39 euro box is toch crap.
totdat er dikke spullenin zittenjeka schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:59:
iBoodBox is nooit crap!
If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!
Wat kost ie? Heb hem net gemist...hejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:59:
Iemand een D-Link powerline adapters 500Mbps? verwachte leverdatum 16e.
[ Voor 5% gewijzigd door thefox154 op 29-08-2013 15:00 ]
In mijn box twee hunts geleden ofzo zat waarde van 280 euro in en nog een paar dingen waarvan ik geen prijs kon vinden.jeka schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:59:
Not bad.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Maar had je er ook wat aan? Ik zag laatst ook een unboxing met ipod meuk, blusdeken en rookmelder...Famous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:00:
[...]
In mijn box twee hunts geleden ofzo zat waarde van 280 euro in en nog een paar dingen waarvan ik geen prijs kon vinden.
Not bad.
FCG
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
zoals ik al eerder zij heb natuurlijk ook geprobeerd op te bestellen en het ging vrij goed alleen op het laats kreeg ik een melding dat ik opnieuw moest proberen helaasch. ik ben niet boos. ben een optiminst volgende keer beterMadstorm schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:58:
[...]
GENIAAL, ik zit zelf op mijn werk en kan niks bestellen.. maakt het alleen maar leuker om de chat hier te zien..
ora et labora
Gaat ook geannuleert worden. Maar wat een naaigrap man! kom je door de capt krijg je dit.Tvvugt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:00:
Stuur die powerline shit toch gewoon terug?
[ Voor 100% gewijzigd door jeka op 29-08-2013 15:02 ]
FCG
Deel verkocht voor ~130 euro zelf een aantal dingetjes gehouden waar ik wel wat aan had jajeka schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:00:
[...]
Maar had je er ook wat aan? Ik zag laatst ook een unboxing met ipod meuk, blusdeken en rookmelder...
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
awesome spelletje is datTweakedTea schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:01:
Weerwolven? You've got to be kidding me, wie koopt die crap? Buiten ouders met kleine kinderen dan haha
Je moet ook eerst sparkles opplakken, zodat je net als alle andere vampiers kan sparklen in de zon.KrijgDeMeuk schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:01:
Twilight spelletje
I bad beat my meat by busting my nuts!
Beter dan een pre-order op GTA V en BF 4?

Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
afschieten die handel!harley schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:01:
zijn er ook mensen die de box ooit teruggestuurd hebben ?
If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!
Voor simpele mensenHammieDuDe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:03:
Simplehuman, dus dit is voor mensen? of hoe moet ik dit zien?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
voor lui met een galaxy s3 "designed for humans"HammieDuDe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:03:
Simplehuman, dus dit is voor mensen? of hoe moet ik dit zien?
ora et labora
die zijn er wel bij.
Zien ze dat andere mensen meer waarde hebben en dan krijgen ze van ibood de keuze voor een nieuwe box of het geld terug.
Diep triest als je het mij vraagt.
Multifunctioneel? ...Easily kept open with stay-open-lid
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
Gaat wat worden, 10k mensen die 1 doos willenmystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:04:
Komt nog maar 1 doos mensen!
Surfin' paradise!
gvdttkck hou maar die powerline!!
Er staat nu een prullenbak te koop, dus dat komt ook goed uit.
BOOR-BIT-BORENKrijgDeMeuk schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:08:
BITJESSSSSSSSSSSS
ora et labora
ora et labora

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
prima spul. ik werk veel met het profi gereedschap van mn vaderVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:12:
Makita was vroeger wel solide spul, klus adepten op de hoogte van hoe het anno 2013 gesteld is met de kwaliteit van Makita?
ora et labora
Heb al even een lichtblauwe makita in gebruik, dijk van een ding en beter dan de Bosch daarvoor.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:12:
Makita was vroeger wel solide spul, klus adepten op de hoogte van hoe het anno 2013 gesteld is met de kwaliteit van Makita?
Op uren overdag heeft het gewoon geen zin.
Post je je filmpje hier ook meteen dan. Hebben we wat vermaak.MJHH93 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:14:
misschien toch maar meedoen aan die whatsapp actie
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Het is gewoon geluk hebben. Ik had namelijk mijn €100 box in de laatste hunt in het laatste uur. Tuurlijk zal het in de nacht wat rustiger zijn, maar dan nog is het gewoon geluk hebben.rhepius schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:15:
Ik heb al mijn eerdere iBood boxes (4 stuks) altijd gescoord tijdens de 1e nacht. Ook deze hunt een box van €100,- in de wacht gesleept.
Op uren overdag heeft het gewoon geen zin.
Het scheelt overigens ook wel als er niet accuute parkinson in je vingers schiet op het moment dat je die box ziet
trolletjeTarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:18:
Ik heb mijn box weer geannuleerd. Denk toch dat het niets is voor me..
Tarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:18:
YouTube: Chamillionaire - Ridin' ft. Krayzie BoneTarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:18:
Tarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:18:
Mijn idee was dus om op gedurende 5-10 minuten mensen te laten inschrijven voor zo'n box (1 inschrijving per IP). Voordeel voor hun is dat mensen nog steeds aan hun computer gekluisterd blijven, terwijl de load over 5-10 minuten ipv 5 seconden wordt verdeeld. Als de inschrijving sluit worden random zoveel mensen als er dozen zijn uitgezocht die een orderbevestiging krijgen en en betaallink. Zou dat nou zo moeilijk zijn?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik zeg doen! Op m'n werk heb ik de beschikking over een IP adresje of 15Grrrrrene schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:19:
Blijft toch jammer, die server overload als die boxen worden verkocht. Ik heb sterk het idee dat ze het deels opzettelijk doen, want als ik met suggesties aankom om de load wat te verdelen en het voor iedereen eerlijker te maken, wordt dat met flauwe opmerkingen weggewuifd. Prima, weten we dat ook weer
Mijn idee was dus om op gedurende 5-10 minuten mensen te laten inschrijven voor zo'n box (1 inschrijving per IP). Voordeel voor hun is dat mensen nog steeds aan hun computer gekluisterd blijven, terwijl de load over 5-10 minuten ipv 5 seconden wordt verdeeld. Als de inschrijving sluit worden random zoveel mensen als er dozen zijn uitgezocht die een orderbevestiging krijgen en en betaallink. Zou dat nou zo moeilijk zijn?
✌
Ik heb het ook altijd overdag geprobeerd en dat is me nooit gelukt. 's Nachts zonder problemen de boxen gescoordEricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:19:
[...]
Het is gewoon geluk hebben. Ik had namelijk mijn €100 box in de laatste hunt in het laatste uur. Tuurlijk zal het in de nacht wat rustiger zijn, maar dan nog is het gewoon geluk hebben.
Het scheelt overigens ook wel als er niet accuute parkinson in je vingers schiet op het moment dat je die box ziet
Hahaha ja vast. Je moet je toch wel helemaal stuk lachen als iBood medewerker als je die filmpjes allemaal mag bekijken.MJHH93 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:20:
ik denk dat er zelfs mensen zijn die boze whatsapp berichtjes en filmpjes hebben gestuurd naar dat nummer
Tja en dan haal ik een keer de hele nacht door (vannacht) 0 (!rhepius schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:21:
[...]
Ik heb het ook altijd overdag geprobeerd en dat is me nooit gelukt. 's Nachts zonder problemen de boxen gescoord(heb ze soms zelfs bij iDeal geannuleerd omdat ik op m'n budget moest letten
)
Normaal is deze 9,95 bij ibood en dat is al goedkoop.memo001 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:20:
Wat vinden jullie van die canvas?
ik hoop op een filmpje van 10 minuten met de leukste achter elkaarEricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:21:
[...]
Hahaha ja vast. Je moet je toch wel helemaal stuk lachen als iBood medewerker als je die filmpjes allemaal mag bekijken.
✌
Ik stem tegen. Gewoon geluk hebben en op de juiste momenten toeslaan.xeoMe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:21:
Snap niet waarom ze geen puik systeem maken voor de boxes iets van een waitinglist waarna er later random mensen worden uitgepikt.
Ja dat was nacht 2, dat is altijd een drama. Zoals gezegd, al mijn boxen altijd in de eerste nacht gescoord. (voordat de hele meute van de Hunt af weet)paulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:22:
[...]
Tja en dan haal ik een keer de hele nacht door (vannacht) 0 (!) boxen....en ook nog een hunt stop bahbah
Omdat je dan niet de hele dag naar allerlei shitaanbiedingen kijkt waar je misschien af en toe zelfs een van koopt....xeoMe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:21:
Snap niet waarom ze geen puik systeem maken voor de boxes iets van een waitinglist waarna er later random mensen worden uitgepikt.

damn jij bent echt cool dat jij al die boxen weet te fixen!rhepius schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:23:
[...]
Ja dat was nacht 2, dat is altijd een drama. Zoals gezegd, al mijn boxen altijd in de eerste nacht gescoord. (voordat de hele meute van de Hunt af weet)
CISSP! Drop your encryption keys!
Vorige hunt wel 2 overdag gescoord overigens.rhepius schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:23:
[...]
Ja dat was nacht 2, dat is altijd een drama. Zoals gezegd, al mijn boxen altijd in de eerste nacht gescoord. (voordat de hele meute van de Hunt af weet)
dat zouden dan 2 aparte bestellingen zijnFrolow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:24:
@rhepius: Hoe de hel scoor je 2 boxen per aanbieding?Mag volgens de voorwaarden overigens ook niet, 1x per aangeboden box... ander adresje gebruikt?
ora et labora
Was jij toen niet die scriptert?paulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:24:
[...]
Vorige hunt wel 2 overdag gescoord overigens.
Of was je toen die trollert over scripterts?
[ Voor 10% gewijzigd door EricNL op 29-08-2013 15:25 ]
Nee-> vorige als in, toen er Captcha al wasEricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:25:
[...]
Was jij toen niet die scriptert?
Of was je toen die trollert over scripterts?
HA! ZIE JE WEL!wmeester schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:26:
Vroeger toen Ibood nog niet zo'n hype was (opa verteld) hadden ze van die boxen gewoon als dag-aanbieding. Heb toen nooit zo'n box genomen omdat ik het te duur vond.
tuurlijk wel box hoeft maar 30/60 seconden te zien te zijn en daarna mag de knop weg en de mensen die erop hebben geklikt komen in de lijst.keko12 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:23:
[...]
Omdat je dan niet de hele dag naar allerlei shitaanbiedingen kijkt waar je misschien af en toe zelfs een van koopt....
Mooi gelogen, gisterenavond/nacht was er geen boxCevie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:25:
ik heb vorige hunt 1 box inde nacht gescoord. gister nacht ook 1 box en gisteravond een box van 40 gescoord.
Hmmm, dan vergis ik me. Maar dan alsnog, het moet toch niet zo moeilijk zijn om een script of iets te maken wat dat zwarte blokje herkend? Of zeg ik nu iets heel stoms? (ik ben geen programmer/scriptert dus...)paulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:27:
[...]
Nee-> vorige als in, toen er Captcha al was
Jawel, een van 40.. Kon 'm zelf niet krijgen...Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:28:
[...]
Mooi gelogen, gisterenavond was er geen box
"Be brave, don't shave"
Gister om 19:10.Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:28:
[...]
Mooi gelogen, gisterenavond was er geen box
19:10 uur is wat mij betreft nog steeds avond...