I bad beat my meat by busting my nuts!
Goeie keus, ik heb krom gelegen bij die film!mystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:24:
Student * School begint volgende week pas. En tis a haunted house geworden:
[video]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL

Ja, scholier dus
Jep, zoals ik, voor werk. Kan tussen meetings door wel heel even kijken, maar helaas, niet de hele dag.EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:23:
[...]
Je weet dat er tegenwoordig een hoop mensen een computer gebruiken bij hun werk toch?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Meetings zijn overrated. iBood hunt heeft hogere prio's. Er komen nog genoeg meetingsNiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:25:
[...]
Ja, scholier dus![]()
[...]
Jep, zoals ik, voor werk. Kan tussen meetings door wel heel even kijken, maar helaas, niet de hele dag.
Eensch, maarja.. nu even tijdens meeting dan maar. Hoe ondeugend.EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:26:
[...]
Meetings zijn overrated. iBood hunt heeft hogere prio's. Er komen nog genoeg meetings
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
A Haunted House al gezien
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Nee, geRHOdineerd, wel goed de kleine lettertjes lezen he!masterdome schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:27:
925 Geordineerd zilver en witte zirconia's
of hij wilde zeggen dat het oridinair isVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:28:
[...]
Nee, geRHOdineerd, wel goed de kleine lettertjes lezen he!
^ Ditneallel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:29:
[...]
of hij wilde zeggen dat het oridinair is
Verwijderd
Als in 'gewoon gemaakt'. Ja, daar zit wel wat in.neallel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:29:
[...]
of hij wilde zeggen dat het oridinair is
Voor de tweaker die zich graag als vrouw verkleed..Palm schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:27:
bam oorbellen
-
"Be brave, don't shave"
Of de tweaker die z'n vrouw oorbellen kado wil doen, maar het niet teveel wil laten kosten.Edd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:30:
[...]
Voor de tweaker die zich graag als vrouw verkleed..

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Gefelicitaart!!neallel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:30:
Valt me trouwens ineens op dat ik vandaag precies 11 jaar lid ben van Tweakers
"Be brave, don't shave"
Gefeliciteerd, ouwe rot!neallel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:30:
Daar heb ik geen oorbellen voor nodig hoor..Tiestor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:31:
Vrouw lief houdt hier helaas niet zo van, anders had ik een goeie beurt kunnen maken
Wacht, er zijn vrouwen aanwezig op het interwebs?Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:31:
Tja, of voor het handjevol vrouwen dat tweakt

I'm an Ironman!
Verwijderd
Ik zit hier pas 10 jaar.neallel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:30:
Haha, ik wist dat een dergelijke opmerking ging komenTarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:32:
[...]
Daar heb ik geen oorbellen voor nodig hoor..
"Be brave, don't shave"
Jup, alleen draag ik dan geen oorbellenVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:31:
Tja, of voor het handjevol vrouwen dat tweakt

/oudelul
Surfin' paradise!
haha en het is nog waar ook
Al hoewel, als je Amazon niet meetelt, het toch wel aanzienlijk scheelt
Begin deze maand alweer 14 jaar zag ik netneallel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:30:
Hoop eigenlijk dat die fotoboek waardebon nog terugkomt vandaag.
Wilde hem straks bestellen maar de betaling lukte niet en toen moest ik 5 minuten wachten voordat ik het opnieuw kon proberen van de ibood site
[ Voor 4% gewijzigd door harley op 29-08-2013 14:39 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Ik probeerde die SSD te scoren voor 50 euro, die ging net iets te hard.harley schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:38:
[...]
Begin deze maand alweer 14 jaar zag ik net
Hoop eigenlijk dat die fotoboek waardebon nog terugkomt vandaag.
Wilde hem straks bestellen maar de betaling lukte niet en toen moest ik 5 minuten wachten voordat ik het opnieuw kon proberen van de ibood site
Mooi je je eigen siteDivZero schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:31:
Pfoe... nou onze server draait eindelijk weer stabiel door een aantal fixes.... Hopelijk blijft dat zo
Goed bezig iig....maar weer eens 1dk checken
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Niet echt speciaal op deze manier de hunt.
kan je daar ook mee nilfisken ?Palm schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:40:
ik heb al een hogedrukspuit .....
ora et labora
wtf doet Alternate met hogedrukreinigers in het assortiment....Tarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:40:
Duurder dan de goedkoopste webshop:
http://www.alternate.nl/h...542&utm_source=kieskeurig
Don't shoot the messenger lolMystic Spirit schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:41:
[...]
wtf doet Alternate met hogedrukreinigers in het assortiment....
Zijn allebei slecht..Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:43:
Is die vertex 3 eigenlijk wel goed dan? Ik hoor alleen maar nare dingen over die vertex dingen. Of was dat alleen de 2?
Verwijderd
Voor 50 euro vind ik elke SSD prima...Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:43:
Is die vertex 3 eigenlijk wel goed dan? Ik hoor alleen maar nare dingen over die vertex dingen. Of was dat alleen de 2?
tot ie het over 2 maanden niet meer doet...Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:43:
[...]
Voor 50 euro vind ik elke SSD prima...
Ik zoek eigenlijk een soort van kompressortje om je computer mee schoon te blazen, weet iemand dat te vinden eigenlijk.
Dan heb ik er nog wel eentje voor je te koopVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:43:
[...]
Voor 50 euro vind ik elke SSD prima...
Mijn OS, Fifa 13 en BF3 draaien ondertussen al bijna een jaar op mijn Vertex 3 --> 0,0 problemen...paulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:44:
[...]
tot ie het over 2 maanden niet meer doet...
Verwijderd
Je hebt daar drukbussen gewoon bij elke zichzelf respecterende computerwinkel, maar ik ben er over algemeen tegen.HyperActivE schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:44:
Beetje offtopic, voor zover dat gaat dan..
Ik zoek eigenlijk een soort van kompressortje om je computer mee schoon te blazen, weet iemand dat te vinden eigenlijk.
Conrad?HyperActivE schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:44:
Er zijn ook goede uitzonderingen, en vertex 3 is toch al beter dan de 2 die hier ook veelal voorbij komt?EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:45:
[...]
Mijn OS, Fifa 13 en BF3 draaien ondertussen al bijna een jaar op mijn Vertex 3 --> 0,0 problemen...
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Binnen zekere grenzen.Tarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:44:
[...]
Dan heb ik er nog wel eentje voor je te koop
DX.com, of gewoon een bus perslucht...... doe je lang genoeg mee...... en zet je laptop/pc uit voordat je begint.... anders slecht voor de fan....HyperActivE schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:44:
[ Voor 54% gewijzigd door Wasabi! op 29-08-2013 14:49 ]
Ik had het over een 500GB vertex, maar als die te groot is dan gaat het over
ik heb een echte compressor staan. ding doet 10 bar ipv waar de meeste bouwmarkt dingetjes 8 halen.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:45:
[...]
Je hebt daar drukbussen gewoon bij elke zichzelf respecterende computerwinkel, maar ik ben er over algemeen tegen.Gewoon beetje stofzuiger en een beetje borstelen is beter dan met hoge snelheid perse het laatste stofdeelteje van je mobo te persen.
dat spuit heus wel schoon
ora et labora
X-25M
[ Voor 20% gewijzigd door Therapy777 op 29-08-2013 14:49 ]
Ik heb een jaar geleden de Intel Core i7 3820 gekocht, omdat ik dacht dat dat toen echt top spul was. Ik zie echter maar bar weinig mensen die deze gebruiken. Het werkt echter prima hoor, maar is er een reden waarom weinig mensen deze gebruiken?
heel simpel ik heb een amd 8 core cpuEricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:49:
Ik ga dan ook maar even off-topic (alsof we iets anders doen):
Ik heb een jaar geleden de Intel Core i7 3820 gekocht, omdat ik dacht dat dat toen echt top spul was. Ik zie echter maar bar weinig mensen die deze gebruiken. Het werkt echter prima hoor, maar is er een reden waarom weinig mensen deze gebruiken?
ora et labora
Is een 2011 socket toch? Was dat niet dat zogenaamde high end spul? Veel te duur en weinig upgrade mogelijkheden als ik 't goed heb.EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:49:
ora et labora
Verwijderd
Ik heb I5 omdat i7 meer geld kost en op met games niet zo heel er veel extra doet. Weet niet hoe dat bij de rest ligt.EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:49:
Iedereen wil een K versie, because showing off 'nd stuff.EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:49:
Error establishing mySQL database connection. Correct user/password? Correct hostname? Database server running? in /var/www/site/classes/ez_sql_mysql.class.php on line 78
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
[ Voor 50% gewijzigd door Purbo op 29-08-2013 14:51 ]
Een echte golver is nooit uitgeput
502 Bad Gateway
nginx/1.4.1
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill