"Be brave, don't shave"
Tablet meenemen naar de wc?KrijgDeMeuk schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:38:
Ik moet plassen heren. Doen we eraan?
NU! Die Nas duurt nog wel 2 minuten. RUN FORREST, RUN!KrijgDeMeuk schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:38:
Ik moet plassen heren. Doen we eraan?
Edit: Toch niet
Edit2: Het scheelt, een vissenkom. Ik denk dat je er nu ook rustig een "nummertje 2" achteraan kan doen.
[ Voor 22% gewijzigd door EricNL op 29-08-2013 13:40 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
I bad beat my meat by busting my nuts!
Oh jawelSnappie88 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:38:
[...]
Die is deze hunt nog niet voorbij gekomen geloof ik
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dat gaat je je box kostenmystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:40:
1DK loopt zeker een 1.5 seconde achter.
"Be brave, don't shave"
Nah, ik zit op mobile site met een ongekende furie mijn F5 knop in te rammen, pr0n waardig.
Heb nog wel enkele auto radio's liggen hier
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Wil ik weten hoe je hier aan komt?Famous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:43:
[...]
"Be brave, don't shave"
Oke ben benieuwd wat voor iets dan.Famous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:43:
[...]
Legaal gewoon hoor.
Eehh, van alles eigenlijk wat zoek je?
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Maar op de mobiele site moet je toch 2x op ik neem er 1 klikken? Is toch tijdsverlies?mystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:43:
[...]
Nah, ik zit op mobile site met een ongekende furie mijn F5 knop in te rammen, pr0n waardig.
I'm an Ironman!
Das 0.1 seconde,... En daarnaast kan je veel sneller doorklikken naar betalen via mobiele siteVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:45:
[...]
Maar op de mobiele site moet je toch 2x op ik neem er 1 klikken? Is toch tijdsverlies?
Heb op dit moment een pioneer op het oog.Famous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:44:
[...]
Legaal gewoon hoor.
Wil er een met usb, aux sowieso en zou helemaal leuk zijn als je er ook handsfree mee kan bellen.
Behalve als je een box tegenkomt met captcha.mystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:46:
[...]
Das 0.1 seconde,... En daarnaast kan je veel sneller doorklikken naar betalen via mobiele siteProbeer t zou k zeggen... Zie je wat k bedoel.
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Een autoradio waarmee je kan bellen?petjekel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:46:
[...]
Heb op dit moment een pioneer op het oog.
Wil er een met usb, aux sowieso en zou helemaal leuk zijn als je er ook handsfree mee kan bellen.
Stomste wat je kan doen. Pagina refresht automatisch. Als jij op F5 loopt te rammen dan kom je in de shit-storm van requests terecht, en geloof me: jij zult nog niet eens het plaatje van de box zienmystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:43:
[...]
Gewoon Click & Pray.
Niets, gewoon nieuwsgierigFamous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:44:
[...]
Legaal gewoon hoor.
"Be brave, don't shave"
Dan nog kan je sneller doorklikken... De pagina's tussen ik wil er een en betaalscherm zijn compacter, je hoeft minder ver te muizen, je hebt geen drop down menu'sJack V schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:47:
[...]
Behalve als je een box tegenkomt met captcha.
Blauwe tand verbinding

Ik zal eens kijken of ik zoiets nog heb.
Sowieso nog een in me ouwe auto maar die staat momenteel niet hier.
Maar die mobiele site is al een paar keer op rij dik een seconde sneller als 1DK|?EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:47:
[...]
Stomste wat je kan doen. Pagina refresht automatisch. Als jij op F5 loopt te rammen dan kom je in de shit-storm van requests terecht, en geloof me: jij zult nog niet eens het plaatje van de box zien
Gewoon Click & Pray.
december 2012 zeker ?jip_86 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:48:
Hmz had nog een couponcode van 20 euro, die werkt niet meer, zou geldig zijn tot december
Of niet geldig tijdens de hunt, dat kan ook nog..
Klopt, geen onzin.mystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:48:
[...]
Dan nog kan je sneller doorklikken... De pagina's tussen ik wil er een en betaalscherm zijn compacter, je hoeft minder ver te muizen, je hebt geen drop down menu's
Net geprobeerd bij de vissenkomsoep. En ja hoor ik had hem als 1e binnen
Haha motherf*ckerTarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:49:
Ik ga denk ik ook een box (proberen te) kopen. Ga ik hem daarna annuleren..
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Whut, waarom?Tarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:49:
Ik ga denk ik ook een box (proberen te) kopen. Ga ik hem daarna annuleren..
Nope, letterlijk "Deze couponcode is geldig t/m 31-12-2013." Zal wel van wege hunt zijnKillStream schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:49:
[...]
december 2012 zeker ?
Of niet geldig tijdens de hunt, dat kan ook nog..
[ Voor 7% gewijzigd door KillStream op 29-08-2013 13:50 ]
Je wilt toch wel meer dan 1 bay...?KillStream schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:50:
wie had het iver synerlogy nassen ?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Oke is goed, zou je dat op korte termijn voor kunnen kijken?Famous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:48:
[...]
Blauwe tand verbinding?
Ik zal eens kijken of ik zoiets nog heb.
Sowieso nog een in me ouwe auto maar die staat momenteel niet hier.
"Be brave, don't shave"
toettoett
Maar idd, als ik over zou stappen na een nas, toch wel 4 bays of zo
Dat klopt ook, ik gebruik ook de mobiele site. Maar je moet niet handmatig gaan lopen refreshen.mystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:49:
[...]
Maar die mobiele site is al een paar keer op rij dik een seconde sneller als 1DK|?
Vorige hunt had ik 2 boxen via de mobiele site (in combinatie met Google Chrome).
toettoett
De 112j is € 120, maar de gewone 112 minimaal 170:Thecola schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:51:
los heb je m voor 110. doe er een 3tb bij zit je op 220..
pricewatch: Synology Disk Station DS112
Tel daar 115 bij op voor de WD red van 3Tb, zit je op 285
[ Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 29-08-2013 13:54 ]
Ah op die fiets, okee thanks voor de tipEricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:52:
[...]
Dat klopt ook, ik gebruik ook de mobiele site. Maar je moet niet handmatig gaan lopen refreshen.
Vorige hunt had ik 2 boxen via de mobiele site (in combinatie met Google Chrome).
hmm, mijn pc weet niet dat die uit kan:) staat 24/7 aan.Vortex1701 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:53:
Ik vind een NAS just handing. Ik hoef mijn PC nu niet aan te hebben om films te kijken of te downloaden
McFlurry?Thecola schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:52:
doete ma de 212J voor 99,95 ibood doetema doetema

ooooh je hebt gelijk, dan nog steeds een klein aanbiedingkjegwystyl schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:53:
[...]
De 112j is € 120, maar de gewone 112 minimaal 170:
pricewatch: Synology Disk Station DS112
toettoett
Zo'n ding hangt toch ook op t netwerk? Iets met streamen/dlna?Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:57:
Hoe kun je met twee USB poorten en eSata nou op je TV films afspelen? Of kan dat dan via USB?
"Be brave, don't shave"
Via de niet meegeleverde mediacenterTherapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:57:
Hoe kun je met twee USB poorten en eSata nou op je TV films afspelen? Of kan dat dan via USB?

Als je bijvoorbeeld nog 1 over hebt, dan is na 1 verkoop je balk van 100% naar 0%. Dus indien ze met lage aantallen werken, dan kan dat snel gaan ja ;-)neallel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:57:
wel opvallend, regelmatig staat de balk nog vrijwel helemaal vol, en ineens issie uitverkocht...
Jep, zie je ook veel. Vind overigens dat ze dat ook echt zo moeten doen hoor. Paar minuten per product, of als t op is naar de volgende. Duurt nu af en toe voor mn gevoel echt te lang.Palm schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:00:
of de aanbieding staat er te lang
"Be brave, don't shave"
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
GI Joe Retaliation
21 and over
Warm Bodies
A Haunted House

van 100 naar 0 snap ik wel met 1 stuk voorraad....gerwim schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:59:
[...]
Als je bijvoorbeeld nog 1 over hebt, dan is na 1 verkoop je balk van 100% naar 0%. Dus indien ze met lage aantallen werken, dan kan dat snel gaan ja ;-)
Maar als de balk nog aangeeft 80% ofzo....

new kidsmystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:01:
Help is kiezen wat k ga kijken heren;
GI Joe Retaliation
21 and over
Warm Bodies
A Haunted House
toettoett

Verwijderd
GI Joe Retaliationmystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:01:
GI Joe Retaliation
21 and over
Warm Bodies
A Haunted House
The Boxmystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:01:
GI Joe Retaliation
21 and over
Warm Bodies
A Haunted House
1 meter op het plaats inzoomen lol ook lekker handig van iboodMiglow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:02:
Hoe lang zijn ze dan?