Wauw, een tas...
Alweer dit ding?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Okay, tot 3:00 iedereen hi9er op tweakers even de muil dicht...., aaaaiy!
gelukkig heb ik al een ssd besteld vandaag en niet domgenoeg geweest om tempted te zijn door die ocz rommel die ze er steeds op gooien
Denken mensen dat er een box van €40 of €100 komt??
Je moet niet zitten aan mijn privé!gijsvogel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:46:
Nou, geen box meer... gaan jullie nu maar allemaal slapen... DAAAGG IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!!!! !!
De vorige keer zat ik me ook al af te vragen hoe dat ding je energie geeft. Zit er veel cafeïne en suiker in Joop en moet je het voor de verandering drinken? Onde rhet mom van autist tot in de kist, zeg maar.
[ Voor 13% gewijzigd door Amanoo op 29-08-2013 02:51 ]
twijfel nog steeds of ik uberhaupt een box moet kopen
Ja, maar vraag me ook af of het veel zin heeft...mystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:51:
Doen jullie eigk F5-en ?
Ik gooie die bliek in de water..
Ik vin heelmaal mooi
Ik vin heelmaal mooi
Doet het automatisch allemaal: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/mystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:51:
Doen jullie eigk F5-en ?
Geeft zelfs fijn geluidjes, dus je hoeft niet continu te kijken.
Zijn de boxen in een hunt over 't algemeen beter dan diegene die je soms in een daily langs ziet komen?
Mag ik weg, jongens..Zerfox schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:52:
Ik vin heelmaal mooi
Over 7 minuten ga ik naar bed.
[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 29-08-2013 02:53 ]
How do you save a random generator ?
Zo ies die natoeeeeerrrrr.Zerfox schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:52:
Ik vin heelmaal mooi
Aangezien jullie allemaal heel goed voorspellen aan de hand van het verleden, hoe groot is de kans dat tussen nu en half 7 die 46inch zonder brilletje voorbijkomt?
13,68 %2fastTG schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:56:
Aangezien jullie allemaal heel goed voorspellen aan de hand van het verleden, hoe groot is de kans dat tussen nu en half 7 die 46inch zonder brilletje voorbijkomt?
Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:52:
Zijn de boxen in een hunt over 't algemeen beter dan diegene die je soms in een daily langs ziet komen?
Thanks, leuk linkje! kon ik nog niet iig...Sjarelke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:52:
[...]
Doet het automatisch allemaal: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Geeft zelfs fijn geluidjes, dus je hoeft niet continu te kijken.
Welke boxen die in een daily voorbij komen?
Uhm ibood heeft nooit geen boxen in de daily voor zover ik weet maar ze zijn goed gevuld zoek maar eens op youtube ibood unboxing video's
Goedgekeurde ballen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Soms zie ik op een "normale" dag wel eens een verrassingsbox. Die!AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:57:
[...]
Welke boxen die in een daily voorbij komen?
Hmm, die heb ik nog nooit gezien.Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:58:
[...]
Soms zie ik op een "normale" dag wel eens een verrassingsbox. Die!
Is al wel een tijd geleden trouwens
Ze lezen mee, nu is het zeker
Nog nooit gezien wel eens op andere sites als iBood maar is vaak rommel.Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:58:
[...]
Hmmm kan zijn dat het idd een andere site was dan....
Waarschijnlijk zijn dat dan verassingsboxen met mgeurtjes.
ik dacht een rijstkoffer
Die boxen zijn veeeel minder 'exclusief' en zijn meestal vol met crap waarvan de adviesprijs dan inderdaad een hogere waarde heeft dan het pakket zelf, maar we weten allemaal dat adviesprijzen bij dagaanbieders bullshit zijn. Meeste mensen die een daily box kopen zijn teleurgesteld met de inhoud.Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:58:
[...]
De ibood-box is juist wél altijd goed gevuld.
Als er nog foto lijstjes langs komen voor 2 tientjes of minder, kan iemand die dan ff voor me halen?
Dalijk helemaal in shock omdat er een box is, vergeet ik te klikken

Kan je zelf toch ook wel worden gewoon thuisbezorgdThelanorth schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 03:01:
Als er nog foto lijstjes langs komen voor 2 tientjes of minder, kan iemand die dan ff voor me halen?
Als je je auto wil houden is dit een ideaal apparaat!
Maak je geen zorgen, wij willen wel voor jou klikken.hejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 03:01:
Dalijk helemaal in shock omdat er een box is, vergeet ik te klikken
Met een beetje geluk komt die box zo. Als ze m niet wéér overslaan..
Goed zo Rutger, leidt ze maar af. Dan hebben wij de box zometeen
.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
liever 64!Thelanorth schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 03:03:
als ze m nou 1 x 32 gooiden!
Wejow, die pannenset, ik klik op (Ik neem er een)
daarna klik ik op volgende,
verkocht......
daarna klik ik op volgende,
verkocht......
-edit-
[ Voor 84% gewijzigd door WhatTheFuck op 30-08-2013 00:29 ]
Joh, waarom denk je dat we dat filmpje er in gooienRoyeboi schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 03:03:
Goed zo Rutger, leidt ze maar af. Dan hebben wij de box zometeen.
Als je ook op betalen drukt en de bestelling annuleert gaat de hunt ook meteen sneller!bobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 03:03:
Ik ben nu al constant aan het oefenen hoe te klikken xD
Ik denk hetzelfde, ga nu maar slapenbobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 03:05:
ben er bang voor ga zo slapen en dan komt de box zeer zeker.
Echt he nog eentje en dan ga ik echt maffen, die box kan me gestolen worden
wat moet ik met 2 lampjes kan maar 1 boek tegelijk lezen owja zullen wel binnen 5 weken kapot gaan ofzo..
Ga doen alsof je naar bed gaat, endan ineens tevoren springen zodat je ze voor de gek houdt. Misschien werkt het.bobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 03:05:
ben er bang voor ga zo slapen en dan komt de box zeer zeker.
Nog een pannenset... vind het goed geweest...... Truste!
Ik ga ook, maar dan in het echt, behalve met de telefoon in de hand