Koop een laptop in de hunt dan kan je het beide doen volgende keermrc4nl schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:05:
nou jongens ik heb de hunt wel gezien nu. er zit voor mij niets leuks tussen. ik ga maar eens wat nuttigs doen (casebuild)
Ongeveer idd, exact is het 3,26 procent. ;-)
Wilde altijd al iets over computers weten
15 paar sokken hoe lang zullen we daarmee doen
Ligt het aan mij of komt er steeds meer zooi in de hunt?
2 dagen...ralph0603 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:07:
15 paar sokken hoe lang zullen we daarmee doen
All-Round nerd | iRacing Profiel
ik heb een laptop. mn pc licht immers uit elkaar vanwege mn casebuildcaanova1984 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:06:
[...]
Koop een laptop in de hunt dan kan je het beide doen volgende keer
ora et labora
Ligt aan jou. Het zijn geweldige aanbiedingen joh!Donool schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:07:
Ligt het aan mij of komt er steeds meer zooi in de hunt?

Wel fijn dat die sokken er voor vaderdag zijn
Cadeau tip! Geef sokken, die worden altijd gewaardeerd, iig door mij dan....
Het zijn echt kut sokken heb ze vorige keer gehaald vieze pluizenbollen
Verdomme, heb ik net 4 werkbanken gekocht voor mijn vaderThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:09:
Cadeau tip! Geef sokken, die worden altijd gewaardeerd, iig door mij dan....

Idd, en een keer in de droger en ze krimpen dusdanig dat mijn zoontje ze nu aan heeft...caanova1984 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:09:
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
why not both? 60 sokken zijn ook relaxte
Zie het als 30 'smartphone pouches'.cypher21 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:10:
[...]
Idd, en een keer in de droger en ze krimpen dusdanig dat mijn zoontje ze nu aan heeft...
Verwijderd
Geen garantie?caanova1984 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:09:
Hahahahaahaha! Ga helemaal stuk hier!XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:09:
[...]
Verdomme, heb ik net 4 werkbanken gekocht voor mijn vader
Hopen dat ze zometeen eens wat leuks plaatsen.. een fatsoenlijke HDD bijvoorbeeld
dan zijn ze van mijn Xperia Z nu bruikbaar voor mijn oude Xperia mini
Garantie tot de eerste wasbeurt. Je moet ze dus zoveel mogelijk dragen en dan goor terugsturen

Verwijderd
Dan waren ze vast refurbished. Niet te vertrouwen dat spul van iBOOD.XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:12:
[...]
Garantie tot de eerste wasbeurt. Je moet ze dus zoveel mogelijk dragen en dan goor terugsturen
Recertified as newVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:12:
[...]
Dan waren ze vast refurbished. Niet te vertrouwen dat spul van iBOOD.
HAHAHA me collegas zitten me echt aan te kijken van.. Whats going on?Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:12:
[...]
Dan waren ze vast refurbished. Niet te vertrouwen dat spul van iBOOD.
Lig dubbel achter m'n bureau
Oei een kanon mag dat wel zomaar verkocht worden zonder wapen licentie?
Mobile site zegt andere aanbieding als de normale?
Dit lijkt me eigenlijk wel wat.
Even twijfelen.
Even twijfelen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Heb hier net een lunchbox voorbij zien komen.wwwhizz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:15:
Tijd voor lunch, o wee als er een box tussen komt...
knakelamp! wel met accu ipv batterijen
ora et labora
Gewoon doen, dat ding is waterproof tot 2 meter. Kun je je eigen lichtshow houden als je in bad zit!AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:16:
Dit lijkt me eigenlijk wel wat.
Even twijfelen.
Ze zijn, volgens mij, gewoon voor om je voeten hoor...caanova1984 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:09:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Padum Tssssh! ik vond m grappigYorin schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:18:
[...]
Ze zijn, volgens mij, gewoon voor om je voeten hoor...
Je hebt me overgehaald, nu heb ik die troep nog besteld ook!XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:17:
[...]
Gewoon doen, dat ding is waterproof tot 2 meter. Kun je je eigen lichtshow houden als je in bad zit!
Dan heb je een grote teen nodigYorin schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:18:
[...]
Ze zijn, volgens mij, gewoon voor om je voeten hoor...
Is zoiets makkelijk te integreren in een 2.1 set? Of is dit puur alleenstaand? (die soundbar)
Ik lees namelijk niet dat hij aangesloten kan worden met speakerdraad etc.
Geniet van je toekomstige lichtshows!AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:20:
[...]
Je hebt me overgehaald, nu heb ik die troep nog besteld ook!
ik weet niet of dat met dit model kan. Maar ik weet dat het kan met andere
Ik kom het bad niet eerder uit dan dat de accu leeg is!
Zit een afstandsbediening bij. Ik denk dat het een alleenstaand ding is.Krilo_89 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:21:
Is zoiets makkelijk te integreren in een 2.1 set? Of is dit puur alleenstaand? (die soundbar)
Gaaf ding, maar jammer dat de subwoofer er niet bij zit..
Hij gaat langzaam, dus heb het even op kunnen zoekenXxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:23:
[...]
Zit een afstandsbediening bij. Ik denk dat het een alleenstaand ding is.
Aansluiten via Tos kabelKrilo_89 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:21:
AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:22:
[...]
Ik kom het bad niet eerder uit dan dat de accu leeg is!

Lig je dan met je lampje.
jammer, wilde die pierre cardin sokken kopen, was net te laat ...
Dan heb je gelukReTechNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:25:
jammer, wilde die pierre cardin sokken kopen, was net te laat ...
Zitten meerdere speakers in verwerktThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:26:
hoe werkt zo'n bar met 1 speaker? dat is wel vreemd of njet?
:)
Waaarschijnlijk net als een subwoofer met versterker erin. Wel een goed merk hoorThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:26:
[ Voor 4% gewijzigd door NLKornolio op 28-08-2013 12:27 ]
Zitten een paar speakers in. Harman Kardon heeft ook zoiets in combinatie met een Subwoofer. Je moet er niet teveel van verwachten, maar het zal veel beter klinken dan het geluid uit je TV.Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:26:
Ja, maar je kunt zoiets dus niet op een receiver aansluiten. Het is dus alleenstaand.
Misschien werkt het, ze hopen vast dat dronken mensen wel de waardeloze shit kopen..
Tos naar je TV bedoel ik. maar zou me vreemd lijken als je het niet aan je receiver kan hangenKrilo_89 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:27:
[...]
Ja, maar je kunt zoiets dus niet op een receiver aansluiten. Het is dus alleenstaand.

Die flessen liggen al 2 jaar in een opslag te rotten.
Ja, maar het vreemde is dat ie daar duurder van wordt
Niet in een fles, dat rijpen gebeurt in houten vaten geloof ik.Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:32:
Ja, maar het vreemde is dat ie daar duurder van wordt
alleen niet bij die AH wijntjes die je drinkt
Ja ik snapte je welcaanova1984 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:31:
[...]
Tos naar je TV bedoel ik. maar zou me vreemd lijken als je het niet aan je receiver kan hangen
Zojuist de SSD van OCZ gekocht, lees op verschillende fora dat dit een 'miskoop' zou kunnen zijn. Zie ook dat het nu nog mogelijk is de order te annuleren. Zit te twijfelen of dit verstandig is? Weet niet of hier iemand ervaring heeft met OCZ ssd?
Dit is vast niet het goede forum hiervoor, maar hier verwacht ik vrij snel antwoord
Dit is vast niet het goede forum hiervoor, maar hier verwacht ik vrij snel antwoord
Leuke ballekes, maar duur: http://dx.com/p/ysdx-646-...stripes-set-silver-175653
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Hoeft niet er zaten gewoon veel slechte bij. Heb mijn vertex3 al bijna 2 jaar nog geen probleem mee gehad.
Ik heb zelf de OCZ Vertex 3, en ik heb er 0,0 problemen mee. Ik hoor wel veel dat de Vertex 2 niet geweldig is...MvdPM schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:35:
Zojuist de SSD van OCZ gekocht, lees op verschillende fora dat dit een 'miskoop' zou kunnen zijn. Zie ook dat het nu nog mogelijk is de order te annuleren. Zit te twijfelen of dit verstandig is? Weet niet of hier iemand ervaring heeft met OCZ ssd?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Heb inderdaad geluiden gehoord dat de Vertex 2 niet erg betrouwbaar is. Ik zou SSDs niet bij iBood kopen als ik eerlijk ben. Ze zullen vast niet zo fijn zijn voor een RMA.MvdPM schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:35:
Als het de vertex 2 was zo snel mogelijk annuleren, vertex 3 is rand geval maar liever ook nietMvdPM schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:35:
Bij dx krijg je anders veel minder balletjesYpho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:35:
Leuke ballekes, maar duur: http://dx.com/p/ysdx-646-...stripes-set-silver-175653
Heb je de Vertex 2 ?MvdPM schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:35:
Ik zou kijken of je de Vertex 3 kan bemachtigen..en dan de 2 annuleren.
De OCZ's die zijn langsgekomen zijn relatief traag in vergelijking die nu op de markt staan, beter iets extra betalen voor een nieuwe ssd ipv refurbished ones.MvdPM schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:35:
Tevens hebben deze OCZ's ook problemen met panic lock een klote systeem waardoor je schijf niet meer te benaderen is.
Nou ik gebruik Vertex maar hij doet het prima
Bedankt voor de reactie's, als het een vertex 3 was zou ik het wel aangedurfd hebben denk ik. Maar over de 2 lees ik vooral slechte dingen + het feit dat hij refurbished is. Toch maar besloten niet te doen. Blijf ik voorlopig maar even op men 60gb corsair nova zitten
Volgens mij krijg ik nu een dejavu, we hebben die drive vanochtend toch ook al gezien?
De intenso memory case staat bij de Makro voor 75 euro.
Jeuj, nog een keer de HD met USB3D-4k-HD
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Zo duur zijn nieuwe SSDs ook niet meer, je kan beter even wachten en dan gewoon een nieuwe SSD kopen bij een betrouwbare shop.MvdPM schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:38:
Bedankt voor de reactie's, als het een vertex 3 was zou ik het wel aangedurfd hebben denk ik. Maar over de 2 lees ik vooral slechte dingen + het feit dat hij refurbished is. Toch maar besloten niet te doen. Blijf ik voorlopig maar even op men 60gb corsair nova zitten
Ja klopt, weer krijg ik zoiets van leuk schijfje maar alsnog denk ik geldverspillingwmeester schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:39:
Volgens mij krijg ik nu een dejavu, we hebben die drive vanochtend toch ook al gezien?
Dat is altijd met de hunt. Producten komen gewoon meerdere keren voorbij. Stel je er maar alvast op in dat die Intenso schijf nog een keer of 9 voorbij komt.wmeester schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:39:
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dat ding is echt veel te duur.Ypho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:39:
Jeuj, nog een keer de HD met USB3D-4k-HD
Memory Case.
Als ie nou ook als Pensieve kon dienen...
Als ie nou ook als Pensieve kon dienen...
Er is al lang geen box geweest! Dus hij zou tog moeten komen zo ?
pricewatch: Samsung 840 EVO 120GBMvdPM schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:38:
Ik durf geen lunchpauze te nemen!DutchGamer schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:41:
Er is al lang geen box geweest! Dus hij zou tog moeten komen zo ?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisinterlude schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:41:
wat kost een box meestal?
Je hebt boxen van 40E 50E en 100Einterlude schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:41:
wat kost een box meestal?