Blergh... had ik de update maar niet gedaan... had de update naar 5.0 al maanden klaar staan, maar had niet genoeg ruimte beschikbaar om hem te installeren, gisteren toch maar eens voor gaan zitten...
Mijn minpunten:
- Geen multiwindow toets aan de rand van het scherm
- Geen muziekplayer starten vanuit S-view, wel bediening nadat je de muziek al gestart hebt.
- Als je het snelmenu van boven naar beneden swiped, dan springt deze vanzelf na een paar seconden weer weg... ook als je bezig bent in dit menu... erg irritant...
- Persoo
nlijk vind ik de mapicoontjes 3x niks...
- Op het lockscreen is vanalles gaande... er verschijnt een lege notificatiebalk die niks doet en de GPS notificatie flikkert aan/uit.
- Openen van de mail gaat heel traag... duurt echt seconde of 5 voordat de app gestart is en de al eerder gedow
nloade mails zichtbaar worden.
- Accu staat na 4 uur al op 43%... weet niet of dat komt door het vele gebruik vanmorgen... maar Unified Daemon(EUR) lijkt de boosdoener te zijn. Nog 3 uur te gaan zegt ie haha
Had ik het maar niet gedaan haha, was eige
nlijk prima tevreden maar ja dat irritant icoontje van de update begon me op de wekker te gaan, dus toch maar de update gedaan.
[
Voor 14% gewijzigd door
metallicattim op 23-07-2015 10:15
]