Ik vind Shift+Delete (cut), Ctrl+Insert (copy) en Shift+Insert (paste) af en toe handiger, net hoe mijn handen op het toetsenbord gepositioneerd zijn. Dit wordt gewoon door Windows gerealiseerd, dus werkt met alle tekstinvoer.
Android, kneuterig OS dat 't er ook is. Ik kreeg onlangs de update binnen voor Hangouts met daarin de SMS-functionaliteit. Prima, ik SMS toch nooit, maar met de update werden ook de notificaties aangepast: een ander geluid en trillen bij een chatbericht.
Toen heb ik, in Hangouts, het trillen uitgezet en mijn berichttoon weer aangepast naar wat het was. En deze bug zit er al sinds Android 2.nogwat in: nu is voor ál mijn andere apps de notificatietoon voor berichten weer aangepast naar de standaardberichttoon (die dus
niet gelijk is aan wat ik in Hangouts heb ingesteld, ik heb niet de standaardberichttoon aangepast).
En weer een Chrome-bug die om de drie versies de kop opsteekt: te snel Ctrl+T (new tab), Ctrl+E (search, niet nodig maar spiergeheugen), zoekterm intikken en Enter drukken zorgt ervoor dat de history van die tab stukgaat; je eerste aangeklikte zoekresultaat wordt je eerste history-entry. Een klik op Back brengt je niet terug naar de zoekresultaten, maar naar de lege, nieuwe tab.
Ze lezen mee:
We’re sorry, but your Gmail account is temporarily unavailable.
Het wordt echt tijd om volledig van Google af te stappen.
[
Voor 82% gewijzigd door
CodeCaster op 20-11-2013 15:48
]