Caelorum schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:18:
[...]
Hmm, had zelf een half jaar geleden problemen met mijn Performance MX. Wist niet goed waar het probleem zat, behalve dan dat het ding niet meer werd herkend. Ze hebben me maar gewoon een nieuwe opgestuurd. Bleek achteraf alleen de unifying receiver te zijn die was overleden. Heb dus een maand later nieuw toetsenbord gekocht met unifying receiver en omdat je er meerdere apparaten op kan aansluiten heb ik nu twee werkende muizen

1 voor mijn laptop, 1 voor mijn desktop. Ik ben helemaal blij ^^
Binnenkort eventjes vragen om een setje nieuwe gliders omdat deze op beginnen te raken. Verwacht niet zoveel problemen.
Gliders, ja dat wil nog wel eens lastig zijn! Hopelijk zijn ze nog beschikbaar voor je muis, anders kun je nog kijken naar aftermarket.
Paar dagen geleden ook een nieuw muisje besteld, Steelseries Kana v2 bij bol.com. Hopelijk heb ik die in ieder geval volgende week wel binnen, verwachte leverdatum is morgen. Ben er niet uit of hij dan hier is, of daar pas verzonden word
Had ook wel weer eens een Logitech muis willen kopen, maar ik moet geen gevormde (rechtshandige) muis hebben, maar gewoon ambidextrous. Hier op kantoor ook gewoon een Logitech (laser) muisje, mooi hoog ding en niet zo'n mini geval. Had alleen wat meer DPI mogen zijn en heb een hekel aan het sidescrolling scrollwieltje
Maarja... voornamelijk typwerk natuurlijk en af en toe de custom.min.css uploaden met drag-drop in WinSCP
[
Voor 4% gewijzigd door
TheNephilim op 07-11-2013 11:46
]