Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Ik krijg al klachten als ik me 2 dagen niet scheer...
Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II
Het ziet er inderdaad niet uit (voor mn gevoel).
Gelukkig heb ik een gezonde voedingsbodem dus zal het niet al te lang duren
Omdat ik er minder waarde aan hecht dan anderen in mijn omgeving denkenEalanrian schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:49:
Maar waarom zet je je baard op het spel bij een weddenschap?
Dus om dan een paar dagen met een stoppelbaard rond te lopen vind ik niet zo erg

Misschien wel leuk, zoek een foto van hoe je erbij loopt op dit moment (je mag ook jezelf wel posten hoor
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Valt nu wel mee (wel wennen): glad... Vanaf ongeveer eind van de week / begin volgende week wordt dat pas hilarisch/genant, in verband met de Movember actie.BtM909 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:36:
Misschien wel leuk, zoek een foto van hoe je erbij loopt op dit moment (je mag ook jezelf wel posten hoor)
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hoef niet, op de kleur ogen na (die van mij zijn blauw) is die foto spot-on!!BtM909 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:36:
Ach een stoppelbaardje kan ook mooi zijn:
[afbeelding]
Misschien wel leuk, zoek een foto van hoe je erbij loopt op dit moment (je mag ook jezelf wel posten hoor)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
1
2
| Format('... %s is geen geldig kommagetal. Er mogen max %s cijfers voor en %s cijfers na de komma staan.', ['het verbruik', IntToStr(10), IntToStr(2)]); |
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Ook mooi dat het geschreven lijkt te zijn door iemand wiens kennis van printf-formatting niet verder gaat dan '%s'.Otherside1982 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:46:
Dit is wel een creatieve manier om een string te maken:
Delphi:
1 2 Format('... %s is geen geldig kommagetal. Er mogen max %s cijfers voor en %s cijfers na de komma staan.', ['het verbruik', IntToStr(10), IntToStr(2)]);
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik lees dit als K810 of (Wedge + Note), dus het is nogal te vergelijken met 'zal ik boerenkool eten, of een nieuwe keuken kopen en dan sushi maken?'
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Achteraf na het inbouwen toch maar die boerenkool klaarmakenKorben schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:59:
[...]
Ik lees dit als K810 of (Wedge + Note), dus het is nogal te vergelijken met 'zal ik boerenkool eten, of een nieuwe keuken kopen en dan sushi maken?'
Zo dus, stoppelbaardje reporting :WBtM909 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:36:
Ach een stoppelbaardje kan ook mooi zijn:
[afbeelding]
Besloten om in de gedachte aan Movember de boel te laten staan. Een snor alleen vond ik daarentegen nou niet écht een goed idee, dus laten we de hele boel maar staan..
(K810 of Wedge) + NoteKorben schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:59:
[...]
Dus zal ik boerenkool of sushi maken in mijn nieuwe keuken
2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
iOS developer
Verwijderd
Performed beter als de compiler slim genoeg is om de int-to-string conversie door de compiler te laten doen.Otherside1982 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:46:
Dit is wel een creatieve manier om een string te maken:
Delphi:
1 2 Format('... %s is geen geldig kommagetal. Er mogen max %s cijfers voor en %s cijfers na de komma staan.', ['het verbruik', IntToStr(10), IntToStr(2)]);
Overigens zie ik best nut in het gebruik van strings, er is vast wel een obscure taal te vinden welke iets anders gebruikt dan 0-9 voor cijfers.
Maar dit is wel moeilijk in HTML5 lijkt mij
Of juist niet
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
From the information you provided, it does not appear that you meet all the eligibility requirements at this time. To enter the program, your startup must be:
Actively engaged in development of a software-based product or online service that will form a core piece of its current or intended business,
Privately held,
In business for less than 5 years, and
Less than US $1 million in annual revenue
Ok prima dan MS, geen apps verder voor win8. Achterlijk gedoe, zit zelf al win8 aan te schaffen omdat je perse daar moet ontwikkelen en dan denk je, nou dan zal ik wel via bizspark een gratis dev account kunnen krijgen... not.
Vraag me dan wel af hoe ze gaan checken of ik nou wel of niet geaccepteerd wordt, ik ben gewoon ingeschreven bij de KvK, ik werk alleen, private dus. Verder maak ik geen $1 mil. per jaar
Het enige wat je ook moest invullen op dat bizspark gebeuren was je naam van je bedrijf en wat non-boeiende informatie waar je geen conclusie op kon trekken. Vond het met inschrijven al summiere informatie, uiteindelijk blijkt dus ook dat ze maar wat natte vingerwerk doen met deze gegevens..
Raar, mijn aanvraag rammelde ook een klein beetje aangezien ik een Nederlands bedrijf ben maar alleen bereikbaar in Argentinië ben, maar geen probleem. Ik zou ff in de telefoon klimmen of mailen.douweegbertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:07:
[...]
![]()
![]()
Ok prima dan MS, geen apps verder voor win8. Achterlijk gedoe, zit zelf al win8 aan te schaffen omdat je perse daar moet ontwikkelen en dan denk je, nou dan zal ik wel via bizspark een gratis dev account kunnen krijgen... not.
Vraag me dan wel af hoe ze gaan checken of ik nou wel of niet geaccepteerd wordt, ik ben gewoon ingeschreven bij de KvK, ik werk alleen, private dus. Verder maak ik geen $1 mil. per jaaren ben ik actief aan het dev'n.
Het enige wat je ook moest invullen op dat bizspark gebeuren was je naam van je bedrijf en wat non-boeiende informatie waar je geen conclusie op kon trekken. Vond het met inschrijven al summiere informatie, uiteindelijk blijkt dus ook dat ze maar wat natte vingerwerk doen met deze gegevens..
[ Voor 89% gewijzigd door BikkelZ op 04-11-2013 15:12 ]
iOS developer
Je moet ook een website en e-mailadres hebben met de naam van je bedrijf. Heb je die?douweegbertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:07:
[...]
![]()
![]()
Vraag me dan wel af hoe ze gaan checken of ik nou wel of niet geaccepteerd wordt, ik ben gewoon ingeschreven bij de KvK, ik werk alleen, private dus. Verder maak ik geen $1 mil. per jaaren ben ik actief aan het dev'n.
En daarna word je nog een keer gebeld en ben je binnen 5 minuten geaccepteerdAvalaxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:14:
[...]
Je moet ook een website en e-mailadres hebben met de naam van je bedrijf. Heb je die?
jup. Alles is gewoon correct ingevuldAvalaxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:14:
[...]
Je moet ook een website en e-mailadres hebben met de naam van je bedrijf. Heb je die?
en is het niet bedoeld om goedkoop aan je licentie voor het dev'en voor klanten te komen ?
[ Voor 8% gewijzigd door soulrider op 04-11-2013 15:53 ]
Verwijderd
Ik haal 799 op easy en 306 634 op hard. Ik ben nog niet zo accuraat..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 16:01 ]
Haha, dat is grappig sneller leren typenBtM909 schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:47:
Ben je een echte typert: http://phoboslab.org/ztype/
[ Voor 18% gewijzigd door StM op 04-11-2013 16:07 ]
Straks thuis toch ook maar eens proberen.BtM909 schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:47:
RTFM!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
eerste keer dat die free scrolling functie op mn muis van pas komtOkkE schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:22:
Als je meer van scrollen houdt, hier nog maar eens een parallax site: http://makeyourmoneymatter.org/
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Verwijderd
Ik hou niet zo van websites die moeten laden.OkkE schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:22:
Als je meer van scrollen houdt, hier nog maar eens een parallax site: http://makeyourmoneymatter.org/
Edit: Overigens wel heel mooi gedaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 16:25 ]
Het is bedoeld voor startups zodat ze niet duizenden euros kwijt zijn aan de software (voor het eerste jaar dan). Maar nogmaals, hun requirements zijn super leuk alleen kunnen ze aan de hand van de informatie nooit weten hoe of wat. Ze vragen zulke basale informatie dat je daar geen enkele conclusie op kan trekken of iemand nou wel of niet voldoet.soulrider schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:47:
voldoe je dan wel aan het "Actively engaged in development of a software-based product or online service that will form a core piece of its current or intended business," ?
en is het niet bedoeld om goedkoop aan je licentie voor het dev'en voor klanten te komen ?
Als ik mijn bedrijf + naam e.d. geef, en zeg dat er maar 1 iemand in zit en dat mijn bedrijf niet ouder is als 5 jaar.. weet jij dan wat ik doe?
2001, 90.2%, 52.5Avalaxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:10:
4405 op normal, accuracy 89.6%, words per minute 57 (eerste poging).
Ik ging dood omdat die kleine eenletterige scheepjes blijkbaar voorrang hebben. Ik moest een woord typen wat dicht bij mijn scheepje was, maar dat kon dus niet door die kleine kutscheepjes die totaal niet in de buurt waren
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hehe, ja je moet wel van scrollen houden bij die site._David_ schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:24:
eerste keer dat die free scrolling functie op mn muis van pas komt
.
Nee, loading screens ben ik ook geen fan van, maar ik was toch blij verrast toen ik het resultaat zag.Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:24:
Ik hou niet zo van websites die moeten laden.
Edit: Overigens wel heel mooi gedaan.
.
Niet zo Crumpy Cat, is toch netjes gedaan die site? Niet functioneel (misschien) maar het is er wel één die opvalt.Hipska schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:28:
Die 'loading' afbeelding en enkele van de gebruikte achtergronden zijn inderdaad gebaseerd op parallax technieken, maar ik weet verder niet wat het scrollen op zich daar mee te maken heeft hoor.
Neen, maar dat kan eventueel wel uit je website naar voorkomen.douweegbertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:29:
[...]
Het is bedoeld voor startups zodat ze niet duizenden euros kwijt zijn aan de software (voor het eerste jaar dan). Maar nogmaals, hun requirements zijn super leuk alleen kunnen ze aan de hand van de informatie nooit weten hoe of wat. Ze vragen zulke basale informatie dat je daar geen enkele conclusie op kan trekken of iemand nou wel of niet voldoet.
Als ik mijn bedrijf + naam e.d. geef, en zeg dat er maar 1 iemand in zit en dat mijn bedrijf niet ouder is als 5 jaar.. weet jij dan wat ik doe?
Eventueel (tijdelijk) wat aanpassen en nieuwe poging wagen ? ;-)
voor de rest geef ik je gelijk hoor, maar die eerste voorwaarde is natuurlijk vrij vaag en ook moeilijk te bewijzen of net te ontkrachten als zij denken dat je er niet aan voldoet.
Dat is ook waarom je een website moet hebben. Daarnaast kunnen ze het een en ander gewoon opvragen bij de desbetreffende overheidsinstantie.douweegbertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:29:
[...] Als ik mijn bedrijf + naam e.d. geef, en zeg dat er maar 1 iemand in zit en dat mijn bedrijf niet ouder is als 5 jaar.. weet jij dan wat ik doe?
OkkE schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:22:
Ja, laat dan maar. Denk niet dat ik nog IE hoeft te downloaden als ik al IE11 gebruik. Ga eerst maar eens een fatsoenlijke site maken voordat je dat soort meldingen geeftWhoops! It looks like our site isn't compatible with your current browser. Try again using one of these: Google Chrome,
Firefox,
Internet Explorer,
& Safari
Ik heb me al 3 weken geleden aangemeld voor Bizspark, nog nooit iets gehoord en hun email beantwoorden ze ook niet, lekker spelletje spelen ze daar.douweegbertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:07:
[...]
![]()
![]()
Edit: ok ik zie op Google dat bizspark 1 grote grap is waar ze totaal niet serieus mee omgaan, had ik niet verwacht, triest zeg.
[ Voor 5% gewijzigd door Megamind op 04-11-2013 17:26 ]
Hmm, bij mij was na 1 dag geregeld.Megamind schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:22:
[...]
Ik heb me al 3 weken geleden aangemeld voor Bizspark, nog nooit iets gehoord en hun email beantwoorden ze ook niet, lekker spelletje spelen ze daar.
Een collega van me was geweigerd, omdat z'n website nog 'in progress' was.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ik zie nergens een requirement staan dat je een volledige website nodig hebt? Die van mij is ook nog in progress, maar ook op de website staat nogsteeds dit:Jan_V schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:26:
[...]
Hmm, bij mij was na 1 dag geregeld.
Een collega van me was geweigerd, omdat z'n website nog 'in progress' was.
Your account is now pending approval. We will be in touch with you regarding your status within five business days.
http://www.appelsiini.net/projects/chained
Staat er inderdaad ook niet echt op, maar is volgens mij een van de weinige dingen die ze controleren bij een aanvraag.Megamind schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:28:
[...]
Ik zie nergens een requirement staan dat je een volledige website nodig hebt? Die van mij is ook nog in progress, maar ook op de website staat nogsteeds dit:
Your account is now pending approval. We will be in touch with you regarding your status within five business days.
Dat is tenminste het enige dat ze bij mij hebben kunnen controleren.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Handig! Misschien een linkje om toe te voegen aan onze DevSchuur Kennisbank?TheNephilim schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:34:
Handige jQuery plugin voor het linken van select boxes; selecteer A in de eerste en dan laat de tweede alle mogelijkheden, onder A, zien in B.
http://www.appelsiini.net/projects/chained
EDIT: Normal is een stuk makkelijker, 96.5% accuracy, 4495 points en 't probleem dat het label dat ik blijkbaar had gekozen (veel scheepjes met een e) niet zichtbaar was tot 't te laat was.
[ Voor 58% gewijzigd door Patriot op 04-11-2013 17:51 ]
"Onderdeel A van jullie product, gedraaid op een 486 met een 0,05Bit internetlijn werkt niet" kunnen vertalen naar "Jullie hele pakket is kut"
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Doe je goed. Hoe weerspiegelt zo'n artikel zich in de verkopen?Avalaxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:03:
Woei, weer een artikeltje geregeld: http://www.eyeonwindows.c...-1-app-watch-googalytics/
FTFYVerwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:14:
[...]
Doe je goed. Hoe weerspiegelt zo'n artikel zich in de verkopen statistieken (bezoeken, installs, verkopen, ...)?
Mooi zo!Avalaxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:03:
Woei, weer een artikeltje geregeld: http://www.eyeonwindows.c...-1-app-watch-googalytics/
Wel nog een klein foutje op de website van jouw app. Jouw website verwijst naar leoncullens.com ipv de .nl variant (die wel werkt).
Thanks. Ik heb die website niet gebouwd en beheer hem ook niet, maar ik heb het doorgegeven.Styxxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:21:
[...]
Wel nog een klein foutje op de website van jouw app. Jouw website verwijst naar leoncullens.com ipv de .nl variant (die wel werkt).
Het WPCentral artikel resulteerde in een flinke piek in het aantal downloads. Google tweet deed gek genoeg niet zo heel veel, wp7.nl op zich ook niet echt, dit is nog even afwachten.Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:14:
[...]
Doe je goed. Hoe weerspiegelt zo'n artikel zich in de verkopen?

3x raden op welke dag WPCentral de app coverde
LeukBtM909 schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:47:
1837 met een accuracy van 85.2% en wpm van 44.5
Rare vogel in spe
Goed bezig! Aan hoeveel gebruikers zit je momenteel al? Als ik dat zo even mag vragen.Avalaxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:03:
RTFM!
Ok fijn ze hebben me nu afgewezen:Jan_V schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:37:
[...]
Staat er inderdaad ook niet echt op, maar is volgens mij een van de weinige dingen die ze controleren bij een aanvraag.
Dat is tenminste het enige dat ze bij mij hebben kunnen controleren.
Blijkbaar mag je geen websites maken maar alleen client softwareIt seems like your company does not match the criteria for the program. Description indicated you are providing Web development services. Startups cannot be in the business of providing services to others such as consulting, hosting, web agency, system integration or outsourced development.
BizSpark is intended for early stage startups whose core business is based on a software based offering – installed as a client application or as a SaaS service.
[ Voor 10% gewijzigd door Megamind op 04-11-2013 23:04 ]
Maak dan webapps (die een SaaS solution zijn)Megamind schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:03:
[...]
Blijkbaar mag je geen websites maken maar alleen client software
Kan ik niet goed zien, de stats (dev center) lopen hopeloos achter. Los daarvan hebben we besloten dergelijke data uit concurrentie-overwegingen niet naar buiten te brengen. Alleen de publiekelijk beschikbare data delen we._Moe_ schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:50:
[...]
Goed bezig! Aan hoeveel gebruikers zit je momenteel al? Als ik dat zo even mag vragen.
Tja ik heb 2 websites die volgens mij SaaS zijn, maar ik heb geen idee waar ze gekeken hebben, ik heb alleen een website met mijn logo verder niks...Styxxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:06:
[...]
Maak dan webapps (die een SaaS solution zijn).
Mooiste nog:
Zou bijna MVC5 weer inwisselen voor PHP.However, you do qualify for Microsoft WebMatrix. Please, visit our website: http://www.microsoft.com/web/ for more information.
[ Voor 24% gewijzigd door Megamind op 04-11-2013 23:12 ]
ik 438 met 82% accuracy en een wpm van 22Xesxen schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:45:
[...]
Leuk![]()
1837 met een accuracy van 85.2% en wpm van 44.5
not bad
ora et labora
FireSphere.
HANS IS BACK!
Geen hoofdletter s dus
Hoop dat het mee valt, want ik zou niet weten waar ik het moet zoeken.
Nee, een grap is het niet. Bizspark is een programma om kleine startups te voorzien van software en ze een vliegende start te kunnen bieden met software. Helaas wordt er veel te veel misbruik gemaakt van het programma (zeker in landen waar je makkelijk een KVK nummertje kunt halen of waar je ook kunt ondernemen zonder registratie). Ze checken of de aanvraag serieus is. Dit is gedeeltelijk geautomatiseerd (waardoor bijvoorbeeld een afgewezen registratie op een bepaald domein alle andere registraties op het betreffende domein blokkeert), maar ook gedeeltelijk mensenwerk. Gezien de release van W8.1 en VS2013 zal er allicht een run zijn op accounts, waardoor het langer duurt voordat ze zijn toegewezen.Megamind schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:22:
[...]
Ik heb me al 3 weken geleden aangemeld voor Bizspark, nog nooit iets gehoord en hun email beantwoorden ze ook niet, lekker spelletje spelen ze daar.
Edit: ok ik zie op Google dat bizspark 1 grote grap is waar ze totaal niet serieus mee omgaan, had ik niet verwacht, triest zeg.
Zelf merkte ik begin dit jaar al dat de eisen strenger zijn geworden, een van mijn aanvragen voor de BV werd ook afgewezen (tegenwoordig zien ze ook graag een SaaS oplossing), maar als je wat effort in de aanvraag steekt krijg je hem er wel doorheen
De eis is applicaties, MSDN+BizSpark is namelijk een developer-concept. Voor websites kun je via Microsoft Partnership een MAPS pack krijgen (die zijn er voor development en design/websites). Kost je 300 euro per jaar en daar worden geen vragen gesteld (enkel de eis dat de betreffende licenties niet voor productie worden gebruikt, weet niet hoe dat in BizSpark exact zit).Megamind schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:03:
[...]
Ok fijn ze hebben me nu afgewezen:
[...]
Blijkbaar mag je geen websites maken maar alleen client software
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Hebben jullie geen minimale systeemeisen voor het pakket dan? Sowieso vraag ik me af of ze het pakket dan echt willen gebruiken, dat test je toch op een fatsoenlijk systeem...Firesphere schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:40:
Geweldig hoe mensen van
"Onderdeel A van jullie product, gedraaid op een 486 met een 0,05Bit internetlijn werkt niet" kunnen vertalen naar "Jullie hele pakket is kut"
Koffie!
productivity.. it is gone....BtM909 schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:47:
Ik heb hem in m'n favorieten opgeslagen. Vanavond eens even proberen (als ik er aan toe kom, aangezien COD Ghosts nu ook aan het downloaden is
Jij overloper, hoe kun je nou CuD gaan spelen, Battlefield 4 is the shit!pdebie schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:13:
[...]
Ik heb hem in m'n favorieten opgeslagen. Vanavond eens even proberen (als ik er aan toe kom, aangezien COD Ghosts nu ook aan het downloaden is)
---
Onze eerste (Wordpress) plugin aan het werk op een website!
Wees niet bang. Die komt ook nog wel in de collectie denk ik.TheNephilim schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:04:
[...]
Jij overloper, hoe kun je nou CuD gaan spelen, Battlefield 4 is the shit!Nee gekkigheid, ieder z'n meug xd
Kun je ook in aanmerking komen als het doel van je business in principe niets met software te maken heeft, maar je om dat mogelijk te maken wel gewoon een in-house app ontwikkelt?.Gertjan. schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:24:
De eis is applicaties, MSDN+BizSpark is namelijk een developer-concept. Voor websites kun je via Microsoft Partnership een MAPS pack krijgen (die zijn er voor development en design/websites). Kost je 300 euro per jaar en daar worden geen vragen gesteld (enkel de eis dat de betreffende licenties niet voor productie worden gebruikt, weet niet hoe dat in BizSpark exact zit).
Misschien een beetje een vage omschrijving, dus een voorbeeld: stel je runt een high frequency trading bedrijf (ja ik heb gisteren de Tegenlicht docu op TV gezien
Modbreak: laten we daar niet naar linken.
Kijken of ik vanavond even snel xkcd's idee met de crossword puzzle kan uitwerken als webpagina
edit:
wait, we kunnen de wachtwoorden nog niet decrypten
[ Voor 117% gewijzigd door NMe op 05-11-2013 15:06 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Dan richt je toch een dochterbedrijf op welke de software as a service aanbied aan het moederbedrijf..oisyn schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:35:
[...]
Kun je ook in aanmerking komen als het doel van je business in principe niets met software te maken heeft, maar je om dat mogelijk te maken wel gewoon een in-house app ontwikkelt?
Misschien een beetje een vage omschrijving, dus een voorbeeld: stel je runt een high frequency trading bedrijf (ja ik heb gisteren de Tegenlicht docu op TV gezien). Het doel van je bedrijf is geld verdienen dmv geautomatiseerd traden. De core business is echter het ontwikkelen van software die dat voor jou doet. Je maakt dus puur software voor eigen gebruik. Kom je dan in aanmerking?
@Gamebuster: Hmm toch maar ff dat wachtwoord aanpassen (iets met lui enzo) als is het wel een uniek wachtwoord in tegenstelling tot F.West98 blijkbaar.... FOEI!
[ Voor 9% gewijzigd door Ealanrian op 05-11-2013 12:55 ]
Goede vraag, volgens mij is het wel het doel om diensten/software te leveren aan andere partijen. Maar een idee zoals Ealanrian heeft lijkt die lading ook prima te dekken.oisyn schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:35:
[...]
Kun je ook in aanmerking komen als het doel van je business in principe niets met software te maken heeft, maar je om dat mogelijk te maken wel gewoon een in-house app ontwikkelt?
Misschien een beetje een vage omschrijving, dus een voorbeeld: stel je runt een high frequency trading bedrijf (ja ik heb gisteren de Tegenlicht docu op TV gezien). Het doel van je bedrijf is geld verdienen dmv geautomatiseerd traden. De core business is echter het ontwikkelen van software die dat voor jou doet. Je maakt dus puur software voor eigen gebruik. Kom je dan in aanmerking?
Overigens kom ik op de Bizspark showcase ook wel eens bedrijven tegen die zelf een briljant concept op de markt zetten en deze zijn volgens mij niet altijd SaaS. Mogelijk dat het dus wel mag in bepaalde situaties. In de showcase van Bizspark kun je misschien een beeld krijgen wat ze wel en niet accepteren. Heb mij niet verdiept in alle regels.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Zou wel willen weten of ik ook in de lijst sta met m'n e-mailadres en wachtwoord...Gamebuster schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:48:
Heeft iemand de adobe wachtwoorden lijst gevonden?
Kijken of ik vanavond even snel xkcd's idee met de crossword puzzle kan uitwerken als webpagina
edit:
[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 05-11-2013 15:07 ]
wel leuk dat je link instant een ~4gig bestand downloadGamebuster schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:48:
Heeft iemand de adobe wachtwoorden lijst gevonden?
edit:
[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 05-11-2013 15:07 ]
Schandalig dat bedrijven als Adobe hun mouw vegen aan het netjes afhandelen van paswoord encryptie. Ze zouden verdomme het voorbeeld moeten geven!TheNephilim schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:10:
[...]
Zou wel willen weten of ik ook in de lijst sta met m'n e-mailadres en wachtwoord...
RTFM!
Adobe is een desktop-software-tent; die zouden niet moeten proberen hun fikken te branden aan het maken van web-applicaties._Moe_ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:14:
[...]
Schandalig dat bedrijven als Adobe hun mouw vegen aan het netjes afhandelen van paswoord encryptie. Ze zouden verdomme het voorbeeld moeten geven!
Uitgepakt is ie ~10gigdouweegbertje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:13:
[...]
wel leuk dat je link instant een ~4gig bestand download
Zijn het er 2.9M of zijn het nog meer records?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
edit: Te lui om ff rowcounter te schrijven idd.
edit2: Sublime Text has stopped working
[ Voor 42% gewijzigd door HMS op 05-11-2013 13:34 ]
Sublime heeft al moeite met een paar honder MBHMS schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:31:
Ik heb geen idee. Ik probeer hem wel even in Sublime Text te laden
PrisonerOfPain schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:40:
[...]
Sublime heeft al moeite met een paar honder MB
Snelle rowcounter zegt: 152 989 540 records
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Als in, die 'uitbreiding' op CSS?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.