De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 137 Laatste
Acties:
  • 340.251 views

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-01 23:20
D-Raven schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:51:
Toevallig dat ik mn baard geschoren heb gisteren, (iets over een weddenschap). Maar nee, daar kwamen deze dingen dan weer niet bij aan te pas :P
Hahahaha Deathraven is een meisje ...... :P

[ Voor 18% gewijzigd door farlane op 04-11-2013 11:57 ]

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-11-2025
Denk dat ik thuis rare blikken krijg als ik opeens een baard laat staan.
Ik krijg al klachten als ik me 2 dagen niet scheer...

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
:D

Het ziet er inderdaad niet uit (voor mn gevoel).

Gelukkig heb ik een gezonde voedingsbodem dus zal het niet al te lang duren :D

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-01 17:30
Maar waarom zet je je baard op het spel bij een weddenschap?

• D-Raven
Ealanrian schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:49:
Maar waarom zet je je baard op het spel bij een weddenschap?
Omdat ik er minder waarde aan hecht dan anderen in mijn omgeving denken :+, en het toch redelijk snel weer terug groeit.
Dus om dan een paar dagen met een stoppelbaard rond te lopen vind ik niet zo erg :P

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ach een stoppelbaardje kan ook mooi zijn:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.abclocal.go.com/images/ktrk/cms_exf_2007/news/local/ktrk_111611_Jack_Hughman.jpg

Misschien wel leuk, zoek een foto van hoe je erbij loopt op dit moment (je mag ook jezelf wel posten hoor :))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

BtM909 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:36:
Misschien wel leuk, zoek een foto van hoe je erbij loopt op dit moment (je mag ook jezelf wel posten hoor :))
Valt nu wel mee (wel wennen): glad... Vanaf ongeveer eind van de week / begin volgende week wordt dat pas hilarisch/genant, in verband met de Movember actie. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• D-Raven

[afbeelding]

Hoef niet, op de kleur ogen na (die van mij zijn blauw) is die foto spot-on!! _/-\o_

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik doelde meer op alle coffee corner bezoekers haha :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Otherside1982
  • Laatst online: 15-01 18:32
Dit is wel een creatieve manier om een string te maken:
Delphi:
1
2
Format('... %s is geen geldig kommagetal. Er mogen max %s cijfers voor en %s cijfers na de komma staan.', 
  ['het verbruik', IntToStr(10), IntToStr(2)]);

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan 8)7

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

Otherside1982 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:46:
Delphi:
1
2
Format('... %s is geen geldig kommagetal. Er mogen max %s cijfers voor en %s cijfers na de komma staan.', 

Ook mooi dat het geschreven lijkt te zijn door iemand wiens kennis van printf-formatting niet verder gaat dan '%s'.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:19

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Dubio.
Deze of deze in combinatie met deze

O-)

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Korben

Korben

() => {};

Ik lees dit als K810 of (Wedge + Note), dus het is nogal te vergelijken met 'zal ik boerenkool eten, of een nieuwe keuken kopen en dan sushi maken?'

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-01 13:34
Korben schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:59:
[...]

Ik lees dit als K810 of (Wedge + Note), dus het is nogal te vergelijken met 'zal ik boerenkool eten, of een nieuwe keuken kopen en dan sushi maken?'
Achteraf na het inbouwen toch maar die boerenkool klaarmaken :')

Freedom for everyone..

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 11:06

[afbeelding]

Zo dus, stoppelbaardje reporting :W

Besloten om in de gedachte aan Movember de boel te laten staan. Een snor alleen vond ik daarentegen nou niet écht een goed idee, dus laten we de hele boel maar staan..

• F.West98

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Korben schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:59:
[...]

(K810 of Wedge) + Note ;)
Dus zal ik boerenkool of sushi maken in mijn nieuwe keuken :+

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

BikkelZ

CMD+Z

Ik kreeg hier al weer "Gimli" naar mijn hoofd geslingerd vorige week, ik zal eens kijken of ik het zo op de gevoelige plaat kan vastleggen om de meningen hier te peilen.

iOS developer

Verwijderd

Otherside1982 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:46:
Delphi:
1
2

Performed beter als de compiler slim genoeg is om de int-to-string conversie door de compiler te laten doen. O-)

Overigens zie ik best nut in het gebruik van strings, er is vast wel een obscure taal te vinden welke iets anders gebruikt dan 0-9 voor cijfers.

• F.West98

F.West98

Alweer 17 jaar hier

http://thisissand.com/
Geweldig :P

[ Voor 7% gewijzigd door F.West98 op 04-11-2013 14:48 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Flash -O-

• F.West98

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Ja -O-
Maar dit is wel moeilijk in HTML5 lijkt mij
Of juist niet :P

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Niet echt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:38

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

From the information you provided, it does not appear that you meet all the eligibility requirements at this time. To enter the program, your startup must be:
Actively engaged in development of a software-based product or online service that will form a core piece of its current or intended business,
Privately held,
In business for less than 5 years, and
Less than US $1 million in annual revenue
8)7 8)7
Ok prima dan MS, geen apps verder voor win8. Achterlijk gedoe, zit zelf al win8 aan te schaffen omdat je perse daar moet ontwikkelen en dan denk je, nou dan zal ik wel via bizspark een gratis dev account kunnen krijgen... not.
Vraag me dan wel af hoe ze gaan checken of ik nou wel of niet geaccepteerd wordt, ik ben gewoon ingeschreven bij de KvK, ik werk alleen, private dus. Verder maak ik geen $1 mil. per jaar :+ en ben ik actief aan het dev'n.

Het enige wat je ook moest invullen op dat bizspark gebeuren was je naam van je bedrijf en wat non-boeiende informatie waar je geen conclusie op kon trekken. Vond het met inschrijven al summiere informatie, uiteindelijk blijkt dus ook dat ze maar wat natte vingerwerk doen met deze gegevens.. ;w

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

BikkelZ

CMD+Z

Dat is zo'n beetje de reden dat canvas uitgevonden is volgens mij
douweegbertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:07:
[...]

8)7 8)7
Ok prima dan MS, geen apps verder voor win8. Achterlijk gedoe, zit zelf al win8 aan te schaffen omdat je perse daar moet ontwikkelen en dan denk je, nou dan zal ik wel via bizspark een gratis dev account kunnen krijgen... not.
Vraag me dan wel af hoe ze gaan checken of ik nou wel of niet geaccepteerd wordt, ik ben gewoon ingeschreven bij de KvK, ik werk alleen, private dus. Verder maak ik geen $1 mil. per jaar :+ en ben ik actief aan het dev'n.

Het enige wat je ook moest invullen op dat bizspark gebeuren was je naam van je bedrijf en wat non-boeiende informatie waar je geen conclusie op kon trekken. Vond het met inschrijven al summiere informatie, uiteindelijk blijkt dus ook dat ze maar wat natte vingerwerk doen met deze gegevens.. ;w
Raar, mijn aanvraag rammelde ook een klein beetje aangezien ik een Nederlands bedrijf ben maar alleen bereikbaar in Argentinië ben, maar geen probleem. Ik zou ff in de telefoon klimmen of mailen.

[ Voor 89% gewijzigd door BikkelZ op 04-11-2013 15:12 ]

iOS developer

Verwijderd

Nice. Alleen spijtig dat het niet in HTML5 is gemaakt inderdaad ...

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:38
[...]

8)7 8)7

Je moet ook een website en e-mailadres hebben met de naam van je bedrijf. Heb je die?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Avalaxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:14:
[...]

Je moet ook een website en e-mailadres hebben met de naam van je bedrijf. Heb je die?
En daarna word je nog een keer gebeld en ben je binnen 5 minuten geaccepteerd :)

• Douweegbertje

Douweegbertje

Avalaxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:14:
[...]

jup. Alles is gewoon correct ingevuld

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
voldoe je dan wel aan het "Actively engaged in development of a software-based product or online service that will form a core piece of its current or intended business," ?
en is het niet bedoeld om goedkoop aan je licentie voor het dev'en voor klanten te komen ?

[ Voor 8% gewijzigd door soulrider op 04-11-2013 15:53 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ben je een echte typert: http://phoboslab.org/ztype/

Verwijderd

Leuk spelletje. Is er ook een mobile versie? :+

Ik haal 799 op easy en 306 634 op hard. Ik ben nog niet zo accuraat..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 16:01 ]

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-01 12:06

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha, dat is grappig sneller leren typen :p

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:24

StM

2746 bij de eerste poging op normal :P Best netjes met 4-6 vingers.

[ Voor 18% gewijzigd door StM op 04-11-2013 16:07 ]

• Avalaxy
4405 op normal, accuracy 89.6%, words per minute 57 (eerste poging).

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-01 11:19
Straks thuis toch ook maar eens proberen.

RTFM!

• F.West98

F.West98

Alweer 17 jaar hier

1416. Best laag

• OkkE

OkkE

Als je meer van scrollen houdt, hier nog maar eens een parallax site: http://makeyourmoneymatter.org/

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:49

_David_

FP ProMod

llama llama duck

OkkE schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:22:
Als je meer van scrollen houdt, hier nog maar eens een parallax site: http://makeyourmoneymatter.org/
eerste keer dat die free scrolling functie op mn muis van pas komt _/-\o_

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Verwijderd

Ik hou niet zo van websites die moeten laden.
Edit: Overigens wel heel mooi gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 16:25 ]

• Hipska
  • Laatst online: 12-01 10:30
Die 'loading' afbeelding en enkele van de gebruikte achtergronden zijn inderdaad gebaseerd op parallax technieken, maar ik weet verder niet wat het scrollen op zich daar mee te maken heeft hoor.

• Douweegbertje

Douweegbertje

soulrider schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:47:
voldoe je dan wel aan het "Actively engaged in development of a software-based product or online service that will form a core piece of its current or intended business," ?
en is het niet bedoeld om goedkoop aan je licentie voor het dev'en voor klanten te komen ?
Het is bedoeld voor startups zodat ze niet duizenden euros kwijt zijn aan de software (voor het eerste jaar dan). Maar nogmaals, hun requirements zijn super leuk alleen kunnen ze aan de hand van de informatie nooit weten hoe of wat. Ze vragen zulke basale informatie dat je daar geen enkele conclusie op kan trekken of iemand nou wel of niet voldoet.
Als ik mijn bedrijf + naam e.d. geef, en zeg dat er maar 1 iemand in zit en dat mijn bedrijf niet ouder is als 5 jaar.. weet jij dan wat ik doe?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Avalaxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:10:
4405 op normal, accuracy 89.6%, words per minute 57 (eerste poging).
2001, 90.2%, 52.5

Ik ging dood omdat die kleine eenletterige scheepjes blijkbaar voorrang hebben. Ik moest een woord typen wat dicht bij mijn scheepje was, maar dat kon dus niet door die kleine kutscheepjes die totaal niet in de buurt waren :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• OkkE

OkkE

_David_ schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:24:
eerste keer dat die free scrolling functie op mn muis van pas komt _/-\o_
Hehe, ja je moet wel van scrollen houden bij die site. :)
.
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:24:
Ik hou niet zo van websites die moeten laden.
Edit: Overigens wel heel mooi gedaan.
Nee, loading screens ben ik ook geen fan van, maar ik was toch blij verrast toen ik het resultaat zag.
.
Hipska schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:28:
Die 'loading' afbeelding en enkele van de gebruikte achtergronden zijn inderdaad gebaseerd op parallax technieken, maar ik weet verder niet wat het scrollen op zich daar mee te maken heeft hoor.
Niet zo Crumpy Cat, is toch netjes gedaan die site? Niet functioneel (misschien) maar het is er wel één die opvalt. :)

• F.West98

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Je moet als eerst de grote schepen zsm doodmaken, die hebben die kleine stomme dingen. Daarna de medium, die hebben 2/3-letterwoorden. Daarna de rest

• soulrider
  • Laatst online: 27-11-2017
douweegbertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:29:
[...]

Het is bedoeld voor startups zodat ze niet duizenden euros kwijt zijn aan de software (voor het eerste jaar dan). Maar nogmaals, hun requirements zijn super leuk alleen kunnen ze aan de hand van de informatie nooit weten hoe of wat. Ze vragen zulke basale informatie dat je daar geen enkele conclusie op kan trekken of iemand nou wel of niet voldoet.
Als ik mijn bedrijf + naam e.d. geef, en zeg dat er maar 1 iemand in zit en dat mijn bedrijf niet ouder is als 5 jaar.. weet jij dan wat ik doe?
Neen, maar dat kan eventueel wel uit je website naar voorkomen.
Eventueel (tijdelijk) wat aanpassen en nieuwe poging wagen ? ;-)

voor de rest geef ik je gelijk hoor, maar die eerste voorwaarde is natuurlijk vrij vaag en ook moeilijk te bewijzen of net te ontkrachten als zij denken dat je er niet aan voldoet.

• Caelorum
  • Laatst online: 00:05
douweegbertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:29:
[...] Als ik mijn bedrijf + naam e.d. geef, en zeg dat er maar 1 iemand in zit en dat mijn bedrijf niet ouder is als 5 jaar.. weet jij dan wat ik doe?
Dat is ook waarom je een website moet hebben. Daarnaast kunnen ze het een en ander gewoon opvragen bij de desbetreffende overheidsinstantie.
Whoops! It looks like our site isn't compatible with your current browser. Try again using one of these: Google Chrome,
Firefox,
Internet Explorer,
& Safari
Ja, laat dan maar. Denk niet dat ik nog IE hoeft te downloaden als ik al IE11 gebruik. Ga eerst maar eens een fatsoenlijke site maken voordat je dat soort meldingen geeft :/

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:14
[...]

8)7 8)7

Ik heb me al 3 weken geleden aangemeld voor Bizspark, nog nooit iets gehoord en hun email beantwoorden ze ook niet, lekker spelletje spelen ze daar.

Edit: ok ik zie op Google dat bizspark 1 grote grap is waar ze totaal niet serieus mee omgaan, had ik niet verwacht, triest zeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Megamind op 04-11-2013 17:26 ]

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:24
Megamind schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:22:
[...]

Ik heb me al 3 weken geleden aangemeld voor Bizspark, nog nooit iets gehoord en hun email beantwoorden ze ook niet, lekker spelletje spelen ze daar.
Hmm, bij mij was na 1 dag geregeld.

Een collega van me was geweigerd, omdat z'n website nog 'in progress' was.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Megamind
Jan_V schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:26:
[...]

Hmm, bij mij was na 1 dag geregeld.

Een collega van me was geweigerd, omdat z'n website nog 'in progress' was.
Ik zie nergens een requirement staan dat je een volledige website nodig hebt? Die van mij is ook nog in progress, maar ook op de website staat nogsteeds dit:

Your account is now pending approval. We will be in touch with you regarding your status within five business days.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Handige jQuery plugin voor het linken van select boxes; selecteer A in de eerste en dan laat de tweede alle mogelijkheden, onder A, zien in B.

http://www.appelsiini.net/projects/chained

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:24
Megamind schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:28:
[...]

Ik zie nergens een requirement staan dat je een volledige website nodig hebt? Die van mij is ook nog in progress, maar ook op de website staat nogsteeds dit:

Your account is now pending approval. We will be in touch with you regarding your status within five business days.
Staat er inderdaad ook niet echt op, maar is volgens mij een van de weinige dingen die ze controleren bij een aanvraag.
Dat is tenminste het enige dat ze bij mij hebben kunnen controleren.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

TheNephilim schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:34:
Handige jQuery plugin voor het linken van select boxes; selecteer A in de eerste en dan laat de tweede alle mogelijkheden, onder A, zien in B.

http://www.appelsiini.net/projects/chained
Handig! Misschien een linkje om toe te voegen aan onze DevSchuur Kennisbank?

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-01 15:27

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Hmm, 2627 op expert, 92.5% accuracy maar slechts 66 wpm. Wel geinig :+

EDIT: Normal is een stuk makkelijker, 96.5% accuracy, 4495 points en 't probleem dat het label dat ik blijkbaar had gekozen (veel scheepjes met een e) niet zichtbaar was tot 't te laat was.

[ Voor 58% gewijzigd door Patriot op 04-11-2013 17:51 ]

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-01 23:03

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Geweldig hoe mensen van
"Onderdeel A van jullie product, gedraaid op een 486 met een 0,05Bit internetlijn werkt niet" kunnen vertalen naar "Jullie hele pakket is kut" :D

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Avalaxy
Woei, weer een artikeltje geregeld: http://www.eyeonwindows.c...-1-app-watch-googalytics/

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gaat lekker zo! Goed bezig!

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Verwijderd

Doe je goed. Hoe weerspiegelt zo'n artikel zich in de verkopen?

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:14:
[...]
Doe je goed. Hoe weerspiegelt zo'n artikel zich in de verkopen statistieken (bezoeken, installs, verkopen, ...)?
FTFY :+

• Styxxy
Mooi zo!

Wel nog een klein foutje op de website van jouw app. Jouw website verwijst naar leoncullens.com ipv de .nl variant (die wel werkt).

• Avalaxy
Styxxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:21:
[...]

Wel nog een klein foutje op de website van jouw app. Jouw website verwijst naar leoncullens.com ipv de .nl variant (die wel werkt).
Thanks. Ik heb die website niet gebouwd en beheer hem ook niet, maar ik heb het doorgegeven.
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:14:
[...]

Doe je goed. Hoe weerspiegelt zo'n artikel zich in de verkopen?
Het WPCentral artikel resulteerde in een flinke piek in het aantal downloads. Google tweet deed gek genoeg niet zo heel veel, wp7.nl op zich ook niet echt, dit is nog even afwachten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bpIAsIp.png

3x raden op welke dag WPCentral de app coverde :P

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 18:10
Crap m'n thuisserver is aan het overlijden, dat gaat weer wat uurtjes kosten :(

Roomba E5 te koop

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-01 21:55
Leuk :D

1837 met een accuracy van 85.2% en wpm van 44.5

Rare vogel in spe

• _Moe_
Goed bezig! Aan hoeveel gebruikers zit je momenteel al? Als ik dat zo even mag vragen.

RTFM!

• Megamind
Jan_V schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:37:
[...]

Staat er inderdaad ook niet echt op, maar is volgens mij een van de weinige dingen die ze controleren bij een aanvraag.
Dat is tenminste het enige dat ze bij mij hebben kunnen controleren.
Ok fijn ze hebben me nu afgewezen:
It seems like your company does not match the criteria for the program. Description indicated you are providing Web development services. Startups cannot be in the business of providing services to others such as consulting, hosting, web agency, system integration or outsourced development.

BizSpark is intended for early stage startups whose core business is based on a software based offering – installed as a client application or as a SaaS service.
Blijkbaar mag je geen websites maken maar alleen client software 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Megamind op 04-11-2013 23:04 ]

• Styxxy
Megamind schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:03:
[...]
Maak dan webapps (die een SaaS solution zijn) :+ .

• Avalaxy
_Moe_ schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:50:
[...]

Goed bezig! Aan hoeveel gebruikers zit je momenteel al? Als ik dat zo even mag vragen.
Kan ik niet goed zien, de stats (dev center) lopen hopeloos achter. Los daarvan hebben we besloten dergelijke data uit concurrentie-overwegingen niet naar buiten te brengen. Alleen de publiekelijk beschikbare data delen we.

• Megamind
Styxxy schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:06:
[...]

Maak dan webapps (die een SaaS solution zijn) :+ .
Tja ik heb 2 websites die volgens mij SaaS zijn, maar ik heb geen idee waar ze gekeken hebben, ik heb alleen een website met mijn logo verder niks...

Mooiste nog:
However, you do qualify for Microsoft WebMatrix. Please, visit our website: http://www.microsoft.com/web/ for more information.
Zou bijna MVC5 weer inwisselen voor PHP.

[ Voor 24% gewijzigd door Megamind op 04-11-2013 23:12 ]

• mrc4nl
  • Laatst online: 01:07

mrc4nl

Procrastinatie expert

Xesxen schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:45:
[...]

Leuk :D

1837 met een accuracy van 85.2% en wpm van 44.5
ik 438 met 82% accuracy en een wpm van 22
not bad /3

ora et labora

• F.West98

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Whut.
FireSphere.
HANS IS BACK!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Geen hoofdletter s dus ;)

• Styxxy
Avondje op StackOverflow gezeten. Eigenlijk niet veel geantwoord (1 antwoord accepted), maar wel wat gecomment. En daarnaast nog een leuk probleem zitten bekijken, waarbij ik nog eens ILSpy kon open trekken om door de code van .NET te snuizen. Altijd leuk :+ .

• Avalaxy
Als ik het wat rustiger heb moet ik ook maar weer eens wat teruggeven aan de community door een avondje vragen te beantwoorden. Kan ik mooi m'n reputation weer opbouwen :)

• Ealanrian
Zeg Firesphere is was net gewend aan die andere afbeelding en nu wissel je weer? Waarom?

Verwijderd

Hans is back *O*

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:55
/me Klant heeft sinds kort IE10 en heeft nu PDF render problemen vanuit ReportServer.

Hoop dat het mee valt, want ik zou niet weten waar ik het moet zoeken.

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02-2025

.Gertjan.

Owl!

Megamind schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:22:
[...]

Edit: ok ik zie op Google dat bizspark 1 grote grap is waar ze totaal niet serieus mee omgaan, had ik niet verwacht, triest zeg.
Nee, een grap is het niet. Bizspark is een programma om kleine startups te voorzien van software en ze een vliegende start te kunnen bieden met software. Helaas wordt er veel te veel misbruik gemaakt van het programma (zeker in landen waar je makkelijk een KVK nummertje kunt halen of waar je ook kunt ondernemen zonder registratie). Ze checken of de aanvraag serieus is. Dit is gedeeltelijk geautomatiseerd (waardoor bijvoorbeeld een afgewezen registratie op een bepaald domein alle andere registraties op het betreffende domein blokkeert), maar ook gedeeltelijk mensenwerk. Gezien de release van W8.1 en VS2013 zal er allicht een run zijn op accounts, waardoor het langer duurt voordat ze zijn toegewezen.

Zelf merkte ik begin dit jaar al dat de eisen strenger zijn geworden, een van mijn aanvragen voor de BV werd ook afgewezen (tegenwoordig zien ze ook graag een SaaS oplossing), maar als je wat effort in de aanvraag steekt krijg je hem er wel doorheen :)
Megamind schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:03:
[...]

Ok fijn ze hebben me nu afgewezen:

[...]

De eis is applicaties, MSDN+BizSpark is namelijk een developer-concept. Voor websites kun je via Microsoft Partnership een MAPS pack krijgen (die zijn er voor development en design/websites). Kost je 300 euro per jaar en daar worden geen vragen gesteld (enkel de eis dat de betreffende licenties niet voor productie worden gebruikt, weet niet hoe dat in BizSpark exact zit).

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Zo, koffie. Zeer nodig.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Firesphere schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:40:
Geweldig hoe mensen van
"Onderdeel A van jullie product, gedraaid op een 486 met een 0,05Bit internetlijn werkt niet" kunnen vertalen naar "Jullie hele pakket is kut" :D
Hebben jullie geen minimale systeemeisen voor het pakket dan? Sowieso vraag ik me af of ze het pakket dan echt willen gebruiken, dat test je toch op een fatsoenlijk systeem...

Koffie! :o

• D-Raven
productivity.. it is gone....

• PdeBie
D-Raven schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:02:
[...]

productivity.. it is gone....
Ik heb hem in m'n favorieten opgeslagen. Vanavond eens even proberen (als ik er aan toe kom, aangezien COD Ghosts nu ook aan het downloaden is :+ )

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:22
Woei, vanochtend lekker wakker worden met een zonnetje, cappuccino, 3km hardlopen, en maar weer verder typen aan m'n paper voor machine learning :)

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

pdebie schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:13:
[...]

Ik heb hem in m'n favorieten opgeslagen. Vanavond eens even proberen (als ik er aan toe kom, aangezien COD Ghosts nu ook aan het downloaden is :+ )
Jij overloper, hoe kun je nou CuD gaan spelen, Battlefield 4 is the shit! :p Nee gekkigheid, ieder z'n meug xd Snap trouwens niet dat Tweakers er geen video review aan wijdt.

---

Onze eerste (Wordpress) plugin aan het werk op een website! :o Nog even verder verbeteren en dan maar eens loslaten in het wild. Ben wel benieuwd hoe dat opgepakt word en of er reacties op komen. Er zijn al wel wat Twitter plugins, maar er mist altijd wel iets. Die van ons heeft een widget, een JSON interface, maar gewoon weergeven is ook mogelijk!

• PdeBie
TheNephilim schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:04:
[...]

Jij overloper, hoe kun je nou CuD gaan spelen, Battlefield 4 is the shit! :p Nee gekkigheid, ieder z'n meug xd
Wees niet bang. Die komt ook nog wel in de collectie denk ik. :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.Gertjan. schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:24:
De eis is applicaties, MSDN+BizSpark is namelijk een developer-concept. Voor websites kun je via Microsoft Partnership een MAPS pack krijgen (die zijn er voor development en design/websites). Kost je 300 euro per jaar en daar worden geen vragen gesteld (enkel de eis dat de betreffende licenties niet voor productie worden gebruikt, weet niet hoe dat in BizSpark exact zit).
Kun je ook in aanmerking komen als het doel van je business in principe niets met software te maken heeft, maar je om dat mogelijk te maken wel gewoon een in-house app ontwikkelt?

Misschien een beetje een vage omschrijving, dus een voorbeeld: stel je runt een high frequency trading bedrijf (ja ik heb gisteren de Tegenlicht docu op TV gezien :P). Het doel van je bedrijf is geld verdienen dmv geautomatiseerd traden. De core business is echter het ontwikkelen van software die dat voor jou doet. Je maakt dus puur software voor eigen gebruik. Kom je dan in aanmerking?

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
Heeft iemand de adobe wachtwoorden lijst gevonden?

Modbreak: laten we daar niet naar linken. ;)

Kijken of ik vanavond even snel xkcd's idee met de crossword puzzle kan uitwerken als webpagina :P

edit:
wait, we kunnen de wachtwoorden nog niet decrypten :(

[ Voor 117% gewijzigd door NMe op 05-11-2013 15:06 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Ealanrian
.oisyn schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:35:
[...]

Kun je ook in aanmerking komen als het doel van je business in principe niets met software te maken heeft, maar je om dat mogelijk te maken wel gewoon een in-house app ontwikkelt?

Misschien een beetje een vage omschrijving, dus een voorbeeld: stel je runt een high frequency trading bedrijf (ja ik heb gisteren de Tegenlicht docu op TV gezien :P). Het doel van je bedrijf is geld verdienen dmv geautomatiseerd traden. De core business is echter het ontwikkelen van software die dat voor jou doet. Je maakt dus puur software voor eigen gebruik. Kom je dan in aanmerking?
Dan richt je toch een dochterbedrijf op welke de software as a service aanbied aan het moederbedrijf.

@Gamebuster: Hmm toch maar ff dat wachtwoord aanpassen (iets met lui enzo) als is het wel een uniek wachtwoord in tegenstelling tot F.West98 blijkbaar.... FOEI!

[ Voor 9% gewijzigd door Ealanrian op 05-11-2013 12:55 ]

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02-2025

.Gertjan.

Owl!

.oisyn schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:35:
[...]

Goede vraag, volgens mij is het wel het doel om diensten/software te leveren aan andere partijen. Maar een idee zoals Ealanrian heeft lijkt die lading ook prima te dekken :)

Overigens kom ik op de Bizspark showcase ook wel eens bedrijven tegen die zelf een briljant concept op de markt zetten en deze zijn volgens mij niet altijd SaaS. Mogelijk dat het dus wel mag in bepaalde situaties. In de showcase van Bizspark kun je misschien een beeld krijgen wat ze wel en niet accepteren. Heb mij niet verdiept in alle regels.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gamebuster schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:48:

Kijken of ik vanavond even snel xkcd's idee met de crossword puzzle kan uitwerken als webpagina :P

edit:
Zou wel willen weten of ik ook in de lijst sta met m'n e-mailadres en wachtwoord... :/

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 05-11-2013 15:07 ]

• Douweegbertje

Douweegbertje

Gamebuster schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:48:

edit:
wel leuk dat je link instant een ~4gig bestand download :+

[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 05-11-2013 15:07 ]

• _Moe_
TheNephilim schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:10:
[...]

Zou wel willen weten of ik ook in de lijst sta met m'n e-mailadres en wachtwoord... :/
Schandalig dat bedrijven als Adobe hun mouw vegen aan het netjes afhandelen van paswoord encryptie. Ze zouden verdomme het voorbeeld moeten geven!

RTFM!

• Korben

Korben

() => {};

_Moe_ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:14:
[...]

Schandalig dat bedrijven als Adobe hun mouw vegen aan het netjes afhandelen van paswoord encryptie. Ze zouden verdomme het voorbeeld moeten geven!
Adobe is een desktop-software-tent; die zouden niet moeten proberen hun fikken te branden aan het maken van web-applicaties.

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-01 21:29

HMS

douweegbertje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:13:
[...]

wel leuk dat je link instant een ~4gig bestand download :+
Uitgepakt is ie ~10gig :D

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-01 18:18

markvt

Peppi Cola

Zijn het er 2.9M of zijn het nog meer records?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• HMS

HMS

Ik heb geen idee. Ik probeer hem wel even in Sublime Text te laden ;)

edit: Te lui om ff rowcounter te schrijven idd.
edit2: Sublime Text has stopped working -O-

[ Voor 42% gewijzigd door HMS op 05-11-2013 13:34 ]

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
HMS schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:31:
Ik heb geen idee. Ik probeer hem wel even in Sublime Text te laden ;)
Sublime heeft al moeite met een paar honder MB :o

• HMS

HMS

PrisonerOfPain schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:40:
[...]

Sublime heeft al moeite met een paar honder MB :o
:P. Inderdaad.

Snelle rowcounter zegt: 152 989 540 records

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

less ftw!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-01 15:27

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Als in, die 'uitbreiding' op CSS?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als in: de commandline applicatie die zonder problemen (tekst) files van GB's in grootte kan openen ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1 ... 75 ... 137 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.