Broodje Hesp ken je wel?Ealanrian schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:12:
Weer een stukje raar belgisch dialect geleerd.
Verwijderd
Is geen dialect maar gewoon correct AN. Het staat in de Vandale (zie vorige post).Ealanrian schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:12:
Weer een stukje raar belgisch dialect geleerd.
correct
Eeh, niet boven de rivieren in ieder gevalVerwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:16:
[...]
Broodje Hesp zeggen ze in Nederland toch ook gewoon of niet?
niet in het oosten in ieder geval... (tussen Arnhem en Duitsland)Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:16:
[...]
Broodje Hesp zeggen ze in Nederland toch ook gewoon of niet?
2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik woon in Brabant en daar noemen we het 'ham', niet 'hesp'.
We are shaping the future
Het ligt dus toch niet (altijd) aan mij
Jawel, alleen laten we het niet altijd extra duidelijk blijken.
Dat spul vind ik niet te pruimen.... Muhahahah
In Brabant hebben we de A ingeslikt, daar is het een broodje herring met juin
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
En als je curry in België op je hamburger bestelt, krijg je ketchup. Vergis me daar elke keer weer in als ik in België op een meeting* ben.
*meeting = meeting met de auto-pimp-my-ride-club
Het uiteindelijke product bestaat uit plastic met knoppen, dus van een GUI is nauwelijks sprakeTheNephilim schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:11:
[...]
Dat is wel snel geregeld ja! Heerlijk, als je zo even snel een werkend prototype neer kan zetten om bepaalde functionaliteit even te testen. Er moet dus nog een échte GUI ontwikkeld worden voor het uiteindelijke product?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
En om curry op je hamburger te krijgen moet je vragen om ketchup?pdebie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:22:
En als je curry in België op je hamburger bestelt, krijg je ketchup. Vergis me daar elke keer weer in als ik in België op een meeting* ben.
Nee, curry kennen/verkopen ze daar niet volgens mij 
althans, niet in die frietkotten die op de meetings vaak staan.
althans, niet in die frietkotten die op de meetings vaak staan.
[ Voor 37% gewijzigd door PdeBie op 31-10-2013 13:25 ]
Verklaard deels waarom de br-ham-spec op graspop nooit smaakten.
In Zeeland valt de ‘A’ ook weg en is de uitspraak eigenlijk meer “juun”..Gertjan. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:22:
In Brabant hebben we de A ingeslikt, daar is het een broodje herring met juin
*) Ook weer enigszins afhankelijk welk eiland / dorp...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Bij mij werken de R# en VS shortcuts niet meer goed. Tevens is IntelliSense f*cked up..Gertjan. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:01:
[...]
Mensen hier al over op VS2013? Ik draai sinds de release 2013, maar begin steeds meer issues tegen te komen (kan ook aan R# liggen). Heb nu 2 redelijk grote projecten open staan en hij hangt zich op als ik TFS wil raadplegen...Op deze manier ben ik al gillend gek voordat ik in de buurt kom van mijn pensioen
Heb zelfs de settings van R# 7 die ik in VS2012 gebruik geimporteerd in VS2013, maar helpt niets.
Waarschijnlijk zal ik dus een uninstall moeten doen van VS2013 en R# 8 en daarna nog maar een keer proberen. Deze problemen die ik heb heb ik wel vaker gezien bij een installatie van R#. In ieder geval mega irritant.
De VS2012 met R# 7 installatie werkt overigens nog super!
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Dat gevecht had ik ook inderdaadJan_V schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:26:
[...]
Bij mij werken de R# en VS shortcuts niet meer goed. Tevens is IntelliSense f*cked up.
Heb zelfs de settings van R# 7 die ik in VS2012 gebruik geimporteerd in VS2013, maar helpt niets.
Waarschijnlijk zal ik dus een uninstall moeten doen van VS2013 en R# 8 en daarna nog maar een keer proberen. Deze problemen die ik heb heb ik wel vaker gezien bij een installatie van R#. In ieder geval mega irritant.
De VS2012 met R# 7 installatie werkt overigens nog super!
De migratie van 2012 naar 2013 ging inderdaad niet helemaal perfect, zag bij een aantal updates ook dat de tab/accolade settings borked gingen....
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
In de frituur waar ik weekendwerk deed, kan je wel gewoon curry krijgen. Je moet dan wel om gele curry vragen want als je gewoon curry zegt is de kans groot dat je curry ketchup bedoelt (gele curry wordt maar zelden gevraagd).pdebie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:22:
Gele curry is volgens mij weer wat anders als de curry die wij bedoelen. Curry is rood en iets of wat scherp.
Hier in Nederland is de curry toch echt rood.Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:29:
[...]
In de frituur waar ik weekendwerk deed, kan je wel gewoon curry krijgen. Je moet dan wel om gele curry vragen want als je gewoon curry zegt is de kans groot dat je curry ketchup bedoelt (gele curry wordt maar zelden gevraagd).
wel een smos.
Driving a cadillac in a fool's parade.
Gele curry als in kerrie?Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:29:
[...]
In de frituur waar ik weekendwerk deed, kan je wel gewoon curry krijgen. Je moet dan wel om gele curry vragen want als je gewoon curry zegt is de kans groot dat je curry ketchup bedoelt (gele curry wordt maar zelden gevraagd).
Ik ging er eigenlijk vanuit dat pdebie het verschil tussen ketchup (tomatenprut) en curry (tomaten met kruiden, volgens mij ook wel eens curry gewurz ofzo genoemd) bedoelde.
Verwijderd
Wat is dan het verschil tussen curry en curry ketchup? In België heb je tomatenketchup, curry ketchup (hetgeen je op je hamburger krijgt als je om curry vraagt) en gele curry wat dus inderdaad kerrie is.
Dat is curry-ketchup, maar in de volksmond inderdaad curry.GateKeaper schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:30:
[...]
Hier in Nederland is de curry toch echt rood.
Curry is inderdaad zo'n gerecht wat volgens mij inderdaad iets met kerrie te maken heeft.
een curry worst....Gertjan. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:31:
[...]
Gele curry als in kerrie?
Ik ging er eigenlijk vanuit dat pdebie het verschil tussen ketchup (tomatenprut) en curry (tomaten met kruiden, volgens mij ook wel eens curry gewurz ofzo genoemd) bedoelde.
Wat boeiender is, een sate'ke bestellen in een fritkot en dan zien dat er poeder over heen gaat ipv pindasaus (want die mogen ze blijkbaar niet verkopen??)
Disclaimer, jaren lang 2 a 3 dagen in de week rondom lokeren en sint niklaas gewerkt, en met grote regelmaat midden in de nacht no1 opgezocht in Anvers.
[ Voor 13% gewijzigd door kwaakvaak_v2 op 31-10-2013 13:35 . Reden: disclaimertje ]
Juist..Gertjan. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:31:
[...]
Curry:

Ketchup:
satesaus mag niet verkocht worden? Wat is dat nou weer voor een raar iets?
Haha, een old school GUI dan!armageddon_2k1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:23:
[...]
Het uiteindelijke product bestaat uit plastic met knoppen, dus van een GUI is nauwelijks sprake
Noem het een 3d GUI en en verdien bakken geld
Verwijderd
Volgens de verpakking op fles 1 is het dus wel degelijk curry ketchup. De onderste ketchup is gewoon tomatenketchup. Dus als je curry vraagt zou je - als alles goed gaat - toch de bovenste moeten krijgen hoor.pdebie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:34:
[...]
Juist.
Curry:
[afbeelding]
Ketchup:
[afbeelding]
Teveel mee gefraudeerd denk ik, men mixte andere zaken door de satesausEalanrian schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:34:
satesaus mag niet verkocht worden? Wat is dat nou weer voor een raar iets?
Plus ik ken geen enkele belg die ook maar iets wil te maken hebben met pindasaus/pindakaas & consoorten 
Yakkes
Yakkes
Verwijderd
Een saté krijg je hier inderdaad met satékruiden, ik heb geen idee waarom Nederlanders pindasaus satésaus noemen. Bij een saté zou ik zoiets nooit eten. Ik heb van een collega gehoord dat jullie zelf satésaus bij biefstuk durven te etenkwaakvaak_v2 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:33:
[...]
een curry worst...
Wat boeiender is, een sate'ke bestellen in een fritkot en dan zien dat er poeder over heen gaat ipv pindasaus (want die mogen ze blijkbaar niet verkopen??)
Disclaimer, jaren lang 2 a 3 dagen in de week rondom lokeren en sint niklaas gewerkt, en met grote regelmaat midden in de nacht no1 opgezocht in Anvers.
satesaus bij een biefstuk is moord. Maar verder is alles lekkerder met Satesaus en bacon.
Mijn schoonfamilie heeft mij geleerd dat bij een goede gourmet of bbq avond een pan pindasaus hoortEalanrian schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:39:
satesaus bij een biefstuk is moord. Maar verder is alles lekkerder met Satesaus en bacon.
Over biefstuk is het inderdaad heiligschennis
Jan_V schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:33:
[...] Dat is curry-ketchup, maar in de volksmond inderdaad curry. [...]
Verbazingwekkend dat er altijd een hoop mensen in de stuip schieten van Belgisch Nederlandse woorden als ajuin
Als je de echte kent eet je het vrijwel nergens meer buitenshuis.
Het is wel degelijk een authentiek Indonesische saus voor over sateetjes. Een echte smaakt duidelijk naar cocos (Bram Ladage heeft dat, verder nergens bij een frietkraam geproefd) en er moet gewoon een bak sambal in (hier haakt Bram een beetje af) en een goede boemboe.Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:38:
[...]
Een saté krijg je hier inderdaad met satékruiden, ik heb geen idee waarom Nederlanders pindasaus satésaus noemen. Bij een saté zou ik zoiets nooit eten. Ik heb van een collega gehoord dat jullie zelf satésaus bij biefstuk durven te eten
[ Voor 7% gewijzigd door BikkelZ op 31-10-2013 13:46 ]
iOS developer
Bij de gemiddelde aziatische eetgelegenheid (of nou ja, de chinees) krijg je gewoon Wyko sate saus geserveerd. Sowieso is het hele concept van de Chinese tafel verzonnen en totaal niet authentiek. Schijnbaar kun je in China nergens een bak Bami speciaal kopenBikkelZ schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:45:
[...]
Het is wel degelijk een authentiek Indonesische saus voor over sateetjes. Een echte smaakt duidelijk naar cocos (Bram Ladage heeft dat, verder nergens bij een frietkraam geproefd) en er moet gewoon een bak sambal in (hier haakt Bram een beetje af) en een goede boemboe.
Die NL pagina krijg je niet te zien als je op 'curry ketchup' zoekt in Google (ik niet tenminste), maar is inderdaad dezelfde pagina.Caelorum schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:41:
[...]
pak dan op zijn minst de Nederlandse pagina (want we spreken hier momenteel Nederlands) en let goed op de titel. En het gerecht wat jij curry noemt heet helemaal geen curry maar bijv. chicken tikka masala of de naam van 1 van de andere duizenden gerechten waar kerrie in zit.
Blijkbaar is het curry poeder (kerrie) inderaad een ingredient. Ik was altijd in de veronderstelling dat het zelf een (pittig) gerecht was.
Is ook wel de lekkerste NL satesaus die er is!.Gertjan. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:47:
[...]
Bij de gemiddelde aziatische eetgelegenheid (of nou ja, de chinees) krijg je gewoon Wyko sate saus geserveerd. Sowieso is het hele concept van de Chinese tafel verzonnen en totaal niet authentiek. Schijnbaar kun je in China nergens een bak Bami speciaal kopen
[ Voor 23% gewijzigd door Jan_V op 31-10-2013 13:50 ]
De chinees zoals wij die kennen is ook meer een indonees die verwestert is.Gertjan. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:47:
[...]
Bij de gemiddelde aziatische eetgelegenheid (of nou ja, de chinees) krijg je gewoon Wyko sate saus geserveerd. Sowieso is het hele concept van de Chinese tafel verzonnen en totaal niet authentiek. Schijnbaar kun je in China nergens een bak Bami speciaal kopen
En dan gaan ze klagen als wij zeggen dat alle mensen uit Azie op elkaar lijkenkwaakvaak_v2 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:50:
[...]
De chinees zoals wij die kennen is ook meer een indonees die verwestert is
Curry/kerrie is een kruidenmixJan_V schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:49:
Blijkbaar is het curry poeder (kerrie) inderaad een ingredient. Ik was altijd in de veronderstelling dat het zelf een (pittig) gerecht was.
En op de vraag welke kruiden en specerijen het bevat bestaat geen eenduidig antwoord. Volgens mij is alleen kurkuma standaard, dat veroorzaakt ook de kleur ervan.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Door al dat gepraat over eten heb ik weer honger....
Meestal staat het ook wel gewoon netjes op de gevel hoor, "Chinees / Indisch restaurant"..Gertjan. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:47:
[...]
Een Chinese tafel is voor mij zo'n grote ronde tafel voor de hele familie en dan gewoon schalen met brandertjes op tafel met specialiteiten. Een restaurant wat geen Kai Lan met oestersaus heeft valt sowieso af. Maar pas als je totaal vage dingen als koude kippenvoeten en varkenshiel in kwal tegen komt op de kaart weet je dat je écht goed zit
iOS developer
Dan wil ik graag de eerste zijn!spleethoven schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:38:
Plus ik ken geen enkele belg die ook maar iets wil te maken hebben met pindasaus/pindakaas & consoorten
Yakkes
Friet met pindasaus = heerlijk
RTFM!
Verwijderd
Friet met pindasaus zou ik niet direct doen (al wil ik een patatje oorlog wel eens proberen) maar een gehaktstaaf met pindasaus is best lekker._Moe_ schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:13:
[...]
Dan wil ik graag de eerste zijn!
Friet met pindasaus = heerlijk
See comment above: staat nog op mijn bucketlist.
Let er wel op dat er verschil is tussen Nederlandse en Belgische patatje (of friet
) oorlog.
Wikipedia: Friet
Ik moet in België altijd opletten dat het niet de zure mayo is, die vind ik zo vies...
Vorige week in Gent uit eten geweest en kregen we van die vieze dunne, slappe, net gare frietjes bij de gerechten.HMS schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:26:
Let er wel op dat er verschil is tussen Nederlandse en Belgische patatje (of friet) oorlog.
Beetje jammer als je verwacht van die lekkere dikke frieten te krijgen.
Eigenlijk vrijwel alle nederlanders die ik ken eten pindasaus bij alles. Als wij op scouting een bbq hebben gaat er echt absurd veel pindasaus doorheen. Maar daar zitten mensen die eten pindasaus bij brood, komkommer, tomaat en al het vlees. Het liefst zoveel dat je alleen de pindasaus proeft..
Ach belgen weten sowieso veel meer van lekker eten dan ons nederlanders. Daar kan je gewoon een croque monsieur (tosti) bestellen bij de lunch waar je gewoon echt van kan genieten ipv een simpel geroosterd broodje met gesmolten kaas ertussen.
Ach belgen weten sowieso veel meer van lekker eten dan ons nederlanders. Daar kan je gewoon een croque monsieur (tosti) bestellen bij de lunch waar je gewoon echt van kan genieten ipv een simpel geroosterd broodje met gesmolten kaas ertussen.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Nee en ja.
2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Doet u mij maar een braadworst, patat speciaal en een berehap pinda, saus apart.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nee man! Die is juist het lekkerste!Hoogie2004 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:32:
Ik moet in België altijd opletten dat het niet de zure mayo is, die vind ik zo vies...
Lekkere dikke Vlaamse frites met die Belgische mayo! Heerlijk!
Ik noem het zelf ook geen Patat. ik noem het gewoon Frietjes
Gisteren mijn Serie 3 afgerond

En deze Special edition toegevoegd:
Wat houdt dat in? Leuke poppetjes btw
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
OMG.. Dit is de eerste keer dat ik meerdere classes en zooi heb geschreven in C++ waarbij alles in 1 keer werkt. Nu heb ik een message system die in ieder geval werkt als ik 1 thread heb. Als het goed is (famous last words) werkt het ook met meerdere threads ^^
Ik voel me zo'n noob dat ik daar blij van wordt he ^^
Ik voel me zo'n noob dat ik daar blij van wordt he ^^
[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 31-10-2013 15:06 ]
Is dat niet gewoon SuperFetch aan het werk?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Klik eens op m'n profiel.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dus in vervolg heet het een broodje .oisyn en gaan we .oisyn, Ham noemen
[ Voor 28% gewijzigd door Ealanrian op 31-10-2013 15:20 ]
Die poppetjes
Je hebt verschillende series, dit is dus Serie 3 (zonder de 2 in doos op de foto).
Ik ben sinds dit jaar begonnen met verzamelen.
Zo heb je Serie 1 + 2 die officieel niet meer te koop zijn. + Special editions en sommige zijn nooit verkocht maar alleen te verkrijgen bij een Google event. (deze dus)
Hier zie je een overzicht van een aantal collectibles
Dus omdat jullie een tosti (brood+ham+kaas) een croque monsieur (brood+ham+kaas) noemen kun je daar wel van genieten? Wat een ballen vergelijking, heb hier vaak genoeg een goede tosti op. Maar als je culinair wilt gaan vergelijken, kom dan niet met een verkapte snack als een tosti aan.Ozzie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:38:
Eigenlijk vrijwel alle nederlanders die ik ken eten pindasaus bij alles. Als wij op scouting een bbq hebben gaat er echt absurd veel pindasaus doorheen. Maar daar zitten mensen die eten pindasaus bij brood, komkommer, tomaat en al het vlees. Het liefst zoveel dat je alleen de pindasaus proeft..
Kijk, als je nu zou zeggen dat de Franse keuken beter is (waar je overigens de croque monsieur naam van hebt gejat) dan de Nederlandse dan geef ik je gelijk. De Belgische tosti met de Nederlandse vergelijking is een beetje...
Waar hebben we het over. Alsof je in België geen beroerd restaurant tegen kunt komen en er hier niks knaps te krijgen is
Iets zegt mij dat Jonnie boer het daar niet mee eens is
Verwijderd
Ik denk dat het niveau qua restaurants in België hoger ligt dan in Nederland. Natuurlijk heb je in Nederland ook goeie restaurants en in België ook slechte restaurants ...
Nee, niet daarom, wat een ballenconclusie. Hij komt met een voorbeeld. Een dom voorbeeld, daar ben ik het mee eens, maar dat voorbeeld is geen sluitend bewijs voor wat hij te zeggen heeft. Imho heeft hij gewoon gelijk, de Belgen hebben over de gehele linie genomen gewoon meer verstand van goed eten. De Fransen nog meer. Afstand tot de Middelandsezee lijkt heel belangrijk.douweegbertje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:23:
Dus omdat jullie een tosti (brood+ham+kaas) een croque monsieur (brood+ham+kaas) noemen kun je daar wel van genieten? Wat een ballen vergelijking
^^ dit, al ontloopt het elkaar kwa sterrenrestaurants niet zo heel veel.Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:42:
Ik denk dat het niveau qua restaurants in België hoger ligt dan in Nederland. Natuurlijk heb je in Nederland ook goeie restaurants en in België ook slechte restaurants ...
[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 31-10-2013 15:51 ]
Wij hebben dan ook geen tijd voor eten, er moet gewerkt worden.
Magnetron voer duurt zelfs te lang..Ealanrian schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:44:
Wij hebben dan ook geen tijd voor eten, er moet gewerkt worden.
En daarvoor heb je dus krentenbrood, dat kan droog en koud gegeten worden
Dat moet je alsnog pakken en opeten, dat kost ook tijd, en dus geld.Ealanrian schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:48:
En daarvoor heb je dus krentenbrood, dat kan droog en koud gegeten worden
Daarom: een infuus.
De Fransen zijn vaak totale hufters, maar koken kunnen ze wel..oisyn schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:42:
[...]
Nee, niet daarom, wat een ballenconclusie. Hij komt met een voorbeeld. Een dom voorbeeld, daar ben ik het mee eens, maar dat voorbeeld is geen sluitend bewijs voor wat hij te zeggen heeft. Imho heeft hij gewoon gelijk, de Belgen hebben over de gehele linie genomen gewoon meer verstand van goed eten. De Fransen nog meer.
[...]
^^ dit, al ontloopt het elkaar kwa sterrenrestaurants niet zo heel veel.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Moet ook worden bijgevuld..Alex) schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:48:
[...]
Dat moet je alsnog pakken en opeten, dat kost ook tijd, en dus geld.
Daarom: een infuus.
Daar heb je dan weer mensen voor die ook werk moeten hebben
Gelul over patat hier, nu heb ik zin in een vette hap
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Warme chocolademelk
Jah, ik lust ook wel een bakkie! Met satésaus en uitjes natuurlijkGamebuster schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:56:
uiteraard met veel satesaus (of pindasaus, whatever)
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik rij op weg naar huis even langs de chinees denk ik. Mihoen met Sate Ajam. Oh! Nu al hongerGamebuster schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:56:
Jaaah! Lekkaaah, met babi pangang, ku lo yuk en fu yong hai!pdebie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:04:
[...]
Ik rij op weg naar huis even langs de chinees denk ik. Mihoen met Sate Ajam. Oh! Nu al honger
Gadverdamme, Chinees voer 
Doe mij maar een goede ribeye, of een eendenborst, of een kangeroesteak, of ...
Doe mij maar een goede ribeye, of een eendenborst, of een kangeroesteak, of ...
Doe mij maar een willekeurige Thaise curry
. Sowieso, Aziatische keuken boven alles. En nee, daarmee bedoel ik niet de Nederlandse Indo-Chinees.
[ Voor 60% gewijzigd door .oisyn op 31-10-2013 16:14 ]
Kijk maar naar de Grieken.oisyn schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:42:
[...]
Afstand tot de Middelandsezee lijkt heel belangrijk.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Je zegt het sarcastisch, maar wat is er mis met de Griekse keuken? Grieks, Spaans, Italiaans... hele ordes van grootte verschil met de Hollandse pot.
[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 31-10-2013 16:16 ]
Laatst tandoori gegeten, dat is ook vreselijk lekker!
Volgens mij wordt het vanavond bier/wijn + sushi
[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 31-10-2013 16:20 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
ah gadver. daar zit Crème fraîche in.TheNephilim schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:19:
Laatst tandoori gegeten, dat is ook vreselijk lekker!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.