Hij doet zich gewoon voor als een toetsenbord, en gebruikt daarbij de WWW function key, en begint dan te typen. Het is een heel "dom" systeem, welk wel werkt.CodeCaster schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:34:
Ik heb bij het tekenen voor dit appartement een plastic huisje gekregen van de woningbouwvereniging. Aan dit huisje zit een USB-kabel en er zou contactinformatie op staan volgens degene die hem me overhandigde.
Nu kwam ik het ding toevallig weer tegen en sloot het aan. Behalve een lampje dat ging branden in het huisje gebeurde er niets. Tot ik het ding nog eens omdraaide en zag dat je het geval kon inknijpen...
Toen ik dat deed, kwam de Run-box op m'n scherm te staan en werd letter voor letter de URL van de website van de vereniging ingetikt waarna op Enter werd gedrukt.Nog voor de site geladen was heb ik het ding uit m'n computer gerukt en door de kamer geslingerd (bij wijze van), maar hóe laat je een USB-device dat in vredesnaam doen? En ook niet onbelangrijk, wat zou er op Linux gebeuren?
Ook in linux zal dit werken zolang je maar de WWW-key als shortcut naar de browser hebt staan