Geen idee wat "de norm" voor 24" zou zijn maar ik vond 't een hele verbetering t.o.v. 1280

(En ik ga nu dus van 2560 x 1024 naar 5760 x 1080 -> ~2.4 keer meer "real estate"
Ik heb net in de PW gekeken en zie, als ik
24" selecteer, dat er weinig over blijft:
Niet dat 't me verder kan roesten overigens; ik doe er voornamelijk devwerk op en een beetje surfen dus I couldn't care less wat de resolutie is, als ik maar een shitload aan vensters open en kwijt kan

Die moeite ga ik niet meer nemen, over een week of 2 komt m'n nieuwe werkstation namelijk ook binnen en dan gaat deze format C: en door naar de kids

HMS schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:59:
Ik heb zelf de Brightness van 50 naar 35 gezet, scheelt toch behoorlijk wat. Maar het ligt er ook aan hoe je schermen georiënteerd zijn. Ik heb bijvoorbeeld geen last van invallend zonlicht
Zoals 't er nu voor staat ben ik van 100 (=max maar ook fabrieksinstelling) naar 20 gegaan en ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat misschien nog wel wat te licht vind. Nu waren m'n oude schermpjes ook al heel wat jaartjes oud en daarmee mogelijk wat "versleten" (/minder licht?) maar toen ik deze schermen aanzette was ik meteen klaarwakker
Als m'n nieuwe werkstation er is zal ik ze eens kalibreren.
[
Voor 46% gewijzigd door
RobIII op 29-10-2013 00:28
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij