De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 137 Laatste
Acties:
  • 340.217 views

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Als je aan je laptop gaat werken dan maakt het potentiaalverschil tussen jou en de laptop uit, niet tussen jou en een willekeurige pc kast.

Een ESD schok is juist het gelijk maken van de lading, dat wil je niet doen op het apparaat waar je op gaat werken zonder dat die aan aarde verbonden is natuurlijk.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 01:05:
[...] Volgens mij heb jij een verkeerd idee van het nut van mantle. Een grafische kaart wordt niet magischerwijs sneller door mantle, de CPU overhead wordt slechts verminderd. [...]
Oh dat snap ik ook wel :)
Als je 3 beeldschermen hebt is het niet zo dat de hoeveelheid draw calls met een factor 3 omhoog gaat. De draw calls worden slechts zwaarder. Dat schaalt nog altijd prima met openGL en directX. Het is de CPU overhead die het grootste probleem is.
Granted, ben nog niet goed op de hoogte op waar de precieze bottlenecks zitten :) Dus de CPU overhead zit puur op het aantal draw calls? In het hele proces van vertex naar pixel shader zit verder niets meer dat voor extra overhead kan zorgen bij gebruik van opengl/directx? transform feedback bijv?

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-01 14:07
Met kast bedoel ik de metalen delen van de pc/laptop. Als het potentiaal tussen jou en die delen gelijk is, hoef je de stekker er niet in te hebben.
Natuurlijk doe je dit voordat je de electonica vastpakt omdat anders de ontlading via die electronica gaat, dat is nogal wiedes.

Een laptop heeft vaak niet eens een aarde, dus de stekker er in houden zou sowieso niets uithalen.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

farlane schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:55:
Met kast bedoel ik de metalen delen van de pc/laptop. Als het potentiaal tussen jou en die delen gelijk is, hoef je de stekker er niet in te hebben.
Om dat potentiaal gelijk te maken moet de stroom toch ergens heen vloeien? Waar gaat die heen als er geen aarde is?
Een laptop heeft vaak niet eens een aarde, dus de stekker er in houden zou sowieso niets uithalen.
Hij ontlaadde aan een andere kast, niet zijn laptop.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-01 16:28

TheNephilim

Wtfuzzle

OkkE schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:09:
[...]

Die ‘visual’ aan de bovenkant als background-image, de rest met :before / :after oplossen. Done.

En de volgende keer eerder met de ontwerper overleggen als je een ontwerp ziet dat problemen voor je oplevert. Pixel Perfect (wat bedoel jij daar in deze situatie mee?) zijn we toch sowieso al een tijdje mee gestopt.
Heb het geheel nu staan. De header en slider zijn in ieder geval goed, alleen nog een ramp bij verkleinen van scherm. Het uitstekende deel moet dan verder naar links, maar goed daar kom ik wel uit.

CSS3 tags zijn denk ik geen oplossing, de website moet ook in Internet Explorer 8 fatsoenlijk te zien zijn. We geven in IE8 al wel een melding over browser upgrade, maarja...

Er is wel overleg geweest, maar heb me toen verkeken op het hele gebeuren. Met pixel-perfect bedoel ik dat de schuine randen van verschillende secties met elkaar moeten lijnen. Bijvoorbeeld het menu en de slider eronder... :X
Bosmonster schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:21:
Probleem is denk ik niet zozeer het maken (met wat creatief PNG geknutsel kom je er wel), maar hoe hou je alles beheerbaar, flexibel en schaalbaar. Je kunt van een beheerder niet verwachten dat ie Photoshop-master is.

Toevallig zit ik nu ongeveer in een soortgelijk iets, maar moet het ook nog responsive zijn en zijn de schuine lijnen instelbaar (alsin de beheerder kan kiezen of het schuin is of niet, alsmede de kleurstelling, voor de betreffende subpage/site).

Uiteindelijk de schuine vlakken dus maar met wat creatief CSS3 opgelost en aangegeven dat de schuine lijnen in IE8 gewoon recht zullen zijn.
Sommige dingen zijn geen probleem, maar inderdaad, het schuine vlak in de content word niks. Als de content kleiner of groter word, zit je al met een probleem. Daarnaast is het erg lastig, elementen van twee kanten met schuine rand en andere kleur, passend voor elke schermmaat.

Deze moet ook responsive worden, nog maar eens zien hoe of wat.

En verder... ach ik kom er vast wel weer uit, maar het is uitermate frustrerend :+

• farlane
EddoH schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:59:
Om dat potentiaal gelijk te maken moet de stroom toch ergens heen vloeien? Waar gaat die heen als er geen aarde is?
Het is een vereffening tussen 2 objecten, in dit geval de laptop/pc kast en jouw lichaam dus de (hele kleine) stroom vloeit tussen deze twee delen.

Denk maar eens aan de vonk die je kunt krijgen van bv je auto, die krijg je ook als je zelf geisoleerd bent van aarde met rubber kaplaarzen.
Hij ontlaadde aan een andere kast, niet zijn laptop.
Strikt gesproken heeft dat alleen zin als de laptop ook aan dezelfde aarde/potentiaal hangt, anders kan die nog altijd een ander potentiaal hebben.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

farlane schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:09:
[...]

Het is een vereffening tussen 2 objecten, in dit geval de laptop/pc kast en jouw lichaam dus de (hele kleine) stroom vloeit tussen deze twee delen.

Denk maar eens aan de vonk die je kunt krijgen van bv je auto, die krijg je ook als je zelf geisoleerd bent van aarde met rubber kaplaarzen.
En vervolgens gaat er een stroom lopen in het chassis van je auto, wat je juist niet wilt in je apparaat.
Het is geen 'vereffening tussen 2 objecten' maar een simpel potentiaalverschil. Zoals de plus en -min in je stopcontact, die van een batterij, accu en de pinnen van een capacitor.
Strikt gesproken heeft dat alleen zin als de laptop ook aan dezelfde aarde/potentiaal hangt, anders kan die nog altijd een ander potentiaal hebben.
Aarde is aarde: letterlijk de grond onder een woonhuis. Over een paar km zal daar misschien een potentiaalverschil tussen zitten.

We kunnen er nog heel lang over lullen, maar het simpele principe is gewoon dat je aan de ground ontlaad zodat je dat niet doet aan je electrische componenten, daar is niets magisch aan.
Een anti-statische vloer zit aan ground, een ant-statische armband aan ground, en ontladen doe je aan chassis als die aan ground verbonden zit.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
farlane schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:09:
[...]
Maar dan zou mijn laptop geladen moeten zijn. Ik neem aan dat ik door te ontladen aan mijn pc kast ( en dus de aarde van mijn stopcontact ) de kans op een statische ontlading op mijn laptop een stuk kleiner maak.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Aargh, ik wordt gek van de secretaresse(s) van 'corporate'.

Laten we even iedereen (1392 mensen) uitnodigen voor cursussen. Het zijn 10 cursussen, waar elke cursus ongeveer 10 mogelijk trainingsdata heeft. Hoe doe je dat?

Gewoon iedereen in de To list stoppen, en ongeveer 100 meeting requests uitsturen met de vraag degene waar je niet kan te declinen en degene waar je wel kan de accepten.

Ik krijg dus gewoon 100 mails binnen nu met 1392 mensen in de To-list. Ik kom nu uit op 250mb, want we stoppen ook in elke mail een leuk plaatje.

Ik heb haar baas een vriendelijk mailtje gestuurd.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Caelorum
Reply all met een 500MB plaatje erin doen? Ben je ook een tijdje van haar af ^^ (en alle anderen die het lef hebben je een mail te willen sturen)

Verwijderd

Caelorum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:28:
(en alle anderen die het lef hebben je een mail te willen sturen)
Je kan altijd nog het image uit de reply slopen...

Verwijderd

Doe een reply all met 'Please unsubscribe me from this mailing list' })

Verwijderd in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 4" ;)

Verwijderd

Ze moeten een unit-testing uitvinden bij het testen van brandmelders e.d. Hier zijn ze al de hele dag aan het testen, voor elke melder die ze testen gaat het of even piepen of gaat het grote alarm af… Bij een bedrijf dat chemische opslag en transport doet, is dat géén pretje... Wat een kabaal. :/

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01:41
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:42:
Ze moeten een unit-testing uitvinden bij het testen van brandmelders e.d. Hier zijn ze al de hele dag aan het testen, voor elke melder die ze testen gaat het of even piepen of gaat het grote alarm af… Bij een bedrijf dat chemische opslag en transport doet, is dat géén pretje... Wat een kabaal. :/
Als er vandaag brand uitbreekt blijft iedereen gewoon zitten?

En als er morgen brand uitbreekt, dan "zal het testen wel uitgelopen zijn"?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-01 23:54

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gewoon de boel in de hens zetten?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Verwijderd

Ik vind het al erg genoeg dat ze hier wekelijks het alarm testen.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:38

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Weet iemand hier toevallig een leuke web-based "roadmap" manager wat ik simpelweg op een webserv. kan installeren? Iets waar je per persoon een project kan toewijzen inclusief tijden e.d. zodat je simpel kan zien wat er nog moet gebeuren aan projecten / features per persoon / tijdstip?

• farlane
EddoH schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:16:
En vervolgens gaat er een stroom lopen in het chassis van je auto, wat je juist niet wilt in je apparaat.
Het is geen 'vereffening tussen 2 objecten' maar een simpel potentiaalverschil. Zoals de plus en -min in je stopcontact, die van een batterij, accu en de pinnen van een capacitor.
Wat je wilt is dat *de vereffening van de potentialen* ( =ontlading) plaatsvindt via je hand naar de kast/behuizing, in plaats van via de electronica, maar daarvoor hoeft er geen stekker in het stopcontact te zitten.

Ik quote nog even een stukje van Wikipedia, omdat die altijd gelijk heeft:
Het gaat om het 'potentiaalverschil'. Hiermee wordt bedoeld het verschil in statische lading tussen de handen en bijvoorbeeld het computergeheugen dat geplaatst wordt. Dat moet nagenoeg nul zijn, c.q. vereffend zijn. Het heeft dus niets met 'aarden' van het gewone elektriciteitnet te maken. Deze begrippen worden geregeld door elkaar gehaald.
Een stopcontact geen plus en min, aangezien het normaal gesproken een wisselspanning betreft
Woy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:17:
Maar dan zou mijn laptop geladen moeten zijn. Ik neem aan dat ik door te ontladen aan mijn pc kast ( en dus de aarde van mijn stopcontact ) de kans op een statische ontlading op mijn laptop een stuk kleiner maak.
Je maakt de kans inderdaad een stuk kleiner, omdat de laptop niet snel een lading zal opbouwen, maar theoretisch is het wel mogelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door farlane op 16-10-2013 15:17 ]

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-01 16:28

TheNephilim

Wtfuzzle

douweegbertje schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:11:
Weet iemand hier toevallig een leuke web-based "roadmap" manager wat ik simpelweg op een webserv. kan installeren? Iets waar je per persoon een project kan toewijzen inclusief tijden e.d. zodat je simpel kan zien wat er nog moet gebeuren aan projecten / features per persoon / tijdstip?
Misschien kun je wat met https://trello.com/

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ja ik wil het echt downloaden en zelf beheren. We zijn hier nogal sceptisch over data buiten ons netwerk :+

zit nu naar redmine te kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Douweegbertje op 16-10-2013 15:19 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
En daar komen de overige requirements alweer ;)

Maak nou een apart topic aan; dat maakt het makkelijker om het onderwerp te bespreken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01:41
douweegbertje schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

Ja ik wil het echt downloaden en zelf beheren. We zijn hier nogal sceptisch over data buiten ons netwerk :+

zit nu naar redmine te kijken.
Kijk dan ook even naar Jira.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Verwijderd

Freeaqingme schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:56:
[...]

Als er vandaag brand uitbreekt blijft iedereen gewoon zitten?

En als er morgen brand uitbreekt, dan "zal het testen wel uitgelopen zijn"?
Iedereen zal dan vast blijven zitten, maar bij sommigen is dat normaal ook. Laatst was er een keer echt iets, de helft bleef gewoon op kantoor zitten... :+
Firesphere schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:58:
[...]

Gewoon de boel in de hens zetten?
Doelde meer op het "unit" gedeelte, ipv het hele systeem in 1x.
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:59:
[...]

Ik vind het al erg genoeg dat ze hier wekelijks het alarm testen.
Hier testen ze het niet wekelijks gelukkig, maar als ze het doen is het ineens de hele dag. Maar aan ene kant ook wel goed, aangezien het Chemiepak-taferelen op zou leveren als het hier de lucht in gaat. :+

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 15:24 ]

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Of YouTrack van Jetbrains (gratis tot 10 users)

We are shaping the future

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-01 08:24
Boh, ik heb zo'n zin om weer eens lekker aan het hobbyen te slaan (c++ memory allocator, of eens gaan kijken naar Java Xtend ;) ), Helaas heb ik het veel te druk momenteel (finishing touches aan een project, volgende week toetsweek) :(

Verwijderd

Alex) schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:24:
[...]

Of YouTrack van Jetbrains (gratis tot 10 users)
Jetbrains <3. YouTrack kan al niet slecht zijn :D

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-01 11:31
Krijg ik vanochtend een melding dat een website die we voor een klant gebouwd hebben onbruikbaar is voor een aantal van zijn klanten. Knoppen reageren niet als er op geklikt wordt. Probleem speelt niet op acceptatie, maar wel op productie. De hoster claimt dat de omgevingen gelijk zijn.
Blijkt dat ASP.NET Internet Explorer 10 niet herkent en dus geen javascript in de pagina zet, de ironie |:( .
Misschien niet helemaal netjes, maar ons framework roept zelf __doPostBack aan en als die niet bestaat, dan werkt het niet.

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

Sjaaky schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:33:
Krijg ik vanochtend een melding dat een website die we voor een klant gebouwd hebben onbruikbaar is voor een aantal van zijn klanten. Knoppen reageren niet als er op geklikt wordt. Probleem speelt niet op acceptatie, maar wel op productie. De hoster claimt dat de omgevingen gelijk zijn.
Blijkt dat ASP.NET Internet Explorer 10 niet herkent en dus geen javascript in de pagina zet, de ironie |:( .
Misschien niet helemaal netjes, maar ons framework roept zelf __doPostBack aan en als die niet bestaat, dan werkt het niet.
Wel behoorlijk slordig van die hoster dan, want als het goed is zijn al bijna 2 jaar geleden die problemen opgelost door middel van een Windows Update patch.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

farlane schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:15:
[...]

Wat je wilt is dat *de vereffening van de potentialen* ( =ontlading) plaatsvindt via je hand naar de kast/behuizing, in plaats van via de electronica, maar daarvoor hoeft er geen stekker in het stopcontact te zitten.

Ik quote nog even een stukje van Wikipedia, omdat die altijd gelijk heeft:
De ESD kan prima via het chassis je electronica in. De kans daarop is lager maar het is gewoon ronduit niet veilig. Als je chassis aan de ground zit wel. Je gaat er nu vanuit dat het chassis per definitie genoeg capaciteit heeft om alle lading te bevatten.
Een stopcontact geen plus en min, aangezien het normaal gesproken een wisselspanning betreft
0 en fase dan.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:14

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Robbiedobbie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:27:
Boh, ik heb zo'n zin om weer eens lekker aan het hobbyen te slaan (c++ memory allocator, of eens gaan kijken naar Java Xtend ;) ),
Ik moet nog een supersnelle json parser in C++, dus als je zin hebt... :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-01 16:47
Sjaaky schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:33:
Zonder op je link te klikken wist ik al exact waar die heen zou gaan :)

Roomba E5 te koop

• Douweegbertje

Douweegbertje

BtM909 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:20:
En daar komen de overige requirements alweer ;)

Maak nou een apart topic aan; dat maakt het makkelijker om het onderwerp te bespreken :)
Behalve dat ik dan weer een essay moet schrijven van 1000 woorden omdat het anders wordt gesloten. In feite is/was het een simpele vraag/stelling en "overige requirements"?
wat ik simpelweg op een webserv. kan installeren?
Gaf het direct al aan.

Daarmee kun je de conclusie trekken;
- eigen host
- web-based
- roadmap/project "manager" app.

Vrij simpel. Hoeft niet veel moeilijker gemaakt te worden dan het is.

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
.oisyn schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:42:
[...]

Geen idee of het snel genoeg voor je is, maar simpeler kan iig niet: http://sourceforge.net/projects/cjson/

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik wil eigenlijk gewoon een (de)serializer en niet eentje die de hele json boom gaat zitten converten en allerlei allocaties gaan doen. Ik wil gewoon een klein beetje data extracten uit een redelijke hoeveelheid aan json per seconde, en dat moet zo min mogelijk kosten :).

Gebruik nu (een gemodificeerde) jsoncpp, die heeft op zich een fijne C++ interface maar doet imho teveel geheugenallocaties voor het beoogde doel.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Robbiedobbie
[...]

Als ik veel tijd zou hebben, zou ik het aannemen :p Aangezien ik maar weinig tijd heb over het algemeen, moet ik mijn hobby onderwerpjes zorgvuldig uitkiezen :+ De c++ allocator is voor mij momenteel interessanter, aangezien ik op die manier meer kennis maak met low level memory management (memory pages, etc).

Xtend wil ik naar gaan kijken omdat ik dat wel eens mooi voor de opleiding zou kunnen gebruiken. Ik moet java gebruiken, maar dit kan ik simpelweg naar java laten omzetten :D

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
douweegbertje schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:43:
[...]

Behalve dat ik dan weer een essay moet schrijven van 1000 woorden omdat het anders wordt gesloten.
Wie zegt dat :?
In feite is/was het een simpele vraag/stelling en "overige requirements"?
Zie dan ook de TW :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

.oisyn schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:07:
Ik wil eigenlijk gewoon een (de)serializer en niet eentje die de hele json boom gaat zitten converten en allerlei allocaties gaan doen. Ik wil gewoon een klein beetje data extracten uit een redelijke hoeveelheid aan json per seconde, en dat moet zo min mogelijk kosten :).

Gebruik nu (een gemodificeerde) jsoncpp, die heeft op zich een fijne C++ interface maar doet imho teveel geheugenallocaties voor het beoogde doel.
Kun je niet eerst de relevante stukjes in de JSON string zelf identificeren en die vervolgens in een JSON parser stoppen? Tenzij de stukjes info die je nodig hebt onderdeel zijn van een gigantisch object natuurlijk..

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
[...]

Waarom gebruik je geen regex :?

:+

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:27:
[...]

Jetbrains <3. YouTrack kan al niet slecht zijn :D
Zou Youtrack te draaien zijn op een Raspberry Pi?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
Probeer het?

We are shaping the future

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

EddoH schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

Kun je niet eerst de relevante stukjes in de JSON string zelf identificeren en die vervolgens in een JSON parser stoppen? Tenzij de stukjes info die je nodig hebt onderdeel zijn van een gigantisch object natuurlijk..
Dat is precies wat ik van plan ben, maar dan moet het nog wel gebeuren dus als ik dan iemand anders aan het werk kan zetten is het alleen maar beter ;)

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-01 10:13
Firesphere schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:15:
[...]

De raspberry Pi draait toch geen java of wel?

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• Robbiedobbie
Ozzie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:23:
[...]

jawel hoor: http://www.raspberrypi.org/archives/4920

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dat is op zich wel een goed argument :Y
Ozzie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:23:
[...]

Ehhhh, jawel?

/spuit11modus.
Wat robbiedoebbiedoebidedetibubedimebub zegt dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Firesphere op 16-10-2013 16:31 ]

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

.oisyn schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:19:
[...]

Dat is precies wat ik van plan ben, maar dan moet het nog wel gebeuren dus als ik dan iemand anders aan het werk kan zetten is het alleen maar beter ;)
Je dochter kan toch inmiddels wel wat C?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

* Firesphere ramt op deploy
* Firesphere kijkt nog eens goed naar de tree
* Firesphere ziet 4 verschillende branches
* Firesphere denkt....
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UvgtEi6.gif

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-01 10:13
Ah, laatste keer dat ik keek was de week nadat ik mijn Pi binnen kreeg en dat was juli 2012 ofzo..

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:50

alienfruit

the alien you never expected

Dit is 10 jaar aan SAP geschiedenis: "Bestellingen met meer dan 45 regels wordt momenteel niet ondersteunt door deze website. Neem contact op met uw vertegenwoordiger"

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-01 16:29
Ondersteunt? :o

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02-2025

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:15:
[...]

Hoewel YouTrack een geweldig pakket is, is het soms traag als dikke stront :/
Ik heb het op een redelijk goed aangeklede VM draaien, maar soms is het niet vooruit te branden. Een Pi zal waarschijnlijk in de fik vliegen en volledig opbranden :+

Ben zelf een tijdje geleden van TFS naar YouTrack over gegaan voor een aantal projecten en ben erg te spreken :) Van de scrum-borden die er zijn is dit een van de weinige die precies doet wat ik wil (lekker simpel en met urentracking), de andere ondersteunden een deel van de functies niet of waren stervens duur...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-01 17:53
Zo, eindelijk is mijn nieuwe 3TB hdd klaar voor gebruik in mijn NAS. Ik heb hem wel moeten castreren tot 2TB omdat de NAS blijkbaar maximum 2^32 sectoren kan aanspreken. Ik dacht dat die zever toch was opgelost na de vorige problemen met 137GB limiet. Tegenwoordig wordt dat dacht ik toch aangesproken met LBA 48 bit, maar blijkbaar zit er nog iets in de bios, kernel of filesystem die maar tot 32 bit gaat. 8)7
NAS dateert al wel uit 2007, dus die zal ooit nog wel eens geupgrade worden. Ondertussen kan ik de schijf toch al deels gebruiken.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:00:
[...]

Hoewel YouTrack een geweldig pakket is, is het soms traag als dikke stront :/
Ik heb het op een redelijk goed aangeklede VM draaien, maar soms is het niet vooruit te branden. Een Pi zal waarschijnlijk in de fik vliegen en volledig opbranden :+

Ben zelf een tijdje geleden van TFS naar YouTrack over gegaan voor een aantal projecten en ben erg te spreken :) Van de scrum-borden die er zijn is dit een van de weinige die precies doet wat ik wil (lekker simpel en met urentracking), de andere ondersteunden een deel van de functies niet of waren stervens duur...
Het affikken zal denk ik wel meevallen, maar het klinkt dus als een minder goed plan.

• Douweegbertje

Douweegbertje

BtM909 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

Wie zegt dat :?

[...]

Zie dan ook de TW :)
Ach je moet toch een hele onderbouwing hebben over
- wat heb je al geprobeerd
- wat heb je al gezocht
- wat heb je zelf al gedaan
- wat weer je zelf al

En op het moment dat je topic 2 zinnetjes heeft (even dom voorbeeld) dan is dat opeens niet topic waardig :+

Ik snap overigens jouw punt zeer goed hoor, wellicht had het in een ander topic gekund maar de volgende keer zal ik mijn vraag dan wel vervormen van "weten jullie nog een roadmap / project manager" naar: "god ik zit echt te kutten met redmine, waren er maar alternatieven" om zo conform de TW hier te praten :+

Ik ben in elk geval voorstander voor een "vragen die geen topic verdienen topic" :Y

Verwijderd

douweegbertje schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:06:
[...]

Ach je moet toch een hele onderbouwing hebben over
- wat heb je al geprobeerd
- wat heb je al gezocht
- wat heb je zelf al gedaan
- wat weer je zelf al

En op het moment dat je topic 2 zinnetjes heeft (even dom voorbeeld) dan is dat opeens niet topic waardig :+

Ik snap overigens jouw punt zeer goed hoor, wellicht had het in een ander topic gekund maar de volgende keer zal ik mijn vraag dan wel vervormen van "weten jullie nog een roadmap / project manager" naar: "god ik zit echt te kutten met redmine, waren er maar alternatieven" om zo conform de TW hier te praten :+

Ik ben in elk geval voorstander voor een "vragen die geen topic verdienen topic" :Y
Dat bestaat al in de HK: Topic voor kleine vragen deel 2
Helaas weinig programmeervragen daar.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:50

alienfruit

the alien you never expected

Haha, ik heb meer problemen met het bericht zelf :) Bestelling is niet voltooid dus ondersteunt zou kloppen :P

[ Voor 13% gewijzigd door alienfruit op 16-10-2013 17:32 ]

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

BikkelZ

CMD+Z

wouterwouter2 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:42:
Met goed voornemen ook Keepass maar geinstalleerd. Even testen met Tweakers natuurlijk, wachtwoord gegenereerd van 25 tekens: b}swtqS~}Gj9,?I$o$"YY6xO]
Updaten van wachtwoord gaat prima, alleen inloggen ging niet meer...
mysql_real_escape_quotes? :P

Maar KeePass geeft mij niet dat soort wachtwoorden hoor, ik dacht alleen letters en cijfers.
TheNephilim schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:24:
Oef, ik zit hier met een ontwerp met tig schuine randen... :/ Dat is echt niet te doen hè ... :X

[afbeelding]

offtopic:
Binnenste gedeelte, waarop die vier afbeeldingen zijn uitgelijnd, dat is de container- reedte van 986px ...alles daarbuiten moet dus wegvallen of verkleinen tot de container-breedte.

Ik hoopte het pixel perfect tijdperk een beetje uit te zijn :+
Misschien te simplistisch maar je kunt toch gewoon een grote gecentreerde background in je body zetten?

[ Voor 42% gewijzigd door BikkelZ op 16-10-2013 19:12 ]

iOS developer

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:44

Pizzalucht

Snotneus.

Otherside1982 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:04:
Zo, eindelijk is mijn nieuwe 3TB hdd klaar voor gebruik in mijn NAS. Ik heb hem wel moeten castreren tot 2TB omdat de NAS blijkbaar maximum 2^32 sectoren kan aanspreken. Ik dacht dat die zever toch was opgelost na de vorige problemen met 137GB limiet. Tegenwoordig wordt dat dacht ik toch aangesproken met LBA 48 bit, maar blijkbaar zit er nog iets in de bios, kernel of filesystem die maar tot 32 bit gaat. 8)7
NAS dateert al wel uit 2007, dus die zal ooit nog wel eens geupgrade worden. Ondertussen kan ik de schijf toch al deels gebruiken.
Gebruik je fdisk? Ik had dit probleem namelijk ook:
http://www.cyberciti.biz/...artition-greater-2tb.html

• Otherside1982
  • Laatst online: 08-01 17:53
Nee, de NAS herkent de schijf van 3TB gewoon niet. De NAS maakt zelf zijn partities aan. Ik heb nu een Host Protected Area ingesteld zodat de schijf zichzelf presenteert als 2TB. De NAS ondersteunt waarschijnlijk geen GPT maar enkel MBR. Hij heeft ook enkel ext3 ondersteuning wat ook maar max 2TB aankan (met 1KB blockgrootte). Dus ja, voorlopig heb ik met die 2TB genoeg. Als ik de NAS later vervang kan ik wel de volle 3TB gebruiken.

• Caelorum
BikkelZ schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:10:
[...] Maar KeePass geeft mij niet dat soort wachtwoorden hoor, ik dacht alleen letters en cijfers. [...]
Je weet dat je dat in kan stellen he?

• Ealanrian
  • Laatst online: 08-01 17:20
Pff motivatie brief schrijven is best lastig... Waarom heb ik ook al weer bedacht dat ik naar de uni wou

• Caelorum
Ealanrian schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:35:
Pff motivatie brief schrijven is best lastig... Waarom heb ik ook al weer bedacht dat ik naar de uni wou
Ach, ligt er ook maar aan waar je naar toe gaat he :) Kan me niet herinneren dat ik meer dan drie zinnen heb gezet in die brief. Ze mochten wat mij betreft al blij zijn dat ik die master wou doen. Hadden ze me afgewezen was het hun loss geweest :P

• Ealanrian
IK ga van TI embedded software naar electrical engineering (hoop ik) volgens de rest van de wereld moet ik het wel kunnen maar ik ben er zelf nog niet heel zeker van eigenlijk...

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wanneer werd SOAP soap?

Gloeiende gloeiende, die S staat al lang niet meer voor "Simple" :F

* Firesphere krijgt ineens 68 mailtjes

Vergeten de mail-on-error uit te zetten op m'n devbak :F :F :F :F :F

Is het al maandag?

[ Voor 44% gewijzigd door Firesphere op 16-10-2013 19:50 ]

• Ealanrian
Gelukkig niet. Ik kan de dagen wel goed gebruiken momenteel.

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

BikkelZ

CMD+Z

Caelorum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:34:
[...]

Je weet dat je dat in kan stellen he?
Ja maar het is raar om er ook quotes tussen te doen. Op veel systemen is dat een ongewenst karakter.

iOS developer

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
But quite frankly there are other things that worry me about Truecrypt. The biggest one is that nobody knows who wrote it. This skeeves me out. As Dan Kaminsky puts it, 'authorship is a better predictor of quality than openness'. I would feel better if I knew who the TrueCrypt authors were.
Wow, dacht dat dat gewoon bekend was :?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-01 16:29
In de license terms staat gewoon dit:

Copyright (C) 1998-2000 Paul Le Roux. All Rights Reserved.

"This product uses components written by Paul Le Roux <pleroux@swprofessionals.com>"

3. If you use any of the source code originally by Eric Young, you must in addition follow his terms and conditions.

Oh er zijn meerdere authors, deze staan er ook in:

Copyright (c) 1998-2008, Brian Gladman, Worcester, UK. All rights reserved.

Copyright (C) 2002-2004 Mark Adler, all rights reserved
version 1.8, 9 Jan 2004

[ Voor 76% gewijzigd door Avalaxy op 17-10-2013 00:14 ]

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Cor453 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:29:
Hoe ga jij 32 (doe 'ns een gooi) wachtwoorden onthouden? En dan allemaal anders, met een veilige combinatie, met een veilige lengte... Nee, ik heb voor belangrijke websites echt wel verschillende wachtwoorden, maar als ik mij op een random forum (niet Tweakers!) aanmeld ga ik echt niet een supermoeilijk wachtwoord verzinnen. Ik heb dan ook één wachtwoord dat geldt voor al dat soort junk.
Wachtwoorden moet je ook niet verzinnen en onthouden, die moet je genereren en opslaan.

Wachtwoorden onthouden 8)7

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-10-2025
eamelink schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:20:
[...]

Wachtwoorden moet je ook niet verzinnen en onthouden, die moet je genereren en opslaan.

Wachtwoorden onthouden 8)7
Eensch, ben al lange tijd trouwe lastpass gebruiker, ben zelfs premium lid :>
.oisyn schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:07:

Misschien iets in de richting van https://github.com/praalhans/json maken.
Vriend heeft dit enige tijd geleden gemaakt, claimt dat het behoorlijk snel is, zelf niet getest.
Je zal het wel moeten omzetten naar C++

[ Voor 17% gewijzigd door Ellos op 17-10-2013 01:13 ]

Verwijderd

Blijft leuk dat StackOverflow. Beantwoord je een vraag voor een 20 rep account, zie je nog geen half uur later je eigen code (gecopypaste met comments en al) in een andere vraag terug onder een nieuw account :S

Verwijderd

Misschien had iemand anders er een vraag over en vond hij dat belangrijk genoeg om zich ervoor te registreren. :+

Gefeliciteerd, trouwens.

• azerty
  • Laatst online: 08-01 11:10
Gefeliflapsteert Pankrates!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 01:44:
Misschien had iemand anders er een vraag over en vond hij dat belangrijk genoeg om zich ervoor te registreren. :+

Gefeliciteerd, trouwens.
Meh, zo'n vraag was het niet. Eerste vraag ging over commanline arguments in c. Dus ik korte code opgeschreven (had net zo goed een van de tienduizende duplicates kunnen linken, maar goed ik was in een goeie bui :X ) hoe hij een flag als "-f" kon gebruiken.

De tweede figuur (wie het ook mocht zijn) dacht dat vervolgens vrolijk te gebruiken als

code:
1
 ./copypasted.exe ->f 50

:D en dat werkte natuurlijk niet zoals verwacht.

En bedankt voor de felicitaties al moet ik er hier officieel nog aantal uur op wachten -O-

• Robbiedobbie
[b]Pankrates schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 01:52:
En bedankt voor de felicitaties al moet ik er hier officieel nog aantal uur op wachten -O-
Gefeliciteerd! Krijgen we ook nog taart? :+

Verwijderd

De verwachtte levertijd is morgen

Maar bij deze voor jullie allemaal een all-american-verjaardags-taart
Een beter ontbijt bestaat er niet d:)b

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQUJu1BFKxZsX4zYaQo6A-WhvpWj4ktV-_8KGhoU0xrjNB-fSyG6A

Edit: FTFmrc4nl :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 08:12 ]

• mrc4nl
  • Laatst online: 00:54

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 07:32:

[afbeelding]
Taart zonder kaarsjes :N

ora et labora

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik had vanochtend een of ander briljant idee om eens vroeg naar kantoor te gaan...

ben nu een kwartier op kantoor, weet niet hoe ik bij dat idee gekomen ben aangezien ik moet wachten op anderen........

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025

[afbeelding]

Gefeliciteerd! :)

Maareuh whatever happened to een lekkere kruimelvlaai ?

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012

[afbeelding]

Gefeliciteerd!

Sorry ik sla over, heb net m'n kitkat op, helaas weer geen prijs ;(
DXaroth schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:35:
Ik had vanochtend een of ander briljant idee om eens vroeg naar kantoor te gaan...

ben nu een kwartier op kantoor, weet niet hoe ik bij dat idee gekomen ben aangezien ik moet wachten op anderen........
Briljante ideeën ontstaan bij mij s'ochtends nooit :9

[ Voor 27% gewijzigd door Noctonix op 17-10-2013 08:58 ]

Freedom for everyone..

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Goedemorgen. Koffie?

Verwijderd

Gelukkige verjaardag Pankrates!

• OkkE
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Applaus voor elk persoon dat de WYSIWYG view van TinyMCE kan laten doen wat hij/zij wil en correcte HTML kan laten produceren... :X :o

* OkkE geeft het op, vanaf nu alleen nog maar via de <code> view.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:26:
Applaus voor elk persoon dat de WYSIWYG view van TinyMCE kan laten doen wat hij/zij wil en correcte HTML kan laten produceren... :X :o

* OkkE geeft het op, vanaf nu alleen nog maar via de <code> view.
Ik vrees dat dat met alle WYSIWYG editors het probleem is. Maar hoe laat je een leek anders teksten op zijn website plaatsen?

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-01 16:15
Huilen met de pet op dit, in IE10 worden images soms random niet ingeladen.. en RMB -> Afbeelding Weergeven kan hij ze wel laten zien

[ Voor 27% gewijzigd door Geerrrt op 17-10-2013 09:28 ]

Eury#2434

• OkkE
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:27:
Ik vrees dat dat met alle WYSIWYG editors het probleem is. Maar hoe laat je een leek anders teksten op zijn website plaatsen?
Het is ook meer dat ik het echt knap vind dat er mensen zijn die het voor elkaar krijgen om met zo'n editor te werken.

Ik zou inderdaad ook geen betere optie weten voor een leek. Vroeger had je nog de WYM editor, maar geloof dat die ook al jaren niet meer is geupdate (nooit gebruikt zelf)?
Anders kom je al snel terecht bij dingen als Markdown, maar daarvan moet ik af en toe nog bepaalde syntax opzoeken, ook niet geschikt voor normale gebruikers...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:52

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:27:
[...]

Markdown

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
We zijn vandaag toegetreden tot de FWA Hall of Fame :) Ontbijt met taart en jagerbombs hier :9

Verwijderd

Is volgens mij niet ideaal. In vele WYSIWYG editors kan je gewoon teksten kopiëren uit Word en blijft de opmaak behouden. Daarnaast is het ook moeilijker om bepaalde elementen gepositioneerd te krijgen.

Voor velen zou Markdown een oplossing kunnen zijn, maar voor zakelijke gebruikers zie ik het liever niet. Het ziet er voor hen niet vertrouwd uit.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Nog steeds bezig met apple dev account :+
Nu zo ver dat we een review krijgen -,'
Verifying Your Information
As part of the review process, we will be contacting the reference you provided
Oftewel ze gaan nu de big boss bellen(?)/mailen om te vragen of ik een accountje mag hebben van 80euro p/j. Ben al 5x meer geld kwijt met dat omslachtige kut programma.

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

douweegbertje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:13:
Nog steeds bezig met apple dev account :+
Nu zo ver dat we een review krijgen -,'

[...]

Oftewel ze gaan nu de big boss bellen(?)/mailen om te vragen of ik een accountje mag hebben van 80euro p/j. Ben al 5x meer geld kwijt met dat omslachtige kut programma.
Nee, ze gaan bellen om te kijken of je bent wie je zegt dat je bent.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Douweegbertje

Douweegbertje

Korben schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:14:
[...]

Nee, ze gaan bellen om te kijken of je bent wie je zegt dat je bent.
Ja, naar de 'legal authority' , dat is iemand die wel wat belangrijkers te doen heeft dan te spreken met Apple. Mijn financiële directeur van een vrij groot bedrijf gaat nu dus gebeld worden :+

Verwijderd

douweegbertje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:17:
[...]

Ja, naar de 'legal authority' , dat is iemand die wel wat belangrijkers te doen heeft dan te spreken met Apple. Mijn financiële directeur van een vrij groot bedrijf gaat nu dus gebeld worden :+
Ik vermoed dat ze gewoon naar de receptie gaan bellen en vragen of je daar al dan niet werkt.

• Ealanrian
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

Ik vermoed dat ze gewoon naar de receptie gaan bellen en vragen of je daar al dan niet werkt.
Afhankelijk van waar je werkt, waar het contact persoon werkt en welke vestiging ze bellen hebben ze daar nog niks aan :P receptionisten van bedrijven met 50k+ werknemers zijn volgens mij niet echt goed met het herkennen van de namen van alle werknemers :P

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-01 10:13

ZaZ

Tweakers abonnee

Met een koevoet hebben ze hier gisteravond de deur geforceerd en een zooi laptops enzo meegenomen.
Wordt een rommelig dagje dus. Alle VPN certificaten intrekken nieuwe wachtwoorden forceren etc.

Had eigenlijk betere dingen te doen

Lekker op de bank

Verwijderd

Ealanrian schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:23:
[...]

Afhankelijk van waar je werkt, waar het contact persoon werkt en welke vestiging ze bellen hebben ze daar nog niks aan :P receptionisten van bedrijven met 50k+ werknemers zijn volgens mij niet echt goed met het herkennen van de namen van alle werknemers :P
Bedrijven met 50k werknemers hebben wel een soort database van alle werknemers die de receptionistes kunnen doorzoeken hoor ;)

• Robbiedobbie
ZaZ schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:28:
Met een koevoet hebben ze hier gisteravond de deur geforceerd en een zooi laptops enzo meegenomen.
Wordt een rommelig dagje dus. Alle VPN certificaten intrekken nieuwe wachtwoorden forceren etc.

Sterkte -O-

Ik moet nog snel mijn project afmaken :+ Paar kleine dingetjes wijzigen, en vanmiddag presentatie :(

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik wil een 3DS halen voor de nieuwe pokemon game...
*zoekt op marktplaats voor goedkope 3DS*

Geen goedkope XL's :(

[ Voor 12% gewijzigd door Gamebuster op 17-10-2013 11:01 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:13
Gamebuster schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:58:

Ik heb hetzelfde probleem!
Zit er dus maar te denken om maar nieuw te bestellen, ook al vind ik dat net te duur :(

Verwijderd

Gamebuster schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:58:

Heb jij alle Pokémons gespeeld? Ik ben er na 'Gold' mee opgehouden. Zijn ze nog steeds zo goed als vroeger?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ZaZ schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:28:

-O- Succes, da's wel ruk ja.

Pagina: 1 ... 56 ... 137 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.