We are shaping the future
Dan mag jij me uitleggen hoe jij vloeiend werkt met twee schermen (laptop en extra monitor) laat staan op één scherm.Styxxy schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:36:
[...]
VM's zijn zalig om met te werken, mits je goede (dedicated) resources ter beschikking hebt. Ik werk al lange tijd in een citrix omgeving, met een persoonlijke VM. In het begin had ik veel resources gekregen (ik was proef konijn op de DEV-afdeling = enige afdeling met VM's + dedi resources). Toen was het echt zalig. Nu zit ik op een dual core (qua cpu specs) met slechts 6 GB ram. Ik zit gemiddeld op de 75% RAM geheugen gebruik. Ik ben aan het lobby'en om 8GB persoonlijk krijgen (per VM).
Dat valt bij mij onder "incidenteel" (of dat zou het moeten zijn in ieder gevalStyxxy schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:36:
[...]
Oh ja, bijkomend "voordeel" is dat ik nu ook van thuis uit zou kunnen werken (citrix is de enige manier om remote te kunnen werken; laptops hebben we niet).
iOS developer
Welke vonden jullie het rottigst? Ik vond die laatste wel eventjes nadenken aangezien ik bijna nooit meer js gebruik
Nothing to see here!
vraag 1 lukte mij maar toen...Jegorex schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:37:
Voor alle JS fans hier: http://toys.usvsth3m.com/javascript-under-pressure/
ora et labora
vraag 4 lukte gewoon niet snel, toen opgegeven.
2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
ik ben nu bij vraag 3 en tja die is niet moeilijk. bepaal lengte van de string en pak je laatste 3 cijfers.
maar eeeuh hoe ging dat ook al weer.
edit"@ hieronder
whoeps ik dacht dat jpg en png de enige opties waren, je hebt gelijk
[ Voor 27% gewijzigd door mrc4nl op 08-10-2013 23:46 ]
ora et labora
niet per sé, pak alles na de laatste punt.mrc4nl schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:37:
probleem is echt de taal voor mij.Ik weet wat ik wil "zeggen" maar alleen niet hoe.
ik ben nu bij vraag 3 en tja die is niet moeilijk. bepaal lengte van de string en pak je laatste 3 cijfers.
maar eeeuh hoe ging dat ook al weer.
Je hebt ook .torrent en ab.cd.doc.
Maar precies, ik weet precies wat er moet gebeuren, maar de commando's weet ik niet, vooral omdat je dit ook niet dagelijks zal doen met JS. 1x die functie en daarna klaar & copypaste naar nieuwe projecten
return x.pop()
.. ging lekker tot de laatste opdracht, toen ik per ongeluk mn loop overhoop hielp.. dat vind je browser niet fijn, infinite recursion
[ Voor 2% gewijzigd door BtM909 op 09-10-2013 00:25 ]
Dan raakt je geheugen toch erg snel vol
op zich is het niet zo'n groot probleem, vaak merk je het snel genoeg en kan je het process killen.F.West98 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:49:
Daarom durf ik geen while meer te gebruiken, te vaak misgegaan (ook PHP)
dat gezegd hebbende, dan moet je dus wel je code testen voordat je het commit/deployed ...
Ik werk niet op een laptop. En dual screen is absoluut geen probleem hoor. Dat kan die perfect aan (zowel de VM als de citrix clients + thin clients) én ook thuis werken is perfect mogelijk om 2 schermen.BikkelZ schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:17:
[...]
Dan mag jij me uitleggen hoe jij vloeiend werkt met twee schermen (laptop en extra monitor) laat staan op één scherm.
Een while gebruiken is nu niet bepaald rocket scienceF.West98 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:49:
Daarom durf ik geen while meer te gebruiken, te vaak misgegaan (ook PHP)
Oh ja, sommige opdrachten waren best smerig. Die laatste vooral, beginnen ze echt alle soorten types erin te gooien in die arrays. Brr, ranzig!
[ Voor 42% gewijzigd door Styxxy op 08-10-2013 23:54 ]
mijn oplossing voor 3:
// i will be a string, but it may not have a file extension.
// return the file extension (with no period) if it has one, otherwise false
var x = i.indexOf('.');
return x >= 0 && i.substr(x + 1)
}
en 4
// i will be an array.
// return the longest string in the array
return i.reduce(function(l, c) { return typeof(c) == 'string' && c.length > l.length ? c : l }, '' )
}
en de laatste:
// (deze kon ik niet copy/pasten, omdat hij meteen dat liedje speelt..)
// het commentaar was dus wat anders hier
return i.reduce(function(sum, c) {
switch(typeof(c)) {
case 'number': return sum + c
case 'object': return sum + arraySum(c);
default: return sum
}
});
}
door wat typo's hier en daar (en met chrome devtools console ff checken wat typof(eenarray) deed) toch 8 minuten nogwat over gedaan
[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 09-10-2013 00:25 ]
Die gaat dus niet werken bij een file a.bc.doc ... of lees ik nu scheef?kaesve schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:54:
een en twee zijn vrij triviaal.
mijn oplossing voor 3:
spoiler: javascriptfunction getFileExtension(i) {
// i will be a string, but it may not have a file extension.
// return the file extension (with no period) if it has one, otherwise false
var x = i.indexOf('.');
return x >= 0 && i.substr(x + 1)
}
[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 09-10-2013 00:25 ]
nee, klopt, maar die zat blijkbaar niet tussen de testcases.. want hij werd gewoon geaccepteerd.DXaroth schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:57:
[...]
Die gaat dus niet werken bij een file a.bc.doc ... of lees ik nu scheef?
En je weet in deze tests ook bijna altijd dat er een recursive function call dingetje in zit, dus daar ga je gelijk op focussen als je zo'n case ziet.
[ Voor 43% gewijzigd door Cor453 op 09-10-2013 00:03 ]
Ik deed het met een for-loopje
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
hm, hoe zou je dat willen gebruiken bij deze opdrachten? .reduce leek mij in ieder geval toepasselijker
iOS developer
Het klinkt gek, maar voor mij is een goede morgen vroeg opstaan, ontbijten en dan aan het werk. Daar hoort geen koffie bij voor mijEalanrian schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:03:
Wat nou geen koffie? je wou toch een goedemorgen?
[sarcasmMode]
Wie drinkt er nou ook een kopje pleur
[/sarcasmMode]
Chinese karakters vallen waarschijnlijk buiten de Basic Multilingual Plane (BMP). JavaScript strings zijn gebaseerd op de fixed-width UCS-2 encodering, die Unicode karakters buiten de BMP alleen via surrogate pairs kan afhandelen. Dat wil zeggen dat voor één zo'n karakter er twee posities in een string ingenomen gaan worden.BikkelZ schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 02:41:
Ik had een probleem bij die longest string dat de Chinese karakters als langer werden aangezien maar ik zie iedereen ongeveer de zelfde oplossing gebruiken als ik gebruikte. Raar.
(Is overigens ook leuk als je strings moet gaan splitten enzo...)
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Mensen die koffie pleur noemen kunnen geen koffie zetten en hebben ook geen recht van spreken over of koffie wel of niet lekker is. Die mensen moeten eerst maar eens fatsoenlijke koffie drinken of leren maken voordat ze nog verder zeiken ^^Robbiedobbie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:05:
[...] Wie drinkt er nou ook een kopje pleur
Dat bakje pleur heb ik van iemand die wel koffie drinktCaelorum schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:41:
[...]
Mensen die koffie pleur noemen kunnen geen koffie zetten en hebben ook geen recht van spreken over of koffie wel of niet lekker is. Die mensen moeten eerst maar eens fatsoenlijke koffie drinken of leren maken voordat ze nog verder zeiken ^^

Mijn werkdag is vanaf nu weer elke dag 0,5% fijner
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
http://jsfiddle.net/Q4JSF/1/
Vroeg me echt af waarom prev() nu 3 resultaten teruggaf. Helpt gelukkig altijd wel om ff helemaal naar de basics te gaan en alles te strippen.
Nou ik zie het nog steeds nietMichali schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:05:
Dacht een bug in jQuery gevonden te hebben, lag uiteindelijk toch (gelukkig) aan mezelf. Best wel tricky hoe dan ook:
http://jsfiddle.net/Q4JSF/1/
Vroeg me echt af waarom prev() nu 3 resultaten teruggaf. Helpt gelukkig altijd wel om ff helemaal naar de basics te gaan en alles te strippen.
Haha, daar had ik het niet snel gezocht.
Mja ik zou het zo handmatig ook niet typen, maar dit is het resultaat van een render proces waarbij dieTheNephilim schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:15:
[...]
Haha, daar had ik het niet snel gezocht.Al had die
spoiler:daar bij mij niet zo gestaan.witruimte
Kan dus zowel server als client side opgelost worden, waarbij client side denk ik de voorkeur heeft aangezien je dan niet afhankelijk bent van de fix server side.
Als je probleem serverside veroorzaakt wordt, zou ik het daar oplossen.Michali schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:22:
[...]
Mja ik zou het zo handmatig ook niet typen, maar dit is het resultaat van een render proces waarbij diespoiler:er gewoon bij zat.WhiteSpace™
Kan dus zowel server als client side opgelost worden, waarbij client side denk ik de voorkeur heeft aangezien je dan niet afhankelijk bent van de fix server side.
---
Een ontwerp met tig schuine randen
Als je hem nu nog zo kunt maken dat je naast hidden ook andere groepen kunt maken, dan is het helemaal tofsig69 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:50:
Ik werd het zo zat he, dat gescroll door ongeveer 100 databases op onze sql server cluster. FF een quick and dirty addin gemaakt om alle databases die ik toch nooit nodig heb te verbergen:
[afbeelding]
Heb nu op mijn dev server diverse db's staan die ik wil groeperen (op klant of op dev/unittest/test, etc)... Ik wil je versie wel beta testen
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Of gewoon aan beide kantenTheNephilim schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:47:
[...]
Als je probleem serverside veroorzaakt wordt, zou ik het daar oplossen.
De vraag is natuurlijk wat je precies van dat data template verwacht. Als daar altijd maar 1 element in zou mogen zitten kan je whitespace waarschijnlijk gewoon filteren. Als dat er ook meerdere elementen mogen zijn, dan moet je daar ook mee om kunnen gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door Woy op 09-10-2013 10:59 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
Kun je niet gewoon een nieuwe user aanmaken die recht heeft op bepaalde databases?sig69 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:50:
Ik werd het zo zat he, dat gescroll door ongeveer 100 databases op onze sql server cluster. FF een quick and dirty addin gemaakt om alle databases die ik toch nooit nodig heb te verbergen:
[afbeelding]
Misschien ben ik te lui
Of je begrijpt zijn "probleem" niet.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
sig69 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:55:
Ja voor SSMS inderdaad. Ik was ook verbaasd dat zoiets simpels nog niet bestond Hij is nu nog nergens te vinden (noem het een beta). Er zitten wat "dingetjes" in die ik nog glad moet strijken.
Ik zeg github!.Gertjan. schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:56:
[...]
Als je hem nu nog zo kunt maken dat je naast hidden ook andere groepen kunt maken, dan is het helemaal tof
Heb nu op mijn dev server diverse db's staan die ik wil groeperen (op klant of op dev/unittest/test, etc)... Ik wil je versie wel beta testen
[ Voor 25% gewijzigd door Grijze Vos op 09-10-2013 11:16 ]
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Verwijderd
Daarom vraag ik dus of dat niet een optie was. Anders had ik het wel op een andere manier gezegd.
Verwijderd
Voor zover ik kan zien niet nee. De enige keystrokes die je kan gebruiken, kan je terugvinden op http://gathering.tweakers.net/forum/preferences, tabblad "Forum", sectie "Instellingen accesskeys"._Moe_ schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:12:
[...]
Over lui gesproken, bestaat er eigenlijk een keystroke om de nieuwe berichten te openen?
Ik vind ze verdomd handig.
/me drukt alt-S nog eens in
Danke!Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:16:
[...]
Voor zover ik kan zien niet nee. De enige keystrokes die je kan gebruiken, kan je terugvinden op http://gathering.tweakers.net/forum/preferences, tabblad "Forum", sectie "Instellingen accesskeys".
Ik vind ze verdomd handig.
/me drukt alt-S nog eens in
Maak je van alle acces keys gebruik?
RTFM!
Als het makkelijk op te lossen is, zowel clientside als serverside, met een eenduidige oplossing; dan wel. Maarja, ligt aan hoe het geheel in elkaar zit, dus kan er ook weinig over zeggen. Vind het gewoon niet echt netjes, vooral die line-break in het data attribuut.Woy schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:57:
[...]
Of gewoon aan beide kanten. De server hoort het goed aan te leveren, maar de client zou best met wat whitespace om moeten kunnen gaan.
De vraag is natuurlijk wat je precies van dat data template verwacht. Als daar altijd maar 1 element in zou mogen zitten kan je whitespace waarschijnlijk gewoon filteren. Als dat er ook meerdere elementen mogen zijn, dan moet je daar ook mee om kunnen gaan.
Eeeh.. Het is ook de bedoeling dat er vandaag nog iets van werk gedaan wordtGrijze Vos schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:15:
[...]
[...]
Ik zeg github!Zou het niet erg vinden om daar aan te contributen.
Verwijderd
Nee, eigenlijk enkel 'Submit' en 'Preview'. Posthistory wil ik ook nog wel eens gebruiken._Moe_ schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:22:
[...]
Danke!
Maak je van alle acces keys gebruik?
Het is wel makkelijk op te lossen server side, dus doe nu op beide plekken een trim. Die line breaks zijn verder geen probleem, in de 'echte' applicatie gaat het om een veel groter stuk HTML met aardig wat line breaks, voor zover ik weet is dat ook geen invalid HTML (of XML).TheNephilim schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:28:
[...]
Als het makkelijk op te lossen is, zowel clientside als serverside, met een eenduidige oplossing; dan wel. Maarja, ligt aan hoe het geheel in elkaar zit, dus kan er ook weinig over zeggen. Vind het gewoon niet echt netjes, vooral die line-break in het data attribuut.
Ik zie gewoon een header met daaronder een witte pagina. Jullie ook? Dit was gisteren ook al zo. Of zit ik op de verkeerde site?
edit: ohh, na ongeveer 2 minuten wachten sprong de pagina ineens tevoorschijn.
[ Voor 22% gewijzigd door Avalaxy op 09-10-2013 13:17 ]
try https://cloud.google.com/console#/project ?Avalaxy schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:16:
Help, ik kan niet meer in de Google API Consolehttps://code.google.com/apis/console/
Ik zie gewoon een header met daaronder een witte pagina. Jullie ook? Dit was gisteren ook al zo. Of zit ik op de verkeerde site?
edit: ohh, na ongeveer 2 minuten wachten sprong de pagina ineens tevoorschijn.
Op facebook (1 van mijn leerkrachten):wsitedesign schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:50:
Eerste poging goede 15 minuten, 2e:
0 minutes, 5 seconds for all 5 levels. Well done!
De valsspelerdit was we mijn oplossing voor de laatste
if (i[1]==='4')return 3;
else if (i[2]==3)return 15;
else if (i[2]==5)return 15;
else if (i[1]===1)return 2;
else if (i[0][0]==='A') return 6;
Hail to the king baby!
Heb zin om op te staan, weg te lopen (/strompelen) en niet om te kijken voor vandaag.... f*ck it.
[ Voor 10% gewijzigd door Laurens-R op 09-10-2013 14:59 ]
Ik verwacht zoiets, maar dat wil niet..
1
| static struct romApi ** const api = (struct romApi ** const)0x1FFF2000; |
Error[Pe1591]: a member of type "romApi **const" cannot have an in-class initializer
Op 0x1FFF2000 (wat niet hoeft te wijzigen) staat dus weer een adres (wat vermoedelijk wel kan wijzigen) waar ik dat struct kan vinden.. Ook heerlijk slecht te Googlen altijd dit..
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
BtM909 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:04:
Oh wee als iemand op de vraag hierboven antwoord gaant geven
pfff authentication en authorization zonder een centrale plek daar voor is best complexe materie
Ok, ik zal in het vervolg het vraagteken weglaten en zieligheid toevoegenBtM909 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:04:
[mbr]Oh wee als iemand op de vraag hierboven antwoord gaan geven ;)[/]
Misschien blaat ik nu een beetje (ik zal eerlijk toegeven dat ik geen C++ guru ben) maar het feit dat je een geheugenlocatie via een andere locatie wat potentieel kan veranderen in een const propt.... het lijkt me logisch dat zoiets niet gaat werken (al is dat meer een onderbuik gevoel dan dat ik het 100% vanuit de compiler geredeneerd kan onderbouwen). Daarbij het wijzen naar een hard mem adres vind ik ook ehrm ... "opvallend".... Dan moet je wel heel zeker weten dat dat adres nooit zal wijzigen. (In een windows app bijvoorbeeld al behoorlijk onmogelijk omdat je app telkens anders gemapped kan worden).Radiant schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:02:
Hoe maak je in C++ in godsnaam een static const pointer binnen een class naar een pointer naar iets?
C++:
1 static struct romApi ** const api = (struct romApi ** const)0x1FFF2000;
Error[Pe1591]: a member of type "romApi **const" cannot have an in-class initializer
Op 0x1FFF2000 (wat niet hoeft te wijzigen) staat dus weer een adres (wat vermoedelijk wel kan wijzigen) waar ik dat struct kan vinden.. Ook heerlijk slecht te Googlen altijd dit..
maw in het kort: Ik krijg gewoon zwaar jeuk van je aanpak
edit:
... sorryBtM909 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:04:
[ Voor 11% gewijzigd door Laurens-R op 09-10-2013 15:24 ]
Verwijderd
Je opent een nieuw topic.Radiant schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:02:
Hoe maak je in C++ in godsnaam een static const pointer binnen een class naar een pointer naar iets?
C++:
Ik heb antwoord gegeven. Kom maar op met je banBtM909 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:04:
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:09:
[...]
Ik heb antwoord gegeven. Kom maar op met je ban
Ik geloof niet dat m'n compiler hier meeleest
Vaarwel Rubinski.Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:09:
[...]
PIE.htc_Moe_ schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:25:
De dag dat ik PIE.htc werkende krijg, ben ik gelukkig!
Niks mis met IE 8 en lager. Klanten dienen gewoon genoegen te nemen dat rounded corners een no-go area is. Laat gebruikers maar hun browser updaten en tevens zijn diegene die IE 8 of lager gebruiken wel gewend aan dat het er ruk uit ziet qua border-radius, fonts etc.
Ik ben ook jarenlang van die mening geweest, maar ben er inmiddels achter dat wanneer je een presentatie hebt bij de klant, deze juist die ene *** browser op zijn computer heeft staanconsole schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:29:
[...]
Niks mis met IE 8 en lager. Klanten dienen gewoon genoegen te nemen dat rounded corners een no-go area is. Laat gebruikers maar hun browser updaten en tevens zijn diegene die IE 8 of lager gebruiken wel gewend aan dat het er ruk uit ziet qua border-radius, fonts etc.
RTFM!
Deze 'gevalletjes' vang je juist af in het contract. Mocht de klant toch echt willen dat de website werkt in IE 8 en lager? Uurtje factuurtje_Moe_ schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:33:
[...]
Ik ben ook jarenlang van die mening geweest, maar ben er inmiddels achter dat wanneer je een presentatie hebt bij de klant, deze juist die ene *** browser op zijn computer heeft staan.
Of je gebruikt HTML shiv, vangt het meeste wel af. (Hoewel ik volledig van mening ben dat ik liever een snelle, iets minder gestylde pagina in IE heb, dan een langzame volledig gestylde pagina)console schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:38:
[...]
Deze 'gevalletjes' vang je juist af in het contract. Mocht de klant toch echt willen dat de website werkt in IE 8 en lager? Uurtje factuurtje.
[ Voor 18% gewijzigd door Biersteker op 09-10-2013 15:44 ]
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
laptop?_Moe_ schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:33:
[...]
Ik ben ook jarenlang van die mening geweest, maar ben er inmiddels achter dat wanneer je een presentatie hebt bij de klant, deze juist die ene *** browser op zijn computer heeft staan.
Het enige wat HTML5 Shiv doet is zorgen dat je html5 elementen uberhaupt goed worden weergegeven en opgemaakt met CSS. Zonder html5shiv ziet je website er helemaal niet uit als je nieuwe tags gebruikt (article/head etc).Biersteker schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:42:
[...]
Of je gebruikt HTML shiv, vangt het meeste wel af. (Hoewel ik volledig van mening ben dat ik liever een snelle, iets minder gestylde pagina in IE heb, dan een langzame volledig gestylde pagina)
Wel vervelend is dat box-sizing:border-box niet werkt en dus je grid verpest.. (Maar ook daar zijn weer polyfills voor mocht het nodig zijn)
[ Voor 4% gewijzigd door Barryvdh op 09-10-2013 15:54 ]
Zou kunnen, maar wat lost het op?
Alsof zij bij de oplevering niet even gaan kijken met hun eigen pc.
RTFM!
Altijd laptop met een offline versie. Ik vertrouw al een hele tijd niet meer op de facaliteiten op locatie...
Ik heb het al een keer gebruikt voor een project waarin IE 7 de target browser was. Het werkte best aardig, maar ik merkte wel dat het vertragend werkte._Moe_ schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:25:
Het is niet ideaal, maar het is een mooie workaround voor antieke browsers.
De dag dat een klant mij betaald om dat te gebruiken, ga ik rentenieren._Moe_ schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:25:
Want daar vraag ik dan uiteraard de hoofdprijs voor
@Firespher: Helaas ben ik niet mijn eigen baas en ziet mijn baas het anders.
RTFM!
Declaren in je class, initialiseren buiten je class, wat de foutmelding ook aangeeftRadiant schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:02:
C++:
Edit: Oh shit. Sorry BtM909
Een hond heeft een baas, een werknemer een werkgever_Moe_ schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:59:
@Alex): Ik heb het nog nooit werkende gekregen!
@Firespher: Helaas ben ik niet mijn eigen baas werkgever en ziet mijn baaswerkgever het anders.
Gelukkig werk ik alleen aan interne projecten, waar we zelf heel veel kunnen bepalen van wat we wel of niet doen
Verwijderd
Bah, enkel aan interne projecten werken. Vind je dat wel fijn? Ik kan me niet inbeelden dat dit gigantisch grote projecten zijn, toch? Wat voor projecten zijn het doorgaans?console schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:12:
[...]
Een hond heeft een baas, een werknemer een werkgever![]()
Gelukkig werk ik alleen aan interne projecten, waar we zelf heel veel kunnen bepalen van wat we wel of niet doen.
Interne projecten is imo gewoon een ander woord dat je klanten je medewerkers zijn.. oftewel alsnog je klanten en die kunnen zelfs erger zeiken als klanten omdat het je medewerkers zijnVerwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:14:
[...]
Bah, enkel aan interne projecten werken. Vind je dat wel fijn? Ik kan me niet inbeelden dat dit gigantisch grote projecten zijn, toch? Wat voor projecten zijn het doorgaans?
Nog provoceren ook...Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:09:
[...]
Ik weet wel wat beters dan een ban
Verwijderd
Iets ergers dan een ban? Ik ben benieuwd, kom maar op!BtM909 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:21:
[...]
Nog provoceren ook...
Ik weet wel wat beters dan een ban
Mijn werkgever vindt <!--[[IE lte 9]]--> STOM. Dus dat ondersteunen we ook niet, tenzij er flink betaald wordt._Moe_ schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:59:
@Alex): Ik heb het nog nooit werkende gekregen!
@Firespher: Helaas ben ik niet mijn eigen baas en ziet mijn baas het anders.
Bierhaler de 26Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:22:
[...]
Iets ergers dan een ban? Ik ben benieuwd, kom maar op!
[ Voor 22% gewijzigd door Firesphere op 09-10-2013 16:23 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.