Was te verwachten

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 438893 op 23-08-2013 16:37 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 65% gewijzigd door Jan_V op 23-08-2013 17:32 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Anoniem: 156876
Krijg je ervan als je iets op vrijdagmiddag doorvoert.Jan_V schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:12:
Nog 'even' een deployment naar de DEV omgeving in Azure op vrijdagmiddag.
Helaas zie ik allerlei rare fouten voorbij komen die we eerder niet hadden. Joy.....
Anoniem: 296939
Ik ben gevlucht geraakt maar er is helaas niemand die zin heeft in een bier. Nuja, zin wel, maar iedereen heeft herexamens
[ Voor 9% gewijzigd door MinecrafterII op 23-08-2013 20:21 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
En morgen telefoon "acceptatie ligt plat"CodeCaster schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:29:
Ik moest nog even iets afronden en op acceptatie zetten voor ik op vakantie ga. Even over zes klaar, weekend!
"Dat is jammer. Over 4 weken ben jij de eerste!"Styxxy schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:57:
[...]
En morgen telefoon "acceptatie ligt plat"![]()
.
We are shaping the future
Alex) schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:24:
[...]
"Dat is jammer. Over 4 weken ben jij de eerste!"
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Worden zijn RAM-modules opgegetendcm360 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:44:
RAM verbruik klinkt ook wel als een vervelend probleem anders.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Firesphere schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:33:
[...]
![]()
* Firesphere gaat in paniek rondjes rennen
Hoewel... ik doe't zelf ook, maar alleen op kruistabellen. Om te voorkomen dat een relatie er dubbel in staat.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Je bent een release build aan het debuggen? De adressen van OnUpdateTime komen uit een symbol file, renderer staat in het register waar this in het begin van je functie in stond. Zoiets?Orwell schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:16:
Voor degene die zin heeft in magie:
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door PrisonerOfPain op 24-08-2013 13:27 ]
Nope, in de DLL en in de rest zit debug info.PrisonerOfPain schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:25:
[...]
Je bent een release build aan het debuggen?
[ Voor 6% gewijzigd door Orwell op 24-08-2013 13:48 ]
1
| my-prachtige-dll.dll!g_mySymbol |
Dan nog niet. Hij kan blijkbaar zowel 'this' als 'renderer' vinden. Of ze ook daadwerkelijk juist zijn is daarbij verder niet relevant, hij denkt te weten waar ze naartoe pointen, en hij vindt dat ze hetzelfde zijn, maar toch is member van de een anders dan die van de ander.PrisonerOfPain schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:38:
Dit zijn dingen die je verwacht te zien mij inlining of in release builds, niet in een debug build.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Anoniem: 303530
1
2
| std::chrono::high_resolution_clock timer; auto start_time = timer.now(); |
warning: C4101: 'timer' : unreferenced local variable
now is static. Je roept het zo aan (linkje):Anoniem: 303530 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:39:
C++:
1 2 std::chrono::high_resolution_clock timer; auto start_time = timer.now();
warning: C4101: 'timer' : unreferenced local variable
Dronken compiler..
1
| auto start = std::chrono::high_resolution_clock::now(); |
Je kan dus prima een static member aanroepen op een instance, maar daardoor word de expression die resulteert in die instance wel geevalueerd.A static member s of class X may be referred to using the qualified-id expression X::s; it is not necessary to use the class member access syntax (5.2.5) to refer to a static member. A static member may be referred to using the class member access syntax, in which case the object-expression is evaluated.
1
2
3
4
5
| class foo { static void func(); }; foo &instance(); instance().func(); //kan prima, maar de functie instance() word WEL aangeroepen |
[ Voor 18% gewijzigd door MLM op 25-08-2013 18:34 ]
-niks-
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Noem eens één taal waarbij dat niet kan.Anoniem: 303530 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:46:
Dan deugt het code snippet wat ik van stackoverflow has gehaald niet. Vreemd dat de compiler toestaat dat ik now() aanroep op een instance.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 25-08-2013 23:22 ]
Ik heb nu opeens 2 Google Plus accounts, 1 die is gekoppeld aan mijn Google account en 1 die is gekoppeld aan mijn Youtube account die is gekoppeld aan mijn Google account.RayNbow schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:39:
Woei... kan niet meer inloggen op m'n YouTube account. Stelletje prutsers bij Google...
Maatje had daar ook last van (het 2.6 gedeelte iig); maar liggend aan je account kan je naar mijn weten shell access krijgen om die software te updaten.BikkelZ schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:26:
Ach ja zo probeer ik mijn Python projectje aan de praat te krijgen op Dreamhost nu waar ze nog Django 1.4 en Python 2.6 draaien....de response shortcut wordt niet ondersteund en die zit natuurlijk in ál mijn views....*zucht*
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Tja ik doe het liever niet aangezien ik dan ook support verlies op bepaalde delen maar goed, een project dat eigenlijk af is nog eens compleet te gaan troubleshooten voor een lagere versie is ook weer zoiets...DXaroth schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:09:
[...]
Maatje had daar ook last van (het 2.6 gedeelte iig); maar liggend aan je account kan je naar mijn weten shell access krijgen om die software te updaten.
check http://www.ricksresources...tall-python-27-dreamhost/ voor info .. iirc zit daar ook een link die uitlegt voor virtualenv setup zodat je django >1.4 kan draaien.
iOS developer
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| using System; public class Bar { public static void Foo() { Console.WriteLine("Hello, world"); } } public class App { public static void Main() { Bar baz = new Bar(); baz.Foo(); } } |
1
| Member 'Bar.Foo()' cannot be accessed with an instance reference; qualify it with a type name instead |
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Alex) schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:51:
[...]
C#:
C#:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 using System; public class Bar { public static void Foo() { Console.WriteLine("Hello, world"); } } public class App { public static void Main() { Bar baz = new Bar(); baz.Foo(); } }
Dat geeft me deze error:
code:
1 Member 'Bar.Foo()' cannot be accessed with an instance reference; qualify it with a type name instead
Dat probleem heb ik dus blijkbaar ook, maar bij mij is de YouTube signin knop dus stuk als ik ben ingelogd onder m'n normale account. Ik kan wel inloggen op m'n YouTube account via het nieuwe G+ account als ik uitgelogd bent... zucht...Jegorex schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:41:
[...]
Ik heb nu opeens 2 Google Plus accounts, 1 die is gekoppeld aan mijn Google account en 1 die is gekoppeld aan mijn Youtube account die is gekoppeld aan mijn Google account.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nothing to see here!
[ Voor 21% gewijzigd door Ealanrian op 26-08-2013 08:32 ]
Zoals het hoortAlex) schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:51:
[...]
Dat geeft me deze error:
code:
1 Member 'Bar.Foo()' cannot be accessed with an instance reference; qualify it with a type name instead
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Hier ook. Maar ook algemeen is het drukker geworden. Als ik rond half 6 passeerde op de E314 richting Brussel was het goed. Nu is het regelmatig een stroom van mensen die links blijven plakken aan 110...Anoniem: 296939 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:44:
De vakantie is bijna gedaan zeker? Normaal gezien rij ik 45 minuten naar mijn werk, deze ochtend heb ik er bijna 2 uur over gedaan
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ik vermijd de E314 aangezien er vaak file is omwille van de werken in Leuven. Ik rij in de plaats via de secundaire wegen naar Boutersem waar ik meteen de E40 op rij.Snake schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:46:
[...]
Hier ook. Maar ook algemeen is het drukker geworden. Als ik rond half 6 passeerde op de E314 richting Brussel was het goed. Nu is het regelmatig een stroom van mensen die links blijven plakken aan 110...
Kom je die even bezorgen in IC 1924? Ik kan wel (nog) een bak gebruiken
Ik denk niet dat hij zo ver weg bezorgt. (je zit nu bij Dordrecht toch?)Alex) schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:57:
[...]
Kom je die even bezorgen in IC 1924? Ik kan wel (nog) een bak gebruiken
AwwwhEalanrian schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:59:
[...]
Ik denk niet dat hij zo ver weg bezorgt.
* Alex) rijdt nu precies Dordrecht binnen(je zit nu bij Dordrecht toch?)
Anoniem: 156876
Vakantie? Ik moet nog 5 weken...Anoniem: 296939 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:44:
De vakantie is bijna gedaan zeker? Normaal gezien rij ik 45 minuten naar mijn werk, deze ochtend heb ik er bijna 2 uur over gedaan
Ik heb niet eens vakantie... Met een beetje geluk heb ik wat jeugdvakantie vanaf 2014Anoniem: 156876 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:28:
[...]
Vakantie? Ik moet nog 5 weken...Al telt volgende week ook een klein beetje als vakantie (iOSDevUK).
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ben je ziek?Firesphere schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:25:
Nee, geen koffie vandaag.
Nee hij is waarschijnlijk boos omdat ik em koffie juffrouw noem
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ja jammer zoiets, het is juist zo'n gave om te mogen doenEalanrian schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:34:
[...]
Nee hij is waarschijnlijk boos omdat ik em koffie juffrouw noem
De browser plugin irriteert mij helemaal niet eigenlijk. Ik vind het ergens best wel een goed idee. Je kunt namelijk gewoon browsen en doen terwijl ondertussen het spel opstart. Daarnaast, het Battlelog gebeuren ziet er erg goed uit en anders dan in een game-interface vind ik het hier prettig om mijn stats en die van anderen te bekijken. Als het nou eens (feitelijk) niet werkt, maar het werkt juist prima zo.Intru schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:38:
Normaal gesproken ben ik niet zo'n shooter-fan, maar door de huidige Humble Bundle heb ik toch maar eens Battlefield 3 gespeeld. En ik moet zeggen: ik ben aardig onder de indruk van de campaign. Ziet er ook allemaal erg netjes uit, en draait aardig op slechts een GTX 550 ti. Maar dat je een browser plugin nodig hebt om het spel te starten... da's wel weer jammer.
Maar het grootste nadeel: na het spelen van dit soort visueel geweld voelt mijn eigen OpenGL gepruts altijd weer wat zielig aan.
imo, ik zou python upgraden, dit zorgt er voor dat je als het project vordert ook kan upgraden naar 1.7 (jeuj, automatische schema-migrations), en 1.4 gaat niet lang meer (als dat uberhaubt nog zo is) gesupport worden door django, wat betekent dat je security updates mis gaat lopen.BikkelZ schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:38:
[...]
Tja ik doe het liever niet aangezien ik dan ook support verlies op bepaalde delen maar goed, een project dat eigenlijk af is nog eens compleet te gaan troubleshooten voor een lagere versie is ook weer zoiets...
Nee, gewoon in een kutbui en dat zullen jullie merken ook.
We kunnen wel vast een preventieve tijdelijk ban zettenFiresphere schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:52:
[...]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
* Anoniem: 296939 aait F1r3Sph3r3Firesphere schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:52:
[...]
Firesphere schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:52:
[...]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik heb tot nu toe alleen nog maar de campaign gespeeld, misschien werkt het beter voor de multiplayer. Ik vind het gewoon raar dat als ik BF3 opstart er een nieuw tabblad in Chrome wordt geopend. Het starten duurt ook niet zo lang (15 seconden ofzo?), dus in die tijd browse je toch niet zo veel.TheNephilim schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:43:
De browser plugin irriteert mij helemaal niet eigenlijk. Ik vind het ergens best wel een goed idee. Je kunt namelijk gewoon browsen en doen terwijl ondertussen het spel opstart. Daarnaast, het Battlelog gebeuren ziet er erg goed uit en anders dan in een game-interface vind ik het hier prettig om mijn stats en die van anderen te bekijken. Als het nou eens (feitelijk) niet werkt, maar het werkt juist prima zo.
Iets wat niet werkt, is met vrienden BF3 spelenAltijd gezeur met wie nou in welk team zit en 4-man squads helpen ook niet echt. Hopelijk gaan ze in BF4 eindelijk eens iets meer met squad/team/leagues/ladders/competitie doen
Hier neem een dubbele espresso met red bull en een vitamine C pill.TheNephilim schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:04:
[...]
... dan breng ik vandaag de koffie wel.
/me Doet iedereen bakje Senseo koffie voorzetten
De enige Senseo die nog een beetje te pruimen is van DE. de rest is inderdaad slootwater.Creepy schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:05:
Eeeh, Senseo != koffie!
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Dat is dan ook de originele Senseo. Als ik me niet vergis is Senseo een joint-venture tussen DE en Philips.ValHallen schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:11:
[...]
De enige Senseo die nog een beetje te pruimen is van DE. de rest is inderdaad slootwater.
Dat is waar, in de campaign is het lichtelijk onhandig, maar voor de multiplayer is het wel nice.Intru schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:05:
[...]
Ik heb tot nu toe alleen nog maar de campaign gespeeld, misschien werkt het beter voor de multiplayer. Ik vind het gewoon raar dat als ik BF3 opstart er een nieuw tabblad in Chrome wordt geopend. Het starten duurt ook niet zo lang (15 seconden ofzo?), dus in die tijd browse je toch niet zo veel.
Jep, DE had alleenrecht op de pads, maar dat is vervallen waardoor ieder bedrijf zijn eigen huismerk slootwater kan aanbieden.Anoniem: 296939 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:12:
[...]
Dat is dan ook de originele Senseo. Als ik me niet vergis is Senseo een joint-venture tussen DE en Philips.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
[ Voor 89% gewijzigd door BtM909 op 26-08-2013 11:55 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Waarschuwing: epileptische aanvallen
[ Voor 15% gewijzigd door BtM909 op 26-08-2013 11:55 ]
https://niels.nu
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Shit, Hydra heeft ons door! Snel naar iteratie 5Hydra schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:09:
Oh, hier wat iedereen naartoe. Had niet door dat er een nieuw topic was!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Mja je hebt gelijk ook. Ik ga die lui nog eens pushen of zij het niet willen doen en anders ga ik maar zelf aan de gang. Ik had hem oorspronkelijk in Python 3.3 gebouwd, misschien dat maar gelijk doen. Draaide perfect op mijn lokale machine met de laatste Django versie.DXaroth schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:47:
[...]
imo, ik zou python upgraden, dit zorgt er voor dat je als het project vordert ook kan upgraden naar 1.7 (jeuj, automatische schema-migrations), en 1.4 gaat niet lang meer (als dat uberhaubt nog zo is) gesupport worden door django, wat betekent dat je security updates mis gaat lopen.
Voor mij zijn security updates VELE malen belangrijker.
[ Voor 20% gewijzigd door BikkelZ op 26-08-2013 13:06 ]
iOS developer
Maar daar is de devschuur niet voor bedoeld!
Als de native resolutie 1280x1024 is zal het er op 1600x1200 niet meer uit zien. Of is het nog een ouderwetse CRT?Soundless schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:18:
[...]
Maar daar is de devschuur niet voor bedoeld!
On another note:
erg blij met mijn u2711. Jammer dat ik op werk dan weer op een 17" 1280x1024 scherm zit die ik kan forceren naar 1600x1200
Dude, 17 inch, dat houdt echt niet overSoundless schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:18:
On another note:
erg blij met mijn u2711. Jammer dat ik op werk dan weer op een 17" 1280x1024 scherm zit die ik kan forceren naar 1600x1200
Ik heb hier enkel een 14" laptop (1600*900)TheNephilim schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:24:
[...]
Dude, 17 inch, dat houdt echt niet over
Nooit eens de gedachte gehad om zelf een monitor voor het werk aan te schaffen?Anoniem: 296939 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:26:
[...]
Ik heb hier enkel een 14" laptop (1600*900)
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Momenteel heb ik nog geen vaste werkplek. Ik ben hier nu 3 weken en heb al op 3 verschillende plaatsen gezeten. Elke keer een monitor meesleuren is geen optie.TheNephilim schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:29:
[...]
Nooit eens de gedachte gehad om zelf een monitor voor het werk aan te schaffen?Met 19 inch kan ik nog wel werken, maar daar onder vind ik het niet echt werkbaar meer.
Ik heb liever 2 kleine schermen dan 1 groot.Low-Tech schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:32:
Ik heb op het werk ook niet van die grote schermen, maar gelukkig wel 2 stuks (22" 1680x1050).
[ Voor 38% gewijzigd door Ealanrian op 26-08-2013 13:38 ]
Definieer groot, maar als 23" groot genoeg is, ik ookEalanrian schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:36:
Ik heb liever 3 grote schermen, O wacht daar werk ik ook mee.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq