Als je een uur over 15Km doet, dan mag je wel wat meer doorfietsen..Als je stevig doortrapt is 25Km/u een prima kruissnelheid, ik denk dat 20Km/u over de hele route haalbaar moet zijn voor de gemiddelde nerd die nooit in de sportschool komt.Ealanrian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:07:
[...]
15Km is een uur ongeveer toch? dat zou ik wel willen en sinds wanneer zit jij in de polder?
En dan moet er vanavond maar een fles whisky aan geloven he
Blijf ik raar vinden, want je gebruikt je rijbewijs niet op de fiets. Als ik thuis mijzelf onderuit zuip en vervolgens domme dingen doe nemen ze ook niet mijn rijbewijs in. Doe ik het op de fiets, dan staat dat los van mijn rijvaardigheid in de auto (in mijn ogen). Ik heb geen rijbewijs nodig om te fietsen. Dat ze je bekeuren is prima, maar innemen rijbewijs is wel heftig. Dan word je in principe zwaarder beboet dan iemand zonder rijbewijs.BtM909 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:07:
[...]
In België overigens wel, maar in NL in principe niet: http://www.rijksoverheid....uden-door-de-politie.html
Ik neem aan dat ze eventueel onder de kapstop artikel 5 (of 6) wellicht wel je rijbewijs kunnen afpakken, maar dat is (volgens wijze internetbronnen) al jaren niet gebeurd.
Dat was vroeger ook zo met het bromfietscertificaat, dat stond ook los van je rijbewijs
Ah well, de wet bevat soms vreemde zaken
45 minuten. Nou ja, ik zit niet in de polder (wel tegen de polder aan, heerlijk bij het hardlopen/fietsen) en mijn kantoor ook niet, maar tussen Oss en Ravenstein is het met de fiets het beste om een stuk door de polder te rijden. Lekker open vlakte, dus heerlijk tegen de wind inEalanrian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:07:
[...]
15Km is een uur ongeveer toch? dat zou ik wel willen en sinds wanneer zit jij in de polder?
En dan moet er vanavond maar een fles whisky aan geloven he
Die fles drank komt wel goed
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Jeej. Morgen een presentatie geven over onze "kwaliteiten" enzo.
Allemaal businesstermen. Team building, scalable, "Outside the box" brainstormen, "take it to the next level", en we moeten 110% geven.
Allemaal businesstermen. Team building, scalable, "Outside the box" brainstormen, "take it to the next level", en we moeten 110% geven.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Die kan ook zo de geschiedenisboeken in.Gertjan. schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:15:
[...]
Blijf ik raar vinden, want je gebruikt je rijbewijs niet op de fiets. Als ik thuis mijzelf onderuit zuip en vervolgens domme dingen doe nemen ze ook niet mijn rijbewijs in. Doe ik het op de fiets, dan staat dat los van mijn rijvaardigheid in de auto (in mijn ogen). Ik heb geen rijbewijs nodig om te fietsen. Dat ze je bekeuren is prima, maar innemen rijbewijs is wel heftig. Dan word je in principe zwaarder beboet dan iemand zonder rijbewijs.
Dat was vroeger ook zo met het bromfietscertificaat, dat stond ook los van je rijbewijs
Ah well, de wet bevat soms vreemde zaken
Weet je zeker dat jij nuchter bent?[...]
Die fles drank komt wel goedVrouwlief heeft komt terug van een cursus, dus die heeft ook een hoop verhalen. Tijd voor een goede fles wijn op de bank vanavond
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik denk dat ik een andere Polder voor me heb.Gertjan. schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:15:
[...]
[...]
45 minuten. Nou ja, ik zit niet in de polder (wel tegen de polder aan, heerlijk bij het hardlopen/fietsen) en mijn kantoor ook niet, maar tussen Oss en Ravenstein is het met de fiets het beste om een stuk door de polder te rijden. Lekker open vlakte, dus heerlijk tegen de wind inMet de herfst op komst kan ik mij leukere dingen voorstellen
Die fles drank komt wel goedVrouwlief heeft komt terug van een cursus, dus die heeft ook een hoop verhalen. Tijd voor een goede fles wijn op de bank vanavond
Heb jij dan wel een rijbewijs nodig om een fiets te besturen?Firesphere schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:17:
[...]
Die kan ook zo de geschiedenisboeken in
Ja hoor, ik review alleen niet altijd mijn tekstenWeet je zeker dat jij nuchter bent?
Maar dat zij ook verhalen heeft is toch niet zo vreemd. Wie zegt dat ik niets meemaak? Ik heb straks GTA en een nieuwe telefoon, dus ik kan ook verhalen vertellen
Hier is een polder gewoon een grote open vlakte met weilanden enzoEalanrian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:18:
[...]
Ik denk dat ik een andere Polder voor me hebEn op de vlakte heb je ook wind mee dus dan schiet het op. En het is natuurlijk ook nog gratis sporten en geld besparen op de brandstof ik zie alleen maar win
En de rest, je hebt gelijk. Ik zal het overwegen, maar een laptoptas van 5 kilo op je rug maakt de rit iets minder iets om naar uit te kijken...
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Nee, maar de manier waarop je't zegt.Gertjan. schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:22:
[...]
Heb jij dan wel een rijbewijs nodig om een fiets te besturen?
Het ging me om "dus ook",[...]
Ja hoor, ik review alleen niet altijd mijn teksten
Maar dat zij ook verhalen heeft is toch niet zo vreemd. Wie zegt dat ik niets meemaak? Ik heb straks GTA en een nieuwe telefoon, dus ik kan ook verhalen vertellen
Doe ik elke dag. Niet miepen.[...]
Hier is een polder gewoon een grote open vlakte met weilanden enzoIk weet niet wat jij onder polder verstaat, maar die open vlakte noemen we hier in Brabant ook gewoon polder, met polderweggetjes
Verder kennen we ook nog een polder-model, maar dat moet je even in Den Haag vragen wat dat ook weer precies inhield
En de rest, je hebt gelijk. Ik zal het overwegen, maar een laptoptas van 5 kilo op je rug maakt de rit iets minder iets om naar uit te kijken...
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Dan koop je een andere tas. Vroegah reden er nog mensen rond met zo'n standaard achterop de fiets waar je een aktetas ik kan zetten..Gertjan. schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:22:
Even terugkomend op het 'niet goed kunnen testen i.v.m. gebrekkig testplan'-verhaal.
Wij zijn er vandaag achter gekomen dat de tester een heel groot (belangrijk) deel van het systeem niet heeft getest.
Hoe we hier achter zijn gekomen?
Voor de vorige release hebben we onze testdatabase hernoemd. Dit is gebeurt tijdens onderhoud/opruimwerkzaamheden op onze servers. Een van de testsystem echter (er kijken meerdere systemen naar dezelfde database) was de connectionstring niet van aangepast en een importjob faalde. Dit heeft als gevolg dat de data in dat systeem nooit up-to-date kan zijn geweest en de release dus nooit goedgekeurd had mogen worden.
Wij zijn er vandaag achter gekomen dat de tester een heel groot (belangrijk) deel van het systeem niet heeft getest.
Hoe we hier achter zijn gekomen?
Voor de vorige release hebben we onze testdatabase hernoemd. Dit is gebeurt tijdens onderhoud/opruimwerkzaamheden op onze servers. Een van de testsystem echter (er kijken meerdere systemen naar dezelfde database) was de connectionstring niet van aangepast en een importjob faalde. Dit heeft als gevolg dat de data in dat systeem nooit up-to-date kan zijn geweest en de release dus nooit goedgekeurd had mogen worden.
"Dus ik had net lekker gedate met m'n bitch Melanie, belt ineens die Roman weer of ik wil bowlen! Ik dacht: rot een eind op! Ik schiet iemand door de voorruit van z'n auto dood, jat z'n wagen en ga proberen zoveel mogelijk mensen omver te rijden, waarna ik de politie die achter me aan komt doodmaak met handgranaten die ik uit m'n raam laat vallen. Guess what? Blijkt die Melanie ook nog eens een undercover cop te zijn!".Gertjan. schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:22:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Avalaxy op 17-09-2013 16:28 ]
Artikel 5 is ook alleen in de auto. Ik heb een keer mogen blazen op de fiets (BtM909 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:07:
[...]
In België overigens wel, maar in NL in principe niet: http://www.rijksoverheid....uden-door-de-politie.html
Ik neem aan dat ze eventueel onder de kapstop artikel 5 (of 6) wellicht wel je rijbewijs kunnen afpakken, maar dat is (volgens wijze internetbronnen) al jaren niet gebeurd.
Avalaxy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:28:
[...]
"Dus ik had net lekker gedate met m'n bitch Melanie, belt ineens die Roman weer of ik wil bowlen! Ik dacht: rot een eind op! Ik schiet iemand door de voorruit van z'n auto dood, jat z'n wagen en ga proberen zoveel mogelijk mensen omver te rijden, waarna ik de politie die achter me aan komt doodmaak met handgranaten die ik uit m'n raam laat vallen. Guess what? Blijkt die Melanie ook nog eens een undercover cop te zijn!"
Krijg ik de eerste druk van je boek: "Epische quotes door .Gertjan." ?
Doe ik elke dag. Niet miepen.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:27:
[...]
Dan koop je een andere tas. Vroegah reden er nog mensen rond met zo'n standaard achterop de fiets waar je een aktetas ik kan zetten.
Je hebt wel een punt, maar ik ben gewoon lui aangelegd en heb een auto van de zaak, dus waarom zou ik fietsen
Op die link lees ik dat het promillage voor fietsers niet hoger dan 0,5 promille mag zijn, terwijl in de auto zelfs de beginnende bestuurder 0,8 magRadiant schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:30:
[...]
Artikel 5 is ook alleen in de auto. Ik heb een keer mogen blazen op de fiets () en toen werd ook expliciet gezegd dat ze m'n rijbewijs niet konden innemen.
Is goed, maar de titel wordt dan wel.Gertjan. schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:31:
[...]
![]()
Gelukkig zit ik alleen op kantoor... Moest hier wel heel hard om lachen
[...]
Krijg ik de eerste druk van je boek: "Epische quotes door .Gertjan." ?
Epische quotes van .Gertjan.
door Firesphere
[...]
[...]
Sorry hoor
Je hebt wel een punt, maar ik ben gewoon lui aangelegd en heb een auto van de zaak, dus waarom zou ik fietsenDaarnaast stikt het in de ochtend van die pubers op de fietspaden... Je ziet het, er zijn genoeg slappe excuses redenen om het niet te doen
Avalaxy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:28:
[...]
"Dus ik had net lekker gedate met m'n bitch Melanie, belt ineens die Roman weer of ik wil bowlen! Ik dacht: rot een eind op! Ik schiet iemand door de voorruit van z'n auto dood, jat z'n wagen en ga proberen zoveel mogelijk mensen omver te rijden, waarna ik de politie die achter me aan komt doodmaak met handgranaten die ik uit m'n raam laat vallen. Guess what? Blijkt die Melanie ook nog eens een undercover cop te zijn!"
[ Voor 28% gewijzigd door Firesphere op 17-09-2013 16:34 ]
Nou tussen Den Bosch-Eindhoven niet hoor! Donderdagavond lekker terug na Brabant voor een weekend. Jammer dat Ryanair de enige enigste is die op Eindhoven vliegt.Gertjan. schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:22:
Hier is een polder gewoon een grote open vlakte met weilanden enzoIk weet niet wat jij onder polder verstaat, maar die open vlakte noemen we hier in Brabant ook gewoon polder, met polderweggetjes
Verder kennen we ook nog een polder-model, maar dat moet je even in Den Haag vragen wat dat ook weer precies inhield
[ Voor 1% gewijzigd door alienfruit op 17-09-2013 16:42 . Reden: Speciaal voor gouw! ]
Maar welke luchtvaartmaatschappij is er nou eniger dan Ryanair?alienfruit schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:38:
[...]
Nou tussen Den Bosch-Eindhoven niet hoor! Donderdagavond lekker terug na Brabant voor een weekend. Jammer dat Ryanair de enigste is die op Eindhoven vliegt
Jij bent wel erg bijdehand vandaag... Teveel koffie op?Firesphere schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:40:
[...]
Maar welke luchtvaartmaatschappij is er nou eniger dan Ryanair?
Of te weinig koffie
Waar kan ik feedback over Twitter kwijt, onvindbaar zo lijkt het
Schrijf er een Tweet overTheNephilim schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:54:
Zelf kondigen ze hun beursgang ook via een Tweet aan, dus feedback zal ook wel zo lopen
Verwijderd
Ik stelde mij ook dezelfde vraagAvalaxy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:05:
Ik vraag me weleens af hoe jullie productief kunnen blijven ondanks het hier rondhangen de hele dagMij lukt het niet
Ik zat te denken aan de flevo polder of de noordoost polder, dat is bij ons de polder.Gertjan. schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:22:
[...]
.Gertjan. schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:41:
[...]
Jij bent wel erg bijdehand vandaag... Teveel koffie op?
Dat maar eens proberen dan! xd.Gertjan. schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:12:
[...]
Schrijf er een Tweet over
Zelf kondigen ze hun beursgang ook via een Tweet aan, dus feedback zal ook wel zo lopenJe moet wel oppassen dat je niet te kortaf doet tegen ze
Erg vervelend dat de 'actions' bovenop links zoals 'Afbeelding bekijken'/'Gesprek weergeven' komen.
Ik begin onder tussen behoorlijk chagarijnig te worden van die telefoon van mij. Ding gaat gewoon uit zonder dat ik em vertel dat te doen. de teller staat rond de 20 keer vandaag...
Keer een nieuwe simkaart aanvragen? Heb ik vaker gezien; vervangen van een simkaart kan helpen.Ealanrian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:26:
Ik begin onder tussen behoorlijk chagarijnig te worden van die telefoon van mij. Ding gaat gewoon uit zonder dat ik em vertel dat te doen. de teller staat rond de 20 keer vandaag...
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik ga eerst even een software update proberen aangezien het een vrij ouwe telefoon is, anders morgen maar een tijdelijke telefoon halen bij de MM ofzo.
Een gsm of smartphone, het is een HTC Desire Z die ik gebruik tot ze de verzekering hebben gefixed bij Vodafone.
Verwijderd
De beste smartphone die ik ooit gehad heb. Ben er altijd heel tevreden van geweest, maar toegeven, hij wordt wel wat oud heEalanrian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:37:
Een gsm of smartphone, het is een HTC Desire Z die ik gebruik tot ze de verzekering hebben gefixed bij Vodafone.
Door intensief gebruik is het toetsenbord brak verder was het een super toestel hij is nu alleen super instabiel en dus behoorlijk kloten in het gebruik, het is niet heel praktisch om er na 2 uur achter te komen dat je telefoon al een tijd uit staat terwijl je een telefoontje verwacht...
Wat voor feedback?TheNephilim schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:54:
https://support.twitter.com/forms
of
https://support.twitter.com/forms/general
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Zit je nog steeds met de standaard software? Flash eens een andere ROM, dat lost vaak vele problemen op.Ealanrian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:46:
Door intensief gebruik is het toetsenbord brak verder was het een super toestel hij is nu alleen super instabiel en dus behoorlijk kloten in het gebruik, het is niet heel praktisch om er na 2 uur achter te komen dat je telefoon al een tijd uit staat terwijl je een telefoontje verwacht...
Mijn Desire Z had ook dergelijke problemen, totdat deze op een dag ook niet meer aan ging. Toen is het moederbord vervangen, en vervolgens had ik er geen problemen meer mee. Een nieuw probleem (wat niet met het moederbord te maken heeft maar met apps) is wel dat het ding te weinig werkgeheugen heeft, af en toe druk ik met de webbrowser het homescreen weg en vice versa.
[ Voor 8% gewijzigd door dcm360 op 17-09-2013 17:59 ]
Zo! Alle bugs omtrent de bezorgkosten zijn opgelost. Aangezien het 18.11 uur is, is de tester uiteraard al lang naar huis. Dus die kan morgenochtend zijn lol op. Er staan 13 tickets op zijn naam open om te testen 
Ondertussen kan ik morgenochtend mooi aan mijn eigen dingen werken.
Ondertussen kan ik morgenochtend mooi aan mijn eigen dingen werken.
Hier duurt het blijkbaar 13 minuten om de artikelprijzen (minder dan 10 artikelen per order) uit te rekenen bij 150 concurrent gebruikers. Dus als een SAPer nog werkt zoekt volgend jaar...
YES eindelijk de oude compose interface terug in Gmail! Weg met de ergernis!
(zoek naar "old compose" bij Chrome extensies)
(zoek naar "old compose" bij Chrome extensies)
Als ik dit allemaal toch hoor, heeft het zijn bijnaam (Software Against People) toch goed verdientalienfruit schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:25:
Hier duurt het blijkbaar 13 minuten om de artikelprijzen (minder dan 10 artikelen per order) uit te rekenen bij 150 concurrent gebruikers. Dus als een SAPer nog werkt zoekt volgend jaar...
Is het niet Sandlaufer Anschau Program
(jaja, krom duits)
Ik heb net de laatste update er op gegooid en hij is nu al stabieler als dat ie vanmiddag was. Ik probeer het nu gewoon uit te houden tot er duidelijkheid is over mijn andere telefoon/verzekeringVerwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:51:
[...]
Zit je nog steeds met de standaard software? Flash eens een andere ROM, dat lost vaak vele problemen op.
Ik zit naar KVM switches te kijken. Is die Aten CS982 een beetje solide?
---
Oh sorry:
"Ik erger me dood aan het constant ompluggen van kabels als ik mijn laptop thuis gebruik, werkt een KVM een beetje? Zo'n Aten CS982 of zo?"
---
Oh sorry:
"Ik erger me dood aan het constant ompluggen van kabels als ik mijn laptop thuis gebruik, werkt een KVM een beetje? Zo'n Aten CS982 of zo?"
[ Voor 53% gewijzigd door BikkelZ op 17-09-2013 19:42 ]
iOS developer
Verwijderd
De laatste versie van HTC of de laatste versie van Android die je op bijvoorbeeld XDA Developers vond?Ealanrian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:17:
[...]
Ik heb net de laatste update er op gegooid en hij is nu al stabieler als dat ie vanmiddag was. Ik probeer het nu gewoon uit te houden tot er duidelijkheid is over mijn andere telefoon/verzekering
De laatste versie van HTC. heb geen zin om er een andere rom op te gooien ik wil gewoon dat ie werkt
http://www.conrad.nl/ce/n...1A1D0C34969C16F.ASTPCEN22BikkelZ schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:34:
Ik zit naar KVM switches te kijken. Is die Aten CS982 een beetje solide?
---
Oh sorry:
Zoiets?
Tis altijd een beetje 1 pot nat. Je moet alleen gewoon goed kijken of je alle aansluitingen hebt
Volgens mij gaat het niet werken om een dvi verloop stekkertje op dat vga ding te zetten. Maar volgens mij wil je niets met je scherm doen? Dan is het wel prima
Dat doet 'ie nu dus niet, en waarschijnlijk met een Custom ROM welEalanrian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:02:
De laatste versie van HTC. heb geen zin om er een andere rom op te gooien ik wil gewoon dat ie werkt
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Verwijderd
Mijn ervaring leert me net dat het met een custom ROM toch net iets vlotter werkt dan met de standaard software. Ik heb een aantal weken gespeeld met de HTC Desire Z van mijn vader voor ik er zelf een kocht, maar heb voor ik mijn toestel voor de eerste keer opstartte, meteen geboot in de bootloader, het device geroot en er een andere ROM op geflasht. Ik heb er verder nooit problemen mee gehad.Ealanrian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:02:
Ja ik moet HDMI hebben, ik heb zo'n TV/Monitor ding in mijn kantoor / slaapkamer staan.douweegbertje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:25:
[...]
http://www.conrad.nl/ce/n...1A1D0C34969C16F.ASTPCEN22
Zoiets?
Tis altijd een beetje 1 pot nat. Je moet alleen gewoon goed kijken of je alle aansluitingen hebt![]()
Volgens mij gaat het niet werken om een dvi verloop stekkertje op dat vga ding te zetten. Maar volgens mij wil je niets met je scherm doen? Dan is het wel prima
iOS developer
Verwijderd
Gefeliciteerd M'neer en dank voor de taart uiteraard
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 08:07 ]
Uhhh, beginnend bestuurders in de auto 0,2, 'ervaren' bestuurders 0,5Robbiedobbie schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:33:
[...]
Op die link lees ik dat het promillage voor fietsers niet hoger dan 0,5 promille mag zijn, terwijl in de auto zelfs de beginnende bestuurder 0,8 mag
Feli
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gefeliciteerd GeertJam, Hier een bakje koffie!
Ik kan zelf niet vinden, maar is hier ook een topic voor Developersvragen/ervaringen van Windows 8 (met name WinRT)?
Zo niet, dan ga ik er ook wel eentje aanmaken

Het heeft weinig zin om bijv XAML te bespreken voor iOS mensen
Mwah, dan heb je ook de Android-mensen & de iOS mensen (of nog erger, de Phonegap/jQuery Mobile en alternatieve 'ontwikkelaars') ertussen zittenEalanrian schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:19:
is dan niet een iets algemener topic over app development beter?
[ Voor 54% gewijzigd door Ryur op 18-09-2013 08:23 ]
is dan niet een iets algemener topic over app development beter?
Feli GeertJam! Komt de dame in je avatar ook bij je op bezoek? 
PC van collega ontwikkelaar heeft het vanochtend begeven. Hij is aan het werk en ineens een 'branderig' luchtje. Poef! Weg voeding.
PC van collega ontwikkelaar heeft het vanochtend begeven. Hij is aan het werk en ineens een 'branderig' luchtje. Poef! Weg voeding.
Dat is niet praktisch, nu nog meer werk op jou bureau?
My bad... Ik zat te lezen bij wanneer je je rijbewijs kwijtraakt, niet wat gewoon toegestaan isBM schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:10:
[...]
Uhhh, beginnend bestuurders in de auto 0,2, 'ervaren' bestuurders 0,5
[...]
Feli
Neuh gelukkig nietEalanrian schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:35:
Dat is niet praktisch, nu nog meer werk op jou bureau?
Hij zit nu achter een andere pc te werken.
Mag hopen van niet, want dan hebben we helemaal capaciteitsproblemen. Maar hier gaat hij nog wel wat van horen. ICT manager was niet heel happy. Echt zo'n moment dat je zijn deur open doet en aan de manier waarop hij kijkt al ziet dat je beter de deur dicht had kunnen laten.
Verwijderd
Voor Windows 8 weet ik het niet. Voor Android development is er wel [Ervaringen] Android SDKRyur schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:13:
Ik kan zelf niet vinden, maar is hier ook een topic voor Developersvragen/ervaringen van Windows 8 (met name WinRT)?
[...]
Mwah, dan heb je ook de Android-mensen & de iOS mensen (of nog erger, de Phonegap/jQuery Mobile en alternatieve 'ontwikkelaars') ertussen zitten

En bedankt...
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Bedankt allemaal! Jammer dat niemand aan gefelicigeert dacht
Verwijderd
Ik doe mijn best om er volgend jaar aan te denkenGeertJam schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:05:
Gefelicigeertjam hoorGeertJam schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:05:
Bij deze; GefeliciGeertJam!GeertJam schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:05:
GefeliciteerdGeertJam schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:05:
Meh, koffie dan maar.
* Firesphere rammelt met de koffiekan
* Firesphere rammelt met de koffiekan
/me Kijkt slaperig op
KOFFIE!!!
Ow en nog van harte gefeliciteerd GeertJam
Ow en nog van harte gefeliciteerd GeertJam
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
WTF toevallig zag ik bij Ditzo dat ze een webpagina zo genoemd hadden:
"MyInsurancesCarPoliceBlad.aspx"
Ook dezelfde manier van naamgeving is doorgevoerd bij de overige webpagina's.
"MyInsurancesCarPoliceBlad.aspx"
Ook dezelfde manier van naamgeving is doorgevoerd bij de overige webpagina's.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Of ik even een website responsive kon maken.. nu 2 uur verder en pas halverwege het bestelproces. Joy joy joy
Nee, dat kan niet "even"GeertJam schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:10:
Of ik even een website responsive kon maken.. nu 2 uur verder en pas halverwege het bestelproces. Joy joy joy
Blijf je hangen bij het apparaat omdat de wulpse secretaresse daar ook staat ...
Bij wijze van, wij hebben er geen nl.
[ Voor 20% gewijzigd door farlane op 18-09-2013 10:22 ]
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Op je verjaardag, hoe is het zo gelopen?GeertJam schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:10:
Gefelicigeert!
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Ik wilde net zeggen, want die van ons hoef je alleen nog maar in een kist te leggen. Bejaard is ze al en ze loopt er soms bij alsof ze elk moment dood kan neervallenfarlane schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:21:
Blijf je hangen bij het apparaat omdat de wulpse secretaresse daar ook staat ...
Hebben wij gelukkig geen last vanpdebie schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:09:
[...]
Ik wilde net zeggen, want die van ons hoef je alleen nog maar in een kist te leggen. Bejaard is ze al en ze loopt er soms bij alsof ze elk moment dood kan neervallen
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Ik denk dat ik het geluk heb samen te werken met relatief veel vrouwen. Ze zijn helaas niet allemaal even knap maar er is er toch eentje die er best mag zijn.
offtopic:
Helaas, ik ga hier geen pics posten
Mijn DM box staat open!Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:13:
Ik denk dat ik het geluk heb samen te werken met relatief veel vrouwen. Ze zijn helaas niet allemaal even knap maar er is er toch eentje die er best mag zijn.
offtopic:
Je hoeft ze ook hier niet te posten, gewoon vertellen waar we ze kunnen vinden
Zo blij dat ik niet in een hardcore IT bedrijf zit met betrekking tot man/vrouw verhoudingen. 50% vrouw hier. Als ik naar de buren kijk (wel echt IT bedrijf), is het volgens mij iets van de 1 op 20 ofzo.
De "vrouwen" die ik in de IT ben tegen gekomen en dan niet in functies zoals sales of weet ik veel wat, zien er anders behoorlijk uit als mannen en ben ik blij dat ik gewoon met wat gasten werk. Overigens wel al een paar x aangegeven bij mn baas dat ik wat stagiairs wil
Iets van 21 jaar en blond.
Wat dat betreft zou je een carrière switch moeten overwegen richting de zorg, of de peuterspeelzaal.
ja dan kunnen je ex collega's mooi zeggen dat je er niet meer werkt en dat je iets met kinderen doet
Verwijderd
Of je gaat de consultancy in en hoopt dat je voornaamste klanten ziekenhuizen met leuke verpleegsters zijnGateKeaper schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:45:
Wat dat betreft zou je een carrière switch moeten overwegen richting de zorg, of de peuterspeelzaal.
Ratio man/vrouw ligt bij ons op 45/0. we zijn een bedrijf met 45 mannen en geen vrouw. (ja we zijn een echt IT bedrijf
)
Lol, net gebeld met Vodafone vanwege een fout op mijn rekeing, waardoor er 30 cent te veel was afgeboekt (ging me om natuurlijk niet om die 30 cent, maar om de foutieve datalimiet van m'n abo).
Netto resultaat is dat ik nu 45 cent meot betalen: de 30 cent wordt teruggestort, maar het gesprek met Vodafone kost me 45 cent.
Netto resultaat is dat ik nu 45 cent meot betalen: de 30 cent wordt teruggestort, maar het gesprek met Vodafone kost me 45 cent.
Jawel, maar alleen de Red abo's hoeven niets te betalen voor de klantenservice.
Verwijderd
Betalen voor klantenservice? Waar slaat dat nu weer op?EddoH schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:56:
Jawel, maar alleen de Red abo's hoeven niets te betalen voor de klantenservice.
Dat is nieuw... Eerder kon je gewoon met 1200 gratis bellen. Misschien je abo aanpassen naar RED (was voor mij goedkoper) maar let dan wel op je toestel verzekering als je die hebt.
Nee is niet goedkoper voor mij, heb simpel Sim-only abo sinds kort. Vind het ook belachelijk dat ik voor klantenservice moet gaan betalen.
Toestelverzekering is de grootste oplichterij die je je maar kan bedenken, dus die heb ik sowieso niet
Toestelverzekering is de grootste oplichterij die je je maar kan bedenken, dus die heb ik sowieso niet
@GeertJam: Proficiat, schuif ook hier even wat taart naartoe 
Of ik moet de schoonmaakster meetellen dan is 66% man (maar goed de schoonmaakster is familie, dus daar kijk je toch anders naar
).
Gisteren mijn Lumia 920 binnengekregen, potverdorie wat een koelkast vergeleken met mijn omnia w. Kolere zeg, het voelt een beetje als een baksteen
Wat dan wel weer apart is, is dat in zo'n baksteen een micro sim gaat, uiteraard had ik nog zo'n oude sim... 
Verder wel een mooi ding, nu nog even stoeien met mijn accounts, krijg mijn gmail contacten niet overgezet
Daarna even een mooi hoesje uitzoeken, iemand een goede suggestie?
Hier is 100% man (2 manszaak)mbarie schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:34:
Zo blij dat ik niet in een hardcore IT bedrijf zit met betrekking tot man/vrouw verhoudingen. 50% vrouw hier. Als ik naar de buren kijk (wel echt IT bedrijf), is het volgens mij iets van de 1 op 20 ofzo.
Gisteren mijn Lumia 920 binnengekregen, potverdorie wat een koelkast vergeleken met mijn omnia w. Kolere zeg, het voelt een beetje als een baksteen
Verder wel een mooi ding, nu nog even stoeien met mijn accounts, krijg mijn gmail contacten niet overgezet
Heb je alle updates al geïnstalleerd? Google pest Windows Phone-gebruikers, doordat ze geen Exchange ActiveSync meer mogen gebruiken..Gertjan. schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:29:
@GeertJam: Proficiat, schuif ook hier even wat taart naartoe
[...]
Verder wel een mooi ding, nu nog even stoeien met mijn accounts, krijg mijn gmail contacten niet overgezetDaarna even een mooi hoesje uitzoeken, iemand een goede suggestie?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.