Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 14:07 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja echt hey, wat een talentloze zak hooi is dat. Heeft zowat niks verdiend, geen andere artiesten succesvol gemanaged. Zou niet in zijn schoenen willen staan hoorKorben schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:25:
[...]
Nee, helaas heeft die talentloze hark al 7 albums uitgebracht, en daarnaast nog 4 compilatie-albums.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Lees eens terug, man. Commercieel talent is niet hetzelfde als muzikaal talent.BtM909 schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:34:
[...]
Ja echt hey, wat een talentloze zak hooi is dat. Heeft zowat niks verdiend, geen andere artiesten succesvol gemanaged. Zou niet in zijn schoenen willen staan hoor
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Vervelend voor je! Wij zoeken nog mensen hier in LondenRaad eens waar ik werk![]()
Je gaat hier godverdomme niet lopen werven he!alienfruit schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:49:
[...]
Vervelend voor je! Wij zoeken nog mensen hier in Londen
Wat moeten die mensen kunnen?alienfruit schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:49:
[...]
Vervelend voor je! Wij zoeken nog mensen hier in Londen
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
[ Voor 66% gewijzigd door Ealanrian op 09-09-2013 13:57 ]
Ken je Ruby on Rails?Ealanrian schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:56:
je mag mij altijd wat klussen doorsturen ho
Dan mag je mij eens even uitleggen (ipv je one-liner) waarom hij geen muzikaal talent is. Want je mag zijn muziek leuk of ruk vinden, maar over 1 ding zijn de meeste het wel eens dat hij een ontzettende muzikaal talent heeftKorben schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:46:
[...]
Lees eens terug, man. Commercieel talent is niet hetzelfde als muzikaal talent.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
BtM909 schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:59:
Want je mag zijn muziek leuk of ruk vinden, maar over 1 ding zijn de meeste het wel eens dat hij een ontzettende muzikaal talent heeft
En niet houden van bepaalde muziek betekent niet dat de muziekmaker talentloos is. Maar zoals gewoonlijk heb is er weer een probleem met dingen begrijpen die niet in jouw straatje vallen, daar schijn je wel vaker last van te hebbenKorben schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:46:
[...]
Lees eens terug, man. Commercieel talent is niet hetzelfde als muzikaal talent.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb nog 1001 ideëen om zelf te maken en daarnaast zijn er nog enkele "klanten" die met wat werk op de proppen komen. Sommige zaken zijn gewoon zodanig groot dat ik ze niet kan accepteren, wat natuurlijk erg jammer is gezien de hoeveelheid geld en ervaring ik met zo'n project binnenhark.Gamebuster schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:55:
Naast mijn vaste baan ben ik steeds meer bezig met freelance werk. Sinds de laatste maanden kom ik echter om in de beschikbare klussen. Ik heb er simpelweg geen tijd voor om het allemaal naast mijn werk te doen, maar ik ben ook weer niet verantwoordelijk genoeg om puur freelance te werken.
Ach ja, gewoon hard doorwerken zolang de klussen er zijn en misschien dat ik ooit met geld kan omgaan zodat ik dan puur freelance aan de gang kan.
Yep, dat is het precies. Alleen de exacte muziek die ik luister is goed, alle andere muziek is talentloze rattenpis. Knap hoor, hoe je op basis van één uitspraak precies weet wat ik denk over muziek en wat ik er van begrijp..oisyn schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:39:
[...]
En niet houden van bepaalde muziek betekent niet dat de muziekmaker talentloos is. Maar zoals gewoonlijk heb is er weer een probleem met dingen begrijpen die niet in jouw straatje vallen, daar schijn je wel vaker last van te hebben
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Hm, blijkbaar heb ik nog 5.3.3 draaien. Ook maar eens tijd maken om dat wat te verbeteren...TheNephilim schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:42:
Wauw, even een website online zetten. Krijg ik de hosting gegevens van de klant, phpinfo() erop; nice php 5.3.x
Even verder kijken blijken de directory's open te staan
Tja ik snap er ook geen kut van. Blijkbaar snapt 99% van alle hostingbedrijven niet dat php 5.3 gewoon zwaar outdated is. Toevallig had ik vandaag ook het zelfde met onze host van het werk. Pas toen ik uitlegde dat php 5.3 uit 2010 komt, en dat 5.4 of liever zelfs 5.5.3 helemaal niet zo gek is, zouden ze hier over na gaan denken. De andere optie is eventueel dat ze speciaal voor mij dan een server zo gaan inregelen met deze laatste php versie.. maar dan mag ik ervoor gaan betalenTheNephilim schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:42:
Wauw, even een website online zetten. Krijg ik de hosting gegevens van de klant, phpinfo() erop; nice php 5.3.x
[ Voor 7% gewijzigd door ZpAz op 09-09-2013 14:54 ]
The PHP development team announces the immediate availability of PHP 5.3.20. About 15 bugs were fixed. Please note that the PHP 5.3 series will enter an end of life cycle and receive only critical fixes as of March 2013. All users of PHP are encouraged to upgrade to PHP 5.4. PHP 5.3.20 is recommended for those wishing to remain on the 5.3 series.ZpAz schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:54:
Waa, tegenwoordig is php 5.3 al weer outdated? Man, ik weet nog dat het een opluchting was toen de hosting partijen eindelijk op php5.3 zaten
Nou nee, op basis van tientallen uitspraken van jou in deze en andere topics heb ik een bepaald gedachtenpatroon gedestilleerd die ik vervolgens toepas op je laatste uitspraak. Het is inderdaad een aanmame, maar niet een zonder achterliggende redenatie.Korben schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:47:
Knap hoor, hoe je op basis van één uitspraak precies weet wat ik denk over muziek en wat ik er van begrijp.
[ Voor 28% gewijzigd door BtM909 op 09-09-2013 15:22 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Vertel dat mijn klanten maarGamebuster schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:56:
Heel PHP is toch outdated?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| protected void Page_Error(object sender, EventArgs e) { var exception = Server.GetLastError(); if (exception != null) { //log hier iets of doe wat anders. } Context.ClearError(); Server.ClearError(); } |
[ Voor 51% gewijzigd door PdeBie op 09-09-2013 15:16 ]
Nou ja het is natuurlijk voor bestaande klanten ook niet echt lekker dat een hoster om de haverklap een nieuwe PHP versie er op klapt. Er is toch altijd weer iets wat omdondert als je maar genoeg legacy hebt draaien. Ik zou zeggen dat je in ieder geval zorgt dat je een versie draait waar nog patches voor uitkomen en als je dan gaat upgraden meteen de nieuwste maar wel bewezen versie pakt.douweegbertje schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:52:
[...]
Tja ik snap er ook geen kut van. Blijkbaar snapt 99% van alle hostingbedrijven niet dat php 5.3 gewoon zwaar outdated is. Toevallig had ik vandaag ook het zelfde met onze host van het werk. Pas toen ik uitlegde dat php 5.3 uit 2010 komt, en dat 5.4 of liever zelfs 5.5.3 helemaal niet zo gek is, zouden ze hier over na gaan denken. De andere optie is eventueel dat ze speciaal voor mij dan een server zo gaan inregelen met deze laatste php versie.. maar dan mag ik ervoor gaan betalen![]()
Ik heb zin om even een rage-website te maken, iemand tips voor een domein? fuckingupdateyourphp.com ?
[ Voor 78% gewijzigd door BikkelZ op 09-09-2013 15:11 ]
iOS developer
ik moest gewoon hardop lachen, al weet ik niet echt waaromBikkelZ schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:08:
PHP, het vuilnisbakkenras der programmeertalen
Het is een echte mail, geen phishingmeuk, dus waarschijnlijk heeft Jack een tikfout gemaakt. Kan gebeuren. Maar Facebook gaat mij vervolgens VIER MAANDEN LANG elke paar weken mailen. Een opt-out onderaan de mail? Nee, natuurlijk niet. Wel:You joined Facebook on 27 April 2013, but you still haven't confirmed the email address associated with your account. You won't be able to to use Facebook until you let us know this email belongs to you.
Didn't sign up for Facebook? [url=#]Create a new account.[/]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Toen ik er 2 jaar geleden mee begon leek het leuk. Dat is het eigenlijk niet, want de crappy foto's maken mij niet echt blij, en de inhoudsloze statussen kunnen mij geen drol interesseren.
Meh, I yield. Het feit dat ik zijn muziek tyfusherrie vind en zijn stem niet kan uitstaan heeft een niet te ontkennen invloed op de hoeveelheid respect die ik hem toereken.
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 15:41 ]
ach je kunt wel stoken maar zo valt er letterlijk over elke taal wat te zeggen;Gamebuster schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:16:
[...]
ik moest gewoon hardop lachen, al weet ik niet echt waarom
Nee, maar welke hoster heeft nu maar 1 server staan. Imo is het niet verkeerd om gewoon mee te gaan en je nieuwe hosting te baseren op de laatste stable php version. Vervolgens je oude meuk uit faseren over tijd en wie uiteindelijk niet mee wilt, push je de laatste versie door hun strot (na bijv. end of life van een versie)BikkelZ schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:08:
Nou ja het is natuurlijk voor bestaande klanten ook niet echt lekker dat een hoster om de haverklap een nieuwe PHP versie er op klapt. Er is toch altijd weer iets wat omdondert als je maar genoeg legacy hebt draaien. Ik zou zeggen dat je in ieder geval zorgt dat je een versie draait waar nog patches voor uitkomen en als je dan gaat upgraden meteen de nieuwste maar wel bewezen versie pakt.
[ Voor 37% gewijzigd door Douweegbertje op 09-09-2013 15:45 ]
Bakkes, RuubVerwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:41:
Drink allebei een kopje koffie en geef elkaar een kusje.
Komaan jongens, dit is een uitlaatklep, het is niet de bedoeling dat we hier op elkaars kap gaan zitten he
Was deze discussie laatst niet ook al. Toen was de consensus uiteindelijk dat het inderdaad niet wenselijk is, maar dat het standaard is bij Ubuntu 12.04 lts waardoor het nog veel gebruikt wordt.TheNephilim schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:42:
Klopt!Gropah schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:50:
[...]
Was deze discussie laatst niet ook al. Toen was de consensus uiteindelijk dat het inderdaad niet wenselijk is, maar dat het standaard is bij Ubuntu 12.04 lts waardoor het nog veel gebruikt wordt.
Die ruby-sectie... soms noemen ze dingen op waarvan ik denk: wtf is the problem? Dat is juist fijn aan Rubydouweegbertje schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:43:
ach je kunt wel stoken maar zo valt er letterlijk over elke taal wat te zeggen;
Speciaal voor jou: https://wiki.theory.org/Y...JavaScript_sucks_because:
De lijsten voor XML en XSLT is echt veel te kort.douweegbertje schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:43:
[...]
In deze reactie niks tegen PHP, maar b. is echt een bijzonder waardeloos argument. Het feit dat 'populaire website X' in een bepaalde taal is gemaakt, zegt niks over hoe goed die taal is. Misschien zijn de programmeurs wel goden, of misschien is de code een beerput waar je het liefst hg remove *; hg commit -m "OMGNO"; hg push; wilt doen.douweegbertje schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:43:
[...]
Daarnaast; a; ik verdien mijn brood er mee (overigens totaal niet verkeerd salaris), b; weet ik veel hoeveel % van allerlei sites draaien erop en c; noem eens wat talen die beter zijn voor webbased applicaties/sites waar nu php voor word gebruikt (en kom niet met RoR want imo was dat een hype dat nu ook aan het dood gaan is).
Natuurlijk heeft de grootte van de de markt er wel wat mee te maken, ik zou echt geen C++ gebruiken als het niet zo dominant was in mijn sector. Zo'n fijne taal is het nu ook weer nietKorben schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:56:
Het feit dat 'populaire website X' in een bepaalde taal is gemaakt, zegt niks over hoe goed die taal is.
Verwijderd
Leuk lijstjedouweegbertje schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:43:
[...]
Daarnaast; a; ik verdien mijn brood er mee (overigens totaal niet verkeerd salaris), b; weet ik veel hoeveel % van allerlei sites draaien erop en c; noem eens wat talen die beter zijn voor webbased applicaties/sites waar nu php voor word gebruikt (en kom niet met RoR want imo was dat een hype dat nu ook aan het dood gaan is).
[...]
Nee, maar welke hoster heeft nu maar 1 server staan. Imo is het niet verkeerd om gewoon mee te gaan en je nieuwe hosting te baseren op de laatste stable php version. Vervolgens je oude meuk uit faseren over tijd en wie uiteindelijk niet mee wilt, push je de laatste versie door hun strot (na bijv. end of life van een versie)
'Goed' is inderdaad afhankelijk van de context, maar het feit dat C++ veel gebruikt wordt maakt het niet automatisch een 'goede taal', of 'geen slechte taal'. Hetzelfde geldt imo voor PHP.PrisonerOfPain schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:00:
[...]
Natuurlijk heeft de grootte van de de markt er wel wat mee te maken, ik zou echt geen C++ gebruiken als het niet zo dominant was in mijn sector. Zo'n fijne taal is het nu ook weer niet
had wel verwacht dat ze meer te zeiken zouden hebben over python.. maar de punten die ze brengen zijn eerder design functies dan 'fouten' .. en ja, het tuple probleem loopt iedereen wel es tegen te schoppen, maar na 2(0) keer je teen stoten gaat het je niet nog es gebeuren.PrisonerOfPain schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:53:
[...]
De lijsten voor XML en XSLT is echt veel te kort.
PHP heeft trouwens wel de langste lijst. Wat zegt dat over de taal?Backbase sucks because:...
- Oh really, this subject could take a whole new wiki by itself.
Objective-C sucks because:
- Supports 'goto'.
- XCode sucks.
[ Voor 66% gewijzigd door Soundless op 09-09-2013 16:27 ]
Ja wellicht is het waardeloos qua feitelijke argumentatie, maar volgens mij geeft een bepaalde populariteit en gebruikt van iets een goede indicatie of zoiets nu 'goed' of 'slecht' is. Ik bedoel als PHP nou zo ontzettend ruk is/was zoals sommige beweren (overigens niet direct hier hoor) dan zou PHP allang ergens onderaan de schap liggen. Sure, PHP heeft zijn aparte dingen die je kunt defineren als 'jeetje wat een bagger taal (script)', echter werkt en gebruikt iedereen het tochKorben schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:56:
[...]
In deze reactie niks tegen PHP, maar b. is echt een bijzonder waardeloos argument. Het feit dat 'populaire website X' in een bepaalde taal is gemaakt, zegt niks over hoe goed die taal is. Misschien zijn de programmeurs wel goden, of misschien is de code een beerput waar je het liefst hg remove *; hg commit -m "OMGNO"; hg push; wilt doen.
En wat betreft c.: van ASP.NET MVC weet ik dat het goed is, en van Django hoor ik dat het goed is.
Impressive.
[ Voor 25% gewijzigd door MLM op 09-09-2013 16:31 ]
-niks-
Ze hadden toch al toegang wat een super kromme overeenkomst was O.o dit verbaast me niet echt eerlijk gezegdjip_86 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:10:
Jaa, naast onze smartphones, medische info nu ook het betalingsverkeer![]()
En nog gaan we eerst maar eens voorzichtig overleggen![]()
nieuws: 'NSA heeft toegang tot Swift-betaalsysteem en andere bedrijfsnetwerken'
Nothing to see here!
Ziet er wel tof uit, totdat ik een beetje ging doorspoelen en er achter kwam dat ze vrijwel alleen rond vormige objecten gebruikten.. Dus een rondje dat weer overloopt naar iets anders rond. Vraag me af hoe dit werkt bij totaal andere objecten. Daarnaast vind ik dat photoshop het al niet zo gek doet met het selecteren van vrijwel elk objectMLM schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:30:
[...]
Impressive.
Dat zou best wel eens kunnen helpen in 3D modelingAl is het maar om een basis-geometrie en een basis-texture te krijgen, kan je altijd nog verder verwerken in een andere tool.
Mij ook niet, maar het maakt je wel een beetje moedeloos. Want wat ga je er tegen doenRutix schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:36:
[...]
Ze hadden toch al toegang wat een super kromme overeenkomst was O.o dit verbaast me niet echt eerlijk gezegd
> which python /usr/bin/python
Het hangt helemaal af van je definities van 'goed' en 'slecht'. Sommigen definiëren 'goed' wellicht als dat een taal makkelijk te leren is, dat er een grote community voor is, veel voorbeelden, etc. Ik persoonlijk vind het belangrijk dat ik niet na een dag programmeren m'n ogen wil fileren en dat een dag programmeren niet drie toetsenborden kost. Maar ieder zo z'n meug.douweegbertje schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:29:
[...]
Ja wellicht is het waardeloos qua feitelijke argumentatie, maar volgens mij geeft een bepaalde populariteit en gebruikt van iets een goede indicatie of zoiets nu 'goed' of 'slecht' is. Ik bedoel als PHP nou zo ontzettend ruk is/was zoals sommige beweren (overigens niet direct hier hoor) dan zou PHP allang ergens onderaan de schap liggen. Sure, PHP heeft zijn aparte dingen die je kunt defineren als 'jeetje wat een bagger taal (script)', echter werkt en gebruikt iedereen het toch
Meerdere versies tegelijk draaien is ruk .. mijn advies is om virtualenvs te gebruiken (die kan je vertellen welke python versie ze moeten gebruiken voor die venv).. en dan system-wide je python versie fixed houden op wat je gebruikt/nodig hebtAloys schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:45:
Ik ben nu even met Python bezig en moet de komende tijd in 2.7 werken. Mijn default in OS X staat nu op 3.3, dus dat wilde ik even gaan wijzigen. Ik denk dus, even kijken waar die python default naar verwijst:
> which python /usr/bin/python
Dus ik ga even naar usr/bin en run python en dit blijkt gewoon 2.7 te zijn (ipv 3.3). Nu heb ik dus geen idee meer waar de "default" python verwijzing naar 3.3 vandaan komt. Nu moet ik elke keer python2.7 typen en automatisch executeren werkt niet. Stom ding
Verwijderd
Klopt. Het grote verschil is wel dat er met een taal als Python of Ruby niet zo vlug gestart wordt zonder framework. De meesten beginnen met een framework zoals Django of Rails terwijl hobby programmeurs vaak beginnen met Vanilla PHP.PatrickH89 schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:18:
Wat ik wel typisch vindt is dat hier voortdurend talen met frameworks worden vergeleken ("PHP is niet mijn ding, maar van ASP.NET MVC weet ik dat het goed is") terwijl er ook voor PHP erg degelijke en moderne frameworks bestaan.
Hiermee probeer ik absoluut niet mee te ontkennen dat PHP uiteraard zijn (op het oog waarschijnlijk meer dan verschillende andere talen) quircks heeft
Hij moet op een manier z'n texture data zien te verzinnen om het 3D te maken - en dat doen ze dus door een bepaalde symetrie te exploiteren.douweegbertje schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:37:
[...]
Ziet er wel tof uit, totdat ik een beetje ging doorspoelen en er achter kwam dat ze vrijwel alleen rond vormige objecten gebruikten.. Dus een rondje dat weer overloopt naar iets anders rond. Vraag me af hoe dit werkt bij totaal andere objecten. Daarnaast vind ik dat photoshop het al niet zo gek doet met het selecteren van vrijwel elk object
-niks-
Het zet bepaalde features om naar 3DMLM schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:42:
Photoshop kan dit in 2D, dit is in 3D, dat is toch wel iets anders.
Het is niet voor niets dat je toch nog user-input nodig hebt voor de definitie.
Lijkt mij ook want dat word ergens in de video ook verteldHet lijkt me dat de invoer een soort edge-detection toepast voor "snapping"
Haha geniaal! ^^PrisonerOfPain schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:45:
[...]
Het zet bepaalde features om naar 3D
[...]
Lijkt mij ook want dat word ergens in de video ook verteld
Persoonlijk vind ik dit ook enorm gaaf:
[video]
Iets ander kaliber - light stage word namelijk gewoon in productie gebruikt maar vooral bij films op het moment.
Tja als ik een hoster zou zijn zou ik zo weinig mogelijk variatie in configuraties willen hebben, zowel in software als in hardware. Maar het lijkt mij wel handig dat je je "zeikklantjes" dan mooi de gebruikt om de volgende configuratie te testen.douweegbertje schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:43:
[...]
Nee, maar welke hoster heeft nu maar 1 server staan. Imo is het niet verkeerd om gewoon mee te gaan en je nieuwe hosting te baseren op de laatste stable php version. Vervolgens je oude meuk uit faseren over tijd en wie uiteindelijk niet mee wilt, push je de laatste versie door hun strot (na bijv. end of life van een versie)
[ Voor 3% gewijzigd door BikkelZ op 09-09-2013 18:51 ]
iOS developer
mja goto is er inderdaad sinds 5.3BikkelZ schreef op maandag 09 september 2013 @ 18:39:
Zitten goto's niet ook in PHP en C# onder andere?
[...]
Tja als ik een hoster zou zijn zou ik zo weinig mogelijk variatie in configuraties willen hebben, zowel in software als in hardware. Maar het lijkt mij wel handig dat je je "zeikklantjes" dan mooi de gebruikt om de volgende configuratie te testen.
Je begrijpt me verkeerd: als ik een webhoster zou zijn zou ik mijn nieuwere configuraties real-life testen met mensen die nieuwere versies eisen. Als in: "we hebben een machine draaien met 5.5 als proef, wil je daar misschien op?".douweegbertje schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:25:
[...]
mja goto is er inderdaad sinds 5.3![]()
![]()
![]()
Kijk, dat er zeikklanten zijn dat is prima. Echter als ik met een nieuw project bezig ben, wil ik niet opeens op php 5.3 zitten uit 2010. Vergelijk het dan een vanuit de andere kant. Blijkbaar is het wel normaal als er weet ik hoeveel mensen met pre-historische meuk zitten dat niet werkt in php 5.4/5 waardoor we maar niet upgraden.. maar visa versa is het opeens heel raar en zeiken die mensen? Ik wil simpelweg niet nu gaan devven op 5.3, waarbij ik dan misschien over een half jaar weer een migratie moet meemaken naar 5.5.
Natuurlijk kun je ongeveer wel interpreteren wat je nou wel of niet moet gaan gebruiken in een bepaalde versie, maar waarom zou je zo moeilijk willen doen? Iemand die met een andere taal bezig is test het toch ook even op win 7 32 en 64 bit, of zelfs oudere versies?
Dat is beetje een omgekeerde wereld. En daarnaast, laten we gewoon even niet vergeten dat 5.3 sinds maart dit jaar in zijn 'end of life' zit.. ik bedoel waar hebben we het over?
iOS developer
Is 't ook niet.BikkelZ schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:54:
Dat 5.3 EOL is wist ik niet
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Heb zelf geen .us maar zit wel in dat wereldje.Gropah schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:26:
Het krijgt alleen nog maar critical updates, maar dus lang niet alles. En het wordt aangeraden om te upgraden naar 5.4 of hoger.
Zijn er hier trouwens ook mensen met een .us domein? Hoe moeilijk is het om er 1 aan te vragen/houden? Ben namelijk zelf erg benieuwd. of moet ik dit even naar een apart topic gaan gooien? omdat er altijd mensen zijn die ellelange antwoorden geven op de simpelste vragen
Verder wil ik je wel een tip meegeven om wel op te passen met het 'ondernemen' van activiteiten in de US. Dat hele gebeuren over 'only in the usa' mbt rechtzaken klopt namelijk soms verdomd goed.An entity of organization that has a bona fide presence in the United States of America or any of its possessions or territories that
a) Regularly engages in lawful activities (sales of goods or services or other business, commercial or non-commercial, including not-for-profit relations in the United States) (category C31), or
b) has an office or other facility in the U.S. (category C32).
RTFM!
Must resist.....flauwe opmerkingen...aaah!_Moe_ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:10:
Koffie! Dat kunnen we wel gebruiken na een nachtje in de stront geploeterd te hebben.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Deze kwam ik laatst tegen, misschien iets voor jou?Firesphere schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:27:
juist ja, koffie. Ik ben zeiknat geregend
Misschien toch maar eens een regerbroek halen.
RTFM!
_Moe_ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:30:
[...]
Deze kwam ik laatst tegen, misschien iets voor jou?
[afbeelding]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
pdebie schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:35:
Collega van me heeft van het weekend Inception voor het eerst gezien en denkt nu grappig te zijn:
hij: Wat nou als je een Exception in een exception hebt? Inception!!!
ik: Nee, dat is de InnerException
[ Voor 10% gewijzigd door Korben op 10-09-2013 10:06 ]
Ja, het is al bijna geen nieuws meer. Het gaat eigenlijk altijd fout met de Overheid als het om dergelijke projecten gaat. Waarom? Ik weet het niet, of het mismanagement is of gewoon bij het verkeerde bedrijf aankloppen.Ealanrian schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:18:
nieuws: Minister: mogelijk tot 2015 problemen met Werk.nl
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen om dit...
Sowieso vind ik het gebruik van em voor alle teksten gevaarlijk i.v.m. nestig etc.TheNephilim schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:21:
Of de basis tekst wat groter kan. Ja dat kan, ware het niet dat ik alle andere tekst netjes met em gesized had. Dus omdat de basistekst vergroot werd van 14px naar 18px, kon ik alle andere tekst classes en dergelijke weer langs om (bijv.) 2.4em naar 2em aan te passen
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dit zou met LESS geen probleem hoeven zijn.TheNephilim schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:21:
Of de basis tekst wat groter kan. Ja dat kan, ware het niet dat ik alle andere tekst netjes met em gesized had. Dus omdat de basistekst vergroot werd van 14px naar 18px, kon ik alle andere tekst classes en dergelijke weer langs om (bijv.) 2.4em naar 2em aan te passen
Nou, gewoon de rotte appel eruit halen en opnieuw maken in het ergste geval. Moet geen probleem zijn zou je zeggen. Ik snap niet dat ze het hele project sowieso niet uitbestedenEalanrian schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:24:
Het is inderdaad geen nieuws meer maar dat het nog anderhalf jaar mag duren, zo komt het op mij over als de minister zegt dat er zolang problemen kunnen zijn, dan is er echt wat verkeerd. Hoelang zou zoiets nou echt kunnen duren? half jaar max?
Dat blijkt inderdaadOkkE schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:24:
[...]
Sowieso vind ik het gebruik van em voor alle teksten gevaarlijk i.v.m. nestig etc.
Eehm, je hebt nog steeds je declaraties toch? Als er 2.4em staat met 18px dan is dat groter dan 2.em met 18px. Die eerste basisdeclaratie van 14px kon ik makkelijk aanpassen naar 18px met LESS inderdaad.PrisonerOfPain schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:24:
Wat stuurt Jira toch iedere keer on-informatieve kut emails zeg.
[...]
Dit zou met LESS geen probleem hoeven zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door TheNephilim op 10-09-2013 10:30 ]
Bij voorkeur aan de baan zoekende ICT-ers?TheNephilim schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:29:
[...]
Nou, gewoon de rotte appel eruit halen en opnieuw maken in het ergste geval. Moet geen probleem zijn zou je zeggen. Ik snap niet dat ze het hele project sowieso niet uitbesteden
Ah, ging er van uit dat je dan bepaalde variablen zou hebben voor verschillende secties die je dan so hup even aanpastTheNephilim schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:29:
Eehm, je hebt nog steeds je declaraties toch? Als er 2.4em staat met 18px dan is dat groter dan 2.em met 18px. Die eerste basisdeclaratie van 14px kon ik makkelijk aanpassen naar 18px met LESS inderdaad.
Krijg je een bug assigned - maar dan mailed 'ie niet even de beschrijving en de comments mee. Lekker dan, heel de ochtend druk lopen maken over waarom dat verrekte kut systeem nog steeds niet werkte - bleek het een compleet andere bug te zijn. Ja lekker dan.Jira en Confluence beide trouwensDie spammen er best op los, zelfs als je de trial al weer gedeactiveerd hebt
Volgens mij is het probleem juist dat ze het aanbesteden en dan alleen naar de prijs kijkenTheNephilim schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:29:
Nou, gewoon de rotte appel eruit halen en opnieuw maken in het ergste geval. Moet geen probleem zijn zou je zeggen. Ik snap niet dat ze het hele project sowieso niet uitbesteden
en"De website wordt verbouwd terwijl de winkel open is"
De meest recente storing kwam door 'het aanpassen van de menustructuur'.
Dan heb je dat toch verkeerd aangepakt... Als de basistekst omhoog moet, dan zou de rest ook netjes mee moeten... Je moet alleen idd vantevoren nadenken wat die em's moeten zijnTheNephilim schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:21:
Dat weet ik nog niet, misschien een hele club ervan maken?SoaDmaggot schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:30:
[...]
Bij voorkeur aan de baan zoekende ICT-ers?
Helaas, daarvoor zijn er teveel verschillende font-sizes die ik nodig hebPrisonerOfPain schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:39:
[...]
Ah, ging er van uit dat je dan bepaalde variablen zou hebben voor verschillende secties die je dan so hup even aanpast.
Ja zou makkelijk zijn als je meteen weet waar het over gaat. Kun je het eventueel ook nog parkeren.[...]
Krijg je een bug assigned - maar dan mailed 'ie niet even de beschrijving en de comments mee. Lekker dan, heel de ochtend druk lopen maken over waarom dat verrekte kut systeem nog steeds niet werkte - bleek het een compleet andere bug te zijn. Ja lekker dan.
Ik kreeg de indruk dat het door de ICT'ers daar zelf gemaakt was, maar kan dat verkeerd hebben. Dan nog, bij aanbesteding kiezen ze inderdaad vaak nog de verkeerde bedrijven. Er zijn genoeg bedrijven waarvan ik zeker weet dat die het wel fatsoenlijk oplossen.Stigandr schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:42:
[...]
Volgens mij is het probleem juist dat ze het aanbesteden en dan alleen naar de prijs kijken
Daarnaast is er blijkbaar bij de overheid niemand met verstand van techniek als ze zich dit soort onzin laten wijs maken:
Klopt, alle andere tekst was goed. Alleen de basistekst moest groter, dat had ik verkeerd uit de PSD opgepakt.BtM909 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:44:
[...]
Dan heb je dat toch verkeerd aangepakt... Als de basistekst omhoog moet, dan zou de rest ook netjes mee moeten... Je moet alleen idd vantevoren nadenken wat die em's moeten zijn
[ Voor 15% gewijzigd door TheNephilim op 10-09-2013 10:49 ]
Dan heb je waarschijnlijk nooit met de diverse onderdelen van die overheid gewerkt. Er lopen juist vaak hele slimme individuele mensen rond die vast heel efficiënt kunnen zijn. Het gaat pas mis, omdat er 20 afdelingen zijn die overal mee moeten bemoeien, hun plasje eroverheen willen doen en niet hun kop boven het maaiveld uit willen steken. Slimme individuelen maakt altijd een domme massaStigandr schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:42:
[...]
Volgens mij is het probleem juist dat ze het aanbesteden en dan alleen naar de prijs kijken
Daarnaast is er blijkbaar bij de overheid niemend met verstand van techniek als ze zich dit soort onzin laten wijs maken:
We are shaping the future
Ne dat klopt niet voor de overheid, maar wel voor semi-overheid. Je heb idd gelijk over de individuen, maar de mensen de de beslissingen nemen lijken wel altijd naar de verkeerde mensen te luisteren.BtM909 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:49:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk nooit met de diverse onderdelen van die overheid gewerkt. Er lopen juist vaak hele slimme individuele mensen rond die vast heel efficiënt kunnen zijn. Het gaat pas mis, omdat er 20 afdelingen zijn die overal mee moeten bemoeien, hun plasje eroverheen willen doen en niet hun kop boven het maaiveld uit willen steken. Slimme individuelen maakt altijd een domme massa
Ik ben van mening dat je op den duur altijd goedkoper uit ben als je een relatie opbouwd met een opdrachtnemer en niet elk project door een ander laat uitvoeren. Ik heb algenoeg de opmerking gehoord "Daar gaan wij niet over dat wordt aanbesteed"BtM909 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:49:
Daarnaast is het aanbestedingstraject (en dus criteria) van de overheid gewoon openbaar en wordt er echt niet alleen maar naar geld gekeken. Hell, er zijn projecten aanbesteed die niet de goedkoopste waren, omdat andere factoren blijkbaar doorslaggevender waren
[ Voor 3% gewijzigd door Stigandr op 10-09-2013 11:00 ]
Doede wtfAlex) schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:57:
Ik ben eerder vanochtend tot de ontdekking gekomen dat Vodafone een Javascript-file injecteert bij HTTP-requests, waarbij dat JS-bestand afkomstig is van een Australisch IP-adres (1.2.3.50) en waar verder niks over te vinden is.
Ik heb het op twee machines getest (een Mac en een Windows-machine) en via een Vodafone-verbinding staat het script er wel, via een niet-Vodafone-netwerk is het er niet. Om het nog leuker te maken: de proxyserver hier op kantoor blokkeert het IP-adres onder de noemer 'Virus/spyware'...
Jij had ook ruzie met responsive en IE8?TheNephilim schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:02:
[...]
Doede wtf
Ik zeg, screens maken en dingetjes gaan opslaan. Dan verder uitzoeken en eventueel melden bij Tweakers.net voor een dik nieuwsartikel
---
Nice Respond.min.js to the rescue!
Als je hulp nodig hebt met dat JS bestand ontcijferen, holla maar even via DMAlex) schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:57:
Ik ben eerder vanochtend tot de ontdekking gekomen dat Vodafone een Javascript-file injecteert bij HTTP-requests, waarbij dat JS-bestand afkomstig is van een Australisch IP-adres (1.2.3.50) en waar verder niks over te vinden is.
Ik heb het op twee machines getest (een Mac en een Windows-machine) en via een Vodafone-verbinding staat het script er wel, via een niet-Vodafone-netwerk is het er niet. Om het nog leuker te maken: de proxyserver hier op kantoor blokkeert het IP-adres onder de noemer 'Virus/spyware'...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq