Dus horen korte nietszeggende vragen hier niet thuis
Verwijderd
Althans niet in dit topic neeMegamind schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:52:
[...]
Dus horen korte nietszeggende vragen hier niet thuis
Wat ook prima in een eigen topic had gekund, wat een stuk beter vindbaar was geweest. Je beloond helpdesk gedrag en je hebt het niet door, of vind het geen probleem. Dus ik blijf miepen.Firesphere schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:48:
[...]
Ach, miep niet zo, ik geef toch een simpel en helder antwoord?
[ Voor 15% gewijzigd door Creepy op 30-12-2013 23:53 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
offtopic:
Sorry, ik wou geen discussie veroorzaken. Laten we het dus vooral rusten. Ik zie hier met enige regelmaat 'dingetjes' voorbij komen, vandaar.
Sorry, ik wou geen discussie veroorzaken. Laten we het dus vooral rusten. Ik zie hier met enige regelmaat 'dingetjes' voorbij komen, vandaar.
[ Voor 26% gewijzigd door RedHat op 30-12-2013 23:54 ]
Wel weer grappig dat de discussie over de vraag weer meer losmaakt dan de vraag zelfRedHat schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:53:
offtopic:
Sorry, ik wou geen discussie veroorzaken. Laten we het dus vooral rusten
Zoals altijd hier toch?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Kan een modje die posts niet afsplitsen naar een apart topic?
let the past be the past.
Daag me nu niet uit, dan krijg ik creepy op m'n nek

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Dat is ook wat er meestal gebeurt nadat er eerst hevig over gebitcht is.SPee schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:56:
Kan een modje die posts niet afsplitsen naar een apart topic?
Splits maar af Creepy
Of een andere mod
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ah, dat maakt het al een stuk logischer. ThanksRutix schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:32:
[...]
Die kan ik makkelijk beantwoorden, uint is niet CLS compliant.
Als je niet weet wat CLS (Common Language Specification) is dan kun je hier meer lezen: linkje
Dat afsplitsgeneuzel kan voortaan ook in een TR 
Einde reclame-blok
Einde reclame-blok
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Vraagje over Zend Studio, ik heb nu versie 9 en 10 draaien op verschillende systemen, maar ik heb nu last dat mijn PHP perspectief niet echt werkt zoals ik wil. Autosuggest werkt bagger, kleuren zijn totaal anders dan wat ik gewend ben, en als ik reset perspectief doe dan krijg ik precies hetzelfde terug.
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan toch niet zo zijn dat het komt omdat ik hem *kuch* gekocht *kuch* heb?
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan toch niet zo zijn dat het komt omdat ik hem *kuch* gekocht *kuch* heb?
* OkkE needs a lot of coffee...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Pff, hou op... Ik ben nu al een train wreck.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Ja, en het werken gaat ook niet heel productief hier...OkkE schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:26:
[...]
Pff, hou op... Ik ben nu al een train wreck.

Gelukkig geen telefoontjes vandaag
Vandaag de laatste dag YEAR(NOW()) = '2013'
Wie gaat er wat boeiends doen om de return value 2014 te vieren?
Sleutelwoorden rondom mijn plannen van vanavond:
- Random vlees gekocht, o.a. biefstuk; ben benieuwd, want heb sinds mijn jeugd nooit meer biefstuk gegeten toen ik het destijds niet lekker vond.
- 2 half-loten gekocht (just for fun en goedkoper dan vuurwerk)
- Films kijken/gamen (why the hell not, gezellig met vriendin borderlands 2 doen tot 11 uur ofzo)
Waar werkte je eerst mee dat netbeans een vooruitgang is?
- Random vlees gekocht, o.a. biefstuk; ben benieuwd, want heb sinds mijn jeugd nooit meer biefstuk gegeten toen ik het destijds niet lekker vond.
- Films kijken/gamen (why the hell not, gezellig met vriendin borderlands 2 doen tot 11 uur ofzo)
Overstappen naar netbeans?4Real schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:53:
Ik heb het al opgelostOvergestapt naar Netbeans!
[ Voor 27% gewijzigd door Gamebuster op 31-12-2013 10:16 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Vanavond?
- Eten
- Zuipen
- Feest vieren
- Eten
- Zuipen
- Feest vieren
Verwijderd
fixed that for youD-Raven schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:14:
Vanavond?
1 Eten
2 Zuipen
3 Feest vieren
4 Terug naar 1
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 10:38 ]
Gezien Zend Studio gok ik PHP, dus dan is bijna alles een vooruitgang. Natuurlijk ben ik dan neerbuigend en zeg ik dat als je de stap naar Netbeans kunt maken, dan kun je ook de stap naar een betere omgeving maken.Gamebuster schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:12:
[...]
Overstappen naar netbeans?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Mezelf maar eens 1Password cadeau gedaan, omdat ik zelf hartstikke hypocriet ben met passwords. Wat een topprogramma! Supermakkelike interface, goede sync mogelijheden, iOS/Android/Mac/Win compatible.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Resultaat 4 regels linq is nu 10 regels crapcode geworden..Ik heb die LINQ statement met die 'let' keyword vervangen, want hij was veel te vaag. (refererend naar het gebruik van let)
Why do i even...
Dus ... iemand heeft werkende code veranderd zonder functionaliteit toe te voegen? Omdat hij de code niet begreep?
Smijt een LINQ-boek naar z'n hoofd

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
N.a.v. 1Password en wat reviews die niet al te positief waren over 1Password (en hoge prijs) heb ik Dashlane geinstalleerd. Werkt nice.
Ik wil soms wel meer naar zn hoofd smijtenkenneth schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:53:
Dus ... iemand heeft werkende code veranderd zonder functionaliteit toe te voegen? Omdat hij de code niet begreep?
Het is over t algemeen, weinig leergierigheid, veel scepticisme. Geen fijne mensen om mee te werken kan ik je vertellen.
Bekijk het positief, hij weet nu wel wat "let" doet.D-Raven schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:47:
[...]
Resultaat 4 regels linq is nu 10 regels crapcode geworden..
Why do i even...

Dan kan-ie weer de code terugzettenGateKeaper schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:07:
[...]
Bekijk het positief, hij weet nu wel wat "let" doet.
Waarvoor? Oude meuk, doorspekt met veel te nieuwe muziek om 'tijdloos' te worden genoemd?Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:08:
31 december = De Tijdloze 100 op Studio Brussel: http://www.stubru.be/live
Bedank mij later

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Verwijderd
Oude meuk? Klassiekers noemen ze dat.Korben schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:18:
[...]
Waarvoor? Oude meuk, doorspekt met veel te nieuwe muziek om 'tijdloos' te worden genoemd?
Oude meuk 

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
LINQ query syntax

Ik dacht er eerst ook aan om (half-)loten te kopen, maar uiteindelijk wat Litecoins gekocht, zelfs mijn vriendin overgehaaldGamebuster schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:12:
Lijkt me dat daar wat meer kans op winst in zit.
Vanavond lekker feesten als ik niet van mijn fiets af word geknald.
Inderdaad, Haskell's do-notatie is superieur!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Wanneer je veiligheid belangrijker vindt dan alcohol => AutoPizzalucht schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:36:
[...]
Ik dacht er eerst ook aan om (half-)loten te kopen, maar uiteindelijk wat Litecoins gekocht, zelfs mijn vriendin overgehaald![]()
Lijkt me dat daar wat meer kans op winst in zit.
Vanavond lekker feesten als ik niet van mijn fiets af word geknald.
Van de fiets gevallen. Soort van botsing.
Maar nu een gehavend gezicht, een pijnlijk en daas hoofd (nee, geen hoofdschudding), dikke lip.
Maar, wel 30 oliebollen. En 200 appelbeignets. Maar die hadden we al
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ach, een potje bier om de pijn te verzachten kan toch zeker wel met oud en nieuw?F.West98 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:05:
Van de fiets gevallen. Soort van botsing.
Maar nu een gehavend gezicht, een pijnlijk en daas hoofd (nee, geen hoofdschudding), dikke lip.
Maar, wel 30 oliebollen. En 200 appelbeignets. Maar die hadden we al
EDIT: Oh wacht, jij bent zeker echt van '98?
[ Voor 6% gewijzigd door Patriot op 31-12-2013 17:12 ]
Ik heb geen autoRobbiedobbie schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:52:
[...]
Wanneer je veiligheid belangrijker vindt dan alcohol => Auto
Ach, in Rotterdam is iedereen aardig... toch?
Dat iemand dat echt nog niet wistPatriot schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:12:
[...]
Ach, een potje bier om de pijn te verzachten kan toch zeker wel met oud en nieuw?
EDIT: Oh wacht, jij bent zeker echt van '98?
Ja dus
Mocht je bijna bier drinken moet je nog 2 jaar langer wachten
Ja precies 
Dat is wel jammer.
Vrienden van mij mogen net een paar dagen drinken en moeten 2 jaar wachten
Dat is wel jammer.
Vrienden van mij mogen net een paar dagen drinken en moeten 2 jaar wachten
Ik vind het wel fijn. Vaak genoeg gehad dat ik ging stappen en dat zulke "kleuters" stomdronken en enorm stoer tegen kwam toen ik ging stappen (en hun weer naar huisje gaan). Drinken is/kan leuk zijn, dronken zijn eventueel ook.. maar kinderen die het enorm stoer vinden en voor het eerst van huis zijn, zijn echt ontzettend irritant.
Nu ben ik ook 16 geweest, maar ik kan mij totaal niet vergelijken met de jongeren van nu
Overigens gedragen er ook zat jongeren < 18 zich voorbeeldig hoor, en zijn er zat oudere die zich ook misdragen met alcohol.. maar toch vind ik het wel een fijn idee.
@koesie, gefeliciteerd
Nu ben ik ook 16 geweest, maar ik kan mij totaal niet vergelijken met de jongeren van nu
Overigens gedragen er ook zat jongeren < 18 zich voorbeeldig hoor, en zijn er zat oudere die zich ook misdragen met alcohol.. maar toch vind ik het wel een fijn idee.
@koesie, gefeliciteerd
Nou dan moet je dus in 6 uur even veel drinken als je in 2 jaar zou kunnen drinken. Succeskoesie10 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:05:
Ik ben vandaag jarig en word 16, ik mag dus precies 1 dag drinken, nu nog net iets minder dan 6 uur
En gefeliciteerd!
Overigens mag je als 16 jarige heel 1 januari drinkenEalanrian schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:17:
[...]
Nou dan moet je dus in 6 uur even veel drinken als je in 2 jaar zou kunnen drinken. Succes.
En gefeliciteerd!
Als mensen stomdronken zijn, dan hoeven ze niet ook nog 16 te zijn om irritant te zijn. Ik vind het jammer dat mensen zo'n wet noodzakelijk achten, wat mij betreft is het iets wat de mensen zelf moeten weten.Douweegbertje schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:16:
Ik vind het wel fijn. Vaak genoeg gehad dat ik ging stappen en dat zulke "kleuters" stomdronken en enorm stoer tegen kwam toen ik ging stappen (en hun weer naar huisje gaan). Drinken is/kan leuk zijn, dronken zijn eventueel ook.. maar kinderen die het enorm stoer vinden en voor het eerst van huis zijn, zijn echt ontzettend irritant.
@koesie, gefeliciteerd
Gelukkig nieuwjaar!
Het is 2014-001!

Jullie ook een mooi 52C35A80
01000111 01100101 01101100 01110101 01101011 01101011 01101001 01100111 1010010110000110101101010000000 01101001 01100101 01100100 01100101 01110010 01100101 01100101 01101110 0100001
Yay, het is 2014-01-01T00:00:00.0000000+01:00. Gelukkig nieuwjaar iedereen!
[ Voor 27% gewijzigd door Alex) op 01-01-2014 03:06 ]
We are shaping the future
Gelukkig nieuwjaar 
. Overigens past 2038-01-01 gewoon in signed 32 bits

Dat 32 bits (signed) dan niet genoeg meer is om de timestamp op te slaan wil natuurlijl niet zeggen dat je dan geen timestamps meer kunt maken
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Gedemotiveerd

Gelukkig nieuwjaar! Hoop dat iedereen nog alles aan zijn lichaam heeft zitten
Nothing to see here!
Ik heb mijn hand eraf.. ik zal nooit meer kunnen programmeren 
Nee, even serieus, dat hoop ik ook. Laat ik geen herrie maken en gewoon zeggen dat als iemand een ongeluk maakt, en het zijn eigen schuld is, dat het gewoon dom is..
Nee, even serieus, dat hoop ik ook. Laat ik geen herrie maken en gewoon zeggen dat als iemand een ongeluk maakt, en het zijn eigen schuld is, dat het gewoon dom is..
Ga tot de luiaard, gij mier! Zie haar wegen en wordt wijs.
Nu heb ik in het verleden toch ook wel het een en ander met 'echt' vuurwerk gedaan. Ik snap ook niet helemaal hoe je je hand er af zou kunnen knallen. Zolang je zelf niet met buskruit gaat spelen, en een lont wat al half afgestoken is niet opnieuw aansteekt... (en nee, boven een mortiergranaat gaan staan waar een meter schietlont aan vast zit is ook niet slim).
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Ach, laminaat leggen kan ook je vingers kosten.
maar de dokter heeft ze weer goed gefixt bij mijn broertje
maar de dokter heeft ze weer goed gefixt bij mijn broertje
let the past be the past.
Omdat er zat vuurwerk is wat geen lont heeft? Strijkers..Freeaqingme schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 17:24:
Nu heb ik in het verleden toch ook wel het een en ander met 'echt' vuurwerk gedaan. Ik snap ook niet helemaal hoe je je hand er af zou kunnen knallen. Zolang je zelf niet met buskruit gaat spelen, en een lont wat al half afgestoken is niet opnieuw aansteekt... (en nee, boven een mortiergranaat gaan staan waar een meter schietlont aan vast zit is ook niet slim).
Goed punt. Die heb ik om precies die reden nooit gebruiktDouweegbertje schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:36:
[...]
Omdat er zat vuurwerk is wat geen lont heeft? Strijkers..
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Maar goed, volgens mij zit het percentage 'eigen schuld' rond de 50%. Weet niet meer precies waar ik het las, maar bijvoorbeeld oogletsel is iets van 50% schuld van anderen.
Ja. Er is een aantal soorten ongeval waarbij het slachtoffer er zelf niets aan kon doen, da's sowieso tragisch. Maar als je hand er af ligt zal je dat toch eigenlijk altijd zelf gedaan hebben...Douweegbertje schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:23:
Maar goed, volgens mij zit het percentage 'eigen schuld' rond de 50%. Weet niet meer precies waar ik het las, maar bijvoorbeeld oogletsel is iets van 50% schuld van anderen.
De beste wensen voor 2014, met een hoop programmeerlol voor iedereen 
In het dorp van de ouders van m'n vriendin heeft een jongetje van 12 zijn hand eraf geblazen met een Cobra6. Erg triest, maar nu is zo'n stuk vuurwerk ook een van de hardst knallende in heel Europa, dus je kunt je afvragen hoe hij er in hemelsnaam mee heeft kunnen spelen. Het blijft erg, hoe het ook gebeurd is.
Vandaag maar een Wacom Bamboo tablet besteld om mee te kunnen muizen. Mijn rechterarm heeft al weken last van RSI verschijnselen, dus nu maar eens een investering doen in minder last krijgen
In het dorp van de ouders van m'n vriendin heeft een jongetje van 12 zijn hand eraf geblazen met een Cobra6. Erg triest, maar nu is zo'n stuk vuurwerk ook een van de hardst knallende in heel Europa, dus je kunt je afvragen hoe hij er in hemelsnaam mee heeft kunnen spelen. Het blijft erg, hoe het ook gebeurd is.
Vandaag maar een Wacom Bamboo tablet besteld om mee te kunnen muizen. Mijn rechterarm heeft al weken last van RSI verschijnselen, dus nu maar eens een investering doen in minder last krijgen
Cobra6 is ook hartstikke illegaal..
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Oh, dat staat buiten kijf. Maar er werd hierboven ook over strijkers gepraat, dus ik ging er vanuit dat het uberhaupt over hard knallend (en gevaarlijk) vuurwerk ging.
Wat nog steeds niet wil zeggen dat die 50% van de letsel bij toeschouwers niet ook eigen schuld is. Je hebt soms van die lui die je na drie keer waarschuwen nog steeds vlak naast een vuurpijl ziet staan. Of van die lui die dan zien dat mensen met erg zwaar 'vuurwerk' bezig zijn en dan niet even een halve tot een hele straat verderop gaan staan. Tja... dan vraag je er ook gewoon om.Douweegbertje schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:23:
Update van Android Studio.
What's the worst that can happen?
Een gradle update en nu buildt 'ie niet meer
edit:
Iets met een Java Exception en een onvindbare Java compiler
edit2:
Norton. WHY U RESTART EXPLORER.EXE?!!!
edit:
Iets met een Java Exception en een onvindbare Java compiler
edit2:
Norton. WHY U RESTART EXPLORER.EXE?!!!
[ Voor 36% gewijzigd door F.West98 op 02-01-2014 00:26 ]
Dan moet je ook geen gradle versie hardcoden in je dependencies...F.West98 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:10:
Update van Android Studio.
I don't. Maar bij de update gaat er alsnog iets mishostname schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:25:
[...]
Dan moet je ook geen gradle versie hardcoden in je dependencies...
edit:
Aha.
32-bit JDK nodig blijkbaar. Maar dan kan Java Java.exe (x64) om Java (x86) te installeren, omdat Java x64 zichzelf opstart als SYSTEM-proces.
KUTPROGRAMMA
edit2:
Gradle werkt weer. Nu Android Studio nog.
edit3:
Nu Android Studio nog laten builden.
[ Voor 37% gewijzigd door F.West98 op 02-01-2014 01:03 ]
Op zich wordt dat ook allemaal wel verteld op die pagina van google 
Wel leuk dat je na een update van Android Studio vorige week (ofzo) zelf op "sync huppeldepup" knopje moest drukken als je gradle gebruikt in een project.
Wel leuk dat je na een update van Android Studio vorige week (ofzo) zelf op "sync huppeldepup" knopje moest drukken als je gradle gebruikt in een project.
Ja, maar dat werkt dus niet.
Gradle buildt via de terminal.
Android Studio zet de files over (als ik handmatig het goede path forceer)
Android Studio kan NIET aan Gradle het juiste commando geven en gaat gewoon direct door naar overzetten. Dus die stap lukt niet. Hij compilet maar 1 seconde. Compilen duurt 5-10 seconden, klopt niet.
EN HET WERKT NIET!
edit:
en dat waren 3 uur gekloot met Gradle. En het werkt nog niet. Dan maar compilen via de command line en met het knopje overzetten.
Nieuw project maken in Android Studio (kopie van bestanden) geeft een foutmelding met de Wrapper. Moet je de logs weergeven (About -> Show Logs) maar die knop is er natuurlijk helemaal niet -_-. Enz. enz. enz
Lijkt op een bug ergens, krijg steeds "Could not inherit from final class" als melding
Gradle buildt via de terminal.
Android Studio zet de files over (als ik handmatig het goede path forceer)
Android Studio kan NIET aan Gradle het juiste commando geven en gaat gewoon direct door naar overzetten. Dus die stap lukt niet. Hij compilet maar 1 seconde. Compilen duurt 5-10 seconden, klopt niet.
EN HET WERKT NIET!
edit:
en dat waren 3 uur gekloot met Gradle. En het werkt nog niet. Dan maar compilen via de command line en met het knopje overzetten.
Nieuw project maken in Android Studio (kopie van bestanden) geeft een foutmelding met de Wrapper. Moet je de logs weergeven (About -> Show Logs) maar die knop is er natuurlijk helemaal niet -_-. Enz. enz. enz
Lijkt op een bug ergens, krijg steeds "Could not inherit from final class" als melding
[ Voor 37% gewijzigd door F.West98 op 02-01-2014 02:08 ]
Het jaar is nog geen 24 uur oud of F.West98 heeft alweer iets gevonden om over te bitchen. Geweldig 
Tevens: Norton, seriously? Gebruikt iemand dat nog?

Alex) schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:16:
Het jaar is nog geen 24 uur oud of F.West98 heeft alweer iets gevonden om over te bitchen. Geweldig

Maar, ja, ik dus
hier ook hoorAlex) schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:16:
heb je beters voor me dan ff onderbouwen svp
Sinds Windows 8 doet de ingebouwde Windows Defender ook aan antivirus, dat voldoet voor mij prima.
Precies en daarvoor had ik hooguit security essentials, nu is dat geheel ingebouwd dus heb ik enkel dat.Alex) schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 03:23:
Sinds Windows 8 doet de ingebouwde Windows Defender ook aan antivirus, dat voldoet voor mij prima.
Ik draai al sinds een aantal jaren MSE op mijn Win7 bakkie. Bevalt perfect!
Mijn ouders hebben al sinds jaar en dag McAfee, wat een kutproduct is dat. Vaak kunnen ze websites niet openen, of freezed het hele systeem. Omdat McAfee weer besluit dat het gevaarlijk is of omdat er op de achtergrond een volledige systeemscan gestart wordt zonder aankondiging.
Nee, geef mij maar MSE. De updates komen via MS, hij geeft zelf aan wanneer hij graag wil dat JIJ de scan start (meestal doe ik dat dan ook braaf, gewoon een quick scan) en laat me voor de rest met rust.
Firewall doe ik niet aan, dat is toch schijnveiligheid en tegen malware gebruik ik mijn eigen boerenverstand wel.
Mijn ouders hebben al sinds jaar en dag McAfee, wat een kutproduct is dat. Vaak kunnen ze websites niet openen, of freezed het hele systeem. Omdat McAfee weer besluit dat het gevaarlijk is of omdat er op de achtergrond een volledige systeemscan gestart wordt zonder aankondiging.
Nee, geef mij maar MSE. De updates komen via MS, hij geeft zelf aan wanneer hij graag wil dat JIJ de scan start (meestal doe ik dat dan ook braaf, gewoon een quick scan) en laat me voor de rest met rust.
Firewall doe ik niet aan, dat is toch schijnveiligheid en tegen malware gebruik ik mijn eigen boerenverstand wel.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Matis schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 07:34:

Ik zie het al voor me dat je met de hand verbinding wegknalt: "jij mag niet!".
Ik kan me herinneren dat MSE uit de tests van C'T altijd vrij slecht uit de bus kwam.Matis schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 07:34:
Ik draai al sinds een aantal jaren MSE op mijn Win7 bakkie. Bevalt perfect!
Anyways, gelukkig nieuwjaar iedereen
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Gelukkig nieuwjaar. Weer aan 't werk, 2 daagjes, en dan vakantie! Nu al aan toe
https://niels.nu
Computer Totaal? Bestaat dat nog?farlane schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 07:45:
[...]
Ik kan me herinneren dat MSE uit de tests van C'T altijd vrij slecht uit de bus kwam.
Anyways, gelukkig nieuwjaar iedereen
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Goedemorgen. Koffie?
Iedereen net zo gemotiveerd als ik?
Motivatie? Dat is bij mij weggeknald samen met het vuurwerk.Firesphere schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 08:59:
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar iedereen. Voor mij ook een gewone werkdag vandaag.
Wat die vuurwerk discussie betreft: Ik heb zo de indruk dat vuurwerk in Nederland veel populairder is dan in mijn kleine Belgenlandje. Als ik me niet vergis is vuurwerk in Belgie zelf op veel plaatsen verboden
Ik heb nieuwjaar gevierd in Leuven en daar werd er niet eens vuurwerk afgestoken
Wat die vuurwerk discussie betreft: Ik heb zo de indruk dat vuurwerk in Nederland veel populairder is dan in mijn kleine Belgenlandje. Als ik me niet vergis is vuurwerk in Belgie zelf op veel plaatsen verboden
Ik heb nieuwjaar gevierd in Leuven en daar werd er niet eens vuurwerk afgestoken
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
.
Daar ben ik dan wel heel zeker van! Ik heb niet eens de moeite genomen om me naar buiten te begeven om wat vuurwerk te gaan bekijken. Iedereen schiet namelijk al jaren dezelfde pijlen afVerwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:17:
...
Wat die vuurwerk discussie betreft: Ik heb zo de indruk dat vuurwerk in Nederland veel populairder is dan in mijn kleine Belgenlandje.
...
[ Voor 22% gewijzigd door _Moe_ op 02-01-2014 09:40 ]
RTFM!
Gaan er hier nog mensen naar PHPBenelux 2014? http://conference.phpbenelux.eu/2014/
misschien, hangt beetje af van het conferentie beleid van mijn nieuwe job aangezien het precies valt in de eerste week daar
[ Voor 24% gewijzigd door kwaakvaak_v2 op 02-01-2014 10:05 ]
Driving a cadillac in a fool's parade.
Geen idee. Misschien wel, hangt van de baas af he
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.