De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 137 Laatste
Acties:
  • 339.399 views

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar om dan te zeggen dat de initialisatiecode exact hetzelfde is vind ik nogal ver gaan. De enigste hier op tweakers die dat mogelijkerwijs zou kunnen weten is PrisonerOfPain.
Als je ook goed leest heb ik nergens gezegd dat er niet grote stukken hetzelfde zijn, alleen dat je niet kan weten of er niet iets is verandert.

[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 19-12-2013 21:27 ]

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Het unieke is gewoon dat de beta stabieler is dan de release. _O- Verder blijft het allemaal inderdaad gokken maar er wordt naar mijn mening wel te veel gezegd dat BF4 een v1.5 is van BF3 (wat dan v1 moet zijn). Wat PoP (afkorting, ja ja) een keer zei was iets in de trend dat hij er ook niet blij mee was maar op een totaal andere plek werkt en er eigenlijk niets meer te maken heeft :p

Verwijderd

Ik ga vrijwillig om half 10 verder met webservice die gebruik maakt van Magento... :+

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Caelorum schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:26:
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar om dan te zeggen dat de initialisatiecode exact hetzelfde is vind ik nogal ver gaan. De enigste hier op tweakers die dat mogelijkerwijs zou kunnen weten is PrisonerOfPain.
De beste tweaker heeft jammer genoeg een bug geraakt die we al een tijdje een kopje kleiner proberen te maken, dus ik heb 'm vriendelijk verzocht om wat core-dumps en debug info naar me te sturen zodat ik er beter naar kan kijken. We zijn al redelijk goed met het verzamelen van crash informatie en dergelijke maar deze lijkt er iedere keer tussen te glippen. Ik zou het niet erg vinden om deze bug persoonlijk te kunnen closen.

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:06
PrisonerOfPain schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:46:
[...]

De beste tweaker heeft jammer genoeg een bug geraakt die we al een tijdje een kopje kleiner proberen te maken, dus ik heb 'm vriendelijk verzocht om wat core-dumps en debug info naar me te sturen zodat ik er beter naar kan kijken. We zijn al redelijk goed met het verzamelen van crash informatie en dergelijke maar deze lijkt er iedere keer tussen te glippen. Ik zou het niet erg vinden om deze bug persoonlijk te kunnen closen.
Is dat een vaker voorkomend probleem? Dat mensen geen crashinfo/core-dumps insturen? Ik merk zelf ook dat ik het niet altijd doe, komt de zelfde crash een paar keer achter elkaar voor ga ik dat wel doen.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:51

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ealanrian schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:11:
[...]

Is dat een vaker voorkomend probleem? Dat mensen geen crashinfo/core-dumps insturen? Ik merk zelf ook dat ik het niet altijd doe, komt de zelfde crash een paar keer achter elkaar voor ga ik dat wel doen.
Als ik vraag om een screenshot, is dat 99 van de 100 keer een onbruikbaar screenshot. Gebruikers iets vragen, ik doe het niet meer. Stappen om te reproduceren kunnen ze vaak nog net an.
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:33:
Ik ga vrijwillig om half 10 verder met webservice die gebruik maakt van Magento... :+
Moeten we je temperatuur opnemen, of ben je echt compleet van de kaart?

[ Voor 48% gewijzigd door Firesphere op 19-12-2013 22:13 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Firesphere schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:12:
[...]

Als ik vraag om een screenshot, is dat 99 van de 100 keer een onbruikbaar screenshot. Gebruikers iets vragen, ik doe het niet meer. Stappen om te reproduceren kunnen ze vaak nog net an.
Gebruikers vragen om de sinds Windows 7 ingebouwde Problem Steps Recorder te gebruiken is niet mogelijk? :)

We are shaping the future

• Douweegbertje

Douweegbertje

Alex) schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:21:
[...]

Gebruikers vragen om de sinds Windows 7 ingebouwde Problem Steps Recorder te gebruiken is niet mogelijk? :)
Dat is net zo moeilijk.

- hoe start ik dat
- hoe stop is dat
- wat moet ik opslaan
- wat gebeurt er
- nog steeds niet goed klikken
- niet kunnen versturen
- etc
-

Gebruikers zijn dom, en kunnen niets. Vanuit die gedachte moet je in feite werken en het beste is om een PC over te nemen zonder dat de gebruiker iets hoeft te doen om het vervolgens zelf te doen.
PSR zelf is leuk en vrij duidelijk, maar de gebruiker moet toch weer handelingen uitvoeren.

• PrisonerOfPain
Ealanrian schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:11:
[...]

Nu ja, nee. De informatie die we via de telemetry (dus waar jij het over hebt) krijgen is niet genoeg in dit geval - het is enkel een callstack + wat extra info over de hardware. Wat ik nu nodig heb is een volledige (3GB, bevat hele heap, alle data op de stack, register values etc) of een mini-dump (stack + beetje ram + registers).

Maar ja, de telemetry is enorm belangrijk, zo bepaal je wat prioriteit krijgt. Soms is het ook enorm handig om bepaalde zeldzame (7x gebeurt in productie of zo) crashes te achterhalen als je denkt dat ze alleen op bepaalde hardware oid gebeuren. Maar ja, we stelen niet je Documents folder of zo, dus hoe meer callstacks hoe beter.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:21:
[...]

Ik ben al lang blij als ze uberhaupt weten hoe de computer aan moet.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Douweegbertje

Douweegbertje

PrisonerOfPain schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:31:
[...]

Nu ja, nee. De informatie die we via de telemetry (dus waar jij het over hebt) krijgen is niet genoeg in dit geval - het is enkel een callstack + wat extra info over de hardware. Wat ik nu nodig heb is een volledige (3GB, bevat hele heap, alle data op de stack, register values etc) of een mini-dump (stack + beetje ram + registers).

Maar ja, de telemetry is enorm belangrijk, zo bepaal je wat prioriteit krijgt. Soms is het ook enorm handig om bepaalde zeldzame (7x gebeurt in productie of zo) crashes te achterhalen als je denkt dat ze alleen op bepaalde hardware oid gebeuren. Maar ja, we stelen niet je Documents folder of zo, dus hoe meer callstacks hoe beter.
Over welke error gaat het hier precies? Krijg vaak genoeg crashes (sorry :P) en ik vind ik het niet erg om wat moeite er in te steken om wat te uploaden (en waar naartoe?).

• PrisonerOfPain
Douweegbertje schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:33:
[...]

Over welke error gaat het hier precies? Krijg vaak genoeg crashes (sorry :P) en ik vind ik het niet erg om wat moeite er in te steken om wat te uploaden (en waar naartoe?).
Ik heb zelf geen ftp server oid, maar als je ze ergens kunt hosten (minidumps moet sowieso wel lukken die zijn een paar kb) + dxdiag output + omschrijving. Dan kan ik hier wel zorgen dat er wat mee gedaan word.

• PrisonerOfPain
Dat is, mits het genoeg prioriteit heeft - we hebben een hoop crashes :p

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik had het over de bug die jij graag wilde tacklen, alleen weet ik niet welke je bedoeld.

[ Voor 27% gewijzigd door Douweegbertje op 19-12-2013 22:37 ]

• Caelorum
Jammer dat je niet genoeg data hebt, maar ik snap het ook wel als mensen geen zin hebben een complete memory dump te maken en dit te uploaden. Zelf met glasvezel niet zoveel moeite mee, bedoel wat is 3GB met 100mbit upload, maar kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten met je ADSL lijntje ofzo ^^

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Het spel wil niet starten op mijn 486 Pentium in turbo modus!

• PrisonerOfPain
Douweegbertje schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:36:
Ik had het over de bug die jij graag wilde tacklen, alleen weet ik niet welke je bedoeld.
http://puu.sh/5m4j7

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:50

• Douweegbertje

Douweegbertje

eh, is dat niet de bug die gefixed kon worden als je dit deed? :+
Control Panel, Language and Region Settings, Administrative, set unicode application to English(US)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 10:17
sig69 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:18:
Raaaaah! Afas! Profit! :( Waarom mag ik in godsnaam geen html bestanden uploaden?
Ik kwam een table tegen in de Profit database genaam "FileExtensions", en daarin stond een regel met als type ".html" en blacklisted "true"! Ik blij! Snel op "false" gezet natuurlijk, Hup documentje uploaden, echt niet! Mag nog steeds niet :( Jammer, het leek zo mooi :/

Roomba E5 te koop

• Alex)
sig69 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:59:
[...]

Ik kwam een table tegen in de Profit database genaam "FileExtensions", en daarin stond een regel met als type ".html" en blacklisted "true"! Ik blij! Snel op "false" gezet natuurlijk, Hup documentje uploaden, echt niet! Mag nog steeds niet :( Jammer, het leek zo mooi :/
Applicatie en/of service(s) herstart? Kan zijn dat die tabel alleen bij het opstarten wordt uitgelezen namelijk :)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

sig69 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:59:
[...]

Again, profit. Opgelost.

• sig69
Gedaan ja, leek mij ook iets wat eenmalig bij starten ingelezen wordt. Heb zelfs tijdens het starten een trace gedaan op de database, maar de hele table wordt niet gebruikt lijkt het.
Correctie: profit. Niet opgelost dus..

[ Voor 34% gewijzigd door sig69 op 19-12-2013 23:03 ]

Roomba E5 te koop

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alles met profit is kut.

• sig69
De haat zit diep bij jou merk ik :)

Roomba E5 te koop

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

sig69 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:04:
De haat zit diep bij jou merk ik :)
Ik haat niets, zolang ik er niets mee te maken heb gehad :)

En ja, ik werk regelmatig met profuckd

[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 19-12-2013 23:21 ]

• Caelorum
Oh god, ik ben er klaar mee. Ik reageer niet meer op mensen op de frontpage. Damn zeg..

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Caelorum schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:21:
Oh god, ik ben er klaar mee. Ik reageer niet meer op mensen op de frontpage. Damn zeg..
Je leert traag :P

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Caelorum schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:21:
Nu hier nog. :+

• Caelorum
:(
Ik was nog hoopvol.

[ Voor 36% gewijzigd door Caelorum op 19-12-2013 23:32 ]

• sig69
Lezen hier toevallig niet wat Profit ontwikkelaars mee? Of durven die niet meer te reageren? >:)

Roomba E5 te koop

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

sig69 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:33:
Lezen hier toevallig niet wat Profit ontwikkelaars mee? Of durven die niet meer te reageren? >:)
Dat laatste denk ik. Alleen al je API "connector" durven noemen. :F

• Alex)
Firesphere schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:34:
[...]

Dat laatste denk ik. Alleen al je API "connector" durven noemen. :F
Vast bedacht door één of ander Marketinggenie (lees: stagiair).

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:36:
[...]

Vast bedacht door één of ander Marketinggenie (lees: stagiair).
Nee, bij AFAS werken alleen professionals.

In theorie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:24

F.West98

Alweer 16 jaar hier

FP :')

Maar ik ga toch echt een slapen zo...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ja, ik ga maar even een script maken om die reageer knop op de frontpage weg te halen. Verleiding is telkens toch weer iets te groot.

Also: dood aan alle library devvers die niet goed nadenken over de usecases. Waarom allemaal functies als Set***handler etc. Echt stuk of 20. En ohja, je MOET ze allemaal setten want anders gebeurt er gewoon niets. Geen foutmelding niks. En dan ook nog eens niet gewoon functies ofzo, maar fucking classes met 10 functies. Mijn android class explodeert man. Eigen code: 20 regels, library specifieke code: 500 ;(

@onder: lol, vermoed dat je die niet zomaar weg mag halen ofwel? ^^

[ Voor 64% gewijzigd door Caelorum op 20-12-2013 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
@hierboven: lol, tuurlijk mag ik die zomaar weghalen! >:)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

:+

I saw what you both did :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
BtM909 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 01:09:
@hierboven: lol, tuurlijk mag ik die zomaar weghalen! >:)
Grrr, als ik niet zo blindelings in mezelf zou geloven zou ik denken dat ik gek was geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik kan jouw geloof beamen. Dus het valt mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
In hoeverre je een gek moet geloven die in zichzelf geloofd 7(8)7

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Gelooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Omdat dt fouten aan de lopende band voorkomen misschien effe tijd voor een ezelsbruggetje die vaak opgaat:
Denk bijv aan het werkwoord lopen en aan tegenwoordige tijd 'stam + t'
Ik loop, hij loopt, we hebben gelopen
Ik verander, hij verandert, wij zijn veranderd
Ik wijzig, iets wijzigt, wij zijn gewijzigd

Als je het werkwoord 'lopen' toepast dan is een zin als:
"In hoeverre je een gek moet geloven die in zichzelf loopd"
totaal niet logisch.
Hoewel de zin natuurlijk sowieso nergens op slaat met het ww lopen zie je wel meteen dat de spelling niet juist is.
Als je dit toepast, krijg je nooit meer zinnen als "hij speeld met vuur"

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

ZaZ schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 02:50:
Omdat dt fouten aan de lopende band voorkomen misschien effe tijd voor een ezelsbruggetje die vaak opgaat
Nog een ezelsbruggetje:
de -> die
het -> dat
de ezelbrug -> die vaak opgaat
het ezelsbruggetje -> dat vaak opgaat

(8>

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
ZaZ, dat gaat dan wel alleen op voor de mensen die niet dyslectisch zijn. Mijn vriendin ziet echt totaal niet dat "in zichzelf loopd" niet klopt. Nou, ok, bij dit woord wellicht wel, maar dat is alleen omdat ze er al honderdduizend keer op is aangesproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Maar niet 80% van de mensheid is dyslectisch. Behalve hier op het forum dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
True, zelf moet ik ook eerlijk bekennen dat het mij het merendeel van de tijd niet zoveel boeit. Dan besteed ik er gewoon geen aandacht aan en gaan mijn handen maar zo snel mogelijk over het toetsenbord om er enigszins iets begrijpelijks uit te krijgen.

Ik begin overigens spijt te krijgen dat ik tegen mijn vriendin heb gezegd dat ik niet eerder naar bed ga dan dat dit af is. Mijn hersenen werken niet meer echt mee en kan nu ook niet naar bed gaan om morgenochtend te moeten zeggen dat het niet is gelukt ^^

Net een half uur besteed aan waarom na het uitpakken van bestanden het programma ze toch niet kon vinden. Ja, als je nog geen 2 sec. daarna recursief de hele map leeg gooit :F

Fuck it.. het werkt nu soort van (het toont wat :P). Goed genoeg ^^

[ Voor 51% gewijzigd door Caelorum op 20-12-2013 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 16:41
Morguh. Need coffee. Fast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:27

Kheos

FP ProMod
ZaZ schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 02:50:
Omdat dt fouten aan de lopende band voorkomen misschien effe tijd voor een ezelsbruggetje die vaak opgaat:
Denk bijv aan het werkwoord lopen en aan tegenwoordige tijd 'stam + t'
Ik loop, hij loopt, we hebben gelopen
Ik verander, hij verandert, wij zijn veranderd
Ik wijzig, iets wijzigt, wij zijn gewijzigd

Als je het werkwoord 'lopen' toepast dan is een zin als:
"In hoeverre je een gek moet geloven die in zichzelf loopd"
totaal niet logisch.
Hoewel de zin natuurlijk sowieso nergens op slaat met het ww lopen zie je wel meteen dat de spelling niet juist is.
Als je dit toepast, krijg je nooit meer zinnen als "hij speeld met vuur"
Als we nu eens met z'n allen stoppen met dit 'dt' fouten te noemen en dit 'stam+t' fouten te noemen, is iedereen daarbij geholpen :*)
Er is namelijk geen dt-regel, je moet nooit ergens dt achter plakken, er is geen dt-uitgang... Er is wel een stam+t regel en volgens die regel is "hij word" even fout als "hij loop" en is "hij wordt" even juist als "hij loopt". De enige reden dat er dt staat is dat de stam op d eindigt, net zoals die soms op een p eindigt, op een t, op een b... Dt fouten en dt regels maken mensen alleen maar in de war "wanneer was het ook weer dt? En was dat nu in de verleden tijd of de tegenwoordige?" stam +t is logisch en begrijpelijk

*stapt weer van zijn zeepkist en wandelt verder*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Je hebt toch de 'het kofschip / schaap' regel ? Ik besteed er ook 0 aandacht aan, meestal gaat het automatisch wel goed, en in de gevallen dat het echt er toe doet zit ik in een omgeving met spelling-controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:31

Pizzalucht

Snotneus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Anders ik wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
D-Raven schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:00:
Je hebt toch de 'het kofschip / schaap' regel ? Ik besteed er ook 0 aandacht aan, meestal gaat het automatisch wel goed, en in de gevallen dat het echt er toe doet zit ik in een omgeving met spelling-controle.
Voor de voltooide tijd ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Me too. Kerstborrel op een donderdag is niet goed voor me...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
die heb ik nog niet eens gehad. Die is vanavond.

Ik heb het nodig, omdat ik deze week Mass Effect weer geïnstalleerd heb en gisteravond het nogal laat is geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Owja dat. Ach, met meerdere leraren in mn familie ben ik ondertussen zo murw geslagen met de nederlandse spellings regels dat het bij mij overgeslagen is naar apathie.

Owja, en dat ze bij wijze van spreken ieder jaar veranderen helpt ook niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Waarom word eigenlijk de schrijfwijze van een woord aangepast zonder dat er de uitspraak of betekenis veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Ealanrian schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:30:
Waarom wordt eigenlijk de schrijfwijze van een woord aangepast zonder dat er de uitspraak of betekenis veranderdt?
:+

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
D-Raven schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:27:
[...]
Owja, en dat ze bij wijze van spreken ieder jaar veranderen helpt ook niet. :P
Ach, programmeertalen worden ook elke keer veranderd. Nog wel vaker dan eens per jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
wouterwouter2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:32:
[...]

Ach, programmeertalen worden ook elke keer veranderd. Nog wel vaker dan eens per jaar ;)
Euhm, nee. De syntax van een programmeer taal veranderd niet zomaar.

Hoe je daarnaast in je project de inhoud van je intellisense verkracht heb je puur aan jezelf te danken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

D-Raven schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:35:
[...]

Euhm, nee. De syntax van een programmeer taal veranderd niet zomaar.

Hoe je daarnaast in je project de inhoud van je intellisense verkracht heb je puur aan jezelf te danken :P
Zou wat zijn, als if ineens zou veranderen in iph... :+

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Korben schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:38:
[...]

Zou wat zijn, als if ineens zou veranderen in iph... :+
In C(++) kom je nog een aardig eind met macro's :+

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Dat is alleen het probleem niet de reden van het probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Woy schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:39:
[...]

In C(++) kom je nog een aardig eind met macro's :+
Keer een verhaal gelezen van een kerel die moest samenwerken met een andere programmeur die via macro's pascal had nagebouwd in C++. Dit omdat het van oorsprong een pascal programmeur was, pascal beter was, en hij geen zin had C++ te leren.

Je zal er maar mee samen moeten werken :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:22
Afgelopen dinsdag BeyondCompare3 gekocht en vandaag is het te koop met 20% korting en een aankondiging dat versie 4 er aan zit te komen.

Ach, heb er in ieder geval al een paar jaar plezier van, dus die paar dollar extra maakt niet heel veel uit.

Wil nu eigenlijk nog Sublime Text 2 kopen, maar zie dat versie 3 ook al een behoorlijke tijd in ontwikkeling is. Wellicht nog even wachten, aangezien ik ST toch eigenlijk bijna nooit gebruik.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Bijna weekend! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bijna 2 weken vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
Jan_V schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:07:
Wil nu eigenlijk nog Sublime Text 2 kopen, maar zie dat versie 3 ook al een behoorlijke tijd in ontwikkeling is. Wellicht nog even wachten, aangezien ik ST toch eigenlijk bijna nooit gebruik.
Je gebruikt het 'eigenlijk bijna nooit' maar je wilt het toch kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Ja ik ook, misschien maandag en dinsdag nog even wat klooien, maar dat was ik eigenlijk niet van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Hell yeah!
Ik kan niet zeggen dat ik ooit eerder zo erg de behoefte aan vakantie heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
EddoH schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:13:
Ik kan niet zeggen dat ik ooit eerder zo erg de behoefte aan vakantie heb gehad...
"Zo erg" niet, maar ik heb deze zomer erg kort vakantie gehad en deze 2 weken is dan wel erg lekker. En ik ga ook geen werk-mail lezen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Heerlijk zo'n laatste dag van het jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Vakantie? Wa'sda?

* Firesphere kan geen vrij nemen :'(

On another note.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ba5bZl5CQAAf6Jz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Hydra schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:15:
[...]

"Zo erg" niet, maar ik heb deze zomer erg kort vakantie gehad en deze 2 weken is dan wel erg lekker. En ik ga ook geen werk-mail lezen ofzo :)
Hier ook bijna geen vakantie deze zomer. Heb alleen mezelf opgelegd toch nog wat werk te verzetten in de de komende vakantie vanwege aankomende deadlines.
Maar misschien moet ik dat maar gewoon vergeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Deze laatste dagen heb ik geen vrij meer, maar dat komt in maart helemaal goed; maandje weg. *O*

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
alstu mensen

Afbeeldingslocatie: http://www.homewetbar.com/images/prod/w-Giant-Coffee-Cup75917.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
Bezorg je ook in Enschede? :D

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Mijn MassTransit soap continues..

Consumer word goed aangeroepen en afgehandeld, maar vervolgens gooit MassTransit alsnog een exception waardoor de message de error queue in schiet, en retry functionaliteit van masstransit getriggered wordt..

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Ik hoop dat de thermische inertie van deze kop niet te hoog ligt!

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:22
wouterwouter2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:12:
[...]

Je gebruikt het 'eigenlijk bijna nooit' maar je wilt het toch kopen?
Klopt, vind het goed in elkaar zitten. Lekker snel en nuttig.
Dus eigenlijk meer 'sponsoring'.
Nu ik er zo over nadenk maakt het dus eigenlijk ook niet veel uit of ik dan de versie 2 of 3 koop. Het gaat meer om het feel-good gevoel.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

D-Raven schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:40:
Mijn MassTransit soap continues..

Consumer word goed aangeroepen en afgehandeld, maar vervolgens gooit MassTransit alsnog een exception waardoor de message de error queue in schiet, en retry functionaliteit van masstransit getriggered wordt..

:'(
Wat voor exception dan? Een onduidelijke?

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Korben schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:43:
[...]

Wat voor exception dan? Een onduidelijke?
Dat kun je wel stellen ja: https://groups.google.com...ansit-discuss/o5KCmcjWmYA

Ben er nu _net_ achter waar het in zit. Ga ik zo in de google group posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
_Moe_ schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:40:
[...]

Ik ook dat de thermische inertie van deze kop niet te hoog ligt!
Die moest ik even Googlen, maar ik mag het niet hopen nee. Niet als hij hem zo vast houdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
pdebie schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:48:
[...]

Die moest ik even Googlen, maar ik mag het niet hopen nee. Niet als hij hem zo vast houdt :P
En ik vrees dat wanneer hij zijn hand wegtrekt, de gehele kop over zijn broek krijgt :P

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Grmbl. Laatste puntje wat ik voor m'n vakantie eigenlijk nog wil afronden wil maar niet werken. WPF tooltip met daarin een textblock die wél snapt wat wrapping inhoud... Al 2 dagen mee aan het rommelen, en wil niet :(

Ik ga wel wat andere dingen zoeken om op te pakken :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die HP ALM toch een ontzettende kuttool. Supertraag, crasht om de haverklap en voor mij totaal geen meerwaarde tov Atlassian Jira.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:02:
Wat is die HP ALM toch een ontzettende kuttool. Supertraag, crasht om de haverklap en voor mij totaal geen meerwaarde tov Atlassian Jira.
En Jira is wel snel? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dat niet (snap ook niet dat zo'n relatief simpele applicatie zo traag kan zijn) maar het werkt verder best prima. Helemaal als je van OTRS afkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternatieven zijn ook altijd welkom :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Werkt [0-9]{4} eigenlijk ook in .htaccess? Want [0-9]+ is ook niet alles, als het strikter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Hydra schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:05:
[...]

Dat niet (snap ook niet dat zo'n relatief simpele applicatie zo traag kan zijn) maar het werkt verder best prima. Helemaal als je van OTRS afkomt.
Het is in Java geschreven toch?

*runs*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

TheNephilim schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:06:
Werkt [0-9]{4} eigenlijk ook in .htaccess? Want [0-9]+ is ook niet alles, als het strikter kan.
Yup, dat werkt. Vaag dat het nergens in de documentatie beschreven is, al zijn daar natuurlijk tig versies van :+

Nu eerst maar weer eens een bakje koffie! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Volgens mij kun je in htaccess inderdaad gewoon regex kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Firesphere schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:13:
Volgens mij kun je in htaccess inderdaad gewoon regex kwijt.
Ja dat klopt, alleen zie je nooit ergens [0-9]{3} (bijv.). Het is altijd [0-9]+ xd Dus daarom vroeg ik me af of dat gewoon niet kon, maar heb het even getest en het werkt inderdaad prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

WTF?
http://webwereld.nl/it-be...ron-van-registratiefouten
Zelfs zo onbetrouwbaar dat opgeloste zaken als opgelost worden genoteerd
Lijkt me inderdaad ongewenst gedrag van een stuk software :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Firesphere schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:16:
WTF?
http://webwereld.nl/it-be...ron-van-registratiefouten

[...]

Lijkt me inderdaad ongewenst gedrag van een stuk software :?
Hahaha prachtig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot 4 uur lopen kutten vannacht, zo erg dat ik direct de lap baggercode verwijderd heb. En binnen 10 minuten netjes en goed opgelost. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:21:
Tot 4 uur lopen kutten vannacht, zo erg dat ik direct de lap baggercode verwijderd heb. En binnen 10 minuten netjes en goed opgelost. :9
De reden waarom je niet tot diep in de nacht moet door ploeteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wat ik erger vindt is dit:
De oplossing zou liggen in decentralisatie.
Decentralisatie is de oorzaak van het probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Het hele artikel is nogal een faal natuurlijk (Iets met Webwereld).

Waar jij op doelt is de fundamentele fouten (zo ook bijvoorbeeld "Nu moet alleen de ICT nog even worden geïntegreerd."), ik doelde meer op de klungelige fout :)

Pagina: 1 ... 126 ... 137 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.