De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 ... 137 Laatste
Acties:
  • 339.405 views

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

I have found my destiny. I must build. I must have.
This.
http://lpc.pcgamer.com/

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59
Alex) schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:59:
Vanavond kerstdiner van mijn werkgever (consultancybedrijf) gehad. Lekker eten, bijkletsen met collega's waarmee ik eerder heb samengewerkt, enzovoorts. En een leuk kerstcadeau gekregen: een Njoy *O*
Hoe is de geluidskwaliteit? Zoek voor op werk ook nog een leuk klein speakertje (zit toch op een eigen kantoortje).
Privé heb ik de Bowers & Wilkins MM-1, maar dat vind ik dan weer net te prijzig voor op de zaak :P

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07
Oh god, ik haat het moment dat je je realiseert dat wat je verder ook doet die deadline niet wordt gehaald :/

Morgen weer een dag dan maar...

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 19-12-2013 00:55 ]

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Firesphere schreef op donderdag 19 december 2013 @ 00:06:
This.
Large Pixel Collider. Do want. Must have.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
pdebie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 00:27:
[...]

Hoe is de geluidskwaliteit?
Ik heb 'm even snel uitgeprobeerd, ik vind dat er een prima geluid in zit. Hij kan vrij hard, muziek klinkt vol en duidelijk, en bassen lukken ook prima :P

We are shaping the future

• PdeBie
Eens zien of ik hem ergens kan beluisteren dan. :)

Ik zat er namelijk eerst aan te denken om een goedkoop fm radiootje of iets dergelijks aan te schaffen voor op kantoor, maar ik weet nu al zeker dat ik me dan ontzettend aan de geluidskwaliteit ga ergeren (wannabee audiofiel :+ )

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:10
Shit, een lijst met safe en unsafe functions in de C library kwijt. Ergens in mijn bronnen moet die zitten... Goed begin van mijn dag dus.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Grmbl. Heel leuk, dat WPF, maar sommige (imho) basic zaken werken zo omslachtig (of niet....)

Zonde van m'n tijd :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Firesphere schreef op donderdag 19 december 2013 @ 00:06:
This.
Daar kun je vast deftig Battlefield 4 op spelen :o

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Kerspakket gekregen.

Er zaten diverse lekkere en leuke dingen in. 1 ding trok echter mijn aandacht: Een barbeque.

Even op een rijtje zetten:
Een barbeque.
In een kerstpakket.

Barbeque... Kerst... Eeeuhh :P Wie doet er wel eens barbequeen in de winter?

[ Voor 9% gewijzigd door Gamebuster op 19-12-2013 10:25 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gamebuster schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:25:
Kerspakket gekregen.

Er zaten diverse lekkere en leuke dingen in. 1 ding trok echter mijn aandacht: Een barbeque.

Een barbeque.
In een kerstpakket.

Barbeque... Kerst... Eeeuhh :P
Ik zie't probleem niet zo.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• PdeBie

Mijn zwager. Elke woensdag met de medebewoners van het appartementencomplex waar hij woont.

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 19:30
Kerspakket gekregen.

Een barbeque.
In een kerstpakket.

Een bbq, is altijd goed :D

Jeuj, vanmiddag nog mijn laatste tentamen, en dan ben ik klaar voor dit jaar :D :D :D *O*

Verwijderd

Hier zijn de kerstpaketten niet zo spectaculair, maar ik zou me volgens collega's wel aan een eindejaarspremie mogen verwachten :)

• Gamebuster
pdebie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:29:
[...]

Mijn zwager. Elke woensdag met de medebewoners van het appartementencomplex waar hij woont.
Oke. apart :P Misschien eens proberen dan :P

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:49
Zoals Michiel Veenstra vandaag zei op Serious Request (hij deed piet paulusma na)l:
"Het BBQ weer is KUT"

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

Wat is er mis met een mid-winter bbq feestje?

My iRacing profile | Strava

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:30:
ik zou me volgens collega's wel aan een eindejaarspremie mogen verwachten :)
Daar kreeg ik gisteren een brief over, leuke eindejaarsbonus + informatie over salarisverhoging per 1 december j.l. :)

We are shaping the future

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Het is altijd weer voor een barbecue. Later als ik rijk ben zet ik een barbecue in de tuin met afdak, windscherm en weet ik het. Het is ALTIJD barbecueweer.

Geschiedenis
Toen in het Neolithicum het vuur werd ontdekt ...
:D

[ Voor 29% gewijzigd door kenneth op 19-12-2013 10:46 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Heb nooit zo'n rooskleurig beeld van BBQ'en. Ken teveel mensen die BBQ'en door wat frikandellen en hamburgers uit de vriezer op de BBQ gooien :+ Ook voor karbonades en speklappen loop ik niet echt warm. Al zijn er wel lekkere karbonades trouwens xd

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
HMS schreef op donderdag 19 december 2013 @ 01:08:
[...]

Large Pixel Collider. Do want. Must have.
Wij hebben hier een bak met zulke specs staan, en we hebben 'm een keer aan een 4K projector gehangen. _/-\o_

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
PrisonerOfPain schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:54:
[...]

Wij hebben hier een bak met zulke specs staan, en we hebben 'm een keer aan een 4K projector gehangen. _/-\o_
En, viel de projector van het plafond? :o

• PrisonerOfPain
wouterwouter2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:55:
[...]

En, viel de projector van het plafond? :o
Ha-ha :+

Verwijderd

TheNephilim schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:52:
Heb nooit zo'n rooskleurig beeld van BBQ'en. Ken teveel mensen die BBQ'en door wat frikandellen en hamburgers uit de vriezer op de BBQ gooien :+ Ook voor karbonades en speklappen loop ik niet echt warm. Al zijn er wel lekkere karbonades trouwens xd
Dat is echt zonde, je kan echt zo veel lekkers maken op de BBQ...

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

TheNephilim schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:52:
Zo vaak meegemaakt: een vriend nodigt je uit voor een barbecue. Yay, barbecue! En dan worden er hamburgers* op een gasbarbecue gegooid :F :N

* Mora: Kippenseparatorvlees :r 56%, water, varkensvlees :r 9%, paneermeel (tarwebloem, water, gist, zout), varkensvet :r, ui, gemodificeerd tapiocazetmeel, zout, kruiden en specerijen (selderij), dextrose 8)7, emulgator: E450, E451, E452, smaakversterker: E621, anti-oxidant: E300, E330, aroma (mosterd), suiker 8)7, plantaardige olie en vet (soja),

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

kenneth schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:59:
[...]

Zo vaak meegemaakt: een vriend nodigt je uit voor een barbecue. Yay, barbecue! En dan worden er hamburgers* op een gasbarbecue gegooid :F :N

* Mora: Kippenseparatorvlees :r 56%, water, varkensvlees :r 9%, paneermeel (tarwebloem, water, gist, zout), varkensvet :r, ui, gemodificeerd tapiocazetmeel, zout, kruiden en specerijen (selderij), dextrose 8)7, emulgator: E450, E451, E452, smaakversterker: E621, anti-oxidant: E300, E330, aroma (mosterd), suiker 8)7, plantaardige olie en vet (soja),
Lekker man, Emulgator E450 en Smaakversterker E621 op de BBQ, my favorite :+

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

kenneth schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:59:
En als jij dan één van de weinige (enige) bent die wél lekker/eigen vlees mee neemt, wil iedereen dat en zit je als nog met die vieze pre-fab meuk. :(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Gewoon genoeg écht vlees halen. Problem solved. :Y

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:55
Vrienden van ons (hier in Haarlem) organiseren ieder jaar in december een mid-winter BBQ. Een van hun is kok in een ster(ren) restaurant, eentje is jager. Dus met het vlees zit het wel goed.

Helaas kunnen wij er dit jaar niet bij zijn...

LinkedIn - Collega worden?

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
Een gas BBQ is geen BBQ.. Dat is gewoon een buiten-fornuis! BBQ doe je op kooltjes en briqueten, evt aangevuld met houtsnippers voor extra rook smaak.

Driving a cadillac in a fool's parade.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

kwaakvaak_v2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:16:
Een gas BBQ is geen BBQ.. Dat is gewoon een buiten-fornuis! BBQ doe je op kooltjes en briqueten, evt aangevuld met houtsnippers voor extra rook smaak.
Dat! En inderdaad lekker vlees en geen prefab rotzooi zoals al gezegd. Wat fijn om wat gelijkgestemden tegen te komen xd

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

kwaakvaak_v2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:16:
Ik snap dat ook nooit. Ik zie het wel met familie die dan willen BBQ'en en een veel te groot fornuis hebben en in 1 lichting alle kip erop flikkeren enzovoorts.

Helemaal erg is het tegenwoordig met gourmetten.
Vroeger was je de hele avond bezig met je veel te kleine kutpannetje, maar dat is juist de charme.
Nu heb je een 'beheerder' met een grote plaat en is het met een half uurtje gedaan.

Lekker op de bank

• Gamebuster
Nu heb ik zin in een barbeque :P

Nog iemand lekkere BBQ tips? En winter-specifieke tips? Mag je op straat BBQen? (woon in een flat)

• Caelorum
Ligt aan de gemeentelijke verordening :)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb een elektrische bbq, met de reden dat we op het balkon moesten bbq'en. Inmiddels wel verhuisd, dus nu kan het beter,..

Op de wishlist staat wel nog een kolen-bbq, want niets benaderd die smaak :D (nu de vriendin nog overtuigen...)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 19-12-2013 11:30 ]

• PdeBie
Vanmiddag mijn jaargesprek/beoordeling. Afgelopen week aantal uurtjes goed over nagedacht wat ik wil vertellen en wat ik kan verwachten.

Verwacht geen problemen. Ben wel wat meer recalcitrant geweest t.o.v. 2012, dus wellicht dat we daar nog over in discussie gaan.

Ben benieuwd.

• Ealanrian
Heb je een fries jaar gehad? :P

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik lees recensies over een Exam Ref voor een MCP-examen. Vrijwel alle lage recensies komen van mensen die denken dat je met een reference de stof kan leren |:(
I'm planning to take the exam and I thought by reading this book, that could prepare myself for it, but I was wrong!
What's the point reading this book? If you want to pass the exam, this book is not enough.
:D

Verwijderd

Één na laatste dag voor kerstvakantie, niet het ideale moment om aan Magento bezig te gaan. Maar dat is het volgens mij nooit. :+

• PdeBie
een fries jaar? Leg uit :P

• Ealanrian
Dwars liggen, koppig zijn :P

• PdeBie
ow zo haha. Nah echt koppig niet, maar ben wel meer op de rem gegaan dan in 2012. In 2012 liet ik makkelijker over me heen lopen en trok ik te weinig mijn bek open.

Dat ik in 2013 dit wel deed komt o.a. voort uit de manier waarop hier soms gewerkt word waar ik het niet altijd mee eens ben (het gaat vaker wel goed dan niet overigens hoor ;) ). Maar ook de problemen met de (inmiddels welbekende) collega hebben daar parten in gespeeld. Vaak zat dat als hij iets zei dat ik dacht 'zak er in'.

Dus daar verwacht ik wel een (terechte) opmerking over. We zullen zien hoe die discussie gaat lopen.

[ Voor 9% gewijzigd door PdeBie op 19-12-2013 12:09 ]

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik heb elk jaar een fries jaar :+

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• iH8
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Aunt bunny is coming to get me!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:38

alienfruit

the alien you never expected

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Damn, ze kunnen tegenwoordig echt alles, zonder flash! :o

• iH8
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

TheNephilim schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:31:
[...]

Dit is inderdaad wel erg netjes. Ook wel eens meegexperimenteerd maar dan een combo van raster en vector Niet echt een succes. 100% vector en nog geanimeerd ook is wel erg sick. d:)b Veel meer gave voorbeelden met D3 op: http://d3js.org/

Mijn experiment:

Aunt bunny is coming to get me!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

[...]

Flash? Noooit van gehoord. Wasda? Weer een nieuw hip framework? :o :P

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

• OkkE

OkkE

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik word gek van al die sites die hun video's nog in flash aanbieden. Youtube is nu gelukkig over naar HTML5, maar dingen zoals RTL XL blijven achterlijk achter met Flash. Je kunt wel op een andere manier MP4 krijgen maar dat is dan gelijk in ultra-low quality.

Je gaat dit vooral merken als je onder *nix zit met een systeem die qua hardware een beetje matig in elkaar zit. Ik dacht dat flash onder *nix geen hardware acceleratie ondersteuning had, waardoor een filmpje in fullscreen echt 100% cpu pakt en begint te haperen als een gek. :(

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Gisteren een iOS opdracht en een platform nader zelf te bepalen opdracht binnen gesleept, hopelijk wordt 2014 het jaar van de onafhankelijkheid :)F

iOS developer

• Douweegbertje

Douweegbertje

BikkelZ schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:49:
Gisteren een iOS opdracht en een platform nader zelf te bepalen opdracht binnen gesleept, hopelijk wordt 2014 het jaar van de onafhankelijkheid :)F
Top, gefeliciteerd :) :Y)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Douweegbertje schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:43:
Ik word gek van al die sites die hun video's nog in flash aanbieden. Youtube is nu gelukkig over naar HTML5, maar dingen zoals RTL XL blijven achterlijk achter met Flash. Je kunt wel op een andere manier MP4 krijgen maar dat is dan gelijk in ultra-low quality.

Je gaat dit vooral merken als je onder *nix zit met een systeem die qua hardware een beetje matig in elkaar zit. Ik dacht dat flash onder *nix geen hardware acceleratie ondersteuning had, waardoor een filmpje in fullscreen echt 100% cpu pakt en begint te haperen als een gek. :(
DRM junk.

• Caelorum
[...]
Alleen jammer dat het mooi wordt weergegeven in IE11, maar zodra je de bol draait is alles weg (op de lelijke bol na dan :P). Zo zie je maar weer dat de WebGL ondersteuning in IE nog steeds niet helemaal goed is. (al ben ik al blij dat ze überhaupt er mee zijn begonnen bij MS).

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Caelorum schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:52:
[...]

Alleen jammer dat het mooi wordt weergegeven in IE11, maar zodra je de bol draait is alles weg (op de lelijke bol na dan :P). Zo zie je maar weer dat de WebGL ondersteuning in IE nog steeds niet helemaal goed is. (al ben ik al blij dat ze überhaupt er mee zijn begonnen bij MS).
Eh, en als je dan even wacht? Dat doet'ie bij Firefox ook, eerst alles leeggooien, wachten tot klaar met draaien, en dan weer data ophalen.

Verwijderd

Net 3 uur gedaan over een rit die maximum 1 uur zou mogen duren, moet niet iedereen achter zijn bureau zitten in plaats rond te rijden?

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Jägerdopjes gaan al door kantoor. Bijna vakantieee :D

Storyteller @ soundcloud

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:00:
Net 3 uur gedaan over een rit die maximum 1 uur zou mogen duren, moet niet iedereen achter zijn bureau zitten in plaats rond te rijden?
Wij moeten zo naar het hoofdkantoor voor een toespraak en eten :Y Altijd leuk om die vreemde mensen te zien die je collega's zijn. (Wij van IT zitten ergens anders, en verder heel het bedrijf zit daar :+, wij zijn dus beetje de vreemde eend in de bijt :p).

• Caelorum
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:00:
Hmm, nu wel vrijwel instant. Net toch echt paar minuten laten draaien zonder iets te zien. Mja, zal wel ^^

• PdeBie
zo! dat was de eindbeoordeling van 2013 dan.

Het onderwerp recalcitrantie is wel ter sprake gekomen, maar niet heel uitgebreid. Het viel de manager op, maar wist ook waardoor het kwam en had daar vrede mee. Hij vond het juist prettig dat ik eerder de grens aangaf. Dus dat is mooi mee genomen.

Uiteraard wat puntjes van kritiek over en weer, maar niets schokkends.

Wel gaat er hier volgend jaar een hoop veranderen op het gebied van hoe wij met onze kleine ICT afdeling projecten gaan aanpakken. Daar liggen op managementniveau al plannen voor klaar en gaan we in 2014 voor om de tafel zitten. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Kortom:
ik ben tevreden over dit gesprek en ga met opgeheven hoofd richting 2014 :)

Verwijderd

pdebie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:39:
zo! dat was de eindbeoordeling van 2013 dan.

Het onderwerp recalcitrantie is wel ter sprake gekomen, maar niet heel uitgebreid. Het viel de manager op, maar wist ook waardoor het kwam en had daar vrede mee. Hij vond het juist prettig dat ik eerder de grens aangaf. Dus dat is mooi mee genomen.

Uiteraard wat puntjes van kritiek over en weer, maar niets schokkends.

Wel gaat er hier volgend jaar een hoop veranderen op het gebied van hoe wij met onze kleine ICT afdeling projecten gaan aanpakken. Daar liggen op managementniveau al plannen voor klaar en gaan we in 2014 voor om de tafel zitten. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Kortom:
ik ben tevreden over dit gesprek en ga met opgeheven hoofd richting 2014 :)
Nog nieuws ivm je collega?

• PdeBie
ja, daar hebben we het wel uitgebreid over gehad.

Volgens de manager is het deels te verklaren door de persoonlijkheid van mijn collega, maar ook uit het feit dat we een capaciteitsprobleem hebben op de afdeling en de manier waarop mijn collega daarmee omgaat.

Mijn collega heeft zijn eindbeoordeling morgen en dan zal mijn manager het er nog eens uitgebreid met hem over hebben. Maar hij gaf wel aan dat het dus ook deels de persoonlijkheid van de collega is en dat ik daar mee zal moeten leren leven.
Dus wat dat betreft; we gaan het zien.

• OkkE

OkkE

mbarie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:01:
Jägerdopjes gaan al door kantoor. Bijna vakantieee :D
Oef, Jäger...

Hier is iedereen nog even zijn laatste commit aan het doen voor de bier en wijn open gaat.
Hoewel misschien vanmiddag ook wel een leuk moment is om gitdown* te testen. :+

*) gitdown is a script which moderates your git committing activity based on your blood alcohol content (BAC).

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:49:
[...]

Oef, Jäger...

Hier is iedereen nog even zijn laatste commit aan het doen voor de bier en wijn open gaat.
Hoewel misschien vanmiddag ook wel een leuk moment is om gitdown* te testen. :+

*) gitdown is a script which moderates your git committing activity based on your blood alcohol content (BAC).
_/-\o_

Ball(m)er mode: Only lets you commit with a BAC of between 0.13% and 0.15%. _O-

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Ik word hier stil aan gek van border collapsing tussen het laatste element en de body :(

RTFM!

• Ijstheefles
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 17:04
de xkcd van vandaag is weer geweldig =') _/-\o_

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
En welke utility is het dan hè :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
Apple uses automated schnapps IVs.

Dit plaatje is weer van toepassing.

let the past be the past.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:17
Why ezcomet Why?
http://ezcomet.com/about-to-close

:(
Nu maar op zoek naar een alternatief.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• alienfruit

alienfruit

Puff, net klaar met Christmas lunch. Hartstikke lam

• TheDevilOnLine
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 22:54
Kerstpakket ook binnen:

- Apple TV
- Marokkaanse kruiden (onze grootste klant verkoopt Marokkaanse en Portugese tegels)
- Bier
- Rituals douchespul
- Envenlope met wat extra cash

Zometeen nog met z'n alle uit eten enzo.

[ Voor 10% gewijzigd door TheDevilOnLine op 19-12-2013 16:42 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:51
Hahaha! Cool.
Komen we toch niet achter, als het überhaupt al bestaat :+.

My favorite programming language is solder.

• alienfruit

alienfruit

TheDevilOnLine schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:41:
Kerstpakket ook binnen:

- Apple TV
- Marokkaanse kruiden (onze grootste klant verkoopt Marokkaanse en Portugese tegels)
- Bier
- Rituals douchespul
- Envenlope met wat extra cash

Zometeen nog met z'n alle uit eten enzo.
Ik heb nog nooit een kerstpakket gehad. Volgens de roddels kregen ze hier vroegah iPads als kerstcadeau :o

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb wel eens een kerstpakket gehad, ik heb liever een bonus.

Verwijderd

Firesphere schreef op donderdag 19 december 2013 @ 17:16:
Ik heb wel eens een kerstpakket gehad, ik heb liever een bonus.
True that!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik geloof dat we het al gehad hebben op het rituele eindejaarsfeest, een soort mini BBQ. Dus dat zal het dan wel zijn geweest.

iOS developer

• Caelorum

Verwijderd

De gemiddelde Devschuurder heeft discussies op de frontpage al lang opgegeven. Een hoop onwetende mensen die geen flauw idee hebben over wat ze praten. Ik doe al lang geen moeite meer.

• Caelorum
Ja, ik ben het ook hard aan het afleren.. Zucht.. Zelfs modereren ben ik al aan het opgeven. Wat een troep daar zeg. Lijkt wel alsof ik fok of nu.nl aan het lezen ben zeg! ^^

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
Ja maar -O-
en vele anderen die ook programmeer ervaring hebben zullen het met mij eens zijn.
Jij hebt dus ongelijk :(

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ja kom maar op, welke andere devschuurder is het stiekem met hem eens? :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• PrisonerOfPain
Als die gast nou eens op z'n PM's zou reageren in plaats van daar te lopen flamen hadden we dat probleem wellicht al lang op kunnen lossen.

• Ealanrian
Nee joh inhoudelijk reageren op iemand die weet waar hij het over heeft is niet leuk.

• HMS

HMS

Jamaar, iedereen weet toch dat PrisonerOfPain express bugs in de engine heeft gestopt om zo de aandeelhouders te benadelen. :+

• PrisonerOfPain
HMS schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:10:
Jamaar, iedereen weet toch dat PrisonerOfPain express bugs in de engine heeft gestopt om zo de aandeelhouders te benadelen. :+
Ik ben zelf aandeelhouder dus dat zou niet heel handig zijn :o

• HMS

HMS

PrisonerOfPain schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:12:
[...]

The plot thickens :o

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
PrisonerOfPain schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:12:
[...]

Daar hebben ze een woord voor: sadomasochisme ;)

Beetje hetzelfde als posten/modereren op de frontpage dus ;) :D

[ Voor 11% gewijzigd door Nefiorim op 19-12-2013 19:19 ]

XBO: Michaël#3318

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Somebody save me.

Wat een dag ;w

• Nefiorim
Wil je erover praten? :)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gewoon enorm onproductief gevoel, plus laat thuis doordat ik gegijzeld was op kantoor waar ik gedetacheerd zat, plus slecht geslapen vannacht. :(

• Nefiorim
Gegijzeld? Hoe moeten we dat zien?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nefiorim schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:32:
Gegijzeld? Hoe moeten we dat zien?
Met een collega meegereden, die zo slim was met opdrachtgever in vergadering te gaan om half 6 :F

• Nefiorim
Ooooooh ja dat ken ik... Ben ook al een paar dagen met de baas aan t meeliften omdat ik 2 schokbrekers van de auto toch maar eens moet vervangen (maar nog niet aan toe kom). Leef met je mee. Paar dagen nog tot de Kerst! Alles komt goed :)

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 19:30
En vakantie!!!! :D :D :D *O* *O*

• Douweegbertje

Douweegbertje

3 koffie kopjes en één mok, een boterletter en een kaart met 20,-. Nja gezien het feit dat een kerstpakket niet verplicht is ben ik wel tevreden :+

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
BtM909 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:52:
Ja kom maar op, welke andere devschuurder is het stiekem met hem eens? :P
Wel...
Het punt dat hij maakt dat het aan dezelfde bug (of niet noodzakelijk een echte bug: eerder een typisch probleem aan zijn setups zoals een incompatibiliteit met een of andere driver die hij altijd installeert) kan liggen die er al van BF3 inzit, kan best zijn. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Dat is alleszins plausibeler dan verschillende bugs die hij toevallig heeft die leiden tot dezelfde specifieke error op zijn verschillende test setups met verschillende games van dezelfde developer, maar niet bij andere developers... dat zijn iets teveel toevalligheden bij elkaar.
Het punt dat ze maken dat BF3 en BF4 dingen gemeenschappelijk hebben: als je wat in de bedrijfswereld hebt gewerkt dan weet je gewoon dat van die dingen als "brand new engine" praat van de marketing afdeling is. Mij maak je niet wijs dat er een full rewrite from scratch zonder enige gemeenschappelijke code of configuratie of architectuur is gemaakt in 2 jaar (en ik verwacht dat ook niet, dat is ook niet nodig, link maar even dat artikel van Joel Spolsky, maar verkoop het dan ook niet als een nieuwe engine). Daarvoor heb ik al teveel marketing praat gehoord over de software waar ik zelf aan meewerk waarvan je dan zelf weet dat het niet de volledige waarheid is. Het is uiteraard ook wat goochelen met woorden en versie nummers: vanaf wanneer is iets een nieuwe engine in plaats van een upgrade? 100% nieuwe code? 99%? 90, 70, 50... ? Of is het een nieuwe engine als je een bepaald aantal features hebt toegevoegd? Vanaf hoeveel features of hoe groot moeten de features zijn om het een nieuwe engine te mogen noemen?
Pagina: 1 ... 125 ... 137 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.