Het is ideaal om uit te zoeken voor een meeting wie je tegenover je krijgt
Net als Facebook en Twitter. Voor de rest.... Heel af en toe komt er een leuk aanbod langs, maar echt gebruik heb ik er nooit van gemaakt
Mwah, het is gewoon de zakelijke variant van Facebook. Dus super nuttig is het niet als je gewoon met je werk bezig bent, maar wel leuk om oude zakelijke contacten bij te houden.kenneth schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:32:
Maar verder, is dat LinkedIn nog wat, los van alle recruiterstalking?
/me twijfelt al jaren
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik heb't vooral om een soort werkgeschiedenis op te bouwen. En professionele contacten bij te houden of op te bouwen.kenneth schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:32:
/me twijfelt al jaren
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Tja, als ondernemer vind ik het wel handig om even op te zoeken wie achter welke bedrijf zit (of andersom) of wat collega's/oud-klasgenoten etc. tegenwoordig doen. En soms ook wel handig om contact te leggen, als een soort van digitaal visitekaartje.kenneth schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:32:
/me twijfelt al jaren
Maar de updates etc die op de frontpage getoond worden voegen zelden iets toe. Alleen maar 'Pietje is nu geconnect met Jantje' en 'Pietje werkt nu 8 jaar bij Bedrijf X, feliciteer hem!'
(En inderdaad een soort online CV voor jezelf, aangezien dat toch een van de eerste dingen is die je vindt op Google)
[ Voor 8% gewijzigd door Barryvdh op 02-12-2013 14:39 ]
Verwijderd
Eigenlijk is het niet echt interessant al gebruik ik het zelf ook wel. Het is leuk om te zien wat mijn oud-klasgenoten nu doen. Ik zie zelf ook hier en daar een interessante werkaanbieding verschijnen en behoudt daarom mijn LinkedIn.kenneth schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:32:
/me twijfelt al jaren