Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
We are shaping the future
In de HK nog frequenter. Als een post in het GKMT met de teskt "WTF" begint, wordt er soms al subtiel gehint naar het WTF-topic... Dat krijg je van die categorisatiedrang!.oisyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:09:
[...]
Omdat ik dat gedoe hier wel vaker zie, daarom.
[ Voor 45% gewijzigd door CodeCaster op 29-11-2013 16:15 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Zullen we deze in het topic met slechte programmeer voorbeelden plaatsen? :-P.BtM909 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:47:
Best commit evah (according to the original committer)
Voorbeeldje: note_number = 69.0 -> Oude uitkomst: 0, nieuwe uitkomst: 6900.00
Sinds wanneer is 100 * 69.0 = 6999.0? Afrondingsfoutje van +99.0?TheDevilOnLine schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:22:
[...]
Zullen we deze in het topic met slechte programmeer voorbeelden plaatsen? :-P.
Voorbeeldje: note_number = 69.0 -> Oude uitkomst: 0, nieuwe uitkomst: 6999.0
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Kunnen we niet gewoon gratis aluminiumhoedjes uitdelen?Wij vragen de Nederlandse overheid om direct voorzorgsmaatregelen te treffen om de blootstelling van kinderen aan electromagnetische straling op scholen te minimaliseren. Het mandateren van de installatie van WiFi in scholen en het gebruik van 4G internet vergroot de gezondheidsrisico's voor kinderen.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Dan mogen die mensen het thuis ook niet gebruikenkenneth schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:28:
[...]
Kunnen we niet gewoon gratis aluminiumhoedjes uitdelen?

De originele code is sowieso erg vaag. Log(0) zal nooit moeten voorkomen, dus die hele comment en check is overbodig, en door die check gaf hij een foute uitkomst.BtM909 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:47:
Best commit evah (according to the original committer):
[afbeelding]
Maar idd
pitch(n) := 440*2(n-69)/12
cents(n) := 1200 * 2log(pitch(n) / pitch(0))
cents(n) := 1200 * 2log(440*2(n-69)/12 / 440*2(0-69)/12)
cents(n) := 1200 * 2log(2(n-69)/12 / 2(0-69)/12)
cents(n) := 1200 * 2log(2n/12)
cents(n) := 1200 * n / 12
cents(n) := 100 * n
Whooptidoo
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 29-11-2013 16:37 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Elke regel is een versimpeling van de berekening, om uiteindelijk op 100 * n uit te komen?.oisyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:33:
[...]
Yep, geen wiskunde gehad op school?TheNephilim schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:38:
[...]
Elke regel is een versimpeling van de berekening, om uiteindelijk op 100 * n uit te komen?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Ohja ... ooit nog eens teruggekeken, is het nu nog steeds zo'n spammerige bende?
Binnen enkele seconden
[ Voor 38% gewijzigd door kenneth op 29-11-2013 16:43 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Jawel!
Was overigens geen ster in Wiskunde, 5-jes - 6-jes xd
Holy crap haha.oisyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:33:
Ik doe het je niet na
[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 29-11-2013 16:49 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Verwijderd
Ja.kenneth schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:43:
[...]
Ohja ... ooit nog eens teruggekeken, is het nu nog steeds zo'n spammerige bende?
/me probeert het record "duidelijkste antwoord ooit" te verbreken.
11 is ook priem
13 is ook priem
2013 niet
Gepost om 17:07
17 is ook priem
7 is ook priem
[ Voor 31% gewijzigd door kenneth op 29-11-2013 17:08 ]
En black friday! Eens kijken of ik ergens wat dealtjes kan scoren
Als dat zou was (wat niet zo is want dat heeft oisyn net aangetoond) dan had er een test moeten zijn die dan zou falen als je het veranderdeEalanrian schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:55:
Of er is een rare corner case waarin dat niet zou werken...
Nothing to see here!
Zag er niet uit als code waarvoor tests geschreven waren.Rutix schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:25:
[...]
Als dat zou was (wat niet zo is want dat heeft oisyn net aangetoond) dan had er een test moeten zijn die dan zou falen als je het veranderde
iOS developer
Shiiiit.. You've just cracked the encryption algorithm!.oisyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:33:
[...]
De originele code is sowieso erg vaag. Log(0) zal nooit moeten voorkomen, dus die hele comment en check is overbodig, en door die check gaf hij een foute uitkomst.
Maar idd
Whooptidoo
De corner case is dat bij n=69 de nieuwe code netjes 6900 teruggeeft terwijl de oude dan 0 teruggeeft door die rare if die nergens op slaatRutix schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:25:
[...]
Als dat zou was (wat niet zo is want dat heeft oisyn net aangetoond) dan had er een test moeten zijn die dan zou falen als je het veranderde
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 29-11-2013 17:33 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
+13 minFiresphere schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:28:
Wil iedereen op de A1 nú optiefen! Dat hele eind van Amsterdam naar his schist niet op zo
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Daar tref je het nog mee. Hoe vaak ik het wel niet meemaak dat mensen (in paniek) op de rem trappen! Bizar gewoon.Ealanrian schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:15:
Net als mensen die stoppen met gas geven bij een drup regen.
[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 29-11-2013 19:40 ]
iOS developer
Vanuit huis werken was een beetje lastig vandaag, ik zat namelijk op OWASP 2013 conferentie
We zijn in de file, 8x ingehaald door dezelfde Duitse miep, die VOL GAS naar de volgende auto reed zodra er ruimte was, en vervolgens PLAT op de rem ging staan.BikkelZ schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:40:
Je kunt zo hard rijden als je wil zelfs met zomerbanden in regen of sneeuw. Bochten maken of remmen is een ander verhaal. Daarom gewoon zorgen dat je rustig van baan wisselt en afstand houdt. Vooral van paniekmiepen.
We zagen achter ons gewoon de file weer groeien door haar idiote gedrag.
In een bizar auto-ongeluk waar ik niemand anders bij betrokken is.Ealanrian schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:31:
Die mensen moeten gewoon sterven
[ Voor 11% gewijzigd door Firesphere op 29-11-2013 20:54 ]
Toch wordt er in Duitsland over het algemeen wel goed gereden. Hier rijden ze gewoon op een kruising af en kijken ze wel wie er het eerste op de rem trapt, houdt je wel scherp zeg maarFiresphere schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:54:
[...]
We zijn in de file, 8x ingehaald door dezelfde Duitse miep, die VOL GAS naar de volgende auto reed zodra er ruimte was, en vervolgens PLAT op de rem ging staan.
We zagen achter ons gewoon de file weer groeien door haar idiote gedrag.
iOS developer
Ik heb last van muziek. Namelijk bij eigen keuze, luister ik naar Ellie Goulding en Katy Perry etc.
clip er bij aanzetten, niks aan de hand!Firesphere schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:11:
Ik zoek hulp.
Ik heb last van muziek. Namelijk bij eigen keuze, luister ik naar Ellie Goulding en Katy Perry etc.
De clips zijn prima te verdragen. En blijkbaar de bijbehorende herrie ook

Ik ga mezelf maar even tot de orde roepen.
Ow ja, IRC-conversatie:
[22:13] snowdude #fuckcorporations
[22:14] Ikke that would be weird
[22:14] Ikke How would you imagine doing that?
[22:14] snowdude
[22:14] Ikke Put the banana between the sliding doors or something?
[22:14] snowdude Metaphorical fuck!
[ Voor 29% gewijzigd door Firesphere op 29-11-2013 22:18 ]
Dat was ik dus ook van plan alleen niet aan toegekomen, maar leuk om te zien dat het is uitgewerkt
Nieuw "goed" design: heeft het blokken? check. Is alle tekst vervangen door onduidelijke icoontjes? check. Is de target resolutie 640x480 en moet je om alle informatie te zien minstens drie schermen af? Check. Verspringen de items naar een andere plek bij een mouse-over? check. Zie je bij een lijst van 5 opties er maar 3 en moet je scrollen om de andere twee te zien? check! Looks good! Ship it!
Ik vind het best jammer dat ik in m'n opleiding niets op dat gebied heb geleerd. Had natuurlijk wel gekund, als ik het buiten de deur had gezocht, maar ja. Als (back-end) developer heb ik er in theorie niet zo veel mee maken, maar dat is zelden de praktijk. Er heeft vast ooit iemand een goede 'interaction/UI design 101 voor coders' geschreven, iemand een goede tip wat dat betreft*?Zoijar schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:35:
Wat is er gebeurd met het nobele vak van de user interface designer? Het lijkt wel of hoe nieuwer de toepassing, hoe slechter de user interface. Echt dingen als je die een keer gebruikt je meteen merkt dat het slecht werkt. Of dat je twee tot drie keer moet klikken voor iets dat in een klik kan.
*) I know, het is een heel vakgebied, dat leer je niet met een dagje een website lezen, maar iig wat basic principes leren lijkt me alleen maar goed.
Ik probeer er wel een beetje over na te denken, maar daar komen dan wel dingen uit die aansluiten bij mijn voorkeur en wat ik het lekkerst vind werken: niet noodzakelijkerwijs wat de rest van de wereld als prettig ervaart
Ik zoek dan gewoon op hetgeen ik in maps wil vinden, en vanaf de resultaten pagina is wel een directe link naar google maps. Ik wist eigenlijk helemaal niet dat er op de mainpage ook de optie was om naar maps te gaanZoijar schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:55:
Neem de nieuwe google: vroeger kon ik met een klik naar maps, iets dat ik veel gebruikte, nu moet ik eerst op een of ander icoontje met 9 vierkantjes klikken -- moet je maar weten wat dat is -- dan moet ik een soort pop-up scannen voor wat ik wil, en dan moet ik weer navigeren met m'n muis en nog een keer klikken.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Op mijn werk zitten er bijvoorbeeld wel eens stappen in een systeem die door de mensen die er mee moeten werken als irritant en overbodig worden ervaren maar die zijn dan bedoeld om gedrag te sturen en bijv. bepaalde veelvoorkomende fouten te voorkomen. Zal bij Google niet het motief zijn, maar het zou maar zo kunnen dat die hinderlijke extra stap naar Maps er voor zorgt dat dusdanig veel mensen een bookmark ervoor aanmaken of de Google Earth app installeren dat dat het voor Google waard is om de gebruikers wat meer te frustreren. Who knows
Dus die site even bekijken, zie ik dit:

Ehhhhhh..... WHUT?

Erop klikken levert dit op:
Waarom staat Calendar daar niet bij?

oh shit, mensen met een handicap. Doet me gelijk denken aan een website voor een gemeente die vervolgens met een boek van 200 pagina's kwam waar de website aan moest voldoen. O.a. rekeninghoudend met slecht ziende mensen, kleurenblinde, etc etc.Firesphere schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:45:
Ik zie in m'n webmastertools een vreemde referral voorbij komen...
Dus die site even bekijken, zie ik dit:
[afbeelding]
Ehhhhhh..... WHUT?
Laatste keer dat ik dat heb gedaan.. wat een bocht.
De webrichtlijnen?douweegbertje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:35:
[...]
Doet me gelijk denken aan een website voor een gemeente die vervolgens met een boek van 200 pagina's kwam waar de website aan moest voldoen. O.a. rekeninghoudend met slecht ziende mensen, kleurenblinde, etc etc.
In de tijd van IE6 hield hij je nog wel eens voor de gek. Dit gebeurde met padding, margin en andere vage poespas. Hedendage is de HTML een stuk eerlijker tegenover IE, en gedraagt hij zich ook daar normaal (en dus eerlijk).Firesphere schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:25:
Het "Eerlijke" gedeelte viel mij persoonlijk meer op. Ik vraag me af wat "eerlijke" html/css precies betekend
Iedereen denkt maar dat IE zo beroerd was, maar in werkelijkheid was het de HTML die zich niet altijd eerlijk gedroeg.
Misschien hebben ze alleen gebruik gemaakt van HTML-tags die onder acceptabele omstandigheden zijn verbouwd door Colombiaanse HTML-boeren?Firesphere schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:25:
Ik vraag me af wat "eerlijke" html/css precies betekend
Verwijderd
Alex) schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:57:
[...]
Misschien hebben ze alleen gebruik gemaakt van HTML-tags die onder acceptabele omstandigheden zijn verbouwd door Colombiaanse HTML-boeren?

Alex) schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:57:
[...]
Misschien hebben ze alleen gebruik gemaakt van HTML-tags die onder acceptabele omstandigheden zijn verbouwd door Colombiaanse HTML-boeren?
Overigens vanavond eerste release van de app. Nog snel doorwerken...
[ Voor 87% gewijzigd door F.West98 op 30-11-2013 19:36 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ja zoiets. Was zo'n 6 jaar geleden++ Weet er gelukkig niet veel meer van.
Eigenlijk niet eens meer richtlijnen te noemen overigens, zijn zoveel dingen hard vastgezet. Was een soort handboek van websites voor overheid en gemeentes.
[ Voor 6% gewijzigd door _David_ op 30-11-2013 20:56 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Kom je daarna erachter dat hij niet samen wil werken met visual studio 2013, denk je eventjes 2012 te downloaden (want dreamspark), nee hoor, je account is verlopen en je moet je student status opnieuw valideren. Fijn, als ze nou ook eens die mail daadwerkelijk zouden versturen... Ben al een uur aan het wachten op de mail naar mijn student email
Robbiedobbie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:24:
Blegh, wil je net eventjes een probleem in je opengl test debuggen, en daarvoor nsight gebruiken, moet je eerst uur wachten op een mail van nvidia dat je bevestigd bent om nsight te mogen downloaden.
Kom je daarna erachter dat hij niet samen wil werken met visual studio 2013, denk je eventjes 2012 te downloaden (want dreamspark), nee hoor, je account is verlopen en je moet je student status opnieuw valideren. Fijn, als ze nou ook eens die mail daadwerkelijk zouden versturen... Ben al een uur aan het wachten op de mail naar mijn student email

Af en toe word ik ook helemaal leip van allerlei requirements en 'dingetje dat, zus en zo'. Af en toe heb ik het idee dat mensen (; bedrijven) niet snappen dat één specifieke eigenschap van een product juist wel irritant kan zijn. Natuurlijk als je puur de focus hebt op één ding, zal een bepaald product perfect werken.. juist anno 2013 zit iedereen haast overal in en dan wil je liever wat meer compatibiliteit en uniformiteit....
Ik heb gewoon 3-4 verschillende VMware machines om bepaalde dingen te doen

Want een website designen die logische wijs ook echt toegankelijk moet zijn voor mensen met een beperking is zo'n probleem? Ik vind eigenlijk dat elke website hier rekening mee moet houden en tegenwoordig is het echt niet zo moeilijk om iedergeval een minimale ondersteuning daarvoor te bieden. Een website voor een gemeente moet daarin tegen gewoon maximaal werken voor iedereen. Wij hebben ook websites gemaakt voor de overheid en daar is dit gewoon een eis en dat is volkomen logisch.douweegbertje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:35:
[...]
oh shit, mensen met een handicap. Doet me gelijk denken aan een website voor een gemeente die vervolgens met een boek van 200 pagina's kwam waar de website aan moest voldoen. O.a. rekeninghoudend met slecht ziende mensen, kleurenblinde, etc etc.
Laatste keer dat ik dat heb gedaan.. wat een bocht.
Nothing to see here!
eh nee, maar indien je 100% alles moet volgen kan het soms vrij irritant worden. Dit houd gewoon in dat je heel die meuk moet doorlezen en je overal aan moet houden. Dat is mijn 'probleem' want daar hou ik gewoon niet zo erg vanRutix schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:13:
[...]
Want een website designen die logische wijs ook echt toegankelijk moet zijn voor mensen met een beperking is zo'n probleem? Ik vind eigenlijk dat elke website hier rekening mee moet houden en tegenwoordig is het echt niet zo moeilijk om iedergeval een minimale ondersteuning daarvoor te bieden. Een website voor een gemeente moet daarin tegen gewoon maximaal werken voor iedereen. Wij hebben ook websites gemaakt voor de overheid en daar is dit gewoon een eis en dat is volkomen logisch.
Maar als je die website erbij pakt en de richtlijnen, kom je vrij simpel tot de conclusie dat ze zelf al niet eens de officieele richtlijnen hebben gevold
In elk geval kan ik helaas mijn originele boekwerk niet meer vinden, maar die ging een stuk verder dan de 'richtlijnen' die ik nu op het internet kan vinden. Dus het ziet er nu wel redelijk uit, en heel veel dingen kloppen ook gewoon en zijn zeer logisch. Eigenlijk zou iedereen zich er min of meer aan moeten houden, aangezien er gewoon wat web101 basics in staan die mensen wel eens vergeten.
Maar nogmaals tl;dr: het is niet mijn ding
.Er ging iets mis en je bestelling is niet doorgekomen. We storten het bedrag zo snel mogelijk terug

Ok.. prima. Even gekeken en het geld was er inderdaad afgegaan. Nu dacht ik; ik bestel wel opnieuw. Wat blijkt is dat ik mijn cadeaubon al heb gebruikt.

Even bol gebeld die wonderbaarlijk 24/7 bereikbaar is, waarbij ik een student kreeg die met half nederlands mij vertelde dat;
- Het wel een aantal dagen kan duren voordat ik mijn geld terug krijg
- De cadeau bon binnen 24 uur weer opgeladen is
- Hij niets kan doen want; 'is allemaal achter die systeem'.
Dus tja, nu heb ik de keuze; wachten met kans dat er wat producten te laat zijn of opnieuw bestellen met dat ik mijn bon niet kan gebruiken.

Wat een kansloze en klant-onvriendelijke zooi zeg bah bah
Installeer je toch even de trialAlex) schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:23:
Ik ben eindelijk eens een keertje echt bezig met devven in Visual Studio 2013, maar ik heb nog geen ReSharper. Ik voel me half-bloot.
Nothing to see here!
Vandaag wonderbaarlijk veel Android dingen gedaan. Voor iemand die nog nooit IETS met Android heeft gedaan
Tabs in een dialog, loginsysteem uitgebreid. Maandag hopelijk releasen (eerste versie)
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Mijn solution produceert 2 .exe's en 3 .dll's, waarvan 2 dll's weer dependencies hebben op o.a. Hammock. De .exe's references de .dll's, maar Hammock verschijnt maar in één van de twee output-folders van de .exe's...
[ Voor 27% gewijzigd door Alex) op 01-12-2013 02:18 ]

Ter info, query loopt over 8 tabellen met elk een paar miljard rijen. Data moet ik gestructureerd in een nieuwe tabel zien te stoppen voor een nieuw systeem wat ik aan het bouwen ben. Nu maar hopen dat alles loopt zoals het zou moeten.
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
let the past be the past.
Ik neem aan dat dat geëxtrapoleerd is uit de testset(s).naar schatting een kleine 18 uur
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
onze SP's lopen elke dag en duren zo'n 8-9 uurBrakkie41 schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:10:
Maar even een query starten op werk die naar schatting een kleine 18 uur zal lopenWat zullen de DBA´s blij met me zijn
![]()
Ter info, query loopt over 8 tabellen met elk een paar miljard rijen. Data moet ik gestructureerd in een nieuwe tabel zien te stoppen voor een nieuw systeem wat ik aan het bouwen ben. Nu maar hopen dat alles loopt zoals het zou moeten.
Zolang het maar in 'stukjes' is verdeeld met een beetje logging weet je precies waar het eventueel fout is gegaan om dat stukje vervolgens te re-runnen.
Nothing to see here!
Bol.com middelvinger wijzen, ergens anders bestellen.douweegbertje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:31:
bol.com rant
Wat een kansloze en klant-onvriendelijke zooi zeg bah bah
[ Voor 68% gewijzigd door Gamebuster op 01-12-2013 13:40 ]
Nja het hele punt is hier mijn cadeaubon die een leuke waard heeft.Gamebuster schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:40:
[...]
Bol.com middelvinger wijzen, ergens anders bestellen.
Was er gister echt pissig om, wilde haast kijken of ik aangifte kon doen omdat mijn geld gestolen was

Bijzondere conclusie trekken ze daar:
Lijkt me niet dat dat een oorzaak-gevolg relatie heeft op die manier. Zodra Microsoft stopt met de ondersteuning, is het per definitie direct onveilig?Microsoft stopt in 2014 met beveiligigingsondersteuning, waarop het systeem onveilig wordt.
Ach ja, nu.nl.
Nja en nu.nl zal toch bepaalde informatie moeten voorkauwen voor non-IT'ers, vind het dan wel een goede zaak om te zeggen dat je nu van XP af moet.
Ook mijn coordinaten zitten goed, want als ik de texture coordinaten laat tekenen krijg ik de juiste kleuren te zien...
er is geen kinderarbeid benodigd geweest voor het tot stand komen van de broncodeFiresphere schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:25:
Het "Eerlijke" gedeelte viel mij persoonlijk meer op. Ik vraag me af wat "eerlijke" html/css precies betekend
ora et labora
Als je alle computers er uit trekt is er inderdaad weinig wat er mis kan gaan. Hooguit een emmer water erover ofzoEalanrian schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:03:
Hoezo? trek alle kabels er uit en klaar.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.