I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En anders COBOL? Of Assembler?wsitedesign schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:50:
[...]
ben al van Java naar C# overgestapt, maar het werkt nog niet. Ga nu je C++ tip proberen...
Of nog erger, VB.NET (en nee, geen flamewars, just kidding!)
[ Voor 10% gewijzigd door Ryur op 28-11-2013 22:51 ]
Verwijderd
Hmm:Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:21:
Heeft iemand enig idee of de pricewatch: Sennheiser PC 360 G4ME ook icm een Macbook werkt? Ik lees op internet overal dat dat niet gaat, maar op de website van Sennheiser zelf, staat de headset wel doodleuk tussen de Mac headsets: http://nl-nl.sennheiser.com/mac-gaming-headset
Alleen nergens in hun webshop te vinden.NOTE: Some Macs only have an audio output. Our gaming headset has 2 plugs (microphone & audio), so you might also need a PCV 05 Audio Combo Adaptor.
Stel die vraag aan bovenstaande lol?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:23:
[...]
Waarom zou die niet werken? Heeft gewoon twee 3,5mm connectors. Dus als je die ingangen hebt, gaat het natuurlijk gewoon werken!
[...]
Are you fucking kidding me‽
180 euro headset op een macbook die weet ik hoeveel kost en dan nog afvragen 'kan dit wel?" En daarbij ben ik gewoon anti-apple
Verwijderd
Dat wil toch niet zeggen dat iedereen anti-Apple hoeft te zijn? Ik vind het erg leuke appraten maar er zijn ook sommige nadelen aan in vergelijking met Windows machines. Maar de voordelen wegen in mijn situatie nog niet op tegen de nadelen. Maar goed, dat is een keuze die je uiteindelijk voor jezelf moet maken.douweegbertje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:09:
[...]
Stel die vraag aan bovenstaande lol?
180 euro headset op een macbook die weet ik hoeveel kost en dan nog afvragen 'kan dit wel?" En daarbij ben ik gewoon anti-apple
Nu moet ik nog eens een site-to-site VPN opzetten zodat ik mijn RPi kan domainjoinen
We are shaping the future
Precies. Ik heb daarbij ook nog een paar linux distro's draaienAlex) schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:02:
Ik heb zowel Windows 7, Windows 8.1, Mac OS X 10.9, Windows Server 2003 R2, 2008 R2 als 2012 R2 in mijn IT-landschap draaien en in een DC draait ook nog eens een Pi'tje mee met Raspbian. Elk OS en platform heeft z'n sterke en zwakke punten, deal with it...
Nu moet ik nog eens een site-to-site VPN opzetten zodat ik mijn RPi kan domainjoinen
Nothing to see here!

Lekker ochtendje debuggen dan maar

Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Gehad met MS Report Server icm Sql Server 2008 die de report als job draaide. Kom je er na 5 uur achter dat je de schedule niet enabled hebt...Brakkie41 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:16:
Gisteren een nieuwe code live geplaatst welke een rapport verstuurd naar management. Netjes gescheduled om 's morgens te draaien en vervolgens een bevestigingsmail naar mij te sturen. Wordt vanmorgen wakker en ja hoor geen mail. Dat terwijl de code gisteren in m'n testomgeving prima draaide.
![]()
Lekker ochtendje debuggen dan maar
[afbeelding]

Moet zeggen trouwens dat de Task Scheduler best brak werkt imo. Als het het doet mooi, maar de foutmeldingen die Task Scheduler genereerd zijn echt typisch Windows

[ Voor 40% gewijzigd door Swedish Clown op 29-11-2013 08:46 ]
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Job Scheduler van SQL Server zelf is wel fijn. Ook weer SQL code opnemen in de steps zelf is erg fijn.Brakkie41 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:46:
M'n schedule was wel enabled en correct ingesteldBug lag in de SQL-code
Waarom merkte ik dat gisteravond dan niet
Moet zeggen trouwens dat de Task Scheduler best brak werkt imo. Als het het doet mooi, maar de foutmeldingen die Task Scheduler genereerd zijn echt typisch Windows
Ik kwam er laatst achter dat m'n schedule, dat zou moeten stoppen na voorwaarde X, gewoon door bleef spammen en ik dus de hele nacht door elk half uur een mailtje kreeg.
Blijkt het dat ik in de Master database zat te werken in plaats van de ReportServer database zelf.
Verwijderd
Hetzelfde hier al gebruik ik gewoonlijk Ubuntu server in plaats van Windows Server maar voor de rest gebruik ik ook alle bovenstaande OS'en. Voor mobiel OS'en is het net hetzelfde: Android, Windows Phone en iOS hebben elk hun voordelen en ik gebruik ze eigenlijk allemaal wel graag.Alex) schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:02:
Ik heb zowel Windows 7, Windows 8.1, Mac OS X 10.9, Windows Server 2003 R2, 2008 R2 als 2012 R2 in mijn IT-landschap draaien en in een DC draait ook nog eens een Pi'tje mee met Raspbian. Elk OS en platform heeft z'n sterke en zwakke punten, deal with it...
Op tablets vind ik Windows RT erg fijn werken terwijl ik op mijn smartphone toch de voorkeur geef aan Android.
Ik schrijf ook een code.
Met een thee en een muziek erbij.
[ Voor 48% gewijzigd door Gamebuster op 29-11-2013 10:26 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Mijn code van de dag is "Http Error 509".Gamebuster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:24:
Ik schrijf ook een code.![]()
Met een thee en een muziek erbij.
Energie is op...
In other news: Geen koffie, wel oliebollen. De baker die de broodjes voor de kantine hier levert bracht vandaag oliebollen mee "omdat het kan".
Bloemsuiker everywhere!Merethil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:48:
[...]
Mijn code van de dag is "Http Error 509".
Energie is op...
In other news: Geen koffie, wel oliebollen. De baker die de broodjes voor de kantine hier levert bracht vandaag oliebollen mee "omdat het kan".
RTFM!
Dat had ik vroeger altijd als ik na school stopte om oliebollen te kopen en op te eten op de fiets
En zo herkent u een belg.
Bloemsuiker...

Vooral de persoon achter je zekerOtherside1982 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:06:
[...]
Dat had ik vroeger altijd als ik na school stopte om oliebollen te kopen en op te eten op de fiets
Zo meteen toch ook maar eens wat eten gaan zoeken, begin trek te krijgen.
RTFM!
Verwijderd
RTFM!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:15:
Mijn mailbox is echt een puinhoop aan het worden.

Sorry, kon het niet laten

maar ik heb gewoon gmail en gooi nooit wat weg. Als ik iets nodig heb tik ik het wel in de searchbar. Gelezen mail is afgehandeld (en als er nog wat mee moet gebeuren star ik hem).
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Rules aanmaken zodat je mails in bepaalde mappen komen. Vind ik erg fijn werken.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:15:
Mijn mailbox is echt een puinhoop aan het worden. Hoe structureren jullie dat ding een beetje?
Verwijderd
Je plaatje is geblokkeerd hier.Janoz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:23:
[...]
[afbeelding]
Sorry, kon het niet laten.
maar ik heb gewoon gmail en gooi nooit wat weg. Als ik iets nodig heb tik ik het wel in de searchbar. Gelezen mail is afgehandeld (en als er nog wat mee moet gebeuren star ik hem).
Wij werken hier met Microsoft Outlook en ik vind die zoekfunctie niet zo lekker werken. Privé gebruik ik ook GMail maar ook daar deel ik mijn mails op in verschillende submappen (een stuk of 5). Ik maak echter wel altijd gebruik van de zoekfunctie die voor GMail echt subliem werkt.
Om ongelezen mails te beheren, flag ik ze of markeer ik ze als ongelezen.
Je plaatje is geblokkeerd hier.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
| ###################################################################################################################################### ###################################################################################################################################### ###################################################################################################################################### ###################################################################################################################################### ###################################################################################################################################### ################################################################+++++++###+########################################################### ##########################################################+##';+''+++''+###++######################################################### ##########################################################';:;''+'';;''++;.'+#++++++#+################################################ #########################################################,:'+#+'''''+##+++'++++''''++++##+############################################ #######################################################;.''+++++++++++###+++#++;+';.'+++++'+#+######################################## ######################################################;:;'+''''++#+#+#+###++#++';'++#+#+###+'+######################################## #####################################################::'+#+'''+++#########+++##+'++######+#++++####################################### #################################################+#;`'++++'+'++++############+##+++######++#++++###################################### ###################################################:';+'+'++#'+++############+####++#####+++++++###################################### ################################################+'':''''+++++############################++#+++#++#################################### ###############################################+'+;;++++###++#+##########################+#++##++##################################### ################################################+''+'+++################################++++###++++################################### ################################################+''''##+++###############++#############++++####+''################################### ###############################################';;:++++:'+#####@@#######++##############+++++#####+################################### ############################################++;;';+#+'++###@##@@@##@###++++#######################+++##+############################## ###########################################+++'''++#+'+#+##@@@@@###@###+++++##########@###############++############################## #########################################++++;;+++++#++###@@@@######+++++++++##+#####@##@@############++############################## ########################################+##+''+++++###++#@@@@###+++'';;''++++++++####@##@@#######@#####++#+########################### #########################################+''''+##++##@#########+';::::;;;''++++++####@###########@@@@@@@#+############################ #########################################++++###+++##@########+;:,,,,::;;;'''''++#####@#########@@@@@@@@@############################# #####################################+###++++###++''#''+###++';,,,,,,,:::;;;;;''+++++############@##@@@@@############################# #####################################++++;;;;'+++++''++++++#':,,,,,,,,,,::::;;;;'''+++##@@####@@@##@@@@@@############################# #####################################++++''';++##+''+''+++++;,,,,,,,,,,,,,:::;;;;''''++##@@@##@@@######@@############################# #####################################++++++'''++++++++'++''':,,,,,,,,,,,,,,:::;;;;;''+++##@@##@#########@############################# ####################################++++++';;'''+'++++++++';:,,,...,,,,,,,,::::;;;;''++++##@@@######################################## ##################################+#+++++++++;;''''''+++++':,,.......,,,,,,::::;;;;''+++++##@@######################################## ###########################@#########+++++++'#++''';+'''''':,,........,,,,,:::::;;;''+++++#@@@##++########+########################### #####################################+++++++++'+#++++';''';,,..........,,,,:::::;;;''+++++##@@@###########+########################### +++++++++++++++++++++++++++++++++####+++++++++++''+++'''';:,,....``....,,,,:::::;;;''++++++#@@@@##########+########################### ++++++++++++++++++++++++++++++++++###+++++++++++##+'''''';:,,....`......,,,:::::;;;''++++++#@@@@##########+########################### ++++++++++++++++++++++++++++++++++###++++++++#+##+''+++'';,,,....`.....,,,,:::::;;;''++++++#@@@@##########+########################### +++++++++++++++++++++++++++++++''+##+++++++++'+##++++++'':,,,....`....,,,,,,::::;;;''++++++#@@@@@##################################### ++++++++++++++++++++++++++++++'''++++++++++++#+###+'+++';:,,,........,,,,,,::::;;;'''+++++##@@@@@##########+####+##################### ++++++++++++++++++++++++++++++'''+++++++++++++##+++++++'':,,,........,,,,,,::::;;;'''+++++##@@@@@@#########+########################## +++####+++++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++##++##+;,,,,........,,,,,,::::;;;'''+++++##@@@@@@@###@#@@#+########################## +++######+++#+++++++++++++++++''''++++++++++++++++++###':,,,,,...``..,,,:::::::;;''''+++++##@@@@@@@##@@@@@#+####+###########+###+###+# +++#######+++++++++++++++++++'''''++++++++++++++++++###':,,,,....``...,,::::,::;;''''+++++##@@@@@@@@###@@##+####+###########+###+###+# +++######++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++++++###':,,,,.........,:::::,::;;'''+++++###@@@@@@@@@######+####++##########+###+##### +++++++##++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++++++###',,,,,,:::::,,,,::::,,::;;'''+++++###@@@@@@@@@######+####+#+##+######+###+###+# +++#++++#+++++++++++#++++++++''''++++++++++++++++++'++#;:,,,::::;';;;:,:::,,,::;;'''++++++##@@@@@@@@@@####++####+##+++#####+++##+###+# +++++++##++++++++++++++++++++''''++++++++++++++++++++;+;:,,,::,,,::;;;:,::,::;'''++++++++###@@@@@@@@@@@@@#++####+##+++#####+++##++##+# +++++++##++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++++''+:';:,,,,,,,,:;;;::,,,:;'++####++++++###@@@@@@@@@@@@#+++####++++++#####+++##++##+# +++++++++++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++++''+,'::,,,:;;;:;';;:...:;'+++';'++####++###@@@@@@@@@@@@@#+####+++++++####+++##++##++ +++++++++++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++++''+,+,:,,,:,.:''++;,...:'+++;:::'++####+##@@@@@@@@@@@@@@#+####+++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++++++++++++++++++'''''+++++++++++++++++'++:',:,,,,..,:;'':....:'++#',,:'+++##+++##@@@@@@@@@@+##++####+++++++####+++#+++##++ ++++++++++++++++++++++++++++'''''++++++++++++++++'+++::,:,,,,::;;';:,...,;+++##+##++++##+++##@###@@##@#+++++####+++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++++++++++++++++++'''''++++++++++++++++'';';,,:,,..,,::,......,;+++#+;;'+++##++++#@###@@@@##@#++++###++++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++++++++++++++++++';;''+++++++++++++++++''':,::,,..,,:::,.....:'+++++''''++##+++##@###@@@@#+#+##++###++++++++####+++#+++#+++ +++++++++++++'+++++++++++++'';;;'+++++++++++++++++++',,::,,...,::,.....,:'+++++''+++++++++##@###@@@####++++####++++++++####+++#+++#+++ +++++++++++++'+++++++++++++'';;;'+##++++##++#+###++++.,::,,.`.,::,.....,;'++++++''++++++++###+##@@@#####+++####++++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++''+++++++++++++'';;;'+#############++++++,,::,,...,:::,..,.,;+++++''+'++++++++#####@@@@@####+#+####++++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++''+++++++++++++'';;;'+#############+#++#+,,::,,.,,:;'',....:'+++++'''''+++++++###+#@##@#############+++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++''++++++++'''''';;;;'+###############++++,,:::,,,:'++:.....;'++++++''''++++++#####@@##@##########+#++++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++''++++++++'''''';;;;'+#++++++++++++++++''::::::::'++,....`,;'+++++++''++++++#######@###+++++++++++++++++++++###+++++++#+++ '+++++++++++''++++++++++'''';;;;'++++++++++++++++++'+:::::::;+',,..:,.,;'++++++++'+++++#####+#####++++++++++++++++++++++###+++++++#+++ '+++++++++++'''++'''++++'''';;;;'+++++++++++++++++++;:::,,::;:::,,,:::;;+++++++++++++++#####+##+++++++++++++++++++++++++###+'+++++++++ ''+++++++++''''''''''''+''';;;;;'++++++++++++++++++'+;::,,::::;;;;:;;;'+###++++++++++++#####+@++++++++++++++++++++++++++###+++++'+++'+ ''+++'''''+'''''''''''''''';;;;;'++++++++++++++++++'#:,,,,:::;;;:,,:;';'###++++++++++++#######++++++++++++++++++++++++++###+''++'+++'+ ''''''''''''''''''''''''''';;;;;'++++++++++++++++++++;::,,,,:;';,:,,,;;'+###++++++++++#######+++++++++++++++++++++++++++###+''++'+++'+ ''''''''''''''''''''''''''';::;;'++++++++++++++++++++;::,,,::';;#'.;;:;''++##+++++++++######++++++++++++++++++++++++++++###+''++''++'+ '''''''''''''';'''''''''''';::;:'+++++++++++++++++++;;:::,:::;:,;'``.'+++++++#+++++++######+++++++++++++++++++++++++++++###+''++''++'+ '''''''''''''';'''''';;'''';::::'++++++++++++++++++;:+;;;::::;,,,:;. ``,'##++##++++++#######++++++++++++++++++++++++++++###'''++''++'' '''';''''''''';'''''';;'''';::::;+++++++++++++++++':'';;;;;:;:,,,:;;..:;'+##++#++++++####@@#+++++++++++++++++++++++''''+###'''++''+''' '''';''''''''';'''''';;''';:::::'++++++++++++++++';'++'';';;;:,,,:,;::;;'++++++++++++######@#+++++++++++++++++++++'''''+###'''++''+''' '''';'''''''';;''''';;;''';:::::'++++++++++++++++'''+';;''';::,,,:;;:;;'++++++++++++####@#+##++++++++++++++++++++''''''+###'''+'''+''' '''';;''''';;;;;'''';;;'';;:::::'++++++++++++++++'++',+:'';;;,,,,:;'''++#+++++++#+#####@#@++#+++''++''''''''+''+'''''''+##+'''+'''+''' ';;;;;'''';;;;;;;''';;;;;;;:::::'+++++++++++++++++'+'.#:+'';:,,,,,:;''++++++++#########@@@#+'''''''''''''''''''''''''''+##+';'+'''+''' ';;;;;'''';;;;;;;'';;;;;;;;:::::;''++++++++++++++'+:+,#:;+'';,,..,,;;''''+++++#########@@@@#++++'''''''''''''''''''''''+##+';'+'''+''' ;;;;;;'''';;;;;;;;';;;;;;;:,,:::;''''''''''''''''':;',#::'+';:,.,,,:;'''''++++#########@@@####++'''''''''''''''''''''''+##+';;+'''+''' ;;;;;;';;;;;;;;;;;';;;;;;;,,,:::;''''''''''''''''::';,+::;'+';:::::;;'''''++++#########@@@#'+++''''''''''''''''''''''''+##+';;+'''+''' ;:;;;;;;;;;;;;;;;;';;;;;;:.,:,::''''''''''''''''::;+:,;::;'++';:;::;''''++++#####@#####@@@@+'''''''''''''''''''''''''''+##+';;+';'+';' ;::::;;;:;;;;;;;:;'';;:;:..:;.::''''''''''''''':::'+:,,;:::'+'''';'''+'++++####@@######@@@@@#''''''''''''''''''''''''''+##+';;+';'+';' ;::::;';:;;;;;;;:;';::::,..;',':''''''''''''';:;::;#,:,:;::;'+++'''+++++#######@@######@@@@@@#'''''''''''''''''''''''''+##+';;+';;+';' ;::::;';;;;;::;;::';:::,..:'';':''''''''''';::;;:;'#,:,::;;;;'+++####++########@#####++@@@@@@@#''++++++++++++++';;'''''+##+';;+';;+';' ;::::;';;;;:::;;;;';::,..,;''';:;''''''''::;:;;;;;'#::::,:;;;;'+++######@@#@########+,:+@@@@@@@@++'++++++++++##';;''''''##+';;'';;+';; ;::::;;;;;:::::;;;;;::...:''';,,;''''';::;;;;;;;;;'#;,:::::;;;;''++##@@@@@##########.,:'#@@@@@@@@@+''''''''++##';;''''''##+';;'';;+';; ;;;;:;;;;::::::;;;;::,..,;''',,,;'';::;;;;;;;;;;;''#;:,,,,:::';;''++###############+.,:;'+@@@@@@@@###'''''''+##';;''''''##+';;'';;+';; ;;;;;;;;:::::::::;:::.`.::::;,.,::::;;;;;;;';;;;;''++,,,,,::::'';''++++#############,,:;''#@@@@@@@@@###+';;'+##';;''''''##+';;'';;+';; ;;;;;;;:::::::::::;:,.`....,:..::;;;;;;;';'';;;;;''+#,:,,,:::::'''''+++#############;::;;'+#@@@@@@@#@@###++'+##';;''''''##+';;'';;+';; ;;;;;;;::::::::::;;:.`...`.:;:;;;;;;;;;';'''';;;'''+@::,,,::::::;+'''++#+'++#########;::;'''#@@@@@@@@@#####++++';;;'''''##+';;'';;+';; ;;;;;;;:::;;:::::;;:.`.`..:;';;;'''';;';''''';;''''+@,::,,::::::;;'+'+;;''+++++###::##;:;;;''#@@@@@@@@#######+++';;;''''##+';;'';;'';; ;;;;;;;;;;;;;;:::::,``...:'';;'''';;;'';+''''''+'''+@;:::,::::::::@+;;:;''+++++##;.:;+#::;;;'+@@@@@@@@@###########+';;;'##+';;'';;'';; ;;;;;;;;;;;;;;:::::.``..:'+''''''';;'';++'''''''''''@+:::,,::::::@:';';'''''++++#:.,;;':,:;;;'#@@@@@@@@#############+'''+#+';;'';;'';; :::::::::::::::::;:.``.:''+'''''''''';'+'''''''''''+#@::::::::::+.;';:;;'''''+++#',:;;;;;:;;;'+#@@@@@@@################+'#+';;'';;'';; ::::::::::::,,,;;;,``.'@@@@@@@@+'''+@@@@@@@@##@@@@@##@:::#@@@@@@+'';@@@@@#+'@@@@@@@#':'@@@@@'#@@@@@@@@@@@@@@@##########+#++;:;'';;'';; ::::::::,,:,:;';;;.`.,@```````:@@#'@````````@@`````@##;;@@ ;@#'@,````@++@``````,@;#,```'@@````@@@@` `@@###############:'';;'';; ;;;;;;::::::;';;;:..,;@ @+@` @@ @##+@, @'@. @+@' `@'@. @@ @@@ :@###############+';;'';; '''+'''''';;'';';,.,:'@ '@@` @@ @#@@@ `@@. @+@. @#@. @@ @@ @##+############@+;:'';; +++++++''';''+'';..,,:@ + @@` @@ @##@. @` @@. @+@ @#@. +@ @@ '@ @#+++############+#+'';; '''''';;;;'''+'':...``@ @; @@` @@@@@ @#@@` @; @@. @+@ ` @#@. @ @@ @@ @++++++#########+#@@;';; '''''''''''''+'',.`.``@ @+ @@` @;''@ @#@@ @; @@. @+@ . @#@. @ @@ +@ @,,#,::,########+#@@#';; ###++++++''''++;.`...,@ @; @@` @@@#@ @#@@ @; @@. @+@ ; +@@. # @@ @@@@@@,#+#.,'#######+##@@@;;; ##@@###@+'''+++:`..,:'@ , ,@@` ...@@ @#@@ @@@@@@@@. @'@ + .@@. ` @@` `@@+.:++#.:+#######+#@@@@;;; #######@;'''+++,..,;''@ #@+@` @@ @#@@ @@@@@@@@. @## @ @@. @@@ #@,;;;'.:'######+##@@@@+;; #######+'''++++,,,;'''@ #@@` @@ @#@@ @ @@. @@; `@ @@. @+@@ '@.....:'######+##@@@@#;; #######+'''+++'.,:'+''@ @ @@` @@ @#@@ @ @@. @@` ,@ @@. , @++@@, @;,,.,:'#####+##@@@@@@:; #########+++++:.,;'+''@ @; @@` @@@@@ @+@@ @: @@. @@ +@ @@. + @@@@@@@ ;#++#.:+####++##@@@@@@;; ####@#####++++:,:;++''@ @+ @@` @'''@ @+@@ @+ @@. @@ @@. + @@ +@ `@##@.:+#''+'''''@@@@@'; #######'++++++,,:;++++@ @+ @@` @'+'@ @+@@ @+ @@. @@ ;@. +` @@ +@ `@##@`:+#''';''+'#@@@@'; #####@@''+++++,,,:''++@ @; @@` @@@@@ @@@@` @+ @@. @@ `@. +@ @@ +@ `@.#`:..#''''''+'#@@@@:; ######'''+++++:,,:;''+@ ` @@` .@ @, @. @@. @@ +@ @. +@ @@ .@ .#''+++++'+''''''@@@@@:; #####+''++++++:,,:;''+@ @@` .@ @@ @@. @+ @@ @. +@ @@; @@########+####@@@@@@#:; #####''+++++++,,,:;''+@ :@@` .@ @@' . @@. @. @@` @. +@+ @+@` .@' : : ` `#`+`+ @@@@@:; ####+'++++++++,,,:;'''@;;;;;;;'#@@#@;;;;;;;;;@;;;;;;;;@#@@` ;@;;;@@;;;;;@;;;;;@@;;;;;@;;;;@+@;;;;@+@@@` `@@+ .@:.`:,@'+:+;..@@@@@+; ####''++++++++,.,,:;''+#@@@@@@##++++#@@@@@@@###@@@@@@@@#'#@@@@@@@@@#@@@@@@@@@@@##@@##+''###+'+#@@##+++#@@@@@@@#@@+#@@@@#@###@@@@@@@@@, ####''+++++++',,,,:;''+++++++++++++++++++++++++++++++#@@'''+@#@###+##++###+####+###'......,:'''''+++++++++#@@@@######@###@#@#@#@@@@@@: ###+''++++++++,,,:;''''++++++++++++'+++++++++++++++++##@+''+##'@++#++++@##+########+,...`.,:'''''+++++++++#@@@@#+##@@###@@@@@@@@@@@@@' ###'++++++++++,,,:;''''++++++++++++'+++++++++++++++++##@#'''#@###+##;##+#+########@#,.....,:;''''++++++++#@@@@@###@@@##,@@@@@@@@@@@@@# ##+;'++++++++',,::;''++++++++++++'+++++++++++++++++++##@#'''+@@#@########+#########@:,.....;.,';:.':,.'+,.@':,+#.,+;;+@,++:.;@,++.:+'@ #+'#+++++++++;,,::;''+++++++++++''+++++++++++++++++++##@#'''+#@@#@###+##+###########+,,,...+,.'#+.+#,.##;,@@#,#@,++@,@@,:#,.#@,@+,+@@@ #++###@#++++':,,::;''++++++#++++''+++++++++++++++++++##@#''+++@@#+@#+###+############;,,,.,'+''+#'+##+#+;,@@@@#@#@@@@@###@###@##@@@@@@ ##+++++++'#+:;,::;;'++++++#++++++++++++++++++++++++++##@@+++++#@@+##+#@+##########@@@#::,,,:;'''''++++###@@@@@#@@@@@##@@@#####@#@@@@@@ |
Niet helemaal in proportie, but you get the idea
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Bij gebrek aan een plaatje gebruiken wij hier ASCII artspleethoven schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:35:
Je plaatje is geblokkeerd hier.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ###################################################################################################################################### ###################################################################################################################################### ###################################################################################################################################### ###################################################################################################################################### ###################################################################################################################################### ################################################################+++++++###+########################################################### ##########################################################+##';+''+++''+###++######################################################### ##########################################################';:;''+'';;''++;.'+#++++++#+################################################ #########################################################,:'+#+'''''+##+++'++++''''++++##+############################################ #######################################################;.''+++++++++++###+++#++;+';.'+++++'+#+######################################## ######################################################;:;'+''''++#+#+#+###++#++';'++#+#+###+'+######################################## #####################################################::'+#+'''+++#########+++##+'++######+#++++####################################### #################################################+#;`'++++'+'++++############+##+++######++#++++###################################### ###################################################:';+'+'++#'+++############+####++#####+++++++###################################### ################################################+'':''''+++++############################++#+++#++#################################### ###############################################+'+;;++++###++#+##########################+#++##++##################################### ################################################+''+'+++################################++++###++++################################### ################################################+''''##+++###############++#############++++####+''################################### ###############################################';;:++++:'+#####@@#######++##############+++++#####+################################### ############################################++;;';+#+'++###@##@@@##@###++++#######################+++##+############################## ###########################################+++'''++#+'+#+##@@@@@###@###+++++##########@###############++############################## #########################################++++;;+++++#++###@@@@######+++++++++##+#####@##@@############++############################## ########################################+##+''+++++###++#@@@@###+++'';;''++++++++####@##@@#######@#####++#+########################### #########################################+''''+##++##@#########+';::::;;;''++++++####@###########@@@@@@@#+############################ #########################################++++###+++##@########+;:,,,,::;;;'''''++#####@#########@@@@@@@@@############################# #####################################+###++++###++''#''+###++';,,,,,,,:::;;;;;''+++++############@##@@@@@############################# #####################################++++;;;;'+++++''++++++#':,,,,,,,,,,::::;;;;'''+++##@@####@@@##@@@@@@############################# #####################################++++''';++##+''+''+++++;,,,,,,,,,,,,,:::;;;;''''++##@@@##@@@######@@############################# #####################################++++++'''++++++++'++''':,,,,,,,,,,,,,,:::;;;;;''+++##@@##@#########@############################# ####################################++++++';;'''+'++++++++';:,,,...,,,,,,,,::::;;;;''++++##@@@######################################## ##################################+#+++++++++;;''''''+++++':,,.......,,,,,,::::;;;;''+++++##@@######################################## ###########################@#########+++++++'#++''';+'''''':,,........,,,,,:::::;;;''+++++#@@@##++########+########################### #####################################+++++++++'+#++++';''';,,..........,,,,:::::;;;''+++++##@@@###########+########################### +++++++++++++++++++++++++++++++++####+++++++++++''+++'''';:,,....``....,,,,:::::;;;''++++++#@@@@##########+########################### ++++++++++++++++++++++++++++++++++###+++++++++++##+'''''';:,,....`......,,,:::::;;;''++++++#@@@@##########+########################### ++++++++++++++++++++++++++++++++++###++++++++#+##+''+++'';,,,....`.....,,,,:::::;;;''++++++#@@@@##########+########################### +++++++++++++++++++++++++++++++''+##+++++++++'+##++++++'':,,,....`....,,,,,,::::;;;''++++++#@@@@@##################################### ++++++++++++++++++++++++++++++'''++++++++++++#+###+'+++';:,,,........,,,,,,::::;;;'''+++++##@@@@@##########+####+##################### ++++++++++++++++++++++++++++++'''+++++++++++++##+++++++'':,,,........,,,,,,::::;;;'''+++++##@@@@@@#########+########################## +++####+++++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++##++##+;,,,,........,,,,,,::::;;;'''+++++##@@@@@@@###@#@@#+########################## +++######+++#+++++++++++++++++''''++++++++++++++++++###':,,,,,...``..,,,:::::::;;''''+++++##@@@@@@@##@@@@@#+####+###########+###+###+# +++#######+++++++++++++++++++'''''++++++++++++++++++###':,,,,....``...,,::::,::;;''''+++++##@@@@@@@@###@@##+####+###########+###+###+# +++######++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++++++###':,,,,.........,:::::,::;;'''+++++###@@@@@@@@@######+####++##########+###+##### +++++++##++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++++++###',,,,,,:::::,,,,::::,,::;;'''+++++###@@@@@@@@@######+####+#+##+######+###+###+# +++#++++#+++++++++++#++++++++''''++++++++++++++++++'++#;:,,,::::;';;;:,:::,,,::;;'''++++++##@@@@@@@@@@####++####+##+++#####+++##+###+# +++++++##++++++++++++++++++++''''++++++++++++++++++++;+;:,,,::,,,::;;;:,::,::;'''++++++++###@@@@@@@@@@@@@#++####+##+++#####+++##++##+# +++++++##++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++++''+:';:,,,,,,,,:;;;::,,,:;'++####++++++###@@@@@@@@@@@@#+++####++++++#####+++##++##+# +++++++++++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++++''+,'::,,,:;;;:;';;:...:;'+++';'++####++###@@@@@@@@@@@@@#+####+++++++####+++##++##++ +++++++++++++++++++++++++++++''''+++++++++++++++++''+,+,:,,,:,.:''++;,...:'+++;:::'++####+##@@@@@@@@@@@@@@#+####+++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++++++++++++++++++'''''+++++++++++++++++'++:',:,,,,..,:;'':....:'++#',,:'+++##+++##@@@@@@@@@@+##++####+++++++####+++#+++##++ ++++++++++++++++++++++++++++'''''++++++++++++++++'+++::,:,,,,::;;';:,...,;+++##+##++++##+++##@###@@##@#+++++####+++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++++++++++++++++++'''''++++++++++++++++'';';,,:,,..,,::,......,;+++#+;;'+++##++++#@###@@@@##@#++++###++++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++++++++++++++++++';;''+++++++++++++++++''':,::,,..,,:::,.....:'+++++''''++##+++##@###@@@@#+#+##++###++++++++####+++#+++#+++ +++++++++++++'+++++++++++++'';;;'+++++++++++++++++++',,::,,...,::,.....,:'+++++''+++++++++##@###@@@####++++####++++++++####+++#+++#+++ +++++++++++++'+++++++++++++'';;;'+##++++##++#+###++++.,::,,.`.,::,.....,;'++++++''++++++++###+##@@@#####+++####++++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++''+++++++++++++'';;;'+#############++++++,,::,,...,:::,..,.,;+++++''+'++++++++#####@@@@@####+#+####++++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++''+++++++++++++'';;;'+#############+#++#+,,::,,.,,:;'',....:'+++++'''''+++++++###+#@##@#############+++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++''++++++++'''''';;;;'+###############++++,,:::,,,:'++:.....;'++++++''''++++++#####@@##@##########+#++++++++####+++#+++#+++ ++++++++++++''++++++++'''''';;;;'+#++++++++++++++++''::::::::'++,....`,;'+++++++''++++++#######@###+++++++++++++++++++++###+++++++#+++ '+++++++++++''++++++++++'''';;;;'++++++++++++++++++'+:::::::;+',,..:,.,;'++++++++'+++++#####+#####++++++++++++++++++++++###+++++++#+++ '+++++++++++'''++'''++++'''';;;;'+++++++++++++++++++;:::,,::;:::,,,:::;;+++++++++++++++#####+##+++++++++++++++++++++++++###+'+++++++++ ''+++++++++''''''''''''+''';;;;;'++++++++++++++++++'+;::,,::::;;;;:;;;'+###++++++++++++#####+@++++++++++++++++++++++++++###+++++'+++'+ ''+++'''''+'''''''''''''''';;;;;'++++++++++++++++++'#:,,,,:::;;;:,,:;';'###++++++++++++#######++++++++++++++++++++++++++###+''++'+++'+ ''''''''''''''''''''''''''';;;;;'++++++++++++++++++++;::,,,,:;';,:,,,;;'+###++++++++++#######+++++++++++++++++++++++++++###+''++'+++'+ ''''''''''''''''''''''''''';::;;'++++++++++++++++++++;::,,,::';;#'.;;:;''++##+++++++++######++++++++++++++++++++++++++++###+''++''++'+ '''''''''''''';'''''''''''';::;:'+++++++++++++++++++;;:::,:::;:,;'``.'+++++++#+++++++######+++++++++++++++++++++++++++++###+''++''++'+ '''''''''''''';'''''';;'''';::::'++++++++++++++++++;:+;;;::::;,,,:;. ``,'##++##++++++#######++++++++++++++++++++++++++++###'''++''++'' '''';''''''''';'''''';;'''';::::;+++++++++++++++++':'';;;;;:;:,,,:;;..:;'+##++#++++++####@@#+++++++++++++++++++++++''''+###'''++''+''' '''';''''''''';'''''';;''';:::::'++++++++++++++++';'++'';';;;:,,,:,;::;;'++++++++++++######@#+++++++++++++++++++++'''''+###'''++''+''' '''';'''''''';;''''';;;''';:::::'++++++++++++++++'''+';;''';::,,,:;;:;;'++++++++++++####@#+##++++++++++++++++++++''''''+###'''+'''+''' '''';;''''';;;;;'''';;;'';;:::::'++++++++++++++++'++',+:'';;;,,,,:;'''++#+++++++#+#####@#@++#+++''++''''''''+''+'''''''+##+'''+'''+''' ';;;;;'''';;;;;;;''';;;;;;;:::::'+++++++++++++++++'+'.#:+'';:,,,,,:;''++++++++#########@@@#+'''''''''''''''''''''''''''+##+';'+'''+''' ';;;;;'''';;;;;;;'';;;;;;;;:::::;''++++++++++++++'+:+,#:;+'';,,..,,;;''''+++++#########@@@@#++++'''''''''''''''''''''''+##+';'+'''+''' ;;;;;;'''';;;;;;;;';;;;;;;:,,:::;''''''''''''''''':;',#::'+';:,.,,,:;'''''++++#########@@@####++'''''''''''''''''''''''+##+';;+'''+''' ;;;;;;';;;;;;;;;;;';;;;;;;,,,:::;''''''''''''''''::';,+::;'+';:::::;;'''''++++#########@@@#'+++''''''''''''''''''''''''+##+';;+'''+''' ;:;;;;;;;;;;;;;;;;';;;;;;:.,:,::''''''''''''''''::;+:,;::;'++';:;::;''''++++#####@#####@@@@+'''''''''''''''''''''''''''+##+';;+';'+';' ;::::;;;:;;;;;;;:;'';;:;:..:;.::''''''''''''''':::'+:,,;:::'+'''';'''+'++++####@@######@@@@@#''''''''''''''''''''''''''+##+';;+';'+';' ;::::;';:;;;;;;;:;';::::,..;',':''''''''''''';:;::;#,:,:;::;'+++'''+++++#######@@######@@@@@@#'''''''''''''''''''''''''+##+';;+';;+';' ;::::;';;;;;::;;::';:::,..:'';':''''''''''';::;;:;'#,:,::;;;;'+++####++########@#####++@@@@@@@#''++++++++++++++';;'''''+##+';;+';;+';' ;::::;';;;;:::;;;;';::,..,;''';:;''''''''::;:;;;;;'#::::,:;;;;'+++######@@#@########+,:+@@@@@@@@++'++++++++++##';;''''''##+';;'';;+';; ;::::;;;;;:::::;;;;;::...:''';,,;''''';::;;;;;;;;;'#;,:::::;;;;''++##@@@@@##########.,:'#@@@@@@@@@+''''''''++##';;''''''##+';;'';;+';; ;;;;:;;;;::::::;;;;::,..,;''',,,;'';::;;;;;;;;;;;''#;:,,,,:::';;''++###############+.,:;'+@@@@@@@@###'''''''+##';;''''''##+';;'';;+';; ;;;;;;;;:::::::::;:::.`.::::;,.,::::;;;;;;;';;;;;''++,,,,,::::'';''++++#############,,:;''#@@@@@@@@@###+';;'+##';;''''''##+';;'';;+';; ;;;;;;;:::::::::::;:,.`....,:..::;;;;;;;';'';;;;;''+#,:,,,:::::'''''+++#############;::;;'+#@@@@@@@#@@###++'+##';;''''''##+';;'';;+';; ;;;;;;;::::::::::;;:.`...`.:;:;;;;;;;;;';'''';;;'''+@::,,,::::::;+'''++#+'++#########;::;'''#@@@@@@@@@#####++++';;;'''''##+';;'';;+';; ;;;;;;;:::;;:::::;;:.`.`..:;';;;'''';;';''''';;''''+@,::,,::::::;;'+'+;;''+++++###::##;:;;;''#@@@@@@@@#######+++';;;''''##+';;'';;'';; ;;;;;;;;;;;;;;:::::,``...:'';;'''';;;'';+''''''+'''+@;:::,::::::::@+;;:;''+++++##;.:;+#::;;;'+@@@@@@@@@###########+';;;'##+';;'';;'';; ;;;;;;;;;;;;;;:::::.``..:'+''''''';;'';++'''''''''''@+:::,,::::::@:';';'''''++++#:.,;;':,:;;;'#@@@@@@@@#############+'''+#+';;'';;'';; :::::::::::::::::;:.``.:''+'''''''''';'+'''''''''''+#@::::::::::+.;';:;;'''''+++#',:;;;;;:;;;'+#@@@@@@@################+'#+';;'';;'';; ::::::::::::,,,;;;,``.'@@@@@@@@+'''+@@@@@@@@##@@@@@##@:::#@@@@@@+'';@@@@@#+'@@@@@@@#':'@@@@@'#@@@@@@@@@@@@@@@##########+#++;:;'';;'';; ::::::::,,:,:;';;;.`.,@```````:@@#'@````````@@`````@##;;@@ ;@#'@,````@++@``````,@;#,```'@@````@@@@` `@@###############:'';;'';; ;;;;;;::::::;';;;:..,;@ @+@` @@ @##+@, @'@. @+@' `@'@. @@ @@@ :@###############+';;'';; '''+'''''';;'';';,.,:'@ '@@` @@ @#@@@ `@@. @+@. @#@. @@ @@ @##+############@+;:'';; +++++++''';''+'';..,,:@ + @@` @@ @##@. @` @@. @+@ @#@. +@ @@ '@ @#+++############+#+'';; '''''';;;;'''+'':...``@ @; @@` @@@@@ @#@@` @; @@. @+@ ` @#@. @ @@ @@ @++++++#########+#@@;';; '''''''''''''+'',.`.``@ @+ @@` @;''@ @#@@ @; @@. @+@ . @#@. @ @@ +@ @,,#,::,########+#@@#';; ###++++++''''++;.`...,@ @; @@` @@@#@ @#@@ @; @@. @+@ ; +@@. # @@ @@@@@@,#+#.,'#######+##@@@;;; ##@@###@+'''+++:`..,:'@ , ,@@` ...@@ @#@@ @@@@@@@@. @'@ + .@@. ` @@` `@@+.:++#.:+#######+#@@@@;;; #######@;'''+++,..,;''@ #@+@` @@ @#@@ @@@@@@@@. @## @ @@. @@@ #@,;;;'.:'######+##@@@@+;; #######+'''++++,,,;'''@ #@@` @@ @#@@ @ @@. @@; `@ @@. @+@@ '@.....:'######+##@@@@#;; #######+'''+++'.,:'+''@ @ @@` @@ @#@@ @ @@. @@` ,@ @@. , @++@@, @;,,.,:'#####+##@@@@@@:; #########+++++:.,;'+''@ @; @@` @@@@@ @+@@ @: @@. @@ +@ @@. + @@@@@@@ ;#++#.:+####++##@@@@@@;; ####@#####++++:,:;++''@ @+ @@` @'''@ @+@@ @+ @@. @@ @@. + @@ +@ `@##@.:+#''+'''''@@@@@'; #######'++++++,,:;++++@ @+ @@` @'+'@ @+@@ @+ @@. @@ ;@. +` @@ +@ `@##@`:+#''';''+'#@@@@'; #####@@''+++++,,,:''++@ @; @@` @@@@@ @@@@` @+ @@. @@ `@. +@ @@ +@ `@.#`:..#''''''+'#@@@@:; ######'''+++++:,,:;''+@ ` @@` .@ @, @. @@. @@ +@ @. +@ @@ .@ .#''+++++'+''''''@@@@@:; #####+''++++++:,,:;''+@ @@` .@ @@ @@. @+ @@ @. +@ @@; @@########+####@@@@@@#:; #####''+++++++,,,:;''+@ :@@` .@ @@' . @@. @. @@` @. +@+ @+@` .@' : : ` `#`+`+ @@@@@:; ####+'++++++++,,,:;'''@;;;;;;;'#@@#@;;;;;;;;;@;;;;;;;;@#@@` ;@;;;@@;;;;;@;;;;;@@;;;;;@;;;;@+@;;;;@+@@@` `@@+ .@:.`:,@'+:+;..@@@@@+; ####''++++++++,.,,:;''+#@@@@@@##++++#@@@@@@@###@@@@@@@@#'#@@@@@@@@@#@@@@@@@@@@@##@@##+''###+'+#@@##+++#@@@@@@@#@@+#@@@@#@###@@@@@@@@@, ####''+++++++',,,,:;''+++++++++++++++++++++++++++++++#@@'''+@#@###+##++###+####+###'......,:'''''+++++++++#@@@@######@###@#@#@#@@@@@@: ###+''++++++++,,,:;''''++++++++++++'+++++++++++++++++##@+''+##'@++#++++@##+########+,...`.,:'''''+++++++++#@@@@#+##@@###@@@@@@@@@@@@@' ###'++++++++++,,,:;''''++++++++++++'+++++++++++++++++##@#'''#@###+##;##+#+########@#,.....,:;''''++++++++#@@@@@###@@@##,@@@@@@@@@@@@@# ##+;'++++++++',,::;''++++++++++++'+++++++++++++++++++##@#'''+@@#@########+#########@:,.....;.,';:.':,.'+,.@':,+#.,+;;+@,++:.;@,++.:+'@ #+'#+++++++++;,,::;''+++++++++++''+++++++++++++++++++##@#'''+#@@#@###+##+###########+,,,...+,.'#+.+#,.##;,@@#,#@,++@,@@,:#,.#@,@+,+@@@ #++###@#++++':,,::;''++++++#++++''+++++++++++++++++++##@#''+++@@#+@#+###+############;,,,.,'+''+#'+##+#+;,@@@@#@#@@@@@###@###@##@@@@@@ ##+++++++'#+:;,::;;'++++++#++++++++++++++++++++++++++##@@+++++#@@+##+#@+##########@@@#::,,,:;'''''++++###@@@@@#@@@@@##@@@#####@#@@@@@@
Niet helemaal in proportie, but you get the idea
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Ja ik heb ook gmail. Maar ik probeer tegenwoordig wel de archive button te gebruikenJanoz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:23:
[...]
[afbeelding]
Sorry, kon het niet laten.
Nothing to see here!
Archive everything.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:15:
Mijn mailbox is echt een puinhoop aan het worden. Hoe structureren jullie dat ding een beetje?
Ik zie soms mensen met een inbox met duizenden mailtjes waarvan honderden ongelezen, daar kan ik echt niet tegen.

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 29-11-2013 12:02 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ach, hij gaat de fout in over de eindigheid van de voorraad. Dat het verder digitale tulpenbollen zijn heb ik nog niemand zien verwerpen. Wat niet wil zeggen dat het zo is.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
De tulpenmanie kwam ten val omdat men dingen verhandelde die men niet bezat, iets wat met de bitcoinhandel niet het geval is.
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 29-11-2013 12:03 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
In het geval van Bitcoins is de hoeveelheid juist veel beter gereguleerd dan bij de centrale banken. Het probleem ( Voor de overheden in ieder geval ) is meer dat er niet mee gestuurd kan worden door overheden.Het is waar dat de huidige valuta’s (dollar, euro, pond en yen) ook niet volledig gedekt zijn door de reserves van een centrale bank, maar de centrale banken zullen nooit onbeperkt geld aanmaken. Er is geen enkele instantie die op internationaal of zelfs nationaal niveau de totale hoeveelheid bitcoins in de hand houdt.
[ Voor 36% gewijzigd door Woy op 29-11-2013 12:24 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Tulpenbol als metafoor, niet als re-enactment van de tulpenmanie.oisyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:03:
Dat zijn een van de vele fouten in het artikel.
De tulpenmanie kwam ten val omdat men dingen verhandelde die men niet bezat, iets wat met de bitcoinhandel niet het geval is.
Nu geldt dat ook voor edelmetaal en fiatgeld maar die sprookjes hebben veel meer steun van instanties met behoorlijk wat meer macht.
Een mooi principe maar zo een snelle toename in waarde vind ik eerder een waarschuwing dan een belofte.
Then again, ik ben al helemaal geen hoogleraar economie
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd

Wanneer? Dat weet niemand
[ Voor 9% gewijzigd door StM op 29-11-2013 12:48 ]
Ja dat dach ik 2 weken geleden ook, toen een vriend van mij vertelde dat hij dikke winst had, omdat ze toen op 400 stonden. Paar dagen later stonden ze al op 700, nu over de 100Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:36:
Ik vind dat hele Bitcoin-verhaal toch maar niets. Helaas blijkt er toch meer in te zitten als dat ik ooit had gedacht. Maar volgens mij is het nu niet meer de moeite om er mee te starten. Het is en blijft speculatie natuurlijk en ik maak op dat gebied toch altijd de verkeerde keuzes

Maar het blijft natuurlijk gewoon gokken natuurlijk.
Word er niet al twee weken geschreeuwd dat er een correctie gaat komen?StM schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:46:
Ik zou er absoluut niet meer instappen nu. Er gaat vrijwel gegarandeerd een flinke correctie komen:
[afbeelding]
Wanneer? Dat weet niemand
Ik heb mapjes+rules aangemaakt voor mailinglists die soms nogal spammerig zijn, verder gaat alles mijn inbox in en blijft het daar. Als ik iets terug moet vinden heb ik de zoekfunctieVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:15:

Verwijderd
Nothing to see here!
Net als op de beurs. Er komt een correctie! Er zijn nog opwaartse kansen! Weinig risico, veel rendement! LEZEN.Ealanrian schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:52:
[...]
Word er niet al twee weken geschreeuwd dat er een correctie gaat komen?
Ik zag op Twitter een leuke suggestie: koop met een paar vrienden voor $30 een (deel van een) btc en plan een feestje over een maand. Verkoop de btc en koop daarvan ... dure champagne of Euroshoppercola, afhankelijk van je winstVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:59:
Uiteindelijk wel eens leuk als je 100 euro te veel hebt. Rijk ga je er niet van worden maar het is ook geen schandaal als je die 100 euro verliest natuurlijk.
Verwijderd
Ik denk dat iedereen dat denkt. Maar toen ze op 20 euro stonden vertrouwde ik het niet helemaal. Eigenlijk heel dom want wat maakt die 20 euro nu uit ...Rutix schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:40:
Ik had erin moeten stappen toen die $20 was en eruit moeten stappen toen die $1000 was
Alsof je had kunnen voorspellen dat het een factor 50 over de kop zou gaan. Als het verdubbeld zou zijn was het ook niet echt interessant om maar € 20,- erin te hebben. Niet dat het niet leuk is om € 20,- te verdienen, maar dan kan je beter naar het casino gaanVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:47:
[...]
Ik denk dat iedereen dat denkt. Maar toen ze op 20 euro stonden vertrouwde ik het niet helemaal. Eigenlijk heel dom want wat maakt die 20 euro nu uit ...
Voor hetzelfde geld was het opeens waardeloos geworden omdat niemand er vertrouwen meer in had.
Al met al blijft het speculatie, en is het jammer dat je niet voor een paar duizend euro bent ingestapt een paar jaar geleden. Maar dat is achteraf altijd makkelijk zeggen
[ Voor 12% gewijzigd door Woy op 29-11-2013 13:57 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
Ja, wel dat is inderdaad ook mijn standpunt. Achteraf is het natuurlijk erg makkelijk zeggen en wie weet maak ik nu terug dezelfde fout om nog steeds geen Bitcoins te kopen maar het is en blijft inderdaad gewoon speculatie.Woy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:56:
[...]
Alsof je had kunnen voorspellen dat het een factor 50 over de kop zou gaan. Als het verdubbeld zou zijn was het ook niet echt interessant om maar € 20,- erin te hebben. Niet dat het niet leuk is om € 20,- te verdienen, maar dan kan je beter naar het casino gaan
Voor hetzelfde geld was het opeens waardeloos geworden omdat niemand er vertrouwen meer in had.
Al met al blijft het speculatie, en is het jammer dat je niet voor een paar duizend euro bent ingestapt een paar jaar geleden. Maar dat is achteraf altijd makkelijk zeggen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Is het al bijna weekend?
Komt het door de qoutes? (HTML/CSS meuk is te lang geleden)
[ Voor 10% gewijzigd door Ealanrian op 29-11-2013 14:02 ]
Verwijderd
BtM909 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:01:
font color=Red anyone?
Hij's eigenlijk simpel, maar wie spot hem zonder de comments te lezen?
edit: Spuit 11
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:04:
[...]
spoiler: Simpel, maar waarom het dan groen moet worden ?Bijzondere quotes om de naam heen
Ealanrian schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:05:
[...]
spoiler: uitlegDe qoutes zorgen er voor dat er de hex code voor groen komt (gok ik)
Verwijderd
Daarom:Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:04:
[...]
spoiler: Simpel, maar waarom het dan groen moet worden ?Bijzondere quotes om de naam heen
edit: Spuit 11
Also: https://news.ycombinator.com/item?id=6818713
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 14:07 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Douweegbertje op 29-11-2013 14:14 ]
Verwijderd
Daarom dat ik altijd in de rechterbenedenhoek klik, dan heb je dat soort zaken niet snel voor.douweegbertje schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:13:
[...]
spoiler:YouTube: Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Eigenlijk wel ranzig dat ik een spoiler wil zien maar vervolgens op een URL klik -,-
Dan mis je ook niet de eerste tekens wanneer je misklikt.
[ Voor 3% gewijzigd door SPee op 29-11-2013 14:16 ]
let the past be the past.
Ik selecteerde ook altijd de tekst, kom er nu pas achter dat je gewoon kan klikken op de spoilerSPee schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:16:
En ik de selectie begin bij spoiler:
Dan mis je ook niet de eerste tekens wanneer je misklikt.
Haha, heb ik ook heel lang gedaanBarryvdh schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:18:
[...]
Ik selecteerde ook altijd de tekst, kom er nu pas achter dat je gewoon kan klikken op de spoiler
1
2
3
4
5
6
| .spoiler img.smiley { visibility: hidden; } .spoiler.visible img.smiley { visibility: visible; } |
Nu kun je toch alsnog voor €20 instappenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:47:
[...]
Ik denk dat iedereen dat denkt. Maar toen ze op 20 euro stonden vertrouwde ik het niet helemaal. Eigenlijk heel dom want wat maakt die 20 euro nu uit ...
Verwijderd
Ja inderdaad al denk ik dat de toekomst er minder rooskleurig uitziet. Maar who knows eigenlijk. We kunnen maar proberenAvalaxy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:32:
[...]
Nu kun je toch alsnog voor €20 instappenJe hoeft geen hele bitcoin te kopen hoor. Koop gewoon 0.02 XBT ofzo, en zie hoe het loopt
Misschien ben je €20 kwijt (denk het niet), misschien is het €100 waard over een paar maanden.
Al deze bitcoins zullen dan de waarde van alle handel moeten dekken die er mee gedaan wordt. Stel dat 5% van de amerikaanse markt overgaat op bitcoins is dat een markt van vele miljarden die gedekt moet worden door 21 miljoen bitcoins. Dit zou betekenen dat een bitcoin in dollars uitgedrukt een hele grote waarde moet gaan representeren.
De vraag is dus of het vertrouwen in de munt blijft en deze echt door gaat breken als betaalmiddel, of dat het inderdaad een tijdelijke hype is en we het over een jaar weer vergeten zijn.
invalid quotes iig?BtM909 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:01:
font color=Red anyone?
Hij's eigenlijk simpel, maar wie spot hem zonder de comments te lezen?
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
This made my day.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Klopt, en daarom ben ik een paar weken geleden ingestapt voor een paar duizend euroWoy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:56:
Ja maar jij wist toch al niet waar je je geld aan kwijt moest.oisyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:14:
[...]
Klopt, en daarom ben ik een paar weken geleden ingestapt voor een paar duizend euro
Tot hoever achter de komma kan je bitcoins opdelen eigenlijk? Als de waarde echt explosief stijgt en 1BTC == 100.000$, kan je dan nog wel maar 1 snoepje a 5ct kopen? Of ben je verplicht meer af te nemen omdat de BTC niet zo ver kan worden opgedeeld?eekhoorn12 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:37:
[...] Al deze bitcoins zullen dan de waarde van alle handel moeten dekken die er mee gedaan wordt. Stel dat 5% van de amerikaanse markt overgaat op bitcoins is dat een markt van vele miljarden die gedekt moet worden door 21 miljoen bitcoins. Dit zou betekenen dat een bitcoin in dollars uitgedrukt een hele grote waarde moet gaan representeren. [...]
[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 29-11-2013 15:24 ]
Caelorum schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:22:
[...]
Tot hoever achter de komma kan je bitcoins opdelen eigenlijk? Als de waarde echt explosief stijgt en 1BTC == 100.000$, kan je dan nog wel maar 1 snoepje a 5ct kopen? Of ben je verplicht meer af te nemen omdat de BTC niet zo ver kan worden opgedeeld?
Mare kan dit niet naar het bitcoin forum allemaal?The original bitcoin client stores all bitcoin values as 64-bit integers, with 1 BTC stored as 100,000,000 (one-hundred-million of the smallest possible bitcoin unit). Values are expressed as double-precision Numbers in the JSON API, with 1 BTC expressed as 1.00000000
Er zit in principe geen limiet aan de opdeling van bitcoins. Alleen ondersteunt het protocol momenteel niet meer dan 8 cijfers achter de komma.Caelorum schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:22:
[...]
Tot hoever achter de komma kan je bitcoins opdelen eigenlijk? Als de waarde echt explosief stijgt en 1BTC == 100.000$, kan je dan nog wel maar 1 snoepje a 5ct kopen? Of ben je verplicht meer af te nemen omdat de BTC niet zo ver kan worden opgedeeld?
Overigens rekent men dan gewoon in millibitcoins of microbitcoins.
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 29-11-2013 15:31 ]
Verwijderd
Waarom toch dat krampachtige gedoe dat een paar posts over een bepaald onderwerp meteen maar moeten verhuizen naar een ander topic? We bespreken hier gewoon allerlei dingen met een "vaste" groep mensen. Als jij op een verjaardag over bitcoins begint met een paar anderen dan wordt jou toch ook niet gevraagd om maar ergens anders te gaan zittendouweegbertje schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:26:
[...]
[...]
Mare kan dit niet naar het bitcoin forum allemaal?
Ja, wil je even naar het balkon verhuizen als je over technische dingen als bitcoins gaat praten.oisyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:33:
[...]
Waarom toch dat krampachtige gedoe dat een paar posts over een bepaald onderwerp meteen maar moeten verhuizen naar een ander topic? We bespreken hier gewoon allerlei dingen met een "vaste" groep mensen. Als jij op een verjaardag over bitcoins begint met een paar anderen dan wordt jou toch ook niet gevraagd om maar ergens anders te gaan zitten
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Als er dan familiefeesten zijn echter...

Verwijderd
Plaatje is wederom geblokkeerd hier dus geen idee wat er staat maar m.i. is #yolo de beste commit message,BtM909 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:47:
Best commit evah (according to the original committer):
[afbeelding]
Verwijderd
Dan werk je al 50% onbetaald, en blokkeren ze ook nog eens alles...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:54:
[...]
Plaatje is wederom geblokkeerd hier dus geen idee wat er staat maar m.i. is #yolo de beste commit message,
Verwijderd
Ik vraag me af of dat echt op gaat, het gaat in dit geval natuurlijk niet om centen als in geld, maar de "logaritmische schaal om frequentieverhoudingen om te zetten in gemakkelijker te hanteren toonafstanden": Wikipedia: Cent (muziek)BtM909 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:47:
Best commit evah (according to the original committer):
[afbeelding]
Wat een baggerproxy danVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:54:
[...]
Plaatje is wederom geblokkeerd hier dus geen idee wat er staat maar m.i. is #yolo de beste commit message,

Ik volg de code wel die gebruikt is. Het is gewoon iemand die te diep in het idee zat om nog het overzicht te hebben. Het maakt namelijk niet uit wat voor tuning je gebruikt om het aantal cents te bepalen, het heeft wel invloed op wat je er uiteindelijk mee gaat doen.BtM909 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:53:
dunno, maar als het resultaat 100*note_number is, dan heb je het toch verkeerd aangepakt in je design-fase
iOS developer
Waarom gelijk zelf weer conclusies trekken. Ik ben niet krampachtig, ik deed zelfs mee. Echter zijn we weer een pagina verder en er blijven basis vraagjes komen die je oftewel in het bitcoin topic al dan niet in google binnen één minuut heb gevonden. Dus ja, sommige discussiëren hier met elkander maar er worden ook gewoon basale vraagjes gesteld..oisyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:33:
[...]
Waarom toch dat krampachtige gedoe dat een paar posts over een bepaald onderwerp meteen maar moeten verhuizen naar een ander topic? We bespreken hier gewoon allerlei dingen met een "vaste" groep mensen. Als jij op een verjaardag over bitcoins begint met een paar anderen dan wordt jou toch ook niet gevraagd om maar ergens anders te gaan zitten
Zit nogal een verschil in het geen wat ik bedoel en 'gewoon bespreken'.
Ja maar dan heeft de referentiefrequentie daar nog niks mee te maken maar dan heb je een bepaalde tuning.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:58:
[...]
Ik vraag me af of dat echt op gaat, het gaat in dit geval natuurlijk niet om centen als in geld, maar de "logaritmische schaal om frequentieverhoudingen om te zetten in gemakkelijker te hanteren toonafstanden": Wikipedia: Cent (muziek)
Wellicht dat beide oplossingen niet helemaal goed zijn.
----------
De korte oplossing ondersteunt inderdaad maar één stemming:
Wikipedia: Gelijkzwevende stemming
[ Voor 13% gewijzigd door BikkelZ op 29-11-2013 16:10 ]
iOS developer
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.