Wat betreft de Google Play Store staat deze wanneer je het toestel in Nederland koopt er gewoon op. Het volume is weer persoonlijk, maar het schijnt (wat ik heb gelezen) niet echt een probleem met de telefoon te zijn, maar meer met de Androidversie. Daarom kun je het ook in de software aan passen.SeatRider schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:18:
Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een nieuwe telefoon die snel is, veel geheugen heeft, een groot scherm en FM radio. Ik kom dan uit bij de Moto G, of de Huawei G700. Deze heeft meer geheugen en een hogere resolutie, dus op papier lijkt ie te winnen. Als ik de reviews lees, is men overwegend positief. In dit topic lees ik echter ook kritische noten. Zo krijg je er standaard geen Google Apps/Play Store op, en moest je gaan rommelen om het volume op een acceptabel niveau te krijgen. Is dit nog steeds het geval met de modellen die in NL verkocht worden?
Balen trouwens dat die cashback deals weer over zijn trouwens, terwijl ze in BE nog wel lopen!
De resolutie van beide toestelen is trouwens hetzelfde, alleen heeft de Moto G een 4,5 inch scherm en de G700 een 5 inch.
[ Voor 5% gewijzigd door Mindpower op 31-05-2014 23:53 ]