Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:38
** WAARSCHUWING: PRODUCTEN OP DEZE PAGINA ZIJN MOGELIJK NIET LEGITIEM !! **
19.09.2013
De Duitse douane (Zoll) heeft een inval gedaan bij de aanbieder van deze aanbieding om te controleren of de aangeboden producten wel legitiem zijn. Hun voorraad is in beslag genomen en wordt momenteel onderzocht.

Mijn excuses voor het ongemak voor de mensen die reeds hebben besteld!

// update:
Helaas ging het hier toch niet om legale exemplaren en is de tent gesloten.
Afbeeldingslocatie: http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2011/10/windows7top.jpg

Windows 7 Home & Professional (32 & 64 bit) 'multi language' voor EUR 20,00

Link naar de webshop:
--knip--
LET OP DE WAARSCHUWING BOVEN IN DE TOPIC START!

Bestellen:
Deze webshop biedt de mogelijkheid om de bestelling naar verschillende landen toe te sturen, waaronder ook Nederland.

Zodra je klaar bent met shoppen moet je jouw adresgegevens invullen. Je zal merken dat bij het postcode veld je geen 4 cijfers en 2 letters kunt invullen. Om dit probleem te verhelpen kun je het beste alleen de cijfers van je postcode invullen en dan bij de plaatsnaam de letters van je postcode voor de plaatsnaam zetten. Dan zien de gegevens er zo uit:
Dhr. Klaas Jansen
Langestraat 52a
1055
AB, Amsterdam
Als je het zo invult kan de post het zonder problemen bij je afleveren.

Ontvangst:

Wat je vervolgens ontvangt is een Dell branded Windows 7 dvd van de gewenste versie samen met een Dell COA sticker met daarop je productsleutel. Zoals je op de foto hieronder ziet gaat het om een multi-language variant waarbij vrijwel alle talen beschikbaar zijn.

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/2mn3wxk.jpg

Talen die o.a. worden vermeld op de foto hierboven:
Duits
Engels
Frans
Italiaans
Nederlands
Portugees
Spaans
Hier niks meer kopen, het is allemaal namaak spul! :/

[ Voor 143% gewijzigd door Sir_Hendro op 14-07-2015 16:27 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:50
Ter aanvulling: Komt nog 8,90EUR aan verzendkosten bij.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:34
+ Ter aanvulling: aanbieding betreft de Duitse versie. Correct me if I'm wrong, maar ik geloof niet dat professional en home premium in aanmerking komen voor de andere MUI's (alleen windows 7 ultimate komt daarvoor in aanmerking).

Hou er dus rekening mee dat je waarschijnlijk zelf een Nederlandse DVD/CD moet regelen om deze licentie naar je eigen tevredenheid te kunnen gebruiken.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 22:13

KSG

Verzendkosten naar NL zijn toch 14,90? Verder staat er multilingual op de actiepagina, naast service pack 1. Kan je dan niet kiezen voor een NL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Van de product pagina:

Produktinformationen "Windows 7 Professional 32/64-Bit"

Installationssprache: Multilingual (deutsch, englisch, französisch, Italienisch, türkisch, niederländisch, u.v.m)

.

[ Voor 15% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-08-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Moet ook niet persee multilingual zijn, je kan op home premium/professional misschien geen MUI installeren na de installatie in een bepaalde taal. Maar de key/licentie werkt wel gewoon voor elke installatietaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 22:49
Nog €4,- korting, middels de kortingscode: "pcfritz.de".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-07 16:27
Thanks allemaal!
Ik gok het erop was net bezig een htpc in elkaar te knutselen, de besturing is alvast binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG

KSG

Ik kan mijn postcode niet volledig invullen (laatste letter lukt niet). Kon het bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
KSG schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:22:
Ik kan mijn postcode niet volledig invullen (laatste letter lukt niet). Kon het bij jullie wel?
Komt door het duitse PLZ systeem wat maar uit 5 cijfers bestaat. Schijnbaar kan je er geen 6 teken invullen. Het beste laat je de letters weg en zorg je ervoor dat je de straatnaam en huisnummer 100% goed schrijft dan moet hij ook zonder problemen aankomen. Mochten er 5 tekens worden vereist door het formulier kun je een 0 voor je postcode zetten bijvoorbeeld '02131' maar probeer eerst zonder 0.

[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-08-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
KSG schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:22:
Ik heb een duitsadres gebruikt, was geloof ik goedkoper in de verzendkosten. NL niet eens geprobeerd intevoeren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 16:42
Ook maar 2 keer de Windows 7 Professional 64-Bit besteld. Ik had er in eerste instantie ook een Windows 7 Home Premium 64-Bit editie bijzitten maar daar stond niet specifiek vermeld zoals bij de Professional dat hij ook in het Nederlands te installeren is.

Ik heb ook de kortingscode niet gebruikt aangezien er ergens specifiek stond dat die in combinatie met deze aanbieding niet te gebruiken zijn (ondanks dat je ze wel in kunt voeren)

Verder wel een opmerking voor de Professional editie:

code:
1
2
3
4
5
6
Dabei handelt es sich um eine Windows OEM Version von DELL. 
Technisch gibt es zu den Systembuilder Versionen (Ladenversion) keinen
Unterschied. Einzig den Anspruch auf zwei kostenlose Supportkontakte bei Microsoft erwerben
Sie nicht. Diesen jedoch übernimmt für Sie das Supportteam von pcfritz. Und dass zum Ortstarif.
Diese Software kann auf jedem Windows 7 - fähigenPC/Laptop installiert werden. Sie erwerben eine 
vollständige Microsoft Lizenz mit komplettemAnspruch auf alle updates.

Oftewel alles is legitiem :)

Bedankt voor het posten!

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Had er zelf ook nog wel een Win 7 Pro willen kopen voor mijn private server die nu nog op XP Pro loopt. Heb helaas iets te lang getwijveld.

Laat maar horen zodra jullie het binnen hebben. Ben benieuwd naar jullie bevindingen. Mocht alles prima verlopen dan heb ik weer een extra kandidaat om in de toekomst spullen te bestellen als ze weer een leuke aanbieding hebben :D

//edit
Ik zie trouwens dat ze hem nu weer op hun normale prijs hebben gezet. Deze is ook nog steeds lekker goedkoop voor maar EUR 29,90 dan toch maar binnenkort een exemplaar kopen :9

Is het trouwens wel legaal om OEM licenties te verkopen van andere merken zoals Dell, HP of whatever?

[ Voor 29% gewijzigd door Sir_Hendro op 21-08-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

OEM licenties van Windows 7 zijn alleen geldig als deze tezamen met een computer worden verkocht. Zoals dus een computer van Dell of HP die je bij MediaMarkt kunt kopen. Het werkt wel gewoon maar het is volgens de licentie van Microsoft niet correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:09
Verzendkosten zijn nu nul Euro trouwens. Dat wil zeggen, moet 56 Euro betalen voor 2x Win7Pro :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 14:31
Yes, mooie aanbieding op het juiste moment.

De installatie van mijn ouders was stuk gegaan na een update die niet lekker liep. Nu maar even 2x een win 7 pro 64 bit licentie aangeschaft.

Heb bij me postcode alleen de 4 cijfers ingevoerd i.c.m. huinummer en straatnaam moet dat goedgaan.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:09
Mcdeath schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:28:
Heb bij me postcode alleen de 4 cijfers ingevoerd i.c.m. huinummer en straatnaam moet dat goedgaan.
Heb de letters bij de plaatsnaam gezet. Dus postcode "2242" en woonplaats "AC Wassenaar". Ging prima :)

Nickname does not reflect reality

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-07 13:47
Prijs was gister 29,90 en is vandaag weer 19,90(??) Maar er zijn weer verzendkosten bijgekomen, heb dus wel de kortingscode gebruikt kwam neer op een totaal van 50,70 voor 2 maal :)

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:52

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

net 5 licenties gekocht voor 114,40 euro. had nog een aantal pc's die een upgrade verdienen.22 euro per licentie is goed te betalen. ben benieuwd wanneer ze geleverd worden.
Hebben anderen hem al binnen? of een verzend bevestiging?

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

• thefox154
Smuggler schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:44:
net 5 licenties gekocht voor 114,40 euro. had nog een aantal pc's die een upgrade verdienen.22 euro per licentie is goed te betalen. ben benieuwd wanneer ze geleverd worden.
Hebben anderen hem al binnen? of een verzend bevestiging?
Ik heb een verzendbevestiging gehad.
1x besteld met actie code.
Wel duitser leveradres, wordt vandaag daar door DHL aangeboden.

• flo-rist
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:52
ik idem, volgens DHL paketje nu in keulen.

• dcl!
  • Laatst online: 22:03
Is dit inderdaad alleen een licentiecode? Dus zonder DVD (waarom wordt het dan met DHL bezorgd)?

• Sir_Hendro
dcl! schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:49:
Is dit inderdaad alleen een licentiecode? Dus zonder DVD (waarom wordt het dan met DHL bezorgd)?
Staat duidelijk bij het product vermeld:

Lieferumfang: Installations DVD + Productkey (COA)

De COA is een sticker met de product key:
A Certificate of Authenticity (COA) is a label to help you and your customers identify genuine Microsoft Windows software. Without it, your customers will not have a legal license to run their Windows software.
Meer info:
http://www.microsoft.com/...ram.aspx#fbid=MX_hAQf-tyx

[ Voor 38% gewijzigd door Sir_Hendro op 22-08-2013 11:03 ]

• dcl!
Ah, dank! Ik ga bestellen.

• KSG

KSG

Ik heb gisteren een verzendbevestiging ontvangen. Nu maar afwachten, nog bedankt voor de tip en postcode info!

• dcl!
half twaalf besteld, voor vier uur al een verzendbevestiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-07 13:58
Grrr. Springt net weer op 2x 29,90 ondanks de voorpagina die nog 19,90 aangeeft. Misschien zaterdag weer een kans.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
let wel even op, ik heb bij postcode alleen de cijfers ingevuld, en niet de letters, nu de volgende melding in DHL-tracktrace;

Thu, 22.08.2013 14:27 h
Netherlands

The shipment has arrived in the destination country
Thu, 22.08.2013 14:28 h
Netherlands

Due to an address error, the shipment could not be delivered.
Thu, 22.08.2013 14:28 h
Netherlands

The shipment could not be delivered.
Fri, 23.08.2013 00:50 h
Netherlands

The shipment has left the import parcel center in the destination country.

Lijkt er dus op dat het pakketje weer terug is naar Duitsland... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Had je wel letters ingevuld bij de plaats naam? Bijvoorbeeld:

Postcode: 2132
Plaats: ST Hoofddorp

Misschien zou dat dan wel werken. Sowieso stom dat DHL zo moeilijk hierover doet. Bij PostNL gaan ze het adres altijd nakijken zodat hij wel kan worden afgeleverd. Uit ervaring met mijn samenwerking met DHL hier hebben we wel vaker problemen met DHL dat ze moeite hebben mijn kleine foutjes in een adres die toch eigenlijk heel duidelijk aangeven waar het heen moet.

Ik raad je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met fritz of anders DHL om de postcode te laten corrigeren zodat het in ieder geval nog kan worden afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
nee, geheel geen letters ingevuld... stom natuurlijk, maar ik dacht dat alleen een adres wel genoeg was. Net DHL gebeld, maar die verwijzen me door naar selektvracht, die zou DPD-DHL pakketjes (te herkennen aan tracktrace met 12 cijfers) bezorgen.
zo maar selktvracht bellen, maar daar heb ik uit het verleden geen goede ervaringen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
Hoe kunnen jullie de status van DHL zien, de link in de verzendingsmail werkt niet.

Voor mij geldt waarschijnlijk dan het zelfde als hierboven, ook alleen de cijfers ingevuld.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
Mcdeath schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:23:
Hoe kunnen jullie de status van DHL zien, de link in de verzendingsmail werkt niet.

Voor mij geldt waarschijnlijk dan het zelfde als hierboven, ook alleen de cijfers ingevuld.
Ik heb een mooie gele knop met Sendungsstatus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368013

Ook als je interesse hebt in Windows 8 Pro is dit volgens mij een goede koop. Windows 8 Pro Upgrade Licensie is namelijk € 49,95 bij Laptopshop.nl. Een op zichzelf staande licensie van Windows 8 Pro is € 123 volgens de Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik dacht eerder om makkelijk terug te gaan naar win7. Ik vind de look&feel van Win8 helemaal niets.

Jammer genoeg is de actiepagina er nog wel, maar zodra je het pakket in je winkelmandje legt, komt de hoge prijs naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Senor Sjon schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:56:
Jammer genoeg is de actiepagina er nog wel, maar zodra je het pakket in je winkelmandje legt, komt de hoge prijs naar voren.
Is het niet een idee om contact op te nemen met de klantenservice? Het is ogenschijnlijk een fout op de site dat later een hogere prijs wordt aangeboden. Eerder werden de licensies ook gewoon voor de lage prijs verkocht, dus de lage prijs lijkt geen fout te zijn.
Ik dacht eerder om makkelijk terug te gaan naar win7. Ik vind de look&feel van Win8 helemaal niets.
Je weet dat Windows 8 een downgrade functie optie biedt? Zie hier een bericht op Tweakers er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:57

Ik krijg 'm niet eens in mijn winkelmandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

D-e-n schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:17:
Ik krijg 'm niet eens in mijn winkelmandje.
Same hier. Dacht al dat het aan m'n browser lag

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Idem. Ze zijn sinds vannacht een beetje aan het rommelen aan die site denk ik.
Ook via hun reguliere webwinkel krijg ik win7 niet meer in het winkelmandje.

@Faber
Ik heb alleen de upgrade key gekocht van win8... O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 23-08-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Toen ik gisteren aan het bestellen was, was die site gruwelijk traag. Ik dacht dat het aan internet hier (werk) lag, maar zou ook best die site kunnen zijn. Heb 4x opnieuw bestelling door gemoeten, maar is uiteindelijk wel gelukt. Misschien gewoon later op de dag nog eens proberen?

Ben wel benieuwd of de bezorging gaat lukken idd, gezien het postcode gezeur. Ik heb de letters ook voor de plaatsnaam gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Hier het zelfde probleem. Hier kan ik ook geen nieuwe items toevoegen aan mijn winkelwagen. Echter heb ik nog een actieve sessie open staan waar ik nog netjes het aantal exemplaren in kan aanpassen en bestellen. Zal ik het toch maar doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Maar staat die op 30 of op 20 euro? Gisteren switchte ik naar NL en toen was het ook net 0.00 geweest en was het spul weer duurder. Zag net te laat deze aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Momenteel is deze weer 30,00. De afgelopen dagen zagen de prijzen er zo uit:

Dinsdag: 20,00
Woensdag: 30,00
Donderdag: 20,00
Vrijdag: 30,00

Even kijken wat we morgen te zien krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
Sir_Hendro schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:54:
Momenteel is deze weer 30,00. De afgelopen dagen zagen de prijzen er zo uit:

Dinsdag: 20,00
Woensdag: 30,00
Donderdag: 20,00
Vrijdag: 30,00

Even kijken wat we morgen te zien krijgen :P
En hij is weg van de frontpage, staat nu een computer.
Geen enkel besturingsysteem is meer beschikbaar.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De hele link uit de TS is nu leeg (geen 404). Waarschijnlijk hebben ze het nu te druk met verzenden. :P

Google leert dat deze actie wel vaker loopt bij deze site.

[ Voor 23% gewijzigd door Señor Sjon op 23-08-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ze zijn hier al bezorgd.

Had geen letters bij de postcode neergezet alleen maar cijfers. Lijkt er echter op dat ze de letters er zelf bij hebben gezocht aangezien er een oranje stikkers met handgeschreven postcode opzit. Bezorgd door selektvracht overigens.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Copycat schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:14:
Ze zijn hier al bezorgd.

Had geen letters bij de postcode neergezet alleen maar cijfers. Lijkt er echter op dat ze de letters er zelf bij hebben gezocht aangezien er een oranje stickers met handgeschreven postcode opzit. Bezorgd door selektvracht overigens.
Kijk zo hoort het ook. Via PostNL doen ze altijd netjes zo een stikker erop. Snap niet dat ze daar soms moeilijk over doen bij DHL en zijn dochters/partners.

Zou je tevens je ontvangst kunnen omschrijven? Heb je een Dell branded dvd gekregen of een normale dvd met een Dell OEM sticker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Dell branded DVD's in een goedkoop PCfritz.de doosje. En een fijne balpen erbij :9

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:34

St@m

@ Your Service

Copycat schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:07:
Dell branded DVD's in een goedkoop PCfritz.de doosje. En een fijne balpen erbij :9
Oh, dat vind ik wel jammer.. Had liever een mooie DVD gehad, wil je een foto maken?
Ik heb er in ieder geval 5 besteld. Moet nog wat systeempjes bouwen en herinstalleren.
Wel leuk dat je in Nederland € 85 betaald voor een OEM Windows 7 pro. Dus dat is mooi winst pakken >:)

De site doet het dus weer ;) Wel voor € 29,90, maar goed dat is nog geen geld.

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 23-08-2013 22:03 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 16:42
Bij mij lijkt het allemaal wat langer gaan te duren, ik heb ook geen DHL "Sendungsnummer" ontvangen, terwijl ik wel een email kreeg met een verzendbevestiging maar de knop "sendungstatus" me stuurt naar een lege DHL pagina. Ik heb ze even een bericht gestuurd en dit was hun antwoord.

Dear Mr. xxxx, our Support reviewed your order and detected that your consignment will appear within 2- 7 Days. The reason for the longer waiting time is that the delivery to foreign countries needs more time than within germany. We hope we could help you. Best regards, your pcfritz.de company

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-07 12:48
Die 30 euro is nu wel incl verzendkosten, waarbij de eerdere 20 euro excl verzendkosten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met kortingscode "pcfritz.de" erbij heb ik er een besteld voor € 25, 90 incl. verzendkosten. Mooie aanbieding zo! Dank aan Sir_Hendro en harmpie21!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
2 stuks keurig ontvangen ziet er een tikje goedkoop uit maar doet z'n werk prima :) Letters bij de plaatsnaam gezet en de kortingscode gebruikt dus 50,70 incl betaald. Bedankt voor de tip!

Fotos:

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/2mn3wxk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/zum7i1.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Timv37 op 24-08-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Bedankt voor de foto!

Ik heb hier nog een normale OEM dvd liggen van Windows 7 Pro x64. Zou ik die kunnen gebruiken met de Dell code of werkt die alleen met de Dell dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
Pazzie schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:12:
Nog €4,- korting, middels de kortingscode: "pcfritz.de".
En nog even deze code invoeren. Deze werkt ook nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Hoe had je de postcode ingevuld? "1234" en dan "AB Stad", of de postcode letters achterwege gelaten?

edit: @hieronder: ik ben nog niet wakker :P

[ Voor 8% gewijzigd door Duckhamster op 24-08-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
Duckhamster schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:38:
[...]

Hoe had je de postcode ingevuld? "1234" en dan "AB Stad", of de postcode letters achterwege gelaten?
Dat staat een paar woorden verder ;) Letters bij de plaatsnaam gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44
Ook besteld! Thanks voor de tip! Postcode gedaan zoals hierboven.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Ik heb "8000" en "8000ZZ Verweggistan" ingevuld, dus eigenlijk beetje dubbel :P Helaas vergeten die actiecode te gebruiken :(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

2 stuks besteld :) Adres ingetikt zoals hierboven omschreven. Beide apart besteld op verschillende adressen omdat de kortingscode maar 1x per account gebruikt mag worden.
We gaan het zien ;)

Bedankt voor de tip!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
pakketje gisteren ook binnen, uiteindelijk via PostNL, en gelukkig geen Selekvracht (die zeiden dat het pakket retour afzender was vanwege ontbreken postcode-letters).
PostNL had gewoon letters er zelf bijgezet. Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-07 18:58

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Vandaag ook een combi besteld de 4€ kortings code "pcfritz.de" werkt nog steeds.
Home premium is 27,90 en de profi 29,90. Bedankt voor dit topic

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

Hoe wordt het bezorgt, door de DHL Express of DHL for you? Want die eerste heeft een depot kilometers ver weg zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Het is "gewoon" via deutsche post>postnl gegaan bij mij. Gelukkig.
En snel ook. Donderdagmiddag bestellen, zaterdag in huis. Als alle webwinkels zo rap gingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Freekers schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:01:
2 stuks besteld :) Adres ingetikt zoals hierboven omschreven. Beide apart besteld op verschillende adressen omdat de kortingscode maar 1x per account gebruikt mag worden.
We gaan het zien ;)

Bedankt voor de tip!
Heb je wel met dezelfde rekening betaald? Of had je echt twee losse accounts aangemaakt met gescheiden email etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Senor Sjon schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:53:
Heb je wel met dezelfde rekening betaald? Of had je echt twee losse accounts aangemaakt met gescheiden email etc.
Beide via dezelfde rekening via iDeal betaald (dus zien ze de afzender niet volgens mij) maar gescheiden mail en fysiek andere adressen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:01
Ook grappig dat volgens de ad 'gutschein'-codes niet geldig zouden zijn bij deze aanbieding, maar dat ze vervolgens wel werken bij het bestelproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ach, ze adverteren met 20 euro en het is 30 euro. Er klopt wel meer niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freekers schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:58:
[...]

Beide via dezelfde rekening via iDeal betaald (dus zien ze de afzender niet volgens mij) maar gescheiden mail en fysiek andere adressen
Hoe kan je via iDeal betalen? Ik zie die optie er niet tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als je Niederlande kiest komt de optie erbij staan.

Voor de echte krentenkakkers:
  1. http://www.pcfritz.de/ebay-special
  2. 1x pro 64 bit in mandje.
  3. Gutschein einlosen aanklikken.
  4. Je kan dan linksonder “pcfritz.de” invullen als 4 euro kortingscode.
  5. Bij postcode alleen de cijfers en de letters voor de plaatsnaam zetten. Het vakje kan geen zes tekens aan.
  6. Kies de gewenste betaalmethode
  7. Presto, bestelling is rond.
Als je er 1 per keer besteld via verschillende accounts, dan betaal je € 25,90 per stuk. Bij de 19,90 variant had je 10 euro verzendkosten.

[ Voor 84% gewijzigd door Señor Sjon op 26-08-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En de verzending is altijd via PostNL? Want ik lees in dit topic verschillende ervaringen (Select-vracht). Ik heb van één persoon de bevestiging gehad dat het via PostNL kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat ligt aan het humeur van DHL denk ik.

Edit
Aangezien het een Dell OEM disc is, krijg je dan ook allerlei Dell meuk erbij?

[ Voor 52% gewijzigd door Señor Sjon op 26-08-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 08:47
Mijn ervaring is dat de Dell meuk op een aparte DVD staat, dus Windows DVD is enkel Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb er ook 4 x W7 Pro besteld dus we gaan het wel zien. Ik zag wel dat er geen beveiligde site was voor de creditcard. De gutschein werkt ook nog met 4 korting. Ik zie wel wat er komt. Tenminste eindelijk een leuke actie.

[ Voor 29% gewijzigd door itsalex op 26-08-2013 10:21 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Bedankt voor de tip

[ Voor 91% gewijzigd door BMTN op 20-09-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:31
Vreemd dat het bij jullie direct wordt verwerkt. Ik heb gister de bestelling geplaatst, meteen betaald via iDeal en nog geen bevestigingsmail mogen ontvangen. Ook blijft de status; Bestelling is nog niet verwerkt. Even afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
De iDeal betaling is wel echt gelukt (als je in je internetbankieren kijkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-07 21:20
Grote Smurf schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:21:
Vreemd dat het bij jullie direct wordt verwerkt. Ik heb gister de bestelling geplaatst, meteen betaald via iDeal en nog geen bevestigingsmail mogen ontvangen. Ook blijft de status; Bestelling is nog niet verwerkt. Even afwachten maar.
Heb je wel een bevestigingsmail van iDeal ontvangen dat de betaling in goede orde voltooid is? Hier kreeg ik echt gelijk na het plaatsen van de bestelling een bevestiginsmail van de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:31
Nee, geen bevestigingsmail van bestelling of betaling. Maar wel het juiste bedrag afgeschreven van mijn bankrekening tijdens de bestelling en het bevestigingsvenster van iDeal gezien. Misschien toch even een mailtje sturen.

edit:
Net even een mailtje in mijn beste Duits verstuurd en nog geen vijf minuten later antwoord gekregen. Blijkbaar is alles toch goed gegaan en staan ze op punt om de artikelen te versturen _/-\o_

[ Voor 60% gewijzigd door Grote Smurf op 26-08-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Mooi :)
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo'n tent nou aan al die Dell dvd's komt? (zonder de bijbehorende Dell).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wellicht omdat Dell windows 8 in de maag gesplitst heeft gekregen? Kan me voorstellen dat ze nog een bulk van die fysieke licenties hadden en die gewoon verkocht hebben aan de hoogste bieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06-2023
Moet je een acount aanmaken om te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Nee.

[ Voor 86% gewijzigd door BMTN op 20-09-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ook maar 1 besteld voor het vrouwtje, ze wordt gek van windows 8 (geef ik haar wel gelijk in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Laatst online: 04-07 10:26
Nou heren, hij is weer in de aanbieding voor €19,90 excl verzendkosten.
Gelijk even 3 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze weten ook niet wat ze willen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06-2023
Heb hem gister besteld.. Zie nog steeds verzendkosten staan aan de rechterkant als je naar de kassa gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door jroersma op 27-08-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je er één besteld maakt het onder de streep niet zoveel uit in het totaalbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Misschien voor de OP
1 bestellen?
Wacht op een dag dat ie € 29,90 kost zonder de bezorgkosten naar Nederland van € 14,90.

Uitgangspunt:
Elke keer ander adres gebruiken zodat je de kortingscode van 4 euro kan recyclen.
Geen account aangemaakt

Vanaf 2 exemplaren is de 19,90 aanbieding nipt goedkoper (25,35 p.s.).
1 = 30,80
2 = 25,35 gemiddeld per stuk
3 = 23,53 gemiddeld per stuk
4 = 22,63 gemiddeld per stuk
5 = 22,08 gemiddeld per stuk
De 29,90 zal altijd 25,90 op zijn goedkoopst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Na 2 dagen met de Windows 8 PC gespeeld te hebben die voor een ouder familielid is bedoeld denk ik dat ik nog maar een extra Windows 7 licentie ga aanschaffen :X Voor de 25 euro kan ik nog wel een keer een Win8 licentie door de plee spoelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Rukapul op 27-08-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lol, je hebt hem altijd nog, voor het geval win 8.9 weer een beetje op windows 7 lijkt. :P
De laptops hier hebben al win7, ik heb er gister al één besteld voor mijn eigen PC. Ik heb alleen nog een HTPC licentie nodig. In ieder geval geen drie stuks om het een beetje rendabel te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:12

PromWarMachine

Forsaken Archer

€20, €25 of €30, het is allemaal vrij weinig geld voor zo'n licentie! Superaanbieding.

Mijn zus heeft een huis in Duitsland dat ze verhuurt, maar hoe gaat de verzending?
Ik zou het daarheen kunnen sturen, maar als er een koerier aanbelt terwijl zij en/of de gasten er niet zijn, heeft dat geen zin.

Gaat het gewoon door de brievenbus of wordt er aangebeld?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:57
Anoniem: 368013 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:52:
Ook als je interesse hebt in Windows 8 Pro is dit volgens mij een goede koop. Windows 8 Pro Upgrade Licensie is namelijk € 49,95 bij Laptopshop.nl. Een op zichzelf staande licensie van Windows 8 Pro is € 123 volgens de Pricewatch
Ik had de aanbieding even terzijde geschoven maar dat is inderdaad waar. Ik overweeg een (media)server op te zetten op basis van Windows 8 dus dan zou dit wel handig zijn. Snel de knoop maar doorhakken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:30

PoweRoy

funky!

Vette aanbieding, net even besteld :) voor 30 euro is zo'n licencie geen geld!

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nou, bezorgen op kantoor hier is ook geen garantie voor succes. Ze geven aan dat er niemand was... Receptie is het daar niet zo mee eens. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kermit.de.Kikker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-07 13:58
Heeft iemand in Nederland al wat ontvangen?

> En ja hoor, daar is TNT!

[ Voor 25% gewijzigd door Kermit.de.Kikker op 28-08-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
23e besteld, 26e verstuurd en zojuist ontvangen samen met een drietal Gummibears zakjes + 1 pen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Die van mij is ook maandag vrstuurd, maar nog niks ontvangen. Werkt de track&trace link bij jullie die in die mail staat? Er zit geen code in die link......

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
25e om 22:30 besteld, 26e verstuurd, vandaag in huis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ook 2 keer WIN7 prof besteld voor iets meer als €50,- inclusief verzenden. Ondersteuning loopt nog tot 2020 als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-07 21:20
Pos2007 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:50:
Ook 2 keer WIN7 prof besteld voor iets meer als €50,- inclusief verzenden. Ondersteuning loopt nog tot 2020 als ik het goed begrijp?
nieuws: Microsoft verlengt ondersteuning Vista en Windows 7
2020 inderdaad! :P
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
~~~[html]
De licenties van Rakuten.de lijken voorlopig legaal te zijn, maar check dat bij Microsoft. Aankopen zoals altijd op eigen risico.

<b>Niet</b> bestellen bij PCfritz. Douane heeft een inval gedaan bij PCFritz.de op aangeven van Microsoft. Echtheid is onderwerp van onderzoek. Zie ook <a href="http://www.golem.de/news/microsoft-durchsuchung-bei-pc-fritz-wegen-illegaler-windows-7-kopien-1309-101686.html">hier</a>.~~~[/html]