Qon schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:51:
Ik ben zojuist gebeld door Wehkamp, en dit was echt het MEEST NETTE OOIT wat ik heb meegemaakt bij een dergelijke misverstand als dit. De vrouw aan de telefoon bood mij aan dat ik de laptop voor € 625,- zou moeten bemachtigen, en dat vervolgens het verschil (de € 300,-) met de eerdere prijs met terugwerkende kracht zal worden gecompenseerd met tegoedbonnen bij de wehkamp.
Ik heb het niet gedaan omdat ik niks heb aan € 300,- aan kortingsbonnen van de Wehkamp (en ook geen € 625,- te besteden heb op dit moment) maar dit is heel erg netjes vind ik! Ik krijg nu het geldbedrag z.s.m. terugbetaald op mijn rekening.
Wat een nette vrouw ook aan de telefoon. Wehkamp, Goed werk!
Dit kan ik bevestigen, kreeg net deze e-mail:
Beste X,
Uw bestelling van een HP Envy 4-1170ed 14 inch ultrabook
Op 6 augustus heeft u een HP Envy 4-1170ed 14 inch ultrabook (met bestelnummer 867-47-575) besteld op onze site. Deze laptop stond foutief geprijsd voor € 325,00. De werkelijke actieprijs is € 625,00.
Een laptop van dit merk en type kan niet voor de geadverteerde prijs worden aangeboden omdat de inkoopwaarde vele malen hoger is dan de geadverteerde prijs. Het is nooit de bedoeling geweest het product voor de op de website vermelde prijs aan te bieden. Om te zorgen dat u de laptop toch zo snel mogelijk in huis heeft, hebben wij deze opnieuw voor u in bestelling genomen voor de actieprijs van € 625,00.
Wij betreuren de gang van zaken en het ongemak dat u daarvan hebt ondervonden. Om die reden willen wij u tegemoetkomen met een wehkamp.nl cadeaubon ter waarde van € 300,-. Mocht u hiervan gebruik willen maken, dan kunt u na het verstrijken van de zichttermijn op deze e-mail reageren. Wij sturen u de cadeaubon (met een geldigheidstermijn van 2 jaar) dan direct toe.
De voortgang van uw bestelling volgt u op Mijn wehkamp.nl onder Mijn bestellingen.
Wilt u de laptop en de cadeaubon ter compensatie niet ontvangen, dan kunt u de laptop binnen de zichttermijn aan ons retourneren of weigeren aan de deur. Ontstaat er door de retourverwerking een tegoed, dan storten wij dit binnen 5 werkdagen aan u terug.
Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Zo netjes heb ik het nog nooit meegemaakt!