Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:39
Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:15:
Het is beter dan niks. Maar ik pas ook, uiteindelijk ben je effectief 600 euro kwijt.
Ik vraag me af of er mensen zijn die boos zijn gaan bellen, denk dat je uiteindelijk wel gewoon de korting direct kan afdwingen.

Immers is 325 niet zo heel erg onwaarschijnlijk voor een 'scherpe dagdeal' en is er juridisch niet echt iets om op te staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 06-08-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
tja - proberen dan zou ik zeggen - ik denk dat je niet sterk zult staan - in de voorwaarden staat vast iets over druk- en zetfouten voorbehouden.
Persoonlijk vind ik dit een acceptabele oplossing, maar snap dat voor sommige mensen dit net niks is - vriendin bestelt er regelmatig spullen, die maakt die 300,- in 2 jaar met gemak op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze verplichten je niets.. je mag hem ook voor 600 bij een andere webshop kopen zonder tegoed van 300.
Je hebt geen 600 euro over, dus niet kopen en afzien van het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer alleen dat er geen enkele andere webshop is die hem voor €600,- verkoopt, wel voor €800,-
Lijkt me een hele aardige aanbieding dan zo, €125,- lager dan de eerstvolgende webshop en €300,- aan bonnen nog nader te besteden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:31:
Jammer alleen dat er geen enkele andere webshop is die hem voor €600,- verkoopt, wel voor €800,-
Lijkt me een hele aardige aanbieding dan zo, €125,- lager dan de eerstvolgende webshop en €300,- aan bonnen nog nader te besteden. ;)
Maar zo speciaal vind ik die laptop niet eerlijk gezegd.

Maar 500gb hdd, 4gb geheugen en maar 32gb ssd.

Dan vind ik 625 euro vrij duur.

Daarbij komt nog eens dat deze hp envy vrij oud is.

[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 06-08-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:03:
[...]

Je hebt als consument onderzoeksplicht. Als je ziet dat de Envy in de pricewatch rond de 700 euro schommelt kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat het om een prijsfout gaat als hij plotseling voor 325 euro wordt aangeboden. Er is daarnaast door Wehkamp (naast het vermelden van de prijs) geen signaal afgegeven waardoor je er eventueel vanuit zou kunnen gaan dat de prijs klopt en een eventuele zaak interessanter zou kunnen maken.

Zet een rechtzaak dus aub uit je hoofd en accepteer dat het gewoon om een foutje ging..
Misschien totaal offtopic maar dan is het hopen dat de Nexus 10 bij MM geen foutje is, daar zit ook 200 euro verschil in met de volgende shop....

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:34:
Maar zo speciaal vind ik die laptop niet eerlijk gezegd.

Maar 500gb hdd, 4gb geheugen en maar 32gb ssd.

Dan vind ik 625 euro vrij duur.

Daarbij komt nog eens dat deze hp envy vrij oud is.
Maar dat is het punt niet, zoiets als dit is simpelweg niet onder de €500,- te vinden dus €625,- (voor een betere config) en €300,- shoptegoed is gewoon een goede deal. ;)
Het model is wat ouder maar wil je wat beters dan ga je al snel richting de €1000,- en daar zit geen shoptegoed bij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De Norton Internet Security lijkt verzonden te zijn...

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2cyo8ch.jpg

Overigens wel schraal als ik 4 laptops krijg en slecht 2 Norton Internet Security's... Dan voel ik me bekocht :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
fredkroket schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:10:
De Norton Internet Security lijkt verzonden te zijn...

[afbeelding]

Overigens wel schraal als ik 4 laptops krijg en slecht 2 Norton Internet Security's... Dan voel ik me bekocht :p.
Wat ga jij doen dan, 2 laptops..?

Ik heb die van 625 euro geannuleerd. Die van 325 euro stond gewoon nog op levering morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:52
Vind dit altijd zo triest. Als mensen zelf een fout maken gaan ze zitten mekkeren maar als een organisatie het doet dan vinden ze meteen dat ze onredelijk worden behandeld.. Walg daar nogal van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Draakje5 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:12:
[...]

Wat ga jij doen dan, 2 laptops..?

Ik heb die van 625 euro geannuleerd. Die van 325 euro stond gewoon nog op levering morgen.
Aangezien ik nog niets gehoord heb (per telefoon of e-mail), ga ik niet te veel rommelen aan de bestelling. Wie weet glipt hij er op deze manier tussendoor. Verder 1 laptop voor mezelf, 1 voor mijn schoonmoeder (dus geen handeltje, we wilden besparen op de verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:13

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Volgens mij moet het geen moeite zijn om die bonnen te verpatsen voor 250.
Dan heb je alsnog voor 375 een redelijke laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Krijg ook net dezelfde mail binnen, daar moet ik even over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Hier nog niks gehoord, ook geen telefoontje. Overigens staat er nu bij open bedragen iets van 333 euro dus de prijs is niet stiekem verhoogd. Kan nog altijd op de acceptgiro anders staan natuurlijk.

Wtf: in de status staat nu geleverd & retour.
Lameee.. Ben niet eens gebeld of gemaild :P

[ Voor 19% gewijzigd door FlyEragon op 06-08-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ook de email ontvangen met laptop + bonnen voor €625. Ik vind het maar raar eigenlijk want ik krijg nu iets opgestuurd wat ik niet besteld heb.

Hier geen behoefte aan Wekampbonnen dus ik ga het zaakje maar annuleren. Ik zie alleen op Mijn Wehkamp niet hoe ik dat kan doen. Denk dat ik ze een annuleringsemail stuur en dan zoeken ze het maar uit verder. Ik ben nu niet thuis daarom had ik als afleveradres een DHL servicepunt opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
jurk738 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:31:
Ook de email ontvangen met laptop + bonnen voor €625. Ik vind het maar raar eigenlijk want ik krijg nu iets opgestuurd wat ik niet besteld heb.
Hier ben ik het dus volledig met je mee eens.

Ik heb niks besteld voor 625 euro. En nu krijg ik een acceptgiro van 625 euro? Ik vind het vreemd dat dit kan. Ik heb niet voor 625 euro een overeenkomst geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 10:22
mijn wehkamp zegt dat hij geretourneerd is. had akkoord willen gaan met die bonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
androidlover schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:44:
mijn wehkamp zegt dat hij geretourneerd is. had akkoord willen gaan met die bonnen
Hier ook, laptop is verwijderd maar verzendkosten blijven staat. Moet dus verzendkosten betalen voor lucht :P Wel erg handmatig systeem blijkbaar, de hele dag door verandert de status van hot naar her.

Edit : Nou staat er weer : Geleverd

[ Voor 4% gewijzigd door FlyEragon op 06-08-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 14:30
Draakje5 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:11:
Vinden jullie de cadeaubon van 300 euro een nette afspraak?
Ik vind het een beetje vals, mij verplichten om in de toekomst nog iets te bestellen..

Want een laptop hoef ik niet voor 600 euro.. 300 euro vond ik wel netjes.
Tja.. dan annuleer je de bestelling? Hoef je en geen 600 euro te betalen en ben je niet verplicht in de toekomst nog iets te bestellen!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuswug
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:16
Jammer lees net te laat van de dag deal anders had ik er wel 1 besteld.
(ja voor 625 + bonnen ) Is overig geen slechte deal/tegemoetkoming,
normaal annuleren ze hem zonder pardon onder "druk en/of zet fouten.."

(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
wuswug schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:13:
Jammer lees net te laat van de dag deal anders had ik er wel 1 besteld.
(ja voor 625 + bonnen ) Is overig geen slechte deal/tegemoetkoming,
normaal annuleren ze hem zonder pardon onder "druk en/of zet fouten.."
Had je wel een plezier willen doen, maar heb 'm zo net geannuleerd via de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarKHunteR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-06 13:16
androidlover schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:44:
Staat er bij jou geen nieuwe bestelling in van 625, of had je die zelf al geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coehinator
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 22:35

Coehinator

Hocus Pocus!

Als de overeenkomst gemaakt is, in dit geval dus digitaal. Mogen ze er volgensmij wettelijk niet eens meer van afzien en moeten ze leveren voor deze prijs imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 18:59
Coehinator schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:42:
Als de overeenkomst gemaakt is, in dit geval dus digitaal. Mogen ze er volgensmij wettelijk niet eens meer van afzien en moeten ze leveren voor deze prijs imo
En, onderbouw dat eens.
Met "volgens mij" win je geen rechtzaak hoor....

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coehinator

Coehinator

Hocus Pocus!

[/quote]
Foute prijzen komen regelmatig voor, niet alleen in folders maar ook op internet. Bedrijven zoals BCC proberen zich daartegen in te dekken door in kleine lettertjes te zetten dat de mededelingen onder voorbehoud van druk- en zetfouten zijn. Maar in het algemeen zal ze dat niet veel helpen.

Wie een product adverteert voor een bepaalde prijs, wekt de indruk bij lezers dat hij een aanbod doet om het product te verkopen tegen die prijs. Het kan natuurlijk dat de adverteerder niet wilde verkopen tegen die prijs. Maar de wet zegt dat wanneer die indruk bij de wederpartij gerechtvaardigd is, de adverteerder toch vastzit aan de koop (art. 3:35 BW). Je kunt dus als verkoper niet zomaar zeggen “dat had ik niet bedoeld” en onder je verplichtingen uitkomen.

Bij onwaarschijnlijk lage prijzen (zoals OTTO’s LCD-TV voor 99 euro) ligt dat anders: je kunt daar als wederpartij niet zomaar op vertrouwen, zo bleek uit het arrest in die zaak. Het Hof merkte daarbij nog op:

Ingeval van twijfel omtrent de juistheid van de prijs dient de consument dienaangaande nader onderzoek te verrichten (artikel 3:11 BW).
Hier is de prijs niet bepaald extreem laag. De prijs is zeer laag, maar BCC zegt zelf dat ze de laagste prijs garanderen. Veel onderzoek hoef je niet te doen na zo’n mededeling. Doe je dat toch, dan kom je bijvoorbeeld uit bij de Pricewatch van Tweakers waaruit blijkt dat er anderen zijn die de camera voor zo’n 450 euro leveren. Een prijs van 399 euro bij BCC is dan niet onwaarschijnlijk laag.

De algemene voorwaarden zullen BCC daar weinig bij helpen. Als je als consument niet hoefde te verwachten dat een aanbod een fout bevatte, dan het lijkt mij onredelijk dat de winkel eenzijdig kan zeggen dat de prijs toch een fout was.
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@Warapapaba: ik stel voor dat je je wat inleest op de materie. Dit komt zeer regelmatig voorbij, en zoals er in je quote staat:
Ingeval van twijfel omtrent de juistheid van de prijs dient de consument dienaangaande nader onderzoek te verrichten (artikel 3:11 BW).
Er zijn zat topics waar dit onderwerp tot in den treure is besproken. 399 bij een normale prijs van 450 zal inderdaad niet echt een tikfout zijn, 325 ipv 625 is veel waarschijnlijker. Redelijkheid en billijkheid spelen ook mee.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coehinator

Coehinator

Hocus Pocus!

Ja blijft wel lastig dit, in de wet staat niet beschreven wanneer dit een tikfout is, dus echt 100% zeker weet je het niet. Maar waarschijnlijk gaat het hier inderdaad om een tikfout.

Ben benieuwd wat Wehkamp hiermee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Coehinator schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:55:
Ben benieuwd wat Wehkamp hiermee doet.
Dat is toch al duidelijk? Ze gaan niet voor 325 leveren, maar geven mensen de kans voor 625 te kopen (of kostenloos te ontbinden) en je krijgt dat 300 aan waardebonnen ter compensatie voor de teleurstelling.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coehinator

Coehinator

Hocus Pocus!

gambieter schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:56:
[...]

Dat is toch al duidelijk? Ze gaan niet voor 325 leveren, maar geven mensen de kans voor 625 te kopen (of kostenloos te ontbinden) en je krijgt dat 300 aan waardebonnen ter compensatie voor de teleurstelling.
Dit was me ontgaan, zag alleen dat er geannuleerd was. Sorry voor de verwarring.
In dit geval lossen ze het netjes op ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Coehinator op 07-08-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Op zichzelf vind ik het nog netjes dat Wehkamp zo'n compensatie aanbied voor iets wat menig webshop gewoon hadden geannuleerd ivm onjuiste prijs. En then again, soort van sigaar uit eigen zak. Maar toch.. Of ik nu 625 betaal voor de laptop + waardebonnen of laptop voor 650 en geen waardebonnen elders. Ik was al van plan een Playstation 4 te halen. Had een preorder lopen bij bol met acceptgiro. Zo besteed ik die bonnen aan de PS4 en heb de laptop voor 325 effectief (zij het best omslachtig)

Netto ben ik goedkoper uit zo dan beide los kopen. Dus ik neig in te gaan op het aanbod. De PS4 listen ze net zo goed voor de adviesprijs als ieder ander en de laptop kost me dan precies waarmee geadverteerd werd. Mooi toch? Heb wel vaker bij Wehkamp spul gehaald en tja, jammer van dat selektvracht. Maar die komen de spullen wel in de avond indien desgewenst afleveren. Dus wat schiet ik er bij in? Nu al 625 kwijt zijn ipv 325 nu en sowieso 300+ in november/december. Kortom.. dat maakt me dan ook niet meer uit, dat geld had ik al apart staan hoe dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-10 12:03
Bij "mijn Wehkamp" staat nu de status "Geleverd". Pakket heeft ons magazijn verlaten.
Bij "Mijn betaalgemak" staat:
Je actuele saldo van je laatste rekening bedraagt 325.00 euro.
Dit bedrag kan je eenvoudig via iDeal voldoen.

Ik heb geen aanbod per mail gehad om €625 te betalen, en €300 aan bonnen te ontvangen.

Het zal mij benieuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Ook hier is de status gewijzigd naar geleverd. Als ze vandaag niets leveren en geen contact maken dan zal ik zelf maar eens contact moeten maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
androidlover schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 07:18:
Ook hier is de status gewijzigd naar geleverd. Als ze vandaag niets leveren en geen contact maken dan zal ik zelf maar eens contact moeten maken denk ik.
Idem hier. Overigens, gisteravond was de status van de € 325 laptop "geretourneerd". Nu staat er "geleverd" (2013-08-07 Pakket heeft ons magazijn verlaten, 2013-08-07 * Postaflevering met handtekening en niet bij buren).

De € 625 laptop heeft last van een "vertraagde levering". Verder heb ik geen telefoontje of e-mail gehad met een voorstel tot ontbinding of compensatie.

Daarnaast zijn uit "Mijn administratie" de € 625 laptops weer verdwenen.

[ Voor 5% gewijzigd door fredkroket op 07-08-2013 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Idem, maar wel gebeld geworden.
Tijdens het gesprek heb ik nadrukkelijk gevraagd of iedereen gebeld zou worden of gemaild zou worden en dat zou het geval zijn. Alle bestaande orders zouden worden geannuleerd en men zou benaderd worden met het 'bonnen' voorstel.

Ook heb ik gevraagd om mij per mail de afspraak te doen toekomen - dit was volgens de - niet al te vriendelijke - medewerker, absoluut onmogelijk, ze konden niet mailen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Als Mijn Wehkamp klopt dan zijn er nu een €325 laptop en een €625 laptop naar mij onderweg. Ze staan beide in Mijn Bestellingen en in Mijn Betaalgemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Bij mij staat de 325,- op geannuleerd en de 625,- op besteld.

Ga zelf het ding terug sturen\niet aannemen. Maar heb nog wel even op mijn facebook het verhaaltje verteld.
Mocht iemand in mijn directe omgeving intresse hebben in de kadobon incl of excl laptop wil ik het best doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Bij mij staat een laptop voor 325 onderweg, ben niet gebeld of gemaild.
We gaan het zo zien. Uitwerking van de oplossing gaat toch niet helemaal goed lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Bij de Norton Internet Security staat nu deze status:

2013-08-07 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-08-07 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2013-08-07 * Aflevering met handtekening en niet bij buren

De middelste regel stond er vanmorgen nog niet, deze regel staat nog niet bij de laptops in ieder geval. Maar goed, wie weet moet dat ook vanuit een ander magazijn naar het depot :). Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Bij mij wel staat die op alle lijnen, ook de laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
2013-08-07 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

Die staat bij mij ook niet bij de laptop, wel bij de Norton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Bij de €625 laptop staat nu 'Bezorger is met pakket onderweg' en bij de €325 laptop staat nu:

2013-08-07 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-08-07 De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakket na een week nog niet geleverd is
2013-08-07 * Aflevering met handtekening en niet bij buren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
2013-08-07 Pakket is geweigerd

Dit terwijl het aflever "frame" 14:00 tot 18:00 was.

Ik snap niet dat Wehkamp niet een eenduidige actie heeft uitgevoerd bij alle mensen. Nu gaat het bij diverse mensen, diverse kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarKHunteR
Ik heb hem zojuist ontvangen.
1x de laptop
2x norton
en 2 enveloppen met een acceptgiro voor 341,- en 641,- 631,- euro.

De meneer van selechtvracht zei dat het pakket van de ene envelop (die van 341,- dus) niet te vinden was op het depot, maar hij had de envelop er maar vast bij gedaan.

Op de site gaat het ook niet helemaal lekker, gister stond de laptop van 325 op geretourneerd, nu op geleverd.
Je saldo is op dit moment 966.00 Euro.
Ik neem aan dat ze dit allemaal wel recht gaan zetten vandaag.
Afbeeldingslocatie: http://thomasvandijk.com/laptop.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door DarKHunteR op 07-08-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
DarKHunteR schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:24:
Ik heb hem zojuist ontvangen.
1x de laptop

[...]

Ik neem aan dat ze dit allemaal wel recht gaan zetten vandaag.
Pics or it didn't happen :+

* dank * ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Dit terwijl het aflever "frame" 14:00 tot 18:00 was.
Hun bezorgdienst trekt zich daar niets van aan. Die rijden net wanneer ze zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
@DarkHunter

Is jou wel de kadobonnen aangeboden ? Met mij is nog geen contact opgenomen en ben nog an het twijfelen of ik het wel of niet moet aannemen, ik zie het namelijk nog wel misgaan gezien de warrige situatie.
Kan je meteen zien wat het bedrag op de acceptgiro is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
FlyEragon schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:30:
@DarkHunter

Is jou wel de kadobonnen aangeboden ? Met mij is nog geen contact opgenomen en ben nog an het twijfelen of ik het wel of niet moet aannemen, ik zie het namelijk nog wel misgaan gezien de warrige situatie.
Mij is verteld dat die bonnen (tegoed is een beter woord geloof ik), pas wordt bijgeschreven als de zichttermijn, 14 dagen, is verstreken. Dit wss ivm het niet meer kunnen retourneren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarKHunteR
FlyEragon schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:30:
@DarkHunter

Ja gister avond laat toch nog een mailtje gehad. In jou geval zou ik hem gewoon aannemen, je kan altijd binnen 14 dagen retourneren. Waarschijnlijk zul je nog wel een mailtje of telefoontje krijgen, en zo niet gewoon even zelf bellen en anders alsnog retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Zojuist bericht van vriendin gehad, mijn pakket is ook binnen, 1 laptop, 2 norton, 2 acceptgiro's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Die van mij ook binnen, Ook 1 laptop en 2 nortons. Ik had met ideal betaald en heb geen enkele acceptgiro ontvangen. De bezorger zei dat er morgen ook nog pakketjes geleverd zouden worden( en acceptgiro's).

De mevrouw die ik aan de telefoonhad zei dat ik een acceptgiro van 625 zou ontvangen en dat ik alleen het verschil hoefde te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:49

EiT

Net pakket gehad, 1x latop, 2x norton

1x acceptgiro op de laptop zelf met het bedrag van 340 euro.

Geen acceptgiro van 640 or w/e

Dus ik zal die 340 overmaken en de rest kunnen ze bekijken. Er is geleverd voor bedrag waar ik de goederen voor besteld heb, dat ze nu meer willen hebben is toch niet echt mijn probleem?

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
EiT schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:47:
Dus ik zal die 340 overmaken en de rest kunnen ze bekijken. Er is geleverd voor bedrag waar ik de goederen voor besteld heb, dat ze nu meer willen hebben is toch niet echt mijn probleem?
Als je verder geen bericht (via telefoon of e-mail) hebt gehad, dan inderdaad is het prima zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Hoor net van thuisfront dat er een norton antivirus is geleverd zonder laptop :P
En 0 euro acceptgiro, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
FlyEragon schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:04:
Hoor net van thuisfront dat er een norton antivirus is geleverd zonder laptop :P
En 0 euro acceptgiro, lol
Hier ook alleen norton antivirus en geen laptop. Het lijkt erop dat diegenen die 2 laptops hebben besteld er 1 krijgen en die er 1 hebben besteld geen. Mijn wehkamp zegt dat de laptop vertraagd is door een sorteerfout en als ik hem niet binnen 1 week krijg ik contact moet maken met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:24
@androidlover: IK had ook die melding. Maar nu staat er "geen informatie".

Zal ook alleen norton krijgen denk ik

[ Voor 22% gewijzigd door karakedi op 07-08-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Dit soort grote bedrijven hebben alles geautomatiseerd. Pakketten worden automatisch aangemeld bij postorderbedrijven, als ze deze dan vervolgens terughalen in het magazijn dan blijft de melding van de zending staan. Vervolgens lijkt het pakket "zoek" wat meestal na 1 dag weer goedkomt. Hierop zegt Mijn Wehkamp dat het vertraagd is en de koerier dat het andere pakket 1 dag later komt. Aangezien Norton uit een ander magazijn komt is die niet op tijd tegengehouden en hebben mensen die wel ontvangen (samen met een acceptgiro).
Het heeft dus weinig nut om vast te houden aan de systeemmeldingen of wat een koerier zegt. Die systemen zijn waarschijnlijk niet gebouwd om deze fouten te verwerken ;)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:00
Wehkamp is hierin een stuk netter dan Bol.com, daar werd na veel communicatie uiteindelijk een andere laptop voor dezelfde prijs aangeboden. Wehkamp strooit meteen met € 300,00 aan cadeaubonnen, als je de laptop toch wilt behouden of bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 07-08-2013 12:51 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:49:
Wehkamp is hierin een stuk netter dan Bol.com, daar werd na veel communicatie uiteindelijk een andere laptop voor dezelfde prijs aangeboden. Wehkamp strooit meteen met € 300,00 aan cadeaubonnen, als je de laptop toch besteld.
Dat is in het verleden ook wel eens anders geweest. Het grappige is dat wanneer een bedrijf het een keer goed aanpakt (goede klantafhandeling, 'tegemoetkoming' en dus goede pr) men vaak de fouten uit verleden plots is vergeten.

Wil niet zeggen dat dit aanbod van Wehkamp zeer netjes is. Misschien zelfs wel té netjes ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
@Freakster86: Wehkamp is wel vaker heel schappelijk, zoals de Tab 8.9 actie voor de halve prijs. De bedoeling was er 100 te verkopen voor die prijs (binnen enkele minuten uitverkocht), maar alleen al door Tweakers waren er bijna 400 gekocht. En allemaal gewoon geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Heb eindelijk ook de mail gehad over de cadeaubonnen. Sraks op vakantie en de laptop komt tijdens mijn vakantie binnen, dus even bellen dan maar om het leveradres te wijzigen als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
RemcoDelft schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:13:
@Freakster86: Wehkamp is wel vaker heel schappelijk, zoals de Tab 8.9 actie voor de halve prijs. De bedoeling was er 100 te verkopen voor die prijs (binnen enkele minuten uitverkocht), maar alleen al door Tweakers waren er bijna 400 gekocht. En allemaal gewoon geleverd.
Inderdaad, er waren toen zelfs mensen die mailden dat de site het niet deed voor hun en die kregen alsnog de tablet aangeboden (en toen de Tab 8.9 was uitverkocht, kregen ze een duurder model voor hetzelfde bedrag aangeboden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook aangekomen, 1x Laptop, 1x Norton, acceptgiro voor €625. Bij mij lijkt dus alles te kloppen.

Kortingsbonnen worden idd pas na de zichttermijn afgegeven.
Logisch, anders zou iedereen de laptop gelijk terugsturen en dan alsnog met €300 korting (laptop staat inmiddels voor €659 op Wehkamp) bestellen, en uiteindelijk dus nog maar €359 betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Laatst online: 19:02
Ook de mail ontvangen... Wat moet ik hier nu mee.. Ik kan € 625 eigenlijk niet echt missen en om nou € 300,- aan bonnen aan te nemen die ik voorlopig toch niet gebruik.

Even over nadenken..

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 10:49
Thecola schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:54:
Ook de mail ontvangen... Wat moet ik hier nu mee.. Ik kan € 625 eigenlijk niet echt missen en om nou € 300,- aan bonnen aan te nemen die ik voorlopig toch niet gebruik.

Even over nadenken..
Dat had je je ook voor het bestellen kunnen bedenken. Maar zoals altijd gaat iedereen weer tegen beter weten in bestellen en vervolgens hier uithuilen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
ik huil niet hoor, 't is een top compensatie wat Wehkamp hier doet. Echter bestel ik daar nooit wat dus denk dat ik 'm toch maar ga weigeren.
Ik zou 'm ook op MP kunnen zetten voor € 550,- zoals andere clowns al doen maar ik heb heel geen zin in dat gedoe voor die paar euro's

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thecola schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:05:
Ik zou 'm ook op MP kunnen zetten voor € 550,- zoals andere clowns al doen
Ik zag het ook al, beetje sneu of toch Hollandse handelsgeest, wie zal het zeggen? Een ding is zeker, de Envy 4 MP prijs zal door het plotselinge aanbod zeker flink zakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Hier 2 emails ontvangen van DHL dat er in totaal 3 zendingen op mijn DHL servicepunt zijn aangekomen. Zal conform Mijn Wehkamp (ook) wel 1x een €625 laptop zijn en 2x Norton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:12:
[...]

Ik zag het ook al, beetje sneu of toch Hollandse handelsgeest, wie zal het zeggen? Een ding is zeker, de Envy 4 MP prijs zal door het plotselinge aanbod zeker flink zakken >:)
Had het ook gezien (3 keer - 2 keer dezelfde lijkt het) - sommige mensen willen overal een slaatje uit slaan ;)

Ik ben iig blij met de laptop, want er was er 1 aan vervanging toe en met de door Wehkamp geboden oplossing, heb ik ook besloten de laptop gewoon te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:02
Thecola schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:05:
ik huil niet hoor, 't is een top compensatie wat Wehkamp hier doet. Echter bestel ik daar nooit wat dus denk dat ik 'm toch maar ga weigeren.
Ik zou 'm ook op MP kunnen zetten voor € 550,- zoals andere clowns al doen maar ik heb heel geen zin in dat gedoe voor die paar euro's
Ik vind vooral de mensen die er gewoon 600 euro voor vragen schandalig. Lekker 250-300 euro verdienen (want dat doe je in principe met die bonnen), daarnaast wel blijven zeiken op Wehkamp omdat hij niet voor 325 werd geleverd....Gadverdamme |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Electromonkey op 07-08-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
:N Inmiddels ook op de V&A van tweakers

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Laatst online: 25-06-2024
Thecola schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:44:
:N Inmiddels ook op de V&A van tweakers
Op de V&A heeft dat alleen niet zo erg veel zin. De meeste mensen die daar kopen zijn ook op de hoogte van het forum. Op zijn minst zou ik 150 eurie eraf halen, dan deel je de winst 50/50 samen met je mede tweaker die de laptop graag wil hebben voor een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Electromonkey schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:36:
[...]

Ik vind vooral de mensen die er gewoon 600 euro voor vragen schandalig. Lekker 250-300 euro verdienen (want dat doe je in principe met die bonnen), daarnaast wel blijven zeiken op Wehkamp omdat hij niet voor 325 werd geleverd....Gadverdamme |:(
^^ dat dus ik vind het farizeeërs :X

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Zane11 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:51:
[...]

Op zijn minst zou ik 150 eurie eraf halen, dan deel je de winst 50/50 samen met je mede tweaker die de laptop graag wil hebben voor een mooie prijs.
Dat is best een goed idee eigenlijk.
Ik moet 635,- betalen incl verzendkosten. krijg een bon van 300,-
Dus 635,- minus 150,- mag iemand hem voor 485,- euro wel komen afhalen.
Koop ik van die bon een ipad-mini welke 315,- kost en waar ik dan uiteindelijk dus 165,- voor betaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
Ik kwam toevalligerwijs op de pagina van wehkamp terecht. Maar pas na het hele bonnenverhaal ben ik gaan googlen naar anderen met dezelfde communicatie en ben ik op dit forum topic uitgekomen.

Ik heb even nagevraagd of de waardebonnen ook in delen te besteden waren en heb hier als reactie op gekregen dat de bonnen alleen geldig zijn voor de laptop ofzo.. Heel wazig:

"De cadeaubon kunt u alleen voor de bestelling van de HP Envy 4-1170ed 14 inch ultrabook verzilveren."

Hebben jullie enig idee wat daarmee bedoeld wordt?
Ik heb inmiddels gereageerd dat ik er vanuit ga dat dit een fout is, en of ze kunnen bevestigen dat hij voor het hele assortiment geldig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje slag slaan uit het mazzeltje.. ach waarom niet, als je wat kan verdienen is het toch prima?
Ik heb niets te koop staan trouwens en had het ook niet gedaan maar als iemand dat doet..

600 vragen kan natuurlijk wel, gaat nog wat af want het blijft marktplaats.. kom je uit op 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Het is gewoon geweldig 8)7
hjs schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:58:
[...]

Dat is best een goed idee eigenlijk.
Ik moet 635,- betalen incl verzendkosten. krijg een bon van 300,-
Dus 635,- minus 150,- mag iemand hem voor 485,- euro wel komen afhalen.
Koop ik van die bon een ipad-mini welke 315,- kost en waar ik dan uiteindelijk dus 165,- voor betaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarKHunteR
Ik snap niet waarom sommige mensen er problemen mee hebben als mensen de laptop weer verkopen (voor welke prijs dan ook). Het aanbod is nu niet meer geldig dus voor iemand die hem voor minder dan de huidige prijs kan kopen is het nogsteeds een goede deal. De verkoper krijgt een beloning voor het spotten en snel reageren op de deal. Wehkamp is van haar oude voorraad af en heeft extra reclame/goodwill. Volgens mij wordt niemand er slechter van dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Libbz schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:07:
...

"De cadeaubon kunt u alleen voor de bestelling van de HP Envy 4-1170ed 14 inch ultrabook verzilveren."

...
Dat klinkt me eigenlijk als muziek in de oren, mits het betekent dat je de accepgiro niet betaaldt, tot de zichttermijn is verstreken, en deze dan verrekend met de bon die je nog krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:02
Quadradial schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:57:
[...]

^^ dat dus ik vind het farizeeërs :X
Het vereiste even een Google opdracht maar idd farizeeërs is een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zal de Envy niet verkopen, maar mensen die dit wel doen hypocriet noemen is onterecht. Slim inkopen/verkopen is precies wat Wehkamp, of welke winkel dan ook, zelf ook doet.

Wehkamp had de kortingsbonnen niet hoeven geven, een simpel mailtje met "sorry, typo, we cancellen je laptop" had ook gekund. Iets duidt er dus op dat klanttevredenheid meer waard is dan €300. (hoge winstmarge op de laptop misschien?)

Op deze manier kun je iedere handelaar die zijn waren duurder verkoopt dan ze inkoopt (iedereen die niet failliet wil gaan dus) wel bekritiseren.
In dit geval is het gewoon een kwestie van het goede, onwetende "slachtoffer" vinden. (hoewel: als ik het hele verhaal niet kende, en ik kocht een nieuwe Envy voor €600, zou ik nog steeds blij zijn..)

Daarnaast is de eerder genoemde deel-de-winst optie mi. behoorlijk sociaal, de tweaker in kwestie zit goed op te letten, vind een mooie deal en deelt die winst voor de helft met een ander, zonder dat de laatste daar iets voor heeft hoeven doen/risico lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldt de bon alleen voor de hp of ook andere producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:42:
Tegen mij is verteld dat het om algemene Wehkamp bonnen zijn, geldig voor 2 jaar en het gehele assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:42:
uit de mail
Om die reden willen wij u tegemoetkomen met een wehkamp.nl cadeaubon ter waarde van € 300,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Heeft iemand een directe nummer voor wehkamp?

Ben atm op schiphol en kan niet lekker browsen voor een nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 16:40
Telefoon (maandag - vrijdag 10.00 - 19.00 uur)
0900 9809 (€ 0,35 pm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Thanks, heb de leveradres kunnen wijzigen en het hele verhaaltje is mij ook bevestigd.

Edit: De laptop staat er nu voor 659 in (mijn wehkamp), had dat niet 625 moeten zijn ?

[ Voor 34% gewijzigd door FlyEragon op 07-08-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:34
Vanmiddag het mailtje gehad. Zojuist alleen Norton ontvangen. Ik ga denk ik wel akkoord met de regeling maar had toch wel verwacht dat de laptop vandaag zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Mensen die de laptop nou nog voor 325 krijgen?

Ik heb vandaag helemaal niks ontvangen :s De norton staat op 'vertraagd' en de laptop op 'geleverd'.

En ik zou een brief krijgen vandaag, ook niet ontvangen.

[ Voor 16% gewijzigd door Draakje5 op 07-08-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Laptop hangt nu aan de lader.
2 keer norton ontvangen, 1 keer laptop, 2 rekeningen - 1 van 341 met status betaald en 1 met 625,- nog te betalen. Zie wel hoe dat wordt opgelost, nu eerst maar eens aan de gang met de laptop.

Ik vind het een erg mooi ding trouwens, soort rubberachtige onderkant, metallic rood achtig qua kleur, en een geborsteld aluminium(look) boven en binnenkant.

Levering is kaal: laptop, lader en een 3 tal boekjes dan heb je het wel gehad ;)

Voelt iig luxe aan. Vooralsnog zeer happy hiermee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook zeer tevreden met de laptop. Ben als arme sloeber normaal alleen de sub-BBG-Budget laptops (350-400€) apparaten gewend. Dan is dit wel even een verademing :P.

Vlotte installatie, HP levert nauwelijks bloat mee. Accuduur is uitstekend. Opstarttijd tot Win 8 desktop: 11 seconden (vanuit shutdown) _/-\o_ . Waarschijnlijk niet vergelijkbaar met wanneer je een volwaardige SSD hebt, maar je merkt het verschil van die caching SSD tov een normale schijf toch wel!

Alleen het hele beats-audio gebeuren, wat een gebakken lucht. Nouja het blijven natuurlijk laptop speakertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:03
Vreemd genoeg heb ik alleen Norton ontvangen, geen laptop maar wel een factuur op 641 euro :( Nog maar even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 21:56
Draakje5 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 18:37:
Mensen die de laptop nou nog voor 325 krijgen?

Ik heb vandaag helemaal niks ontvangen :s De norton staat op 'vertraagd' en de laptop op 'geleverd'.

En ik zou een brief krijgen vandaag, ook niet ontvangen.
Euh:
Draakje5 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:14:
[...]

Had je wel een plezier willen doen, maar heb 'm zo net geannuleerd via de site..
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ja die van 625 euro. Die van 325 heb ik niet geannuleerd. DIe staat ook niet op geannuleerd op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
Mijn laptop is nog niet geleverd en mijn wehkamp zegt dat hij geleverd is. Als ik erop klik dan staat er
De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakket na een week nog niet geleverd is
ik verwacht hem vandaag wel binnen te krijgen eigenlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door androidlover op 08-08-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
androidlover schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:23:
Mijn laptop is nog niet geleverd en mijn wehkamp zegt dat hij geleverd is. Als ik erop klik dan staat er

[...]

ik verwacht hem vandaag wel binnen te krijgen eigenlijk.
Ik zou denk ik even bellen in jouw geval - bij mij staat hetzelfde, maar heb wel al een laptop binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
paulus_01 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:03:
[...]

Ik zou denk ik even bellen in jouw geval - bij mij staat hetzelfde, maar heb wel al een laptop binnen gekregen.
Gebeld, en hij wordt morgen geleverd. Heb al 325 betaald en ben benieuwd hoe ik die andere 300 moet betalen.

Dus een tip voor de mensen die ook de laptop nog niet hebben ontvangen. Bel wehkamp en ze sturen hem alsnog op.

[ Voor 13% gewijzigd door androidlover op 08-08-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Heb gebeld voor een adreswijziging en levering voor volgende week, maar nou staat de laptop voor 659 in mijn wehkamp. Had 625 moeten zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
FlyEragon schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:06:
Heb gebeld voor een adreswijziging en levering voor volgende week, maar nou staat de laptop voor 659 in mijn wehkamp. Had 625 moeten zijn denk ik.
Hier ook 659. Even wachten tot hij daadwerkelijk binnen is en anders maar wel bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
FlyEragon schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:06:
Bij mij zelfs 3x.

1x 325 euro.
1x 625 euro. (geannuleerd door mij)
En nu nog een keer 659 euro 8)7
Pagina: 1 2 3 4 Laatste