Hoe heb je dat gedaan? Ik zie de optie niet namelijk. Ik ga naar Mijn betaalgemak -> ik wil een betaling doen. Daar kan ik kiezen iDeal of incasso.Flapperbol schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 21:15:
@DarKHunteR:
Mij is dat wel gelukt met die verzekerings tegoedbod van €10.
Ik had nog een bestelling niet betaald (via acceptgiro) en heb toen onder andere die €10 bon kunnen gebruiken.
(Ik kon er wel maar één gebruiken)
Verwijderd
Zo werkt het helaas toch niet, ik kreeg zelfs een onderbod op de foutieve prijs bij een eerdere prijsfout.Zane11 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:51:
dan deel je de winst 50/50 samen met je mede tweaker die de laptop graag wil hebben voor een mooie prijs.

Ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen, Wehkamp gaat er tot nu nog 'redelijk' netjes mee om. Het aanbod is iig meer dan billijk.
Heb via facebook de laptop aangeboden voor 500,-
Eén persoon had belangstelling, maar was voor hem eigenlijk al boven budget.
Hem gewezen op de Lenovo van de vorige bestbuy guide.
Pakket komt vanmiddag en ga ik maar niet aannemen, was leuk de gok voor 325,- maar ja ik heb eigenlijk geen laptop nodig (upgrade mijn netbook met de 840 evo ssd zodra die beschikbaar is).
Eén persoon had belangstelling, maar was voor hem eigenlijk al boven budget.
Hem gewezen op de Lenovo van de vorige bestbuy guide.
Pakket komt vanmiddag en ga ik maar niet aannemen, was leuk de gok voor 325,- maar ja ik heb eigenlijk geen laptop nodig (upgrade mijn netbook met de 840 evo ssd zodra die beschikbaar is).
Ik had zelf een bestelling op Acceptgiro besteld, waardoor er nog betaald moest worden bij "Mijn betaalgemak".DarKHunteR schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 21:38:
[...]
Hoe heb je dat gedaan? Ik zie de optie niet namelijk. Ik ga naar Mijn betaalgemak -> ik wil een betaling doen. Daar kan ik kiezen iDeal of incasso.
Ik zie inderdaad niet de optie op een cadeaubon invoeren op die pagina, maar volgens mij heb ik het volgende gedaan:
Een (duur) item in mijn winkelwagen, bij betalen de cadeaubon invoeren en nog voordat je het resterende bedrag moet afrekenen de bestelling afbreken. Volgens mij is dan wel de cadeaubon geactiveerd op jou account en komt hij automatisch bij "Mijn betaalgemak" in de lijst te staan.

Hier zie je dat de waardebon een maand later is ingevoerd
Het resterende bedrag geprobeerd te laten betalen door incasso, maar waarom wehkamp twee keer €10 afschrijft en niet gewoon het volledige gevraagde bedrag is mij een raadsel.
Dit lukte mij dus in ieder geval met die €10 bon van de verzekeringssite van een week geleden
Nadat ik mijn order heb geannuleerd, en mijn geld heb teruggekregen mis ik nog de € 10,- aan verzendkosten. Deze heb ik wel betaald, alleen niet teruggekregen (terwijl de laptop niet verzonden is, aangezien ik 'vandaag' als leverdag had gekozen, en de order woensdag al geannuleerd had na telefonisch overleg met wehkamp).
Ik heb inmiddels een mailtje verstuurd en het uitgelegd, ik verwacht dan ook dat ik die € 10,- nog terugkrijg. Zijn er nog meer mensen waarbij dit het geval is?
Ik heb inmiddels een mailtje verstuurd en het uitgelegd, ik verwacht dan ook dat ik die € 10,- nog terugkrijg. Zijn er nog meer mensen waarbij dit het geval is?
Volgens mij moet je binnen 2 weken betalen zodat je die cadeaubonnen niet kan gebruiken zonder te betalen?Bockelaar schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:01:
niet om te stoken, maar als je nou niet binnen 2 weken betaald, en je hebt dan die kortingsbon al, hoef je dan net voor of na de 1e aanmaning (kost niks extra!) dan ook maar 625-300 = effectief dus nog steeds 325€ te betalen?
Deze is helemaal mooi:
V&A aangeboden: HP Envy 4-1170ed
Overigens zit ik nog in dubio, akkoord gaan met 2 laptops en € 600 euro aan waardebonnen of niet.
Overigens zit ik nog in dubio, akkoord gaan met 2 laptops en € 600 euro aan waardebonnen of niet.
Wat is daar erg aan, ik wat winst en de koper heeft de laptop ook goedkoper. Als ik die bon op MP zet krijg ik er max 250 voor en als de koper toevallig nog iets wilde kopen bij Wehkamp heeft ie de laptop voor 475. Scheelt toch weer 50 en 75 euro met die andere 2 die te koop staan.fredkroket schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:25:
Deze is helemaal mooi:
En die van 525 is nu gereserveerd dus ik zou ook 525 kunnen vragen maar doe dat dus bewust niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Ernemmer op 09-08-2013 09:30 ]
Het leest wel gek, die laptop voor 775,- 
maar dat is dus incl bon, dus eigenlijk voor 475,- en dat is erg netjes volgens mij.
maar dat is dus incl bon, dus eigenlijk voor 475,- en dat is erg netjes volgens mij.
Thnx voor de uitleg, ga ik zeker proberen als ze de bon al sturen voordat ik betaald hebFlapperbol schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:24:
[...]
....
Dit lukte mij dus in ieder geval met die €10 bon van de verzekeringssite van een week geleden
via mijn wehkamp kan je zelf bepalen wanneer je betaald dus ik ga het denk ik ook maar proberen!DarKHunteR schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:23:
[...]
Thnx voor de uitleg, ga ik zeker proberen als ze de bon al sturen voordat ik betaald heb
Heb de laptop binnen. Maar er zat wel een rekening bij van 668 euro terwijl ik al 341 euro had betaald. Dus ik gelijk gaan bellen naar wehkamp en na een lang gesprek was de conclusie dat ik 284 euro en geen 300 euro
moest overmaken naar wehkamp.
Mijn wehkamp geeft nu nog aan dat ik nog 668 euro moet overmaken maar ze zei dat na de zichtperiode van 14 dagen dit zal worden gewijzigd.

Mijn wehkamp geeft nu nog aan dat ik nog 668 euro moet overmaken maar ze zei dat na de zichtperiode van 14 dagen dit zal worden gewijzigd.
Dat is ook grappig, dan vergeten ze de heffingsbijdrage dus
Ik heb er maar een veiling van gemaakt, de advertentie is nu een stuk duidelijker.hjs schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:02:
Het leest wel gek, die laptop voor 775,-
Ik heb inmiddels bericht en heb ook de 9,95€ overige kosten weer terug gekregen. Top bedrijf dit!Qon schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:03:
Nadat ik mijn order heb geannuleerd, en mijn geld heb teruggekregen mis ik nog de € 10,- aan verzendkosten. Deze heb ik wel betaald, alleen niet teruggekregen (terwijl de laptop niet verzonden is, aangezien ik 'vandaag' als leverdag had gekozen, en de order woensdag al geannuleerd had na telefonisch overleg met wehkamp).
Krijg je de cadeaubon als hardcopy?
Ik wil geen digitale nl.
Ik wil geen digitale nl.
Ik neem aan dat het cadeaubonnen worden zoals je die kan vinden op wehkamp.nl, maar dat moet je aan Wehkamp vragen.
Zijn ze bij Wehkamp nou helemaal van de pot gerukt?
Woensdag heb ik de virusscanner ontvangen maar nog geen Ultrabook. Maar deze stond inmiddels op mijn Wehkamp account als geleverd.
Na vandaag contact met de klantenservice te hebben opgenomen blijkt de ultrabook retour te verzonden zijn i.v.m. sorteerfout. Ik krijg mijn geld binnen 2 weken terug gestort en kan hem dan eventueel opnieuw bestellen. Wegens het ongemak heb ik een waardebon gekregen van €10.
Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan en heb ze dit gemaild. Vooral niet omdat ik eerder een mail van ze ontvangen heb over de cadeaubon regeling.
Woensdag heb ik de virusscanner ontvangen maar nog geen Ultrabook. Maar deze stond inmiddels op mijn Wehkamp account als geleverd.
Na vandaag contact met de klantenservice te hebben opgenomen blijkt de ultrabook retour te verzonden zijn i.v.m. sorteerfout. Ik krijg mijn geld binnen 2 weken terug gestort en kan hem dan eventueel opnieuw bestellen. Wegens het ongemak heb ik een waardebon gekregen van €10.
Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan en heb ze dit gemaild. Vooral niet omdat ik eerder een mail van ze ontvangen heb over de cadeaubon regeling.
Die van mij staat ook op geleverd en heb ook nog niks. Vanmiddag even de klantenservice gebeld en die zeiden dat de laptop onderweg is. Volgens mij snapte ze het niet helemaal wat ik zei over kortingsbonnen en hoe het met deze laptop ging. Ook nog maar even gerageerd op de mail die had over de cadeaubon. Of ik dus echt een analoge bon krijg en wanneer ze mijn laptop gingen leveren. Nu waxhten op antwoord.
Handig gevonden.Flapperbol schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:24:
[...]
Ik had zelf een bestelling op Acceptgiro besteld, waardoor er nog betaald moest worden bij "Mijn betaalgemak".
Ik zie inderdaad niet de optie op een cadeaubon invoeren op die pagina, maar volgens mij heb ik het volgende gedaan:
Een (duur) item in mijn winkelwagen, bij betalen de cadeaubon invoeren en nog voordat je het resterende bedrag moet afrekenen de bestelling afbreken. Volgens mij is dan wel de cadeaubon geactiveerd op jou account en komt hij automatisch bij "Mijn betaalgemak" in de lijst te staan.
[afbeelding]
Hier zie je dat de waardebon een maand later is ingevoerd
Het resterende bedrag geprobeerd te laten betalen door incasso, maar waarom wehkamp twee keer €10 afschrijft en niet gewoon het volledige gevraagde bedrag is mij een raadsel.
Zou fijn zijn om zo van die cadeaubonnen af te komen; koop nooit wat bij Wehkamp.
Maar ik lees in de voorwaarden bij andere Wehkamp kortingscodes dat ze niet geldig zijn voor bepaalde producten en dat directe/indirecte uitbetaling van de bonnen verboden is (waaronder het bijschrijven van de waardebon op uw saldo bij wehkamp.nl). Zie bijv juni.
Ik neem aan dat voor de cadeaubonnen vergelijkbare voorwaarden gelden en dat ze er op een of andere manier wel een stokje voor steken dat je de cadeaubonnen kan gebruiken om de cadeaubonnen te betalen. (Ik weet ook niet niet hoe, want blijkbaar is de manier waarop de besteding van cadeaubonnen wordt verwerkt dat de waarde van de cadeaubon bij je saldo wordt opgeteld..)
@Dinah, @Fable, hebben jullie misschien de 625 laptop geannuleerd?
Nee, ik heb geen opdracht gegeven om de order te annuleren.jurk738 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 07:46:
[...]
@Dinah, @Fable, hebben jullie misschien de 625 laptop geannuleerd?
In mijn order overzicht staat nog steeds netjes de
- Norton €0 Bezorgd 7-8
- Ultrabook €325 Geleverd (verdere leveringsinformatie niet beschikbaar)
Bij mij heeft er nooit een 625 laptop in de lijst gestaan. De laptop staat nu op geretourneerd, ze veranderen nog wel eens zo te zien.
Iemand inzicht in het volgende?
Bij de ultrabook zou een gratis versie van Norton bij zitten. Om precies te zijn 'Norton 2013 upgrade + antitheft 1.0'.
Echter: heb ik een versie ontvangen die geen antitheft 1.0 bevat. Meer mensen met alleen de internet secutiry variant?
Het is dit artikel:
http://www.wehkamp.nl/gam...-user/C25_6HI_EDJ_781090/
Maar zonder de antitheft..
Het staat wel in de titel (antitheft), maar de afbeelding niet.
Bij de ultrabook zou een gratis versie van Norton bij zitten. Om precies te zijn 'Norton 2013 upgrade + antitheft 1.0'.
Echter: heb ik een versie ontvangen die geen antitheft 1.0 bevat. Meer mensen met alleen de internet secutiry variant?
Het is dit artikel:
http://www.wehkamp.nl/gam...-user/C25_6HI_EDJ_781090/
Maar zonder de antitheft..
Het staat wel in de titel (antitheft), maar de afbeelding niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Draakje5 op 10-08-2013 14:21 ]
Bij mijn bestellingen op de website staat nog 325 euro, de laptop is vandaag geleverd. Op de afleverbon staat ook 325. Ik heb wel het mailtje gehad over de kadobon, maar hier zie ik dus niks van terug in de communicatie of op de website. Zijn er meer mensen bij wie dit zo is? Het lijkt erop dat ik dus echt voor 325 klaar ben...
Mijn wehkamp.nl is aangepast. ik moet nu nog 343.95 betalen ipv 668 maar het zou 300 euro moeten zijn. Ik betaal nu nog steeds de nieuwe prijs van de laptop en niet de actieprijs.androidlover schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:43:
Heb de laptop binnen. Maar er zat wel een rekening bij van 668 euro terwijl ik al 341 euro had betaald. Dus ik gelijk gaan bellen naar wehkamp en na een lang gesprek was de conclusie dat ik 284 euro en geen 300 euromoest overmaken naar wehkamp.
Hier 2 accept giros gehad. de 325 was al betaald. andere nog niet. wacht de bonnen af en kijken of ik daarmee kan betalen.
iemand al een reinstall gedaan van win8 erop? hij vind bij de setup me disken niet.
heb volgende al geprobeerd zonder succes
http://answers.microsoft....a9-4e05-85cd-542ca71f621d
iemand al een reinstall gedaan van win8 erop? hij vind bij de setup me disken niet.
heb volgende al geprobeerd zonder succes
http://answers.microsoft....a9-4e05-85cd-542ca71f621d
Wehkamp verkoopt ook Pampers bijvoorbeeld, iemand met kinderen kan je dus redelijk eenvoudig van je voorraad bonnen afhelpen.jurk738 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 07:46:
Zou fijn zijn om zo van die cadeaubonnen af te komen; koop nooit wat bij Wehkamp.
En wat velen ook niet weten..RemcoDelft schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:56:
[...]
Wehkamp verkoopt ook Pampers bijvoorbeeld, iemand met kinderen kan je dus redelijk eenvoudig van je voorraad bonnen afhelpen.
http://www.wehkamp.nl/mooi-gezond/intimiteit/C29_9IJ/
Mocht je toevallig eens iets in die hoek willen uitproberen
Inderdaad, hier altijd pamper van wehkampRemcoDelft schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:56:
[...]
Wehkamp verkoopt ook Pampers bijvoorbeeld, iemand met kinderen kan je dus redelijk eenvoudig van je voorraad bonnen afhelpen.
Hebben er nog meer mensen hun laptop nog niet binnen? Mijn status is nog niet veranderd en staat sinds vorige week nog steeds op 'in behandeling'. Ik heb wel de mail ontvangen waarbij de 300E aan bonnen wordt beloofd.
Ik heb hen vandaag voor de tweede keer gemaild (afgelopen donderdag zeiden ze dat ik moest afwachten tot betreffende afdeling de status zou veranderen)..
Ik heb hen vandaag voor de tweede keer gemaild (afgelopen donderdag zeiden ze dat ik moest afwachten tot betreffende afdeling de status zou veranderen)..
toettoett
Ik krijg net een mail van wehkamp
Lijkt erop dat de verwijderingsbijdrage niet verwijderd is.
Ik heb het pakket geweigerd, maar er staat een rekening van 6,05.Je rekening staat voor je klaar op Mijn wehkamp.nl. Je vindt er jouw openstaande saldo en kan hier direct betalen met iDEAL.
Lijkt erop dat de verwijderingsbijdrage niet verwijderd is.
Vandaag staat inmiddels alles op geretourneerd bij mij. Ze reageren erg traag (althans, de backoffice) op mail. Afgelopen vrijdag even gebeld, en ik moest nog heel even wachten op reactie werd toen aangegeven.Thecola schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:41:
Hebben er nog meer mensen hun laptop nog niet binnen? Mijn status is nog niet veranderd en staat sinds vorige week nog steeds op 'in behandeling'. Ik heb wel de mail ontvangen waarbij de 300E aan bonnen wordt beloofd.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Draakje5 op 12-08-2013 23:40 ]
Heb afgelopen donderdag 2 laptops en 1 Norton ontvangen, en 1 acceptgiro met € 641,- en 1 met € 341,-. Heb afgelopen vrijdag de laptop met de € 641,- acceptgiro retour gestuurd, en de acceptgiro van € 341,- gewoon betaald.
Ben net gebeld door Wehkamp dat ze het hierbij laten, dus ik hoef niet nog € 300,- bij te betalen en ontvang dus ook geen waardebonnen. Erg netjes afgehandeld zo!
Ben net gebeld door Wehkamp dat ze het hierbij laten, dus ik hoef niet nog € 300,- bij te betalen en ontvang dus ook geen waardebonnen. Erg netjes afgehandeld zo!
5520 Wp op WZW PVOutput
Met alle respect, maar dan gaan we dat natuurlijk ook eisen (diegene die een waardebon zouden krijgen).Phr34k schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:13:
Heb afgelopen donderdag 2 laptops en 1 Norton ontvangen, en 1 acceptgiro met € 641,- en 1 met € 341,-. Heb afgelopen vrijdag de laptop met de € 641,- acceptgiro retour gestuurd, en de acceptgiro van € 341,- gewoon betaald.
Ben net gebeld door Wehkamp dat ze het hierbij laten, dus ik hoef niet nog € 300,- bij te betalen en ontvang dus ook geen waardebonnen. Erg netjes afgehandeld zo!![]()
Volgens mij heb je niets te eisen, en heb ik gewoon geluk gehad... Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.Draakje5 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:16:
[...]
Met alle respect, maar dan gaan we dat natuurlijk ook eisen (diegene die een waardebon zouden krijgen).
5520 Wp op WZW PVOutput
Phr34k schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:53:
[...]
Volgens mij heb je niets te eisen, en heb ik gewoon geluk gehad... Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.
Phr34k schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:53:
[...]
Volgens mij heb je niets te eisen, en heb ik gewoon geluk gehad... Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.
Laat maar horen of het gelukt is. Als het jou lukt ga ik het ook proberen.Draakje5 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:16:
[...]
Met alle respect, maar dan gaan we dat natuurlijk ook eisen (diegene die een waardebon zouden krijgen).
.
[ Voor 99% gewijzigd door Draakje5 op 13-08-2013 20:26 ]
Kennis is zojuist gebeld door Wehkamp - hij mag de laptop houden en hoeft geen extra bonnen meer te kopen.
Hij heeft wel die mail gehad.
Hopen dat ik ook gebeld wordt
Dat zou fantastisch zijn! Heeft hij hier om gevraagd?paulus_01 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:33:
Kennis is zojuist gebeld door Wehkamp - hij mag de laptop houden en hoeft geen extra bonnen meer te kopen.
Niet dat ik weet.androidlover schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:48:
[...]
Dat zou fantastisch zijn! Heeft hij hier om gevraagd?
Wat had hij op zijn factuur staan? 325 of 625? Want ik kan me voorstellen dat hij geen bonnen hoeft te kopen als ze vergeten zijn de prijs aan te passen, net als bij Phr34k.paulus_01 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:33:
Ik moet nog 300 euro betalen en krijg daarvoor 300 euro aan waardebonnen. Maar als ik nu naar Wehkamp bel en vertel dat ik geen interesse heb in 300 euro aan waardebonnen zou ik dan een kans maken?
Ik heb gemaild dat ik niet meer dan 325 wilde betalen per laptop (had 2 laptops). Keurig uitgeleverd voor 325 per stuk, zonder bonnen.
Had oorspronkelijk ook het voorstel gehad van de 625 per laptop.
Nee heb je, Ja kun je krijgen.androidlover schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:22:
Ik moet nog 300 euro betalen en krijg daarvoor 300 euro aan waardebonnen. Maar als ik nu naar Wehkamp bel en vertel dat ik geen interesse heb in 300 euro aan waardebonnen zou ik dan een kans maken?
Maar 300 euro aan waardebonnen is natuurlijk voor hun een stuk minder geld dan 300 euro.
(btw, inkoop - verkoopprijs verschil, etc)
Heb ze maar eens gemaild. Ik zal het antwoord online zetten.hjs schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:25:
[...]
Nee heb je, Ja kun je krijgen.
Maar 300 euro aan waardebonnen is natuurlijk voor hun een stuk minder geld dan 300 euro.
(btw, inkoop - verkoopprijs verschil, etc)
Wat stond er op de fakturen die je bij de laptops kreeg?fredkroket schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:24:
Ik heb gemaild dat ik niet meer dan 325 wilde betalen per laptop (had 2 laptops). Keurig uitgeleverd voor 325 per stuk, zonder bonnen.
Ik begrijp dat er toch een aantal laptops zijn uitgeleverd met een faktuur van €325. Ik kan me voorstellen dat Wehkamp het voor deze gevallen het erbij laat zitten, lees: alleen €325 betalen en geen cadeaubonnen kopen. Of is er iemand die een faktuur van €625 heeft ontvangen en die het voor elkaar heeft gekregen om de laptop toch voor €325 zonder cadeaubonnen te krijgen?
Bij mij zat er geen factuur bij voor 325, alleen een acceptgiro voor 325, ik heb hem uiteindelijk ook voor die prijs gekregen toen ik daar over mailde (dus geen kortings bonnen e.d.)
Druk en zetfouten voorbehouden.
Ik heb een factiur van 625 en heb hiervoor gemaild. Ik laat het antwoord weten.jurk738 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:41:
[...]
Wat stond er op de fakturen die je bij de laptops kreeg?
Ik begrijp dat er toch een aantal laptops zijn uitgeleverd met een faktuur van €325. Ik kan me voorstellen dat Wehkamp het voor deze gevallen het erbij laat zitten, lees: alleen €325 betalen en geen cadeaubonnen kopen. Of is er iemand die een faktuur van €625 heeft ontvangen en die het voor elkaar heeft gekregen om de laptop toch voor €325 zonder cadeaubonnen te krijgen?
Het is niet gelukt. Ik krijg nog gewoon de waardebonnen.androidlover schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:11:
[...]
Ik heb een factiur van 625 en heb hiervoor gemaild. Ik laat het antwoord weten.
Wat was de reactie als ik vragen mag?androidlover schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:52:
[...]
Het is niet gelukt. Ik krijg nog gewoon de waardebonnen.
Toen ik door Wehkamp gebeld werd, ben ik akkoord gegaan met deze regeling (300 bijbetalen en waardebonnen voor in de plaats).
Echter, ik heb toen specifiek gevraagd of iedereen dezelfde behandeling zou krijgen en niemand de laptop geleverd zou krijgen, zonder de bonnen te hoeven afnemen.
Mij is telefonisch bevestigd dat dit zo is.
Nu is dit dus niet het geval en denk ik dat hier wel op terug te duwen zou moeten zijn.
Daarom ben ik ook erg benieuwd wat ze hebben teruggestuurd.
Denk dat het vooral afhangt of je de laptop voor 325 hebt gehad, ik heb namelijk nooit iets gezien dat deze 625 zou moeten kosten behalve de mail die iedereen gehad heeft. Maar nooit een factuur/acceptgiro voor 625 ontvangen.
Denk dat het dus bij een aantal mensen wel de 'juiste' acceptgiro/factuur gehad hebben (625) en bij een aantal was de laptop al onderweg dus die hebben alleen de 325 ontvangen.
Denk dat het dus bij een aantal mensen wel de 'juiste' acceptgiro/factuur gehad hebben (625) en bij een aantal was de laptop al onderweg dus die hebben alleen de 325 ontvangen.
Dat snap ik, maar daarmee is wel de toezegging onjuist en vraag ik me af of er mogelijkheden zijn om onder die bonnen uit te komen.
Die 300,- krijgt mn vriendin wel op, maar ik hou liever de vrijheid.
Die 300,- krijgt mn vriendin wel op, maar ik hou liever de vrijheid.
de reactie:paulus_01 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:44:
[...]
Wat was de reactie als ik vragen mag?
Toen ik door Wehkamp gebeld werd, ben ik akkoord gegaan met deze regeling (300 bijbetalen en waardebonnen voor in de plaats).
Echter, ik heb toen specifiek gevraagd of iedereen dezelfde behandeling zou krijgen en niemand de laptop geleverd zou krijgen, zonder de bonnen te hoeven afnemen.
Mij is telefonisch bevestigd dat dit zo is.
Nu is dit dus niet het geval en denk ik dat hier wel op terug te duwen zou moeten zijn.
Daarom ben ik ook erg benieuwd wat ze hebben teruggestuurd.
Begrijpelijk dat uw voorkeur uitgaat naar de waardebon die u kunt gebruiken bij de betaling.
Echter worden de waardebonnen wel opgestuurd. U kunt de betaling ter waarde van 300 euro alvast doen en als u de waardebon ontvangt kunt u deze verzilveren voor uw eerstvolgende bestelling.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Dat is echt een heel magere reactie.....denk dat ik ook maar eens ga mailen.
thanks
Laat de reactie maar horen.paulus_01 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 03:33:
[...]
Dat is echt een heel magere reactie.....denk dat ik ook maar eens ga mailen.
thanks
Ik krijg de cadeaukaarten morgen geleverd, hoorde ik net via een mailtje.
Dus je hebt 'm 2 weken geleden ontvangen neem ik aan? Dan krijg ik ze hopelijk volgende week donderdag
toettoett
Verwijderd
Zelfde mailtje viel hier net ook in de mailbox. De bonnen komen per pakket-post, ben benieuwd of ze ze ook gewoon door de brievenbus gooien.DarKHunteR schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:32:
Nee, want selektvracht gaat niet door de brievenbusVerwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:12:
[...]
Zelfde mailtje viel hier net ook in de mailbox. De bonnen komen per pakket-post, ben benieuwd of ze ze ook gewoon door de brievenbus gooien.
Al zou je ze wel door de brievenbus willen trekken, als ze je een dag voor niets thuis hebben laten wachten en online vrolijk de status "niet thuis" durven in te vullen. Dat is mij gebeurd met de bezorging van deze laptop.Draakje5 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:44:
[...]
Nee, want selektvracht gaat niet door de brievenbus
Tja geen idee, ze bezorgen wel van heel vroeg 's ochtends tot 9 uur 's avonds..Flabbergast schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:52:
[...]
Al zou je ze wel door de brievenbus willen trekken, als ze je een dag voor niets thuis hebben laten wachten en online vrolijk de status "niet thuis" durven in te vullen. Dat is mij gebeurd met de bezorging van deze laptop.
Sowieso een klacht indienen, kan best zijn dat de bezorger heeft gedacht dat jouw route te ver lag van alle andere huizen en dus tijd en geld wilde besparen om niet naar jou toe te gaan, als er vaker geklaagd worden kan dat best tot ontslag leiden.
Dat zou het doel natuurlijk niet moeten zijnDraakje5 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:26:
[...]
Tja geen idee, ze bezorgen wel van heel vroeg 's ochtends tot 9 uur 's avonds..
Sowieso een klacht indienen, kan best zijn dat de bezorger heeft gedacht dat jouw route te ver lag van alle andere huizen en dus tijd en geld wilde besparen om niet naar jou toe te gaan, als er vaker geklaagd worden kan dat best tot ontslag leiden.
Zulke mensen verzieken het wel voor iedereen. Ik zou een klacht indienen. Maar als je dat niet wilt doe je het niet.paulus_01 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:30:
[...]
Dat zou het doel natuurlijk niet moeten zijn
Het kan overigens best zijn dat op hetzelfde tijdstip nu iemand anders komt, is niet altijd dezelfde die rijdt aangezien ze 's ochtends hun eigen pakketjes mogen uitkiezen.
Ik heb ook een klacht ingediend, via Wehkamp, en de bezorger er de volgende dag op aangesproken. Hij was het niet geweest zei hij, maar voegde er ook heel laconiek aan toe: "dat gebeurt weleens als we teveel pakjes hebben". Op mijn "dat kan toch niet" kwam nog slechts een ongeïnteresseerd "tja" uit zijn mond.Draakje5 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:34:
[...]
Zulke mensen verzieken het wel voor iedereen. Ik zou een klacht indienen. Maar als je dat niet wilt doe je het niet.
Het kan overigens best zijn dat op hetzelfde tijdstip nu iemand anders komt, is niet altijd dezelfde die rijdt aangezien ze 's ochtends hun eigen pakketjes mogen uitkiezen.
Nou, ben erg benieuwd of de betaalmethode van Flapperbol werkt met de cadeaubonnen.DarKHunteR schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:32:
Ik heb zelf de laptop op za 10 aug in ontvangst genomen en kan dus evt t/m vr 23 aug nog retourneren.
Wel meteen een toffe tas er bij gekocht :-)
http://www.knomobags.com/...k-15-laptop-bag-1802.html
Vandaag ontvangen, wat een pracht ding.
http://www.knomobags.com/...k-15-laptop-bag-1802.html
Vandaag ontvangen, wat een pracht ding.
[ Voor 14% gewijzigd door Draakje5 op 20-08-2013 20:49 ]
Geen bonnen hier maar hoef niet meer te betalen. Had hierom gevraagd en konden uitzondering maken.
Ik weet redelijk hoe het werkt, maar ontslag zou wat mij betreft niet het doel moeten zijn.Draakje5 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:34:
[...]
Zulke mensen verzieken het wel voor iedereen. Ik zou een klacht indienen. Maar als je dat niet wilt doe je het niet.
De klacht snap ik, met als doel normale levering
Overigens heb ik ook het tegenovergestelde meegemaakt - een bezorger die buiten werktijd nog even langskomt omdat hij toch terug naar huis reed en langs onze woning kwam - krijgt hij dan extra geld??
Oh helemaal vergeten - ik heb ook bericht gehad dat ik niks meer hoef te betalenandroidlover schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:31:
Geen bonnen hier maar hoef niet meer te betalen. Had hierom gevraagd en konden uitzondering maken.
Hoe heb je dat geregeld?paulus_01 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:45:
[...]
Oh helemaal vergeten - ik heb ook bericht gehad dat ik niks meer hoef te betalen
Ik heb ontvangen: 1 laptop, 1 factuur van €625, 1 factuur van €325, 2x Norton. Maar Wehkamp is het er vooralsnog niet mee eens dat ik de laptop voor €325 wil, dwz zonder cadeaubonnen.
Zowel ik als 2 kennissen hebben dit kunnen regelen.
Gewoon mail gestuurd.
Gewoon mail gestuurd.
Ook ik heb de laptop binnen(ja, vandaag pas) maar met factuur van normale prijs nu. Kan je met ons delen wat je in de mail gezet hebt?
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
Wel, had je al betaald of niet?
Ik heb een bevestigde betaling voor een laptop van 325,-, misschien dat dat scheelt.
Ik heb een bevestigde betaling voor een laptop van 325,-, misschien dat dat scheelt.
Ik had als betaalmethode acceptgiro gekozen. Nog niet betaald dus. Ik heb in 2012 eens iets bij ze besteld. Ben dus wel een bekende klant.paulus_01 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:08:
Wel, had je al betaald of niet?
Mailtje gestuurd dat ik graag de kadobonnen wou ontvangen, of dat het bedrag van 300 in mindering werd gebracht op de bestelling. Ze hebben de 300 euro in mindering gebracht 
Was een acceptgiro bestelling
Was een acceptgiro bestelling
[ Voor 8% gewijzigd door FlyEragon op 21-08-2013 15:09 ]
Conclusie: Alles behoorlijk net geregeld door Wehkamp
3 cadeaubonnen vandaag ontvangen van 100 euro ps
Iemand overigens nagevraagd of die 2e Norton terug moet?
Zojuist de cadeaubonnen ontvangen. De methode werkt, dus ik heb de laatste 300 euro van de laptop betaald met de cadeaubonnenjurk738 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:30:
[...]
Nou, ben erg benieuwd of de betaalmethode van Flapperbol werkt met de cadeaubonnen.
Ik heb zelf de laptop op za 10 aug in ontvangst genomen en kan dus evt t/m vr 23 aug nog retourneren.
Serieus? Dus doen alsof je het afrekent, maar net voor het einde afbreken, dus niet bestellen. Dan worden ze op je rekening verwerkt?DarKHunteR schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:13:
[...]
Zojuist de cadeaubonnen ontvangen. De methode werkt, dus ik heb de laatste 300 euro van de laptop betaald met de cadeaubonnen
Ja gewoon wat in je mandje doen (natuurlijk wel iets wat duurder is dan € 300Draakje5 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:16:
[...]
Serieus? Dus doen alsof je het afrekent, maar net voor het einde afbreken, dus niet bestellen. Dan worden ze op je rekening verwerkt?
[ Voor 6% gewijzigd door DarKHunteR op 21-08-2013 19:26 ]
Als je het nog eens probeert die code's te gebruiken, geeft die dan aan dat de code onjuist / niet geldig is?DarKHunteR schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:26:
[...]
Ja gewoon wat in je mandje doen (natuurlijk wel iets wat duurder is dan € 300), dan bij betalen die dingen verzilveren en dan gewoon terug gaan.
Kan me nl goed indenken dat het lijkt alsof het verzilverd is, maar op je rekeningoverzicht dat je per maand krijgt, toch nog 300 euro straks staat om te betalen. Tenzij je de code dus niet meer kan gebruiken..
Ik heb het even voor je geprobeerd. Hij zegt dan: Er staat geen saldo op de opgegeven cadeaubon.Draakje5 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:30:
[...]
Als je het nog eens probeert die code's te gebruiken, geeft die dan aan dat de code onjuist / niet geldig is?
Kan me nl goed indenken dat het lijkt alsof het verzilverd is, maar op je rekeningoverzicht dat je per maand krijgt, toch nog 300 euro straks staat om te betalen. Tenzij je de code dus niet meer kan gebruiken..
Het tegoed is dus echt overgeschreven naar je account, is ook te zien in je rekeningoverzicht.
Edit
[ Voor 99% gewijzigd door Draakje5 op 21-08-2013 20:21 ]
Verwijderd
Bij mij werkt dit ook. Zoals hiervoor gezegd:
- Item van >300€ in je winkelwagen
- doorgaan tot stap "Betalen".
- Klik op Verzilver cadeaubon
- 3x code invoeren
- Klik op "Vorige"
- Item uit je winkelwagentje gooien
In je Mijn Betaalgemak staan de bonnen nu als verzilverd, worden van je saldo afgehaald.
Actuele Saldo (dus ong 300€ nu), betalen via IDeal, klaar!
- Item van >300€ in je winkelwagen
- doorgaan tot stap "Betalen".
- Klik op Verzilver cadeaubon
- 3x code invoeren
- Klik op "Vorige"
- Item uit je winkelwagentje gooien
In je Mijn Betaalgemak staan de bonnen nu als verzilverd, worden van je saldo afgehaald.
Actuele Saldo (dus ong 300€ nu), betalen via IDeal, klaar!
Hou er wel rekening mee dat in de voorwaarden staat dat dit niet is toegestaan.
Dus ze zouden eventueel moeilijk kunnen doen, verwacht het niet.
Dus ze zouden eventueel moeilijk kunnen doen, verwacht het niet.
Ik had dinsdagavond per email nog eens verzocht om de cadeaubonnen achterwege te laten. Vandaag nog steeds geen reactie van Wehkamp, dus maar eens gebeld. De dame kon mijn email niet terugvinden (ik heb wel een ontvangstbevestiging gehad), en begreep niets van mijn cadeaubonnenverhaal. Ze heeft beloofd dat ik alsnog een reactie krijg, binnen een week. Pff gaat lekker vlot daar, not.
Ik heb ondertussen ook geen verzendbericht van de cadeabonnen ontvangen, wat ik eigenlijk wel had verwacht.
Nog meer mensen die op bericht of cadeaubonnen zitten te wachten?
Edit: Zojuist bericht ontvangen dat er €300 euro in mindering is gebracht op mijn saldo (ipv de cadeaubonnen). :-)
Ik heb ondertussen ook geen verzendbericht van de cadeabonnen ontvangen, wat ik eigenlijk wel had verwacht.
Nog meer mensen die op bericht of cadeaubonnen zitten te wachten?
Edit: Zojuist bericht ontvangen dat er €300 euro in mindering is gebracht op mijn saldo (ipv de cadeaubonnen). :-)
[ Voor 9% gewijzigd door jurk738 op 27-08-2013 12:37 ]
Bericht van vermindering heb ik eerst ok gehad,maar dat bleek later te zijn voor de 300 euro aan kadobonnen die ze opsturen, zodat de bonnen gratis zijn.
*knip* spam
[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 02-09-2013 16:17 ]
Van het kastje naar de muur lopen...
Is helemaal goedgekomen hier. Heb geen cadeaubonnen gezien. Heb (mbv deze code: http://gathering.tweakers...message/40769743#40769743 ) €333,50 betaald.FlyEragon schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:19:
Bericht van vermindering heb ik eerst ok gehad,maar dat bleek later te zijn voor de 300 euro aan kadobonnen die ze opsturen, zodat de bonnen gratis zijn.
Moet nog wel wennen aan die fn-toets; bijv alt-F4 is ineens een stuk moeilijker. Verder helemaal blij mee.
Voor de cadeaubonnen moet je ook op de mail reageren.
En xx keer €7,5 korting gebruiken gaat er echt niet door komen hoor.. Tenminste, als ze erachter komen ben je flink de sjaak want dat is gewoon misbruik van het systeem maken, bewust.
En xx keer €7,5 korting gebruiken gaat er echt niet door komen hoor.. Tenminste, als ze erachter komen ben je flink de sjaak want dat is gewoon misbruik van het systeem maken, bewust.
[ Voor 8% gewijzigd door Draakje5 op 06-09-2013 09:41 ]
In de bios kan je het omzettenjurk738 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:21:
[...]
Is helemaal goedgekomen hier. Heb geen cadeaubonnen gezien. Heb (mbv deze code: http://gathering.tweakers...message/40769743#40769743 ) €333,50 betaald.
Moet nog wel wennen aan die fn-toets; bijv alt-F4 is ineens een stuk moeilijker. Verder helemaal blij mee.
http://h30434.www3.hp.com...lock-the-FN-key/m-p/45847