Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Morrar schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:34:
Maar ik vermoed ook dat de kandidaten er voor op TV nog een schepje bovenop doen 'voor de lol' en om meer kans te maken op de prijs.
Nee, sommige mensen (timo) zijn gewoon randebielen. Het is de magie knippen en plakken wat het iets meer accentueert.

Immers, mensen staan 100 ballen te vangen. Iedere 5 seconden wordt een bal geschoten

5x100 ballen = 500 seconden
500 seconden = 8 minuut 20 seconden per deelnemer

Dat hele stukje heeft misschein 2/3 minuten geduurd. Oftewel: knip de saaie momenten er uit (iemand vangt 11 ballen) en plak de opmerkelijke momenten er in (timo gooit een bal in het gezicht van zijn vriendin!?)

tadaaaa, televisie :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 18:38

AzzKickah

06-CENSORED

Er is nog maar 1 mannelijke deelnemer over, bedenk ik me net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Nou, nee toch?

-dat blowertje
-dat studentje (Matthijs?)
-Timo

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 14:45
Suicyder schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:25:
[...]

Klopt, zoals Shriejan haalt hem wel, maar is erna overmoedig geworden.
Maar een Timo of die blonde lachmiep had nooit een rijbewijs mogen hebben. Ik snap namelijk niet hoe je niet kan weten waar een rem zit en toch je examen kan halen...
Examen halen ze nu geen van allen. Maar je ontwikkelt pas een rijstijl in de jaren dat je net je rijbewijs hebt. En daar is het fout gegaan bij de meeste.
Eentje heeft 30 jaar niet in een auto gezeten. Een ander heeft een ongeluk gehad waardoor hij zn zelfvertrouwen kwijt is. En de rest heeft blijkbaar een strenge volwassene naast hem nodig die hem op zn flikker geeft als hij iets achterlijks doet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

A-Tray schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:58:
Nou, nee toch?

-dat blowertje
-dat studentje (Matthijs?)
-Timo
Ja nou.. precies ja :P

Als ik die Matthijs en vooral die Timo bezig zie of hoor praten, is het woord 'mannelijk' wel het allerlaatste wat in me op komt :X

[ Voor 24% gewijzigd door AzzKickah op 04-09-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
AzzKickah schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:26:
[...]
Als ik die Matthijs en vooral die Timo bezig zie of hoor praten, is het woord 'mannelijk' wel het allerlaatste wat in me op komt :X
Inderdaad. En grote kans dat die blow-dude volgende week naar huis gaat en dan is het een girlie-show :/

R7 9700X / GB B650 Gaming X AX / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Cheshire schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:52:
[...]

Inderdaad. En grote kans dat die blow-dude volgende week naar huis gaat en dan is het een girlie-show :/
Ik heb liever dat die Mirdin weggaat (die blonde k** die alles weglacht), want wow wat irriteer ik me aan haar zeg. Echt ernstig :D

Maar ik vind het programma zo leuk dat ik wel blijf kijken :P

[ Voor 8% gewijzigd door AzzKickah op 04-09-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
AzzKickah schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:55:
[...]

Ik heb liever dat die Mirdin weggaat (die blonde k** die alles weglacht), want wow wat irriteer ik me aan haar zeg. Echt ernstig :D

Maar ik vind het programma zo leuk dat ik wel blijf kijken :P
Die kom in anders liever niet tegen op de weg...
Iets onverwachts op de weg: Handen voor je ogen en gas geven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Sowieso, die hand voor de ogen types.. Die moet je standrechtelijk afschieten.. Misschien een beetje extreme gedachtengang, maar komop.. Met hun achter het stuur is een auto zeker een moordwapen..

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20
Destruction schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:49:
Sowieso, die hand voor de ogen types.. Die moet je standrechtelijk afschieten.. Misschien een beetje extreme gedachtengang, maar komop.. Met hun achter het stuur is een auto zeker een moordwapen..
De preview van komende aflevering belooft ook wat. Auto achteruit laten rollen en dan roepen "Hij stopt niet hij stopt niet, er is echt wat mis met deze auto!"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb ooit mijn brommer uitgeleend toen ik 16 was aan zo'n gas er op houden en niet remmen maar wel in paniek raken type. Ik geloof dat de rit eindigde in de gemeentetuin met 50 km per uur. Snappen doe ik het nog niet :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

RocketKoen schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:26:
[...]

Die kom in anders liever niet tegen op de weg...
Iets onverwachts op de weg: Handen voor je ogen en gas geven.
Dat was Timo :P Ook een wijf, dat wel

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Timo zit in het verkeerde body :P

Johann Sebastian Bach

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja, met de hersens van een 4-jarige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 13:22
Hier zouden echt kamervragen over gesteld moeten worden. HOE hebben die mensen ooit hun rijbewijs gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Brammos85 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:44:
Hier zouden echt kamervragen over gesteld moeten worden. HOE hebben die mensen ooit hun rijbewijs gehaald?
Dat is niet zo moeilijk hoor... Je hoeft je rijbewijs maar 1x te halen.
Je zou mensen elke x jaar opnieuw examen kunnen laten doen. Maar ik denk niet dat je daar veel vrienden mee maakt.
Of mensen die niet kunnen rijden hun rijbewijs eerder afpakken. Maar dan moet je ze wel eerst betrappen. En agenten die automobilisten pesten ipv boeven vangen is ook niet heel populair.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Het ligt er wel aan hoe de automobilist gepest wordt.. Vaak is het simpel vangen op te hard rijden.. Terwijl je ook juist de 30-bij-50 rijders moet aanpakken...

Men richt zich teveel op de hufters, en niet op de sufkutten.. Laat ze het nou eens anders doen, dat gaat zo veel schelen..

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Destruction schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:44:
Het ligt er wel aan hoe de automobilist gepest wordt.. Vaak is het simpel vangen op te hard rijden.. Terwijl je ook juist de 30-bij-50 rijders moet aanpakken...

Men richt zich teveel op de hufters, en niet op de sufkutten.. Laat ze het nou eens anders doen, dat gaat zo veel schelen..
Vorige week al een hele rel toen de EU voorstelde een systeem te verplichten dat de snelheid van auto's automatisch begrenst.

Je kan eigenlijk niet zoveel doen.
Of je moet ergens geld vandaan halen om 10.000 extra video surveillance wagens te laten rijden. Of een soort boordcomputer die je rijgedrag kan analyseren ontwikkelen en verplichten.
Als je kijkt naar de reactie op een kastje in de auto voor rekeningrijden, gaat dat laatste ook niet gebeuren. Tenzij Al-quada een aanslag doet met oma's die 30 rijden op de snelweg (want tegen terrorisme mag alles).

Ik zie meer kans op een toekomst waar wij onze kleinkinderen vertellen over hoe je vroeger zelf de auto moest/mocht besturen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

RocketKoen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:02:
[...]

Vorige week al een hele rel toen de EU voorstelde een systeem te verplichten dat de snelheid van auto's automatisch begrenst.

Je kan eigenlijk niet zoveel doen.
Of je moet ergens geld vandaan halen om 10.000 extra video surveillance wagens te laten rijden. Of een soort boordcomputer die je rijgedrag kan analyseren ontwikkelen en verplichten.
Als je kijkt naar de reactie op een kastje in de auto voor rekeningrijden, gaat dat laatste ook niet gebeuren. Tenzij Al-quada een aanslag doet met oma's die 30 rijden op de snelweg (want tegen terrorisme mag alles).

Ik zie meer kans op een toekomst waar wij onze kleinkinderen vertellen over hoe je vroeger zelf de auto moest/mocht besturen.
Tja, geef mij de bevoegdheden maar en ik ga een jaar lang voor (bijna) nop aan het controleren.. :+

Die kastjes kijken allemaal naar de verkeerde kant, ook flitspalen deugen daarin totaal niet. Niet op de plaatsen waar ze staan. Zet die neer op woonerven en 30km-zones, bij scholen in de straat etc.. En maak de flitsboetes daar dan ook veel duurder zodat die echt pijn doen..

Dit alles hint ernaar dat het men nog altijd niet om de veiligheid te doen is, maar om geld.. Snelheid is niet per definitie fout of gevaarlijk, onkunde (voor voorbeelden, zie dit programma) is dat ten aller tijde wel..

Men moet imo de aandacht dus verleggen van snelheid naar rijgedrag.. 30 rijden waar je 50 mag is niet minder gevaarlijk dan 60 waar je 50 mag.. Toch krijgt die laatste een boete, en die eerste een waarschuwing.. Als die eerste uberhaubt al staande wordt gehouden.. Want ja, snelheidboetes is zo makkelijk scoren hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Destruction schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:07:
[...]

Tja, geef mij de bevoegdheden maar en ik ga een jaar lang voor (bijna) nop aan het controleren.. :+

Die kastjes kijken allemaal naar de verkeerde kant, ook flitspalen deugen daarin totaal niet. Niet op de plaatsen waar ze staan. Zet die neer op woonerven en 30km-zones, bij scholen in de straat etc.. En maak de flitsboetes daar dan ook veel duurder zodat die echt pijn doen..
Dat valt me ook op dat ze strategisch gezien in Belgie anders geplaatst zijn als in Nederland. In Nederland op plaatsen waar ze het meeste geld kunnen vangen, in Belgie bij oversteekplaatsen, scholen etc. waardoor je minder mensen pakt maar wel de mensen pakt waarbij het echt nodig is.

Het zal er ook wel mee te maken dat veel wegen door dorpen in Belgie doorgaande wegen zijn dat ze het zo aanpakken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:07

Robtimus

me Robtimus no like you

Is het niemand anders opgevallen dat Timo een kloon van Pim is?

Relnicht: check.
Het is altijd de schuld van iets of iemand anders: check.
Handen voor de ogen en gas blijven geven: check.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:59

epic_gram

undercover moderator

Robtimus schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:22:

Nu je het zegt... :+

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MtC
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05-2021

MtC

Marzman schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:44:
[...]
Dat valt me ook op dat ze strategisch gezien in Belgie anders geplaatst zijn als in Nederland. In Nederland op plaatsen waar ze het meeste geld kunnen vangen, in Belgie bij oversteekplaatsen, scholen etc. waardoor je minder mensen pakt maar wel de mensen pakt waarbij het echt nodig is.

Het zal er ook wel mee te maken dat veel wegen door dorpen in Belgie doorgaande wegen zijn dat ze het zo aanpakken.
Jij komt duidelijk niet vaak in België. De overgrote meerderheid van de flitspalen staat in BE zo opgesteld dat je ze nauwelijks of net te laat ziet. Verder gebeurt het ook best vaak dat een flitspaal staat in een zone 70, waarbij het 400 meter na de flitspaal een zone 50 wordt. Waarom die flitspaal dan niet net in de zone 50?

--handige links mogen niet van de mods--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MtC schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:10:
[...]

Jij komt duidelijk niet vaak in België. De overgrote meerderheid van de flitspalen staat in BE zo opgesteld dat je ze nauwelijks of net te laat ziet. Verder gebeurt het ook best vaak dat een flitspaal staat in een zone 70, waarbij het 400 meter na de flitspaal een zone 50 wordt. Waarom die flitspaal dan niet net in de zone 50?
Ik woon in Belgie en rijdt dagelijks 140 km door vlaanderen ;) Maar jouw voorbeeld is dus precies wat ik bedoel, in Nederland zouden ze hem net in de zone 50 zetten terwijl daar niks gevaarlijks aan de hand is.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 09-09-2013 15:29 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:21

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Er mogen geen snelheidsboetes gegeven worden net na het begin van de verlaging van de maximum snelheid. Er worden exacte afstanden vermeld voor verschillende nieuwe maximumsnelheden maar globaal komt het neer op een afstand die je in 10 seconde aflegt op de nieuwe maximumsnelheid.

Zou je bij wijze van spreken het bord met de nieuwe maximumsnelheid tegen de flitspaal aanplakken, dan zijn de meeste boetes ongeldig, tenzij je sneller rijdt dan de oude maximumsnelheid.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik moest trouwens ineens terug denken aan het programma Gevaar op de weg van RTL met Allard Kalf en Olav Mol..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=61sUp4rgYWk]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G6ubwX47t3g]

Er zit wat topgear door het laatste filmpje geklooit, als ik het originele filmpje terug vind pas ik hem aan :P

[ Voor 12% gewijzigd door Destruction op 09-09-2013 23:03 ]

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Robtimus schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:22:

...en Liesbeth een kloon van Marijke Helwege

Rood haar en Plastisch verbouwd: check.
irritant stemmetje: check.
Spoort verder niet helemaal 8)7 : check.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/wvrj2x.jpg

R7 9700X / GB B650 Gaming X AX / RTX 5070 Gaming OC

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het zijn wel die typetjes ja :+ Waarbij Mirdin in de voetsporen van Monique treedt. Diego is een 1-op-1 type ala Stanley. Ach ja, niet zo gek ook dat je ongeveer dezelfde soort mensen terug ziet komen per categorie: 'overmoedig'/'onzeker'/'bang en onbeholpen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Cheshire schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:57:
[...]

...en Liesbeth een kloon van Marijke Helwege

Rood haar en Plastisch verbouwd: check.
irritant stemmetje: check.
Spoort verder niet helemaal 8)7 : check.

[afbeelding]
Marijke Helwege zonder alle troep. Niet kunnen rijden en helemaal naar rechts gaan omdat ze bang is voor een vrachtauto.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Nivida_intel schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:58:
[...]

Marijke Helwege zonder alle troep. Niet kunnen rijden en helemaal naar rechts gaan omdat ze bang is voor een vrachtauto.
En dan nog helemaal panisch "Dat past niet he?!" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:52
De laatste keer viel me vooral op dat de bebording niet klopte.
Verboden in te rijden aan de linkerzijde van de weg -> Niet rechtsgeldig
Verboden parkeren -> Geldt niet voor parkeervakken (en bermen), dus mocht daar prima geparkeerd worden.. ook mag de werkingssfeer van zo'n bord niet uitgebreid worden. Dus en "Geldt ook voor de vakken" of "Geldt ook voor de berm" maakt het nog niet rechtsgeldig.

Parkeerschijfzonebord dat niet bestaat.

[ Voor 32% gewijzigd door GAIAjohan op 15-09-2013 21:39 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
GAIAjohan schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:37:
De laatste keer viel me vooral op dat de bebording niet klopte.
Verboden in te rijden aan de linkerzijde van de weg -> Niet rechtsgeldig
Verboden parkeren -> Geldt niet voor parkeervakken (en bermen), dus mocht daar prima geparkeerd worden.. ook mag de werkingssfeer van zo'n bord niet uitgebreid worden. Dus en "Geldt ook voor de vakken" of "Geldt ook voor de berm" maakt het nog niet rechtsgeldig.

Parkeerschijfzonebord dat niet bestaat.
Een parkeervak met een bord "verboden te parkeren" bestaat inderdaad niet.
Maar volgens mij was daar helemaal geen parkeervak. Er stonden gewoon 2 auto's foutgeparkeerd (zelfs met boete's onder de ruitewissers) met precies ruimte om een 3e auto te parkeren er tussenin.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:52
RocketKoen schreef op maandag 16 september 2013 @ 02:03:
[...]

Een parkeervak met een bord "verboden te parkeren" bestaat inderdaad niet.
Maar volgens mij was daar helemaal geen parkeervak. Er stonden gewoon 2 auto's foutgeparkeerd (zelfs met boete's onder de ruitewissers) met precies ruimte om een 3e auto te parkeren er tussenin.
Was wel een parkeerlocatie. Er zat namelijk een goot in de weg tussen waar de auto's stonden en waar gereden werd. Daardoor was dat geen rijbaan..

Verder nog een fout, er stond een 'stop'-bord direct aan het begin, waar men zogenaamd niet in mocht rijden.

Verder zijn er 2 manieren om parkeren in parkeervakken niet toe te staan:
1. Fysiek afsluiten
2. Een parkeerbord neerzetten met onderbord: Uitgezonderd maandag t/m zondag, of 'verboden ma t/m zo'

Afbeeldingslocatie: http://www.gezinsbode.nl/files/2013/01/veronica-zwart-verkeersbord-522x391.jpg
Staat in Groningen, en dit is gedaan zodat vrachtwagens een scherpe bocht wél kunnen maken. Er was alleen geen andere manier mogelijk om parkeren er niet toe te staan, dus moest het maar zo. :D

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 16-09-2013 02:18 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
GAIAjohan schreef op maandag 16 september 2013 @ 02:11:
[...]

Was wel een parkeerlocatie. Er zat namelijk een goot in de weg tussen waar de auto's stonden en waar gereden werd. Daardoor was dat geen rijbaan..

Verder nog een fout, er stond een 'stop'-bord direct aan het begin, waar men zogenaamd niet in mocht rijden.

Verder zijn er 2 manieren om parkeren in parkeervakken niet toe te staan:
1. Fysiek afsluiten
2. Een parkeerbord neerzetten met onderbord: Uitgezonderd maandag t/m zondag, of 'verboden ma t/m zo'

[afbeelding]
Staat in Groningen, en dit is gedaan zodat vrachtwagens een scherpe bocht wél kunnen maken. Er was alleen geen andere manier mogelijk om parkeren er niet toe te staan, dus moest het maar zo. :D
3. Geen parkeervak maken.
Bijvoorbeeld door een gele stoeprand, een groot wit kruis of in een bocht gewoon door belijning.
Zoals hier

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:21

Sabbi

je denkt aan mij.

RocketKoen schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:50:
[...]
3. Geen parkeervak maken.
Bijvoorbeeld door een gele stoeprand, een groot wit kruis of in een bocht gewoon door belijning.
Zoals hier
De weg met het verkeersbord.

Ik denk dat het eigenlijk bedoeld was als een verharde berm zodat vrachtwagens uit de zijstraat konden komen zonder weg te zakken, maar dat het te veel op een parkeervak leek. Bordje erbij is dan goedkoper dan een kruis erin tegelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:12
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Timo en die meid een stel zijn. 't is dat het op hun beider facebook staat dat ze getrouwd zijn, maar als ik zie hoe Timo met haar omgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

rik86 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:47:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Timo en die meid een stel zijn. 't is dat het op hun beider facebook staat dat ze getrouwd zijn, maar als ik zie hoe Timo met haar omgaat...
Ach dat geloof ik absoluut niet. Als er iemand homo is, is het die Timo wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

AzzKickah schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:03:
[...]

Ach dat geloof ik absoluut niet. Als er iemand homo is, is het die Timo wel.
True.dat, en dan nog het vrouwtje ook..

Boven dat liked-ie lady gaga... Als er iets gay is, is dat het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-06 05:26

DJ Vincento

1422055

rik86 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:47:
En dan is dat vrouwtje nog best een lekker wijf ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

DJ Vincento schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:35:
[...]

En dan is dat vrouwtje nog best een lekker wijf ook...
Sarcasme... Toch? :X

Nu ik weet dat op hun FB staat dat ze getrouwd zijn, begin ik wel iets meer aan de 'echtheid' van het programma te twijfelen...

[ Voor 23% gewijzigd door AzzKickah op 16-09-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ach, ik zie dat best veel "Best Friends" die zogenaamd een relatie hebben etc. op Facebook. :')

Die Timo zit op Fok dus je kan het hem vragen xD

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
AzzKickah schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:55:
[...]

Sarcasme... Toch? :X

Nu ik weet dat op hun FB staat dat ze getrouwd zijn, begin ik wel iets meer aan de 'echtheid' van het programma te twijfelen...
Seizoen 1: ruben wordt aangereden en beland in het ziekenhuis.
Seizoen 2: Ongeluk op de openbare weg tussen 2 auto's zonder airbag of iets van safety gear.
No way dat dat scripted is.

Er zijn maar een paar dingen "nep" volgens mij.
- De casting. Ze hebben niet persee de slechtste inzendingen, maar degene die de hoogste entertainment waarde geven. Of iig een leuke variatie in het soort slechte chauffeur.
- De editting. Door bepaalde stukjes te knippen kunnen ze iemand veel slechter laten over komen als ze misschien zijn. Vorig seizoen hebben ze bijvoorbeeld wel 20x het stukje herhaald waar die vrouw zegt dat de rem rechts zit en het gaspedaal in het midden.
- Dat ze hun rijbewijs kwijt zijn. Want tussen die opnames mogen ze gewoon naar huis en rijden ze gewoon rond.

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 16-09-2013 17:33 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Natuurlijk wordt er in geknipt en ge-edit om het kijkbaar te houden, moet er niet aan denken bij de wat langere of langzamere proeven alles te moeten zien, heb je 3 uur aan programma per aflevering.

En van de honderden inzendingen moet je natuurlijk én de ergste maar ook de meest grappige zien te vinden, en natuurlijk verschillende soorten. Je kan wel 8 "Timo's" bij elkaar zetten, maar dat maakt het niet leuker. Al zijn nu de engien die een klein beetje konden rijden wel weg.

Voor de liefhebbers staat seizoen 1 trouwens gewoon op youtube.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Seizoen 2 op uitzendinggemist. Maar seizoen 1 is daar inderdaad weg. goede tip

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

RocketKoen schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:31:
[...]

Seizoen 1: ruben wordt aangereden en beland in het ziekenhuis.
Seizoen 2: Ongeluk op de openbare weg tussen 2 auto's zonder airbag of iets van safety gear.
No way dat dat scripted is.

Er zijn maar een paar dingen "nep" volgens mij.
- De casting. Ze hebben niet persee de slechtste inzendingen, maar degene die de hoogste entertainment waarde geven. Of iig een leuke variatie in het soort slechte chauffeur.
- De editting. Door bepaalde stukjes te knippen kunnen ze iemand veel slechter laten over komen als ze misschien zijn. Vorig seizoen hebben ze bijvoorbeeld wel 20x het stukje herhaald waar die vrouw zegt dat de rem rechts zit en het gaspedaal in het midden.
- Dat ze hun rijbewijs kwijt zijn. Want tussen die opnames mogen ze gewoon naar huis en rijden ze gewoon rond.
Ja inderdaad, dat had ik er ff bij moeten zetten. Die mensen zijn wel 'echt' ( :P ) maar sommige situaties zullen aangedikt zijn of dat laten ze zo lijken door editten.

Rijden ze wel gewoon rond tussen de opnames door ja? Goh. Dat is wel een teleurstelling moet ik zeggen.
Want wat zijn die lui ernstig slecht.

Ik moet er niet aan denken om een aanrijding te krijgen met zo'n Timo en dat ik zie dat het gebeurt omdat hij z'n handen voor z'n ogen doet, en dan vervolgens van die buitenaardse onzin uitkraamt met dat bloedirritante maniertje van praten van hem.
Volgens mij kan ik dan maar beter weggaan. Maar dat is óók een misdrijf. Dilemma.

[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 16-09-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Wat een programma.... Vanaf aflevering 1 ook al wel voorspelbaar dat Shriejan & Diego weggingen, maar wie er nu als eerst weggaat, Joost mag het weten :'). Die Timo vind ik toch wel écht om te huilen, te triest voor woorden en maar denken dat het zo goed ging.
AzzKickah schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:48:
Ik moet er niet aan denken om een aanrijding te krijgen met zo'n Timo en dat ik zie dat het gebeurt omdat hij z'n handen voor z'n ogen doet, en dan vervolgens van die buitenaardse onzin uitkraamt met dat bloedirritante maniertje van praten van hem.
Volgens mij kan ik dan maar beter weggaan. Maar dat is óók een misdrijf. Dilemma.
Verschrikkelijk inderdaad, Mathijs kan er ook wat van. Maar na die schouder proef, stond hij nou weer met die flesjes parfum van hem in de hand? :')

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-02 14:31

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Jullie hebben het over de vriendin van timo, maar was dat niet zn zus? dat is wat ik dacht tenminste

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 15:28
Die Timo is zo gay als het maar kan! Die "kerel" kan echt niet rijden. Buiten zijn rijgedrag om, moet hij ook is wat aan die driftbuien doen, want dat kan echt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zit nu seizoen 1 te kijken op YouTube. Die had ik nog niet gezien namelijk.
Daar zit Pim in. Een kopie van Timo. Plus dat ie élke keer voordat ie gaat rijden, z'n haar checkt en goed doet in de binnenspiegel. En dan onderweg nog 47x. Letterlijk.
En een meid, naam ff kwijt, die echt élke keer voordat ze de auto aanzet aan haar bijrijder moet navragen of de rem de middelste is, en gas de rechter.

Ik erger me kapot aan die lui maar toch vind ik het programma ontzettend leuk. Weird :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
AzzKickah schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:57:
Ik zit nu seizoen 1 te kijken op YouTube. Die had ik nog niet gezien namelijk.
Daar zit Pim in. Een kopie van Timo. Plus dat ie élke keer voordat ie gaat rijden, z'n haar checkt en goed doet in de binnenspiegel. En dan onderweg nog 47x. Letterlijk.
En een meid, naam ff kwijt, die echt élke keer voordat ze de auto aanzet aan haar bijrijder moet navragen of de rem de middelste is, en gas de rechter.

Ik erger me kapot aan die lui maar toch vind ik het programma ontzettend leuk. Weird :D
Ik hoop voor Ruben dat Timo toch iets beter rijdt ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:05

StM

Ik hoop voor Ruben dat de veiligheidsmaatregelen beter waren dit jaar :p Op de rijkunsten van Timo zou ik niet willen vertrouwen als het om mijn leven ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

RocketKoen schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:08:
[...]

Ik hoop voor Ruben dat Timo toch iets beter rijdt ;)
Haha ja ik weet wat er gebeurde in dat seizoen ;) Maar meer weet ik er niet van. (ja, t/m afl.3 heb ik nu gezien).

Het valt me idd wel op dat in seizoen 1 gewoon allemaal camera- en geluidsmensen vlak langs de baan staan en lopen en dat Ruben regelmatig in de buitenbocht staat. Nu gaat het meestal met 10km/u maar zo'n talent zal maar opeens vergeten waar het gas of juist de rem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
AzzKickah schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:15:
[...]

Haha ja ik weet wat er gebeurde in dat seizoen ;) Maar meer weet ik er niet van. (ja, t/m afl.3 heb ik nu gezien).

Het valt me idd wel op dat in seizoen 1 gewoon allemaal camera- en geluidsmensen vlak langs de baan staan en lopen en dat Ruben regelmatig in de buitenbocht staat. Nu gaat het meestal met 10km/u maar zo'n talent zal maar opeens vergeten waar het gas of juist de rem zit.
Ruben durfde vorig jaar ook al niet meer mee met de finalisten in Parijs :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Ben benieuwd naar deze aflevering..
Begin ziet er weer erg slecht uit zeg.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 12:03
Eh, Timo is wel homo, hij post ook wel mee op FOK!forum onder de nickname 053Timo.
Daar zei hij wel iets over Facebook, dat die relatiestatus een inside joke was of wat dan ook.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Voorrang verlenen aan de prijzenauto, dat wordt prijs!

Zit hier nu al te genieten :D

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

RickvN schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:42:
Voorrang verlenen aan de prijzenauto, dat wordt prijs!

Zit hier nu al te genieten :D
Denk dat Timo het niet eens red. Zal wel weer chagrijnig de auto uit stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Lekker gas blijven geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

"Kan net weg springen" zit ruim 10 meter tussen.
Altijd dat Gekke commentaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Altijd blijven lachen & mijn haar.

Val dood :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

RickvN schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:45:
Altijd blijven lachen & mijn haar.

Val dood :')
Hij kan niet eens met een koppeling overweg.
Vraag me ook af waarom hij in godsnaam niet met een automaat rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Jammer dat de auto niet door rijd.. Dat maakt het minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Famous schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:48:
Jammer dat de auto niet door rijd.. Dat maakt het minder leuk.
Klopt, doodzonde. Had hem er graag finaal in zien rijden. En daarna die Liesbeth weer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-06 11:48

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

RickvN schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:49:
[...]

Klopt, doodzonde. Had hem er graag finaal in zien rijden. En daarna die Liesbeth weer :')
Ahh die Liesbeth kan ik me echt dood aan ergeren, sorrie dat ik het zeg maar dat is echt prototype waswijf...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Volume lager zetten..
Vies schreeuw/blaat wijf. Bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

RickvN schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:49:
[...]

Alleen als ze heeeel rustig rijden dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Liesbeth, de verschrikking van Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Timo loopt ook met het geurtje 1 million in ze hand.
Moet toe geven, het is een lekker geurtje maar komop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
Die Timo is zo.. :X :D _/-\o_ 8)7 En dat x 10.

Wel vervelend van dit programma is dat ze elke keer het intro verhaaltje herhalen.

persoon x is dronken de bocht uitgevlogen bla bla. persoon y dit dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

lol woont die in Enschede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Hoe simpel kunnen mensen zijn, als ook maar iemand op de toeter duwd laten ze het stuur al los :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:28

Quad

Doof

Sinds kort niet meer, Timo heeft geen bestaansrecht meer in Twente. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
En iedereen weet het he, ben je bang? Vol gas op die lollie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Die Liesbeth kan echt werkelijk waar N-I-K-S. Ja schreeuwen....

En Timo met dat luchtje daar in zijn handen, flikker op man. Spuit een fles per week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Dacuuu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:12:
En iedereen weet het he, ben je bang? Vol gas op die lollie!
Inderdaad, "want ik kon de rem niet vinden" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

kuusj98 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:10:
Hoe simpel kunnen mensen zijn, als ook maar iemand op de toeter duwd laten ze het stuur al los :P
Ik snap het ook echt niet..
Af en toe rijd ik ook wel eens met een borrel (veels) te veel op :X maar zelfs dan rijd ik nog niet zo als de mensen hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Liesbeth had 121.5 uur les gehad? Sorry, ik hoop dat mens echt nooit tegen te komen. Je voelt je echt genaaid als dat mens / of één van die andere mutsen aangereden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Famous schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:13:
[...]

Ik snap het ook echt niet..
Af en toe rijd ik ook wel eens met een borrel (veels) te veel op :X maar zelfs dan rijd ik nog niet zo als de mensen hier..
Nog nooit gedaan en ga het ook nooit doen :)

Om te huilen dat er 5/5 gewoon minimaal 1 ingreep nodig heeft, tering hee.

[edit]Goede conclusie, mooi dat er ook nog maar 2 naar huis zijn gestuurd. Die wel konden rijden maar geen besef hadden. Toch maar eens seizoen 1 & 2 gaan kijken binnenkort :)

[ Voor 18% gewijzigd door RickvN op 17-09-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Haha mooi dat ze met Tom mee gaan driften(?).
Heerlijk! Benieuwd hoe die Liesbeth erop reageert.

Verder erg slecht dat ze allemaal zakken terwijl ze de theorie redelijk kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

AzzKickah schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:48:
[...]

Ja inderdaad, dat had ik er ff bij moeten zetten. Die mensen zijn wel 'echt' ( :P ) maar sommige situaties zullen aangedikt zijn of dat laten ze zo lijken door editten.

Rijden ze wel gewoon rond tussen de opnames door ja? Goh. Dat is wel een teleurstelling moet ik zeggen.
Want wat zijn die lui ernstig slecht.

Die mensen bestaan. Ik heb ook wel eens bij iemand in de auto gezeten die zo reed en een paar ongelukken met hem meegemaakt. 1 keer had hij zelfs twee aanrijdingen tegen dezelde auto (ergens achterop gereden bij een stoplicht en bij het aan de kant zetten van de auto's reed hij voor een tweede keer achterop). Elke rit had die wel wat bijna ongelukken en een paar keer per jaar ging het wel echt mis door sloten in te rijden op centerparks of door over vluchtheuvels te rijden dat de vonken onder de auto uitsloegen).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

RickvN schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:26:
[...]

Nog nooit gedaan en ga het ook nooit doen :)

Om te huilen dat er 5/5 gewoon minimaal 1 ingreep nodig heeft, tering hee.

[edit]Goede conclusie, mooi dat er ook nog maar 2 naar huis zijn gestuurd. Die wel konden rijden maar geen besef hadden. Toch maar eens seizoen 1 & 2 gaan kijken binnenkort :)
Heb afgelopen weken ook 1 en 2 gekeken. 1 heeft werkelijk afschuwelijke en levensgevaarlijke mensen [Pim natuurlijk, maar die marianne reed ook bijna wat cameramannetjes plat] en 2 vond ik wel tegenvallen. Wel prutsers, maar minder extreem. Alleen die Iris was/is een gevaar op de weg,

Ik denk dat Timo dit seizoen wint. 0,0 vooruitgang, echt een nieuwe Pim, denk dat hij de Mini nog wel eens behoorlijk in puin rijdt. Matthijs is ook een ramp, leuke 2de en Mirdin of Liesbeth als derde. Volgende week gaat denk ik Anita eruit. Die rijdt naar mijn mening nog wel het minst belabberd.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik denk dat Timo, Mathijs en Liesbeth in de finale overblijven.

Anita is denk ik de volgende die weg gestuurd word, met een advies om rijlessen te nemen.. Ik dacht even dat ze vanavond zelfs al naar huis gestuurd zou worden.. Ze komt er wel, maar ik denk dat ze meer gebaat is bij rijlessen dan deelname aan een programma zoals dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik vond het heel erg goed dat er niemand naar huis mocht vandaag! Man man man.

• RocketKoen
AzzKickah schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:21:
Ik vond het heel erg goed dat er niemand naar huis mocht vandaag! Man man man.
Je kan ook moeilijk zeggen "je bent gezakt voor je rijexamen, hier heb je een rijbewijs".

Maar wat een ramp op wielen is die Timo... "Oh, water.. Handen voor mn gezicht en gas geven"

TheS4ndm4n#1919

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-06 23:31
Wat wel opvalt is dat dit seizoen er veel deelnemers zijn die altijd vinden dat alles behalve hunzelf de schuld hebben van hun fouten.

Bij seizoen 1 zag je dat duidelijk in winnaar Pim terug.
Bij seizoen 2 min of meer in Shanta en Iris ook (vooral bij dat ongeluk).

Je zou kunnen zeggen dat het een goede indicator is.

Maar nu met zo'n 4 mensen die elk (levend) object dat hun pad kruist uitschelden of de schuld geven gaat het wel spannend worden :Y

Overigs hoop ik dat de winnaar die de mini wint ook een zak geld krijgt om dat ding uit te deuken. Er blijft weinig nog van over _O-

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 08:58

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ben ik de enige die zich naast Timo ook groen en geel ergert aan Mathijs?

Wat een arrogante kwal is dat zegt! Die Liesbeth en Mathijs hebben ook een conflict, hij kat haar steeds af en visa versa. Na een aantal ingrepen gewoon zeggen dat hij het examen goed vond gaan en wel geslaagd zou zijn |:(

PSN: Von_Smallhausn

• RickvN
* RickvN is begonnen met seizoen 1
Ziet een bekende hier uit de buurt, kut het kan dus echt ;(

• Dacuuu
Ze mogen me 1 plezier doen. Politie agentje neerzetten, rijd 5 minuten achter persoon aan en persoon x krijg direct artikel 5 aan zijn broek. Zwaai zwaai rijbewijs.

Dit doen ze ook soms als ze herhaaldelijk klachten krijgen over iemand Dus ze mogen het van mij met deze wegpiraten ook wel doen.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

RoestVrijStaal schreef op woensdag 18 september 2013 @ 01:50:
Wat wel opvalt is dat dit seizoen er veel deelnemers zijn die altijd vinden dat alles behalve hunzelf de schuld hebben van hun fouten.
..
Dat is de reactie van heel veel mensen, ook buiten het verkeer, schuld in eerste instantie op iemand anders leggen.

Last.fm | Code Talks

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56

BLACKfm

o_O

Vanochtend even de uitzending gemist gekeken, maar er was 1 ingreep waar ik toch wel dacht.. WTF?

Een fietser had haaientanden en de bestuurder kreeg een ingreep, met als commentaar 'Rechtdoor op zelfde weg heeft voorrang', waarmee de fietsers dus voorrang zou hebben...

Ik weet wel dat ik die fietsers hardstikke kapot had gereden als die voorang nam. Mag dan wel rechtdoor op zelfde weg zijn, maar volgens mij kwam die fietsers gewoon van een fietspad en met haaientanden moet je gewoon voorrang verlenen...

[ Voor 4% gewijzigd door BLACKfm op 18-09-2013 09:56 ]

Litebit.eu voorraad check :).

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

BLACKfm schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:56:
Vanochtend even de uitzending gemist gekeken, maar er was 1 ingreep waar ik toch wel dacht.. WTF?

Een fietser had haaientanden en de bestuurder kreeg een ingreep, met als commentaar 'Rechtdoor op zelfde weg heeft voorrang', waarmee de fietsers dus voorrang zou hebben...

Ik weet wel dat ik die fietsers hardstikke kapot had gereden als die voorang nam. Mag dan wel rechtdoor op zelfde weg zijn, maar volgens mij kwam die fietsers gewoon van een fietspad en met haaientanden moet je gewoon voorrang verlenen...
Niet als jij voordat je het kruispunt opreed ook haaietanden had. Dan is het een gelijkwaardige kruising namelijk, en gaat dus rechtdoor voor.

Niet dat ik die fietser niet vol geschept zou hebben overigens :X Ik wist dat ook niet.

Oh en in een stad met trams ga ik sowieso hartstikke dood. Mocht ik ooit ergens rijden waar trams rijden, laat ik die bij voorbaat gewoon altijd voorgaan.

[ Voor 8% gewijzigd door AzzKickah op 18-09-2013 10:00 ]

• RocketKoen
AzzKickah schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:59:
[...]

Niet als jij voordat je het kruispunt opreed ook haaietanden had. Dan is het een gelijkwaardige kruising namelijk, en gaat dus rechtdoor voor.

Niet dat ik die fietser niet vol geschept zou hebben overigens :X Ik wist dat ook niet.

Oh en in een stad met trams ga ik sowieso hartstikke dood. Mocht ik ooit ergens rijden waar trams rijden, laat ik die bij voorbaat gewoon altijd voorgaan.
Je bent gelukkig niet de enige die heel hard dood zou gaan :P
Hier in Den Haag staat bij elk kruispunt met een trambaan een verkeerslicht, of rijdt de tram al op een voorrangsweg. En dan staan er voor de zekerheid nog overal van die knipperlichten die waarschuwen als er een tram aankomt.

Je moet alleen wel extra goed opletten bij kruispunten dat je niet de trambaan op rijdt. Want de ene keer heeft de tram zijn eigen baan en de andere keer deel je de rijbaan. Net als dat castingfilmpje van seizoen 2. Daar rijdt, ik geloof shanti, bij Amsterdam CS de trambaan op omdat ze een blauw pijltje over het hoofd ziet.

TheS4ndm4n#1919

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

AzzKickah schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:59:
[...]

Ze rijden in Enschede, daar bestaan geen trams ;)

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:38
BLACKfm schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:56:
Aan de reacties te zien ben je niet de enige :) Ik had hetzelfde :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Cthulhu schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:13:
[...]

Ze rijden in Enschede, daar bestaan geen trams ;)
I know ;)
Ik kom ook praktisch never nooit in een tram-stad, maar je weet nooit wanneer je er een keer in terecht komt.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik rij regelmatig in Rotterdam maar 9/10 kruispunten hebben gewoon stoplichten en dus hoef je niet zelf na te denken ;)

Last.fm | Code Talks

• RocketKoen
Afvalzak schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:57:
Ik rij regelmatig in Rotterdam maar 9/10 kruispunten hebben gewoon stoplichten en dus hoef je niet zelf na te denken ;)
Rode lichten zijn voor sommige kandidaten nog best lastig :P

TheS4ndm4n#1919

• RickvN
RocketKoen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:06:
[...]

Rode lichten zijn voor sommige kandidaten nog best lastig :P
Rode stoplichten of stoplichten überhaupt? :+

Heb een tijd leaseauto's gereden en dan rij je plots met een 5 serie over de grachten van Amsterdam met een tram in je kont... Dan leer je het wel. Heb nu nergens problemen mee om te rijden :9

• RocketKoen
RickvN schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:07:
[...]

Rode stoplichten of stoplichten überhaupt? :+

Heb een tijd leaseauto's gereden en dan rij je plots met een 5 serie over de grachten van Amsterdam met een tram in je kont... Dan leer je het wel. Heb nu nergens problemen mee om te rijden :9
Als het groen is maakt het niet uit :P

TheS4ndm4n#1919

• RickvN
Iedereen zegt dat Pim zo slecht is van seizoen 1? Sorry hoor, Eshter is écht om te huilen. Die weet gewoon ECHT NIET wat ze doet en kan het ook ECHT NIET.... Pim is gewoon verschrikkelijk homo en tering ijdel...

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste