Ik heb een probleempje met het aansluiten van de pilight. Ik heb de onderdelen ontvangen van CurlyMo (waarvoor dank

) en aangesloten zoals in het filmpje/schema. Ik heb alle aansluitingen doorgemeten om te kijken of ze goed verbonden zijn, en dat is zo.
Daarnaast heb ik momenteel 2 apparaten die ik wil verbinden, dat is een deursensor van KAKU, en een generieke 433mhz bewegingssensor:
Daarnaast is dit mijn opstelling:

(klikbaar voor groot formaat, ik hoop dat hij duidelijk is)
Het probleem lijkt de condensator te zijn. Namelijk, met de condensator erin krijg ik de ene keer wel een reactie (van pilight-debug) als ik de kaku deursensor lostrek, maar soms ook niet.
De bewegingssensor werkt uberhaupt niet.
Als ik de condensator weghaal (eruit trek) werkt hij een stuk beter! Dan werkt de kaku deursensor altijd, en lijkt hij ook sneller te reageren. Daarnaast werkt de bewegingssensor ook.
Desondanks zit die condensator er vast niet voor niks, dus wil ik die niet weghalen. Heb ik die misschien verkeerd aangesloten, of mis ik iets anders?
p.s. ik heb zowel met gpio al de lirc module geprobeerd, en ik ben geen grote held met elektronica, dus dikke kans dat ik daarin een fout heb gemaakt...
Bedankt alvast voor de hulp