Ik ben hier ook al een hele tijd mee bezig, om de API van Pilight vanuit een andere (web) App aan te spreken, maar het wil me nog niet lukken. Ik heb geprobeerd om de WebSockets om te schrijven naar XMLHTTPRequest methode binnen JavaScript, maar ik krijg dan continue het volgende resultaat van de pilight-daemon:neevedr schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:24:
Hoe kan ik gegevens ophalen van de pilight zonder gebruik te maken van WebSockets? Ik wil een andere webclient maken die geen gebruik maakt van WebSockets omdat mijn Windows Phone dat niet ondersteund.
code:
1
2
3
4
5
| [Oct 21 14:03:39:815207] pilight-daemon: DEBUG: socket recv: OPTIONS / HTTP/1.1 [Oct 21 14:03:39:815458] pilight-daemon: INFO: client recognized as web [Oct 21 14:03:39:817113] pilight-daemon: DEBUG: default freq of the lirc_rpi module set [Oct 21 14:03:39:819945] pilight-daemon: DEBUG: deinitialized lirc_rpi module Segmentation fault |
En dan knalt pilight er uit, het lijkt erop dat de XMLHTTPRequest post niet als JSON wordt verstuurd (/geaccepteerd). Ik heb al op pilight.org / etc. gekeken, maar wordt er nog niet wijzer op. Ik wil dit gebruiken om een koppeling te maken met tasker, deze ondersteund maar een beperkte vorm van JavaScript, dus geen websockets.
Zou iemand mij een advies in de goede richting willen geven?