Ik heb echt maar weinig apps erop staan en veel bloatware uitgezet. Ik heb wat dat betreft een vrij cleane telefoon en echt nooit issues. Vriend van me heeft ook de One X en hij heeft vaker spontane vasthangers en resets wat ie vroeger niet had.Yonix schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:27:
[...]
Dat had ik ook.
Is het trouwens aan te raden om een volledige reset te doen? Ik heb niet het idee dat ik prestatievermindering heb geleden, maar misschien is een 'clean slate' niet verkeerd.
Ik heb in april eens een factory reset gedaan en daarna gewoon alle sms/whatsapp/contacts teruggezet. Hij liet bij mij de interne SD-kaart ongemoeid, dus foto's en backups bleven gewoon staan. Contacten, emailaccounts e.d. waren wel weg evenals alle app instellingen.
Het zou zomaar eens kunnen helpen ja.
Ik heb het niet gedaan, omdat ik geen problemen ervaar.
Vreemd...vriendin van ons heeft een VF-branded toestel en wel al de update ontvangen. Heb je een paar keer handmatig geprobeerd om te checken? (moet je een paar keer doen ookal geeft hij na de eerste keer aan dat er niks beschikbaar is.Ghostface9000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 03:04:
Hier nog geen update HOX+
Zijn er nog mensen die de OTA nog niet ontvangen hebben ?
Ga naar settings -> personalize -> homescreen style -> kies daar voor traditional ipv blinkfeed en voila, het is weg. Als je blinkfeed aan hebt staan, kun je die alleen verplaatsen van homescreen, idd niet weggooien of uninstallen.HAMMAR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:09:
In de op staat dat je blinkfeed uit kan zetten, maar bij mij niet? laat zich niet slepen naar 'verwijderen'.
Iemand??
@asing: haal je stats eens erbij dan? Heb je tijdens je screenoff tijd veel awake-time?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar