Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:33
Mijn One X+ heeft 'm binnen, geïnstalleerd en hangt nu op quietly brilliant, ook na extra reboot 8)7 |:(

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:51

Felyrion

goodgoan!

4WardNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:49:
[...]

Heb Sense 5 via een custom rom of officieel?
Mocht je het via een custom rom hebben: Voor MaximusHD is er een wifi-fix uit inmiddels, die de wifi problemen hoort te verhelpen.
Nee, de officiële OTA versie helaas, dus ik hoop op vlotte een fix van HTC.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:25
Kennen jullie nog een goede bladwijzer app voor de HTC One X? Eentje zoals de standaard bladwijzer app die in Sense 4+ zat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0B81PDe4C3fVXOlh6qVYAF0Z/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-09 22:00
Yonix schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:49:
Kennen jullie nog een goede bladwijzer app voor de HTC One X? Eentje zoals de standaard bladwijzer app die in Sense 4+ zat:

[afbeelding]
Die van Google Chrome. Kan je volgens mij ook naar de normale browser linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of je nog kan instellen dat het scherm aan blijft staan tijdens opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
thomasvant schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:57:
[...]

Die van Google Chrome. Kan je volgens mij ook naar de normale browser linken.
Thanks.
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:59:
Iemand enig idee of je nog kan instellen dat het scherm aan blijft staan tijdens opladen?
Dat kan. Instellingen > Weergave, gebaren en knoppen > Stand-by (Scherm gaat nooit uit tijdens opladen).

[ Voor 59% gewijzigd door Yonix op 26-08-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Waar is taakbeheer gebleven, kan die nergens vinden..?

Tevens is het spel 'Teeter' verdwenen, maar dat vind ik niet zo erg.

Verder wel tevreden over de update, ziet er allemaal gelikt uit.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:01:
[...]

Thanks.

[...]

Dat kan. Instellingen > Weergave, gebaren en knoppen > Stand-by (Scherm gaat nooit uit tijdens opladen).
Ik draai insertcoin, daar is het dus uitgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mirror lijkt ook weg te zijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:18
Taakbeheer is inderdaad verdwenen, maar zo erg is het ook niet, RAM gebruik is met Sense5 veel lager als met Sense4+, ik zit soms gewoon op 600MB in gebruik ipv 900MB, verklaart wellicht ook de ietwat langere accuduur.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
Quad schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:27:
Taakbeheer is inderdaad verdwenen, maar zo erg is het ook niet, RAM gebruik is met Sense5 veel lager als met Sense4+, ik zit soms gewoon op 600MB in gebruik ipv 900MB, verklaart wellicht ook de ietwat langere accuduur.
Dus mijn batterij zou langer meegaan met sense 5? (a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Taakbeheer was soms nog best handig om apps af te sluiten welke op dat moment niet juist meer functioneerden.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Dat kan toch nog steeds vanuit het multitask scherm door de bewuste app omhoog te vegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Laatst online: 13:32
Felyrion schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:26:
[...]

Nee, de officiële OTA versie helaas, dus ik hoop op vlotte een fix van HTC.
Ik weet verder niet of die wif-fix afkomstig is uit een officiële Sense 5 ROM hoor. Het zou zomaar kunnen dat jij die wifi-fix ook al hebt, maar dat iets anders het bij jou verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Felyrion schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:43:
Dat kan toch nog steeds vanuit het multitask scherm door de bewuste app omhoog te vegen?
Geen idee, net de update geïnstalleerd. Even ermee spelen nu.
Eerste indrukken zijn goed, interface oogt goed. Tevens ''lijkt'' het allemaal net wat vloeiender en soepeler te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BROSSIE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 21:55
Net de update gedaan van mijn HTC one x, maar er blijft een vervelende foutmelding staan van de app Facebook voor HTC sense "probleem bij verificatie". Iemand hier ook problemen mee of een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

BROSSIE schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:13:
Net de update gedaan van mijn HTC one x, maar er blijft een vervelende foutmelding staan van de app Facebook voor HTC sense "probleem bij verificatie". Iemand hier ook problemen mee of een oplossing voor?
Dat gaf hij hier de eerste keer ook, daarna niet meer. Misschien je facebook account een keer opnieuw instellen of toevoegen onder "instellingen > Accounts & synchroniseren" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

BROSSIE schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:13:
Dat had ik ook. 1x er op gedrukt, de telefoon laadde eventjes iets in leek het en de error was weg.

Wat mij verder opvalt is tijdens het browsen:
In de standaard app, kreeg je voorheen de bladwijzers etc te zien, als je aan de rechterkant van het scherm omlaag scrolde.
Dit krijg ik nu niet meer te zien, is dit een instelling ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:03

_Christiaan_

Master of SOG

Ik ben er inmiddels wel achter dat bij mij de Wifi minder goed werkt als voorheen. Op plekken waar ik voorheen bereik nog net bereik had, heb ik nu geen bereik meer. Ik hoop dat HTC hiervoor met een fix komt. Dit is al een keer eerder gebeurd met een update, waarna het 3 maanden duurde voordat ze een fix uitbrachten.

En ik snap eerlijk gezegd niet waarom HTC met de Wifi gaat rommelen terwijl het gewoon goed werkt :(

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BROSSIE
Felyrion schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:18:
[...]

Dat gaf hij hier de eerste keer ook, daarna niet meer. Misschien je facebook account een keer opnieuw instellen of toevoegen onder "instellingen > Accounts & synchroniseren" ?
Bedankt voor de tip, maar helaas werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds75
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
BROSSIE schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:34:
[...]

Bij mij ook niet helaas.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 21:52
ben zeer tevreden, maar heb wel 2 puntjes

-wifi is wat minder
-in landscape mode gaat het toetsenbord nu over de tekstinvoer van whatsapp heen, en enter is niet meer versturen bij whatsapp maar een regel skippen..

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Als je in whatsapp een verzonden mp3 afspeelt, zie je dat het ledje gaat branden. Als je dit afdekt, of je telefoon op zn kop legt komt het geluid uit de front 'speaker', on afgedekt komt het gewoon uit de back speaker.
Geen idee of dit altijd al was, viel me net pas op (gebruik de foon al meer als een jaar :D )

Edit
Werkt, als je in het gesprek op afspelen drukt. Niet als je het bestand benaderd via de verzonden media historie.

Was me nog nooit eerder opgevallen.

De avond even gespeeld met de nieuwe software, bevalt goed.
Enige punt blijft dat ik de bladwijzers niet meer kan benaderen, door omlaag te scrollen aan de rechterkant van het scherm. (In de standaard browser app)

Wifi is wel minder geworden op mijn kamer na de update :( (instellingen al aangepast en gereboot, zonder effect)

[ Voor 52% gewijzigd door shameblaster op 26-08-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Dat is idd het ledje voor de nabijheidssensor.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 21:52
nou, nu is wifi echt dikke stront geworden... Kom er niet eens meer op..

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hier toch echt geen problemen met de WiFi. Nooit gehad ook overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:38
Inmiddels ook de update gedaan. Als ik het internet op ga, gaat het scherm niet meer automatisch meedraaien. Oplossing lijkt simpel en logisch door "automatisch draaien" aan te zetten. Maar nee, dat werkt niet, hoe vaak ik het ook probeer. Uiteraard voor de zekerheid ook even de telefoon uit/aan gedaan, maar dat veranderd niets.

Nog meer mensen met dit probleem? En/of nog liever, een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Vind juist dan men WiFi er op voorruit is gegaan, was nooit erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

Hoe irritant dat na de update de default system language wordt aangepast! Nee ik wil geen Nederlands, ook al woon ik in Nederland. Voor de rest vind ik het font erg wennen en twijfel of ik Go Launcher uit wil gaan zetten om Sense te ervaren, heb nu alles getweaked naar mijn zin en weet niet of ik dat straks ook nog heb.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik ga mijn toestel laten opsturen voor de WiFi. Ik heb het idee dat het weliswaar door de update komt, maar dat het in eerste instantie komt door een hardwarematig probleem. Dat verklaart misschien ook waarom de meeste mensen geen problemen hebben met de WiFi.

Voor de rest een goeie update! Het meest blij ben ik nog met het toetsenbord, die is nu lekker snel geworden!

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:39
Ik heb ook last van het WiFi probleem. Nu zou het nog kunnen komen omdat ziggo werkzaamheden vannacht ging uitvoeren, maar een simpel youtube filmpje afspelen duurde een eeuwigheid om te laden. Zal vanavond is mijn modem resetten en kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
BROSSIE schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:34:
[...]

Je moet even op de pc op fb inloggen naar settings en dan naar apps en de app platform enablen. Dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:56
Heel fijne update dit, m'n One X voelt echt als een nieuwe telefoon...en dat terwijl ik al serieus aan het twijfelen was om de X te verkopen en een One aan te schaffen, goeie move HTC!

Had eerst Apex met een flink aantal tweaks (UCCW, iconpacks, etc.) draaien, maar heb dat er nu allemaal afgegooid en werk nu dus met Sense 5. Behoorlijk smooth allemaal, geen merkbare WiFi performance problemen en ik vind het er allemaal gelikt uit zien. Zelfs even het HTC toetsenbord uitgeprobeerd, dat komt nu ook al dicht in de buurt van Swiftkey, met die trace (a lá Swiftkey Flow) optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Wifi is duidelijk fors verminderd. Voorheen thuis beneden vol, boven half, op mijn werk vol. Nu thuis beneden half, boven niks, op mijn werk half.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Merk nog geen verschil qua wifi. Lijkt gewoon goed te werken. Wel lijkt de batterij sneller leeg te gaan maar dit kan ook door hard reset en learning curve komen.

Het is wel een relatief behoorlijk ingrijpende update en ik denk dat het daarom sowieso beter is om voor en/of na de update een hard factory reset te doen.

De nieuwe look is even wennen maar ik ben er op het eerste gezicht wel behoorlijk happy mee. Het voelt allemaal toch een stuk strakker en moderner.

[ Voor 16% gewijzigd door Help!!!! op 27-08-2013 11:46 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Bij mij werkt het vooralsnog prima, alleen het vertikaal scrollen vind ik niet echt overal consistent. Homescreen = horizontaal scrollen. App-menu = vertikaal. Settings menu = vertikaal

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een dubbel gevoel bij de update.

De Wifi is bij mij dramatisch verslechterd. Gisteravond in de slaapkamer slechts 2 streepjes, terwijl ik daar normaal 4 streepjes heb, omdat ik op een paar meter van het modem zit. In de keuken helemaal geen ontvangst meer, terwijl dat voor de update geen problemen gaf. Ik zal vanavond als ik thuis ben nog eens een reboot doen en de kwaliteit checken en evt. verhogen, maar dit is goed waardeloos. Zo heb je een goed werkende telefoon en zo istie bijna waardeloos geworden. Wifi is voor mij een cruciaal onderdeel van de telefoon wat gewoon goed moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 10:03
Na het updaten had ik de hoop dat ik eindelijk whatsapp notificaties op mijn lockscreen kon krijgen. Na wat google werk kwam ik op een site uit waar verteld werd dat het nu eindelijk mogelijk was. Maar hoe, dat zeggen ze er helaas niet bij. Nu heb ik me wezenloos gezocht naar die instelling maar ik kan het niet vinden. Iemand anders meer succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

all killer schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:11:
Na het updaten had ik de hoop dat ik eindelijk whatsapp notificaties op mijn lockscreen kon krijgen. Na wat google werk kwam ik op een site uit waar verteld werd dat het nu eindelijk mogelijk was. Maar hoe, dat zeggen ze er helaas niet bij. Nu heb ik me wezenloos gezocht naar die instelling maar ik kan het niet vinden. Iemand anders meer succes?
Met knock2+ in ieder geval geen probleem, maar kan me voorstellen dat je dat gewoon vanuit het OS zou willen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Kijk even in de topicstart, met de app Google Play: DashClock Widget kun je zelf instellen wat je wilt zien in de widget op je lockscreen.

[HTC One X] 4.2.2. / Sense 5 update topic

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BROSSIE
dannyreuser schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:10:
[...]

Je moet even op de pc op fb inloggen naar settings en dan naar apps en de app platform enablen. Dan werkt het wel.
Danny, deze staat al aan. Dat kan het probleem niet zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daafjes
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-07 13:20
Widgets op het lockscreen plaatsen werkt niet of snap ik niet. Na het kiezen van een widget kan ik de grootte niet aanpassen(uittrekken), ook de "toepassen" knop blijft grayed-out en kan ik dus niet selecteren. Wanneer ik dan uit het menu ga en mijn lockscreen bekijk, blijkt de widget toch geplaatst te zijn en kan ik in het lockscreen de grootte aanpassen die vervolgens niet onthouden wordt. Heb die met 3 verschillende widgets geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Weet je zeker dat je lockscreen bedoelt? En niet homescreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daafjes
Ja, dat weet ik zeker. Ik kies het meest rechter paneel(Widget) onder het menu Blokkeerschermstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Voorheen had ik als verbinding met de provider 3G of H.
Na de Update heb ik nu ook de letter E erbij gekregen. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daafjes
Geen idee hoe dat kan, maar kan je wel vertellen dat een E voor Edge staat als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb een htc one x van de provider O2, ik denk die van duitsland. Mijn CID is O2___001, kan iemand mij eventueel info geven over wanneer ik een update zou kunnen verwachten? kan niet genoeg duits om zelf contact met O2 op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
sunny59 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:12:
Voorheen had ik als verbinding met de provider 3G of H.
Na de Update heb ik nu ook de letter E erbij gekregen. Hebben meer mensen dit?
Lees je aub even in over wat dit soort dingen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
RoD schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:40:
[...]

Lees je aub even in over wat dit soort dingen betekenen.
Uiteraard heb ik dit uitgezocht en weet ik wat het betekent. Ik wil alleen aangeven dat ik op mijn HTC One X deze aanduiding nog nooit gezien heb voor de update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

sunny59 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:45:
[...]

Uiteraard heb ik dit uitgezocht en weet ik wat het betekent. Ik wil alleen aangeven dat ik op mijn HTC One X deze aanduiding nog nooit gezien heb voor de update..
Daarvoor was ie er ook al hoor :)

Zit je bij KPN/HI? Ik heb het idee dat ik wel op veel meer plaatsen 'Edge' heb

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
Ik heb altijd een T-mobile abonnement gehad. Ik kijk heel vaak naar het bereik op mijn tel. en weet zeker dat ik deze aanduiding op mijn HOX nooit gezien heb. Zal verder onderzoeken hoe het kan..

edit: Nog nagevraagd bij collegae.
Eentje met een Iphone 4s heeft vandaag ook voor het eerst de aanduiding E op zijn tel. gezien. (ook t-mobile als provider). Een andere collega heeft ook vandaag voor het eerst deze aanduiding gezien. (samsung s2 en BEN als provider). Nu weet ik niet of Ben op het netwerk van T-mobile "zit".

[ Voor 45% gewijzigd door sunny59 op 27-08-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mis in de agenda alle afspraken onder elkaar, was voor de update wel het geval.
Kan het niet meer vinden, klopt dit?

En daydream werkt bij mij niet goed. Als het toestel vergrendeld is en ik ga hem opladen, dan zie ik de klok app niet, die ik geinstalleerd heb. Als ik tijden het laden de powerknop indruk en verder niets doe, dan komt hij wel in beeld als het scherm uit gaat

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Laatst online: 13:32
Speeddragon schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:03:
ben zeer tevreden, maar heb wel 2 puntjes

-wifi is wat minder
-in landscape mode gaat het toetsenbord nu over de tekstinvoer van whatsapp heen, en enter is niet meer versturen bij whatsapp maar een regel skippen..
In de instellingen van WhatsApp kan je instellen of je wilt dat hij het bericht verzend wanneer je op enter drukt. Die optie staat onder 'Gespreksinstellingen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Jongens, E staat gewoon voor EDGE. Ik kom helaas regelmatig in gebieden (Gemeente Gulpen, Z-limburg) waar er geen 3G/HSDPA is.
Ik had dit al toen de HTC One X net uitkwam. Dus volgens mij heeft het 0,0 te maken met welke update dan ook.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb de mijne op laten halen ivm WiFi, had al vaker problemen maar was er na deze update klaar mee en zit nog net binnen de garantieperiode. Ben benieuwd of het iets scheelt, als ik drukte in de hoek was het ineens wel beter. Hopelijk maken ze het hardwarematig.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij lijkt mij op eerst zicht aanzienlijk verbeterd !!! Heb ook wel last van minder bereik bij wifi!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 23:01
Iemand al dé oplossing gevonden voor het facebook verificatie probleem? Ik heb continue dat driehoekje in beeld, en ik krijg het niet weg. Als eerste geprobeerd om htc sense opnieuw binnen facebook aan te melden, dat werkt prima. Helaas nog steeds het icoontje.

Ik kan wel bij accounts zien dat de synchronisatie van agenda van facebook niet lukt. Maar of dat de oorzaak of een symptoom is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BROSSIE schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:23:
[...]

Danny, deze staat al aan. Dat kan het probleem niet zijn. :?
Hier hetzelfde probleem. Ook bij mijn werkt de verificatie met facebook niet.
Account en cache voor facebook en facebook for HTC sense als eens weggegooid en opnieuw ingesteld, herstarten, niets helpt. Geen idee hoe dit opgelost moet worden.
Twitteraccount gaf geen problemen.

Wat ik wel zie in de accountinstellingen voor facebook in blinkfield (onderwerpen en diensten - diensten en apps) dat ik een probleem heb in de agenda synchronisatie. Geen idee hoe dit op te lossen, en of dit de problemen met verificatie veroorzaakt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Op het werk even getest met iemand die nog met de oneX zonder update liep, en zijn wifi ontvangst was beduidend beter dan de mijne. Op het punt dat mijn wifi disconnect had de zijne nog twee streepjes.

Overigens viel me wel op dat bij het appje wifi analyzer nog wel het netwerk te zien is. Het lijkt er bijna op dat hij het gewoon eerder opgeeft bij zwak signaal. Misschien om batterij te besparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Ik had precies hetzelfde probleem, kon maar niet authorizeren, maar nadat ik het app platform in facebook heb aangezet kon ik op me telefoon naat settings > accounts & sync > facebook > live feed even een keer op klikken en hij synct. Toen ging het icoontje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
Helaas, app platform stond al aan. Geeft geen soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirstIntro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05-2023
Ik had met evernote eveneens verificatieproblemen. Even opnieuw inloggen en probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geprobeerd app platform uit en weer aan. Werkt niet van alles geprobeerd.
De foutmelding gaat alleen weg als ik facebook voor HTC sense gedwongen stop, maar opnieuw aanmelden levert dezelfde fout op.

Zal factory reset helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Laatst online: 10-09 16:42
Iemand enig idee hoe je de Whatsapp notificaties kan krijgen op je lockscreen via Dashclockwidget. Er moet een extensie voor worden gedownload, maar daarna moeten er ook nog handelingen gedaan worden.. Iemand weet hoe dat moet? Via knock2+ waar eerder over is gesproken heb je constant de activatiemelding staan in je notificatiebalk (wat ik niet mooi vindt).

Edit: lockscreen notification app nu wel werkend, maar zoek eigenlijk eentje die alle berichten gewoon onder elkaar laat zien op het lockscreen, net als tegenwoordig in sense 5 in de notificatiebalk.

[ Voor 25% gewijzigd door Mr.ZeroNull! op 27-08-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een geroote htc one x + maar steeds als hij de update wil installen komt ik in het root scherm en stopt hij , weet iemand hoe ik die updat er op kan krijgen? ik krijg steeds het scherm team win te zien

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Leech_NL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:57:
Iemand al dé oplossing gevonden voor het facebook verificatie probleem? Ik heb continue dat driehoekje in beeld, en ik krijg het niet weg. Als eerste geprobeerd om htc sense opnieuw binnen facebook aan te melden, dat werkt prima. Helaas nog steeds het icoontje.

Ik kan wel bij accounts zien dat de synchronisatie van agenda van facebook niet lukt. Maar of dat de oorzaak of een symptoom is...
Je facebook account in de One X verwijderen en weer opnieuw toevoegen?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 01:09
Heeft iemand sinds de update last van een slechte verbinding buitenshuis? Ik krijg constant berichten op mijn telefoon over mijn verbinding; "Geen signaal, Beperkte dienst".
Wanneer ik probeer te verbinden met Vodafone, niet via automatisch netwerk, zegt mijn telefoon dat mijn simkaart de verbinding niet toestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
_Christiaan_ schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:40:
[...]

Je facebook account in de One X verwijderen en weer opnieuw toevoegen?
Ja,ook geprobeerd. Facebook zelf zover mogelijk verwijderd,maar ook dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
NeoMe schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:28:
Ik heb de mijne op laten halen ivm WiFi, had al vaker problemen maar was er na deze update klaar mee en zit nog net binnen de garantieperiode. Ben benieuwd of het iets scheelt, als ik drukte in de hoek was het ineens wel beter. Hopelijk maken ze het hardwarematig.
had ik ook en sinds komen ophalen dynafix op een vrijdag en dinsdag week nadien al terug nooit meer problemen gehad met wifi, hopelijk voor jou ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BROSSIE
Leech_NL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 07:29:
[...]

Ja,ook geprobeerd. Facebook zelf zover mogelijk verwijderd,maar ook dat helpt niet.
Ja dat heb ik ook al geprobeerd en daar naast factory reset met en zonder de app uit facebook verwijderen met en zonder eerst de update van facebook installeren en dan pas aanmelden.

Het lijkt idd ergens op de agenda te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Update hier ook binnen. Accu lijkt het toch echt een stuk minder vol te houden. Gisterochtend om 11.00 uur van de lader gehaald (100%). Gisteravond om 22.00 uur op 13%. Was voor de update niet aan de orde.
Ook WIFI een stuk minder. Op de eigen slaapkamer altijd kunnen internetten met goed bereik. Gisteravond kom ik nauwelijks een site bekijken. Hmmm...ik wordt hier niet erg vrolijk van.

Verder ziet het er wel leuk uit, maar goed daar koop ik niet veel voor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Toestel aangemeld; wordt opgehaald voor reparatie. Wifi is zowat onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 14:31
ik heb continue in beeld staan (als ik van boven naar beneden swype): probleem bij verificatie (na de update). Als ik hier op klik duurt het even en dan gebeurt er niets. Is dit wat jullie met die faceboek verificatie probleem bedoelen? Of is dit wat anders, zo ja, hoe kan ik dit oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BROSSIE
BasZer schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:21:
ik heb continue in beeld staan (als ik van boven naar beneden swype): probleem bij verificatie (na de update). Als ik hier op klik duurt het even en dan gebeurt er niets. Is dit wat jullie met die faceboek verificatie probleem bedoelen? Of is dit wat anders, zo ja, hoe kan ik dit oplossen.
Ja, dat heeft betrekking op facebook

[ Voor 3% gewijzigd door BROSSIE op 28-08-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
antwoord op Is dit wat jullie met die faceboek verificatie probleem bedoelen? ;)

maar jullie dus ook nog geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackvoske
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-06 07:27
Nog meer mensen issues met blinkfeed op de hox?
Als ik hem selecteer, dan blijft hij continue staan op "bezig met bijwerken" en dan gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
BasZer schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:54:
[...]

antwoord op Is dit wat jullie met die faceboek verificatie probleem bedoelen? ;)

maar jullie dus ook nog geen oplossing?
Nope, ben nu in de chat met Htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
Leech_NL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:11:
[...]

Nope, ben nu in de chat met Htc
mocht je een oplossing krijgen, dan zou ik het graag van je horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Leuke update, even wennen.

Gekke vind ik wel dat een aantal apps die ik normaal op mijn scherm had staan, na de update weg waren. Oa. imdb. Weer op scherm gezet en na een reboot weer weg.

En de beats is minder makkelijk aan of uit te zetten.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
Nee, helaas. Chat viel uit. Ben op vakantie, dus ga vrijdag thuis weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik heb hem ook binnen, sinds gisteren. Ziet er gelikt uit en de Wifi problemen die jullie kennen heb ik niet. Wel wat anders, hij zuigt letterlijk de batterij leeg. Kon ik vroeger met gemak 2 dagen met een volle accu doen, nu staat hij al op 36%. Hij zat op 100 vanmorgen. Gisteren ging het ook al vrij hard met de accu. Ik heb al in het settings scherm naar het accuverbruik gekeken maar daar stond niets geks in.

Wat ik ook merk is dat ik veel vaker het GPS icoontje zie. Ik moet echt alle apps afsluiten voor het verdwijnt.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:36
asing schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:18:
...

Wat ik ook merk is dat ik veel vaker het GPS icoontje zie. Ik moet echt alle apps afsluiten voor het verdwijnt.
je kunt ook gewoon GPS uitschakelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Ja klopt, maar dan moet het voor flitsnav etc weer aan. Het is overigens die stijilloze app van geenstijl die het doet.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Dit soort dingen is de reden waarom ik mijn toestel heb geroot en er een zo goed als stock custom ROM op heb staan. Ik kan nu bepalen welke app wat mag en heel veel apps willen dingen (zoals weten waar ik ben) en dat is wmb helemaal niet nodig.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik loop me nu toch echt te storen aan de 'nieuwe' widgets. De agenda widget is absoluut geen vooruitgang tegenover de Sense 4+ versie. Naar mijn mening is de agenda widget onoverzichtelijk. Zo zijn de kleuren van de verschillende (soorten) afspraken niet te onderscheiden, omdat ze dof en flets zijn. Alles lijkt dezelfde kleur te hebben. Bij de vorige widget was dit gewoon in één oogopslag duidelijk.

Dan de e-mail widget. De widget markeert steeds gelezen e-mailberichten als ongelezen. Dit is vervelend, omdat je steeds denkt een nieuw e-mailbericht te hebben terwijl dit een oud e-mailbericht betreft. Hij ververst de status van het bericht pas, nadat de volledige applicatie is geopend en opnieuw is gesynchroniseerd.

Is dit een fout in widgets of moet ik gewoon mijn telefoon voorzien van een reset? Dat laatste zie ik dus niet zitten.

Maar goed, Sense 5 is, naar mijn mening, de meest incomplete en uitgeklede Sense die ik tot nu toe heb mogen gebruiken. Jammer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:14
Sinds dat ie uit is in NL draai ik sense 5.0 ik kan niks anders zeggen dan. Sense 5.0 mooi en overzichtelijk maar mijn ervaringen zijn tot nu toe niet heel positief.

Wifi is achter uit gegaan. Normaal als ik naast de router zit (op de wc :P). heb ik volle bereik. Maar heb nu zelfs maar 1/2 streepjes. Ook achter in de tuin had ik nog net 1 streepje bereik, dit is nu ook helemaal weg.

Ik heb nogal veel last van lag in bijv. Galerij. foto's bekijken loopt niet vloeiend, en voelt erg laggy aan.

Ook heb ik last van dat de telefoon op random momenten terwijl ik niks met de telefoon doe mijn mobiel ontzettend warm word. (Lijkt me niet normaal?)

Als laaste heb ik last van ontzettende battery drains. Zoals vandaag haal de telefoon om 10 uur van de lader af en om 4 uur was hij dan ook alweer op 10 procent. Terwijl ik de telefoon alleen voor een paar appjes heb gebruikt, en meer niet.

Hebben meer mensen last van deze fouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@Yonix, de agenda widget is idd slechter geworden en deel daarin je mening. Wat mails betreft; ik heb er niet zo'n last van. Uiteraard is sense meer dan alleen deze 2 widgets :)
Waar ik me dan weer aan stoor is dat het GPS icoontje niet bij de toggles erbij zit, maar een screenshoticoontje dan weer wel (power+volume down is sneller)....

Ik vind sense5 zelf wel prettiger werken van 4+. Het voelt veel sneller aan, het ziet er strakker uit, lettertype is erg prettig, geen haperingen of langzamere overgangen...nee alles is tsjak tsjak. Ook de recent apps is veel beter dan eerst.
Ik ben daarentegen helemaal niet blij met de photoediting software die ze nu doorgevoerd hebben (van de HTC One gekopieerd). Ik kan helemaal geen presets meer bewerken of handmatig contrasten en witbalans veranderen. Misschien is de gedachte daarachter dat het ook wel uit sense kan omdat meeste mensen toch wel een appje als Aviary downloaden ofzo. Ik gebruikte het in ieder geval veel en mis het behoorlijk.

De galerij loopt bij mij ook echt soepel, geen haperingen, niks. Wifi geen problemen mee (en ik heb de allereerste generatie HT23 dacht ik). Batterij gaat volgens mij bij normaal gebruik ietsje sneller leeg, maar idle is het gelijk aan eerst. Ik heb em nu sinds 07:30 van de lader af en zit nu op dit moment van schrijven op de 33% nog.

Het browsen gaat naar mijn idee ook soepeler en sneller, blinkfeed is optioneel, wat wil ik nog meer :)

De grootste minpunten aan sense zijn wat mij betreft de fotoediting software, buttload aan bloatware (kep nu 31 build-in dingen op disabled staan), de agendawidget en het wegvallen van de "caroussel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Accuproblemen moet ik ook bevestigen. Met goede wil kon ik twee dagen prima halen, nu zit ik nog maar op 23% sinds vanochtend. Toch iets te snel geweest met updaten lijkt achteraf :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
En ja hoor. De Wifi is significant verslechterd. Ik zie dat er meerdere mensen hier last van hebben. Het is bovendien een erg instabiele verbinding. Hopelijk komen ze snel met een wifi bug fix, want dit belemmerd mijn goede ervaring die ik voorheen had met de telefoon.

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

oh en waar ik ook effe van baalde; de ING app herkent mijn telefoon niet meer. Kep de zwik moeten uninstallen en opnieuw installen en opnieuw moeten aanmelden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Felyrion schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:52:
Accuproblemen moet ik ook bevestigen. Met goede wil kon ik twee dagen prima halen, nu zit ik nog maar op 23% sinds vanochtend. Toch iets te snel geweest met updaten lijkt achteraf :-(
Ik heb CPU Spy erop gezet. De counters gereset en het apparaat aan de lader gelegd. Verder heb ik er echt niks mee gedaan dus hij zou goede cijfers moeten geven. Zou......

5:22:23 1400 MHz
0:34:15 Deep Sleep

De rest is niet significant. Ik heb in de takenlijst 8 apps staan. Ik ga die nu effe termineren en dan de tellers weer op 0 zetten. Zien wat het oplevert.

TBC >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Deathchant schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:19:
oh en waar ik ook effe van baalde; de ING app herkent mijn telefoon niet meer. Kep de zwik moeten uninstallen en opnieuw installen en opnieuw moeten aanmelden :S
Dat had ik ook.

Is het trouwens aan te raden om een volledige reset te doen? Ik heb niet het idee dat ik prestatievermindering heb geleden, maar misschien is een 'clean slate' niet verkeerd.

[ Voor 31% gewijzigd door Yonix op 28-08-2013 23:30 ]

• rvannieuwpoort
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10-2016
Mijn wifi lijkt juist beter geworden, op zolder viel het nogal eens weg, en daar heb ik nu een prima verbinding.
Ook de accu lijkt in tegenstelling tot wat de meesten hier melden juist een stuk langer mee te gaan, zeker in idle.
Sense 5 vind ik wel ok, maar ik moet wel wennen aan de fonts. Het toetsenbord is wel veel fijner geworden!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Hier ook de update naar 4.2.2 sinds afgelopen vrijdag, wifi bereik is helaas weer een stuk minder geworden :(, verder een mooie update

Ik had de One X vorige week net terug van een reparatie omdat het wifi bereik was afgenomen, voor de update was deze nog goed, maar sinds de update weer bagger.

Lees dat er hier meer mensen last van hebben.. zit er ook niet om te springen deze nu weer te laten repareren door HTC.
Hopelijk snel een fix...

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:39
Hier nog geen update HOX+
Zijn er nog mensen die de OTA nog niet ontvangen hebben ?

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Mixed feelings...

Over het geheel zeer tevreden met deze update. Strak en snel.

Maar wat meerderen hier al melden, WIFI is belabberd !!!!

Ik zit afgelopen jaar elke week een dag in een hotel in het buitenland. Op de kamers kon ik altijd prima het internet op. Soms haperden de YouTube filmpjes, maar kon prima emails lezen, tweakers volgen en Facebook gebruiken. Tot gisteren. Ook in het restaurant waar ik al een jaar aan dezelfde tafel zit kon in net aan WIFI gebruiken. Week in week uit, nooit problemen gehad. Maar gisteren heb ik mij echt verveeld, WIFI is onbruikbaar.

En let wel mensen, laat je niet misleiden door het aantal streepjes. In het hotel en restaurant heb ik exact hetzelfde aantal streepjes bij het WIFI icoontje. Maar de verbinding is instabiel en veel te traag. Daarbij valt de verbinding vaak weg en duurt het zeer lang om verbinding te maken en IP adres op te halen.

Ik heb meteen maar wat getracht uit te zoeken. In het restaurant heb ik als een soort idioot door de ruimte gelopen met WIFI analyser en heb gezien dat de radius van de kwaliteit met de nieuwe update drastisch verminderd met afstand. Op mijn tafel 1 streepje in het icoontje, maar connecten ho maar.
Een paar meter verder wel connecten maar een doorvoersnelheid van 1 bit met minuut. Nog een paar meter verder een redelijke verbinding en naast de bar een goede.

In de hotelkamer met de deur dicht geen enkele verbinding mogelijk. Soms eventjes, maar alle apps (browser, email, Google Play, Facebook etc) komen in time out.
Let wel, ik heb daar het volle aantal streepjes in het icoontje !!!!

Als test alle opties aan en uit gezet in geavanceerde instellingen (frequentie, optimalisatie aan/uit etc). Opnieuw starten wel 10 keer gedaan. Niets helpt.

Het enige wat ik nog moet doen is een totale factory reset, maar eerst moet ik mijn zaken backuppen.

Mijn conclusie mbt WIFI is:

- Het aantal streepjes is geen indicatie voor de kwaliteit van de verbinding
- De radius waarin je goede/redelijke/slechte/geen verbinding hebt loopt drastisch af met de afstand

Aangezien ik vaak WIFi gebruik is deze update belabberd. Met al het andere ben ik zeer tevreden.
Ik zal binnenkort een factory reset uitvoeren om te zien of dit helpt.

Gezien de andere ervaringen over WIFI hier lijkt het erop dat met deze update er significante WIFI wijzigingen zijn doorgevoerd die voor sommigen niet goed uitpakken.

/EDIT

En dan lees ik dit:
http://www.htc.com/be-nl/why-htc/ultra-fast-wifi/

PS
Mijn tests heb ik ook gedaan met de opties auto/alleen 2.4Ghz/alleen 5Ghz en maakt geen verschil.
Hotel en restaurant maken alleen gebruik van 2.4Ghz.

/EDIT nogmaals

Ik lees dit op xda
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2420896

Maximus rom (4.2.2 sense 5) blijkt al een fix voor WIFI te hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Xymox op 29-08-2013 07:50 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• JustMitchie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-04 19:28
Via het zoeken naar een update op de telefoon heb ik deze binnengehaald. Prima binnen, ahh zegt ie hij is bijna leeg waarop ik de oplader aansluit en 'm kan installeren.
Ik ondertussen avondeten, afwassen etc. Ik kijk naar het apparaat, een download icoontje/ install icoontje. Half uurtje later terug gekomen, icoontje weg. Dus ik wil 'm aanzetten, maar nu zit er geen leven meer in.

Geprobeerd aan te doen via het naar de bootloader knopjescombi, maar geen succes.
Nacht aan de lader gehad, 's ochtends was het opladerlampje uit. Dus ik probeer mijn truckendoos maar uiteraard geen succes.

Iemand ideeën? Hij wil dus niet aan en het oplaadlampje brandde ook niet nadat het een kwartier aan de lader had gezeten (aan de lader gehad, losgekoppeld en weer aan de lader in de hoop een lampje te zien).

De telefoon is van mijn mams, maar ze heeft er vaker fratsen mee... Nu zou het leuk zijn als jullie weten wat ik hier aan kan doen.

Zou iemand mij kunnen helpen?

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Bij m'n ega staat de update er nu enkele dagen op. Nog geen klachten van haar gehoord. Na de installatie stond Blinkfeed uit. In notificatie scherm stond de optie om deze aan te zetten. Dus hij staat niet standaard aan na installatie.
Wifi nog geen problemen over gehoord. Maar ze mist wel de oude tijd/weer widget.

• HAMMAR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-07 18:33
In de op staat dat je blinkfeed uit kan zetten, maar bij mij niet? laat zich niet slepen naar 'verwijderen'.

Iemand??

• asing
  • Nu online
Update :

1400 MHz : 13 min
1300 MHz : 1 uur en 15 min
Deep sleep : 8 uur en 30 minuten

Vanmorgen om 7 uur had ik 94% accu, dat is nu al 69%. Het keldert echt maar waarom?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste