Haha, ik merk ook dat tussen 08:00 en 12:00, zeg maar wanneer mensen wakker worden en de nieuwe aanbiedingen er zijn dat het dan aardig druk is. En vanaf een uur of 13:00-14:00 heeft iedereen z'n mening al verteld en wordt het weer rustig. De drukte begint meestal een kwartier voordat de sales weer veranderen. Ben benieuwd of dit vandaag hetzelfde zal zijn.
.
Zelf hoop ik op Heroes VI. Niet voor mezelf maar voor mijn vriendin, ik denk dat ik haar erg veel plezier doe als ik ook 1 voor mezelf koop, haha. Voor mezelf zit ik te denken aan Tropico 4. Ik heb op reviews gehoord dat het beter ontworpen is dan SimCity. Is het qua gameplay vergelijkbaar? Als ik hem koop, zal ik dan de 'collectors bundle' kopen voor €2 meer?
Zelf hoop ik op Heroes VI. Niet voor mezelf maar voor mijn vriendin, ik denk dat ik haar erg veel plezier doe als ik ook 1 voor mezelf koop, haha. Voor mezelf zit ik te denken aan Tropico 4. Ik heb op reviews gehoord dat het beter ontworpen is dan SimCity. Is het qua gameplay vergelijkbaar? Als ik hem koop, zal ik dan de 'collectors bundle' kopen voor €2 meer?