Steam Summer Sale 2013

Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:07

Compizfox

Bait for wenchmarks

rockhopper schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 01:18:
Alsof we opeens niet verder kunnen tellen omdat de getallen op zijn.
Doet me aan IPv4 denken :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Yaay, nieuwe flitskorting!

Counter Strike GO kost nu €5,87, 58% korting (ik dacht dat dat 66% moest zijn? :S)

[edit]
Dammit, had ik Counter Strike net nog voor 0,13 cent in mijn winkelwagen gezet, wordt de prijs veranderd naar €4,76; mij te duur helaas. :P

Gebruik de "Wijzig" knop aub als de laatste post van jezelf was en nog jonger dan 24u

[ Voor 52% gewijzigd door Ultraman op 19-07-2013 06:13 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Jeej! Amnesia in de keuze! Heb daar op gestemd, lijkt me erg leuk spel :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:22:
[...]

Niemand die de Magicka dlc heeft?
Nog niet kunnen spelen, maar heb de game met een zwik DLC. Zat volgens mij in zo'n bundel ergens voor een te laag bedrag. :P
Nappa schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:18:
Ik zit toch nog te overwegen (stomme sale ook :@): Sine Mora (2,49) en Gemini Rue (3,19). Doen voor die prijs?
De Dead Island Ryder White DLC (lees: Dead island GOTY) laat ik voor 4,99 maar liggen, ik verwacht weinig vernieuwends en DI was ik al zat.
Sine Mora heb ik op PS3 en PSVita en bevalt mij erg goed, al blijven shmup's wel moeilijk. Oja, je moet wel tegen Japans gebrabbel kunnen, want er wordt nogal wat gebabbeld tussen de kogelregen door.

EDIT: Sim City 4 Deluxe nog even meegepakt. De prijs zal wel niet veel lager dan 2,99 gaan.

EDIT 2:

De huidige Flash Deals:
- Age of Empires II HD Edition voor 9,49 -50%
- Dungeon Defenders voor 1,79 -85%
- Chivalry voor 5,74 -75%
- Borderlands 2 voor 10,19 -50%

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2013 08:33 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik kan iedereen die en hart heeft voor FPS Chivalry aanbevelen.

het is weliswaar geen echte shooter (je hebt well bogen en kruisbogen), maar het zwaardvechten is heel leuk en de maps hebben leuke objectives. Het doet mij een beetje denken aan counterstrike toen ik er net mee begon (1.5-1.6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

PAYDAY the heist is wel een onwijs gave game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Alweer Borderderlands 2? Misschien grappig om een keer een overzicht te maken hoe vaak eenzelfde titel in de steam sale langs komt :P

Ik had veel liever weer wat minder bekende games gezien in de kortingen, maar die lijken bijna allemaal alleen bij de comm vote langs te komen (en dan ook maar 1x in een vote die ze misschien niet winnen).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hierkomik schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:58:
Alweer Borderderlands 2? Misschien grappig om een keer een overzicht te maken hoe vaak eenzelfde titel in de steam sale langs komt :P

Ik had veel liever weer wat minder bekende games gezien in de kortingen, maar die lijken bijna allemaal alleen bij de comm vote langs te komen (en dan ook maar 1x in een vote die ze misschien niet winnen).
Dat is wel te verwachten.... ik ga ook niet stemmen op een spel dat ik niet ken. Geen idee of het dan wat is. De grote titels van vorig jaar/twee jaar geleden zijn al zo uitgebreid gereviewd en hebben naam opgebouwd, zodat die eerder gekozen zullen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Awaken1 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:37:

het is weliswaar geen echte shooter (je hebt well bogen en kruisbogen), maar het zwaardvechten is heel leuk en de maps hebben leuke objectives. Het doet mij een beetje denken aan counterstrike toen ik er net mee begon (1.5-1.6).
Inderdaad een vermakelijk spel. Vooral team deathmatch in die arena, het voelt bijna net zo als in de film Gladiator :+

Moet nog wel wat ervaring op doen, want tegen die hogere levels players, ga ik steeds roemloos ten onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 15:35

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zo jongens, nieuwe ronde nieuwe kansen.. Torchlight 2 van Hierkomik gisteren overgenomen (1 exemplaar van een 4pack) waarvoor dank! Ook bijna Alan Wake + dlc in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Rustige sale dit jaar voor mij qua aankopen.
Nog genoeg te doen voorlopig.
Awaken1 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:37:

De game is zeker wel uitdagend en heerlijk om te spelen.
Merk wel duidelijk wie er langer speelt en het bij de sale gekocht hebben.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Net ook mijn eerste games op Steam gekocht :)

Commandos Pack (veel gespeeld 'vroeger')
SimCity 4 Deluxe

Schade: net 2 biertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Marc3l schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:52:

SimCity 4 Deluxe

Zeg dat nou niet!....

MUST ......................... RESIST

Commando's is echt zo'n spel die ik vroeger inderdaad veeeeeel gedaan heb, maar ik vraag me af of ik dat nu nog leuk vind. Ik heb 1 en 2 al op CD liggen (en geen CD-speler meer in mijn huidige systeem), Commandos 3 heb ik volgens mij nooit gespeeld. Ik houd het voorlopig maar ff op Deus EX, dan vermaak ik me voorlopig wel.

* gwystyl sluit topic en probeert serieus te gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Borderlands 2 is toch -66% nu?
Zonet nog gekocht anders had ik zeker meewillen doen voor dat 4-pack. Ineens ook de Season pass gekocht.

Wacht nu enkel nog op een goede fighting game zodat ik mijn nieuwe Xbox controller eens kan afbeulen :D

Voorlopig niet veel gekocht omdat ik de vorige sales me al eens had laten gaan :)
NBA2k13
Borderlands 2 + Season Pass
Batman Arkham City GOTY edition (twijfel nog of ik ook Arkham Asylum ga kopen...)

[ Voor 53% gewijzigd door Inrage op 19-07-2013 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
gwystyl schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:00:
[...]

Zeg dat nou niet!....

MUST ......................... RESIST

Commando's is echt zo'n spel die ik vroeger inderdaad veeeeeel gedaan heb, maar ik vraag me af of ik dat nu nog leuk vind. Ik heb 1 en 2 al op CD liggen (en geen CD-speler meer in mijn huidige systeem), Commandos 3 heb ik volgens mij nooit gespeeld. Ik houd het voorlopig maar ff op Deus EX, dan vermaak ik me voorlopig wel.

* gwystyl sluit topic en probeert serieus te gaan werken.
:P Heb hier deel 1 ook nog liggen maar voor de 2,99 kon ik het niet laten liggen ook al ga ik het niet veel spelen. Deel 3 trouwens ook nog nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Marc3l schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:52:

SimCity 4 Deluxe

Ik denk in pakjes sigaretten :'), gok dat de schade al zo'n 4 pakjes is inmiddels. :'(
gestopt sinds eind november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Waarom heb ik Civ 5 gehaald..... one more turn, just one more turn...

Anyways, nog steeds in dubio of ik GTA4 zal halen, en Darksouls. Beide heb ik al, GTA4 voor de PC, maar de oude versie die je maar x keer kan installen en atm moeilijk moet doen om dat weg te patchen. Maja 7,50 voor de game plus dlc is wel goedkoop. En lekker makkelijk in steam.

Dark Souls heb ik op de xbox, maar nog geen dlc. En 7,50 voor de game, dlc en wel een acceptabele framerate. Ach ik heb nog ff om te beslissen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-09 14:36
Ben aan het twijfelen of ik "The Incredible Adventures of Van Helsing" zal aanschaffen. Iemand dit spel al eens gespeeld?

Inmiddels heb ik wel al aangeschaft:
- Deus Ex: Human Revolution (met alle DLC's)
- Demolition Inc. + Level and Weapon DLC Bundle

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Het is blijkbaar nogal Diablo-esque. Ik denk dat ik hem zelf maar oversla, heb daar wel even genoeg van gehad na Diablo III en Torchlight II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
Crud, toch maar Chivalry gehaald. :P Valt op zich nog wel mee wat ik tot nu toe heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-09 14:36
Pheace schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:40:
Het is blijkbaar nogal Diablo-esque. Ik denk dat ik hem zelf maar oversla, heb daar wel even genoeg van gehad na Diablo III en Torchlight II :)
Tja, Torchlight II heb ik ook nog liggen.

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zou iedereen er nog eens graag aan herinneren dat het organiseren van 4-packs hier niet toegestaan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Saints Row 3 Full Package 7,49
Ace of Spades Full Package 2,49
Reus 4,99
2x Castle Crashes 2,99 (1 voor mijn broertje :-))
Torchlight 2 3,56
CS:GO 4,75

29,26 is de schade en het al hier ook bij blijven ben ik bang 8)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Waaaaahhhh 10 minuten voordat CS:GO aanbieding afliep nog ff snel gekocht. Kon net pas inloggen door stomme mensen op de snelweg die onder de 100 rijden, terwijl je 120 mag...

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 19:37
Xyphoid schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:56:
Waaaaahhhh 10 minuten voordat CS:GO aanbieding afliep nog ff snel gekocht. Kon net pas inloggen door stomme mensen op de snelweg die onder de 100 rijden, terwijl je 120 mag...
Daar is de Linker baan toch voor? 120 rijden. Rechter baan is voor Vrachtwagens en 100 rijders.

Wat betreft CS:GO. Ik wacht wel tot het een keer voor 75% korting over de toonbank gaat.
Ben toch niet zo van het multiplayen en anders ben ik toch de cannon fodder.
(Tja iemand moet dat toch zijn :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

company of heroes kost nu 1,99 euro. Maar je kan voten voor 50 % korting :S Is nu 75% korting :S
Foutje neem ik aan.

Nevermind :S Effe wakker worden :S

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 19-07-2013 11:04 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Meh niet echt spannende flash deals. Wel een paar nieuwe die nog niet eerder in de flash zaten, dus props for that.

De 22e is de laatste dag van de sale, wordt er op die dag de Encores aangeboden of ook nog nieuwe games? En gelden die dan tot de 23e? Basically; wanneer is de allerlaatste flash zodat ik weet dat de rest niet goedkoper wordt?

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Spijtig dat veel games toch duurder zijn op het moment, Mirror's Edge/SimCity verkocht voor 2.99 nu terwijl ze voorheen voor 2.50 gingen. Company of Heroes is ook duurder nu, voorheen kocht ik het complete pack voor 4.99 nu is het 6,23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ye-roon schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:16:
Waarom heb ik Civ 5 gehaald..... one more turn, just one more turn...

Anyways, nog steeds in dubio of ik GTA4 zal halen, en Darksouls. Beide heb ik al, GTA4 voor de PC, maar de oude versie die je maar x keer kan installen en atm moeilijk moet doen om dat weg te patchen. Maja 7,50 voor de game plus dlc is wel goedkoop. En lekker makkelijk in steam.

Dark Souls heb ik op de xbox, maar nog geen dlc. En 7,50 voor de game, dlc en wel een acceptabele framerate. Ach ik heb nog ff om te beslissen.
Zo ben ik ook weer aan het twijfelen over GTA. Ik heb GTA IV, maar nauwelijks gespeeld. San Andreas heb ik wel van begin tot eind lol aan gehad, net als GTA III en Vice City. Ik heb III, SA en IV op CD/DVD liggen, de rest als downloads. Ik zit nu te twijfelen om het complete pack te kopen voor €12,49. Ik kan natuurlijk ook alleen Vice City en Liberty City stories kopen, dan ben ik voor € 6,23 klaar maar heb ik de rest niet digitaal.

Ik denk dat ik sowieso maar eens mijn collectie fysieke speldozen ga opruimen. Als ik mijn twijfels de afgelopen dagen eens overdenk vind ik het toch wel handig om een spel digitaal te hebben, en beginnen DVD's er steeds nuttelozer uit te zien omdat ik toch geen DVD-speler meer in de PC heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 18-09 00:13
GTX2GvO schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:00:
[...]

Daar is de Linker baan toch voor? 120 rijden. Rechter baan is voor Vrachtwagens en 100 rijders.

Wat betreft CS:GO. Ik wacht wel tot het een keer voor 75% korting over de toonbank gaat.
Ben toch niet zo van het multiplayen en anders ben ik toch de cannon fodder.
(Tja iemand moet dat toch zijn :P )
Alleen weten die zondagsrijders niet dat je rechts moet houden.

Ach, €4,75 is iig minder dan de 15 Euro die het eerst kostte.
Wat zal ik stemmen? Bully heb ik al op de PS2 gespeeld. Strategie en RPG zijn niet helemaal mijn ding (ben nog steeds bezig met Skyrim op de PS3). Dus als iemand mijn stem wil, dan hoor ik het wel.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Ik heb Bully gestemd.
DA:O heb ik al en wargame interesseert me niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

gwystyl schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:13:
[...]
Ik denk dat ik sowieso maar eens mijn collectie fysieke speldozen ga opruimen. Als ik mijn twijfels de afgelopen dagen eens overdenk vind ik het toch wel handig om een spel digitaal te hebben, en beginnen DVD's er steeds nuttelozer uit te zien omdat ik toch geen DVD-speler meer in de PC heb.
Hear Hear, ik heb er nooit spijt van gehad naar digitaal over te stappen. Ik gebruik mijn DVD-drive bijna nooit meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 23:13
In de laatste paar minuten toch nog even snel Chivalry aangeschaft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pheace schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:18:
[...]

Hear Hear, ik heb er nooit spijt van gehad naar digitaal over te stappen. Ik gebruik mijn DVD-drive bijna nooit meer :D
Het zou wel leuk zijn als je bij zo'n compleet pakket een deel kan doorgeven naar andere Steam gebruikers. Ik weet dat mijn zwager GTA 4 bijvoorbeeld nog niet heeft. Weet iemand of het mogelijk is om één spel van een collection als gift aan te schaffen (of alles als gift maar die echt doorgeven en de rest in je eigen inventory zetten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

gwystyl schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:26:
Het zou wel leuk zijn als je bij zo'n compleet pakket een deel kan doorgeven naar andere Steam gebruikers. Ik weet dat mijn zwager GTA 4 bijvoorbeeld nog niet heeft. Weet iemand of het mogelijk is om één spel van een collection als gift aan te schaffen (of alles als gift maar die echt doorgeven en de rest in je eigen inventory zetten)?
Gaat niet tenzij expliciet vermeld. En dat is niet het geval bij GTA Pack :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Mocht iemand twijfelen: €4,74 voor PAYDAY is het zeker waard en raad ik ook zeker aan. Leuk spel met een geweldige multiplayer (singleplayer is dan ook niet veel aan) zonder dat het saai wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

De vraag is alleen hoe actief de multiplayer nog is?

Ik heb hem in m'n winkelwagen staan, maar twijfel nog.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

gwystyl schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:13:
[...]

Zo ben ik ook weer aan het twijfelen over GTA. Ik heb GTA IV, maar nauwelijks gespeeld. San Andreas heb ik wel van begin tot eind lol aan gehad, net als GTA III en Vice City. Ik heb III, SA en IV op CD/DVD liggen, de rest als downloads. Ik zit nu te twijfelen om het complete pack te kopen voor €12,49. Ik kan natuurlijk ook alleen Vice City en Liberty City stories kopen, dan ben ik voor € 6,23 klaar maar heb ik de rest niet digitaal.

Haha, precies hetzelfde met GTA4. Ben er echt al een paar keer mee begonnen, maar ik kom er niet door. Het neemt zichzelf te serieus en heeft niet meer de arcade, lets have fun feel van GTA3 generatie.

Vandaar dat ik nog ff twijfel, maar ik hoor goede verhalen over de DLC items, dat die weer wel lekker los zijn. Dus dan is het misschien toch de moeite.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
PromWarMachine schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:32:

2 maanden terug toen ik het voor het laatst speelde was het nog erg druk :)

Vette game overigens :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verderf op 19-07-2013 11:38 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Verderf schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:35:
[...]

2 maanden terug toen ik het voor het laatst speelde was het nog erg druk :)
Denk dat vele games nu met de Summer Sales een boost krijgen maar dat het daarna weer terug kan stilvallen. Toch iets om rekening mee te houden bij MP games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 23:13
De huidige community choice doet me niet zoveel. (bully, wargame, dragon age)

Wie kan ik blij maken met een stem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

CoD:MW3.... €30.... Wat een onzin.
Ik wilde die game nog halen om te kijken naar het verhaal (ik heb MW2 nog wel gekocht).
Waarom ze durven nog zo veel voor die game te vragen? Released November 2011??? Ik weet het echt niet.
Voor Skyrim, ook dure game en op dat moment released, heb ik 23€ betaalt en dat is inclusief alle DLC!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Bully kan ik in ieder geval afraden.
Vorige sale gekocht, en niet de kwaliteit die ik van Rockstar gewent ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ye-roon schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:34:
[...]

Haha, precies hetzelfde met GTA4. Ben er echt al een paar keer mee begonnen, maar ik kom er niet door. Het neemt zichzelf te serieus en heeft niet meer de arcade, lets have fun feel van GTA3 generatie.

Vandaar dat ik nog ff twijfel, maar ik hoor goede verhalen over de DLC items, dat die weer wel lekker los zijn. Dus dan is het misschien toch de moeite.
Dat was inderdaad mijn probleem met GTA IV.... ik speel geen GTA om rekening te moeten houden met miepende vriendinnen (dat kan IRL al lastig genoeg zijn ;)), maar om lekker lomp te raggen en wat opdrachtjes her en der uit te voeren. Als ik iets realistisch wil koop ik wel de Sims ofzo. Daarbij vond ik de besturing dusdanig brak dat ik me er meer aan ergerde dan dat ik er aan wilde leren wennen.

Ik ben benieuwd of de digitale versie wel makkelijker aan de gang te krijgen is dan de DVD. Ik had nogal wat moeite met het vinden van de juiste versie van Rockstar Social club volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Heb gisteren bij mijn aankoop geen trading carts ontvangen terwijl ik er 2 zou krijgen :(

De schade begint nu toch wel redelijke vormen aan te nemen:

Borderlands 2 Season Pass ROW
Borderlands 2: Mechromancer Pack
Borderlands 2 Creature Slaughterdome DLC
Borderlands 2 Psycho Pack
Deus Ex: Human Revolution - Standard Edition
Deus Ex: Human Revolution - Tactical + Explosion Bundle DLC
Deus Ex Human Revolution: The Missing Link DLC
Ace of Spades St. Valentines Day Massacre Pack
Alan Wake, Sid Meier's Civilization V: Gold
Assassin's Creed II: Deluxe Edition
Assassin's Creed Brotherhood
Assassin's Creed Revelations - Gold Edition
Fallout New Vegas Ultimate
Hitman Absolution Suit and Gun Collection
Hitman Absolution Professional
Sins of a Solar Empire: Rebellion Forbidden Worlds

Voor in totaal:
63,84

En ik denk dat ik payday ook nog even mee neem. Een paar vrienden van me spelen kennelijk vaker samen. Weet iemand of de DLC ook de moeite waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

XanderDrake schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:47:
CoD:MW3.... €30.... Wat een onzin.
Ik wilde die game nog halen om te kijken naar het verhaal (ik heb MW2 nog wel gekocht).
Waarom ze durven nog zo veel voor die game te vragen? Released November 2011??? Ik weet het echt niet.
Voor Skyrim, ook dure game en op dat moment released, heb ik 23€ betaalt en dat is inclusief alle DLC!
CoD games slaan qua pricing echt helemaal nergens op. In de EU komen we er toch al bekaaid vanaf, in de US kost de game omgerekend letterlijk de helft. En nog steeds, ik vind € 15 voor een 2 jaar oude game zonder de DLC echt heel sneu. En dan heb ik het nog niet over de (nog) oudere delen.

Echt, ik wil die games graag kopen maar ze staan gewoon op mijn zwarte lijst. Als ik de (niet bestaande) complete games voor € 5,- kan kopen, graag maar dat gaat dus gewoon nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08 14:58
gwystyl schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:52:
[...]
Als ik iets realistisch wil koop ik wel de Sims ofzo.
8)7

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Aapenootjes schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:54:

De schade begint nu toch wel redelijke vormen aan te nemen:

Borderlands 2 Season Pass ROW
Borderlands 2: Mechromancer Pack
Borderlands 2 Creature Slaughterdome DLC
Borderlands 2 Psycho Pack
Euuhm, ik heb ook de Seaon Pass gekocht, maar dat wil dus niet zeggen dat je alle DLC krijgt???
Damnit ik haat DLC want uiteindelijk betaal je altijd teveel, dacht nu net een goeie deal te doen met de 66% korting maar daarmee heb je dan nog niet de volledige game... pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwjma
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 22:02
Inrage schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:59:
[...]

Euuhm, ik heb ook de Seaon Pass gekocht, maar dat wil dus niet zeggen dat je alle DLC krijgt???
Damnit ik haat DLC want uiteindelijk betaal je altijd teveel, dacht nu net een goeie deal te doen met de 66% korting maar daarmee heb je dan nog niet de volledige game... pfff...
Dit klopt inderdaad. De DLC die in jouw quote staan zijn nodig om het volledige spel te hebben. Daarnaast zijn dan de extra DLC met skins enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

PromWarMachine schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:32:

Daar zou ik me niet druk om maken. Altijd als ik de game start zijn er ruim genoeg spelers om mee te spelen en de meeste matches zijn vol (4/4 dus). Ik heb na een tijdje een 'vast' team gemaakt waar we elkaar uitnodigde in de game (zelfs als iemand niet de game had gestart). Erg leuk en ik zou niet meer twijfelen ;)

En ik ben ook zeker bereid om mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

gwystyl schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:52:
[...]

Dat was inderdaad mijn probleem met GTA IV.... ik speel geen GTA om rekening te moeten houden met miepende vriendinnen (dat kan IRL al lastig genoeg zijn ;)), maar om lekker lomp te raggen en wat opdrachtjes her en der uit te voeren. Als ik iets realistisch wil koop ik wel de Sims ofzo. Daarbij vond ik de besturing dusdanig brak dat ik me er meer aan ergerde dan dat ik er aan wilde leren wennen.

Ik ben benieuwd of de digitale versie wel makkelijker aan de gang te krijgen is dan de DVD. Ik had nogal wat moeite met het vinden van de juiste versie van Rockstar Social club volgens mij?
Als ie weer terugkomt kan ik je zeker Just Cause 2 aanraden. Dat neemt zichzelf zeker niet serieus :P

Jammer dat het Payday is geworden, wilde eigenlijk Amnesia. Nu maar stemmen op Wargame. Da's de goedkoopste :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Vrijdag schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:07:
Jeej! Amnesia in de keuze! Heb daar op gestemd, lijkt me erg leuk spel :9
Topgame!
You will shit bricks. :>

Daarnaast zijn er ook mods, in de vorm van Custom Stories:
http://www.frictionalgames.com/forum/forum-35.html (zorg dat je http gebruikt. Als je https zet, werkt de site niet -O- )
Dit is een van de beste custom stories: http://www.moddb.com/mods/white-night

Heb zelf 19 uur in de game gestoken. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 15:35

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zo ook GTA4 + liberty city stories aangeschaft.

totale schade:

Torchlight 2 3.56
The Witcher 2 4.99
GTA 4 + Libertycity stories 7.49
Alan Wake + American nightmare 2.00

18.04 goed ingekocht voor leuke prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Vrijdag schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:06:
[...]
Als ie weer terugkomt kan ik je zeker Just Cause 2 aanraden. Dat neemt zichzelf zeker niet serieus :P

Jammer dat het Payday is geworden, wilde eigenlijk Amnesia. Nu maar stemmen op Wargame. Da's de goedkoopste :P
Ik heb de game 2x aangeraakt, en nooit meer durven te spelen. Het is echt ontiegelijk eng, en nog enger als in de klassieke stelling gaat zitten (1) Hoofd telefoon op (2) Midden in de nacht / Donker

Als je van horror games houdt is dit wel een van de toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Zo. Na wat Trades heb ik nu ook mijn Level 5 Summersale Badge binnen.

Overige kaartjes zullen waarschijnlijk na de Summersale de market opgaan, wanneer de prijs voor zo'n kaartje weer is omhooggegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is er ook nog ergens een mooi overzicht van games die wel in de aanbieding zijn, maar geen daily/community/flash sale hebben gehad? Net even demolition inc voor die net geen 2 euro meegenomen, leuk voor een dood momentje :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Bjorn89 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:12:
Het is echt ontiegelijk eng, en nog enger als in de klassieke stelling gaat zitten (1) Hoofd telefoon op (2) Midden in de nacht / Donker
Eigenlijk wel de verplichte opstelling voor een dergelijke game :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
IceStorm schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:56:
[...]

CoD games slaan qua pricing echt helemaal nergens op. In de EU komen we er toch al bekaaid vanaf, in de US kost de game omgerekend letterlijk de helft. En nog steeds, ik vind € 15 voor een 2 jaar oude game zonder de DLC echt heel sneu. En dan heb ik het nog niet over de (nog) oudere delen.

Echt, ik wil die games graag kopen maar ze staan gewoon op mijn zwarte lijst. Als ik de (niet bestaande) complete games voor € 5,- kan kopen, graag maar dat gaat dus gewoon nooit gebeuren.
Inderdaad.
Ik heb sinds CoD MW2 geen CoD meer gespeeld, wat dus toch al lang geleden is.
Ben ooit wel van plan om CoD BO2 te kopen, omdat dit naar mijn mening de eerst CoD sinds MW2 is die voldoende innoveert. Maar dan moet de prijs wel onder de 20 euro gaan, en als ze dit zelfs bij een oude game als MW3 nog niet kunnen flikken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Magic schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:16:
Is er ook nog ergens een mooi overzicht van games die wel in de aanbieding zijn, maar geen daily/community/flash sale hebben gehad? Net even demolition inc voor die net geen 2 euro meegenomen, leuk voor een dood momentje :)
Dit is een overzicht van alle actuele kortingen :
http://steamdb.info/sales/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Magic schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:16:
Op http://steamdb.info/sales/ vindt je alle aanbiedingen die op dit moment lopen. Het zijn er echt een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Rudi schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:18:
[...]

Dit is een overzicht van alle actuele kortingen :
http://steamdb.info/sales/
Precies wat ik zocht, thanks. (wij zitten in tier 1 toch?) :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Yep. Nederland is Euro Tier1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Is Nation Red wat? Kost minder dan 2 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Asgaro schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:10:
[...]

Topgame!
You will shit bricks. :>

Daarnaast zijn er ook mods, in de vorm van Custom Stories:
http://www.frictionalgames.com/forum/forum-35.html (zorg dat je http gebruikt. Als je https zet, werkt de site niet -O- )
Dit is een van de beste custom stories: http://www.moddb.com/mods/white-night

Heb zelf 19 uur in de game gestoken. :>
Bjorn89 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:12:
[...]

Ik heb de game 2x aangeraakt, en nooit meer durven te spelen. Het is echt ontiegelijk eng, en nog enger als in de klassieke stelling gaat zitten (1) Hoofd telefoon op (2) Midden in de nacht / Donker

Als je van horror games houdt is dit wel een van de toppers.
Dan ga ik 'm gewooon kopen, fuck die paar centen korting :9 :P
Heb in de vorige sale ook al Scratches en Dark Fall gekocht, ik hou wel van dat soort spellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
GTX2GvO schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:13:
Zo. Na wat Trades heb ik nu ook mijn Level 5 Summersale Badge binnen.

Overige kaartjes zullen waarschijnlijk na de Summersale de market opgaan, wanneer de prijs voor zo'n kaartje weer is omhooggegaan.
En wat kan je er nu precies mee, want ik heb al vanalles gelezen en snap er nog steeds niks van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

The Inquisitor schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:22:
Is Nation Red wat? Kost minder dan 2 euro
Heb hem vorig jaar oid een keer gekocht.
Is wel geinig, maar het komt neer op non-stop zombies schieten in een kleine afgebakende omgeving/arena. Je kunt 3 personages kiezen en je hebt een shitload wapens. En dan zo lang mogelijk volhouden.

Voor tussendoor leuk maar er is 0,0 diepgang, puur en alleen schieten en zombies blazen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Angeloonie schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:26:
[...]

Heb hem vorig jaar oid een keer gekocht.
Is wel geinig, maar het komt neer op non-stop zombies schieten in een kleine afgebakende omgeving/arena. Je kunt 3 personages kiezen en je hebt een shitload wapens. En dan zo lang mogelijk volhouden.

Voor tussendoor leuk maar er is 0,0 diepgang, puur en alleen schieten en zombies blazen.
Humm oké, thanks. Speel je het nog vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Bjorn89 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:26:
En wat kan je er nu precies mee, want ik heb al vanalles gelezen en snap er nog steeds niks van :p
Ik heb een lading emotes, backgrounds etc gekregen.
Daarnaast is de 100XP per level ook handig om het profiel mee op te krikken en zodoende makkelijker de gelegenheid te hebben om een tweede showcase er op te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
GTX2GvO schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:29:
[...]

Daarnaast is de 100XP per level ook handig om het profiel mee op te krikken en zodoende makkelijker de gelegenheid te hebben om een tweede showcase er op te kunnen zetten.
Het heeft dus 0,0 toegevoegde waarde als je alleen wilt gamen? Showcase = spellen uitgestald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Bjorn89 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:31:
Het heeft dus 0,0 toegevoegde waarde als je alleen wilt gamen? Showcase = spellen uitgestald?
Voor showcases kun je hier kijken en dan naar beneden scrollen naar "Profile Showcases".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
leuk ! Had XCOM al, dus heb de laatste DLC voor geen eens 2 euro gekocht :D
Voor mensen die XCOM nog niet hebben : voor die 10 euro echt een superleuke game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
GTX2GvO schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:29:
[...]

Thanks, ik ga kijken of ik de er eentje bijeen kan sprokkelen dan, om te kijken hoe het werkt :P enige interessante wat ik zag dat er sommige spellen voor 50% korting worden gegeven, maar anders dan dat zie ik de toegevoegde waarde niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

The Inquisitor schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:27:
[...]

Humm oké, thanks. Speel je het nog vaak?
Als je lekker top down zombies wil schieten kan ik je Zombie Shooter aanraden± http://store.steampowered.com/app/33130/

Nation Red heb ik ook maar is toch niet echt heel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 20:05
Bjorn89 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:35:
[...]

Thanks, ik ga kijken of ik de er eentje bijeen kan sprokkelen dan, om te kijken hoe het werkt :P enige interessante wat ik zag dat er sommige spellen voor 50% korting worden gegeven, maar anders dan dat zie ik de toegevoegde waarde niet.
hoe krijg je korting dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Zagre schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:38:
[...]

hoe krijg je korting dan ?
Hoe weet ik niet.

Maar het stond in dit artikel? http://www.computerandvid...-trading-cards-explained/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Ik wil graag age of empires 2 HD een downloaden. Hoop dat hij nog voor 75% wordt aangeboden. Heb een klein vermoeden dat deze game nog redelijk online wordt gespeeld

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vrijdag schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:36:
Nation Red heb ik ook maar is toch niet echt heel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Dat is alleen de situatie buiten de sales-periode om. Dan krijg je bij het craften van een badge een kortingscoupon voor een bepaalde game. Tijdens de sale krijg je ipv een kourtingscoupon een van de summer-sale-kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:22

g0tanks

Moderator CSA
Oxigeon schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:41:
Ik wil graag age of empires 2 HD een downloaden. Hoop dat hij nog voor 75% wordt aangeboden. Heb een klein vermoeden dat deze game nog redelijk online wordt gespeeld
Volgens mij is AoE2 zowel al in de daily als flash sale geweest voor -50%, er zou geen reden zijn om deze ineens -75% te maken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zoals hierboven zit dat er niet in inderdaad. 50% is het beste wat je deze sale zal zien voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

offtopic:
De Netcode van AoE2HD is nog steeds net zo ruk als die van het orgineel.

Als je het orgineel nog hebt raad ik je dit aan:
http://www.forgottenempires.net/

Werkt tig maal beter als AoE2HD (Fatsoenlijk Full-HD , 60FPS ipv 20 en compleet revamped netcode).

Edit: + Gratis. + Word constant nog geupdate + Community voegt dingen toe + Sommige graphics zijn / worden opgepoetst.

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 19-07-2013 13:11 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
D4NG3R schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:08:
[...]

De Netcode van AoE2HD is nog steeds net zo ruk als die van het orgineel.

Als je het orgineel nog hebt raad ik je dit aan:
http://www.forgottenempires.net/

Werkt tig maal beter als AoE2HD (60FPS ipv 20 en compleet revamped netcode).
Klopt, ik zag op de summersale yt van TotalBiscuit dat het gewoon het originele spel is en dat ze de graphics niet eens verbeterd hebben, de resolutie is alleen hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:12
Graag op bully stemmen, Ik was bij de flash sale net te laat:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Er zijn een paar games overigens veel goedkoper op

http://www.allkeyshop.com/

10 euro voor Brave New World :-) hmm

[ Voor 20% gewijzigd door Bjorn89 op 19-07-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Bjorn89 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:47:
Er zijn een paar games overigens veel goedkoper op

http://www.allkeyshop.com/

10 euro voor Brave New World :-) hmm
Daar is dit topic voor: Online Gamekeys kopen - Deel II

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Nog zo veel te leren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:46
De Company of Heroes Complete Pack net aangeschaft (€6,23).
Een onverwachte aankoop, maar wel een goede reden om payday niet te kopen XD.

Hopelijk komen er vanavond geen must haves voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik ben nog aan het twijfelen over dark souls. Hoe hard heb je die controller nodig? Er staat een behoorlijke waarschuwing op de steam pc pagina en ik ben geen fan van controllers (pc gamer pur-sang) Iemand die daar wat nuttigs over kan/wil zeggen?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-08 11:13

m00

Gropah schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:51:
[mbr]Ik zou iedereen er nog eens graag aan herinneren dat het organiseren van 4-packs hier niet toegestaan is[/]
Waar dan wel? Op IRC hangen welgeteld 7 mensen rond, dat schiet ook niet op. Ik begrijp dat de reden is dat het in het verleden "fout is gegaan", maar ik zie het probleem niet zo. Heb via dit topic nu drie keer packs naar tevredenheid verdeeld. Stukje eigen verantwoordelijkheid en dus ook risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

m00 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 14:52:
[...]

Waar dan wel? Op IRC hangen welgeteld 7 mensen rond, dat schiet ook niet op. Ik begrijp dat de reden is dat het in het verleden "fout is gegaan", maar ik zie het probleem niet zo. Heb via dit topic nu drie keer packs naar tevredenheid verdeeld. Stukje eigen verantwoordelijkheid en dus ook risico.
Beetje offtopic hier, maar er is ook V&A waar je zulke dingen kan neerzetten. Verder stoor ik me niet aan het organiseren hier, maar kennelijk zijn er wel mensen die dit niet de juiste plek vinden.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Als het echt zo'n moeite is om die 4packs hier te regelen, kunnen we ook een ander kanaaltje open gooien: 4pack kanaaltje :Y). Vraag me af hoeveel er daarvoor op de IRC komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 19-07-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Laatst online: 15-09 23:36
Fid3lity schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:04:
Als het echt zo'n moeite is om die 4packs hier te regelen, kunnen we ook een ander kanaaltje open gooien: 4pack kanaaltje :Y). Vraag me af hoeveel er daarvoor op de IRC komen.
Is er al: http://irc.tweakers.net/blerf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Dat was mijn eerste suggestie voor de slowchat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Payday: The Heist heb ik al op de PS3. Hoewel het een toffe game is, denk ik dat ik hem in deze sale lekker laat zitten. Verder heb ik Dragon Age gevote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Omdat prototype 2 nu met 66% korting staat op steam...

Is het wat, is het een controller game of perfect met muis te spelen oid?
Hoe open-world is het en is het de €10,- waard?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:15:
Payday: The Heist heb ik al op de PS3. Hoewel het een toffe game is, denk ik dat ik hem in deze sale lekker laat zitten. Verder heb ik Dragon Age gevote.
Dan moet ik die toch weer een kans geven, ik vond er geen reet aan of snapte de bedoeling niet echt, maar wave na wave agenten vond ik een beetje te.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 11:07
rockhopper schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 14:51:
Ik ben nog aan het twijfelen over dark souls. Hoe hard heb je die controller nodig? Er staat een behoorlijke waarschuwing op de steam pc pagina en ik ben geen fan van controllers (pc gamer pur-sang) Iemand die daar wat nuttigs over kan/wil zeggen?
Ik heb Dark Souls ook gespeeld op de pc. Ik heb het eerst geprobeerd zonder controller maar vond dat totaal niet fijn spelen. Ik heb uiteindelijk een PS3 controller aangesloten en dat gaat stukken fijner/beter!

(heb wel als voordeel dat ik ook regelmatig met de PS3 speel dus ben al gewend aan de controller op zich)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Laatst online: 17-09 14:37
rockhopper schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 14:51:
je kan die gasten wel geloven als ze het advieseren :-)

Ik ben ook een PC gamer in hart en nieren maar ik moet zeggen dat op de bank liggen met een controller ook heel lekker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
IRC is echt zo nutteloos voor dit soort slowchat.. ik kan toch niet zien wat mensen 10 uur geleden gezegd hebben terwijl m'n pc niet aan stond? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 18:59
SmokingCrop schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:35:
IRC is echt zo nutteloos voor dit soort slowchat.. ik kan toch niet zien wat mensen 10 uur geleden gezegd hebben terwijl m'n pc niet aan stond? :+
Dat dus

En dat het in het verleden een keer fout gegaan is met die 4 packs is ook een slap argument. In de VenA gaat het net zo vaak of vaker fout wat dat betreft.
BOvendien is het echt niet zo dat iemand zijn game niet meer kwijt kan omdat ie een 4 pack gekocht heeft tijdens de summersale. Zo cheap, dan koopt iemand hen uiteindelijk toch wel.
Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste

Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".

Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.

De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.