Steam Summer Sale 2013

Pagina: 1 ... 24 ... 32 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:46

Ryceck

Constants and Variables

Chrosser schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:04:
Gisteren eens begonnen met sleepingdogs, opgepikt uit de vorige sale haha.. en heb tot nu toe alleen te witcher 2 gehaald, football manager ben ik vanaf gestapt om te kopen aangezien ik dat altijd maar een dag of 2 leuk vind. Wegens verhuizing heb ik natuurlijk torchlight 2 gemist gisteren. Hopen dat die nog een keer voor 4,75 of iets dergelijks langs komt.
Gezien de peek van het kaartje op de sale page is Torchlight vanavond gefeatured :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Chrosser schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:04:
Gisteren eens begonnen met sleepingdogs, opgepikt uit de vorige sale haha.. en heb tot nu toe alleen te witcher 2 gehaald, football manager ben ik vanaf gestapt om te kopen aangezien ik dat altijd maar een dag of 2 leuk vind. Wegens verhuizing heb ik natuurlijk torchlight 2 gemist gisteren. Hopen dat die nog een keer voor 4,75 of iets dergelijks langs komt.
Grote kans dat 'ie tegen het eind van de sale nog een keertje langskomt.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
CapTVK schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 06:53:
Een voorbeeld van een 'whale' (ze hoeven niet rijk te zijn zoals je ziet, alleen verslaafd)
http://www.reddit.com/r/G..._only_077_players/ca5h4yf
Vooral die 2e geeft goed weer waarom mensen een hekel zouden moeten hebben aan F2P games. Er is niks 'free' aan die dingen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik had nog een paar Euro op m‘n Steam Wallet staan, daar heb ik zojuist zonder verder bij na te denken “Bastion” van gekocht voor 2.09 EUR :) Geen idee wat het is, maar zag er op de eerste screenshot wel leuk uit.

Ik haat Steam met z‘n Summer Sale kortingen! :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Saints Row 3 Full Package 7,49
Ace of Spades Full Package 2,49
Reus 4,99
2x Castle Crashes 2,99 (1 voor mijn broertje :-))

20,95 is de schade nog.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

greyfox1987 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:07:
[...]

Grote kans dat 'ie tegen het eind van de sale nog een keertje langskomt.
laten we het hopen! vanavond na 9 uur zit ik weer klaar haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Bijna alle games, of zelfs alle, komen op de laatste dag terug voor dezelfde korting die ze hadden tijdens de flash sales, daily deals en com. choise. Dus Torchlight 2 komt zeker langs (net als alle andere games die je gemist zou hebben).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 19:37
Nog beter. Je kunt aan de Postcards op de frontpage zien (naast de Dead Island Riptide deal), dat Torchlight 2 vanavond om 19:00 de nieuwe Daily deal gaat worden.

Oftewel. Vanaf 19:00 heb je 48 uur de tijd om Torchlight 2 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Wat moet ik me bij Tropico voorstellen? Iets als Sim City?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

"schade" tot nu toe:

- Don't Starve: 4,78
- Dungeon Defenders: 4,07
- System Shock 2: 2,49
totaal: 11,34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bv202 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:24:
Wat moet ik me bij Tropico voorstellen? Iets als Sim City?
Ik zou het eerder vergelijken met Anno.

Totale schade overigens:

Castle Crashers 2.99 EUR
Castle Crashers Pink Knight 0.24 EUR
Castle Crashers Blacksmith 0.24 EUR
Reus 4.99 EUR
Saints Row 2 (ROW) 4.99 EUR
XCOM: Enemy Unknown - Elite Soldier Pack WW 1.11 EUR
XCOM: Enemy Unknown: Slingshot DLC 1.61 EUR
FEZ 4.99 EUR
= 21.16 EUR.
Alles betaalt met de verkoop van trading cards en ik heb nog 27.18€ op de Steam Wallet hiervan staan :+

[ Voor 50% gewijzigd door Phyxion op 18-07-2013 09:28 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 09:46
Pheace schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:37:
[...]

http://steamcommunity.com...s/753/Skyrim%20%28Foil%29

Ik zie genoeg geschiedenis daar? Of bedoel je een kaart van Skyrim zelf en niet een getaway card?
Nee dat is hem, is een glitch geweest vanmorgen, daar stond: "Geen geschiedenis" oid.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Phyxion schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:26:
[...]

Ik zou het eerder vergelijken met Anno.
Heb ik ook nooit gepseeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Bv202 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:36:
[...]

Heb ik ook nooit gepseeld :+
Heb hem gister gekocht en al even gespeeld, leuke sfeer sowieso. Wat ik tot nu toe heb gezien is gewoon inderdaad net als Anno, een stad vanuit het niets opbouwen. Denk aan industrie-ketens, die steeds meer mogelijkheden geven, economie, handel. Daarnaast het gelukkig houden van je bevolking (voorzieningen en needs) en politiek.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Jammer dat de flash deal weer Bastion is, die is echt al vaak langsgekomen en ik hoopte op Strike Suit.
En vrek dat ik ben ga ik Strike Suit nu niet meer kopen tenzij hij voor de voorgestelde 85% korting langs komt. Want als ze het *kunnen* aanbieden voor die prijs, dan *wil* ik hem ook voor die prijs (ook al heeft hij nu niet gewonnen in de comm vote).
Hopen op leuke flash deals om 11u

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Hierkomik schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:40:
Hopen op leuke flash deals om 11u
Anders wel een kans als Daily om 19:00 :+

[ Voor 22% gewijzigd door GTX2GvO op 18-07-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

OkkE schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:10:
Ik had nog een paar Euro op m‘n Steam Wallet staan, daar heb ik zojuist zonder verder bij na te denken “Bastion” van gekocht voor 2.09 EUR :) Geen idee wat het is, maar zag er op de eerste screenshot wel leuk uit.

Ik haat Steam met z‘n Summer Sale kortingen! :+
Bastion = superleuk spel.
Leuke voice acting en lekker snel met leuke upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06

Vrijdag

De Zwarte

Ik wist niet goed waar op te stemmen dus heb maar voor Marvel Heroes gekozen :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Vrijdag schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:45:
Ik wist niet goed waar op te stemmen dus heb maar voor Marvel Heroes gekozen :{
Het zijn allemaal booster packs for F2P MMO'S, niet echt veel aan eigenlijk maar ieder zijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 21:56
XanderDrake schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:22:
[...]
Ik hoop ook op een Siberische winter voor jou. Alleen aan Borderlands, Skyrim, Fallout, Mass Effects en Deus Ex heb je zon 400 uur plezier. Das 80 dagen gamen als je 5 uur per dag speelt 8)7
Ik vind het wel heerlijk dat je zoveel uur speelplezier kan krijgen voor pakweg 50 euro. (de games die jij noemt)

En dan zijn het niet eens steenoude games ofzo. Borderlands 2 en Skyrim zijn behoorlijk nieuw. Fallout en ME alweer ietsje ouder, maar nog steeds gewoon uitstekende graphics.

Steam _/-\o_

PC Gaming _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ook hier maar even dit posten zodat mensen niet onnodig geld verliezen :p

[Amazon] Deus Ex: Human Revolution - Standard Edition
> $3 ($2,55 met eenmalige code: gooncave) (2,3 of 1,95 euro) (2,84 euro op steam/ -85%)
> http://www.amazon.com/Deu...rd-Download/dp/B005HRZ29K

[Amazon] Sleeping dogs
> $ 6,24 ($5,3~ met eenmalige code: gooncave) (4,8 of 4,1 euro) (6,24 euro op steam/ -75%)
> http://www.amazon.com/gp/product/B007VFH3BQ

[Amazon] Alan Wake
> $ 3 ($2,55 met eenmalige code: gooncave) (2,3 of 1,95 euro) (2,79 euro op steam/ -90%)
> http://www.amazon.com/Nor...e1-Download/dp/B007BGCNPQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

DonKui schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:51:
[...]

Het zijn allemaal booster packs for F2P MMO'S, niet echt veel aan eigenlijk maar ieder zijn ding
Ja daarom, ik had geen idee en het zijn spellen die ik zelf niet zou gaan spelen dus dan maar de bekendste naam gekozen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:17:
[...]

Ja daarom, ik had geen idee en het zijn spellen die ik zelf niet zou gaan spelen dus dan maar de bekendste naam gekozen :P
Ik heb diegene die de hoogste korting geeft gekozen. Niet dat de game mij verder iets zegt. Gelukkig kunnen we straks opnieuw stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
De Warframe DLC heeft de vote gewonnen.
Nu nog 30 minuten wachten tot er weer gestemd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Wie zei ook alweer dat Anno 2070 niet meer als Flash Deal zou komen :P Net op tijd gespot en gekocht :9

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Zou zometeen graag wat originele flash sales zien, wat oudere gams van mijn part. Splinter cell bundle oid :P zou instant buy zijn.
En een fatsoenlijke community choice, eerst hadden we de keuze uit 2 games en nu uit 3 booster packs :S. Maar goed we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Ik moet wel zeggen dat ik de steam sale nog vind tegenvallen. Vooral omdat de prijzen van spellen die toch al een jaar oud zijn (skyrim, black ops 2 o.a.) toch nog vrij duur zijn. Natuurlijk heb je de koopjes als Alan Wake en Bastion en Arkham City, maar deze zijn nog even duur als een jaar geleden en toen heb ik ze al gekocht. De andere spellen zijn nog redelijk duur.

Wel heb ik brave new world gekocht (-33% dus wel goed voor een uitbreiding die net uit is).
En zal ik kerbal space program denk ik nog wel kopen als die weer in de sale komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 21:47
JerX schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:32:
[...]

SR3 is zo compleet over de top, GTA is wat serieuzer. Het idee (open wereld) is hetzelfde. Ik kies toch voor gekkigheid liever voor SR3 _/-\o_
Saints row 3 leek me een leuke game, maar sinds ik 'm de vorige sale gekocht heb loopt ie hier niet lekker.
Zowel op mn PC als laptop loopt het spel heel slecht wanneer je aan het rijden of vliegen bent.
Heb even rondgekeken op fora maar het schijnt een probleem met vooral AMD kaarten te zijn.
Heb het er verder maar bij gelaten want ik heb nog genoeg andere games uit te spelen... :')

[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 18-07-2013 10:48 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Awaken1 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:45:
Ik moet wel zeggen dat ik de steam sale nog vind tegenvallen. Vooral omdat de prijzen van spellen die toch al een jaar oud zijn (skyrim, black ops 2 o.a.) toch nog vrij duur zijn. Natuurlijk heb je de koopjes als Alan Wake en Bastion en Arkham City, maar deze zijn nog even duur als een jaar geleden en toen heb ik ze al gekocht. De andere spellen zijn nog redelijk duur.

Wel heb ik brave new world gekocht (-33% dus wel goed voor een uitbreiding die net uit is).
En zal ik kerbal space program denk ik nog wel kopen als die weer in de sale komt.
Tsjah, ik zie dit als een resultaat van iets te veel verwend te zijn door steam. Game van een jaar oud is helemaal nog niet zo oud en zou voor de steam sale tijdperk nog voor een aardig prijsje (20-25€) de deur uit gaan. Nu door de steam sales verwachten mensen dat spellen van een jaar oud al voor 5€ de deur uit moeten gaan. Dit gaat helaas niet altijd op.

Al moet ik zeggen dat de prijzen mij niet tegenvallen, eigenlijk zoals verwacht. Bijvoorbeeld Dark souls, nog geen jaar oud, nu al 7,5€, is eigenlijk geen geld. Over deus ex (€2,84) zal ik maar niks zeggen, maar dat komt vooral doordat het slecht gaat met square enix. Die hebben het hele jaar door al hun spellen in de uitverkoop gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Check hier voor een replacement Launcher voor SR3.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2279474
Werkt uitstekend om de settings in eigen hand te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik ben tot nu toe eigenlijk erg blij met de Sale; ik heb al een aantal games gekocht voor een erg scherpe prijs (Tomb Raider, Dishonered, Torchlight). Anno 2070 had ik al, maar anders had ik ook die gekocht.

Misschien heb ik toevallig net geluk dat ik die games al wilde hebben, maar dat zijn toch sowieso niet de minste games? En kortingen van 75% is in mijn ogen ook vrij hoog. De mensen die het vinden tegenvallen hebben misschien net pech dat de games die ze willen (nog) niet langs zijn gekomen of al eerder gekocht hadden?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Ik ben momenteel juist BLIJ dat het repeat percentage nu zo hoog ligt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
*Voor iedereen die metro last light heeft gekocht* Wacht totdat deze weer in de aanbieding is want er is zojuist een nieuwe DLC uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Ik wil stemmen op Marvel Heroes (bij gebrek aan beter spel), maar er zijn geen knoppen!!! Waahhhh, nou kan ik geen kaarten krijgen!! Niet dat ik er wat mee doe. Ik wil ze verkopen, maar mag niet van Steam, omdat ik niet 30 dagen geleden iets gekocht heb...
Heb wel een glimmende, maar ik zie geen verschil met de gewone.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26

ShadowBumble

Professioneel Prutser

OkkE schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:56:
En kortingen van 75% is in mijn ogen ook vrij hoog. De mensen die het vinden tegenvallen hebben misschien net pech dat de games die ze willen (nog) niet langs zijn gekomen of al eerder gekocht hadden?
Naja ik snap het wel want de Steam prijzen doen vaak niet onder voor de fysieke retail prijzen maar zijn vaak gelijk, en dan "lijkt" het duur omdat je er niks fysieke bijkrijgt hoesje/boekje stofvanger enz enz ;)

Ik heb tot nu toe me prima vermaakt de games die ik echt wou hebben heb ik voor een prikkie kunnen kopen en de enige game die ik nog wil vind ik nu nog te duur dus haal ik dan ook niet.

Nieuwe Flash Sale :

Dirt 3 - 75% - 4.99
Cities in Motion 2 - 66% - 6.79
Antichamber - 66% - 6.45
The Witcher 2 - 75% - 4.99

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 18-07-2013 11:02 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xyphoid schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:00:
Ik wil stemmen op Marvel Heroes (bij gebrek aan beter spel), maar er zijn geen knoppen!!! Waahhhh, nou kan ik geen kaarten krijgen!! Niet dat ik er wat mee doe. Ik wil ze verkopen, maar mag niet van Steam, omdat ik niet 30 dagen geleden iets gekocht heb...
Is de stemming niet al afgelopen? Enkele posts hierboven bericht iemand dat Warframe heeft gewonnen.

Nieuwe stemronde:
Crusader Kings II - 75%
Risen 2 - 75%
Expeditions: Conquistador - 75%

Wat zullen we nu weer stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Risen 2 heeft mijn stem gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 18-09 00:13
Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:03:
Is de stemming niet al afgelopen? Enkele posts hierboven bericht iemand dat Warframe heeft gewonnen.

Nieuwe stemronde:
Crusader Kings II - 75%
Risen 2 - 75%
Expeditions: Conquistador - 75%

Wat zullen we nu weer stemmen?
Oh, ja. Knoppen zijn weer terug. Ik keek net op het wisselmoment denk ik.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Xyphoid schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:00:
Marvel heroes was alleen DLC en je kunt de laatste 30 minuten niet meer stemmen.
De nieuwe aanbiedingen zijn ook niets voor mij, maar dat is prima voor mijn portemonnee.

Kan ik weer iemand blij maken met een vote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ShadowBumble schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:00:
Naja ik snap het wel want de Steam prijzen doen vaak niet onder voor de fysieke retail prijzen maar zijn vaak gelijk, en dan "lijkt" het duur omdat je er niks fysieke bijkrijgt hoesje/boekje stofvanger enz enz ;)
Dan zal het komen dat ik blij ben met de Sale omdat ik nooit naar fysieke retail prijzen kijk, niet eens naar webshop prijzen buiten Steam. :) Ik kijk alleen in Steam en als ik daar een prijs zie die ik bereid ben te betalen, doe ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Idd, Risen 2 heeft ook mijn stem.
*omdat dirt 3 nu een flash is zijn alle andere dirt spellen ook goedkoop. Zoals dirt showdown is nu 6.24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
@eltweako: Risen 2 als je wilt. :)
Crusader kings heb ik al en die andere lijkt mij eigenlijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ook gestemd op Risen 2 niks van mij gading en deze al paar keer voorbij zien komen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
OkkE schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:56:
Ik ben tot nu toe eigenlijk erg blij met de Sale; ik heb al een aantal games gekocht voor een erg scherpe prijs (Tomb Raider, Dishonered, Torchlight). Anno 2070 had ik al, maar anders had ik ook die gekocht.

Misschien heb ik toevallig net geluk dat ik die games al wilde hebben, maar dat zijn toch sowieso niet de minste games? En kortingen van 75% is in mijn ogen ook vrij hoog. De mensen die het vinden tegenvallen hebben misschien net pech dat de games die ze willen (nog) niet langs zijn gekomen of al eerder gekocht hadden?
Ben het met je eens. Ik was zelf voornamelijk verrast dat een nieuwe game als tomb raider met zoveel korting werd verkocht.

Voor de rest vind ik de prijzen behoorlijk meevallen. Je kunt voor weinig geld hele mooie games kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Meh Witcher 2 had ik eerder deze week al gescoord (nog niet gespeeld overigens), de rest trekt me helaas niet.
Ook de votes boeide me niet, maar ook Risen 2 gestemd.

See you at 19u :P

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
GTX2GvO schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:05:
@eltweako: Risen 2 als je wilt. :)
Crusader kings heb ik al en die andere lijkt mij eigenlijk niets.
Is op gestemd.
Vanavond om 19:00 weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Pick your battles. Ik zoek meestal games op met Gold of Legendary pakketten zodat alle DLC en expansions erbij zitten. Ik laat me niet uitmelken met season passes of andere onzin. Vorige sale zo aardig in kunnen slaan.

Op mijn shortlist staan nog Anno 2070 compleet, Skyrim legendary en Civ5 compleet met nieuwe add-on. Hoewel ik bang ben dat Civ 5 nog meer DLC meuk gaat krijgen in de add-on, dus waarschijnlijk wordt dat de winter steam sale :P

Komt elke aanbieding nou terug op de laatste dag?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35

Melkaz

Melkazar

Senor Sjon schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:17:

Yep. Afgelopen jaren althans.

Nou de 11:00 sales zit niks tussen. 19:00 weer nieuwe kansen maar ik verwacht weer 5+ herhaal games :'( Altijd het nadeel van deze sales, na zo'n 4/5 dagen komt de klad erin.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Xeanor schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:55:
[...]

Ik vind het wel heerlijk dat je zoveel uur speelplezier kan krijgen voor pakweg 50 euro. (de games die jij noemt)

En dan zijn het niet eens steenoude games ofzo. Borderlands 2 en Skyrim zijn behoorlijk nieuw. Fallout en ME alweer ietsje ouder, maar nog steeds gewoon uitstekende graphics.

Steam _/-\o_

PC Gaming _/-\o_
Idd, je haalt er je geld wel uit als je graag games uitspeelt.
Zo had ik in een vorige Steam sale Fallout New Vegas voor 4,99 euro. Heb er 93 uur ingestoken.
That price per gamehour. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Melkaz schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:19:
[...]

Yep. Afgelopen jaren althans.

Nou de 11:00 sales zit niks tussen. 19:00 weer nieuwe kansen maar ik verwacht weer 5+ herhaal games :'( Altijd het nadeel van deze sales, na zo'n 4/5 dagen komt de klad erin.
ik vind het niet zo erg. Heb namelijk al genoeg kunnen inkopen (al zit ik te twijfelen of ik nog een race game moet halen of niet)

Van te veel goeie deals groeit je game inventory te hard. Ik heb nu al genoeg om mij een jaar(of langer zelfs) mee te kunnen vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Niet waar, de laatste dag is een selectie van deals. Noem het een 'best of'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Senor Sjon schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:17:
Een selectie van de grootste/populairste aanbiedingen komt gewoonlijk langs op de laatste dag, niet *alles* wat in de aanbieding is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 23:35

Melkaz

Melkazar

IceStorm schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:23:
[...]

Niet waar, de laatste dag is een selectie van deals. Noem het een 'best of'.
Oh ik dacht altijd dat de Encore alle dag aanbiedingen was van de afgelopen 10 dagen. Sorry voor de misinformatie!

Nooit goed op gelet aangezien ik van te voren al ongeveer weet welke games ik wil en dankzij de Steam app en gekoppelde CreditCard mis ik nooit een sale dag 8) Dus de laatste dag is voor mij overbodig.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Weet iemand of er veel verschil zit tussen Grid 1 en 2?
Is het de moeite waard om meer te betalen voor deel 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:47
Zolang er pannenkoeken zijn die mijn kaartjes blijven kopen kost deze sale me niet zo veel.
Goed werk Steam!

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Ga dan gelijk voor deel 3 avec style :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik heb de afgelopen tijd geen aankopen op steam gedaan dus mijn kaartjes zijn onverkoopbaar, jammer. Maar ach, die paar cent kan ik missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

IceStorm

This place is GoT-like!!!

mercapto schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:57:
Ik heb de afgelopen tijd geen aankopen op steam gedaan dus mijn kaartjes zijn onverkoopbaar, jammer. Maar ach, die paar cent kan ik missen :)
Huh? Die trading cards kun je altijd verkopen. Of begrijp ik je verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Bad Brains schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:54:
Zolang er pannenkoeken zijn die mijn kaartjes blijven kopen kost deze sale me niet zo veel.
Goed werk Steam!
Die kaartjes gaan voor 0,10/0,13 cent? Mis ik iets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

IceStorm schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:01:
[...]

Huh? Die trading cards kun je altijd verkopen. Of begrijp ik je verkeerd?
Dat vraag ik me al een tijdje af, want ik kan ze niet verkopen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

HammerNL schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:01:
[...]

Die kaartjes gaan voor 0,10/0,13 cent? Mis ik iets? :P
Nee joh, er lopen van die pannekoeken rond die die kaarten voor 5 euro kopen en dan beweren "haha, ik heb de echte! Suck on that met jullie Chinese namaak van een paar cent >:) " ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
whatupdoc schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:56:
Ga dan gelijk voor deel 3 avec style :P
die bestaat niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
-Trouble- schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:02:
[...]

Dat vraag ik me al een tijdje af, want ik kan ze niet verkopen :{
Ik ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk dat je account (eventjes) niet is toegestaan om op de market dingen te (ver)kopen).
Dit is om phishing etc. tegen te gaan.

Een paar van die dingen zijn:
- niet tussen een jaar en een maand terug inloggen.
- niet in die tussentijd iets in de store kopen
(dus inloggen en/of iets kopen 2 weken terug of ruim een jaar geleden kan niet op de market traden)
- bij het gebruik van een nieuwe betaalmethode wordt je ook even buitengesloten.
- SteamGuard moet trouwens ook AAN staan anders kun je niet op de market traden.

Who is eligible to participate in the Community Market?

[ Voor 19% gewijzigd door GTX2GvO op 18-07-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
ik bied ze aan de prijs tussen 0.10 en 0.20 cent aan en krijg ze allemaal binnen de 5min verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

GTX2GvO schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:08:

- SteamGuard moet trouwens ook AAN staan anders kun je niet op de market traden.
Problem found geloof ik, want ik kan me niet herinneren dat dat aan staat bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

-Trouble- schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:13:
[...]

Problem found geloof ik, want ik kan me niet herinneren dat dat aan staat bij mij.
Als dat niet zo is zal je ook niet binnenkort kunnen traden, dat moet minstens 15 dagen aanstaan voordat je de community market kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
avec_style schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:49:
Weet iemand of er veel verschil zit tussen Grid 1 en 2?
Is het de moeite waard om meer te betalen voor deel 2?
Allebei heerlijke games vind ik. Ik zou gewoon Grid 1 doen en wachten tot een volgende sale om Grid 2 voor een leuke prijs te kopen.

Deel 3 is echt geen aanrader :+

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Pheace schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:14:
[...]

Als dat niet zo is zal je ook niet binnenkort kunnen traden, dat moet minstens 15 dagen aanstaan voordat je de community market kan gebruiken.
Het boeit me niet zo heel veel, maar ik vond het wel raar dat ik niets kon verkopen. Ik zal er eens naar kijken vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
hhehe je hebt gelijk avec style. Ik had in mijn hoofd dirt zitten 8)7 . Ik heb zelf grid 2. Mooi spel. Helaas geen cockpit view. En ik krijg een foutmelding met de steamversie waardoor het spel crasht. Volgens steam is de oplossing iets van een bestandje verwijderen uit steam maar daar heb ik nog niet naar gekeken.
Ben druk bezig met borderlands 2 O-)
Oja en het speelt best irritant op een toetsenbord dus een joystick is wel aan te raden voor dit spel. Wordt ook ondersteund door het spel zelf dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Iemand toevallig al Ace of Spades gekocht en gespeeld? Zit te twijfelen, lijkt me echt een leuke game namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Excelb-boy schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:47:
Iemand toevallig al Ace of Spades gekocht en gespeeld? Zit te twijfelen, lijkt me echt een leuke game namelijk
Ik zou het risico durven lopen voor €2,00. Het is bij wijze van spreken ongeveer 12 minuten werken (bij een uurloon van €10). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

XanderDrake schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:22:
[...]

Ik hoop ook op een Siberische winter voor jou. Alleen aan Borderlands, Skyrim, Fallout, Mass Effects en Deus Ex heb je zon 400 uur plezier. Das 80 dagen gamen als je 5 uur per dag speelt 8)7
In de laatste paar maanden 300 uur besteed aan Battlefield 3 dus op zich kan dat wel.. ;)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik vind het persoonlijk erg saai. Een fps waar het schieten gewoon niet lekker voelt en een class systeem die geen nut heeft. Had erg leuk kunnen zijn als Jagex het niet overgenomen had.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Avioto schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:51:
[...]

Ik vind het persoonlijk erg saai. Een fps waar het schieten gewoon niet lekker voelt en een class systeem die geen nut heeft. Had erg leuk kunnen zijn als Jagex het niet overgenomen had.
Oh, nouja jammer dan haha. Wachten op Skyrim Legendary it is then

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Idee is leuk, uitvoering is niks. Overslaan en Deus X kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Dit is echt de grootste miskoop die ik op steam heb. Wat een rukspel zeg, zou er nog geen 10ct voor over hebben. Helaas wist ik dat tijdens aankoop niet. :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:57:
[...]

Idee is leuk, uitvoering is niks. Overslaan en Deus X kopen.
Gamer.nl heeft elke dag een koopadvies over de nieuwe Steam-deals. Ace of Spades adviseren ze om die niet te kopen, in lijn met de reacties hier en de post eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Grompie schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:10:
ik bied ze aan de prijs tussen 0.10 en 0.20 cent aan en krijg ze allemaal binnen de 5min verkocht.
Ik koop ze voor 0,10 tot 0,14 cent en verkoop ze direct weer voor 0,20 :9

Ook alleen als ik me verveel, want de GUI leent zich er niet echt voor snel veel transacties te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
Voor de mensen die nog niet gestemd hebben, RIsen 2 please :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Ik gaf het al eerder aan, Ace of spades is de moeite niet. Het idee is om zeep geholpen blijkbaar.
Daar in tegen kan ik me voorstellen dat je voor €1,99 een eigen oordeel wilt vellen.

Heeft iemand nog verborgen steam koopjes ontdekt?
Zag gisteren defense grid 2 met 75% staan (http://store.steampowered.com/app/18500) volgens mij een best aardige game voor tussendoor.
Staat iig op m'n wishlist voor de laatste dag van de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
@eltweako:
Van tijd tot tijd even op de Steam forums kijken?
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3148280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:00
Hmm even een vraagje; wat is het verschil tussen Tropico 3 en 4 behalve de 3 euro? Ik had gelezen dat er een aantal extra gebouwen zijn in 4, maar grafisch is het redelijk hetzeflde lijkt het?

Die 3 euro maakt niet heel veel uit, maar ik hoef ze niet alle twee (kan ik wel Alan Wake voor kopen). Ik zie dat 3 vaak aangeraden wordt omdat die (ieets) goedkoper en verder vrijwel identiek is. Klopt dat?

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 18-07-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Morrar schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:27:
Hmm even een vraagje; wat is het verschil tussen Tropico 3 en 4 behalve de 3 euro? Ik had gelezen dat er een aantal extra gebouwen zijn in 4, maar grafisch is het redelijk hetzeflde lijkt het?

Die 3 euro maakt niet heel veel uit, maar ik hoef ze niet alle twee. Ik zie dat 3 vaak aangeraden wordt omdat die (ieets) goedkoper en verder vrijwel identiek is. Klopt dat?
Euh geen verschil.

Ik zou 4 nemen, is ook nog modern times DLC voor.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Zo, ik heb uiteindelijk mijn aankoop (Age of Empires II + III) dan toch ontvangen, 5 dagen na de aankoop :)

Bovendien heb ik nu 250 games op Steam :P

[ Voor 17% gewijzigd door Bv202 op 18-07-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
  • Laatst online: 24-08 22:04
Bv202 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:31:
Zo, ik heb uiteindelijk mijn aankoop (Age of Empires II + III) dan toch ontvangen, 5 dagen na de aankoop :)

Bovendien heb ik nu 250 games op Steam :P
Haha gefeliciteerd dan :+
Wel een beetje raar want ik heb eergisteren AoE 2 HD gekocht... en ik had hem ook gelijk binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Voor een hack&slash rpg achtige game kan ik Titan Quest aanraden. Voor als je geen zin meer hebt om je HC WD voor de zoveelste keer over de brug te laten rennen of de cartoony stijl van Torchlight bevalt je niet zo:
http://store.steampowered.com/sub/402/
€4,99 slechts, met heel wat gameplaywaarde :)

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 18-07-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:00
Postius schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:29:
[...]

Euh geen verschil.

Ik zou 4 nemen, is ook nog modern times DLC voor.
Hmm ok, bedankt! DLC maakt de keuze nog weer wat lastiger :+ Ik twijfel nog even verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Morrar schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:37:
[...]

Hmm ok, bedankt! DLC maakt de keuze nog weer wat lastiger :+ Ik twijfel nog even verder :)
Tropico 4 + modern times dlc is echt z'n geld waard als je graag zo'n spellen speelt! (zelf speel ik dat bijna nooit, maar vind tropico 4 toch erg leuk :) )

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 18-07-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
Wat denken jullie over Sins of a Solar Empire: Rebellion? Hij is nu -66% €12.57 (ik heb ook -75% zien staan denk ik) Hij lijkt mij wel leuk (Ben liefhebber van RTS spellen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djro93 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:47:
Wat denken jullie over Sins of a Solar Empire: Rebellion? Hij is nu -66% €12.57 (ik heb ook -75% zien staan denk ik) Hij lijkt mij wel leuk (Ben liefhebber van RTS spellen natuurlijk).
Hij was afgelopen maandag Daily Deal voor -75%. Ik heb het even opgezocht in dit topic. Er bestaat dus nog een kans dat hij voor die prijs zal gaan terugkeren als Community of Flash Sale bijvoorbeeld.

Uit de topicwarning: Tip om jezelf geld te besparen: Niets in de Summer Sale direct kopen zolang het geen Daily Deal, Flash Sale of Community's Choice is. Alle prijzen zullen tussen alle sales hetzelfde zijn

Verder blijft het je eigen keuze natuurlijk, hè. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:26
djro93 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:47:
wachten tot/of hij weer voor -75% korting komt en dan is het zeker een aanrader! Heb er ondertussen aardig wat uurtjes in zitten (SP en MP) en hij vermaakt me nog steeds! (maar ik ben een groot fan van alles met ruimteschepen ook :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
Evil Cowman schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:53:
[...]

wachten tot/of hij weer voor -75% korting komt en dan is het zeker een aanrader! Heb er ondertussen aardig wat uurtjes in zitten (SP en MP) en hij vermaakt me nog steeds! (maar ik ben een groot fan van alles met ruimteschepen ook :) )
Uiteraard wacht ik op -75% :+
Maar dit wordt dan ook mijn eerst Space RTS (Speel meestal SupCom 1 en 2) dus even kijken of hij mij ook zo bevalt als bij jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Cities in Motion 2 is erg leuk en verslavend! Als je van de RCT en Sim- achtige games houdt, zoals Traffic Giant, dan vind je deze ook erg leuk. Het is een openbaar vervoers' sim zoals Traffic Giant, maar dan veel gedetailleerder en uitgebreider. Waar je in Traffic Giant alleen maar bussen kon inzetten en ze op een gegeven moment allemaal achter elkaar reden, kun je hier echt hele tijdschema's maken voor bussen, trams, metro's etc. Aanrader! Ik had hem gekocht voor €15,- op een key site, maar ik heb hem dan ook twee maandjes.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:26
Royeboi schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:58:
Cities in Motion 2 is erg leuk en verslavend! Als je van de RCT en Sim- achtige games houdt, zoals Traffic Giant, dan vind je deze ook erg leuk. Het is een openbaar vervoers' sim zoals Traffic Giant, maar dan veel gedetailleerder en uitgebreider. Waar je in Traffic Giant alleen maar bussen kon inzetten en ze op een gegeven moment allemaal achter elkaar reden, kun je hier echt hele tijdschema's maken voor bussen, trams, metro's etc. Aanrader! Ik had hem gekocht voor €15,- op een key site, maar ik heb hem dan ook twee maandjes.
beetje vergelijkbaar met Transport Tycoon? Was ik een tijdje zeer verslaafd aan.. overweeg wel om CIM2 te halen nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 09:25
Evil Cowman schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:01:
[...]

beetje vergelijkbaar met Transport Tycoon? Was ik een tijdje zeer verslaafd aan.. overweeg wel om CIM2 te halen nu..
Voor mijn gevoel was TT heel erg anders. Maar komt ook omdat de graphics niet 3D zijn bij dat spel. CiM2 is ook meer op 1 stad gericht dan een heel gebied net zoals bij TT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Evil Cowman schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:01:
[...]

Het zit inderdaad in hetzelfde genre, ik zie het wel als een soort evolutie ervan. Het gaat wel alleen puur om openbaar vervoer voor consumenten, je zult dus geen treinnetwerk kunnen maken met goederen etc.

Wat dat betreft ligt CIM2 nog het dichtst tegen Traffic Giant aan. Voor €6,- geen slechte deal alhoewel hij over een (half) jaar nog wel 2 euro zal zakken denk ik. Community is ook best actief, heb gisteren een aantal maps gedownload via Steam, dat houdt het weer interessant omdat je echt goed je buslijnen moet plannen en gunstige plekken voor tram's en metro's moet plaatsen om succesvol te kunnen zijn. Je moet wel oppassen want je spendeert zo de hele middag voor slechts een aantal buslijnen zo verslavend vind ik het. Om alles goed gestroomlijnd te krijgen moet je de tijden (morning rush & evening rush) en nachttijden goed op elkaar laten aansluiten voor bijvoorbeeld overstappen op de metro naar de bus etc. Erg gedetailleerde game.

Met dit filmpje krijg je wel een idee: http://youtu.be/i6ctjlNDKBk
TheUninvited schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:06:
[...]

Voor mijn gevoel was TT heel erg anders. Maar komt ook omdat de graphics niet 3D zijn bij dat spel. CiM2 is ook meer op 1 stad gericht dan een heel gebied net zoals bij TT.
Ik denk eerder andersom. De meeste mappen van TT waren niet echt gigantisch op sommige na, terwijl bij CiM2 je inderdaad richt op 1 stad per map maar wel groeit naarmate je meer wegen bouwt etc. Je kunt een stuk groen ernaast bijvoorbeeld een heel nieuw dorp aanleggen. Het 3D vind ik bij deze game ook een toevoeging. Het is soms alleen al leuk om een kwartier lang je net aangelegde metro netwerk (ondergronds en bovengronds) te volgen, om te kijken hoe druk je metrolijn is. De map Central City is echt enorm bijvoorbeeld, dat red je niet in een weekje spelen om alles helemaal goed te krijgen (winstgevende lijnen).

[ Voor 26% gewijzigd door Royeboi op 18-07-2013 14:12 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 16:18
frickY schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:17:
[...]

Ik koop ze voor 0,10 tot 0,14 cent en verkoop ze direct weer voor 0,20 :9

Ook alleen als ik me verveel, want de GUI leent zich er niet echt voor snel veel transacties te doen.
Je koopt ze voor 0,10 tot 0,14 cent en hoe verkoop je ze dan direct weer voor 0,20 cent? Er is geen idioot die een kaart voor 0,20 cent koopt als er 300+ staan voor 0,10-0,14 cent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
Vrijdag schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:35:
Voor een hack&slash rpg achtige game kan ik Titan Quest aanraden. Voor als je geen zin meer hebt om je HC WD voor de zoveelste keer over de brug te laten rennen of de cartoony stijl van Torchlight bevalt je niet zo:
http://store.steampowered.com/sub/402/
€4,99 slechts, met heel wat gameplaywaarde :)
TQ is de beste D2 kloon (dus ook beter dan D3).
Jammer dat MP niet bruikbaar is, aangezien je wel heel makkelijk je character kan aanpassen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Het begint hier stil te vallen, is de rek er nu al uit?

Nog 1.5 uur en dan worden we voorzien van 14 "nieuwe" aanbiedingen.
Laten we hopen dat er echt wat nieuws bij zit, want veel herhaling is leuk, maar niet in de daily (flash sales en community choice)
Pagina: 1 ... 24 ... 32 Laatste

Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".

Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.

De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.