Axewi schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:10:
Hoe zit het bij jullie met de drops?
Ik ben nu lvl 68 en zeker een 80% van alle drops bij mij zijn rogue of ranger items.
Heb al wel een power +100 plan gevonden groen, en een Geel plan van power 85.
Een dungeon met +4 mobs dropt zo goed als alleen maar paarse en gele items

Deze week even door naar power 100 zien te komen zodat ik eindelijk kan werken aan mijn gear.
Iemand al eens een item met die platinum coins naar je huidige level gebracht?
Ik heb er nu rond de 1100 maar het upgraden van mijn items kost vaak 1500+ platinum coins..
Bij mij is het juist andersom met drops, ik speel als rogue maar heb de helft van mijn gear zelf gecraft en de andere helft gekocht en maar een paar drops gehad.
Bij mij is, zo lijkt het, 90% voor mage/warriror/hunter en 10% rogue. Misschien is dit gedaan om multiplayer/coöp te promoten/pushen?
Misschien een idee om een soort trade systeem op te zetten (of kan je in dit spel niet traden)?
Axewi schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:54:
Okee dat wist ik niet.. maar dat is idd wel heel erg om zo je levels te moeten halen.
Mijn doel is lvl 3110 te worden zodat ik eindelijk mijn Mosquito kan equippen, dus ik heb nog een lange weg te gaan.
Waar ik op doelde met xp systeem kapot is eigenlijk iets anders.
Als voorbeeld: ik moest gisteren nog 3xp tot lvl, ik slacht een koe krijg daar volgens de game 1xp voor maar toch ben ik level.
Dit gebeurt ook wel eens als je half level bent, je sloopt iets en bam! lvl up terwijl je maar 10 xp kreeg...
Ik heb dat nog niet gemerkt dat er rare sprongen zijn in levels, maar ik ben pas lvl 10 rogue. Wel merk ik dat de xp die je krijgt soms niet in verhouding staat. Kill je een groene critter (in 1 special attack), krijg je 3xp. Kill je een blauwe mob (waar je minsten je combo + specials voor nodig hebt) krijg je 1 xp.
Ik had trouwens nog een andere vraag. Ik verzamel alles wat ik tegenkom waaronder ook materialen die ik als rogue volgens mij niet gebruik (hout/cogweb). Kan ik deze gewoon verkopen of kan een rogue die troep toch nog wel gebruiken en weet ik dat niet?
Edit: Owja, en had nog een vraag. Is er een manier om terug naar de stad te teleporteren? Of een soort van fast travel? Want ik kwam gisteren bij een grens van een nieuw type land (lava/hell ofzo) en het wordt toch wel een rot eind om weer terug naar de stad te lopen voor nieuwe glass bottles (als rogue vreet je die dingen zo snel weg).
[
Voor 7% gewijzigd door
Dreanor op 08-07-2013 10:49
]