Goed nieuws WoKo! dat betekent dat ik nu ook op een 1280*800 scherm kan spelen zonder dat de helft van de inventory buiten het scherm ligt (dan kun je dus niet scrollen...)
Goed te zien dat meneer en mevrouw dev nu voor stabiliteit en playability gaan tov. meer content.
Als ik het goed begrijp is het slechts een aankondiging van wat er komen gaat. De update zelf is nog niet uit volgens mij.
Wel goed dat er eindelijk weer wat gedaan gaat worden, heeft lang genoeg geduurd
Wel goed dat er eindelijk weer wat gedaan gaat worden, heeft lang genoeg geduurd
Klopt, in mijn post is de eerste helt wat er gaat komen, de tweede helft wat er nu aan update is. Ik zag iig wat bestanden gepatcht worden.
<dubbel>
[ Voor 95% gewijzigd door WoKo op 24-07-2013 13:12 ]
Anoniem: 530917
Moet je persee een credit card hebben om deze game te kunnen downloaden? want ik heb geen credit card maar wel een random reader ?
alvast bedankt
alvast bedankt
Je kan ook via paypal betalen. Gewoon geld op je paypal account (moet je wel eerst aanmaken) storten met ideal en dan kan je het ook gewoon kopen. Het geld storten duurt wel een aantal dagen dus je zal geduld moeten hebben
Kaas, d.m.v. iDeal staat het er binnen een minuut op
Nou bij mij duurde het wel iets langer dan een minuut :\
waar kan ik deze game kopen ?
want op de site zelf zie ik niets
want op de site zelf zie ik niets
[ Voor 36% gewijzigd door ravw op 01-08-2013 15:41 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 63800
Zit momenteel toch echt wel te wachten op een update.
Zou graag wat meer een doel zien in het spel. Alle vijanden en gebieden nu bezocht.
Het grinden begint bij lvl 35 toch wel erg saai te worden zonder ook maar iets ter compensatie.
Zou graag wat meer een doel zien in het spel. Alle vijanden en gebieden nu bezocht.
Het grinden begint bij lvl 35 toch wel erg saai te worden zonder ook maar iets ter compensatie.
Ik heb nu alle classes tot 70+ kunnen levelen zonder mezelf te vervelen. Gewoon met een aantal vrienden samen op een server spelen doet wonderen
Anoniem: 63800
gedaan maar de toegevoegde waarde van nog meer hetzelfde doen is bij mij al gauw weg.
helemaal met zoveel andere goeie titels als misery 2.0 en factorio
helemaal met zoveel andere goeie titels als misery 2.0 en factorio
Tsja, niemand verplicht het je om deze game te spelen he. Gewoon die andere games spelen en wachten op een paar updates
Anoniem: 534108
weet iemand misschien hoe ik dit kan kopen met ideal ik heb namelijk geen creditcard en ben 18 dus wil geen risico nemen met een creditcard 
maar als iemand het weet hoor ik het graag want de torrents doen het niet en heb liever het origineel
alvast bedankt!! xXx
maar als iemand het weet hoor ik het graag want de torrents doen het niet en heb liever het origineel
alvast bedankt!! xXx
Zeg, ik vind het verdacht stil rond Cube World en de laatste update volgens de wiki is 23 juli ...
Ik had toch wel wat meer of sneller updates verwacht, of op zijn minst nieuws waar ze mee bezig zijn. Maar ook op cube world forum is het laatste bericht de update van 23 juli.
Mis ik soms informatie of verwacht ik te veel of ligt het echt even stil (qua informatie verschaffing dan wel updates)?
Ik had toch wel wat meer of sneller updates verwacht, of op zijn minst nieuws waar ze mee bezig zijn. Maar ook op cube world forum is het laatste bericht de update van 23 juli.
Mis ik soms informatie of verwacht ik te veel of ligt het echt even stil (qua informatie verschaffing dan wel updates)?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Gewoon afwachten. Ze zijn meer dan 2 jaar (dacht ik) bezig geweest met het spel en ik denk niet dat ze het dan zomaar ineens ik de afvalbak dumpen. Wat ik hoop, is dat ze binnenkort met een grote onverwachte update komen.
Edit: Hmm, nu mag je je wel zorgen maken, wat updates betreft.
Edit: Hmm, nu mag je je wel zorgen maken, wat updates betreft.
[ Voor 12% gewijzigd door kaaskoekie op 01-10-2013 16:34 ]
Tweet van Wolfram: https://twitter.com/wol_lay/status/392124893480767489
Don't be concerned, we're still working on Cube World. We just have a lot of additional work to do at the moment.
Hah, ik dacht serieus dat het net als terraria (no offense) in de prullenbak werd gegooid. Mooi om
Dit te horen
Dit te horen
Protip: lees even de terraria thread, Er is net een hele grote update geweestkaaskoekie schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:59:
Hah, ik dacht serieus dat het net als terraria (no offense) in de prullenbak werd gegooid. Mooi om
Dit te horen
Cube world was erg leuk, alleen wel jammer dat de updatecycle erg lang duurt (logisch met zo weinig resources)
Oh, dat wist ik helemaal niet, mijn excuses daarvoor dan
Anoniem: 382378
Spelen nog mensen dit? Ik kwam het laatst tegen en heb het eens gedownload om te proberen, so far is het best een leuk spelletje. Vond terraria en minecraft ook wel vermakelijk.
Dit spel heeft al in geen maanden meer een update gehad ...Anoniem: 382378 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:46:
Spelen nog mensen dit? Ik kwam het laatst tegen en heb het eens gedownload om te proberen, so far is het best een leuk spelletje. Vond terraria en minecraft ook wel vermakelijk.
Dus mensen die het in de hype gekocht hebben (zoals ik) zijn er wel klaar en en balen dat voorlopig niets erop lijkt dat dit spel afgemaakt gaat worden ...
Laatste nieuws was dat de makers een vakantie ofzo nodig hadden wat voor velen leek als, we cashen en vluchten.
Al zijn er af en toe nog twitter updates maar dat voelt meer als warmhouder ...
Alleen de toekomst zal het weten of dit spel nog updates krijgt of niet!
Anoniem: 382378
I seeDreanor schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:55:
[...]
Dit spel heeft al in geen maanden meer een update gehad ...
Dus mensen die het in de hype gekocht hebben (zoals ik) zijn er wel klaar en en balen dat voorlopig niets erop lijkt dat dit spel afgemaakt gaat worden ...
Laatste nieuws was dat de makers een vakantie ofzo nodig hadden wat voor velen leek als, we cashen en vluchten.
Al zijn er af en toe nog twitter updates maar dat voelt meer als warmhouder ...
Alleen de toekomst zal het weten of dit spel nog updates krijgt of niet!

Het spel speelt lekker maar voelt erg leeg, maar in het begin valt het nog niet zo op. Echter, enkele levels verder begin je te merken dat de wereld te groot is en te leeg, de talent tree/skills saai, de combat eentonig, weapon crafting een beperkte gimmick is waar je snel op uitgekeken bent en je niks anders te doen hebt dan grinden.
En dat je de meeste tijd kwijt bent van het lopen van de ene Point of Interest (kasteel/dungeon) naar de andere om erachter te komen dat je of veel te laag level bent, of veel te hoog ...
Echter, is dit op zich niet erg en kan zeker leuk zijn (ik heb er al aardig wat uurtjes mee vermaakt). Het is zeker niet erg als je kijkt wat er nog aan zit, of zat te komen. Er zitten behoorlijk wat leuke, game changing features tussen waarvoor velen het spel ook kochten maar nu mogelijk nooit komen.
De lijst van planned features van hun website: https://picroma.com/cubeworld
Planned: Mac OS X
We're planning to make a Mac version of Cube World in the future.
Planned: Consoles
We're planning to bring Cube World to consoles in the future
Planned Landscape: Savannahs
Savannahs have a warm and dry climate and consist of sunny grasslands with few trees and wild animals.
Planned Landscape: Undead Lands
Undead lands are contaminated landscapes without vegetation, populated by evil undead creatures.
Planned Landscape: Swamp Lands
Swamp lands are wetlands with many forests and large rivers.
Planned Landscape: Mushroom Lands
Mushroom Lands are full of giant mushrooms and huge insects.
Planned: Procedural Quests
Procedural quests are randomly generated tasks with varying story, creatures, and places. Our goal is to come up with a diversified non-repetitive system.
Planned: Background Story
We're planning to add a background story and lore to add more depth.
Planned: Housing
We're planning to enable players to build their own house. Players will be able to store items, trophies, pets etc. in their house and extend the house gradually.
Planned: Advanced Skill Trees
We're planning to add more complex skill trees with additional skills, branches, and options.
Planned: More Classes
We're planning to add more classes in future updates.
Planned: Crowd Control Abilities
Crowd control means incapicitating certain enemies while fighting other enemies. This is useful when fighting large or powerful groups of enemies.
Planned: More Playable Races
We're planning to add more playable races in future updates.
Planned: Rare Pets
Rare Pets are hard to obtain. They have a special look and special abilities.
Planned: Pet Evolution
We're planning enable some pets to evolve over time.
Planned Boss Monster: Sea Crab
Sea Crabs are giant armored crabs with huge claws.
Planned Boss Monster: Rune Giant
Rune giants are ancient magical guards with dangerous ranged and melee attacks.
Planned Boss Monster: Dragon
Dragons are flying beasts dealing fire and melee damage.
Planned Boss Monster: Demon
Demons can have various shapes with various attacks.
Planned: Artifacts
Pieces of artifacts can be found in the world. They can be combined to restore a rare random item.
Planned: More Crafting Formulas
We're planning to add more crafting formulas, especially for cooking and alchemy.
Planned: Race-Specific Headgear
We're planning to add headgear like hats, bandannas, glasses bound to certain races. That way we can adapt the items to the varying head shapes.
Planned: Vanity Items
We're planning to add vanity items, which are not directly useful, but add fun, variation, and depth to the game.
Player vs Player (PvP)
We're planning to add PvP modes with randomly generated battlegrounds and arenas.
PvP Online Ladders
For team-based PvP we're thinking about the possibility of online ladders.
Experimental Massively Multiplayer Server
We will experiment with the possiblity of higher populated multiplayer servers, without compromising game balance and performance.
En dat je de meeste tijd kwijt bent van het lopen van de ene Point of Interest (kasteel/dungeon) naar de andere om erachter te komen dat je of veel te laag level bent, of veel te hoog ...
Echter, is dit op zich niet erg en kan zeker leuk zijn (ik heb er al aardig wat uurtjes mee vermaakt). Het is zeker niet erg als je kijkt wat er nog aan zit, of zat te komen. Er zitten behoorlijk wat leuke, game changing features tussen waarvoor velen het spel ook kochten maar nu mogelijk nooit komen.
De lijst van planned features van hun website: https://picroma.com/cubeworld
Planned: Mac OS X
We're planning to make a Mac version of Cube World in the future.
Planned: Consoles
We're planning to bring Cube World to consoles in the future
Planned Landscape: Savannahs
Savannahs have a warm and dry climate and consist of sunny grasslands with few trees and wild animals.
Planned Landscape: Undead Lands
Undead lands are contaminated landscapes without vegetation, populated by evil undead creatures.
Planned Landscape: Swamp Lands
Swamp lands are wetlands with many forests and large rivers.
Planned Landscape: Mushroom Lands
Mushroom Lands are full of giant mushrooms and huge insects.
Planned: Procedural Quests
Procedural quests are randomly generated tasks with varying story, creatures, and places. Our goal is to come up with a diversified non-repetitive system.
Planned: Background Story
We're planning to add a background story and lore to add more depth.
Planned: Housing
We're planning to enable players to build their own house. Players will be able to store items, trophies, pets etc. in their house and extend the house gradually.
Planned: Advanced Skill Trees
We're planning to add more complex skill trees with additional skills, branches, and options.
Planned: More Classes
We're planning to add more classes in future updates.
Planned: Crowd Control Abilities
Crowd control means incapicitating certain enemies while fighting other enemies. This is useful when fighting large or powerful groups of enemies.
Planned: More Playable Races
We're planning to add more playable races in future updates.
Planned: Rare Pets
Rare Pets are hard to obtain. They have a special look and special abilities.
Planned: Pet Evolution
We're planning enable some pets to evolve over time.
Planned Boss Monster: Sea Crab
Sea Crabs are giant armored crabs with huge claws.
Planned Boss Monster: Rune Giant
Rune giants are ancient magical guards with dangerous ranged and melee attacks.
Planned Boss Monster: Dragon
Dragons are flying beasts dealing fire and melee damage.
Planned Boss Monster: Demon
Demons can have various shapes with various attacks.
Planned: Artifacts
Pieces of artifacts can be found in the world. They can be combined to restore a rare random item.
Planned: More Crafting Formulas
We're planning to add more crafting formulas, especially for cooking and alchemy.
Planned: Race-Specific Headgear
We're planning to add headgear like hats, bandannas, glasses bound to certain races. That way we can adapt the items to the varying head shapes.
Planned: Vanity Items
We're planning to add vanity items, which are not directly useful, but add fun, variation, and depth to the game.
Player vs Player (PvP)
We're planning to add PvP modes with randomly generated battlegrounds and arenas.
PvP Online Ladders
For team-based PvP we're thinking about the possibility of online ladders.
Experimental Massively Multiplayer Server
We will experiment with the possiblity of higher populated multiplayer servers, without compromising game balance and performance.
Ik zag op de facebook dat er een nieuw filmpje is waarin de quests worden getoond. Het ziet er goed uit, hoop dat er snel een update komt!
http://youtu.be/XpB_A5carcQ
http://youtu.be/XpB_A5carcQ
Na meer dan vier jaar sinds de laatste reactie lijkt het toch weer tijd voor een nieuwe, wol_lay heeft bekend gemaakt dat er "binnenkort" weer een release komt.
https://twitter.com/wol_lay/status/1170054041721815040
https://twitter.com/wol_lay/status/1170054041721815040
Cube World will be released on Steam! https://t.co/Lap10eQVKX
Hopefully around the end of September/October 2019. #cubeworld
Als je in het verleden de alpha gespeeld hebt kun je inloggen op de website van Cube World en je Steam beta key claimen zodat je kan spelen 
Hier heb ik lang op gewacht zeg.
Hier heb ik lang op gewacht zeg.
Is de steam release daadwerkelijk een nieuwe update eigenlijk? Of gewoon de 6 jaar oude game nu op steam te koop en te spelen?
Het spel had echt heel veel potentie toen, zeker als je kijkt naar wat er allemaal op de planning stond aan toekomstige updates!
Het spel had echt heel veel potentie toen, zeker als je kijkt naar wat er allemaal op de planning stond aan toekomstige updates!
Van wat ik gezien heb (Twitch) is het echt een nieuwe update. Nieuwe biomes, dungeons, monsters, villages, NPC's, etc. Heb ook nieuwe ingame-muziek voorbij horen komen.
Ik heb de Beta geïnstalleerd maar kan het helaas zelf niet spelen
te oude PC helaas.
Ik heb de Beta geïnstalleerd maar kan het helaas zelf niet spelen
Volgens mij is de Steam update ook gewoon de nieuwe updates waar destijds aan gewerkt werd. Maar de maker is volgens ook maar met 1 of 2 man die het vooral doet om een leuke game te maken, dan is de ontwikkeltijd wel te begrijpen.Dreanor schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:07:
Is de steam release daadwerkelijk een nieuwe update eigenlijk? Of gewoon de 6 jaar oude game nu op steam te koop en te spelen?